1- شرکت اپل – ارزش برند: 154.1 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 233.7 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 1.8 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری
2- شرکت گوگل – ارزش برند: 82.5 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 68.5 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 3.2 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری
3- شرکت مایکروسافت – ارزش برند: 75.2 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 87.6 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 1.9 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری
4- شرکت کوکاکولا – ارزش برند: 58.5 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 21.9 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 4 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: نوشیدنی
5- شرکت فیسبوک – ارزش برند: 52.6 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 17.4 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 281 میلیون دلار – حوزه فعالیت: فناوری
6- شرکت تویوتا – ارزش برند: 42.1 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 165.1 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 3.6 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: خودروسازی
7- شرکت آبیبیام – ارزش برند: 41.1 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 81.7 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 1.3 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری
8- شرکت دیزنی – ارزش برند: 39.5 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 28 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 2.6 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فیلمسازی
9- شرکت مکدونالد – ارزش برند: 39.1 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 82.7 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 719 میلیون دلار – حوزه فعالیت: تغذیه
10- شرکت جنرال الکتریک – ارزش برند: 36.7 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 92.3 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: لوازم کاربردی