کد مطلب: 290662
سانسهای روز اول اکران فیلم «محمد رسول الله(ص)» در حال پر شدن است
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶
به گزارش مهر، پیشفروش بلیت فیلم «محمدرسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی در سانسهای مختلف نمایش آن در پردیس کوروش با استقبال روبه رو شده است و ۱۱ سانسی که برای روز نخست اکران درنظر گرفته شده است در پیشفروش در حال پر شدن است.
مجتمع سینمایی کوروش دارای ۱۴ سالن سینما است که پیش فروش فیلم «محمدرسول الله (ص)» در این تعداد سالن در حال کامل شدن است و بلیت بیش از نیمی از صندلیها به فروش رفته و پیشبینی می شود تا آغاز اکران در تاریخ ۴ شهریور ماه تمام صندلیهای پر شود.
در خلاصه داستان این فیلم تاریخی - مذهبی آمده است: ابرهه یکی از فرماندهان سپاه حبشه به فرمان پادشاه حبشه لشکرکشی می کند تا خانه خدا را از بین ببرد. ابرهه با چندین هزار نفر با اسب و فیل و تجهیزات به سمت مکه می آیند، اما به اراده خداوند در ۳ کیلومتری مکه که حریم مکه محسوب می شود، فیل ها قدم از قدم برنمی دارند و میلیون ها پرنده ابابیل (پرستوهای کوچک) در حالیکه سنگ هایی در منقار خود دارند که این سنگ ها، سنگ هایی از جهنم است بر سر لشکریان ابرهه فرو می ریزد و همه را از بین می برد.
یک ماه بعد از حمله ابرهه، پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) به دنیا میآید و فیلم دوران جاهلیت و ظلم و ستمی را که به مردم می رود به تصویر درمی آورد ...
حالا همه در پی تبلیغ این فیلم برآیید. بگذارید روند عادی خود را مانند همه فیلمها طی کند. (3138428) (alef-3)
دقیقا! من شخصا هنر را هنگامی دنبال می کنم که به هنرمند تعلق داشته باشد، اگر از الف تا ی یک سیستم به دنبال تبلیغ برای یک اثر باشد، آن اثر از نظر من یک محصول سیستمی است، نمی گویم نیت خیر نیست، ولی به هر حال، مانند تبلیغ برای تظاهرات که تفاوت بارد با جشن خیابانی پیروزی فوتبال! به هر حال برای من نوعی نتیجه عکس داده و از آن اثر صرف نظر می کنم! (3138720) (alef-3)