نظر منتشر شده
۲۰۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 247192
وزارت علوم همجنان بی وزیر
نیلی رای اعتماد نگرفت
بخش داخلی الف؛ 7 آبان 93
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود برنامه‌های "محمود نیلی‌احمدآبادی" را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت به این وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رأی اعتماد ندادند.

به گزارش تسنیم، بدین ترتیب، وزیر پیشنهادی علوم از مجموع ۲۴۶ رای مأخوذه و کسب ۷۹ رای موافق، ۱۶۰ رای مخالف و ۷ رای ممتنع، نتوانست عضو کابینه شود.

بهارستان‌نشینان با برگزاری جلسه علنی در صبح امروز، بررسی صلاحیت و برنامه‌های سومین گزینه پیشنهادی دولت یازدهم برای تصدی وزارت علوم را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس‌جمهور پیش از این «جعفر میلی‌منفرد» و «رضا فرجی‌دانا» را به عنوان وزاری پیشنهادی علوم به مجلس معرفی کرده بود که میلی‌منفرد نتواست از پارلمان رأی اعتماد بگیرند، اما فرجی‌دانا پس از کسب رأی اعتماد مجلس در آبان‌ماه سال گذشته تنها ۱۰ ماه سکاندار این وزارتخانه بود، چرا که وکلای ملت مردادماه سال جاری به دلیل انتصابات وی و عملکرد نادرستش در این وزارتخانه رای اعتماد خود را پس گرفتند.

پس از سلب اعتماد مجلس از فرجی‌دانا، محمدعلی نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم منصوب شد، اما پس از دو ماه از سرپرستی وی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور چهارشنبه گذشته در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس «محمود نیلی‌احمدآبادی» را به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به مجلس معرفی کرد و هیئت‌رئیسه مجلس نیز روز یکشنبه هفته جاری ضمن اعلام وصول این نامه، نشست علنی امروز را به بررسی صلاحیت این گزینه پیشنهادی اختصاص داد.
 
حسین
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۱۹:۲۳
واقعا باید برای این مجلس تاسف خورد! (2457423) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۳۲:۰۲
برای روحانی باید تاسف خورد!! (2457500) (alef-3)
 
مسعود بهمنی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۱۰:۲۵
آرامش و امنیت اقتصادی فعلی حاکم بر جامعه بواسطه تلاش دولت روحانی و تیم مشاورین و وزرا شونه آقای مخالف (2458312) (alef-13)
 
کوروش
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۰:۲۴:۴۱
برای یک انسان چیزهای مهمتر از اقتصاد وجود دارد... چیزهایی که دولت روحانی کارنامه مثبتی در مورد انها ندارد... (2459547) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۸-۰۸ ۰۵:۵۵:۵۹
لطف کنید بگید اون چیرها چیه و کدوم دولت در اونها کارنامه مثبتی داره (2460078) (alef-10)
 
محمود
۱۳۹۳-۰۸-۰۸ ۰۷:۵۲:۵۴
بله مثل انحصار ، رانت خواري ، حذف مخالفان به هر قيمتي و............... (2460150) (alef-10)
 
محمود
۱۳۹۳-۰۸-۰۸ ۰۷:۵۸:۰۰
آفرين به هوش دكتر روحاني.از رايي كه به ايشان دادم فوق العاده خوشحالم.يك سياستمدار سالم وفوق العاده باهوش. (2460157) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۳:۲۲:۳۳
همچین آرامشی هم نیست بورس که یکی ازمهمترین شاخص هاست که به ورطه سقوط کشیده شده وزیان بیش از50درصدروطی 8ماه گزشته به اهالی بازارداده بازاهای دیگه هم که حال وروزخوبی ندارن ورکودحاکمه (2459869) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۳۱:۰۶
بنده نه آقای نیلی را میشناسم ونه قصد دفاع از ایشان را دارم.
ولی بییائید دلایل نمایندگان مخالف را یک بار دیگر مرور کنیم. واقعا جای تاسف داره، که هیچ نماینده مخالفی دلیلی قانع کننده برای افکار عمومی عرضه نکرد!
آیا اگر این رأی مخالفان با این دلایل را به جناحی‌گری تحلیل کنیم اشتباه است؟
تخریب جایگاه مجلس بیشتر از طرف دولت است، یا خود نمایندگان محترم مجلس؟

قبل از جواب دادن، بنده توسیه میکنم مقاله "همدلی با مردم بهتر از لیست مشترک انتخاباتی" در همین سایت الف را بخوانید. (2458417) (alef-13)
 
زندی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۲:۰۵:۰۱
عدم رای نمایندگان تخریب روحانی بود...... (2459732) (alef-10)
 
مهشید نازپرور
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۲۷:۱۷
برای خبلبها باید تأسف خورد که نمیدانند مجلسیها وزیری میخواهند که دانشگاها را برایشن به متینگ تبلیغاتی آینده مجلس کنند و گر نه دلشان برای کشور نمیسوزد (2459071) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۳۴:۱۵
فتنه گران و حامیان آنها جایی در نظام جمهوری اسلامی نداشته و نخواهند داشت.
درود بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به این خواسته مردم عمل کردند. خدا یار و پشتیبان این نمایندگان هوشیار و مدافع حریم ولایت باشد.


آقای روحانی هم بهتر است دست از لجبازی بردارند. (2457511) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۴۱:۱۴
نجفی یا دکتر توفیقی بهترین گزینه هستند باید خود نجفی این سمت را بپذیرد (2457559) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۲۸:۵۸
۹۳ نماینده امروز غایب بودند این یعنی چی (2457825) (alef-17)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۴۷:۰۹
يعني مردمسالاري به سبك اصولگرايي. (2458201) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۵۴:۴۱
چهل و سه نفر غایب بودن (2459489) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۲:۱۳:۱۷
240+93=333 نفر نماینده داشتیم نمی دانستیم
انموقع بیش از 600 نفر هم نظر این نویسنده را تایید کردند ؟!!!!!
معلومه طرفداران دولت از چه قشری هستند (2459746) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۳۲:۰۰
نجفی که دکتری نداره. برای ما اساتیدی که دکتری داریم سخت است که یک فوق لیسانس به دلیل داشتن رابطه بر مسند وزارت خانه علوم بنشیند. (2458709) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۳۵:۲۰
شما چه طوری دکتری گرفتی ؟! (2459091) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۰۳:۳۳
صبح شما بخیر. شما مطمئنی لیسانست تموم شده.
"ما اساتییید!!!!!"
پروفسور نجفی تو دانشگاه MIT تحصیل کرده. شما رو مطمئنا راه نمیدن از جلوش رد شی. (2459155) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۵۵:۱۸
البته نمیدونم شما استاد عزیر دکتراتون رو از کدوم دانشگاه محترم گرفتید ولی امیدوارم مطلع باشید که فوق لیسانس از دانشگاه ماساچوست یعنی چی و وقتی در مرز گرفتن مدرک دکترای ماساچوست و به خاطر شرایط حساس کشور در سال 57 به وطن برگردی یعنی چی! من شما رو به مطالعه ی سابقه ی تحصیلی ایشون دعوت می کنم! (2459346) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۱:۴۴:۰۰
برای ما دانشجویان هم سخت است دکترهای بیکاری مثل شما به جای اینکه وقتشون رو صرف کارهای علمی کنن بیان اینجا نظر بدن. برو عمو اون چیزی که فکر میکنی ما هستیم خودتی (2459690) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۴۸:۵۴
نجفی برای آموزش و پرورش رای نیاورد اونموقع برای وازات علوم مناسب است و رای می آورد؟!!!! تا کی تعصب معابانه فکر می کنید و صحبت می کنید؟!! (2459478) (alef-13)
 
.....
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۳:۰۰:۱۶
همین مجلس شق القمرکردوبه نجفی رای نداد. (2459834) (alef-10)
 
مح
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۵۵:۴۵
واقعا باید برای لجبازی دولت تاسف خورد. (2457655) (alef-3)
 
هموطن
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۳۵:۳۶
زاهدی خوبه؟! (2457854) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۱۵:۳۳
لجبازی دولت یا مجلس ؟ (2459044) (alef-13)
 
هدایت
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۰۵:۳۸
به خوب یا بد بودن جناب نیلی کار ندارم ولی زیاد سر و صدا نکنید هر کی چهارتا روزنامه و دو تا سایت خونده بود میدونست که نیلی از این مجلس نمیتونه رای بگیره. یعنی خود رئیس جمهور نمیدونست ؟؟؟؟

اینا همش سیاسته که مجلس رو کارشکن و در مقابل دولت نشون بدن ...
اگر روحانی دلش واسه مملکت میسوخت، هر چند که خلاف میلش بود میزاشت که وزارت علوم رو کسی راه ببره که مطابق نظر مجلس باشه نه اینکه یه سره زیر دست یه سرپرست باشه که اختیار چندانی هم نداره (2457701) (alef-17)
 
علی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۴۰:۵۰
تکلیف آن بخش مهم که با نظر مجلس مخالف هستند چیست؟ (2458166) (alef-3)
 
یک هیئت علمی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۴۳:۳۴
برادر عزیز روحانی از خداشه این کار رو بکنه و به مجلس حق حساب بده که ساکت بشن ولی می دونه که بدنه دانشگاه، اعضای هیئت علمی و همچنین دانشجویان تحمل نمی کنن و اگه روحانی بخواد تسلیم بشه جایگاهش رو در دانشگاه از دست میده و این یعنی دور بعد رای نخواهد آورد. (2458185) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۴۷:۱۲
دوست عزیز مگر میشود یک مدیر ارشد بدون میل خودش کسی را به همکاری دعوت کند و از آن توقع انجام ماوریت دولت را داشته باشد .مگر گفته نشده که قوای سه گانه مستقل اند . در آن صورت چطور میشود نظر رئیس دولت موافق نباشد که کار اجرایی انجام میدهدولی نظر مجلس باشد که فقط اظهار نظر میکند . (2458203) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۱۸:۲۷
آقای روحانی تعهدی به مردم و شعارهایی داشته که باید پایبند به آنها باشد، هر کس چهار تا روزنامه و دو تا سایت خوانده باشد می داند که این شعارها و تعهدات خیلی در راستای نگاه مجلس نیست و برعکس گروهی در آن موسوم به پایداری از همان ابتدا بنای مقابله شدید با دولت را داشته و دارند، کسانی که وزیر برایشان مهم نیست بلکه کوبیدن طرف مقابل مهم است.
لذا اگر رئیس دولت بخواهد در راستای دل مجلس وزیر بیاورد عملا باید تعهد خود را به قشر فرهیخته و بزرگ دانشجویان و دانشگاهیان زیر پای مصلحت بگذارد.
ما می بنیم که اکثر اشکالاتی که مجلس به وزاری پیشنهادی علوم گرفته یا می گیرد جنبه سیاسی دارد، و گرنه وقتی که آقای زاهدی با هیچ سابقه اجرایی وزیر شد، آقای دانشجو به همچنین، وقتی آقای دانشجو یک برادرش را رئیس دانشگاه تربیت مدرس و دیگری را رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد کرد، کسی به انتصابات ایراد نگرفت. (2458353) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۲۶:۵۲
مثلا" اگه رئیس جمهور بگه بفرمائید جناب نماینده ها شما هرچی بفرمائید خوب میشد ایشاا... جواب همه اینها رو تو انتخابات بعد مجلس میدیم (2458392) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۱۳:۳۵
جناب هدایت! اگر قرار باشه رییس جمهور فقط کسی را معرفی کنه که مطابق نظر مجلس باشه؛ هرچند خلاف میلش! خوب ایشان به جای معرفی یک نفر به عنوان شخص مورد نظر خود، نامه ای به مجلس مینوشت و از آقایان درخواست انتصاب وزیر میکرد!!! (2458641) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۶:۲۵:۲۵
بد نگذره به شما یه دفعه... شما که 8 سال فرصت داشتین و دولت و مجلس هماهنگ بودین چه گلی زدین... بسه دیگه... (2458892) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۳۶:۰۱
مجلس کارشکن ودر مقابل دولته ! (2459094) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۳۷:۰۶
مطابق نظر مجلس ؟! یعنی مطابق نظر پایداری ؟! اگر مردم نظر مجلس را می خواستند به جلیلی رای میدادند نه روحانی ! (2459095) (alef-13)
 
مریم
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۲:۵۰:۲۹
چقدر هم که رای ایشون بالا بود ...همچین میگید رای ک هرکی ندونه فکر می کنه 24000000 رای آورده :) (2459809) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۱۷:۴۷
اتفاقا من فکر میکنم اتفاق خوبی است چون مجلس کار خودش را سخت تر کرد و هر گزینه ای مطرح بشود به ضرر مجلس است. (2457769) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۴۰:۱۶
واقعا برای کسانی که شعار می دهند و در عمل جور دیگه عمل می کنند و لجبازی با مجلس می کنند باید تاسف خورد (2457885) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۶:۴۲:۴۸
پس اختیار رئیس جمهور برای انتخاب همکار چه میشود؟ پس رای مردم به رئیس جمهور چه میشود؟ (2458957) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۵۶:۰۷
برای مجلس چرا؟؟؟؟؟دولت چون این وزارت خونه رو باج داده به اصلاح طلبا مجبوره عزیز (2458785) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۴۷:۳۷
وقتی 160 نماینده مجلس رای مخالف می دهند یعنی نماینده گان معتدل و بی تعصب هم ایشان را مناسب این پست نمی دانند بنابراین واقعا برای آقای روحانی متاسفم که در انتخاب مهره ها درایت کافی را ندارد هر چند این نوع انتخاب ها را در کابینه سالمندان نیز نمود داشت (2459475) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۰:۲۳:۲۰
درود بر این مجلس... انشا الله در مجلس بعد تعداد نمایندده های اصولگرا دو برابر شود... (2459545) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۰:۰۴
درود بر نماینگان مجلس که راه تصدی فتنه گران و حامیان آنها برای تصدی وزارت کلیدی علوم بسته اند. (2457427) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۴۲:۴۸
دولت باید هرچه سریعتر تکلیف 1200 بورسیه جعلی رانتی باقی مانده را روشن کند و متقلبین از از دانشگاه اخراج کند (2457569) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۱۴:۵۴
علاوه برآن دولت باید تکلیف بورسیه های غیر قانونی دولت های قبل و کسانی را که بورس شدند و رفتند تا برگردند اما خیلی بهشان خوش گذشت و برنگشتند را بررسی کند (2457758) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۴۵:۱۵
خب البته که برنمیگردن ایران! مثلا اون خانوم ریاضی دان میومد ایران چی میشد؟؟؟ یک حق التدریسی (2458525) (alef-3)
 
یوسف
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۱۸:۴۸
اون از وزارت علوم بورسیه گرفته ؟ حالت خوبه ؟ فرق اسکولار شیپ با فاند میدونی چیه ؟ فرق اینا با بورسیه میدونی چیه ؟ چرا راجع به هرچیزی اظهار نظر می کنید ؟ (2459219) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۰۲:۳۴
8 سال وزارت علوم تمام و کمال دست اصولگرایان بود مثل اقایان زاهدی و دانشجو اطمینان داشته باش اگر تخلفی در اون دوره ها صورت گرفته بود این افراد انچنان ابروریزی به پا میکردن که بیا و ببین (2458604) (alef-13)
 
سوادی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۶:۲۱:۱۱
من اگرروحانی بودم یک لیست 50نفره را یکجا به مجلس معرفی میکردم (2458875) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۴۰:۰۸
قطعا باید به بورسیه های دولتهای قبل هم رسیدگی بشه اما اول این یکی چون سازماندهی شده وهدفدار ودر سطحی گسترده وتعداد زیاد صورت گرفته ! (2459098) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۱۷:۱۹
و مسولان دولت نهم و دهم که این تخلف؟ را فهمیده بودند و هیچ کاری نکردند حتما باید به دیوان عدالت اداری و قوه قضاییه معرفی شوند. (2459402) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۲۵:۵۴
خواستم بگم چه بهتر! اقاي روحاني ميتونه هر كيو بخواد بعنوان سرپرست بذاره. رفت تا يه ماه ديگه! اون موقع هم همين وضع تكرار ميشه و تا اخر گزينه مد نظر روحاني سرپرست وزارت خونه ميمونه. (2457808) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۵۴:۰۳
به شرط اینکه بورسیه های دولتهای قبلی هم مشخص شود. (2457944) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۰۵:۱۹
بورسیه دولتهای قبلی را باید در دوره زمامداری اصولگرایان بر وزارت علوم بررسی میکردید که اگر بود این اتفاق می افتاد (2458614) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۵۴:۲۱
وقتی به نمایندگان درود بفرست که مشکلات مملکت حل شده باشد و همگی مردم در یک رفاه ، آسایش و با اخلاق اسلامی و درستی و درستکاری زندگی بکنند (2458245) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۰۲:۲۷
بنده مثل شما با خط قرمز موافقم (2459366) (alef-13)
 
امیر حسین سلطان/تهران
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۱:۵۸
متاسفم. (2457438) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۲:۲۴
پس این انتخابات مجلس کی می رسه؟ (2457443) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۵۱:۰۹
می خواهیم یک مجلس معتدل با منطق داشته باشیم (2457629) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۱۴:۰۱
هر سال دریغ از پارسال (2457752) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۶:۲۲:۱۷
مجلس اینده حتی یک نفر غیر اصولگرا تایید نخواهد شد و اکثریت ان هم پایداری هستند دلخوشی بی خودی نداشته باشید. (2458879) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۴۱:۳۰
چشم به هم بزنی انتخابات بعدی اومده شمارش معکوس شروع شده عزیزان پایداری بای بای ! (2459102) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۲:۳۸
چرا با وجود مشخص شدن نتیجه بررسی بورسیه‌های اخیر که توسط سرپرست وزارت علوم هم اعلام شد هنوز برخی مسئولان بلندپایه دولتی روی آن مانور می‌دهند؟ آیا می‌خواهند آن را وسیله‌ای برای تقبیح استقلال رای نمایندگان ملت و استیضاح قبلی و تضمین رای اعتماد قطعی وزیر پیشنهادی جدید قرار دهند؟ (2457444) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۵۳:۲۲
مردم از این شعار های شما دیگه خسته شدن (2457641) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۱۹:۴۲
آره احتیاج به شعارهای شما دارن :)))) (2459227) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۳:۰۸
آقای روحانی جناب حر با امام‌حسین(ع) چه کرد و فتنه‌گران با نظام چه کردند و همچنان می‌کنند؟ حر راه امام را گرفت و فتنه‌گران باعث کشته شدن مردم بی‌گناه و حیف و میل اموال بیت‌المال شدند. جناب حراز همان ابتدا آن تمجید و تعریف را نسبت به مادر امام انجام داد و در نماز به امام اقتدا کرد و صبح عاشورا جان خود و فرزند خود را در راه دین داد. اما فتنه‌گران با آن ظلم بزرگی که به نظام کردند حاضر به یک عذرخواهی ساده نشده‌اند و بلکه هنوز خود را طلبکار از نظام می‌دانند. (2457448) (alef-13)
 
امیرازقم
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۳:۲۶
معین سرپرست وزارت خونه شد جواداطاعت مامور تدوین برنامه برای وزارت !!وبازنده ی اصلی افراطی ها (2457449) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۳:۲۶
تا وقتی که با عوامل اصلی فتنه 88 برخورد جدی صورت نگیرد، شاهد همین وضع آشفته و تاخت و تاز طلبکارانه دشمنان قسم خورده و عوامل مزدور آنان در داخل خواهیم بود. (2457450) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۳:۴۸
بهتر (2457452) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۴:۱۸
پس چرا انتخابات مجلس از راه نمی رسد؟! (2457454) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۴:۲۸
معرفی آقای نیلی به مجلس برای وزارت علوم با سابقه‌ای که ایشان در همراهی با فتنه و فتنه‌گران سال 88 دارد باعث تامل در موضوع تخصص در امنیت ملی شده است. (2457456) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۴:۴۶
آن همه فضاسازی دولت علیه دانشجویان بورسیه‌ای کشور نتیجه‌اش این شد که صد و خورده‌ای نفر از تعداد کل 3700 نفر بورسیه شده‌ها دارای مشکل شناخته شده‌اند. بازی کردن با آبروی چندین هزار دانشجوی کشور در کدام دین و منطق توجیه‌پذیر است؟ (2457457) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۴:۵۴
اگر صد بار دیگر هم وزیر علوم دولت را برکنار کنید خط مشی و سیاست کلی اداره این وزارت خانه تغییر نخواهد کرد. چون اقای روحانی بر سر پیمانش به مردم خواهد ماند (2457462) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۷:۳۸
عدم مخالفت آقای رئیس‌جمهور از سوت و کف هنگام سخنرانی‌شان در شهرستان زنجان با دو روز عزای عمومی اعلام شده از سوی ایشان به مناسبت درگذشت عالم ربانی و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی سازگاری ندارد. بیاییم معتقد و پایبند به الزامات آن چیزهایی باشیم که گفته‌ایم. (2457473) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۷:۵۸
وزیر معزول علوم هنگام استیضاح خود گفت که بورسیه‌های گذشته مشکلی ندارند و به دلیل این موضوع استیضاح نشده است پس چرا آقایان دولتی‌ها بازی با افکار عمومی را رها نمی‌کنند. (2457477) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۸:۱۶
در هر گوشه و کناری که بلندگو دست آقای رئیس‌جمهور می‌افتد از جفایی که در استیضاح علامه دهری به نام دکتر فرجی‌دانا روا داشته شده داد سخن می‌دهد! از آقای رئیس‌جمهور خواهش می‌کنم به جای این همه حرف‌های تاریخ مصرف گذشته به فکر من جوانی باشند که نمی‌توانم به یک شغل مناسب، ازدواج و مسکن حتی فکر کنم. (2457482) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۲:۲۲:۵۲
روحانی به فکر جمع است و شما به فکر خود ؛ پس چون خداوند به شما عقل داده حد اقل فرق میان این دو فکر را بشناس!!! (2459759) (alef-10)
 
مسلم
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۲۸:۴۳
انشاالله در انتخابات مجلس مشخص می کنیم که نمایندگان اصلی مردم چه کسانی هستند. این مجلس فرمایشی فقط به فکر ملاحظات حزبی است و هنوز از شکست انتخابات ریاست جمهوری زخم بر دل دارد. (2457483) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۳۰:۵۹
مجلس رسمأ به دانشگاهیان مملکت اعلام جنگ کرده گویا. منتظر انتخابات سال بعد باشید (2457497) (alef-3)
 
دانشگاهی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۱۷:۱۲
با تخریب دانشگاه و وجه دانشگاهیان فقط عرصه را بر فرزندان خود و استادانشان تنگ میکنید. اثرات سوء گفتار و رفتار شما با دانشگاهیان ؛ در خانه ملت ؛ اعتماد ملت را از بین میبرد.
شما که در انقلاب نبودید و بعدا سوار اتوبوس شدید ولی اگر بپرسید به شما خواهند گفت که امروز هر چه دارید از حمایت دانشگاهیان بهنگام انقلاب دارید.
خدا نکند که دانشگاه به شما بدبین شود. (2457765) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۳۴:۱۲
من یک دانشگاهیم و استاد دانشگاه. اعلام جنگی نمی بینم. (2458718) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۴۵:۰۷
درود براین نماینده گان که پای دفاع از نظام ومخالف فتنه گران ایستاده اند (2459114) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۱۱:۱۷
چه استاد بیکاری هم هستی! اینقدر توی این سایت ها سرک میکشی! (2459186) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۰:۰۰:۴۰
هر کس که وارد دانشگاه شد که استاد نیست برادر!!!! استاد شدن مدارج و مراتبی دارد.طرف تا پاشو میزاره دانشگاه و یه واحد هنوز تدریس نکرده به خودش میگه استاد!!!! (2459496) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۱:۴۴:۲۲
منظور ایشون اساتیدی که جزو هییت علمی هستند،بود! پس لطفا شما خودتون رو قاطی نکنید! (2459692) (alef-10)
 
یوسف
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۲۱:۰۲
من به عنوان یک مدرس و یک دانشگاهی از این رای مجلس حمایت میکنم

تمام کارهای علمی و پژوهشی درگیر سیاست بازی آقایان شده و تمام بودجه ها قطع شده ، برای چه ؟ الله اعلم (2459234) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۱:۱۸:۲۲
کدام بودجه پزوهشی در زمان دولت قبل بوده که حالا قطع شده؟
نکند منظورت بودجه دانشگاه ایرانیان است؟ (2459645) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۳۲:۳۵
مجلس براساس اختیارات خود عمل کرده و کسی حق ندارد آشفته شود درود بر این مجلش (2457503) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۱۶:۴۹
آقا محمد راست گفتی، درود بر این "مجلش"!!! (2458649) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۶:۲۵:۳۵
اقا محمد نکنه شما هم از اونايي هستي که بورسيه غير قانوني دارن (2458894) (alef-13)
 
مونا
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۲:۲۲:۳۹
آقا محمد کدوم مجلس : مجلسی که با قشر آگاه جامعه مشکل داره آموزش عالی و آموزش و پرورش آفرین بر این مجلس (2459757) (alef-10)
 
مجتبی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۳۶:۱۱
به جان مادرم دیگه به این نمایندگان اصول گرا تا آخر عمر رای نخواهم داد.تاحالا اینجوریش ندیده بودم (2457523) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۳۶:۴۷
دمتون گرم نمايندگان اصولگرا .واقعا كه دل آقا و مردم را شاد كرديد (2457526) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۰۲:۲۲
مردم در انتخابات به اقای روحانی رای دادند حداقل 19 میلیون نفرشون اگه منظور شما از مردم همون 3 ملیون نفر باشن اره حق با شماس (2457689) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۳۴:۲۵
یعنی مجلس از آقا دستور می گیره به کی رای بده به کی نده؟ این حرف شما مغایر با نظر خود رهبر هست که روز انتخابات از مردم حیت مخالفان هم خواستند که پای صندوق های رای بیان!! (2457847) (alef-17)
 
یوسف
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۲۵:۳۹
چه ربطی داشت ؟ مسابقه بی ربط گوییه ؟ مگه هرکاری دل آقا رو شاد کنه ، دستورش از سمت رهبری اومده ؟

این نسل جدید واقعا سطح استدلالشون دل آدم رو میزنه (2459253) (alef-13)
 
ll
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۳۵:۳۵
شما از دل آقا خبر داری؟ چرا فوری از آقا مایه می ذارید و کارهای خودتون را می چسبونید به ایشون (2459447) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۴۴:۰۹
من از مردمم واز عملکرد این مجلس یکجانبه نگر وخط وربطی نا راضی ! (2459110) (alef-13)
 
جعفر
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۲۳:۳۴
لطفا به نمایندگی از مردم و رهبری صحبت نکنید حرف دل خودتونو بفرمایید (2459243) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۳۸:۲۴
امیدوارم گزینه بعدی بر خلاف آقای نیلی مقتدرانه و شجاعانه در مجلس خطابه کند (2457537) (alef-3)
 
رضوی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۳۹:۲۱
از آقای روحانی بعید بود اینقدر وقت دولت ومجلس را بگیرند و افراد فاقد شرایط لازم را برای وزارت علوم انتخاب کنند. (2457544) (alef-3)
 
آزاده
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۱۹:۲۲
کسانی که در مورد ففقدان سابقه ی مدریت رده بالا در آقای نیلی صحبت میککند رو ارجاع میدم به سوابق مدیریتی رده بالای!! آقای لنکرانی:
1. معاونت آموزشی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
2. معاونت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کل سوابق مدیریتی ایشون اینه.
حالا قضاوت با شما که ریاست دانشکده فنی و سرپرستی دانشگاه تهران سابقه ی مدیریتی مهمتریه یا دو مورد بالا..؟ (2458062) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۲۹:۳۵
دوست عزیز...بنده خدا اقای روحانی گزینه های واجد شرایط رو معرفی میکند... امیدوارم شما دانشگاهی باشید و بدانید که دکتر توفیقی، منفرد، فرجی دانا چه جایگاهی و منزلتی دارند...اما متاسفانه معیارهای دولت عزیز با مجلس کمی تفاوت دارد....یکی معیارش منافع ملی است و دیگری متاسفانه واژه فتنه....
ای کاش شما که بیان نظر میفرمایید قبلش رفته باشید و ببینید که مثلا دکتر فرجی دانا چه خدماتی در 8 ماه ارایه کردند و در کمال تاسف رث صلاحیت شدند. (2458105) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۵۱:۱۰
اگر رییس سابق دانشگاه تهران برای وزارت علوم "شرایط لازم" را ندارد لابد عموی تو دارد. (2458770) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۵۵:۰۴
همینا که به نظر شما فاقد شرایط هستند یک انگشت کوچکشان به ده تا گزینه مورد نظر مجلس می ارزد! (2459132) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۳۹:۵۶
به جهنم که رای ندادن (2457548) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۳۶:۰۹
به به میبینم که ادبیات رئیس جمهور پر طرفدار شده (2457856) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۱۹:۳۹
ادبیات مورد نظر شما 9 سال قبل وارد سیاست ایران شد.
شما ادبیات آقایان روحانی و احمدی نژاد را مقایسه کنید خود متوجه خواهید شد. (2458655) (alef-17)
 
یوسف
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۲۶:۴۸
احمدی نژاد شرف داشت به منتقدان داخلیش بی احترامی نکنه ! همه بی احترامیا و سخنان درشتش واسه دشمنای ایران و اسلام بود (2459257) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۵۵:۰۴
ادب مرد به ز دولت اوست. (2457948) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۴۰:۱۷
این نماینده ها، نماینده کدوم ملت هستند؟ (2457551) (alef-13)
 
صادق
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۴۲:۴۷
نمیدونم چرا نمایندگان با دولت و ملت لج بازی میکنند ! بذارید دولت کار کند به خدا مردم گرفتار هستند (2457568) (alef-3)
 
سرباز ولایت
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۴۳:۰۹
درود خدا بر نمایندگان بیدار مجلس (2457572) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۲۱:۰۸
خطای 404 : نماینده ی مورد نظر یافت نشد! (2457792) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۵۲:۱۱
خوب بود (2458229) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۱۰:۵۹
چون اسمت رو گذاشتی سرباز ولایت فکر نکن حرفت درسته. مشکل مملکت اینه که هرکسی اشتباه فکر میکنه میگه سرباز ولایتم.
سرباز واقعی ولایت رو چه نیازی به گفنن؟ (2459031) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۱۷:۲۸
چند تاشون بیدارند؟ (2459048) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۳۸:۳۸
اگر این بیداریست ترجیح میدم به خواب مرگ برم (2459456) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۴۳:۵۰
به زودی تکلیف نمایمدگان 5درصدی را روشن می کنیم (2457575) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۲۰:۲۲
نمایندگان مجلس نماینده مردم هستند ؟!دولت نماینده 30درصد است (2459053) (alef-13)
 
66 درصدی
۱۳۹۳-۰۸-۰۸ ۰۳:۲۷:۴۹
36 درصد...تازه اگر 30 درصد شرکت نکننده در انتخابات 92 را محاسبه نکنیم در غیر اینصورت:36+30=66. (2460048) (alef-10)
 
ايراني
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۴۷:۳۹
يعني فرهاد رهبر(وزير علوم دولت قبل)كه هيــــــــــــــــــــــــچ سابقه اي در زمينه دانشگاه ودانشگاهيان نداشت لياقت وزارت داشت ولي اين چند وزير پيشنهادي اقاي روحاني نه؟؟؟؟
پس من كه باورم نميشه اين يك تسويه حساب سياسي نيست (2457604) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۵۲:۲۲
رای مجلس کاملا بحق بود
صحبت وزیر پیشنهادی حتی عامه مردم را هم راضی نمی کرد (2457635) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۳۶:۴۹
شما یکی از اون عامه مردم بوین ؟؟؟؟؟؟؟؟ (2458452) (alef-3)
 
هموطن
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۵۳:۴۹
متخلفین بورسیه ای باید محاکمه و مجازات شوند. (2457645) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۵۶:۴۶
اینها نمایندگان مردم نیستند. خیالشان هم راحت است که مردم در انتخاب آنها نقشی ندارند. وقتی شورای نگهبان برای یک منطقه، فقط چند نفر خاص از همین دست نمایندگان را بر می گزیند، مردم چاره ای ندارند به یکی از آنها رأی بدهند. هر کدامش هم که به مجلس برود، می شود یکی از همین نمایندگان که در مقابل مردم احساس مسئولیت نمی کند. الفاتحه. حالا اصولگراها در تکصدایی و بی رقیبی برای خودشان بشکن بزنند. (2457658) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۵۷:۳۷
آی کاش این عدم رای اعتمادها با واقعیتهای حرفه ای و مسئولیت شناسی در زمینه ی نیاز کشور به مدیران کار آمد همگنی و سنخیت داشت. (2457663) (alef-13)
 
عرفان
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۱:۵۹:۵۹
اینکه نمایندگان از منظر قانون حق دارند به کسی که نمیپسندند رای مثبت ندهند کاملا مورد تائیده. و اینکه مردم هم حق دارند به نمایندگانی که نمیسپندند رای ندهند کاملا منطقیست.
سوال اینه: آیا نباید نمایندگان برای انتخاب وزیر علوم نظر اکثریت اساتید دانشگاه و مسئولین دانشگاه ها را در نظر بگیرند؟ (2457674) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۰۳:۵۱
معلوم شد نمايندگان مجلس چقدر نگران وضع علم وتحقيق كشورند‍! چندين ماه يك وزارت مهم بدون وزير بماند چه كسي آسيب خواهد دييد؟با لجبازي اوضاع مملكت بهتر ازاين نخواهد بود! (2457695) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۰۵:۴۹
متاسفیم برای این وکلای مجلس چون نفسشون از جای گرم میاد فکر مردم بدبخت که نمی کنند که گرفتار این خرجهای زندگییند فقط دولت رو مشغول همچین مسائلی می کنند خداوند شما را هدایت کند (2457705) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۱۴:۳۸
تا قضيه دكترا وبورسيه نمايندكان حل نشه وزيري راي نمي اورد (2457756) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۱۵:۵۶
نوبت به رای دادن مردم هم خواهد رسید... (2457761) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۶:۲۴:۱۵
نوبتی در کار نیست. (2458886) (alef-13)
 
و
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۱۷:۴۱
بنظر مياد آقاي روحاني با اين كارش يعني معرفي كساني كه مي دونه راي نميارن ميخواد مجلس را دور بزنه يعني هم نجفي مردود (براي وزارت)را در راس وزارت نگه داره وهم خودش را مظلوم و طلبكار مجلس نشون بده ،يعني كاري شبيه كار احمدي نژاد (2457768) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۴۷:۱۳
خب مجلس باهوش در زمین اقای دکر روحانی بازی نکنه (2458536) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۲۴:۰۵
لطفا اسامی 160 نفر نماینده مخالف را هم بنویسید تا ملت ایران در انتخابات بعدی درس بزرگی به این عزیزان بدهندو بفهمند که نباید از مردم و جامعه نخبه کشور فاصله گرفت. (2457800) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۲۵:۰۴
آقای روحانی مدارا دیگر بس است . فردی مقتدرتر معرفی کنید . این مجلس نشان داده است که قصد همراهی با رای و نظر مردم را ندارد. از وزن و منزلت دکتر نیلی کاسته نشده است . (2457805) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۲۶:۵۶
دکتر روحانی هم همینو میخواست! بسیار شخصیت زیرکی دارند ایشون !! عالی داره کار میکنه..خوشحالم از رایی که به ایشون دادم (2457814) (alef-3)
 
من
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۲۷:۴۹
درود بر روحانی و تیم منسجم ایشان. دکتر روحانی میبایست با اقتدار تکلیف بورسیه های غیر قانونی را مشخص و لغو نماید بدون شک تمامی ملت خوشحال خواهند شد. این نمایندگان فقط منافع خود و بستگانشان را نمایندگی می کنند نمایندگان ملت نیستند (2457817) (alef-13)
 
مودی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۲۸:۲۰
دوستانی که از کار مجلس ایراد میگیرند این را بدانند که همین آقای وزیری که امروز رای اعتماد نگرفت چند وقت قبل برای تصدی ریاست فقط یکی از دانشگاههای کشور (هرچند دانشگاه بزرگی بود) از شورایی که ریاست آن با خود رییس جمهور هم هست رای اعتماد نگرفت حالا چگونه انتظار دارند مجلس به این آقا برای ریاست و مدیریت تمام دانشگاهها و آموزش عالی کشور رای اعتماد بدهد...؟؟؟!!! (2457820) (alef-17)
 
آزاده
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۱۲:۲۷
این حرف دروغی بیش نیست. کافی است به بیانیه ی دو روز پیش شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ی این درواغ پردازی مراجعه کنید. (2458027) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۲۳:۵۰
دوست عزیز شما باید بدانید که اگر ده نفر دیگر هم معرفی شوند و رای نیاورند، با انتخاب دکتر روحانی به عنوان ریاست جمهوری، مسیر وزارت علوم تغییر کرده و برنامه ها عوض شده است....تمامی معاونتها از زمان دکتر توفیقی بزرگوار تغییر کرده اند و به قدرت دارند برنامه های وزارت را دنبال میکنند....خود وزیر صرفا یک جایگاه است....در ضمن اینو باید بدانید که از زمان کار دولت دکتر روحانی، قدمهای بلندی برداشته شده که به نظر من مهمترینش افزایش نزدیک به 100 درصد بودجه های پژوهشی هست. بحثهای خدماتی و جنبی بماند.... (2458083) (alef-13)
 
دانشجوی سابق
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۰۲:۵۵
آقای مودی سند مصوبه ادعایی خود را اعلام کن. البته دیروز سخنگوی این شورا ادعای شما را تکذیب کرد. (2459149) (alef-13)
 
نکته سنج
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۰۶:۰۸
آقای نادران تازه به یاد اولویت معیشتی مردم افتاده. پاقا جان اوغور بخیر! (2459168) (alef-13)
 
سید علی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۳۱:۵۴
من اگه جای رییس جمهور محترم بودم ، می گداشتم آقای نجفی تا آخر در مسند وزارت علوم بمونه. دست مریزاد نمایندگان محترم مجلس. نشون دادید که دیگه قابل اعتماد نیستید. (2457833) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۳۴:۰۳
مجلس و دولت با شرمنده ملتی باشند که با امید به آینده به آنها رای داده اند. (2457844) (alef-3)
 
اصغر
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۳۷:۵۱
مجلسیان ناخواسته هزینه خودرابرای مجلس آینده بالابردند (2457869) (alef-13)
 
البرز
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۳۸:۲۵
با توجه به سخنان نمایندگان مخالف باید بگویم اینطور که اقایان ترسیم میکنند . ظاهرا تمام اساتید دانشمند و نخبه کشور ضد جناح آنها هستند واین نشانه بدی برای این گروه است. (2457874) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۲:۴۱:۲۵
کسی که واقعا دلش می خواهد وزیرش رای بیاورد یک هفته قبل رای اعتماد خودش و مشاورش مرتب به مجلس حمله نمیکند ایشان می خواهد گزینه مورد نظرش(عباس پور،غفوری و....)را وزیر کند اما هزینه این کار را به گردن مجلس بیاندازد .خودشان گفتند که متخصص جنگ روانی اند (2457892) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۱۱:۱۸
چه تحلیلای جالبی! شما تحلیلگری یا رمال؟!! (2458024) (alef-3)
 
مهدی-بیرجند
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۰۱:۵۰
به نظر من آقای روحانی نباید کوتاه بیاد . نظر شخصی من اینه که باید همین راه در مورد وزارت علوم ادامه پیدا کنه حتی تا زمانی که عمر این مجلس تموم بشه و مردم پرونده اونارو بدن دستشون. بعضی از نماینده ها شورش رو در آوردند.اینا نماینده مردم هستند یا نماینده جریان های مشخص!بالاخره چی عمر کاری شما هم به پایان خواهد رسید.دانشجوها الان بیدار تر از هرروز دیگه ای هستند (2457982) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۰۲:۳۴
خداییش اگه رای آورده بود یکی از وزیرانی خوش قیافه وسبک میشد. (2457987) (alef-3)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۰۴:۵۰
درود و صدآفرين به مجلسيهاي قهرمان، اگه اين آقا راي مي آورد، براي شادي جسم و روح هاشمي به كوره دهها هم دكتري و ارشد ميداد و ميگفت دارم در توسعه علمي همت ميكنم و عاشق علم و دانشگاهم. دل دانشگاهيان را شاد كرديد. (2457998) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۱۷:۴۱
من دانشجو تربیت مدرسم و برادرم شریف و دوستانی هم در امیرکبیر و خواجه نصیر دارم....جو دانشگاه رو به همین واسطه خیلی خوب میدونم که به چه شکله....دکتر فرجی دانا. واقعا انسان شریف و فرهیخته ای بودن که باید به حال مجلس تاسف خورد که ایشان را از دست دادن....در زمان ایشان بودجه پژوهشی دانشجوهای دکتری 7 ملیون شد، اوضاع خوابگاهها بسیار بهتر شد، کیفیت خدمات جنبی مثل سلامت و غذای سلف بسیار ارتقا پیدا کرد و باید به حال این مجلس گریست که این همه خدمات رو در نظر نمیگیره و فقط به واژه فتنه گیر داده!
ریاستهای تمامی دانشگاهها تغییرات بسیار مثبتی بودند... خواهش میکنم برید ببینید همین دانشگاخ تربیت مدرس، استاد بزرگوارم جناب اقای احمدی جه انسان فرهیخته و با اخلاق و موجهی هستند و از لحاظ علمی نیز چه مرتبه ای دارند....ولی متاسفانه وقتی اقای مهدی. ک. استاد همین تربیت مدرس و نماینده مجلس در مقابل ایشون حرف از اخلاق و... میزنه، باید به حال اخلاق گریست...به نظر من اقای روحانی نباید کوتاه بیاید و عیبی ندارد که وزارت با سرپرست ادامه داشته باشد، مطمین باشید که کوتاه اومدن جلوی این مجلس خیانت به ملت است.
امیدوارم این پیام سانسور نشه،سپاسگزارم. (2458050) (alef-13)
 
دلسوز خوزستانی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۲۹:۵۰
وزارت تولید بیکاران ایران وزیر میخواهد برای چه؟ (2458106) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۳۷:۰۸
روحاني نبايد كوتاه بياد. خداوكيلي ديگه مجلس بچه بازي شده. معاونش با نامحرم دست داد ، كنسرت مختلط !!!!! برگزار كرد هم شد دليل راي منفي؟ دلايل مجلس اينقدر مسخره شده كه فرقي با " از قيافت خوشمون نمياد" نداره (2458146) (alef-13)
 
احدی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۴۱:۴۳
همه بدانند نظام فتنه را فراموش نمی کند و کسانی که فتنه را همراهی کرده اند تا مثل حر توبه نکنند ننگ فتنه گری بر پیشانی آنها می ماند درود بر مجلس انقلابی و شجاع که به وظیفه خود عمل کردند (2458173) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۱۲:۲۱
چه ربطی داشت؟ (2459037) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۴۲:۵۹
وزارت علوم نباید در دست فتنه گران بیفتد (2458180) (alef-3)
 
امید افتخاری
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۳:۵۰:۰۰
چقدر اساتید دانشگاه فتنه گر داشتیم و من نمی دانستم. (2458219) (alef-3)
 
یوسف
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۳۳:۰۴
متاسفانه انسان های یک بعدی زیادی در دانشگاه داریم که فقط بلدند معادله حل کنند و در زمینه ای که در آن تخصصی ندارند اظهار نظر کنند و برای کشور هزینه درست کنند (2459274) (alef-13)
 
سید مجید
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۰۴:۱۳
واقعا دکتر روحانی با زیرکی تمام مجلس و نمایندگان را از رینگ بیرون انداخت بی شک برنده روحانی بود چون نیلی تنها گزینه واسه تنزل جایگاه این مجلس بین مردم و قشر تحصیل رکده بود که اتفاق افتاد تصویر بسیار بدی در جامعه از این مجلس ایجاد شد من که دور بری ها هر کی میشنوم مخالف این نماینده ها هستند.! دمت گرم روحانی مچکریم (2458287) (alef-13)
 
حسين رضائي
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۰۴:۲۱
جناب دكتر توكلي بنده جناب آقاي دكتر نيلي را از دورانيكه در نيروي هوائي سپاه بودم ميشناسم فردي دانشمند و متدين و مدير حالا بايد ديد دوستانيكه از وي شناختي ندارد چگونه در باره اين گونه افراد نظر منفي دارند. مگر يك فرد مسئول چه صفاتي بايد داشته باشد كه دوستان نماينده تائيدش كند. الله اكبر (2458290) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۰۷:۴۴
این مجلس دنبال حل مشکل مردم نیست . (2458301) (alef-3)
 
مسعود بهمنی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۱۱:۴۳
خیلی جالب بود برام که نمایندگان تهران مخالف بودند.... (2458320) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۱۳:۲۷
اگر روحانی بی کفایتی را که فقط مخالف فتنه(البته از نظر شما) باشد معرفی کرده بود رای اعتماد می اورد. (2458333) (alef-13)
 
قهرمان
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۱۷:۱۷
به نظرم این مجلس جز به آقای دکتر کامران دانشجو رای نخواهد داد. (2458348) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۲۴:۵۴
شاید به آقای زاهدی هم رای بدن!!! (2458675) (alef-17)
 
ایرانی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۲۰:۲۵
انشاءالله به زودی مشکل حل شود وتکلیف وزارتخانه علوم ودانشجویان مشخص شود. .دولت ومجلس با هم رایی وهماهنگی همدیگر باید تدبیری بیندیشند. (2458357) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۱۷:۳۱
من یکی از قربانیان مسئولین روحانی بودم درصورتی که کار خودرا قبل از ساعت کار اداری انجام می دادم وشروع می کردم بخدا قسم نمی بخشمشون چون بخاطر اصولگری منحذف کردن (2459214) (alef-13)
 
ببوگلابی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۲۲:۵۴
من کلا موافق اتفاقاتی هستم که بحث بدنبال خودش ایجاد میکند زیرا این بهترین راه برای فهمیدن حقایق و نظرات پشت پرده سیاسیون است.هرچه مجلس با دولت لج بازی میکند بیشتر مجبور میشه برای توجیح رفتارهای خودش حرف بزنه و نقد بشه و دفاع کنه و مردم هم بهتر تا انتخابات مجلس فرصت تصمیم گیری دارند.بهترین فرصت برای روحانی است که یکی دو تا دیگه وزیری که دلش میخواد معرفی کنه حالا اگه مجلس رای داد که روحانی برنده است و اگه رای نداد مجلس به شدت پاسخگو و زیر سئوال میره و شاید هم تا انتخابات بعدی طول بکشه که بعدا تکلیف وزیر به راحتی روشن میشه. (2458365) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۲۶:۴۹
به نظر من باید یک اصلاح طلب تندرو برای این وزارتخانه معرفی شود چاره ای جز این نیست (2458391) (alef-13)
 
ali
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۴:۴۴:۴۱
ریاست محترم جمهور فرمودند هم اولین و هم دومین و هم سومین را مبتنی بر نیتی که داشتم تعین و معرفی نمودم .

حال چهارمین راهم با همان نیت معرفی نمایند .

مدیر یعنی همین ، چرا که اگر در تعین یک مدیر همه ویژگی های معرفی شونده را باب طبع نمایندگان معرفی کند دیگر ان مدیر مدیر وی نخواهد بود . میشود انتصاب.
و نه رای اعتماد .

ویژگی فرد معرفی شده نمیتواند صد در صدی ویژگی منطبق با سلایق 50+1 نمایندگان باشد چرا که اگر این چنین باشد .الزاما بمعنای سوق دادن سیستم فکری ریاست جمهوری مستقر به جناح فکری دیگری که در مجلس اکثریت دارد و از ان جناح نیست و این یعنی نقض غرض در انتخاب رئیس جمهور ی متفاوت از جناح دیگری .

لذا بنظر میرسد در انتخاب وزرا میباست سازو کار دیگری پیش بینی کرد تا این نقض غرض مرتفع و گردش سلایق محقق گردد. (2458521) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۳۱:۲۸
به مذاکرات مجلس گوش دادم صادقانه بکویم متاسف شدم که چه کسانی با چه تفکراتی برای آموزس عالی در این مملکت تصمیم میگیرند دریغ از یک کلمه از سیاست های کلان آموزش عالی هرچه گفته شد که نشان از فرهنگ حاکم در مجلس است برخورد سطحی اعتراض به ظواهر تعداد رای ها نشان داد که جامعه علمی و دانشگاهی کشور بداند که سخنش در این مجلس گوش شنوائی ندارد (2458708) (alef-17)
 
fatemeh
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۵۳:۱۱
احتمالا چاپ نمی کنید اما حداقل به آقای توکلی بفرمایید"
این حرکات قطعاً بر خلاف خواست عمومی است. یک سری به کوچه و بازار بزنید ببینید چند نفر از مردم از بابت لجبازی مجلس با دولت از مجلس حمایت می کنند. تا کی بر طبل افتراق و فتنه باید کوفت؟ این کشور با وجود چنین مجلسی نیاز به دشمن ندارد. در حالی که تمامی بدخواهان و دشمنان این کشور با وحدت در برابر ما قرار گرفته اند چرا اینقدر اختلاف افکنی؟ چرا متوجه نمی شوید یک تفکر رای آورده است و باید مطابق نظر مردمی که به آن رای داده اند وزیر تعیین کند؟ اگر چنین نبود انتخاب وزار را کلا به عهده مجلس می گذاشتند
وقتی مجلسی با تیغ نظارت استصوابی دست امثال آقای جنتی تشکیل می شود این مجلس در راس امور نیست. مجلسی که حضرت امام مد نظر داشتند و آن را عصاره فضیلت ها می دانستند با افکار اعضای شورای نگهبان هیچوقت شکل نمی گیرد. ای کاش می دانستید این حرکت ها اسید پاشی به روح مردم است. (2458778) (alef-13)
 
ایمان جیرفتی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۵:۵۳:۵۹
من بی سواد میدونستم نیلی رای نمیاره دیگه دکتر روحانی که جای خود داره.بنظر تخریب مجلس و استفاده تبلیغاتی برای انتخابات مجلس آینده راهش دادن یک قربانی بود و اون قربانی هم کسی نبود جز دکتر نیلی. از این همشمندی دکتر روحانی خوشم اومد.اما کار قشنگی نبود. (2458782) (alef-13)
 
کیا
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۶:۰۴:۴۸
سازمان یا اداره ای نیست قبل از انتخاب کاندیدا ها برای نمایندگی مجلس اموال آنها را محاسبه و بعد از اتمام مجلس مقدار دارایی آنانر ا بسنجندهمه می دانند سیاست اقای روحانی واضح و اشکار برای ملت عزیز ایران هست شما مطمئن باشید اکثر نمایندگانی که به وزیر پیشنهادی آقای روحانی رای ندادندقبل از جلسه رای اعتمتاد با او مذاگره و صحبتی داشته و تقاضایی نظیر همان بورسیه و یا .... از او مطالبه داشته اند (2458820) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۶:۲۵:۴۰
هنوز شكستي كه پايداريها در انتخابات رياست جمهوري خوردن نتونستن فراموش كنن.
در انتخابات مجلس بعدي اين گروه لجباز جايي ندارن و چند ماه ديگه بايد برن خونه.
البته آقاي روحاني هم زيادي باهاشون مدارا ميكنه.يادش رفته كه اكثريت آرا رو داشته .تازه كساني كه اصلا راي ندادن هم به هيچ عنوان پايداري ها رو قبول ندارن. (2458895) (alef-13)
 
saeed
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۶:۴۱:۳۰
به نام خدا
به نظر بنده در اين شرايط خاص و حساس ، اگر آقاي روحاني واقعاً قصد دارند كه در وزارتخانه مهم و كليدي علوم اعتدال واقعي حاكم شود و اين وزارتخانه از شرايط بحراني و تنش زاي چندين سال اخير خارج شود ، آقاي هاشمي وزير كنوني بهداشت را به اين وزارتخانه منتقل نمايد چرا كه ايشان علاوه بر توان مديريتي بالا ، از وجهه خوب و قابل قبولي در نزد مردم و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي برخوردار ميباشند .
به اميد موفقيت خدمتگذاران واقعي امت شهيد پرور ايران اسلامي (2458955) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۰۴:۰۴
به نظرم روحانی باید همون توفیقی و دار دستش بذار واسه سرپرست و تا پایان عمر این مجلس به همین صورت اداره کنه. این مجلس رای اعتماد بده به اصلاح طلب ها نیست. (2459020) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۱۲:۱۱
اولأاونی کةعدد۹۳نفرغایب رو نوشته عدد روازکجاآورده
339=246+93مگه تعداد نمایندگان ۲۹۰نیست
ثانیأ دستشون دردنکنة
خیلی ممنون نمایندگان هستیم (2459035) (alef-13)
 
پ
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۳۱:۴۳
واقعا دلم برای این دولت میسوزه.به نظر شما نماینده ها اصلا به حرف های دکتر روحانی و دکتر نیلی گوش دادند؟خدایا به حق حسین(ع)لجبازی رو از ما بگیر (2459084) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۷:۴۴:۳۴
این مجلس فقط دنبال سیاسی بازی به فکر حل مشکلات کشور نیست (2459112) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۰۳:۰۲
‌آقای رییس جمهور اگر یک زن برای تصدی وزارت علوم پیشنهاد بکنه خوب نمی شده ؟ (2459152) (alef-13)
 
مهدی رنجوری
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۱۴:۱۵
در جامعه ای که عواطف و احساسات بر منطق و استدلال غلبه نماید هیچگاه آن ملت رشد نخواهد یافت. تندروها و دلواپسان بدون دلیل و با احترامی به شعور مردم روزبروز عرصه را بر خادمان مردم تنگ تر می نمایند. انشالله روزی بشود که دین و سیاست مرکز نان خوری افراد نباشد. (2459197) (alef-13)
 
نوقابي
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۱۶:۵۳
مجلسيها خدا قوت . احسنت . غيرازاين انتظار نمي رفت . مردم عامه فهميدند كه وزير پيشنهادي راي نمي آمورد . اميد است دولت اعتدال بيش از اين لج بازي نكند . درود بر حاميان ولايت ، سلام بر شهدا (2459207) (alef-13)
 
رامین
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۱۷:۳۱
این مجلس به رای مردم احترام نمی گذارند (2459213) (alef-13)
 
کامبیز
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۰:۳۳:۰۶
یک سئوال : فکر می کنید چند درصد از مردم فهمیدند که هدف روحانی از معرفی این یارو به مجلس تلقین این مسئله بود که مجلس در مقابل دولت کارشکنی می کند؟؟؟ (با توجه به اینکه روحانی مطمئن بود او رای نمی آورد) (2459564) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۳۹:۰۳
خدا رو شکر رای نیاورد...کلا حرکاتش ضد اسلامه... (2459300) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۸:۴۴:۴۱
نمایندگان مجلس بهترین کارراکردندکه به آتش بیاران فتنه رای نمیدهندقلب اقاامام زمان ورهبری وشهداشادبرای سلامتی کسانی که رای ندادندصلوات (2459310) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۰۲:۳۵
درودبرنمایندگان مجلس که زیرباروحرف وهوچی گری دولت نمی روند .ارزوی مااستیضاح جنتی ونعمت زاده واخوندی وزنگنه است. (2459368) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۱۶:۳۸
واقعا برای بعضی نمایندگان با ییدتاسف خورد در دولت قبل افرادی را تایید می کردن که لیاقت نداشتند امرور افرادی را رد می کنند که دانشگاهی و مدیر و مدبر و اگاه به مسایل فرهنگی است شما به مردم چه می گویید خدا راشکر یک سال دیگر مجلس تمام می شود و نمایندگان لایق به مجلس می روند (2459399) (alef-13)
 
ملت
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۱۹:۲۳
نمایندگان باید بدانند نماینده ای که درصدد تضعیف دولت هستند .در نزد مردم جایگاهی ندارند.اگر شورای نگهبان صلاحیت اصلاح طلبان را تایید کنند .مجلس آتی از آن اصلاح طلبان است. شک نکید. (2459406) (alef-13)
 
ابراتدوست
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۲۲:۱۳
چرا و کلای ملت ایتقدر در رابطه با فرهنگ و علوم کشور حساس هستند در رابطه با اقتصاد و بیت المال حساسیت آنچنانی از خود نشان نمی دهند! در واقغ بیشتر دنبال منافع خود هستند تا منافع ملی! (2459415) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۱:۵۱:۰۹
جالب اینجاست که در فرهنگ و علم و دانش هم سررشته ای ندارند. (2459700) (alef-10)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۹:۳۹:۰۰
تورا به خدا کم فتنه فتنه کنید خدا را در نظر داشته به مردم خدمت کنید هر جناهی می خواهید باشید مملکت ما نیاز به وحدت و همدلی دارد گرگهای زیادی دندان تیز کرده اند ... (2459457) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۰:۳۴:۵۵
ان شاء الله نظام و کشور ما با سربلندی از این امتحان بیرون بیایند و یک فرد شایسته در این مسند قرار بگیرد و نقشه دشمنان خنثی شود. (2459571) (alef-10)
 
shahab mohammadi
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۱:۰۴:۵۵
مجلس به خاطر برنده شدن در رقابت های سیاسی با هیات دولت و به خصوص رییس جمهور به آقای نیلی رای نداد. (2459615) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۱:۲۹:۱۱
متاسفانه نمایندگان مجلس تا کسی برای آنها سودینداشته باشد به او رای نمی دهند بجای منافع کشور . (2459668) (alef-3)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۸-۰۸ ۰۰:۴۲:۴۷
سیاست یعنی همین (2459988) (alef-10)
 
مجتبی
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۱:۵۷:۵۴
وقتی نماینده با سهمیه مدرک بگیره و راهی مجلس بشه بیشتر از این انتظار نداریم (2459716) (alef-10)
 
موسی زاده
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۲:۴۲:۰۷
مدرکی که از خارج گرفته باشی بدرد همان خارجیها میخوره وزیرا ن خارج نشین همه دزدن (2459793) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۸ ۰۱:۱۴:۳۰
اقای نیلی و فرجی دانا قربانیان زد و بند های سیاسی هستند. (2460008) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۸-۰۸ ۰۷:۴۸:۲۹
دکتر روحانی باید دکتر عارف را معرفی کنه.موقعیکه شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیتش کرده دیگه مجلس نمی تونه بهانه بگیره و در صورت رای عدم اعتماد مقابل دولت و ملت قرار می گیرد (2460145) (alef-10)