نظر منتشر شده
۱۳۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49811
نظر رهبر انقلاب درباره برکناری مشايی، كتبا به رئيس‌جمهور ابلاغ شده است
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۵۵
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به انتصاب رحيم مشايي به عنوان معاون اول رييس‌جمهور تاكيد كرد: حذف رحيم مشايي از سمت‌هاي كليدي و معاونت‌هاي رييس‌جمهور تصميم استراتژيك نظام است. نظر مقام معظم رهبري نيز مبني بر كنار گذاشتن آقاي رحيم مشايي از سمت‌هاي معاونت رياست جمهور كتبا به رييس‌جمهور ابلاغ گرديده است.



به گزارش "الف"، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدمحمدحسن ابوترابي‌فرد در گفت‌وگو با ايسنا، تاكيد كرد: بايد بدون كمترين درنگ، حكم عزل و يا قبول استعفاي مشايي توسط رياست جمهور اعلام شود.



وي اين مساله را مطالبه‌ جدي رهبر انقلاب و خواست اكثريت قاطع نمايندگان مجلس دانست و تصريح كرد: اين خواسته در احترام به نظر رهبر معظم انقلاب و در قدرشناسي از نگاه علما و مراجع تقليد، چند ماه قبل از رييس‌جمهور درخواست شد و امروز نيز به طور جدي و موكد در دستور كار نمايندگان مردم در مجلس است.



نماينده مردم قزوين با بيان اين‌كه بايد در اطاعت از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامي، احترام به مراجع عظام و در پاسخ مثبت به نگاه قاطع مجلس شوراي اسلامي نسبت به قبول استعفا و يا عزل رحيم مشايي اقدام شود، يادآور شد: بايد در يك تعامل منطقي، عقلاني، اخلاقي و قانون‌مدار همان طور كه در بيانات رهبر معظم انقلاب در روز بعثت پيامبر اكرم(ص) تبيين گرديد، براي انتخاب مديران ارشد نظام و فراهم آوردن زمينه‌ي افزايش كارآيي نظام جمهوري اسلامي، تلاش نمود.
توکلی: نظر رهبر انقلاب در برکناری مشائی قطعی است


رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تائید قطعی بودن نظر رهبری انقلاب دربرکناری مشائی از معاونت اول دولت دهم ، تصریح کرد: علاوه بر این، در ابلاغ نظر رهبری بر بکار نگرفتن مشائی در پست ها و معاونت های کلیدی مجموعه کابینه دهم نیز تاکید شده است.



دکتر احمد توکلی در گفتگو با مهر، افزود: ابلاغ کتبی نظر رهبرمعظم انقلاب به احمدی‌نژاد در روز شنبه برای لغو حکم اسفندیار رحیم مشائی از معاون اولی دولت قطعی است.



نماینده مردم تهران با اشاره به صحبتهای اخیر مجتبی هاشمی ثمره و برخی مشاوران احمدی نژاد مبنی بر عدم تجدید نظر در انتصاب مشائی ، یادآور شد: صحبتهای هاشمی ثمره همانند اظهار نظر وی درباره مسئله انفکاک غیرقانونی سازمان حج وزیارت از سازمان اوقاف و الحاق آن به سازمان میراث فرهنگی وگردشگری است، که ابتدا تکذیب می‌نمود ولی بعد از اینکه ری‌شهری نماینده مقام معظم رهبری در خصوص غیرقانونی بودن این مسئله مصاحبه نمود، غیرقانونی بودن آن را تائید کرد.



وی در پایان متذکر شد: به نظر می رسد که هم اکنون شرایطی بوجود آمده است که بایستی توجه بیشتری به این موضوع می شد.





احمدی‌نژاد: مشایی "معاون اول" خواهد ماند

تلویزیون مصاحبه احمدی‏نژاد را پخش نکرد/ مشایی رفتنی‏ است



 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۳۴:۵۳
کدوم عیدانه الف بابا؟
خود رئیس جمهور که گفتن مشایی معاون اول است و ادامه می دهد (187537)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۴۵:۳۸
ثمره‌: رسانه‌ها سخنان مرا تغيير داده‌اند
دستيار ارشد رئيس‌جمهور گفت: رسانه‌ها سخنان امروز من با شبكه‌ جهاني جام‌جم درباره معاونت اولي مشائي را تغيير داده‌اند.
سيدمجتبي ثمره هاشمي دستيار ارشد رئيس‌‌جمهور در گفت‌وگو با فارس درباره انتشار سخنان امروز خود در برنامه كنكاش شبكه‌ جهاني جام جم مبني بر اين كه \"در انتصاب مشايي به معاونت اول رئيس‌جمهور تجديدنظري صورت نخواهد گرفت \" تاكيد كرد: سخنان امروز من در شبكه جهاني جام جم به درستي در برخي از رسانه‌ها انعكاس نيافت.

وي افزود: در اين گفت‌وگو اشاره كردم كه تاكنون تغييري در اين باره صورت نگرفته است و البته اين سخن بدان معني نيست كه در آينده نيز تغييري صورت نمي‌‌گيرد. (187701)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۱:۱۳:۵۰
یه جور دیگم فکر کنید. شاید چون احمدی نژاد میدونسته تو دولت دهم نمیتونسته از مشایی استفاده کنه ولی خیلی مشایی رو دوستداره و قبل از انتخابات هم رایش پایین میومده، گذاشته یه ماه باقی مونده مشایی معاون اولش بشه تا میزان علاقه شو بهش نشون بده. برای همین هم اصلاً تو حکم انتصاب به انتخابات و دولت دهم اشاره نشده. در واقع یه جور هدیه خداحافظی به مشایی داده. (187932)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۵:۵۵:۳۵
به نظر میرسد انتصاب مشایی یک تاکتیک برای فرار از فشار مشکلات پس از انتخابات باشد (188327)
 
آریا
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۳۵:۰۴
خیالتون راخت شد پای رهبری باز توی مساله به این سادگی کشیده شد... جالبه چند لحظه قبل احمدی نژاد بیانیه داده که همچنان توی پستش باقی می مونه ! ! یکی این آقا رو از خواب بیدا کنه تو رو خدا.... (187538)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۵:۳۱:۵۴
این دعوای بین اصول گراها و احمدی نژاد هست و به ما چپی ها ربطی نداره

یعنی تفکر ایشون - مشایی و اکثریت کابینه هم سو با هم هست و در تضاد با اصولی که ما از خط امامی بودن میشناسیم

از نظر ما احمدی نژاد که از نزدیکترین افراد به جناب مشایی هست و افکار و خط و ربط ایشون رو از همه ما بهتر میشناسه و با این شناخت به ایشون پست داده حالا حتی اگر با این مخالفتهایی که میشه ایشون رو برداره چیزی عوض نخواهد شد و همون طرز فکر حاکم بر جامعه هست و شما راستی ها با اون کنار اومدید و ما هم که دائم خودخوری مینکیم باید چهار ساله دیگه تحمل کنیم تا کی رسد جان ناقابل به پایت ای دوست (188296)
 
reza
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۰۰:۰۴:۴۵
تو رو خدا به دکتر گیر ندین ایشون فقط 4 سال وقت دارن تا مو رو به ساحل امن پیشرفت وتعالی برسونن (188669)
 
امير
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۳۷:۳۴
گويا ايشان نظر رهبري را تامين نكرده اند .اگر اينچنين باشد خداوند به ما رحم كند.ما كه بخاطر ولائي بودن به ايشان راي داديم از چه كسي بايد دادمان را بستانيم.آقاي احمدي نژاد حكم ولايت براي شما فصل الخطاب است تا دير نشده از اين راه برگرديد (187541)
 
سبحان
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۵:۳۲:۰۲
امير جان ! نگران نباشيد دكتر ولايی بودنشان را از دست نداده

احمدی نژاد آدم پيچيده ای است با يك انتصاب نبايد چنين موضع تندی درباره ايشان گرفت

آقای احمدی نژاد دلايل خودشان را دارند

البته بايد از زحمات الف تشكر كرد ولی گاهی اوقات عجله ميكند و برای افزايش هيجان خبرهايی درج ميكند كه واقعيت ندارد مثلا همين شب مبعث كه قطعی شد مشائی بركنار شد بزودی از ساير خبرگزاری ها رسمی اعلام ميشه

حب مبعث تا حال ... چرا اعلام نشد؟

همكاران الف لطفا در كنار خدمت صادقانه كمی صبور باشيد

باتشكر (187756)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۰۷:۲۶
مطمئن هستي به دكتر راي دادي ؟ (187788)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۰۱:۳۵:۲۱
خب اشتباه کردی برادر من... ولایی نبودن ایشون از همون 4 سال پیش که ردپای جناب هاشمی ثمره و مشایی بر رفتار و کردار و ذهن و اندیشه ایشون پیدا بود، کاملا آشکار بود... ضمن اینکه یادتان باشد... حتی اگر هم برگردد بیش از 5 روز حکم ولایی را معطل گذاشتن و لی لی کردن کم کوتاهی نیست... (188731)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۳۹:۵۶
اگر این خبر موثق باشد اولین آزمون آقای اجمدی‌نژاد در مقام نخبگی پس از فرمایش مقام معظم رهبری کلید خورده است. (187542)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۱۳:۱۱
من مطمئنم مشايي عوض خواهد شد ... ثمره هم گفت كه منظورش اين نبوده ...

مطمئن باش اگر احمدي نژاد بخواهد چنين غلطي بكند و رو در روي رهبر بايستد هيچ كس تحملش نخواهد كرد

اما يك نكته آن هم اينكهيقين داشته باش حتي اگر احمدي نژاد اين غلط زيادي را بكند باز هم موسوي بدتر است ...







اللهم اجعل عواقب امورنا خيرا (187681)
 
امیر حسین
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۴۴:۳۵
دوست من یعنی شما ایشون رو نمی شناختید که حالا اینقدر تعجب کردید؟
در ضمن در مورد موسوی وزین صحبت نکردی ! عیب نداره فعلا بدجوری ناراحتید!
خدایا بزرگیتو شکر
خودت بهترین دادرسی (187700)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۴۷:۱۹
اين خبر مربوط به روزنامه اسرائيلي رو خونديد

ميگم داره بعضي نظريه ها داره درست در مياد (187545)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۲:۳۲:۱۸
شخصی در جایی گفته بود:
یه باره مشایی را بذارین سفیر ایران تو اسراییل و تمام...صلوات... (187719)
 
حامی
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۵۳:۲۳
ینی احمدی نژاد نظر رهبر و مراچع و علما رو نمیدونست که این عمل سخیفانه رو انجام داد؟ینی حتی نظر سیاسیون غیر این بود؟
احمدی نژاد ارزش اینهمه حمایت رهبریو داره؟
حمایت از احمدی نژاد تا کی؟بیشتر از چهار سال؟ (187549)
 
حمیدرضا
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۵۴:۰۲
سلام
آخه برادر من از شما با این سن و سال بعیده باور کنی احمدی نژاد از حرفش برگرده
این بشر کاری به نامه و نوشته و دستخط و خطالب و ... نداره . اگه مشایی برکنار شد باید به احمدی نژاد شک کرد .

آقا جان مرغ سلطان محمود یه پا داره .همین (187550)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۰۸:۵۵
امروز جان برادر مرغ همه يه پا داره (187789)
 
فرهاد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۵۴:۲۳
مدت زما ن معاون اولی آقای مشایی باید در کتب گینس ثبت شود واقعا که این دولت هم ساختار شکن است هم رکورد شکن وکلا چه بشکن بشکنی راه انداخته است (187551)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۵۶:۵۹
به نظر میاد اون تحلیل که این انتصاب برای این بود که با برکناری مشاییی بقیه کابینه تایید بشن درست بود...
اما واقعا میصرفید؟
چرا باید رهبری برای همچین کاری خرج بشه؟
مگه احمدی نژاد نظر رهبر و باقی مراجع رو نمیدونست؟!
خدا عاقبت بقیه کابینه رو ختم به خیر کنه... (187554)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۵۸:۰۲
واقا آدم تو كار اين آقاي احمدي نژاد ميمونه بازم براي يك قضيه كوچك كه با درايت رييس جمهور ميتوانست پيش نيايد از رهبري كه به حق حساسيت خاصي در تركيب دولت اصولگرا دارند هزينه نميشد
هرچند به كار گيري آقاي مشايي در اين دولت كه انتظار بيشتري از آن ميرود از هزينه هايي كه نظام در قبال انتخاب آقاياني مثل بهزاد نبوي،ميردامادي،حجاريان و....پرداخت كرد قطعا كمتر خواهد بود. (187555)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۲:۳۸:۳۵
این آقای احمدی نژاد فضای نسبتا آرام سالهای نه چندان دور مملکت ما رو که به نظر بنده به هم زد، از نظر جهانی هم تهدیدات و تحریمات را زیاد کرد و... .
اتهام زنی ، دروغگویی و... .
اسلامیت نظام را در یابید آقایان اصولگرا و سینه چاک احمدی نژاد،
یک سوال می پرسم فراجناحی و خدا وکیلی پاسخ دید:
همه بضاعت ایران من برای معرفی مدیر و رییس اینه؟ .. (187720)
 
lion2007
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۵۹:۵۸
سلام:درهرصورت بایدنظررهبری تامین شود.آقای احمدی نژاددذبرابریک امتحان بزرگتر ازانتخابات قراردارد.حتی اکرمشایی تخم طلاهم بگذاردایشان بایدبه توصیه هاتوجه کند. (187557)
 
مجيد اصغري
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۰۱:۴۸
سوال بنده اين است که آيا آقاي احمدي‌نژاد نمي‌توانست تشخيص دهد که مقام معظم رهبري با انتصاب آقاي مشايي به معاونت اولي مخالف است؟ آيا احمدي‌نژاد نمي‌دانست که اظهارات و روش پرخاشگرانه او در مناظرات مخالف خواست ايشان است؟ ساده‌لوحيم اگر دست‌بوسي احمدي‌نژاد را پيروي او از روش و منش عقل‌گرايانه مقام معظم رهبري بدانيم. (187562)
 
پرواز
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۳:۲۴:۳۵
حرف دل منو زدی. دلم از این می سوزه که احمدی نژاد چند وقت دیگه مشایی رو برکنار میکنه و بعد دوباره همین هواداراش ذوق میکنن که به حرف رهبری گوش داد!واقعا مسخره اس. این آقا اگه ولایتمدار بود اینجوری اوضاع رو عمدا به هم نمی ریخت که بعد بخواد درستش کنه. (188124)
 
فرزاد خلیفه
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۰۷:۵۸
دوستان مراقب باشید ،فریب این جنگ زرگری را نخورید.
انحصار طلبان برای انحراف افکار عمومی بحث مشایی را پیش کشیدند! (187565)
 
mahtab
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۱۷:۴۳
عجب مگه اقای احمدی نزاد از اول نظر رهبرو نمی ونستن؟ مگه از اول نظر نظر مراجع رو نمی دونستن؟ یک کم واقع بین باشید (187569)
 
حسن اجرایی
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۲۱:۳۸
مشایی برکنار بشود یا نشود، احمدی‌نژاد در آزمون ولایت‌پذیری رد شده است. و هر روز که از نامه‌ی رهبر انقلاب بگذرد، و مشایی برکنار نشود، حقانیت و عدم حقانیت ادعاهای ولایت‌پذیرانه‌ی آقای رییس جمهور بیش از پیش روشن‌تر می‌شود. (187570)
 
nazi
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۲۱:۴۸
ajab baba ina ke joda joda daran esrar mikonan ke hokme in yaru laghv nemishe? (187571)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۱۸:۵۶
اين حق قانوني رهبراست كه اين اقدام را نه به نفع يك جناح بلكه بهنفع همه ي مردم ايران انجام دهد ... لطفا قوانين ايران را يك مطالعه اي بكنيد هر چند كه از ايران دوريد (187684)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۲۶:۳۳
ای آقا خیلی دل خوش هستید.
مدل احمدی نژاد همینه .
همه رسانا هارو گذاشت سر کار.
حالا کوجاشو دیدید این این هنوز دولت دهم راه نیفتاده اینه .
دوره قبل که با ششصد هزار رای بیشتر از کاندیدای سوم اومد دور دوم .
دور بعد با 7 ملیون رای یواش یواش شد رئیس جمهور این شد .
تن تون رو صابون بزنید که با این هیاهوی شده رئیس جمهور و مدعی 62 درصدی آرا
مشایی که چیزی نیست اولشه صبر کنید بیشتر از از اینها خواهیم دید. (187575)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۲۰:۰۵
چرا اختيار انتخاب معاون اول را دارد اما اختيار نابود كردن نظام را نه... (187685)
 
امیر حصاری
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۳۲:۳۷
هر چه رهبرم بگوید.
اگر صلاح این باشد که مشایی کنار ررود هر چه رهبرم بگوید بدون شک همان است.
تا خون در رگ ماست هدیه به رهبر ماست. (187578)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۳۶:۱۶
حال سئوال این است اگر احمدی نژاد باز هم نپذیرد چه می شود؟ (187582)
 
مهرداد
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۹:۲۰:۰۵
علی جان بالاخره باید اقای احمدی نژاد هر طور شده عده ای رو راضی کنه . چون اونهائی که کمک کردن تا ایشون دوباره بشه رئیس جمهور حالا انتظار دارن که تو تقسیم پست ها جای خوبی گیرشون بیاد . بعضی هاشون که کمتر از وزارت رو هم قبول ندارن چه برسه به یه جائی مثل سازمان جوانان .
من نمیدونم ایا همه اونائی که میگن مشائی نباشه واقعا به فکر مردم اند و اومدن افراد شایسته و باصلاحیت یا اینکه دنبال این هستن که سهمی از این پست ها ببرن (187830)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۴۱:۰۳
این خانه از دم ویران است
امید داشتم درس بگیرد از انتقادات
امید داشتم بپذیرد کاستی ها را
امید داشتم دستانش را بگشاید و با همگان کار کند
امید داشتم بدور از تعصب روی یارهای غارش از آنها استفاده کند
ولی حیف که این ها امید های باطلی بود ، او راه خود را می رود (187586)
 
سيد احمد موسوي
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۴۸:۲۳
سلام حالا شما هم شورش ندين تمام شده هستش انشاءالله (187590)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۵۱:۰۲
به آفاي رئيس جمهور ميگويم جان هر كه را كه دوست داري دراين مملكت تنش درست نكن ! نگذار ما كه يك روز كار داريم شش روز نداريم بدبخت تر از اين بشيم ! (187592)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۵۲:۱۱
سلام

آقای احمدی نژاد قبل از اینکه حکمش تنفیذ شود شروع به معرفی معاونانش میکند .
هاشمی ثمره در پاسخ به سئوالی در خصوص عجله در این امر می گوید:\"ایشان در حال حاضر رئیس‌جمهور هستند پس می‌توانند برای تغییر همکاران خود تصمیم بگیرند ضمن اینکه ایشان اعلام نکرده‌اند که این افراد را برای دولت دهم انتخاب کردند. ایشان در شرایط کنونی هم می‌توانند معاونین و مشاورین خود را عزل و نصب کنند؛ این کابینه و رئیس جمهور تا 12 مرداد رسمی است و از این تاریخ به بعد نوبت بعدی رئیس‌جمهوری است که چنانچه حکم شان تنفیذ شود رسما \" رئیس جمهور دولت دهم می‌شوند‌. الان ایشان در حال انتخاب معاونین و مشاورین هستند و در احکام خود هم نیاورده‌اند که شما معاون یا مشاور دولت دهم هستند. \"
این جواب یعنی شانه خالی کردن از ارائه جواب وفریب کاری
حالا میرسیم به مخالفان این انتصاب خصوصا به نمایندگان وعلی الخصوص آقای توکلی
مگر از نظر قانونی راهکاری در پیش رو ندارید مگر نمیتوانید آقای احمدی نژاد را به مجلس بخوانید و رودرو مسانل را مطرح کنید و قانونی اقدام کنید . پس این همه عجله برای چیست ؟ پس چرا یک هفته نشده هزاران تذکر وجلسه در این خصوص برگزار میکنید و پای رهبری را به این موضوع میکشانید ؟ چون این انتصاب را مخالف رای خود میدانید .
ولی وقتی مردم به اعلام نتایج انتخابات وعدم تطابق آن با رای های واقعی اعتراض میکنند از اکثر این به ظاهر نمایندگان مردم صدایی بر نمیآید .
آیا در این مملکت قانون فقط برای استفاده گروه خاصی نوشته شده وعموم مردم باید توسط همین قانون تحقیر شوند .اشتباه نکنید .

قانون برای مردم است نه بر علیه آن (187593)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۰۱:۴۲
یعنی بعد از اطلاع از نظر رهبری این حرفا رو زده ؟
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=916097 (187597)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۰۳:۱۸
حركت احمدي نژاد در انتخاب مشايي بسيار زشت بود و عموم مردم و نخبگان از آن ناراضي بودند ...


رهبر انقلاب هميشه با انحرافات قاطعانه و شجاعانه برخورد مي كنند ، اميد مردم به رهبري است ... (187599)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۰۳:۲۸
بالاخره ما نفهمیدیم پدیده هزاره سوم شما
پیرو ولایت فقیه هست یا مخالف ان؟
انسان باهوش هست یا پراشتباه؟
اینده نگر است یا لجباز؟
خدمتگذار است یا قدرت طلب؟
مخالف اسراییل است یا دوست ان؟
افشاگر مفاسد اقتصادیست یا سوء استفاده کننده از ان؟
از شما اصولگراها انتظار داریم تا قبل از انتخابات اینده این تناقض ها را برای ملت روشن کنید البته اگر میزان رای ملت باشد (187600)
 
مجتبي نيكنام
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۰۸:۵۱
نظر رهبري شرط است... اميدوارم با بركناري مشايي ، عملا ولايت مداري خودشون رو ثابت كنن
ولي يه سوال اساسي: چرا اصلا قبل از انتخاب مسئول پست هاي مملكتي مهم ، با رهبر انقلاب مشوت نميشه؟
وضعيت مشابه اي براي سازمان حج و زيارت هم بود (187604)
 
پرواز
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۳:۳۱:۰۳
دوست عزیز ایشون با این انتصاب \"عملا\" ولایتمداری خودشو نشون داد. حتی اگر از حرفش برگرده چیزی عوض نمیشه (188136)
 
خیری
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۱۰:۳۴
انتشار انتصاب اسفندیار رحیم مشائی خبر خوبی نبود ، بنده یک اصول گرا هستم و به دکتر هم رأی دادم و همیشه هم از ایشان دفاع می کنم ولی این به معنی این نیست که تمام عملکرد ایشان را تأیید کنم ، مگر نظام ما افراد لایق و کاردان و مورد اعتماد کم دارد که روی یک نفر اصرار داریم. (187605)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۳:۴۱:۵۶
دکتر؟ کدام دکتر؟ (188152)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۳:۰۳:۰۵
شماها هنوز اين احمدي نژاد رو نشناختين و الكي زير علمش سينه ميزنين.
پديده هزاره سوم صفت با مسمايي براي ايشونه
خدا آخر و عاقبت مارو به خير كنه
ما كه با راي به موسوي خطمون رو جدا كرديم ولي اصولگرايان بايد پاسخگوي خيلي از مسائل گذشته و حال و آينده باشن نه تنها به مردم بلكه به نسلهاي آينده و تاريخ (188628)
 
براتي
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۲۰:۱۴
مگر تعيين معاون از اختيارات رياست جمهور نيست.بهتر نبود همان اعتراضات نخبگان ادامه مي يافت و از رهبري خرج نمي شد. (187614)
 
آرام
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۱:۵۸:۱۱
مگر کسی رهبری رو مجبور به موضع گیری کرد که شما نارحت خرج شدن از رهبری هستید ! مگر زمانی که رهبری حکم حکومتی به مجلس ششم داد کسی جرات کرد حرفی را که الان می زنید بزند ! چطور زمان رئیس دولت محبوب شما که رسید نباید از از رهبری خرج میشد ! اتفاقا بسیار هم خوشحالم که رهبری وارد قضیه شده است که ببینیم اینطرفداران آقای احمدی نژاد که بخاطر ولایت به ایشان رای داده اند چه میگویند ! این آقای احمدی نژاد حتی برای نظر شما طرفدارانش هم ارزش قابل نیست امتحان کنید یک توماز 20 میلیون نفری هم برای ایشان بفرستید اگر ایشان به نظر شما احترام گداشت و به شما توهین نکرد من اسمم را عوض میکنم . (187978)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۲۹:۵۱
صادقانه میگم : من یک جوان 30 ساله ام . تحصیلات کارشناسی دارم و از زمان شهردار بودن آقای احمدی نژاد در تهران از جمله طرفداران ایشان بودم و هستم . ما از کتک خوردگان در حمایت ایشانیم . حتی یکی از دوستانمان نیز در قضایای اخیر به شهادت رسید ، اما این روزها خبر معاون اولی مشایی برای اولین بار باعث شد تا در تفکرات رئیس جمهور دچار شک و تردید شویم . هم من و هم اکثر دوستانم در مشهد ، در یک حالت بهتیم . زبان مخالفان بروی سرمان دراز ، و حرفی برای دفاع هم نداریم . چرا باید انسان تصمیمی بگیرد که برای اصلاح آن از رهبری عزیز هزینه شود ؟ چرا باید کسی معاون اول کابینه باشد که در حاشیه سازی برای دولت ید طولایی دارد ، آنهم کابینه ایی که می خواهد کابینه کار و تلاش باشد ؟ به رئیس جمهور محترم می گویم تلخی این تصمیم غلط از تلخی حوادث اخیر برای ما (حامیانش) بیشتر بود ... امیدوارم دکتر هر چه سریعتر این اشتباه را جبران کند . (187618)
 
بکتاش
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۳:۲۷:۱۸
میشه اسم دوستتون که شهید شده را بدونم؟ با تشکر (187736)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۳:۰۴:۲۹
چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني! (188629)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۳۶:۵۷
مشایی چه معاون اول احمدی نژاد باشد چه نباشد مغز متفکر احمدی نژاد است و تا وقتی احمدی نژاد باشد تفکرات مشایی هم خوب یا بد خواهد بود. (187622)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۳۷:۰۸
خود احمدی نژاد هم مجددا روی مشائی تاکید کرد و جواب شما طرفدارهایش را خوب داد . در ضمن انتخاب معاون اول طبق قانون فقط به خودش ربط داره اگه ناراحتین برین دنبال تعویض قانون تا بقیه هم مجبور شن مثل کروبی قبل انتخابات معاون اول را معرفی کنند (مثل امریکا ) . فعلا اگه بهش رای دادید پای کارهاش بایستید . (187623)
 
علی م.
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۳۸:۲۳
این انتخاب به هر نبیجه ای که منجر شود نشاندهنده یک ضعف و اشکال بزرگ در شخصیت آقای احمدی نژاد است.حتی اگر احمدی نژاد عقب نشینی کند ،با خود مشائی استعفا دهد ، یا در اثر فشار شخصیت های سیاسی او را برکنار کند ، یا اینکه حتی به دستور رهبر انقلاب او را بر کنار کند؛ واقعیت زشت انجام این کار را عوض نخواهد کرد .
در این چند سال تصمیمات غلط زیادی توسط آقای احمدی نژاد به اقتصاد مدیریت کشور آسیب زده و متاسفانه ایشان توانسته خود را پشت شعارهای عدالت طلبی و تبعیت از رهبری در این مقام نگه دارد و حتی در دور دوم هم رای بیاورد(به هر ترتیب... )
انشاالله با درایت رهبری و سایر مقامات این دوره ریاست جمهوری از شر افراد مقام پرست که برای حفظ مقام حاضر به انجام هر کاری هستند به خیر بگذرد (187624)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۳۹:۵۶
سایت محترم الف :
خوسته های واقعی مردم محل صندلی مشایی نیست
عاجزانه پیشنهاد میکنم لیست پروژه سفرهای رییس جمهور را به تفکیک شهرستانها و پیشرفت آنها منتشر کنید و مردم را با مطالبات واقعی خود درگیر کنید
میزان اثر بخشی پروژه ها در کاهش مشکلات مردم و افزایش رفاه عمومی را تحلیل کنید
اجاز دهید مردم مطالبات خود را از طریق شما پیگیری کنند

لطفا رنگ و بوی سیاسی سایت را کمتر کنید

فکر میکنم بعضی ها از سیاست زدگی مسئولین خسته شدند (187626)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۴۴:۴۴
هر انچه که ولایت فقیه دستور دهند باید با جان و دل اطاعت کرد والسلام........... (187629)
 
سرباز وطن
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۵۰:۰۹
ما در اینجا با تمام وجود ایستادیم و هزارگونه کنایه شنیدیم و از انتخاب ایشان دفاع کردیم...در مقابل خیلیها ایستادیم..اما دریغ از گذشت بعضیها که فکر کرده اند با آوردن رای هر کاری خواستند می توانند بکنند....

مطمین باشید در صورت مخالفت با برکناری مشایی مجلس محکم جلوی او خواهد ایستاد...

به امید خدا (187634)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۵۴:۵۵
سلام

نمیدونم اگه آقا رو نداشتیم چه گِلی باید به سرمون میگرفتیم؟1

خدا سایشونو از سر ما کم نکنه (آمین). (187641)
 
بی نام
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۵۷:۰۰
همه اش نقشه است، میخواند با این نصب و عزل دل علما را به دست آوزند و بی هزینه میزان ولایت پذیریشون را زیاد نشان بدهند. مشایی یک مهره سوخته است. (187644)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۰:۰۰:۵۳
و شما این رو برکناری قطعی مشایی می دانید؟
به نظرم اگر این نامه صحت داشته باشه ، از مشایی در هیچ پست مهمی نباید استفاده بشه...
من بعید می دونم! (187648)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۰:۰۱:۰۰
این اصرارها بر برکناری و آن پافشاری ها خیلی مشکوک به نظر میاد باید دید و منتظر بود تا آفتاب حقیقت از پشت ابر دروغها درآید ضمنا خواهش میکنم تو هر مساله ای پای رهبر انقلاب را وسط نکشید شما همانها هستید که بعد از تغییر ساعت رسمی کشور به جای پرداختن به مشکلات اساسی و اقتصادی مردم ساعت را ماه ها به عنوان مساله اول کشور توی بوغهای تبلیغاتی کردین اینم مثل اونه دیگه حالا عیدیتون شده برکناری مشایی بابا دست بردارین از مسخره بازیها! (187649)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۰:۵۳:۰۵
سلام
چرا رئیس جمهور محبوب و مردمی ما نتواند معاون اولش را انتخاب کند؟یعنی کسی که نتواند وعاون خودش را انتخاب کند چگونه می خواهد 4 سال کشور را بچرخاند؟ یا قدرت تشخیص برای انتخاب فرد مناسب ندارد ؟ یا دست های پنهان دشمن نمی خواهد که ایشان کار کند و جلوی پیشرفت چشمگیر و مدیریت جهانی را بگیرد؟البته ایشان قدرت تشخیص فرد مناسب را دارند چون کشور را می خواهد اداره کند . من احتمال می دهم که دست های پنهان دشمنان نمی خواهند دکتر کار کند .قطع شود دست این شرقی ها و غربی ها ازکشور عزیزمان (187671)
 
علیرضا جاوید عربشاهی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۰۷:۴۵
گزیده ای از طرح ملی خدمت رئیس جمهور :\"باید حلقه مدیریت کشور را بازتر و بازتر کنیم و حصارهای تنگ و محدودیت آور غیر منطقی و نا عادلانه را برچینیم ... \" و در فرازی دیگر \" برای تشکیل دولت جدید نیز سعی کرده ام از نظرات دلسوزان و کارشناسانی که به دنبال منافع شخصی یا گروهی خود نیستند در ارزیابی عملکرد اعضای کابینه بهره گیری کنم و برایند نتایج ارزیابی های قبلی با بررسی های جدید را مبنای تصمیم گیری قرار دهم \"

و اما بازتاب انتصاب جناب آقای مشایی به سمت معاون اول رئیس جمهور:


--------------------------------------------------------------------------------
فولادگر ، عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس :



انتصاب مشايي براي نمايندگان غيرقابل قبول است



--------------------------------------------------------------------------------



ترقي،عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي :

انتخاب مشايي حضور نخبگان در دولت را محدود مي‌كند



--------------------------------------------------------------------------------


کریمی اصفهانی، دبير كل جامعه اسلامي اصناف و بازار :

افكار عمومي مشايي را در جايگاه رياست سازماني كوچك هم تحمل نمي‌كند



--------------------------------------------------------------------------------


مجیری، دبير سياسي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان :

مشايي گزينه مناسبي براي معاون اولي رئيس جمهور نيست



--------------------------------------------------------------------------------


کامران، نماينده مردم اصفهان:

با عزل مشايي موجبات خرسندي دلسوزان انقلاب را فراهم كنيد




--------------------------------------------------------------------------------


روح‌الله زرگر، عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت:
انتصاب مشايي موجب رنجش دانشجويان انقلابي شد



--------------------------------------------------------------------------------


آيت‌الله كعبي، عضو حقوقدان شوراي نگهبان:

انتصاب مشايي به معاون اولي همه را غافلگير كرد



--------------------------------------------------------------------------------


جوادي، دبيركل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان:

احمدي‌نژاد با احترام به نظر قاطبه اصولگرايان مشايي را بركنار كند



--------------------------------------------------------------------------------


دلايل رسايي درباره لزوم بركناري مشايي



--------------------------------------------------------------------------------


حجت‌الاسلام اكرمي، عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز:

مشايي داراي كارنامه برجسته و شايسته‌اي نيست



--------------------------------------------------------------------------------


زاهدي، دبير سابق شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ:

احمدي‌نژاد در انتخاب معاون اول خود تجديدنظر كند



--------------------------------------------------------------------------------


عباس سليمي‌نمين رئيس مركز مطالعات و تدوين تاريخ معاصر ايران:

احمدي نژاد به احترام نظرات مردم در انتصاب مشايي تجديد نظر كند



--------------------------------------------------------------------------------


حسين شريعتمداري، مديرمسئول روزنامه كيهان :

احمدي‌نژاد حكم معاونت اولي مشايي را لغو كند



--------------------------------------------------------------------------------


جامعه اسلامي دانشجويان خواهان استعفاي مشايي شد



--------------------------------------------------------------------------------


درخواست حاميان رئيس‌‌جمهور براي تجديدنظر در انتصاب مشايي



--------------------------------------------------------------------------------


با توجه به اینکه طیف وسیعی از نیروهای اصولگرا نظرات خود را پیرامون انتصاب آقای مشایی به صورت شفاف بیان کرده اند. تجدید نظر جناب رئیس جمهور مردم را در مورد اجرای موفقیت آمیز طرح ملی خدمت امیدوار می کند در غیر این صورت ...

arabshahi.blogfa.com (187679)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۳:۰۹:۰۱
دوست دارم نظر جناب آقاي يزدي رو هم در اين مورد بدونم! لطفا پيگيري و در سايت اعلام كنيد. (188635)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۲۰:۱۵
چرا نباید رئیس جمهور محبوب ما، که محبوب ترین رئیس جمهور تاریخ ایران است، حق داشته باشد اعضای کابینه اش را به دلخواه سلیقه اش که ملت آن را پسندیده است انتخاب کند؟ چرا باید مانع از خدمت رسانی دولت شد؟ این کار اشتباه است از سوی هر فردی که باشد و نباید دست ایشان را بست. ملتی که به ایشان رای داده ناظر است و می بیند که چه کسانی مانع از کار کردن ایشان برای مردم می شوند (187686)
 
امین
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۳۵:۳۳
به نظر من انتصاب مشایی با توجه به شخصیت چند وجهی آقای رییس جمهور و همچنین اعتماد به نفس فوق العاده ایشان چیز زیاد غریبی نیست این اولین بار نیست که ایشونن دست به یک چنین اعمالی میزنه!...فقط نکته ای که واسه من مجهوله اینه که اون 24 میلیونی که به ایشون رای دادن چطور به ایشون رای دادن!دهن کجی به مراجع خیلی کار خطرناکیه که متاسفانه تو این دولت یه جورایی داره نهادینه میشه!امیدوارم تا ته قضیه رو خودتون دیگه بفهمین... (187697)
 
علیرضا جاوید عربشاهی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۲:۰۶:۲۷
اسفندیار رحیم مشایی در پی تشدید موج مخالفت ها علیه انتصاب وی در سایت رسمی خود مطلبی را تحت عنوان\" مخالفت با یک انتصاب ; سهم خواهی، حسادت یا نادانی \" درج نموده است که هر چند از نظر عقلای سیاسی زیاد دور از انتظار نبود ولی ذکر چند نکته پیرامون آن خالی از لطف نیست:

۱) در ابتدای مقاله نویسنده مطلب شخص مشایی را عامل ایجاد تنش هایی در دولت نهم معرفی کرده است . از جمله موضع وی در قبال مردم اسرائیل - ادغام سازمان حج و زیارت در سازمان گردشگری - حضور در نشستی در ترکیه . و جالب آن که در تمام این موارد دکتر احمدی نژاد را عامل اصلی دانسته است ! و در برخی نیز استناد به سخنان دکتر احمدی نژاد هم نموده است. \"موضع در پیش گرفته شده از سوی مشایی، موضع دولت است نه موضع شخصی وی.\"

هدف وی از چنین کاری گره زدن آینده سیاسی خود به فرجام احمدی نژاد است . مشایی در حقیقت در یک حرکت اصطلاحا فرار به جلو عامل اصلی جهت گیری های خود را شخص رئیس جمهور می داند. و در جایی ذکر می کند که \"اگر این مواضع نادرست است که هست، از رئیس‌جمهور قطعا بدتر است تا معاون وی. کسانی که احمدی‌نژاد را یکی از شایسته‌ترین‌های جریان اصولگرا می‌دانند، باید مشایی را گل دیگر این سبد بدانند؛ یک بام و دو هوا نمی‌شود، مگر این که بپذیریم که قصد از این اعتراض به یکی و تعریف و تمجید از دیگری،‌ دلیل دیگری غیر از دلسوزی و گریبان دریدن برای اصولگرایی داشته باشد. \"

۲) ایشان در ادامه استدلال غیر منطقی خود آورده است \"
پس نتیجه این می‌شود که اتفاقا هماهنگ‌ترین و شایسته‌ترین و همفکر‌ترین معاون اول برای آقای رئیس‌جمهور، مشایی است و طرفداران آقای احمدی‌نژاد از سر دلسوزی برای اسلام و اصولگرایی نیست که با انتصاب مشایی مخالفت می‌‌کنند، چون آنان احمدی‌نژاد را با همین فکر و مواضع برای مسئولیت بالاتر از معاون اولی،‌ یعنی خود ریاست‌جمهوری شایسته می‌دانند، بلکه از سر حسادت به مشایی است یا سهم‌خواهی و یا نیات دیگری که بعدها معلوم خواهد شد.\"

وی با طرح این موضوع که احمدی نژاد نیز همفکر مشایی ست در پی تبریه خود برآمده است که امر بسیار مضحکی به نظر می رسد. متهم کردن طیف وسیعی از صاحب نظران و عقلای جریان اصولگرا به حسادت یا سهم خواهی نیز از دیگر مباحث غیر قابل قبول در این نوشته می باشد.

۳) هر چند طرح این مطالب و استدلال های کودکانه از شخص وی چندان بعید به نظر نمی رسید ولی باعث ایجاد نگرانی های قابل تاملی بین نخبگان و صاحب نظران خواهد گردید نگرانی هایی که فقط با عزل وی توسط شخص رئیس جمهور بر طرف خواهد شد. (187711)
 
حسين / معترض
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۲:۱۱:۲۳
جناب احمدي ن»اد خدمت شما عرض ميكنم كه تاريخ 30 ساله انقلاب ياد ندارد كه هيچ نهاد يا مقام و يا رئيس جمهوري تا اين اندازه باعث به زحمت اقتادن رهبر شده باشند كه ايشان دائمآ مجبور به مداخله و جم و جور كردن اوضاع نموده باشند كه در دوره شما نمودن و از اعتبارشان به نفع شما خرج كردن // خجالت هم چيز خوبي است (187712)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۲:۴۳:۵۱
احمدی نژاد شاید از یار غار خود(البته بخوانید آق رحیم) خسته شده بود تو رودرواستی گیر فتاده بود میخواست این جوری کلکش بکنه

که اگه این جور باشه باید گفت متاسفم که حاضر رهبری انقلاب رو خرج این رو در بایستی بکنه که البته بعید میدونم این جوری بوده

احمدی نژاد با این کار میخواست تمام افکار رسانه ها رو به این سمت سوق بده تا از پرداختن به موضوع انتخابات و جریانات پس از آن منحرف شوند و البته تا حدود زیادی این امر صورت گرفت
392
من که از کار این آدم سر در نمیارم دمش گرم با یه تیر 100 نشون زد. (187723)
 
کلاه قرمزی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۳:۰۷:۵۷
دوستانی که به احمدی نژاد رای دادن حالا بیان جواب بدن، بیشتر از همه این رای دهندگانند که باید پاسخگو باشند. چشمتان را بستید و شما ها هم همانند کاندیدای اصلحتان لجبازی کردین که نه احمدی نزاد هر چه هم که باشد این است و آن است... افراد ازمون پس داده ایی مثل موسوی را خار شمردید و با اینکه چهار سال قبلی را شاهد بودین اصرار بر رای به احمدی نژاد کردین. این کارتان را نمیبخشیم و هر کاری که این دولت انجام دهد شما باید پاسخگو باشید. ما را بیگانه دانستید و تهمت ها روانه مان کردید. کاش ...  (187730)
 
shahin
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۳:۴۳:۳۲
شنیده شده دکتر احمدی ایشان ( مشایی ) را برای سخنگویی دولت هم انتخاب کرده اند.منتظر باشید با ساز و آواز و رقص و دوستی با مردم اسرائیل هر روز داستان جدیدی را علم کنند . راستی از آقای کردان چه خبر ؟ (187740)
 
اشرف
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۵:۴۹:۲۳
جناب آقای احمدی نژاد به این حرفها توجه نکن و محکم و استوار پیش برو ما پشت شمائیم (187758)
 
سوال
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۶:۲۸:۵۴
یعنی نامه رو شما باز کردید و توشو نگاه کردید؟ (187763)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۶:۳۹:۳۸
همه پشتيبان رهبريم.اما دامن زدن ما به ادامه جنگ رواني عليه کليه تصميمات و حرکتهاي دولت رهبر را هم مجبور به تصميماتي ميکند که شايد نظر واقعي ايشان نيست...مراقب باشيد که جنگ رواني ختم نشده است ....جانم فداي رهبر (187764)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۶:۵۲:۰۶
به خدا ملت را خسته كردين دست برداريد آخه چقدر التهاب ايجاد مي كنيد تا كي مي خواين ملت را متاسف كنيد،اين را هم بگم اكثريت مردم نظام و ولايت فقيه را بدون هيچ چشم داشتي قبول دارن من احساس ميكنم شما شكم سيرها نميخواين مردم شب راحت بخوابن تا صبح بلند بشن تا غروب سگ دو بزنن.مطمئن باشيد مطالبات مردم اينا كه شما دنبالش هستيد نيست قدر اين ملت رسول الله را بدانيد كه از سر صدقه اينها به آسايش و شهرت رسيده ايد. (187766)
 
ایمان
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۷:۰۱:۰۸
موضوع آقای مشایی چیزی نیست به غیر از ابزاری سیاسی برای برگرداندن اعتماد مردم و علما به دولت. به عبارت دیگر قضیه از اول سیاه بازی بود. میدونم که انتشار نمی دهید ولی حداقل برای خود الف خوبه. (187768)
 
امير
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۷:۳۲:۵۳
وقتي كه مشاور ارشد -يا نام نوظهور دستيار ارشد -ايشان آقاي ثمره باشد كه كمتر كسي سابقه اي در خور از فعاليتهاي اجرائيش بياد دارد بهتر از اين نميشود.وقتي كه مشاغل بزرگ را به آدمهاي كوچك و سست عقيده دادند نتيجه اش اينچنين ميشود كه اين فرد نا لايق در برابرفرمايش دلسوزانه نائب بر حق امام زمان بايستد و از عمل نابخردانه خود دفاع هم بكند.آقاي احمدي نژاد مطمئنا اين انتصاب نسنجيده را ابطال خواهد كرد اما تحمل آدمهاي اطراف ايشان در چهار سال آينده كه قطعا تصميمات بحران زاي ديگري را هم مشاوره ! خواهند داد براي دوستداران ولايت سخت است بسيار سخت... (187778)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۲:۱۵:۱۷
جتاب دوستدار ولایت

به شما نگفته اند که غیبت و تهمت و تخریب افراد حرام است .. ؟ (188600)
 
سید
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۷:۴۴:۵۵
حالا ایشون را شناختید. شماییکه روبروی افکار ملت قد علم کردید.ملتی که برای تغییر ایشان حماسه ای بس عظیم رقم زدند ارا انها را بنام خود نوشتید. تاریخ بازگو کننده خواهد بود.میدونم مانند نظرات قبل منتشرنمی کنید (187781)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۷:۵۷:۱۴
عیدی این نیست عیدی اینه که پول نفت رو تقسیم کنیم من یه سوال دارم اگه دولت کوچیکه پس هزینه کمی داره پس سهم مارو ازپول نفت بدین اگه دولت قرار نیست کوچیک باشه مارو استخدام کنید آقای توکلی آقای اقتصاددان دست از تئوریهای اقتصادی ویران کننده بردارید (187784)
 
یاسمن
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۷:۵۹:۰۱
کسانیکه به احمدی نژاد رای دادن باید فکر اینجاهاش و تفکرات این مدلیش رو هم می کردن
این آقا عاشق مطرح شدن و همه این حرکت هاش هم در همون جهت (187785)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۰۱:۵۱
مطمئن باشید که رییس جمهور کوتاه نمی آید و مشایی معاون اول خواهد بود. فرزند به پدرش می رود و ایشان از خصوصیات اخلاقی پدرش یکی گفته بود که هیچگاه تغییر نظر نمی داد. (187786)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۴۱:۴۲
چرا این ملت همیشه سر تصمیم های خودسرانه بعضی افراد باید هزینه بپردازد. می دانید چقدر هزینه بر ملت به خاطر انتخاب مشایی تحمیل می شود بحث روزنامه ها ، وقت مردم برای پیگیری موضوع و ......................... من تعجب می کنم از یک نفر رئیس اول امور اجرایی کشور واقعا باید در مشاوره هایی که به ایشان داده می شود و در پیش بینی های ایشان و مشاورانش شک کرد. این موضوع از سر خدمتگذاری نبوده از سر لج با مردم علما و .... بوجود آمده شاید احمدی نژاد خود عاقبتش را می دانست و انجامش داد.! (187805)
 
مهرداد
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۴۶:۳۸
یعنی فکر میکنید که اینطوری بشه که هی دیگران بگن مشائی رو وردار آقای احمدی نژاد هی بگه نخیر همین خوبه تا جائی که آقای احمدی نژاد بگه حالا که من رئیس جمهور 24 میلیونی اختیار انتخاب معاون خودم رو هم ندارم پس اصلا از رئیس جمهوری استعفا میدم و خلاص
یعنی فکر میکنی بشه ؟ یا اینکه خواب دیدم خیر باشه .. (187813)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۵۱:۴۴
اينا همش بازي سياسي ،مردم را مسخره كردن اينكارا ميخوان موضوع انتخابات را به جهت ديگري سوق بدهند باور نكنيد (187815)
 
تورج
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۹:۰۷:۱۹
با 25 میلیون رای چرا برخی به خود اجازه میدهند اینگونه بی پروا و قیم مابانه برای رئیس جمهور تعیین تکلیف کنند؟ (187822)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۹:۰۹:۲۳
نمی دونم چرا آقای احمدی نژاد هم از رهبری دم می زنه هم از واضح ترین نظرات رهبری اطلاع نداره
خیلی برای من جالبه همیشه این تناقض وجود داره
به نظر من احمدی نژاد خیلی ساده خودشو توی مخمصه می ندازه (187824)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۹:۱۵:۰۴
تا اینکه رسماً بر کنار نشه، من باورم نمیشه (187828)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۹:۳۸:۳۲
از شنبه كه حكم رهبري به احمدي نژاد ابلاغ شده تا امروز كه چهارشنبه است پنج! روز ميگذرد. با اين وجود رييس جمهور نه تنها حكمش را پس نگرفته كه هم او و هم اطرافيانش بر ابقاي مشايي اصرار دارند.
نتيجه؟!
زاويه داشتن احمدي نژاد با رهبري اثبات شد.
اگر پيش از اين هم به رويه ها و عملكرد رييس جمهور دقت ميشد اين مسئله كاملا قابل مشاهده بود. آخرينش مربوط به تذكر رهبري بعد از مناظره بود كه ديديم چگونه احمدينژاد تلاش داشت در اكثر گفتگوهاي بعدي خود آن را توجيه شرعي كند و منتقدان را بي اطلاع از نهج البلاغه و ماجراي طلحه و زبير و... بخواند.
اي كاش مذهبيهاي ما اينقدر ساده‌انگارانه و آن هم با اين همه شدت، اعتماد نميكردند و به پايش قسم حضرت عباس نميخوردند. (187837)
 
مرتضی علیدوست
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۹:۵۱:۴۲
جوجه رو آخر پائیز میشمارند! باید دید که این حکم ابلاغ می شود یا نه؟ با حرف خبرگذاری ها که کاری پیش نمی رود. (187845)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۰۲:۰۹
جناب توکلی میبینید به کجا رسیدید و تازه این اول راهه اینهمه ذلت و حقارت و بدبختی که برای یه فرد معلوم الحال و مشکوک باید حتما رهبری دخالت کنه آنهم دستور مکتوب یعنی با ایما و اشاره و پیغام و پسغام هم درست نمیشه همه هم بگن چه میخواد مراجع باشن یا نماینده و حتی وکیل الدوله ها فرقی نمیکنه !مردم که هیچ ! باش که این از سپیده سحر است مسئله مملکت ما شده مشایی ! یاللعجب اول دوره منحوس قبلی ساعت بانکها و تغییر ساعت فصلی مسئله اصلی بود و اول این دوره هم این ! خدایا مردم ایران چه گناهی مرتکب شده اند که مستوجب این وضعیت و شاید این امتحان هستند ؟ خودت بدادبرس به حرمت عظمت امام و خون شهدا و ناله جانبازان آمین (187857)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۰۶:۱۳
من از مخالفان سر سخت احمدی نژاد هستم. ولی به شدت با دخالت رهبر در کار رئیس جمهور مخالفم. (187862)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۱۲:۳۳
دكتر جان آخه چقدر اشتباه ميكني ما بخاطر ولايت مداري به شما راي داديم حالا زبانمان بسته شده مومن از يك سوراخ دو بار گزيده نميشه والله من عامي اينها را متوجه ميشوم شما كه از خواص هستيد يازده سال حقوق كارمندي ام را قطع كردند با دو بچه و مستاجري و بيماري صعب العلاج تحمل كردم و ضره اي از اعتقادم به نظام كم نشد ببين آقايان براي ثروت اندوزي بيشتر جه مي كنند كاري نكنيد كه ما نتوانيم پاسخ بدهيم اين كار شما يك اشتباه اظهر من الشمس است (187871)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۱۲:۴۴
خوب شد زنده ماندیم و معنای ولایت پذیری را دیدیم .
به نظر من اصولگرایی یعنی قدرت پرستی ، اصول گرایی یعنی استفاده ابزاری از دین ، اصول گرایی یعنی سر در برف فرو بردن ، اصول گرایی یعنی نشنیدن صدای ملت ، نادیده گرفتن خواست و رای آنها ، اصول گرایی یعنی تفسیر ناصواب از انقلاب و جمهوریت ، اصول گرایی یعنی انحراف در خط امام عزیز (ره)
برادران چرا خودتان را گول می زنید ، فکر نکنید اگر شما وانمود کنید که گول خوردید ملت نیز مثل شما فکر می کنند .
به نظر من نه احمدی نژاد اصلا ح پذیر است و نه این سایت عزیز که هر روز رنگی دارد و هر ساعت سمتی حرکت می کند .
اگر اهل سیاست حرکت های پاندولی این وب سایت وزین رو به عنوان یک نمونه از اصول گرایی تجزیه و تحلیل کنند در خواهند یافت که مشکل اصول گرایی نداشتن اصول است .
برادران اگر خاتمی یک صدم این کار احمدی نژاد را انجام می داد جمعیت های کفن پوش سراسر شهرهای کشور را فرا گرفته بود و شب و روز صدا و سیما گزارش تهیه می کرد.
وای بر ما که به بهانه اصول گرایی همه اصولمان را زیر پا گذاشتیم
دیر روزی نخواهد بود که بر این فرصت های بر باد داد و انذار های گوش نکرده شماتت خواهید کرد (187873)
 
مریم
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۱۹:۴۳
با وجود آقای احمدی نژاد آمریکا و اسرائیل نیازی به حمله کردن به ایران نمی بینند! (187882)
 
نرگس
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۲۲:۵۳
حتما باید رهبرمیگفت؟پس نظره ماطرفداراش مهم نبود اینهمه ازش خواستیم برکنارش کنه......فقط میدونم دیگه از اقایه احمدی نژاد بدم میاد..اگه میدونستم مشایی رو معاون اولش میکنه بهش رای نمیدادم...حالا ایندفعه رفت سفره استانی کاهشه محبوبیتشو ببینید... (187884)
 
Zia Ashkani
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۲۷:۴۲
Salam
man motevajjeh nemishavam. Aya yek rais jomhoor baraye khod nemitavanad ba azadi kamel mo-aven tain konad ?
Man fekr nemikonam rahbar dar in mored dekhalat kardeh bashad va taze ba vojoodeh dekhalat va moshaverat ham , hanooz yek shakhse mostaghel mitavanad baz nazareh khod ra emal konad.
Ahmadi nejad mostaghel va azad ba 24 milion ray ! (187887)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۴۵:۰۲
بنده سياست مدار نيستم
اما سئوالي براي من ايجاد شده لطفا پاسخ دهيد
اگه ريس جمهور مسئول اداره مملكت است ومردم كشوري به او راي دادند
پس اين چه معني داره كه ديگران در كار او دخالت كنند شماها با اصل قضيه مشكل داريد يا با امثال مشايي
ببينيد اگه كسي ديگري جاي مشايي بيايد مشكلات مملكت حل ميشه وهمه ميريم دنبال كار وزندگيمون يا قرار براي تمامي اعضاي كابينه اين روند ادامه پيدا كنه
بنده 8 مه است روزنامه ها وخبر گزاريه را سرچ ميكنم امان از يك خبر مفيد براي
اين مردم بسيار محترم
همه دارند با سيلي صورت خود را سرخ ميكنند (187906)
 
امير
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۴۶:۴۱
آقاي احمدي نژاد به يكدندگي و لجوجي مشهور است و در اين قضيه اگر كنار بيايد به معني شكستن شاخش است. البته براي رييس يك دولت اصلا خوب نيست امروز يك تصميمي بگير و فردا ان را بخاطر فشارهاي وارده پس بگيرد و اينهم خوب نيست كه تصميمات كارشناسي نشده چكشي از خود صادر كند. ولي چه ميشود كرد كه احمدي نژاد در هردو اين موارد يد طولاني دارد. اگر دقت كنيد اقاي مشايي هم اين مشي را دارد.
ماجراي سازمان حج، خوش خدمتي به مردم تروريست اسرائيل، شركت در مراسم رقص، مصاحبه هاي مختلف در خصوص حجاب و... همه اينها شاهد اين مدعاست كه اخرش به كي بود كي بود من نبودم ختم شد. اين مشي مشايي است كه احمدي نژاد هم پيرو اين مشي است. (187907)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۳:۲۱:۰۶
به نظر من با توجه به شرايط بحراني كشور اين انتصاب ها و لجاجتها برنامه ريزي براي بركناري و يا استعفاي خود احمدي نژاده . بدين ترتيب احمدي نژاد با نظر اصولگرايان كنار گذاشته ميشود و نه با نظر اصلاح طلبان و نتيجه آن هرچه باشد به نفع كشور خواهد بود. انشاء الله (188645)
 
طرفدار دكتر احمدي نژاد
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۵۵:۰۶
سلام ...

ممنون از زحماتتون ...

اين كار آقاي دكتر به مذاق خيلي‌ها خوش نيومد ...

من هم اين كار رييس جمهور محترم رو نپسنديدم...

اما بنده چندتا احتمال دادم ...

1- شايد آقاي دكتر از بين بد و بدتر (بد) را برگزيده‌اند ...
2- از همان 4 سال پيش تمام نمايندگان مجلس به ايشان به خاطر اين كار خرده گرفتند و اجازه دخالت در هر كار دولت رو به خود دادند ...
3- شايد ظواهر امر چيزي است و بطن قضيه يك چيز ديگه ...
4- شايد عواملي در اين قضيه درگيره كه داره يك سري تخريب‌گري‌ها رخ ميده و ما ازش بي‌اطلاع هستيم ...

به نظر من انتقاد خوبه ولي دليل نميشه كه هر موضوعي كه به مذاق يك سري خوش نمياد حتماً بايد رييس جمهور هم اعمال كنه ...
اينكه نشد آزادي عمل ...

از زماني كه رييس جمهور محترم انتخاب شدند تا به حال خيلي‌ها دارن با ايشون لجبازي مي‌كنن و حتي به صراحتاً ميگن ما به مشروعيت نمي‌شناسيم انتخاب ايشون رو و يك سري نماينده ي مجلس دارن سنگ اندازي و كارشكني مي‌كنن و نمي‌گذارن دولت كار خودش رو بكنه ...

دقيقاً يك ماه قبل از انتخابات به لجبازي از دكتر و خراب كردن ايشون خيلي از فروشنده‌ها و كاسب‌ها اموال خودشون رو احتكار كردند تا خون مردم رو به جوش بيارن و رأي مردم رو عوض كنند كه بحمدالله روسياهي به اونها موند ....

اما در پايان باز هم ميگم با اين كار آقاي دكتر جداً مخالفم چرا كه وقتي مقام معظم رهبري مخالف باشت يعني فصل الخطاب اين قضيه ...

كلام مقام معظم رهبري بايد اولين آخرين باشه ...

اگه مقام معظم رهبري نظرشون مساعد نيست پس آقاي دكتر احمدي نژاد بايد حرف ايشون رو با جان و دل بپذيرند ... (187920)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۱:۰۹:۲۱
چرا انقدر شلوغش می کنین.
من که اصلا باور نمی کنم رهبر همچین حرفی زده باشند ودخالت کرده باشند.هر چی تو این سایت نوشتن که حقیقت نداره.
اگه این طور هم باشه ان قدر هم قضیه بغرنج نیست.

احمدی نژاد اگه تو انتخاب معاون اول نظر ملت ونظام رو جلب نکرد لا اقل مثل موسوی به امام و رهبری و رای اکثریت دهن کجی نکرده و آبروی سی ساله این مملکت رو یک شبه به باد نداده. (187930)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۵:۱۸:۲۹
اخه این موضوع چه ربطی به موسوی داره؟ (188283)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۲:۰۵:۴۱
خیلی جالبه قبل از انتخابات آقای احمدی نژاد همیشه خودش را به رهبر معظم نسبت میداد و همه میدانیم که رهبری از ایشون حمایت کرد ولی حالا که انتخاب شده آماده مخالفت می کنه و حرف رهبر را هم گوش نمیدهد و یک مشت افرادی بی سواد را کرده معاون خودش ، به خدا زور داره بگیم این رییس جمهور ماست. (187693)
 
حامی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۲:۲۸:۴۲
من یکی از طرفداران دکتر هستم و در طول انتخابات و وقایع بعد از اون هم هیچگاه از طرفداری ایشان دست بر نداشتم. راستش شخصا از انتخاب آقای مشایی زیاد ناراحت هم نشدم چون دکتر را قبول دارم.

اما امروز تو یکی از سایتها، مصاحبه ای از آقای مشایی خوندم که گفته بودند: کسانی که با من مخالفند می خواهند به احمدی نژاد ضربه بزنند.



چرا دکتر کاری کردند که سر ما پیش طرفداران موسوی پایین بیاد و اونها به ریش ما بخندند؟

چرا باید رهبری را برای یک مسئله بی اهمیت هزینه کنیم؟

یعنی موسوی راست می گفت که .....؟ (187715)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۳:۱۲:۱۲
بله درست فكر كرديد
بنده خدا موسوي هم همين حرفهارو ميزد كه هزار جور انگ اجنبي و ... بهش چسبونديد و حالا كم كم به حقيقتها پي ميبريد و بايد در پيشگاه خدا توبه و انابه كنيد. (188639)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۲:۳۴:۵۹
جواب آقای ناشناس:

اولا آقای ابوترابی معاون مجلس نامه آقا رو اعلام کردند، ثانیا موسوی بیچاره که همش از امام و راه ایشان حرف میزد دهن کجی کسی کرد که 30سال مدیریت انقلاب و زیر سوال برد. (188046)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۲:۱۱:۰۲
اون كسايي به امام و انقلاب دهن كجي كردن كه با شعار امام قوانين امام را زير سوال بردن ، كسايي كه تا امام زنده بود دلش را خون كردند و جام زهر به دستش دادند و حالا كه امام نيست مي خواهند او را به نفع خود مصادره كنند (188596)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۲:۴۹:۴۷
آقاي احمدي نژاد....
وقت پاسخ به خواست مردم رسيده...
هميشه گفتي براي مردم و بخاطر اونها وارد شدي...
و مي دونيم خيلي تو اين راه با تو مقابله كردند و تو هم ايستادي..
و به خاطر همين مردم از كوچك و بزرگ تو روستاهاي دور راي دادند...
و تو رو حمايت كردند...
آقاي احمدي نژاد دل تمام اين مردم رو كه دم از اونها مي زدي شكستي...
به شعور و فهم و اعتقاد همين مردم توهين كردي...
خلاصه اگر ادامه دادي...خواست و غرور خودت رو به مردم ترجيح دادي...
مردم رو از اين سردرگمي،گيجي،تاسف،پشيماني و ... بيرون بيار و عزت مردم رو به اونها برگردان...
مردم هنوز اميدوارند... (188072)
 
amir
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۳:۱۶:۵۱
از سایت الف میخواهم موضوع انتخاب مشایی وکردان ورفتارریئس جمهوررادرموردکردان وتعمیم آن به مشایی به اشتراک عقایدبگذارند (188110)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۳:۳۰:۰۷
چرا نمی گذارید دکتر به کار خود ادامه دهد. حتما انتخاب او انتخاب مناسبی است. (188134)
 
پرواز
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۴:۰۱:۵۶
اکثر کسانی که به آقای احمدی نژاد رای دادن فکر کردن ایشون ولایت مداره. ما هرکاری کردیم نتونستیم قانعشون کنیم که ایشون الان ولایتمداری به نفعشه، مبارزه با مفاسد اقتصادی به نفعشه! هرچی گفتیم قبول نمی کردن. خدا رو شکر هیچ کس مثل خود دکتر این موضوع رو به هواداراش اثبات نکرد. کاش ما انقدر خودمونو اذیت نمی کردیم.
حالا هم حتی اگه آقای احمدی نژاد حکم مشایی رو لغو کنه یا اگه بگه این انتصاب مال دولت نهم بوده، هیچ چیز عوض نمیشه. ایشون نشون داد که برخوردش با مردم کشورش همونه که با سران کشورهای خارجیه. همونطور که قضیه هولوکاست رو مطرح میکنه تا افکار جهانی رو از موضوع ایران منحرف کنه، مشایی رو هم منصوب میکنه تا افکار عمومی رو از انتخابات و هزار مسئله دیگری که ما فعلا نمی دونیم منحرف کنه. بله ایشون شخصیت خاصی داره، کارهای عجیبی میکنه و از هیچ کس و هیچ چیز هم نمی ترسه. از هیچ کس. الگوی رفتاریشون هم ثابته. از نظر ایشون مردم، مسئولین، روحانیون و حتی روسای جمهور کشورهای خارجی به دو دسته تقسیم میشن:\"موافق من\" و \"مخالف من\". موافقین خوب و دلسوزن و مخالفین، خائن.
در واقع در این مدت بیشتر رهبری مدافع ایشون بوده تا اینکه ایشون مدافع رهبری باشن. استدلال طرفدارهاشون هم بیشتر ناظر بر این وجه بود. که خدا رو شکر جوابشونو گرفتن. (188183)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۴:۰۶:۵۰
از جناب آقای احمدی نژاد بعید بود اورا معاون اول خود کند درصورت عدم برکناری وی پیامد های بدی در پی خواهد داشت (188189)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۳:۲۳:۰۲
از آقای احمدی نژاد کارهای عجیبتر هم خواهید دید.
ای کاش قبلا هم می دیدید.
از کوزه همان برون تراود که در اوست. (188647)
 
دلسوز احمدی نژاد
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۴:۳۵:۲۶
عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

عرض خود می بری و زحمت ما می داری

پس استعفا بده ، خیال آقای احمدی نژاد را راحت کن که دیگر در رودروایسی فامیلی هم نمونند . انشا الله دختر و دومادتم باهم خوب و خوش باشند این مسائل سیاسی هم در زندگیشون دخیل نباشه . (188227)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۴:۴۴:۳۳
همه اینها برای کشاندن ذهن ملت به طرفی دیگر است. (188236)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۰:۳۸:۴۱
احمدی نژاد ضمن تشکر ویژه از رحیم مشایی تصریح کرد: یکی از افتخاراتم در زندگی و یکی از نعمتهایی که خداوند به من داده است آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است. مشایی مانند چشمه زلال است و همانی است که نشان می دهد. یک ذره غش در او دیده نمی شود زلال زلال است و زمانی هم برخی بسیار به وی هجوم می آوردند.

احمدی نژاد همچنین گفت: رحیم مشایی علی الظاهر از سازمان میراث فرهنگی جدا می شود ولی مطمئنم که هیچگاه جدا نخواهد شد.

وی اضافه کرد: برخی از بنده می پرسند چرا به وی علاقه دارید و من در پاسخ می گویم به هزار دلیل، یکی اینکه وقتی آدم با ایشان می نشیند انگار با خودش نشسته است و هیچ فاصله ای وجود ندارد و مثل یک آئینه شفاف است البته متاسفم که برخیها او را نمی شناسند.

-------------------------------------
خب دوستان، یادش به خیر، همین یک ماه و یک هفته پیش بود که ساعت 6 عصر روز انتخابات (در حالی که رای شماری تموم نشده بود) ذوق زده تیتر زدید احمدی نژاد رکورد خاتمی را شکست و احتمالا برای روزها از خوشحالی نمی دونستید چه کار بکنید. دوستان، دنیا دار مکافاته. کمی آشنایی با تاریخ (فقط کمی) خیلی چیزها رو به آدم نشون میده.
اصلاح طلب ها که مشخصه چه می کنند، احمدی نژادی ها هم که کارشون روشنه، این وسط اصولگرایان می مونند و حوضشون. به جایگاه جدید سیاسی خوش آمدید! (188546)
 
فضول خان
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۱:۰۹:۰۳
دوستان عزیز چرا ملت رو سرکار گذاشتید؟
مشایی هیچ جا نمی ره خیالتون راحت (188559)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۱:۲۰:۴۶
با سلام
خواهش می کنم اینقدر در خبرهایتان رئیس جمهور را در مقابل رهبری قرار ندهید. پیام کتبی رهبری هم که منتشر نشده است. تقوا را رعایت کنید. وظیفه نخبگان تذکر و انتقاد است که کردند. (188565)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۱:۴۰:۴۲
جناب الف
عیدی که گفتی پس چی شد چرا پاکش کردی عیدیمونا . (188577)
 
saeed`
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۱:۵۵:۵۶
احودی نژاداین آقا را نگه داشته که با مجلس معامله کنه ،یعنی درصوتی این آفا را برکنار می کنه که مجلس به وزرایی که احمدی نژاد می خواد رای بده
در ثانی اینا مردم را سرکار گذاشتن تا آبا از اآسیاب بیوفته (188586)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۲:۵۳:۰۴
سلام
مشايي به نظر من يك معاون حرف گوش كن خوب است .سياسيت اسرائيل دوستي ! در زمان قطعي شدن حمله اسرائيل به ايران شگرد خوب بود .البته سياست هاي خوب جمهوري اسلامي به ناچار خورد توي سر ايشون . ولي عقل ما كجا رفته است.
احمدي نژاد باهوش ترين و با ذكاوت ترين رئيس جمهوري بوده كه ايران داشته است .
با تشكر (188620)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۳:۱۵:۴۲
منم موافقم .
شاید دعوای زرگری باشد.
اما اصلاح طلبان نشان دادند آنها هم زرگرند و یک ذره وقتشون را صرف مشایی نکردن.
حاصل آن اختلاف اصولگرایان و احمدی نژاد شد. (188642)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۳:۵۴:۳۵
با توجه به عکس العمل ریاست جمهوری به نظر مقام رهبری تنها راه برای تغییر نظر رئیس جمهور ، اعلام موضع شفاهی مقام رهبری یا انشار نامه ایشان در کلیه رسانه ها اعم از رادیو و تلویزیون می باشد. (188667)
 
ع.م.سبزواری
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۰۰:۴۷:۵۶
از قول من به عنوان کسی که با قلم و قدمش در راه آرمانهای مطرح شده توسط دکتر گام برداشته است به ایشان بگویید تمامی فحش ها و ناسزاها درباره شما برایمان گوارا بود اما انتصاب شخصیتی که به هر حال تمامی دلسوزان شما از او ناراحتند و بر اساس شنیده های موثق نظر آقا نیز درباره ایشان منفی است نمکی بود که دکتر پس از رأی اوردنشان بر زخم هایمان پاشیدند. دستت درد نکنه برادر خوب مزد رنج هایمان را دادید.
چه کنیم که فتنه ای است که از دوسو در حال دمیدن است و ای کاش آنچه آن سوی فتنه درباره بنی صدر بود دکتر می گفتند دروغ از آب دراید اما ما که الانش نیز از او بریده ایم. ولایت پذیری یعنی این که از او به یک اشارت از ما به سر دویدن... اما به راستی دکتر خودتان بگویید چند روز است که از حکم آقا می گذرد؟ برای ما حتی ثانیه هایش مهم است چه رسد به روزش...بیش از 500000 ثانیه از نامه آقا می گذرد و دل ما از تو چرکین تر می شود. مگذار توبه نامه یمان را در حمایت از تو امضا کنیم و در کوی و برزن جار بزنیم. ما همان کفن پوش هایی هستیم که بعد از نامه هاشمی در خیابان های قم شعار مرگ سر داده بودیم. دکتر عزیز برای ما صغری و کبری نیامده است منتظر روزی باش که باز کفن هایمان را بر تن کنیم و این بار شعار ننگ بر شما سردهیم؟
و خیلی زود دیر می شود برادر (188686)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۰۱:۰۸:۱۷
من فکر می کنم آخرش آقای احمدی نژاد کنار می آید، بهتر بود به روش دیگر اقدام می شد و پای رهبر به این مسئله کشیده نمی شد.
با این وجود بهتر است کمی به آقای رئیس جمهور اعتماد کنیم به هر حال به ایشان رای دادیم تا شجاعت و استقلال داشته باشد، نگذارید در ابتدای دولت دهم این شجاعت از ایشان گرفته شود.
امیدوارم این بد بینی ها به زودی از بین برود. (188698)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۰۱:۵۱:۰۸
سلام.
اینکه آقای احمدی نژاد، جناب آقای رحیم مشایی را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرده، اعتقاد و نگاه رییس جمهور به ایشان میباشد و این اعتقاد و نگاه با تعویض جناب آقای مشایی عوض نخواهد شد و نظرات آقای مشایی همواره در سرنوشت این مملکت تاثیر گذار خواهد بود.
پس قبل از پرداختن به موضوع تعویض ایشان به فکر تغییر نگاه رییس محترم جمهور باشید. (188745)
 
نکته سنج
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۰۱:۵۳:۲۴
آقا اگر رهبری نباشه و این بحرانها رو حل نکنه باید چکار کرد آیا بعداز فرمایشات رهبری, آقای مشایی یهو در نظر هواداران احمدی نژاد بد میشه؟ ! ؟ واقعا تعبیر شما از ولایت فقیه اینه؟ شما برا خودتون فکر ندارید... شما استدلال ندارید... شما حاضرید در هر مسئله ساده ای منتظر بیانات رهبری باشید اسمشو هم بذارید فصل الخطاب؟! والله که شما از ولایت فقیه هیچ نفهمیدید و با سنگ بر سر ولی فقیه خود می کوبید ضربه ای که شما به ولایت فقیه میزنید همان کاری است که زنان امامان معصوم و شهید ما با آن عزیزان کردند...و سیعلم الذین ضللموا ....خدایا پناه میبریم به تو (188747)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.