نظر منتشر شده
۳۲۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 243006
سخنان کامرون پس از دیدار با روحانی علیه ایران؛
یخ روابط ایران و انگلیس منجمد شد
بخش داخلی الف، 3 مهر 93
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۳
آنگونه که در برخی رسانه‌های داخلی تصور می‌شد و برخی صاحبنظران و کارشناسان خارجی و داخلی می‌پنداشتند و از دیدار روحانی و کامرون به عنوان یک دیدار تاریخی نام می‌بردند، سخنان نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل و تنها چند ساعت پس از دیدار سران دو کشور همه آنچه که در این چند روز گذشته درباره این دیدار تحلیل می‌شد، درست از اب در نیامد.

به گزارش جام جم،دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در سخنان خود ایران را متهم به حمایت از تروریزم کرد و گفت که ایران باید برنامه هسته ای اش و رفتار با مردمش را تغییر دهد.

براساس تحلیل برخی سیاسیون قرار بود یخ روابط ایران و انگلیس پس از دیدار سران دو کشور آب شود، اما سخنان کامرون علیه جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل یخ روابط دو کشور را منجمد کرد.

«دیوید کامرون» در سخنان خود گفت: ایران باید فرصت داشته باشد تا نشان دهد می تواند بخشی از راه حل منطقه (در مبارزه با داعش) باشد و نه بخشی از مشکل. صبح امروز من با رئیس جمهور روحانی دیدار کردم، ما اختلاف نظرهای شدیدی داریم. ایران از گروه های ترویستی حمایت می کند، برنامه هسته ای اش، رفتارش با مردمش، همه اینها باید تغییر کند.

این سخنان کامرون در حالی گفته می شود که ایران در ۳ سال گذشته با حمایت از مردم و دولت قانونی سوریه در صف مقدم مقابله با گسترش گروه های تروریستی تکفیری قرار گرفته است که حامیان اصلی چنین گروه های تروریستی، آمریکا، انگلیس و سران مرتجع کشورهای عربی منطقه هستند.

اکنون هم جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند و تأثیر گذار در منطقه به یاری دولت و مردم عراق رفته و با حمایت های فکری و عملیاتی از نفوذ و گسترش تروریست های داعش در خاک عراق جلوگیری کرده است، به گونه ای که بر اساس گفته سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران اگر کمک های ایران نبود اکنون کردستان عراق به دست نیروهای داعش افتاده بود. سردار حاجی زاده همچنین گفته است که شهر اربیل عراق با حضور سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و تنها با ۷۰ نیرو از سقوط نجات پیدا کرد.

کامرون پس از طرح این اتهامات همکاری با ایران را نیز اینگونه مشروط کرد: با این حال رهبران ایران می توانند برای نابودی تهدید داعش کمک کنند. آنها می توانند برای عراقی امن تر و باثبات تر و نیز سوریه ای امن و فراگیر کمک کنند. اگر آنها آماده این کار هستند، ما بایستی از همراهی آنها استقبال کنیم.

وی تصریح کرد «رهبران ایرانی می توانند به احیای ثبات بیشتر در عراق و همچنین سوریه کمک کنند، آنها آماده برای این ماموریت هستند و ما نیز از این امر استقبال می کنیم.»

کامرون در عین حال به «اختلافات بیشتر» لندن و تهران درخصوص «برنامه هسته ای ایران» اشاره کرد.

نخست وزیر انگلیس در بخش دیگری از اظهارت خود به موضوع سوریه پرداخت و مدعی شد، پایان حکومت «بشار اسد» در سوریه کلید شکست دادن داعش است.

پس از سخنان باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل که علیه ایران بیان شد امروز قرار است رئیس جمهور کشورمان سخنرانی کند که فرصت مناسبی برای پاسخ به اتهاماتی است که سران این دو کشور علیه ایران بیان کردند.

واکنش وزارت خارجه به سخنرانی دیوید کامرون در سازمان ملل

اما سخنان کامرون علیه کشورمان بی پاسخ نماند و سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به زیاده گویی های نخست وزیر انگلیس و سخنان دخالت آمیز او گفت: انگلیس عامل بسیاری از مشکلات منطقه است.

افخم در واکنش به سخنان روز گذشته دیوید کامرون اظهار داشت:سخنرانی نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نشان دهنده تداوم دیدگاه خود محورانه دولتی است که سابقه نابسامانی در منطقه ما دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سخنان روز گذشته دیوید کامرون اظهار داشت:«سخنرانی نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی ملل متحد نشان دهنده تداوم دیدگاه خود محورانه دولتی است که سابقه نابسامانی در منطقه ما دارد و بسیاری از مشکلات این منطقه به دلیل سیاست های نادرست آن دولت است.»

وی افزود: «باعث تاسف است که دولتی که با اقدامات و حمایت های خود از تروریست ها، منطقه ما و جهان را به شر داعش مبتلا ساخته است به خود اجازه می دهد که در باره کشوری که همواره در مبارزه با این پدیده شوم پیشقدم بوده است، قضاوت نابجا بنماید.»
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۱:۵۷:۴۸
به این میگن سیاست خارجی!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (2390558) (alef-13)
 
بیگی
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۳۴:۲۶
همانطور که بار ها ذکر کرده ام تعریف جامعی از تروریسم وجود ندارد و هرکس بر مبنای منافع خود آن را تعریف میکند. (2390658) (alef-10)
 
فرزند ایران
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۵۵:۱۳
سیاست خارجی که عزت رو بذاره کنار باعث خرد شدن شخصیت یک ملت میشه (2390862) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۶:۲۹
مخالفت رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری با آمریکا در سرکوب داعش اقدام حکیمانه‌ای است چرا که باید ریشه فتنه را خشک کرد و مواظب بود که در تصور ما علت و معلول جای یکدیگر را نگیرند. (2390966) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۶:۵۸
آقای ظریف، وقتی اوباما کلیه قوانین بین‌المللی را بخاطر حفظ منافع خود و رژیم صهیونیستی آشکارا نقض می‌کند آن وقت شما از آنها قول شفاهی می‌خواهید. واقعاً فکر می‌کنید آنچه آنها می‌گویند به آن عمل می‌کنند؟ (2390968) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۸:۴۰:۱۹
قرار نیست آنها چیزی بگویند. قرار است 4 سال فرصت دولت و مردم ایران به مذاکره بی حاصل بگذرد، و پس از اتمام دولت بگویند ما در چهار سال آینده تحریم ها را کاملا بر خواهیم داشت! و همه چیز ارزان خواهد شد، پس به ما رأی بدهید! (2392182) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۰۹:۵۲:۳۱
چقدر زیبا نوشتی دوست عزیز (2393753) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۷:۳۳
سعدی در گلستان در رابطه با دشمن چه زیبا گفته که: نصیحت از دشمن پذیرفتن خطاست ولیکن شنیدن رواست تا خلاف آن کارکنی که عین ثواب است. (2390970) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۴:۱۷
عزیز جان

اما مهم اینه که ما باید آنقدر از نظر اقتصادی قوی و خود اتکا باشیم که اخم یا لبخند خارجی ها برای کشور اصلا اثری نداشته باشه
اما
متاسفانه با تیم اقتصادی ناتوانی که داریم هنوز که هنوزه وابسته به تحریمها هستیم. کاش آقای روحانی تیمی از نیروهای تدبیری برای وزارت اقتصاد تعیین می کردن. این احمدی نژادی ها قادر به کار خلاقانه نیستند. (2391126) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۲۸:۰۳
پس می ره اونجا چکار ، می ره که دیدار کنه دیگه ، خوب وقتی احمدی نژاد می رفت همه سالن ترک می کردن (2391337) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۲:۰۵:۵۹
داداش کسی توی سالن نبود که دیگه ترک کنه (2392067) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۷:۴۶:۴۰
نه اینکه زمان سخنرانی روحانی همه صندلی ها پر بود! (2392148) (alef-3)
 
صادقی
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۲:۰۹:۲۹
دلیلش اینه که گفتمان اعتدال روحانی حتی پیوند و وحدت بین دو جناح مهم سیاسی کشور هم نبود و نیست روحانی استراتژی احتیاط را پیشه خود قرار داده در نتیجه دلجویی شفاهی را جایگزین قاطعیت و اقتدار قرار داده است اینطوری کاری از پیش نمیره. ما عمر خودمونو از سر راه نیاوردیم که بسوزیم و بسازیم و اقایون تا روز قیامت فقط مذاکره کنند مثل اینکه غربی ها هم بدشون نمیاد با مذاکره و حرافی های بی نتیجه ما رو تا 100 سال دیگه همینجور معطل کنند. بالاخره اگر حق مسلم ماست یا علی مرگ یک بار شیون هم یکبار. اگر نیست با زهم یا علی تکلیف مردم را روشن کنید. یعنی چه؟ این چه سیاستی است؟ دستگاههای دولتی با هر تمهدی و حربه ای دارند هزینه های جاری مملکت رو از جیب ملت تهیه میکنند در حالی که ملت چوب افراط و تفریط گذشته و حالا هم احتیاط های تیم روحانی رو باید بخورند. (2392069) (alef-10)
 
امین
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۸:۵۲:۲۳
شما از این تیم اقتصادی قوی تر کسی رو میشناسی ؟ (2392191) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۲:۳۷
روحانی و طریف باید پاسخگو باشند که دیدار آن‌ها با نخست وزیر انگلیس چه مبنا و فایده‌ای داشت که بعد از چند ساعت دیوید کامرون از تریبون سازمان ملل ایران را محکوم به حمایت از تروریسم می‌کند. (2390979) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۰۳:۳۰
فایده اش این بود که همه بفهمند دلواپسان چه قدر از برخوردهای غیر منطقی غربی ها خوشحال می شوند !!! چون بهانه ای برای حمله به دولت روحانی پیدا می کنند ! اما روحانی همچنان با تدبیر ومنطق غربی ها ودلواپسان را سر نا امید می کند ! (2391399) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۳:۲۴:۰۷
نه پس... می خواستی هر دسته گلی که اینا به آب میدن ، عقلا در مقابلش سکوت کنن!!! (2391902) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۰:۱۷:۳۵
خوب منطقيه درست ميگيد ..! (2391647) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۰:۱۹:۰۵
خداييش چه بد ضايع شديم :( (2391652) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۳:۲۸:۵۱
لطفا اسم و آدرشتان را بفرمایید تا برایتان جواب بفرستند! (2391912) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۱۱:۳۷:۰۰
وقتي حضرت آقا مى گوييد به اينها نمى توان اعتماد كرد به خاطر همين است.
يادم هست روز قبل از اين ديدار، بعضي روزنامه هاي اين ديدار را تو بوق و كرنا كرده بودند كه اگر اين ديدار بشود چه مى شود و چه نمى شود! خوب چه شد؟ (2393970) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۳:۲۳
اگه عزت رو گذاشته بود کنار حالا می نوشتی لابد دولت روحانب باج داده که کامرون ازمون تمجید کرده !! (2390981) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۱۲:۰۷
میدونی عزیز سیاست پدر ومادر نداره
منظورمو گرفتی ؟؟؟یعنی ممکنه .......همش سیاست باشه (2391426) (alef-13)
 
فرزند ایران
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۰:۱۴:۱۵
شما عادت داری تهمت بزنی
من یه کارمند ساده ی ساده ام که هر روز صبح برای معیشت غروبم فکر میکنم
پارسال که با اوباما صحبت کرد این حرف و نزدیم ولی شما به ما تهمت زیاد میزنی .
باشه برای قیامت (2391640) (alef-13)
 
شادباش
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۱۱:۲۵
امان از این قوم بنی اسر ائیل وطنی : هر کار ی بکنی اونها یک انگی بهش میزنن.
یکباره واضح بگویئد که بابا ما از اینکه شما ( اصلاح طلبان ) قدر ت را از ما گرفتین ناراحتیم . خلاص اجازه بدهید بازهم ایران را به گند بکشیم اما جیب های خودمان را پر تر کنیم. (2391745) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۰۰:۴۹
بپا تو پورشه نشستي خرد نشي! (2391011) (alef-13)
 
امیر حسین سلطان/تهران
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۱۱:۵۱
به جای آنکه بنویسید یخ روابط ایران و انگلیس منجمد شد باید می نوشتید یخ روابط هنوز آب نشده همچنان منجمد باقی می ماند! ( البته به تعبیر و تفسیر آنانی که با رفتار نه عقلانی و نه منطقی در سه سال پیش کار را به جایی رساندند که اکنون جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور برگزیده ملت ایران باید جور آن را بکشند.) ومن الله التوفیق. (2391050) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۷:۳۰
لطفا عزت را تعريف کنيد (2391136) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۵۳:۴۲
تو همونی نبودی که از دیوار سفارتشون بالا رفتی؟! عزت هم میخوای؟! (2391160) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۲۸:۳۶
تو همونی نبودی که چند سال قبل در جشن تولد ملکه انگلیس تو سفارت انگلیس شرکت می کردی ... (2391572) (alef-13)
 
فرزند ایران
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۰:۱۹:۰۱
من همونم که بالا رفتن از سفارت انگلستان رو محکوم کردم . قبل از ارائه نظرات مسئولین کشوری
من همونم که حرکات انصار حزب الله رو نمی پسندم .
همون که گشت ارشاد رو قبول ندارم . با فشار برای حجاب مخالفم . ولی با بی بند و باری ام مخالفم
ولی توقع دارم سیاست خارجی استراتژی داشته باشه و برای هر قدم دشمن برنامه داشته باشه
عزت یعنی وقتی شما به او لبخند میزنی او به شما فحش ندهد. شما خم نشی و اون به صورت شما سیلی نزنه.
عت یعنی وقتی میدونی دشمن دشمنی میکنه شما بهش اعتماد نکنی
عزت زیاد (2391651) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۲:۱۳:۰۲
حرف شما منطقی و منصفانه است. (2392432) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۰۱:۴۰
آقاي روحاني طلسم را بشکن و با اوباما يک برنامه ملاقات بگذار و بزن توي دهن انگليس و اسم خودت را در تاريخ به خوبي ثبت کن (2391175) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۳:۲۶:۰۵
تا ایندفعه اوباما ضایعت کنه!!!! (2391905) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۱۰:۴۷:۲۷
یعنی می فرمایید با شجاعت چشمشو بده با مشت آمریکاییها؟ (2393855) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۲۴:۴۹
اشکال اینجاست که ما زیادی از خودمون ممنونیم.هر کاری کردیم و به سفارتشان حمله کردیمو... حالاتا یک لبخند زدیم توقع داریم همه برامون غش و ضعف کنند (2391331) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۳:۳۰:۵۰
نه اینکه انگلیسی ها چندین کودتادر مملکت ما نکردن
نه اینکه خیانت ها و جنایت های متعدد در کشور ما نکردن (2392578) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۴۰:۳۵
تو هم که ماشالله تو اون پایین یه بند کامنت گذاشتی !! (2391602) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۴:۲۸
کشف مهمی کردی!!! (2390884) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۶:۴۵
اگر کسی به امید اینکه آمریکایی‌ها سر عقل آمده و مشکل تحریم علیه ایران را حل خواهند کرد دست به کارهای نابجا بزند مطمئن باشد که در راه عزت کشور و مردم قدم برنداشته و خیلی زود از چشم ملت می‌افتد. (2390967) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۷:۱۶
چگونه می‌شود که عده‌ای بی‌بصیرت در داخل این همه خیانت گاوچرانان آمریکایی علیه مردم کشورمان در طول تاریخ معاصر را نادیده گرفته و درصدد بزک کردن چهره کریه و بدمنظر آمریکایی‌ها بربیایند. (2390969) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۱:۲۸
با همین عدم تعریف درست چپ و راست علیه ما قطعنامه تصویب کردن!
بهتر نیست بجای بازی با الفاظ با واقعیت رو بپذیرین؟ (2390912) (alef-13)
 
عموبهروز
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۲:۴۳:۴۶
با سلام.دوست عزیز باید بگویم که شما نیمی از مساله را فهمیده اید اما توجه داشته باشید که این جمله ی شما نیمی از راه است،" گفتگوی تمدن ها" پاسخی در خور است بر این مهم.یاعلی. (2391862) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۰۶:۴۰
آقاي تدبير بايد در اسرع وقت و با اولين پرواز برگرده ايران . (2390736) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۳۰:۰۶
عزت ایرانی وقتی از بین رفت که از دیوار سفارت رفتین بالا (2391344) (alef-13)
 
فضول
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۱۱:۰۲
چشم! امر دیگه ای نیست؟! (2391744) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۱۴:۳۸
احمدي نژاد را بايد ستايش كرد . (2390762) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۳۵:۳۶
به خاطر دلار 4000 تومنی و تورم 60 درصدی؟ (2391100) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۳۲:۵۴
بخاطر اینکه قطر سه برابر ما از ذخایر گاز ما بهربرداری می کنه (2391347) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۵۴:۲۶
ما حتی قادر نیستیم در ارزیابی عملکرد دولت قبلی درست عمل کنیم .هنوز عده ای معتقدند که برای دولت قبلی حرف در اورده اند و خیلی هم خوب بوده .از طرفی وقتی به زندگیمان نگاه می کنیم دقیقا از زمان دولت قبلی دچار مشکلات بسیار شدیم .حالا باید ریس ان دولت را هم ستایش کرد ؟ (2391810) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۱۶:۳۶
هر چي باشه از سبد كالاش و شيب ملايم اش بهتره :-) (2390765) (alef-13)
 
در به در دنبال وقايع موجود
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۷:۳۱
اولين ديدار سران ايران و بريتانيا بعد از سال 1357 هجري شمسي
خيلي بد بود .
كاش اين ديدار انجام نميشد . (2390793) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۷:۱۸
اي كاش امسال احمدي نژاد با 200 نفر از نزديكانش مي رفت نيويورك !!! (2390817) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۲۰:۴۵
ایول 200 نفر از نزدیکان رو خوب اومدی

حالا انگار چی شده . دوستان دیگه جوری کامنت گذاشتند انگار حالا که کامرون اینجوری گفته بدبخت شدیم . اتفاقا اونها فرصت رو بخاطر این سخنرانی از دست دادند و کامرون باید توسط مردمش سرزنش بشه .

ما که غمی نداریم (2391443) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۰۸:۱۷:۴۹
تذکر خوبی دادید مردم انگلیس مانده بودند بلا تکلیف
از امروز سرزنش کامرون شروع می شه
به خواب خوش خودت ادامه بده
انگلیسی ها را هنوز نشناختی (2393634) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۳:۲۷:۴۴
نه روحانی با 300 همراهش بهتره... (2391909) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۸:۳۶
باختيم . (2390819) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۱۰:۰۳
یعنی این قدر تعریف وتمجید انگلیس براتون مهم بود که احساس باخت می کنید؟ شما که ادعا می کنید انگلیس را میشناسید ! پس چرا غافلگیر شدید ؟! وقتی جلوش کوتاه نیای همینطور برخورد می کنه ! درود بر روحانی ! (2391421) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۱۰:۵۵:۰۴
ما غافلگیر نشدیم ، آنهایی غافلگیر شدن که فکر می کردن با پاچه خاری انگلیس چیزی گیرشون میاد.در ضمن این تحقیر به خاطر کوتاه آمدن و تحویل گرفتن آنها نه به خاطر برخورد قدرت مندانه . (2393867) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۸:۵۶
برگرد بيا ايران . (2390821) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۰:۱۹
سياست خارجي با شيب ملايم !!!!! (2390829) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۸:۰۱
ارای مثبت بسیار کمه پس نظر اکثریت اینه که حقیقت تلخه! (2390846) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۵:۲۶
داستان ملانصرالدین
یک روز ملا علوفه زیادی بار خرش کرده بود و خودش هم روی علوفه‌ها نشسته بطرفی میرفت. هرکی رد شد گفت چه بی‌انصاف، خره بیچاره کمرش شکست زیر این بار. ملا اول خودش پیاده شد ولی حرف مردم رهگزر همان بود. ملا بیچاره علوفه‌ها را کول خودش گرفت و خرش هم بدنبالش مکشید. ایندفعه هرکی رد شد پوزخندی زد و گفت چه احمقی، پس برای چی خر خریده و ادامه داستان.....

حکایت روحانی و تیمش هم حکایت ملاست! زیاد فرقی نمیکنه چه میکنند، مهم اینکه هر کاری بکنند یک عده حرفای تکراری و تخریبیشون تمام شدنی نیست!!! (2391130) (alef-13)
 
یوسف
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۹:۳۲:۰۴
یاد زمان احمدی نژاد افتادم که شما همش غر غر میکردید

بالاخره این جواب کارهای خودتونه وگرنه ما از له شدن عزت کشورمون توی سازمان ملل لذت نمیبریم (2392237) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۹:۴۵
يه سياستمدار بفرستيد كمك ِ آقاي حقوقدان ! (2390850) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۱۵:۰۲
یعنی اونا که با ایل وتبار واهل وعیال لشکر کشی کردن رفتن نیویورک سیاستمدار دنبالشون بود ؟! یا هواپیما دیگه جایی برا حرفای سیاسی نداشت ؟!! (2391433) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۹:۵۲
یعنی هیچکی نظر موافق نذاشته الف جان!
منصف باشید نان به نرخ روز فقط گیر شماها میاد نه همه ملت (2390852) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۵۲:۱۴
روحانی مچکریییییییممممم، عزت از جنس اقای هاشمی رو عشقه... (2390855) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۱:۵۰
يك سال نشد كه ما از اين مجمع عمومي سازمان ملل ، سربلند بيائيم بيرون . (2390874) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۲:۳۵
كي بر ميگردن تا بريم فرودگاه به استقبالشون ! (2390877) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۰۱:۰۰
جای فرودگاه برید بالای دیوار و درخت سفارتهای کشورهای خارجی (2391012) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۲:۱۱:۳۱
سفارت یا جاسوس خونه (2391830) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۳۵:۴۵
اگه می گفتش با روحانی توافق کردیم شما می گفتی چرا مقاومت نکردند و باز می گفتی خخخخخخخخخخخخخخ حالا باز می گی خخخخخخخخخخخخ (2390941) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۳۸:۳۱
نظرت چیه به خاطر این حرفای که کامرون گفته و البته جای بجث داره روابطمان را قطع کنیم و به این کشور اعلان جنگ کنیم؟پس لاوروف با شنیدن سخنان اوباما در سازمان ملل باید چیکار میکرد؟ (2390944) (alef-13)
 
111111111111111111111
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۰۲:۱۶
حقیقت تلخه ما که سوریه را راه نمیکنیم پس به ائتلاف هم نمی پیوندیم پس کامرون برای خودش گفته شهامت گفتگو با دشمن شهامت می خواهد (2391016) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۱۴:۵۱
با چهره عبوس کامرون و انداختن پا رو پا کاملاً مشخص بود که انگلیس خبیث چه در نظر دارد.
البته سابقه سیاه انگلیس در ذهن ایرانیها رویدادهای خیلی بدتر از این هم دیده است. (2391057) (alef-13)
 
مشتری
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۲۱:۳۷
برای پس گرفتن صدها میلیارد پولمون نمی تونیم از دیوار سفارت بریم بالا (2391444) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۲:۲۰:۲۷
لااقل موقعی که داشت به ایران و ایرانی توهین می کرد سالن را ترک می کردید !
راحت بازی می خوریم راحت (2391842) (alef-13)
 
سینا
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۳:۱۸:۵۷
روحانی دوستت دارم و صحبتهایت را در سازمان ملل شنیدم, من به تو افتخار میکنم

امیدوارم که مردم ناآگاه ما تو را بیشتر از ظاهرسازی های رئیس جمهور قبلی

بشناسند. (2391893) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۳:۲۰:۳۸
حالا غربزده های نادان که فکر می کردند اگر ما به آنها لبخند بزنیم آنها هم دشمنیشان با ما را کنار خواهند گذاشت بیایند و اظهار نظر کنند... (2391898) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۳:۳۲:۲۵
تدبیر کاران و کلید داران هرچه سریعتر کلیدشان را در جیب بذارن و برگردن... آبروی ما را بدجوری بردید... (2391916) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۳:۳۳:۰۰
تدبیر و امید و کلید و.... به جهنم بی سوادها!!!! (2391918) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۰:۲۲:۰۰
تازه روحانی می فهمه که به حرف های گل و بلبلی زدند نمی گن سیاست و مذکره (2392282) (alef-3)
 
شاهین
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۳:۰۷:۳۰
دیپلماسی حقارت! روحانی مچرکیم!!!!!!!!!!!!
کوروش کبیرم دیگه صداش در اومد! (2392532) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۱:۵۹:۰۵
آقایان تندرو با همکاری روسیه و با موفقیت تمام مذاکرات هسته‌ای را به آبن بست کشاندند و حالا همه چیز به سود اسرائیل، روسیه و عرب و البته تندرهی داخلی‌ و به ضرر ملت ایران پیش خواهد رفت، دست مریزاد به این همه هنر و همه هم باید شاکر باشیم یا نفوذی دشمن!!!.... (2390561) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۳۷:۵۴
شما با دوربرگردون نسبتی داری ؟ (2390667) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۴۶:۳۷
بیایید چرت نگوییم
باشد که ادم باشیم (2390681) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۰۹:۰۶:۴۹
شما نمیتوانی پس بقیه روهم بیخود دعوت نکن (2393688) (alef-3)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۵۳:۳۴
اینو نگی چی بگی!!؟؟
رهبری تمام قد پشت دولت ایستاد تا این اراجیف مطرح نشود. (2390701) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۱:۵۹:۰۶
وقتی جلوی این سگ های کثیف می خندیم و نیش مون بازه جوابش همینه (2390562) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۰۵:۰۱
ادب داشته باش كامنت گذار محترم . (2390732) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۱۱:۱۱:۱۰
مگر آنها ادب دارند و یا اینکه با ما با ادب رفتار می کنند؟ (2393906) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۸:۱۷
چه بي ادبي . (2390799) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۹:۵۴
ببخشید اخم کردیم چی به دست آوردیم ؟ غیر از تحریم های کمر شکن ودست پیش گرفتن فعلی آنها در برابر ما ؟! (2390826) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۳:۳۴
ظاهرا آنها از خنده های همراه با قاطعیت ایران در دفاع از حقش این قدر عصبانی وناراحتند که کامرون نتوانست دل دلواپسان را شاد کند !!! چرا شاد نشدند؟ چون دلواپسان منتظر بودند انگلیس با ملایمت سخن بگوید تا بیایند وبگویند: معلوم نیست تیم مذاکره کننده چه امتیازاتی به غرب داده که این قدر کوتاه آمده اند!!
آهای دلواپسان دیدید تیم مذاکره کننده برخلاف ادعای شما باج نداده ؟! (2390838) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۰۵:۰۰
شما اصلا فهمیدی چی گفتی؟؟
بهتره از خواب بلند شی برادر (2391025) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۲۰:۴۵
اگه تاریخ حرکات به ظاهر ضد انگلیسی انگلیس در ایران را بخوانی متوجه میشی چی می گم ! (2391442) (alef-13)
 
ا.ر
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۳۱:۱۹
آنهايي كه بايد بفهمند ،فهميدند. (2391461) (alef-13)
 
نکته سنج
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۱۷:۱۷
چن بار دیگه بخون میفهمی چی گفت. (2391753) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۳۳:۲۹
حیوونها را تحویل بگیرید رم میکنند. (2391098) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۹:۲۱:۵۸
سیاست یعنی اخم بجا و لبخند بجا نه فقط اخم یا لبخند (2392220) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۰۳:۵۸
انگليسي ديگه ! اگه قراره شما سياستشون بفهمي اونموقع ميشه من و شما (2390572) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۵۰:۴۵
نه عزیز، این سیاست الف و دوستانش نه انگلیس!

نه آن حرف جدیدی زده و نه حرف بدی زده. همانجور که ما روزی ۲۴ بار به همه آنها اتهاماتی را میزنیم آن هم اتهاماتی را به ما زده. و اصولا مذاکره برای همین چیزهاست که طرفین این اتهامات را از خود برطرف کنند.

منتها از آنجایی که این دوستان دنبال بهانه بودند و هستند و خواهند بود یکدفعه شروع‌کردن به جودادن و پیراهن ... علم‌کردن.

و این قصه سر دراز دارد. کل موضوع سر اینکه احتمال میدن خدایی نکرده خبری بشه و اینها انجا یک جوری قضیه هسته‌ای را جمع و جور‌کنند و اینها دستشون به چیزی نرسه. (2391369) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۰۴:۲۰
خوب مگه ما از یه طرف نمیگیم گسترش روابط بعد از طرف دیگه از دیوار سفارتها بالا میریم؟ البته کاملا حرفای نخستوزیر انگلیس مذخرف بود اما ماهم یکم خودمون رو درست کنیم بد نیست... (2390573) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۰:۵۹
اقای روحانی لطفا از تحقیر ملت ایران دست بردارید
نتیجه دیپلماسی لبخندشما عزت مارا لگد مال کرد
اگه این دیپلماسی هست
هزار بار رحمت به احمدی نژاد هزار بار (2390835) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۹:۲۸:۳۶
عزت ما وقتی سربازهای انگلیسی که به مرزهای ابی کشور تجاوز کردن وبعد صنایع دستی وکت شلوار و... ریس جمهور وقت بدرقشون کرد اون هم با لبخند پایمال نشد? (2392233) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۲:۳۰
واقعا متاسفم که اسم خودتون رو ایرانی گذاشتید
بعد جیره خور انگلیس هستیدن
واقعا متاسفم برای خودم (2390876) (alef-13)
 
زینب
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۲:۵۱
واقعن که! تو روز روشن به ما تهمت میزنه و حرفی که خودش میدونه دروغه رو به ما نسبت میده بعد شما هنوز از تغییر رفتارهای خودمون حرف میزنید!وقتی رییس جمهور با ایشون دیدار میکنه و چشمش رو به روی همه جنایت های اوان میبنده و بهش دست میده این معنیش چیه! چرا هنوز فکر میکنید با عقب نشینی ما همه چی حله! بزدلی هم حدی داره ... (2390878) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۴:۵۸
چقد این حرفها شبیه زمانی است که با غربی ها دست میدادیم وعکس یادگاری میگرفتیم!!!
همون زمانی که به امریکاییها و انگلیسی ها کمک کردیم تا طالبان و صدام رو از بین ببرند و بعد شدیم محور شرارت (2390887) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۸:۰۸
قرار نیست ما خودمان را درست کنیم
سیاست همین است از جلو لبخند بزن از پشت با یک تیر خلاص کن ایران قائده بازی را یاد بگیرد مانند خودشان رفتار کند
سیاست یعنی همین (2391000) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۷:۱۳
این سیاست اهل شیطان است اما سیاست ما انقلابی و زدن حرف صریح است (2391135) (alef-13)
 
علی عسک
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۰۴:۴۷
هیچوقت انگلیس و روسیه قابل اعتماد نبوده اند (2390575) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۳:۲۰
قبلا فقط روسیه بود الان انگلیس اضافه شده؟
امریکا و اسرائیل چی؟ قابل اعتماد هستن؟! (2390915) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۴۵:۰۹
اسرائیل که تکلیفش معلوم روسیه و چین و انگلیس و فرانسه و امریکا همگیشان سرو ته یک کرباسن بقیه کشورها هم جیره خوار اینها (2391485) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۰:۵۹:۳۸
خب خدا پدرتو بیامرزه باید دولت مردان مقاومی داشته باشیم برای این طرز فکری که میگه:کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من (2392323) (alef-13)
 
صابر
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۰۵:۰۴
ترجمه سخنان خانم افخم: چقدر تو بدی انگلیس! اه اه! خیلی بد جنسی! چرا قضاوت نابجا می کنی! خیلی لوسی! دفعه بد مهربون باش!

من موندم دیگه اروپا و آمریکا چی باید به ما بگن، چه فحشی بدن، چه زخمی بزنند که اینها راضی بشن اونا رسما دشمنی می کنند! (2390577) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۰۸:۴۱
عزیز من در سیاست که نباید فحش و بد و بیرا بگی.
وقتی خانم افخم میگه عامل ایجاد داعش انگلیس هست یعنی خیلی بدتر از حرف کامرون هست. معنی و مفهوم آن این است که انگلیس از تروریسم حمایت میکنه.
دیگه باید چی میگفتن.
حتما منظورت اینه که مثل احمدی نژاد پاسخ بده. !!!! (2390742) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۵۱:۲۵
صبر کن جناب صابر بگو ببینم مگر ما تا حالا از آمریکا وانگلیس تمجید کردیم که شما انتظار تمجید وتقدیر داری ؟! مگر ما همونا نیستیم که از دیوار سفارتشون بالا رفتیم وآنها را جاسوس وضد ایران نامیدیم ؟!! مگر در همین سازمان ملل وجلسات وگفتگوهای رئیس جمهورآقای روحانی غیر از این گفته شده که داعش زاده سیاستهای غلط غرب وآمریکاست ؟! کم گفتیم آنها حامی تروریستند ؟!
خوب معلومه جواب سلام علیکه ! (2390854) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۵:۵۷
وقتی اونها دارن دائما جاسوسی میکنند حتی از طریق سفارتشان و وقتی دائما درحال پیاده کردن برنامه های خرابکارانه و ترور دانشمندان ما هستند و وقتی دائما دارند توهین میکنند به ملت ما و دائما دارند تهدید نظامی میکنند و دائما دارند تحریم را بشتر میکنند

پس دست دادن با این ظالمان به گفته قرآن پست تر از حیوان، دنبال رابطه بودن با اینها چه فایده ای داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2390987) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۰۵:۲۸
ادعای مسلمونیتون میشه و به راحتی آب خوردن دروغ میگین شرم کنید از خدا سرتون را از زیر برف بیارین بیرون اینقدر به شعور مردم توهین نکنید از خدا بترسید
چقدر دروغ میگید خجالت بکشید (2390579) (alef-13)
 
پیام
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۰۵:۴۴
ظاهرا دلواپسان حق داشتند دلواپس باشند (2390580) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۴۷:۲۰
دلواپسان همیشه حق میگویند-چون به حق باور دارند (2390683) (alef-13)
 
بيزار از دلواپس ها تا 2 روز پيش
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۹:۵۱
حالا دلواپس ها رو درك ميكنم . (2390825) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۲:۰۷
حالا صبر کن تا چند روز دیگه باز هم نظرت عوض میشه و از خودت هم بیزار میشی. (2391118) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۰۶:۳۲
پیام ملاقات ارلاند و کامرون و عدم ملاقات اوباما با آقای روحانی یکی‌ است. ایران ٔبر سر یک دو راهی‌ تاریخی قرار گرفته، یا با اکثریت دنیا باید باشد و یا با پوتین و روسیه، و تا زمانیکه این انتخاب را نکنه هیچ راهی‌ برای دولت امید و تدبیر نیست که ۳ ماهه با تحلیل‌های آقای ظریف با غرب به نتیجه برسد یا چند ماهه پرواز مستقیم تهران نیو یورک ٔبر قرار بشه، البته بانک مرکزی که از خود‌مان است که تورم را از ۴۵ درصد به ۱۵ درصد برساند و رشد اقتصادی منفی‌ ۶ درصدی را به مثبت ۴ درصد!!!!!... تا چه حد تدبیر و امید و راستگویئ!!!! (2390582) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۹:۲۸
اتفاقا پوتین و روسیه هم تو همون جبهه هستند و خیلی تفاوت عملی ندارند.

ما یا باید طرفی باشیم که خدا میپسنده و البته اکثریت مردم جهان هم با ما خواهند بود و آینده روشن و یا باید با امریکا و انگلیس و بقیه مظاهر شیطان باشیم که حسابمون با کرام الکاتبین خواهد بود (2391004) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۰۰:۱۹
ایران قرار نیست نه با روسیه باشد نه با غرب همشون سرو ته یک کرباس هستند ایران باید سیاست منافع ملی را در نذر گرفته وکشور دوست برادر کجا اقا ما منافع ملی در نظر باید بگیریم نه که با اروپا قهر باشیم به روسیه و چین باج بدهیم (2391007) (alef-13)
 
خیشه
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۱۰:۵۵
من از این نظرات وگفته های انگلیسی ها و امریکایی ها اصلا ناراحت نیستم.
از برخی از مقامات خودمان ناراحتم که هنوز به عمق دشمنی و کینه این روباه پیر و شیطان بزرگ نسبت به ایران پی نبرده اند.
راستی بد نیست سری هم به صفحه اول روزنامه های اصلاح طلب بزنید.
خیلی جالب است (2390593) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۶:۰۱
بله آقای خیشه انگلیس همواره با دلواپسان بوده !!! آن روز که از دیوار سفارتش بالا رفتند و بهانه تحریمهای شدیدتر را به او دادند !!! وامروز که او بهانه به دست شما داد !! به هر حال باید به شکلی قدر دانی می کرد !! (2390892) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۰۱:۵۲
فکر میکنید اگر سفارت ما در انگلیس با یک عده همکاری کنه برای سرنگونی انگلیس باهاشون چکار میکنن؟
به خدا آدم ساده لوح تر از شماها ندیدم (2391015) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۸:۵۲
مگر قراربود یخا آب بشه ؟! اتفاقا معلوم شد دولت روحانی قاطع ومطمئن جلو زیاده خواهی غرب ایستاده و لبخندهای ظریف کلافشون کرده ! (2390896) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۰۷:۳۲
برو خودت سیاه کن بابا شما اینهمه توجیه کردیدخسته نشدید؟؟ (2391035) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۱۰:۵۸
کثیف ترین کشور اروپایی = انگلستان (2390594) (alef-13)
 
كارشناس
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۱۰:۱۹
كشور انگليس از نظر آب و هوا جزء تميز ترين كشورهاي جهان است . (2390748) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۰:۴۱
شما اول ادب را یاد بگیر دوم چهار کلاس درس بخوان که واقعا معلومه بی سوادی (2390833) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۳:۰۲
فرافكني نكن (2390879) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۱۱:۵۳
مگه دیدار رهبران کشورها تایید عملکردشونه دیدار میکنند که مشکلات را مستقیم با هم مطرح کنند نه اینکه یک عده واسطه باشند و معلوم نباشه چی منتل میکنند (2390597) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۰۳:۵۸
یعنی مستقیم کامرون به روحانی گفت شما چرا از تروریسم حمایت میکنید و روحانی هم گفت نه شما حمایت میکنید و ما الان آمدیم مستقیم صحبت کنیم ببینیم بالاخره تکلیف چیه؟!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخ
ببین این عاشقان دنیا به چه حرفهایی و توجیهاتی متوسل میشوند (2391023) (alef-13)
 
مهدي
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۱۴:۰۱
خدا لعنت كنه اين كساني كه در دو طرف باعث تيره شدن روابط ميشن ....اينا تا ميان قدري با هم تعامل داشته باشن از يك جايي انتريك ميشن .... اين انگليسي ها ديوانه اند به خدا... اين مرتيكه كامرون صبح يه چيز ميگه و ظهر يه چيز ديگه ....بابا به قران اينا ديوانه اند (2390604) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۹:۱۴
کامرون بی اراده ؛ نخست وزیر انگلیس هرگز اراده ی مستقلی از خود ندارد و اراده ی او به اراده ی دسیسه کاران و جنایتکاران صهیونیسم جهانی سخت گره خورده است!!! (2390822) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۱۴:۱۹
انگلیس به هیچ وجه به هیچ وجه وبه هیچ وجه مایل به نزدیک شدن ایران وآمریکا نیست !! شما ببینید حتی تحریمها وقتی کمر شکن شد که یک عده از سفارت انگلیس بالا رفتند!! واین امتیاز را به او دادند که بیشتر باعث رویا رویی ایران وآمریکا وشدت پیدا کردن تحریمها بشه !!! (2390903) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۰۷:۳۳
فکر کنم بالا رفتن از سفارت بعد از فتنه88 بود و در واقع اون فتنه بود که باعث شد اونها در همه رسانه هاشون اعلام کنند که نظام ایران محبوبیت مردمی نداره و از این راه برای همراه کردن دیگران برای تحریم استفاده کردند.

درحالی که با اون انتخابات و شرکت 80% دهنشون باز مونده بود و خاویر سولانا خودش تماس گرفته بود که قضیه هسته ای تمامه اما فتنه گرها چنان بهانه ای دست اونها دادند که هنوز هم داریم از دستشون میکشیم (2391036) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۵:۰۸
فعلا که حسن داره با مجانین (به تعبیر شما) دیدار میکنه! (2390918) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۸:۱۶
اخوی یکم سیاست بدونی بد نیست
فکر کردی کارهای دیپلماتیک مثل روابط دو تا انسان معمولیه
اگه به سیاست خارجی دولت کلید انتقاده به خاطر اینه که توهم داره
فکرمیکنه با دوتا لبخندو لفظ دیپلماتیک میتونه بادشمن تعامل کنه
والا ماکه نفهمیدیم این دولت اصلا انگلیس رودشمن میدونه یانه؟ (2390928) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۹:۳۵
دولت قبل چی دشمن می دونست ؟!!! (2391005) (alef-13)
 
بنده خدا
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۲۱:۰۹
مجيد جان يخ خودش منجمد هست.!! اينکه در تاريخ معاصر ايران کشور انگلستان همواره نقش مخربي رادر کشورمان داشته است شکي نيست.وبهمين خاطر ايرانيها لقب روباه پير را به آنها داده اند. امااينکه کامرون گفته است حکومت بامردم رفتار خوبي داشته باشد حرف بدي نيست! (2390622) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۵۷:۴۵
غلط کرده که گفته! (2390709) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۰۰:۰۱
من نمی دونم چه اصراریه با کشورهایی که تو پندار و گفتار و کردار دشمنی آشکار با ما دارن، رابطه داشته باشیم! (2390717) (alef-10)
 
زینب
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۵:۲۰
آره اون دلش به حال مردم ما سوخته!آخی! (2390888) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۳:۵۸
درست میگی. کاش لازم نبود کشوری مثل انگلستان به ایزان بگه با مردمتان درست رفتار کنید. (2391124) (alef-13)
 
یوسف
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۷:۴۲:۴۲
دوست عزیز به این عبارت های اینچنینی متناقض نما می گویند

مثل موج مرده ، ارتفاع پست

یخی که منجمد بشود یعنی منجمد نبوده و این یعنی تناقض !!

بهتره سطح معلوماتتون رو افزایش بدید تا نظرات خنده دار نگذارید و دیگران رو متهم نکنید (2392927) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۲۳:۴۵
آقای روحانی تحویل بگیر...!
شما که قبلا نتیجه لبخند به غرب را تجربه کرده اید پس چرا باز همان مسیر را می روید....؟ (2390632) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۵:۴۲
هنوز به اندازه کافی تحقیر نشده بودیم میخواستیم محکم کاری بشه! (2390920) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۰۵:۴۶
ای ول.....
جان مطلب رو گفتی.... (2391185) (alef-1)
 
لولوی سر خرمن
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۲:۲۵
مهم منافع کشوره نه قضاوت ها و تصمیمات احساسی و بچه گانه. عزّت و اقتدار کشور زمانی تخریب می شه که وضع اقتصادی مثل وضع دولت گذشته باشه، جوان ها بیکار باشند، فقر افزایش پیدا کرده باشه و غارت و چپاول بیت المال بیداد کنه. با لبخند و اینها عزّت کسی لکه دار نمی شه. (2390951) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۲۲:۳۱
نه که الان در دوران شکوفایی اقتصادی سهتیم و بیکاری از این کشور رخت بر بسته!
تا الانشم که روی کاغذ رشد اقتصادی داشتیم نه در عمل! (2391556) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۵:۳۷
متاسفانه حافظه تاریخی ضعیفی دارید. چند روز ثبات میآد سالهای قبل رو یادتون میره. مثل اینکه باز هم هوس سه برابر شدن دلار رو کردی؟! (2391131) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۰۸:۱۵
دلار سه هزار تومنی که هیچ اگه ده هزارتومنم بشه به عزت داشتن میارزه
من نمیدونم واژه شرف برای بعضی ها چه معنی ای داره (2391299) (alef-13)
 
كورش
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۲۴:۳۸
لطفا" به جهات مثبت قضيه هم اشاره كنيد
دورد بر روحاني (2390634) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۴۸:۲۰
شما اشاره کنید اگر نقطه مثبتی هست (2390685) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۷:۵۰
جهات مثیت این قضیه بیشتر بنفع صهیونیستها است!!! (2390797) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۶:۲۹
اونی که به نفع صهیونیستها بود اونی بود که در هشت سال گذشته در کشور اتفاق افتاد. (2391132) (alef-13)
 
یوسف
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۷:۴۵:۴۵
مثلا صهیونیست ها در 8 سال گذشته چه غلطی کردن ؟ جنگ 22 روزه در زمان 8 سال گذشته بود و جنگ طولانی تری در زمان این دولت کلید رقم خورد که از قدرت گرفتن آنها حکایت دارد

دلیلی دال بر نفع صهیونیست ها در 8 سال گذشته دارید با گوش جان پذیراییم (2392933) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۲۷:۱۰
معلوم شد که دکتر روحانی پاسخ کوبنده ای به کامرون در این دیدار داده است. امیدوارم در سخنرانی امروز نیز پاسخ اظهارات گستاخانه وی را بدهد (2390640) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۱۸:۰۹
اگه پاسخ داده بود كه الان ما مي فهميديم (2390769) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۶:۵۸
تو دیپلم ماستی لبخند خبری از موضع گیری های این چنینی نیست!
هرچند امیدواریم رئیس جمهور پاسخی درخور به این گستاخی بدند تا شاید ماله ای بر دیدار بی حاصل دیروز کشیده بشه! (2390926) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۳:۵۸
خیلی ساده لوحانست که فکر کنیم دیدار کردن یعنی تسلیم شدن! ما با جهان تعامل می کنیم تا منافع کشور تأمین بشه. بقیه اش باد هواست. (2390955) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۵۱:۰۱
ساده لوحانه اینه که فکر کنید با تعامل با «دشمن» منافع کشور تامین میشه (2391152) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۳۴:۰۶
بايد قبل از مرگ بر امريكا گفت مرگ بر انگليس زيرا ٣٥ سال است هر غلطى خواست ميكند و منافع هم ميبرد ... (2390656) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۳۵:۱۷
این است حاصل 8 سال سیاست منفعل خارجی (2390660) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۲۰:۱۱
خوبه بازم یه دولتی بود همه چیزو بندازیم گردنش!
تا چهراسال دیگه هر گندی دولت بزنه به حساب دولت قلبیه! (2391548) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۳۵:۴۳
آقای روحانی شما غرور ملی ما ایرانی هارو از بین بردید ایکاش این دیدار هیچ وقت شکل نمی گرفت.همه ایرانی ها چه طرفداران شما و چه منتقدین شما از این بی احترامی و جسارت انگلیسی ها ناراحتند (2390663) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۱۳:۳۳
نبايد ديدار ميكرد .
ركب خورد . (2390757) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۵:۰۱
چه بی احترامی حرف راست زده تا کی میخواهید دروغ بگویید و انکار کنید چنین چیز هایی وجود نداره و حقوق همه رعایت میشه و دوم شما از طرف خودت حرف بزن نه از تمام ایرانی ها کسر شان من است که امثال شما را در حد یک ایرانی فهیم بدانم افرادی که فکر میکنند هر چه بگویند همان فکر مردم است (2390841) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۰۹:۲۱
کسانی که همزمان با حضور رئیس جمهور شخصی را که از سال 85 پرونده اش در حال بر رسیست وحکمش صادر شده را درست در همین روزها اعدام می کنند همانها هستند که به کامرون اجازه می دهند از پشت تریبون سازمان ملل از عدم وجود حقوق بشر در ایران بگوید !! یعنی نمی شد این به قول شما ملحد را یک هفته دیر تر اعدام کنید ؟!!! (2391041) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۰۹:۴۵
جدا شما توی توجیه کردن حرف نداری یه خدا!!!!!! (2391303) (alef-13)
 
فضول
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۳:۱۰
عجب حرفی میزنی سعید جان! شما میخواستی با یه دیدار موضعگیری آنها اصلاح بشه و بالا رفتن از دیوار سفارتشون را فراموش کنند؟ (2390880) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۱۸:۲۲
نترس غرور ما بیشتر از قبل شد معلومه دولت روحانی در برابر زیاده خواهی انگلیس ایستاده وگرنه کامرون این قدر جوش نمی آورد ! (2390909) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۱۰:۳۸
اقاجان ماله نکش
یک کلام بگو اشتباه کرده (2391045) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۲۶:۵۸
ما طرفدار دولتیم و از سیاست های دولت هم حمایت میکنیم . (2391567) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۳۶:۳۵
اینا عمرا بذارن ایران به اهداف صلح آمیزش دست پیدا کند اصولا اینا با پیشرفت ایران مخالفند و نمی خواهند ایران به علم و تکنولوژی که در انحصار خودشونه دست پیدا کند ما باید فکر دیگری بکنیم (2390665) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۷:۴۱
مثلا چه فکر دیگری؟ (2390818) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۷:۲۲
اینا رو که دولت قبلیم میگفت!
پس فرق این دو دولت چیه؟! (2390927) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۱۱:۱۳
فرقش اینه که اون دولت دشمن را میشناخت و با هرکسی دست نمیداد اما اینها دستشون به هر طرف درازه (2391047) (alef-13)
 
فرهاد
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۳۵:۵۶
مثلا" چه فکری که تا به حالا نکردید و نتیجه انرا ندیده باشید؟ (2391101) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۴۳:۵۵
متاسفم برای روحانی (2390675) (alef-13)
 
خداوكليلي من و خانواده ام به روحاني راي داديم
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۵۰:۴۲
بنويسيد : تدبير و اميد
بخوانيد : تحقير و ياءس (2390692) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۵۱:۲۸
روحانی قبلا تو دهنی بهشون زده بود با این اشارات :

کسانی که داعش رو ساخته و تجهیز کرده اند اکنون میخواهند با آنها بجنگند (2390695) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۱۷:۴۱
وای چه موضع مقتدرانه ای
انگلیس با این اظهار نظر نابود شد (2391546) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۲:۱۱:۰۸
نکنه الان شما نابود شدی و از اونور دنیا کامنت زدی بخاطر یه جمله تکراری کامرون ؟ (2392425) (alef-10)
 
چپي
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۵۱:۵۶
سياست خارجي اش هم مانند اقتصادش = - 0 - (2390696) (alef-13)
 
متنفر از دروغگو
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۵۳:۱۱
پس صدا و سيما كه ميگه : كامرون خيلي ايران رو تحويل گرفته و التماس كرده كه سفارت اش در ايران باز بشه !!!!!!!!!!!!! (2390697) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۱۷:۲۲
میخوای ماله بکشی یجور بکش تابلو نشه!
اینو که ووزارت امور خارجه گفته! (2391545) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۵۴:۲۱
سیاست مداران کشور روباه مکار و استعمارگر سال های گذشته چگونه در سیاست داخلی یک کشور مستقل مداخله و جسارت می کنند (2390703) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۲:۵۹:۳۹
واقعیت اینه که انگلیس همیشه در تاریخ همین بوده. اما ما باید با عقل رفتار کنیم. شما آمریکا و روسیه رو ببینید که همیشه تو دیدگاه های سیاسی به هم طعنه می زنن و اختلاف نظر دارن اما هیچ وقت قطع ارتباط کامل نمی کنن (البته تو ماجرای اخیر به روابطشون لطمه خورد). ایران هم باید جواب رو سیاسی بده نه اینکه به دشمنی با دنیا ادامه بده. (2390716) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۰۱:۴۵
نه تدبير خواستيم و نه اميد و نه كليد ! (2390721) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۱۹:۵۷
کامرون ؛ نخست وزیر انگلستان همسان با اکثریت سران اروپا همگی نوکران دست نشانده و سرسپرده ی صهیونیسم جهانی هستند که بجز اطاعت از صهیونیستها و پیاده کردن طرحها و دسیسه های این جنایتکاران عصر مجاز به انجام کار دیگری نیستند. و عجیب نیست که کامرون پس از دیدار با رئیس جمهور روحانی در نطق سازمان ملل خود با پرخاش علیه ایران وفاداری خود را به صهیونیستها به اثبات برساند.
رویه ی ریاکارانه کامرون را مردم انگلیس باید با دقت زیر ذره بین داشته باشند تا برای آنان ثابت شود وفاداری نخست وزیری که با آرای آنان به این مقام رسیده هرگز برای آنان و منافع ملی انگلستان نبوده و نیست ؛ چنانکه دولت و بویژه وزارت امور خارجه ی ج.ا.ا نیز باید از موضع منافقانه کامرون درس عبرت بیاموزند و این قدر به استعمارگرانی که در حال احتضار ، باقی مانده ی عمر ننگین خود را با نفاق و ریا و توطئه و جنایت و خیانت علیه مردم خود و جهان سپری میکنند امید نبندند ، وهشدارهای داهیانه ی رهبر معظم انقلاب را نسبت به عادت ریشه دار سران خبیث انگلیس به دسیسه چینی همیشه آویزه ی گوشهای خود قرار دهند. (2390774) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۰:۰۴
نمرديم و معني كـــــــــــــلــــــــــــــيــــــــــــــد رو فهميديم (2390775) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۰:۳۶
تدبير !!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (2390776) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۰:۴۸
کامرون ؛ نخست وزیر انگلستان همسان با اکثریت سران اروپا همگی نوکران دست نشانده و سرسپرده ی صهیونیسم جهانی هستند که بجز اطاعت از صهیونیستها و پیاده کردن طرحها و دسیسه های این جنایتکاران عصر مجاز به انجام کار دیگری نیستند. و عجیب نیست که کامرون پس از دیدار با رئیس جمهور روحانی در نطق سازمان ملل خود با پرخاش علیه ایران وفاداری خود را به صهیونیستها به اثبات برساند.
رویه ی ریاکارانه کامرون را مردم انگلیس باید با دقت زیر ذره بین داشته باشند تا برای آنان ثابت شود وفاداری نخست وزیری که با آرای آنان به این مقام رسیده هرگز برای آنان و منافع ملی انگلستان نبوده و نیست ؛ چنانکه دولت و بویژه وزارت امور خارجه ی ج.ا.ا نیز باید از موضع منافقانه کامرون درس عبرت بیاموزند و این قدر به استعمارگرانی که در حال احتضار ، باقی مانده ی عمر ننگین خود را با نفاق و ریا و توطئه و جنایت و خیانت علیه مردم خود و جهان سپری میکنند امید نبندند ، وهشدارهای داهیانه ی رهبر معظم انقلاب را نسبت به عادت ریشه دار سران خبیث انگلیس به دسیسه چینی همیشه آویزه ی گوشهای خود قرار دهند. (2390778) (alef-13)
 
ببوگلابی
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۱:۲۸
فکر میکنم باید با تحلیل دقیق تر و عمیق تر صحبت های کامرون را بررسی کرد.اول اینکه میخوان به دنیا بگن دیدید که ما با ایران شوخی نداریم و خیلی مشتاق رابطه با ایران نیستیم.دوم اینکه سیاست چماق و هویج رو دارند اجرا میکنند و نقش چماق به کامرون داده شده است همانطور که در مذاکرات دوره قبل به فرانسوی ها سپرده شده بود.سوم اینکه به ایران میگن اگه میخوای ما را همراه کنی باید به انگلیس هم سهم کافی از منافع در منطقه به ما بدی.چهارم اینکه احزاب تندرو در کشورشان و همچنین متحدان منطقه ایی خود مانند اسرائیل و عربستان را باید راضی نگه دارند. (2390780) (alef-13)
 
علوي از مرند
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۱:۳۵
اقتصاد صفر
فرهنگ صفر
سياست هم صفر . (2390781) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۳۶:۵۲
تدبير - 0 -
كليد - 0 -
اميد - 0 -
شيب ملايم 20 ! (2391104) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۹:۱۰
شما بیا برو به همون دوران احمدی نژاد برات بهتره. اقتصاد و سیاست احمدی نژادی. برو حالشو ببر! آقای روحانی تا چند سال آینده باید آوار اون هشت سال رو برداره. (2391146) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۱۶:۳۳
روحانی داره اوار شعارهای تو خالی انتخاباتیش رو برمیداره!
صد روز و یه سال و ... (2391542) (alef-13)
 
بابا بزرگ
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۲:۲۵
يادش بخير يه زماني افتخار ميكردم كه ايراني ام . (2390782) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۰:۰۹:۵۴
همین که یادت مونده جای شکرش باقیه!! (2392271) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۰:۲۲:۱۷
ناکامی در روابط بین الملل و اقتصاد و... از رانت خواری و بی عدالتی ها و فساد سرچشمه میگیرد. این مساله در تمام کشورها صدق میکند و برای همین است که ملل جهان سوم همیشه به عقب میروند. (2392283) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۳:۱۹
با چه رويي اينا بر ميگردن از نيويورك ؟ (2390784) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۳۰:۵۹
با همون رویی که احمدی نژاد و دویست نفر همراه برگشتن ! (2391580) (alef-13)
 
ايراني متاسف متاثر
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۴:۳۸
همگي به استقبال كاروان تدبير و اميد و كليد در فرودگاه مي رويم ! (2390789) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۹:۰۶
انگلیس ها همیشه همین طور بودن ... مرگ بر انگلیس شعاریه که هیچ وقت کهنه نمی شه (2390801) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۱:۲۵
حالا روحاني چي جوابشو داده ؟
احمدي نژاد كمك (2390805) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۲:۱۱
زنده باد احمدي نژاد .
ضايع شديم . (2390806) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۳۱:۳۰
اسم اونو نیار که یاد بدهکاری و گرانی و اختلاس می افتم ! (2391583) (alef-13)
 
سهرال
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۲:۱۲
آقای روحانی آیا این دیدار کوتاه ارزش شرافت و آبروی ملت ایران را داشت؟ (2390807) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۳:۰۰
بابا لااقل عراقچي و يا تخت روانچي رو با خودش ميبرد توي اتاق ملاقات ! (2390808) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۳:۲۶
اگه تدبير اينه ؛ نخواستيم . (2390809) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۴:۱۶
تيتر و تابلو شديم در دنيا !!!! (2390811) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۴:۵۹
آقاي حقوقدان !
يه ذره سياست هم داشته باشي ، بد نيست . (2390812) (alef-13)
 
م / غ
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۵:۴۱
اي كاش در اين ملاقات ، سرهنگ بودي و نه حقوقدان . (2390813) (alef-13)
 
بهروز
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۸:۴۴
سلام.پارسال آقای ریس جمهوردولت تدبیر وامید با تدبیر فتنه گران و امید دنیاطلبان با گرگ عالم ریس جمهورآمریکای خونخوار گفتگو کرد امسال هم با روباه پیر نخست وزیر انگلستان حتما با تدبیرفتنه گران سال بعد نوبت دیدارر با نتانیاهو و شیون پرز هست نمیدانم با این آبروریزی دولت در ایت یکسال اخیر که با ارتباط با امریکا چیزی جز سرافکندگکی نصیب ملت نکرد دنبال چه هستند واویلا.... البته قرارداد ننگین سعدآباد دوره این بابا هنوز یادمان هست... (2390820) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۰:۳۴
سلام
بهتر است تیتر را از "یخ روابط ایران و انگلیس منجمد شد" به "یخ روابط ایران و انگلیس منجمد ماند" تغییر دهید.

با تشکر (2390832) (alef-13)
 
سعید ت
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۵۰:۱۵
انگلیسی های مکار، وقتی می بینند ایران و آمریکا بدون واسطه باهم مذاکرات دارند و ممکن است همکاریهایی داشته باشند، برای گدایی پیش مقامات ما آمدند. گول حرفهای تندشان را نخورید، آنها میخواهند آمریکایی ها و ایرانی ها را از هم ناامید کنند.
به جای اهمیت دادن به حرفهای کامرون، بهتر است بر آرامش دادن به فضای مذاکرات ایران و امریکا متمرکز شویم
باور کنید انگلیس فرانسه و غیره له له می زنند که ایران و آمریکا نتوانند روابط را احیا کنند.
به هدف متمرکز شوید آقای ظریف
به آمریکاییها اطمینان دهید نقشی به انگلیسیها نخواهیم داد
از آمریکایی ها بخواهید انگلیسی ها را از میدان بدر کنند
درست مثل اتفاقهای نفت سالهای مصدق است، انگلیس امیدوار است تکه ای از این خاورمیانه را به دندان داشته باشد، کور خوانده است.
مرگ بر انگلیس (2390853) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۱۴:۱۰
حتما به روحانی و اوباما گفته اوهوی درگوشی حرف نزنین!!!
آخه چقدر مهمل بافی؟
آخه چقدر ساده لوحی؟
حتما باید تمام تاسیسات هسته ای و موشکی ما را ازبین ببرند و تمام دانشمندان ما را ترور کند و بعد که بدون فن و بدون سلاح ماندیم به ما هم مثل عراق و افغانستان حمله کنند و زیر چکمه اونها آرزوی زندگی رویاییتان نابود بشه تا بفهمید این ره که میروید به ترکستان است؟ (2391055) (alef-13)
 
سعید تمر
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۰۷:۴۵
دوست من
دو حالت داریم
یا شما خیلی غرب و روابط بین الملل را می شناسید و من و امثال من گول خورده ایم که میتوانیم در ساختار روابط بین الملل نقشی داشته باشیم و منفعل نباشیم
یا برعکس، یعنی شما هیچی از روابط قدرت بیرون از کشورت نمی دونی!

آمریکا دنبال درست کردن شبکه ای از متحدان در دنیاست و خیلی علاقمند است که ایران در این شبکه، ضد آمریکا نباشد.
در ضمن، دقت کنید آمریکا تنها شیطان جهان نیست! شیطانهای دیگری هم هستند که آدم حسرت آمریکا را هم بخورد، مثلا اوضاع سومالی یادته؟
و نکته آخرم، پیامبر اکرم نیز به امپراطوران دورانش نامه نوشت، اصلش برای دعوت بود ولی روابط هم بود. المومن کیز.
حالا اصرار کن که پیامبر دعوت به حق کرد و انتظار داشت آنها با پذیرش اسلام حکومتشان را رها کنند. نخیر عزیزم، پیامبر دعوتشان کرد که اسلام را بپذیرند و الزاما حکومتشان را ازشان نمیگرفت! این همان روابط است.
من دیگه نمی دونم چی به کی میگم.
یا حق (2391296) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۳۳:۱۵
ره به ترکستان رو احمدی نژاد رفت که ایران رو به این روز انداخت که برای گرفتن پول نفتمون باید التماس این و اونو بکنیم ! (2391588) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۵۵:۲۰
توهین و تحقیر نتیجه دیپلماسی انفعال ... وقتی واقعیت های روابط بین الملل با تفسیرهای خوش بینانه و ساده لوحانه به ابتذال کشیده شود نتیجه اش می شود از دست دادن فرصتها و فرسایش منافع ملی و قص علی هذا (2390863) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۵۱:۰۱
لابد فکر میکنی زمان احمدی نژاد عزت و احترام داشتی؟! راست میگی رییس جمهور کومور خیلی بهتون احترام میذاشت. همینطور نگهبانهای فرودگاه در برزیل. (2391153) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۱۴:۰۳
حداقل معاون شهرادر چین که به استقبال نمیرفت
چیزی که توی دلت تدبیر دیدیم (2391316) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۵۹:۵۴
سگ رییس جمهور کومور شرف داره به کامرون و نوکراش (2391392) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۱۳:۳۷
حداقلش هر دست و صورت نشسته ای نمیومد باهامون دست بده و پشت سرمون تحقیرمون کنه! (2391539) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۳:۵۹:۴۷
از حرفهای نخست وزیر انگلیس ذوق مرگ شدی نه ؟!
میخوای بریم جمله کنیم بزنیم تو سر کاردار انگیلیس 1؟ نظرت چیه (2390872) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۱۵:۲۶
نه عزیزم میدانستیم حرف اونها چیست و ماهیت گرگ صفتشون چیه
از ساده لوحی بعضی دوستان داریم حرص مرگ میشیم (2391061) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۳:۵۳
روحاني بايد احمدي نژاد رو با خودش ميبرد به نيويورك (2390882) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۵:۴۳
اونموقع سالن خالي ميشد . (2390961) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۸:۴۹
نیویورک پشت اتاق رییس جمهور کومور و بولیوی (2391002) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۵:۳۱
أقاي روحاني هم در نيويورك حرفهاي زده كه اونها دوست ندارن (2390889) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۲:۳۷
لابد گفته بعد از 8 سال ، از ركود خارج شديم .! (2390952) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۵:۴۸
بنزين هواپيمايي كه به نيويورك رفت ؛ حروم شد . (2390891) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۲۷:۰۹
اي كاش اين هواپيما قبل از پرواز با نقص فني مواجه ميشد و كاروان ايران به سفر نيويورك نميرسيد يا لا اقل با 72 ساعت تاخير ، پرواز ميكرد ! (2391082) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۳۴:۴۸
هزینه اون بنزین پول یک شب اتاق های هتل منهتن نمیشه که احمدی نژاد با کل ایل و تبار رفته بودن !خخخخخ (2391592) (alef-13)
 
زاهد
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۷:۴۰
ما فقط بايد با كشورهاي گرسنه جهانِ سومي ارتباط برقرار كنيم و لا غير . (2390893) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۸:۵۱
احـــــــمــــــدي نـــــــــژاد ....
كــــــــــــمــــــــــــــــــــك (2390895) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۳۵:۴۲
کمک که دلار و طلا ثابت مونده و بالا نمیره !! (2391594) (alef-13)
 
طه حسين
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۹:۱۹
احمدي نژاد سربلند شد . (2390897) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۱۱:۳۶
بابا تنها راه پيروزي و گذشتن از اين سياستمداران كثيف
ايجاد ارتباط صميمي و محكم با امريكاي بزرگ است والسلام (2390901) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۶:۲۵
100 % موافقم (2390965) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۱۶:۴۶
مثل اینکه دوست داری حرفهای کامرون رو اینبار از رییس جمهور مودب امریکا تحویل بگیری؟؟؟ (2391321) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۱۹:۴۸
امیدورام رییس جمهور در نطق خود کمی واکنش شان شبیه واکنش هایی باشد که به منتقدی داخلی نشان میدهند (2391324) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۱۱:۳۶
امریکا که گفته خط قرمزش اسرائیله، به نظرت بهتر نیست مستقیم با اسرائیل وارد مذاکره بشیم؟! (2391534) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۸:۴۷
مگر قرار است اقای کامرون خط مشی و سیاست خارجی ما را تعیین کند که آقایان اصولگرا از سخنان ایشان چنین خوشحال شده اند؟اتفاقاَ این از موفقیتهای سیاست خارجی دولت آقای روحانی است که پیر استعمار را چنین آشفته کرده است. (2390930) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۱۲:۴۰
موفقیت!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردم از خنده (2391052) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۱۹:۴۳
بیچاره اون مردک با اون تبختر اومد نشست جلوی روحانی بعد هم رفت این همه مزخرف علیه ما گفت اونوقت تو رسانه هاشون ما را محتاج دوستی با خودشون نشون میدن اون وقت تو میگی اصولگراها از حرف کامرون خوشحال شدند؟!!

آدم نمیدونه حواسش به دشمن باشه یا به اینطور دوستان (2391072) (alef-13)
 
سینا
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۳۲:۵۵
لطفا" فحش ندهید و بجای آن نظر دهید.

مشکل این است که اقای روحانی به روش ایرانیان اصیل مثل اقای خاتمی خیال

میکند که انگلیسیها و آن هم مردان سیاسی انگلیس! با کسی تعارف دارند و خیلی

مراعات تعارفات و مناسباتی را میکنند که مثلا" محافظان اقای روحانی و یا راننده

ایشان مبادرت به رعایت ان میکنند

نه خیر اقای روحانی, اینگونه نیست و شما نباید از اقای کامرون چنین انتظاری

داشته باشید و اصلا" نباید با ایشان دیدار میکردید چون باید میدانستید که این

سخنان اقای کامرون از یک ماه قبل نوشته شده است و هیچ

ربطی به دیدار این دو ندارد.

البته هیچیک از این سخنان آقای کامرون نه عجیب است و نه اشتباه

مثلا" آیا ایران از تروریسم حمایت نمیکند؟

پس این همه دوستان صمیمی ایران که با انها رابطه داریم:

سودان - کره شمالی - ونزوئلا - گامبیا - نیجریه - زامبیا....چه هستند؟

چرا با یک کشور درست و حسابی رابطه نداریم؟

آیا ایران حقوق مردم خود را برسمیت میشناسد و همه در اینجا بدون مشکل

و در عدالت زندگی میکنند؟ خوب ایشان میگوید که ایران باید رعایت مردمش

را بکند حالا این حرف به چه کسانی بر میخورد؟ چه کسانی آن را توهین

به خود میدانند؟

آقای خاتمی هم در دیدار با میتران افتضاح به بار آورد و لابد میخواست

میتران در آن دیدار به او وقت بدهد تا در باره گفتگوی تمدنها صحبت کند!

ولی میتران آنچنان به او تاخت که دیگر او هرگز رفتن به فرانسه را از یاد نخواهد

برد.

درست مثل آقای احمدی نژاد که خیال میکرد در دانشگاه کلمبیا به او شیرینی تر

میدهند.

داشتن چنین سیاست مداران بی مایه ای باعث خجالت ملت ایران است

مثلا" آقای روحانی نمیتوانست در مورد فجایع رخ داده در تضاهرات انگلیس در

همین چند سال قبل نکته ای بگوید نمیشد کمی در مورد اختلاف نظرهای

موجود در انگلیس بر سر مالیات های سرسام اور بگوید؟

نمیشد کمی در باره بابی ساندز بگوید؟

شما ببینید که ما را چه کرده اند و همین چند روز قبل کره جنوبی تیم ما را در

اینچوان هلهله گرگ چنبری و بی ابرو کرد و آن هم بر سر یک موضوع ناچیز.

آخر این چه امور خارجه بی عرضه ای هست که ما داریم؟ (2390938) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۳۶:۴۳
اطلاعات ندازی خب حرف نزن زمان خاتنمی میتران نبود شیراک بود برو یه نگاهی به عکسهای استقبال بینداز بعد بیا اظهار فضل کن . (2391103) (alef-13)
 
سینا
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۵۹:۳۵
خوب حالا شیراک, که تو ناراحت نشیع در اصل قضیه چه فرقی میکنه؟ شیراک بود بله ببخشید. (2391172) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۲۹:۲۳
آقا سینا اصل قضیه اینه که حرفات به جای پایه مطالعاتی و آگاهی بر پایه دروغ بنا نهاده شده! نمونه اش قالب کردن میتران به جای شیراک. (2391772) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۳۵:۴۵
طولانی بود نخوندم (2391241) (alef-10)
 
فردین
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۰۹:۳۸
یعنی کشورهایی که نام بردی تروریست هستند؟ بهتره بری به سوادت کمی اضافه کنی. اصلا می دونی تروریست یعنی چی؟ اگر هم فقط بلدی حرف غربی ها را تکرار کنی حداقل کمی هم فکر کن. (2391530) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۳۷:۳۶
خودتم فهمیدی چی گفتی !! (2391597) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۳۴:۳۹
اف به خوش خيالي، اف به دلخوشي به ظاهر، اف به دشمن انگاري دوستان، اف به دوست انگاري دشمنان. (2390940) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۳:۰۸
انگليس كه ديگه كاره اي نيست حالا هرچي ميخواددرموردمابگه ما اصل كاركه أمريكا است راول كرديم وميريم بااين كشورهايي كه به دهان أمريكا نگاه ميكنند حرف بزنيم به جاي حرف زدن باانگليس وفرانسه اقاي روحاني بااوباماحرف بزنه همه چي حل ميشه ازشراين روسيه وچين هم كه دارن دوگانه رفتارميكنندهم راحت ميشويم (2390953) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۸:۴۴
این یعنی سیاست واقعی. در رابطه و مذاکره همراه با سیاست این مسائل طبیعی است.

در سیاست صحبت از دوستی و اعتماد در میان نیست بلکه مسئله ایجاد رابطه برای حفظ منافع کشور و مردم است. (2390971) (alef-13)
 
رمضاني
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۸:۴۷
وقتي در روز روشن در تهران از ديوار سفارت انگليس بالا مي روند(سفارت هر کشور در کشور ديگر حکم خاک آن کشور را دارد) و شيشه هاي آن را مي شکنند و به اتاق هاي سفارت حمله مي کنند ديگر چه توقعي داريد از نخست وزير انگلستان.اگر من جاي کامرون بودم به دليل اين برخورد با سفارت حتي با رئيس جمهور ايران ديدار هم نمي کردم. (2390972) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۰۱:۰۸
شما اول ياد بگير كه جمله غلط((سفارت كشور خاك ان محسوب ميشود))را تكرار نكني بعد كباده فضل بكش (2391173) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۷:۲۴:۲۴
عزیزم، آقای رمضانی درست میگه. اگه نمی‌دونستی، حالا که فهمیدی دیگه نه از دیوار سفارت برو بالا، نه از دیوار مردم. آره قربونت برم زشته !! (2392904) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۰۰:۰۱:۴۴
.بر طبق "قرارداد وین درباره روابط سیاسی" (ماده بیست و دو، بیست وچهار و سی ام) سفارت خانه ها، بایگانی، اسناد این مکان ها و همچنین محل اقامت ماموران از مصونیت سیاسی برخوردارند. این بدان معناست که کشور میزبان کلیه تدابیر لازم جهت محافظت از اماکن دیپلماتیک در برابر تجاوز و خرابکاری را اتخاذ نماید و حافظ امنیت آنان باشد. برخلاف باور رایج سفارت هر کشور قلمرو مستقل آن کشور نبوده و بخشی از خاک آن محسوب نمیشود
خوشم میاد بیسوادی تو گوشت و پوست و استخوانتون نفوذ کرده البته خیلی خطرناکه هموطن خائن و بی سواد...خیلی... (2393451) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۰۲:۴۵
در ضمن ايران هيچوقت رسما حمله به سفارت رو به عهده نگرفت شما نميخواد دايه عزيز تر از مادر انگليس بشيد
موقعي كه دوتن از ديپلمات هاي مارا در سفارت ايران در لندن كشتند امثال شما كجا بودند (2391178) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۰۹:۴۳
یه نگاه به تاریخ بندازین ببینین چرا باید به سفارت ایران در خاک انگلیس حمله بشه و دیپلمات ایران کشته بشه و بعد از گذشت سال ها هنوز دولت انگلیس پاسخگوی این موضوع نبوده!
شکسته شیشه بدتره یا کشته شدن دیپلمات ها؟!
(این اتفاق در دوران دولت قبلیم نیوفتاده که بگین دنبال تنش بودیم و این چیزا) (2391531) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۰:۲۹:۵۹
این حقیقت محض بود که گفتی و بقیه حرفها فقط غوغاسالاری و هوچی گریست (2391675) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۰:۴۴
یه جوری نوشتید انگار قرار بوده کامرون قربون صدقه ی ما بره یه رجوعی به صحبتهای روحانی هم بکنید بد نیست اونم همین چیزا رو به غربیها نسبت داده بنابراین چیز عجیبی نیست! (2390975) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۲:۲۸
حیف که باید عفت کلام رو نگه داشت وگرنه ...
از انگلیس بیشتر از این هم انتظار نمی رفت (2390978) (alef-13)
 
فرزند ایران
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۷:۵۵
دیوید کامرون منتظر بود روحانی دست نیاز به سمتش دراز کنه و یا حداقل دست از قدرت نمایی در خاورمیانه برداره
اما روحانی روزی که مراسم تحلیف رو انجام داد سخنی تاریخی گفت
جهان در یک پیچ تاریخی قرار داره و هر کشوری دنبال بدست اوردن موقعیت جدیدیشه ...
و اونها نمیخوان ما به جایگاه تاریخی مون برگردیم (2390996) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۸:۰۷
به حرفای روباه پیر اهمیت ندهید . چون روباه یک حیوانه و آدم بشو نیست. دست انگلیس به خوت هزاران سوری آلوده هست (2390999) (alef-13)
 
حجت
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۹:۲۱
آقای روحانی شما حقوقدان هستید ولی تاریخ را هم خوانده اید .و میدانید که این روباه پیر چه خیانتهایی بر علیه این کشور و ملت کرده است . از کودتا بر علیه این ملت تا حمایت از صدام و تحریم های ظالمانه و....... پس امیدت به خدا باشد و با عزت مقابلشان بایست و جواب گستاخیشان را بده . و بدان پیروزی دست خداست (2391003) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۱۵:۱۰
کامرون خیلی کار ضد دیپلوماتیک و زشتی انجام داده. (2391059) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۵۵:۲۴
شما خانم افخم هستی؟ (2391162) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۲۸:۳۵
واقعا این آقایون به اسم اعتدال دارن آبروی ما رو می برند .
به دشمن لبخند می زنند و فرش قرمز پهن می کنند .
و آنها از پشت به ما خنجر می زنند .
و جالب اینکه رسانه های اصلاح طلب از رو نمی روند. (2391085) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۳۹:۰۷
شما هم ماشالله از اون بالا داری یه بند کامنت میذاری . (2391600) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۳۱:۳۰
این "ما" کیست؟! (2391775) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۵۴:۲۳
یعنی آبرویی مونده بود که این دولت ببره ؟!! (2391809) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۲:۲۷
لابد مشاوران آقایان خواهند گفت که کامرون برای افکار عمومی داخل کشورش این حرفها را زده!!!!!!!!!!!!!!1 (2391119) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۹:۰۷:۴۲
دقیقا این صحبت های کامرون مصرف داخلی برای سازمان ملل داشته! (2391524) (alef-13)
 
شیرزادی
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۸:۵۰
دوستان من نمی دونم واقعا یک نفر اینجا سوادی در حد خوندن تیتر روزنامه ها و کتاب تاریخ دبیرستان نداره؟ دیدار دو رییس جمهور به معنی تایید عملکرد دو کشور نیست. سران آمریکا و شوروی در دوره جنگ سرد با هم دیدار می کردند. سران روسیه و آمریکا هم علی رغم این که دو کشور سابقه ی سالیان دراز دشمنی دارند با هم ملاقات می کنند. مگه کشورهایی که در حال جنگ هستند و در حال بمب ریختن روی سر هم دیگه هستن روابط دیپلماتیک ندارند؟ روابط دیپلماتیک یک اصل گریز ناپدیر برای هر دستگاه دیپلماسی واقعی است. حتی در مورد آمریکا هم من معتقدم رابطه داشتن به معنای تایید نیست. به جای اینکه اوباما و روحانی هریک جدا از هم مثلا از هم بد بگن چه اشکالی داره که دو رییس جمهور رو در روی هم به هم فحش بدن تا اینکه مثل کودک 4 ساله با پیغام و پسغوم به هم بد و بیراه بگن؟ (2391145) (alef-13)
 
مریم
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۱۷:۴۸
واقعا مشخصه از این نظرات که ماایرانی ها به ندرت می تونیم احساسی نباشیم و همیشه احساساتمون رو با سخنان سخیف نسبت به طرف مقابل بیان می کنیم. چرا ما همیشه باید با ناسزا جواب بدیم. ما که از دیپلماسی چیزی نمی دونیم چرا باید همه جا با تفکر کوچه خیابونی جواب بدیم (2391755) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۱۲:۱۲
بنظر می رسد که دولت آقای روحانی در بخش سیاست خارجی به بهترین وجهی عمل کرده است.
1- با جلسه منطقی و متعادل با نخست وزیر انگلستان ، ضمن دفاع منطقی از منافع ملی ایران، با اقدام اصولی و با توجه به فضای واقعی تعاملات منطقه ای امکان گفتگوهای آتی را فراهم ساخت و دغدغه های دلواپسان را ساده لوحانه نشان داد.
2- واکنش منفی دولت انگلستان نشاندهنده درک آنان از تبعات عظیم این دیدار و پیام به گروه های داخل کشور برای ایجاد آشوب و هرج و مرج است. اگر ایشان تعریف می کرد موجبات نگرانی بود. (2391199) (alef-13)
 
فردین
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۴۰:۱۹
من از انگلیس نفرت دارم!
شنیده بودم با ذوب شدن یخهای قطبی این کشور کثیف به زیر آب میره. انشالله که اینطور باشه و به یک موزه زیردریایی تبدیل بشه. البته بوی تجزیه بریتانیای مثلا کبیر داره به مشام میرسه. استقلال اسکاتلند و بعدش ولز و ... کلید خورده!
برو به جهنم روباه پیر! (2391255) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۴۶:۴۰
انگليس كار خودش را بلد است !! ببينيد اگثريت بجاى انكه بگويند مرگ بر انگليس به رييس جمهور منتخب و محبوب ملت بد ميگويند در حاليكه اقاى رييس جمهور در حقيقت دست انگليس را رو نمود ... درورد بر روحانى ...... مرگ بر انگليس (2391266) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۵۶:۴۴
سیاست خارجی شما رو هم دید محمود که کت و شلوار داد به سرباز های انگلیسی ! (2391274) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۵۸:۲۱
آخر و عاقبت اشغال سفارت انگلیس ( خاک انگلیس) همینه ! (2391277) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۱۹:۳۱
روحانی مچکریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2391323) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۲۴:۰۴
آقای روحانی باید پاسخگو باشد دلیل دیدار وی با کامرون چه بود؟ این دیدار چه دستاوردی داشت؟ آقای روحانی شما نماینده‌ی کشور هستید چرا با این دیدارهای بی فایده وجهه‌ی استکبارستیز ایران را مخدوش می‌کنید؟ (2391329) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۲۸:۱۱
تعجب میکنم دوستان تندرو اعتدال و امید جمله معروفه "همش تقصیر دولته قبله" را ننوشتند

این که دیگه احمدی نژاد نبود که بگید بد صحبت کرده که آنها اینجور جواب دادند
صبح که رفتیم با هم دست دادیم و کلی خندیدیم
نتیجه اش که فرقی نکرد

ببینید تا زمانی که تمام ملت ایران اون چیزی که آنها میخواهند نشوند نحوه برخورد و رفتار با ایران و ایرانی همین است وسلام (2391338) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۷:۲۸:۱۲
من جای روحانی بودم دیدار با یک سیاه پوست موئدب را به دیدار با یک سفید پوست بی ادب ترجیح می دادم حالا اگر یکی شیطان بزرگ باشد و یکی شیطان کوچک اوباما ریاست جمهوریش را مدیون سخنرانیهای عامه پسند احمدی نژاد است احمدی نژاد اگر زیانهای داشت منافعی داشت که بر زیانهایش می چربید یکی همین سخنرانیهای از نوع عامه پسند و دلنشینش بوده من به شخصه وقتی نوشته مردم رنگین پوست نیویورک را که نشان می دادند رای ایالت تعیین کننده امریکا مال اوباما شده خوشحالی خودم ابراز کردم اوباما را به دیگران ترجیح می دادم شاید هم دعا می کردم اوباما رئیس جمهور شود (2391340) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۱۲:۵۳
کامرون: ایران از گروه های ترویستی حمایت می کند، برنامه هسته ای اش، رفتارش با مردمش، همه اینها باید تغییر کند.


جواب دولتی که تاریخ را فراموش می کند، همینه دیگه. (2391427) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۲۲:۲۰
تاریخ همیشه تکرار میشه. چند سال پیش هر چی غربیها میگفتند میگفتیم چشم یعد شدیم محور شرارت و حالا .... (2391445) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۸:۳۲:۵۱
چه انگلیس چه آمریکا و چه اسراییل یا دیگر کشورهای جهانخوارایران را مانع زور گویی خودشان دید ه اند.یا اشکار یا نهان یا ددقالب مکر وحیله این را بروز میدن ولی هیچ غلطی نکرده اند..مذاکره خوبه اگه چیزی به دست بیاریم در جهت سربلندی ایران. (2391465) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۰:۱۰:۱۹
واقعا برای همه چندین ساله روشنه که انگلیس از امریکا بدتره چون حداقل امریکا دشمنیش رو آشکار انجام میده ولی این روباه پیر دور از چشمان جهانی ادعای دوستی وباز شدن سفارت خانه میکند ولی در مجامع عمومی سازمان ملل با آبروی ایران بازی میکند لطفا ایران از آنها باهاشون برخورد کنه تا غرور بی جای آنها شکسته بشه انشاا... (2391633) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۲۵:۲۴
یخ منجمد شد ؟حداقل یه خورده علوم سال دوم دبستان را مطالعه کنید اینقدر از کشو ی میزتان کپی بیرون نیاورید و سرهم نکنید بفهمید و بنویسید خدا به همه عقل داده (2391762) (alef-3)
 
کارشناس
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۲۵:۲۸
در هر صورت باید دید که سیاست در این خصوص چه رویکردی را اقتضا می کند صرفا بر اینکه کامرون این حرف را زده نبایستی قضاوت کرد ترجمه خیلی از حرفهایی که سیاستمداران ما هم می زنند از صحبتهای کامرون بد تر است برای اینکه در جامعه جهانی دارای یک صلح پایدار بود بایستی انتقاد دیگران وحتی نگاه تبلیغاتی دیگران را دید تا بتوان درست عمل کرد تردیدی نیست که دولت مردان انگلیس هم زیر فشار اسراییل هم آمریکا وهم افکار عمومی خودشان هستند باید نظاره کرد وعملکرد را دید
دو صد گفته چون نیم کردار نیست (2391763) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۳۰:۰۴
خوشا به حال اصول گراها (2391773) (alef-3)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۱:۵۵:۲۷
آقایان ماحاضریم گرسنه باشیم ، بچه هامون بیکارباشند، سختی بکشیم .این دیپلماسی فعلی که میخواهد . بادولت های جنایکاررابطه برقرارکنه ؛عزت ودین وشرف این مملکت یک شبه بباد بدهد ، نمیخواهیم......نتیجه این گفتگوها حالا این شده!!! این استمارگرپیرفکر می کنه برای ما مانند دوران بریرگی تعیین تکلیف کند. متآسفم.......!!!!! (2391811) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۰۹:۱۷:۵۶
یک میلیارد مخالفم (2393702) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۲:۱۴:۲۰
کامرون از حکومت ایران خواست با مردمش بهتر رفتار کند. من هم موافق هستم (2391832) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۵:۱۲:۲۹
در اخبار گفت کامرون از دولت روحانی خواسته است که با مردمش بهتر رفتار کند (2392102) (alef-13)
 
شاپور دوم بزرگ
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۲:۵۸:۴۶
هم کامرون اشتباه کرده وهم دولت ایران بعد از جنگ سیاست خارجه اش دنبال دشمن تراشی است برای توجیه مشکلات داخلی و ناتوانی خود (2391871) (alef-13)
 
کمال
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۳:۲۰:۲۲
خدایی ایران اجازه نده سفارت این انگلیس های منافق بازگشایی بشه تا از این غلطا نکنن (2391897) (alef-13)
 
چهارلنگ
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۲۳:۲۷:۴۲
همین روسیا هی برای اصلاح طلبان کافیه (2391908) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۵:۴۹:۱۸
دولتی داره این غلتو میکنه که خودش در بدو وجود و ماحیتش ترویست و جنایتکار است. کسی که کمی تاریخ رو خوانده باشه میداند انگلیسها و کشور های غربی مجموعأ همهشان جز تاریخی سیاه ندارند. از اسعمارگری تجاوز به سرزمینهای دیگران و قتل و غارت آنها نابود کردن فرهنگ مزدمان و ساکنان اصلی ان کشور ها و جایگزین کردن اداب و رسوم خودشان تا جائیکه زبان خودشان را به دنیا تحمیل کردنند. حال اینها میآیند و راجع به دیگر کشورها دم از حقوق بشر میزنند خنده دار است. (2392109) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۵:۵۱:۱۳
خوب آقای ظریف با آن خندههایش دیگر راضی شد!؟ (2392110) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۵:۵۴:۴۵
متاسفانه قدرت دارن و هر كاري دلشون ميخوادميكنن،
تا چه حد ما ميتوانيم مقاومت كنيم نميدانم
أيا توان مقاومت اقتصادي و مالي و نظامي رو داريم؟
أين سوْال را مسولين نظام بايد خوب بررسي كنند كه خداي نكرده أصل نظام ضربه نبينه (2392112) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۷:۵۱:۴۳
آقای حقوقدان مگه تو انگلیس درس نخونده بود؟؟ عجب رودستی خورد.خخخخخخخخخخخخخخخخ (2392149) (alef-3)
 
معلمی
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۹:۲۲:۲۳
ظاهرا جناب رییس جمهور محترم زیاده به حرکت های نمادین اعتقاد دارند. شاید علاقه دارند عکس شان در کتاب های تاریخی درج شود که اولین ها را او انجام داده است. ذوق زدگی از عکس های آلبوم پسند آنقدر زیاد است که حتی بدیهیات روابط دیپلماتیک را نیز به فراموشی می سپارند!

در خبرها آمده بود ریاست محترم جمهور برای اولین بار پس از انقلاب در دیداری بیست دقیقه ای با نخست وزیر انگلیس به گفتگو نشست. با توجه به زمان مورد نیاز برای ترجمه صحبت های طرفین و تعارفات اولیه ی دیدارهای دیپلماتیک میتوان حدس زد به طور مفید کمتر از ده دقیقه برای گفتگو وقت بوده است. حال جناب دکتر روحانی در پنج دقیقه وقت خود چه مسایل مهمی را توانسته است طرح و نتیجه گیری کند که به عنوان امتیاز اولین دیدار با دشمن کهن ایران ارزشش را داشته است الله اعلم!

باز صد رحمت به مادلین آلبرایت که اگر امتیاز دیدار با رییس جمهور ایران را می خواست حاضر شد از رفتارهای آمریکا در قبال مصدق پوزش بخواهد ولی مفت و بی هزینه از همه ی خباثت های انگلیس گذشتیم که چه؟ (2392222) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۷:۴۷:۰۵
معلمی جان، هموطن خوبم
ما ایرانیها آخر توهمیم :)

برای همین "امتیاز دیدار با رئیس جمهورمان" را به چند کشور خاص بیشتر نمیدهیم! یعنی غربیها هی ما را تحریم و محاصره و ... میکنند که "امتیاز" دیدار با رئیس جمهورمان بگیرند، ما هم هی افتخار نمدیم!!

خدایا منِ گمراهِ متوَهمِ از خودراضی را هدایت کن. (2392936) (alef-13)
 
امیرحسین
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۰۹:۲۲:۲۶
نویسنده ی محترم توانایی انتخاب یک تیتر معقول و منطقی برای این مقاله نداره اونوقت چطور به تحلیل های سیاسی پرداخته....
"یخ روابط منجمد شد"این از اون کشف های خیره کننده ی احیانا متا فیزیکی جناب نویسنده بوده!!!! (2392223) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۱:۱۶:۰۱
الف جان که مدیر مسئول شجاعی دراید مثل آقای توکلی که امید داریم بتواند جلوی رانت و ریخت پاش این دولت را بگیرد - یخ آب منجمد شده است چطوری یخ روابط منجمد میشود؟!!!!!!!!!!!!!!! میتوانستید بنویسید که یخ روابط ایران و انگلیس ذوب نشد. (2392341) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۳:۱۸:۵۹
الف مورد هجوم طالبان والقائده قرار گرفته (2392552) (alef-13)
 
درپاسخ به دیوید کامرون بی شخصیت نخست وزیرانگلیس جنایتکار.
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۳:۴۲:۳۴
درپاسخ به وزارت امورخارجه انگلیس.
درپاسخ به دیوید کامرون بی شخصیت نخست وزیرانگلیس جنایتکار.
ادعای دیوید کامرون درنشست مجمع عمومی سازمان علیه ایران ساختگی وجعلی است.
انگلیس درعراق ازگاز فسفر استفده کرد.
انگلیس خود سلاح کشتارجمعی هستند.
انگلیس مسئول خون های ریخته شده درسوریه وعراق ولبنان وغزه وافغانستان و اوکراین هستند.
دیویدکامرون وبدترین نخست وزیرتاریخ انگلیس است.
انگلیس یکی ازحامیان مالی و تسلیحاتی مخالفان سوری و داعش درسوریه وعراق است.
دست انگلیس به خون مردم جهان آغشته است.
اگرکسی که خودش متهم ومقصراصلی است وخلاف ازقوانین بین المللی انجام می دهد دیگر هیچ گونه حق ادعاها دیگر ندارد.
ما انگلیس را درجهان جزء یک تروریست درجه یک می شناسیم.
دیوید کامرون مقصرو متهم اصلی حمایت به تروریست است دیگر هیچگونه حق ادعاها ندارد.
چرا انگلیس درمدت 42 ماه است ازتروریست درسوریه وعراق ولبنان حمایت می کنند؟
انگلیس ژسخگوی عملکرد حقوق بشری خود باشد.
تنها پایتخت اروپایی است که برای شهروندان مسلمان مسجد ندارد.
انگلیس مسئول کشتارهمه مسلمانان است.
انگلیس که آدم نمی شود.
انگلیس مسئول جنگ افغانستان و سوریه و عراق وغزه اوکراین است
انگلیس قوانین بین الملل رازیر سوال برد.

حضورنظامیان انگلیس درافغانستان غیرقانونی است
دخالت بی جای انگلیس دراین موض نقض آشکارمقررات بین المللی است.
انگلیس حق دخالت درامورداخلی کشورها مختلف راندارد.
دخالت انگلیس درامورداخلی به سایرکشورها نقض آشکار قوانین بین المللی است. (2392601) (alef-10)
 
انگلیس یکی ازحامیان بزرگ تروریسم است.
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۳:۴۳:۱۲
دیوید کامرون درک نمی یا دروغ می گوید ویا ناوارد وبی اطلاع است.مگر چه فرقی بین انگلیس وداعش وجود دارد؟ هردوتروریست وجانی و آدممکش هستند بین بهتراین مدرک است.
روحانی به دشمان اسلام دیوید کامرون نخست وزیرنخست انگلیس در نشست مجمع عمومی سازمان ملل دیدار می کند.
اقدامات دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس غیر قابل قبول و شرم آوراست.
درواقع سرپوش گذاشتن به جنایت های و خیانت های وتجاوز های خودشان است.
انگلیس یکی ازحامیان بزرگ تروریسم است.
فرهنگ یک چوپان بهتراز دیویدکامرون نخست وزیر انگلس است حرف های گنده ترازخودش می زند.
انگلیس مخالف با دین واسلام و مسلمانان وبشریت است.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس که باید مانند یک میمون درحیات وحش آفریغا زندگی کند.
انگلیس گروه داعش را به سلاح وتجهیزات مجهزمی کند.
جنایت و خیانت و تجاوز انگلیس ارای همه مشخص است.
انگلیس به بهانه مبارزه با گروه های تروریستی به سایر کشورها مختلف لشکرکشی کرد این درحال که خود انگلیس اصلی تروریست است.



دیوید کامرون باز حرف زد
مردم جهان دوست ودشمن خود را شناختند.
درپاسخ به دیوید کامرون نخست وزیربی شخصیت انگلیس شرمت باد!
به گفته مردم انگلیس درجنگ غزه دیوید کامرون صهیونیست شرمت باد!
انگلیس غلط می کند درایران دفتربزند.
پانصد انگلیس عضوداعش هستند.
داعش سگ دست نشانده انگلیس است.
انگلیس صادر کننده اصلی تروریسم به جهان است
انگلیس بدترین ناقض حقوق بشر در دنیا است.
پرونده سیاه حقوق بشر انگلیس وسکوت نهاد های بین المللی.
انگلیس درتمام جنایت خیانت های و تجاوزهای دنیا نقش دارد.
درهرجای جنایتی رخ می دهد دست انگلیس درکاراست و با پرورویی تمام پرچم حقوق بی بشر را بدست گرفته است.
این چگونه است خود انگلیس هر غلطی می کنند واقدام غیر قانونی و بدون مجوز تمام سازمان های بی المللی و خلاف از قوانین بین المللی به سایر کشورها انجام می دهند و چرا ناقض حقوق بشر و قوانین بین المللی نمی شود.
انگلیس دشمن درجه یک جهان و به ویژه درخاورمیانه است.
مگراین که ادم بشود و از ظلم کردن دست بر دارد.
انگلیس خط می دهند مخالفان سوری اجرا می کنند.
آنچه سوریه و عراق و... هدف قرارداده با طرح های انگلیس درارتباط است.
مدت 42 ماه نشست قاتلان و دشمان سوریه درلندن با شکست مواجه شده است. (2392602) (alef-10)
 
رزمنده
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۴:۲۵:۰۸
واقعا خندهدار است انگلیس که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای انگلیس را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر انگلیس خندهشان میگیرد!

وقتی دیویدکامرون بی شخصیت اعلام میکند ایران حامی تروریسم است و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت میکنند آیا باز هم آقایان باید منتقدان خوشبینی به غرب را ترسو و بزدل بنامند؟ (2392666) (alef-13)
 
درپاسخ به سخنان دیوید کامرون درنشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه ضد ایران.
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۲۱:۴۵:۱۷
درپاسخ به سخنان دیوید کامرون درنشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه ضد ایران.
دیوید کامرون نخست وزیرانگلیس باید ازمردم ایران عذرخواهی کند.
انگلیس ازداعش بدتر؛ داعش ازانگلیس بدتر.
دولت انگلیستان پرچم دارسیاه نمایی دردنیا.
سه هزارترورست اروپایی درسوریه جنگیده اند.
انگلیس چرا بعداز 41 ماه اکنون به فکرعکس العمل دربرابر ترورست ها درسوریه وعراق افتاده؟
انگلیس خودش درحال حاضر تروریست شماره یک درجهان محسوب می شود.
مردم ایران ازانگلیس نفرت دارند.
انگلیس را یک دولت تروریستی نامید که تنها مقصر درگیری درجهان است. (2393281) (alef-10)
 
سادات
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۰۸:۰۶:۰۹
دیو ید کامیون یک سیاستمداربد بخت است این اغا فکر کرده دوره قاجار است که بخواهند هر غلطی بکنند وبروند با اقاخان نوری بند وبست کنند اینها دزدان دریایی هستند که حکومتی تشکیل داده و چیزی از خودشان ندارند مانند زالو به کره زمین چسبیده و از خون مردم کشورها ارتزاق میکنند تنها هنر اینها سخن چینی وطرفداری از کفتارهای مثل خودشان هستند که بتوانند درصدی بگیرند حال با این خصوصیات اسم خودشان به ما می کذارند به امید روزی که کره زمین اسمی بنام انگلستان نداشته باشد (2393623) (alef-3)
 
ناصر
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۰۸:۳۶:۵۸
این تکرار تاریخ بود -قضیه ابوموسی اشعری وعمرعاص تکرار شد (2393651) (alef-3)
 
سادات
۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۰۹:۰۸:۱۹
اقایان روحانی وظریف باید جواب این کفتار انکلیسی رابد هند جواب وارث ناخلف دزدان دریایی که دارای دولت هستند اینها عددی نیستد اقای ظریف باید متوجه باشند که مردم ایران ازاین بی پدر ومادرها چقدر نفرت دارند باید طوری بااین بی بوته ها برخورد کرد که متوجه باشند زمان اقاخان نوری دوره قاجار نیست این اغا درایران پیدا شود تامردم اورا تکه تکه کنند (2393689) (alef-3)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۷-۰۶ ۱۷:۲۰:۳۴
اه اه روباه مكار نصيحتگرا شده است (2396822) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.