نظر منتشر شده
۱۱۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 252934
نامه بذرپاش به عارف: آیا گران شدن مایحتاج مردم مسئله مهمی نیست؟
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶
عضو هیات رئیسه مجلس در نامه‌ای به محمدرضا عارف گفت: شما که می‌گویید مهم‌ترین مسئله ما انتخابات مجلس است آیا افزایش قیمت در کالاهای مختلف مسئله مهمی نیست. امیدوارم مسائل شما نیز در آینده از این دست باشد.

به گزارش فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس طی نامه‌ای خطاب به محمدرضا عارف به سخنان اخیر وی مبنی بر اینکه مهمترین مساله ما انتخابات است، واکنش نشان داد. متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر عارف
با سلام و تهیت

مهم‌ترین مسئله ما انتخابات مجلس است. این جمله‌ای است که از شما مرتبا در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها شنیده می‌شود و توسط رسانه‌های خاص بازتاب داده می‌شود که لازم است در این خصوص نکات یادآور شوند.

به نظر شما گران شدن نان،‌ گاز، آب، برق و بسیاری از مایحتاج مردم و پرداخت نکردن یارانه این افزایش قیمت به مردم چه میزان اهمیت دارد؟ رشد واردات حدود ۱۰۰ درصدی بسیاری از کالاها و اقلام مصرفی و سرمایه‌ای و ایجاد اشتغال برای کارگران خارجی چه میزان برای شما مهم است به نظر شما رکودی دامن‌گیر در بسیاری از صنایع کشور که باعث بیکاری جوانان این کشور شده چه میزان اهمیت دارد آیا پرداخت نشدن وام ازدواج سه میلیون تومانی مسئله مهمی نیست و از بین رفتن سرمایه مردم در بورس و افزایش دو برابری قیمت مسکن مهر اهمیتی ندارد؟ به نظر شما کاهش قیمت نفت به بشکه‌ای کمتر از ۶۰ دلار و کاهش ۴۵ درصدی درآمدهای نفتی چه میزان اهمیت دارد؟ اینها تنها بخش کوچکی از مهم‌ترین مسائل ماست. انشالله با نگاهی واقع‌بینانه‌تر به موضوع، مهم‌ترین مسائل شما هم این گونه مسائل باشد.

العاقبه ‌للمتقین

برادر کوچک شما

مهرداد بذرپاش

۲۶آذر ماه ۱۳۹۳
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۱:۳۹:۵۴
برای شما چی؟ مهم بود؟ (2552722) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۱:۴۱:۲۵
من نمیدونم این اقایون تا حالا کجا بودند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ (2552727) (alef-13)
 
مصطفی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۲۰:۳۳:۰۸
چند سال بعد باید من بگم شما کجا بودی؟ بابا ول کنید این حرف ها رو سیاسی بازی ها رو. زندگی مردم رو درست کنید (2553706) (alef-13)
 
امير
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۰۷:۴۶
شما براى اين مردم چه كار كردى آقاى بذرپاش؟ (2552943) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۲۰:۲۴
آقای بذرپاش می توانند بگویند الان چه کسی مسئولیت دارد و باید نگران این گرانی ها باشد؟ آقای عارف یا بذر باش، چه کسی حقوق می گیرد تا بر عملکرد مالی دستگاههای اجرایی نظارت داشته باشد؟ (2552980) (alef-13)
 
منصف
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۲۴:۳۵
کل اگر طبیب بودی
سر خود دوا نمودی (2552997) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۳۹:۱۶
با سلام و تحیت به حضور آقای بذرپاش
در خصوص جواب جنابعالی به فرمایشات جناب آقای دکتر عارف نکات زیر قابل ذکر است:
1) آیا شرکت نکردن توده قابل توجهی از مردم شریف ایران بالاخص شهر تهران باعث موفقیت شما و جناح شما در انتخابات مجلس گذشته نشد؟
2)آیا رای آوردن شما و دوستانتان تاثیر مستقیمی بر روند پیشبرد اهداف دولت فعلی نگذاشته است مثلا میزان سوالات از وزرای محترم به قدری بود که وقتی که وزرا باید صرف خدمتگزاری به ملت شریف ایران میکردند در دالانهای مجلس هدر نداد و هنوز هم نمیدهد.
3)و هزاران مطلب دیگر(بله هزاران مطلب دیگر) که در صورت نوشتنشان امکان دارد نظر بنده در این خبرگزاری منعکس نشود.
بنده کوچک خدمتگزاران این نظام مقدس
جوان 29 ساله جویای کار که 2 دوره به نامزد جناح آقای بذرپاش رای داد (2553034) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۳۹:۵۵
آقاي بذرپاش مسائل بسيار مهمتر از آنچه ذكر كردي درزمان احمدي نژاد وجودداشت چرا هيچ واكنشي نشان ندادي؟ (2553038) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۲۰:۱۹:۴۷
دوست عزیز در زمان احمدی نژاد سعی شد فاصله طبقاتی به حداقل برسد واین چنین هم شد فکر میکنم کمی مغرضانه قضاوت میکنید قشر کم در آمد جامعه بااین وضعیت از بین میروند. (2553686) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۲۱:۳۴:۲۵
محمد آقا شما داخل ایران زندگی میکنید
دوره ی احمدی نژاد فقط سعی شد که اختلاف طبقاتی کم شود ... که البته همون سعی هم نشد . (2553791) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۲۳:۱۷:۰۸
شما یادت نمی یاد ولی ما زمان آقای احمدی نژاد بودیم و دیدیم که نه تنها فاصله طبقاتی به حد اقل نرسید بلکه انهایی هم که دارا بودند ندار شدند (2553904) (alef-3)
 
تیمور
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۴۲:۴۹
واقعا که این بذرپاش عجب رویی داره.انگار یادشون رفته که مملکت را صدها سال عقب انداختند. انگار فراموش کردند چند برابر شدن قیمت ها، از بین رفتن وجهه بین المللی ایران، تحریم ها، کاهش قدرت خرید مردم و.....میراث حکومت احمدی نژاد دوستانشان می باشد. (2553047) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۴۲:۵۰
جناب آقای بذرپاش جنابعالی زمانی که نان 50 تومانی شد 600 تومان و همه مواد غذایی ساعت به ساعت گران می شد کجا تشریف داشتی با نفت بالای صد دلار نه نفت 60 دلاری شما که جز هزار فامیل هستید غصه گرانی را نخورید به شما آسیبی نمی زند این مرد قشر ضعیف و متوسط هستند که دارند همه جور اسیب می بینند بعد هم می گویند فرزند اوری کنید (2553048) (alef-13)
 
بهروز
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۴۳:۱۵
شما از اين حرف ها در دولت قبل نميزدي چرا ؟؟ (2553052) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۴۵:۰۵
سايت الف نظرات خوانندگان كه براى شما احترام قايل شدن منتشر كن و محترم بشماريد بى محلى و عدم انتشار نظرات مشكل حل نمى كنند (2553055) (alef-13)
 
ALI
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۴۸:۲۹
كاش اقاي بذر پاش اشاره مي كردند چه كسي باعث اين مسئله شده است حتي اگر نگويد ملت مسببين ان را مي دانند . چقدر سياسيون فراموش كارند. (2553063) (alef-13)
 
Sahraeian
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۵۴:۲۳
عجبا ! یعنی آقای بذرپاش بعد از 9 سال تازه به فکر معیشت و گرانی افتاده اند؟ دم خروس پیداست آقای بذرپاش. قسم حضرت عباس شما فایده ندارد. تا می توانید تا انتخابات سال بعد داد بزنید. دیگر دیر شده است . فایده هم ندارد. (2553078) (alef-13)
 
صادق
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۵۴:۴۹
آقای مهرداد بذرپاش!!! چقدر متعجب شدم وقتی دیدم شما نگران گرانی هستی!! چون در دولت قبل که قیمتها به طرز محیرالعقولی افزایش پیدا کرده بود جنابعالی و اکثر همفکران شما کلامی از گرانی ذکر نکردید. وچه جمله ی زیبایی گفتید در آخر نامه ی به ظاهر دلسوزانه تان ، العاقبه للمتقین، پس سعی کنید که تقوا پیشه کنید آقای بذرپاش تا عاقبت نیکویی داشته باشید. (2553079) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۵۵:۳۶
ناکارآمدی مجلس و دولت مورد علاقه شما باعث بروز این شرایط شده است که الان دیگر مدیریت آن خیلی سخت است. (2553081) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۳:۵۸:۵۹
ایشان در موقع خودش کشور را مدیریت کرده است. شما در دولت گذشته و مجلس کنونی چه کرده اید؟ آیا ایشان که مسئولیتی ندارد باید به فکر این معضلات باشد یا تو که نماینده مجلسی؟؟؟؟؟ (2553084) (alef-13)
 
پارسا
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۰۱:۰۲
عجبا
این مشکلاتی که آقا برشماردن همگی در این یکسال و اندی ایجاد شده!!!؟
طی اون هشت سالی که آقایان می تاختند این مملکت پر از نعمات و ارزانی بود نه برق گران شد، نه آب، نه گاز و نه ...
وفور نعمت بود و ارزانی و این آقایان در صنعت خودرو و مجلس خواب تشریف داشتند - خوب کیه که تو اون وضعیت عالی و بسامان نخوابه و در این شرایط بحرانی که از زمین حاصل خیزی که طی هشت سال توسط آقایان آبیاری و آماده شده بود به جز گرانی و مشکلات بیکاری و ... نمی روید بیدار نباشد!!!-
بازم ناشکری نمیکنم، باز جای شکرش باقی است که این آقایان بیدار هستند!!! (2553085) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۰۲:۴۲
اتفاقا باید جناب بذرپاش توجه داشته باشند که یکی از راههای از بین بردن و یا حداقل کم کردن مشکلات جابجایی تعدادی از نمایندگانی می باشد که جایگاه خود را فراموش کرده اند و شاید هم از اول نمی دانستند که مجلس از ارکان مهم کشورداری است و حتی به تنهایی می تواند از بوجود امدن بسیاری از مشکلات جلوگیری کند. اقای عارف یا هر کس دیگری بدون داشتن قدرت اجرایی قادر به کم کردن مشکلات یاد شده نخواهد بود. (2553087) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۰۳:۰۲
جناب بذر پاش
مهم است اما انتخابات مجلس مهمتر است. زیرا مجلس ضعیفی که در مقابل دولت قبل سکوت کرد باعث این وضعیت است. مجلس اگر کارامد باشد گرانی و مسائل اقتصادی و ... حل می شود.


برادر کوچک شما

یک شهروند ناراضی از مجلس فعلی و امیدوار به مجلس بعدی (2553088) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۰۳:۵۹
بردار گرای اقای بذر پاش
ایا دوره ریاست جمهوری اقای دکتر احمدی نژاد این سوال به ذهن شما نمیرسید
نمی شید از ایشان سوال کنید که چرا
در مدت 1 ماه قیمت همه چیز 3 برابر شد
دلار یه شبه به 4000 تومان رسید
ایا این از ضزوزات مردم در ان زمان نبود
اقای بذر پاش کمی صداقت داشته باشید
سیاسی عمل نکتید (2553092) (alef-13)
 
سید
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۰۴:۴۷
آقای بذرپاش مثله اینکه دولت قبل و مشکلاتش و حمایت شما از اون یادت رفته؟ ازین نامه ها تا میتونی بنویس که سال آخر ته ایشالا (2553095) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۰۶:۵۲
اقای بذر پاش مایحتاج مردم الان گرون شده؟ طوری حرف میزنین انگار 8 سال قیمتها ثابت بود بعد تو این یه سال و نیم زیاد شده.کجا بودین تا حالا؟ (2553099) (alef-13)
 
sabz
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۰۸:۰۲
اقای بذر باش زمان خودتان یادتان رفته است؟
جواب دهید (2553102) (alef-13)
 
یوسف
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۱۳:۳۶
جناب بذر پاش : انتخابات مجلس مهم است برای اینکه این مسائلی که فرموده اید در ان مجلس قابل حل است. و تا مجلس سالم و پرقدرت نداشته باشیم اینهایی که گفته اید محقق نمیشود. (2553120) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۲۶:۱۵
خود گویی و خود خندی ، عجب مرد هنرمندی ! انگار نه انگار که این محمود و دار و دسته ش بودن که اقتصاد مردم رو به این روز انداختن. (2553137) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۲۹:۱۰
جناب آقای عارف کاملا درست می گویند اگر نماینده های مجلس به فکر مردم بودند نمی گذاشتند دولت یکدفعه 40 درصد نان یا 60 درصد حامل های انرژی را گران کند و افزایش حقوق حقوق بگیران را نیز به بهانه تورم زا بودن به کمترین حد ممکن برساند. پس مجلس در الویت هست چون تنها در صورت انتخاب نماینده هایی که زیاد نه حدود 10 درصد به فکر مردم باشند وضعیت مردم بهبود می یابد (2553145) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۳۶:۲۷
همش تقصیر همفکران شما در دولت قبلی است (2553154) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۴۵:۳۸
بذرپاش یکی از اون دلسوزای واقعیه که همش دغدغه گرونی کالاها و کم شدن توان خرید مردمو داره.ایشون چون تو دولت فخیمه قبلی از این خبرا اصن نبود واسه همین هیچوقت هیچی نمیگفت.آفرین پسر خوب (2553163) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۴۸:۱۵
به به آقای بذر پاش! (2553167) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۵۰:۴۵
جناب بذر پاش طوری صحبت کرده اند که انگار مسئله گرانی مایحتاج مردم مسئله جدیدیست !!!!! ایشان ظاهرا فراموش کرده اند آغاز اوج گیری قیمتها از زمان دولت مورد حمایت مجلس اصولگرایی که جناب بذر پاش هم عضوی از آن است آغاز شد یعنی دولتهای نهم ودهم ! ایشان فراموش کرده اند با نفت بشکه ای 120 دلار چه فشارها که بر دوش مردم تحمیل نشد وچگونه کالاهای چینی جای کالاهای داخلی را اشغال کرد پارس جنوبی که نقش عمده ای در اشتغال جوانان داشت به حداقل فعالیت خود رسید و چه کارخانه هایی که رو به تعطیلی گذاشت و به دلیل فشارها وسرپیچی های دولت مطبوعشان طرح هدفمندی به بدترین شیوه به اجرا در آمد !!! جناب بذر پاش قطعا می دانند اختلاسهای رنگارنگ گذشته وطرح های نیمه تمام چه هزینه و بلاها که بر سر اقتصاد این مرز وبوم آورده ! اقتصادی که به دلیل رفتارهای ناشیانه لجوجانه و غیر دیپلماسی مورد تحریم قرار گرفت وامروز دولت یازدهم میراث دار آن است ! جناب بذر پاش قطعا منظور آقای عارف را متوجه شده اند اما مایل نیستند آن را بپذیرند به همین دلیل فرافکنی می کنند !! اولا جناب عارف در حال حاضر مسئولیت اجرایی نداردتا بتواند برای زخم بستر در حال رشد اقتصاد چاره اندیشی کرده و عمل نماید فعلا فقط می تواند تذکر یا مشاوره دهد ! اما قدر مسلم با اجرای انتخابات مجلس آینده وروی کار آمدن نمایندگانی واقعی ودلسوز آن مجلس با وضع قوانین لازم وپرداختن به مشکلات واقعی مردم وهمراهی وهمدلی وعدم سنگ اندازی در راه دولت خواهد توانست تا حد ممکن مشکلات را حل وزخمها را التیام دهد !واین همان چیزیست که مد نظر جناب عارف است یعنی همان نکته اساسی که به درستی روی آن دست گذاشته است ! (2553170) (alef-13)
 
محمدی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۵۲:۴۳
جناب بذر پاش بفرمایید زمانیکه نان 25 توامنی شد 85 توامن در شهرستان ها خارج تشریف داشتید ؟ یا در همین مجلس بودید؟
زمانیکه گوشت 15 هزارتومانی در شهرستان ها یکباره شد 24 توامن در همین مجلس نبودی؟
زمانیکه دلار یکباره رسید به 3500 توامن در مجلس نبودی؟
زمانیکه انواع داروها در بازار یکباره کمیاب شد حتی یک شیاف معمولی هم برای افرادیکه جراحی کردند پیدادنمی شد در همین مجلس نبودی؟
زمانیکه یک ملک 20 میلیونی یکباره به 95 میلیون رسید کجا بودی ؟
زمانیکه تعرفه گاز و برق 5600 توانی یکباره به 87000 توامن رسید کجا بودی؟ (2553175) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۵۹:۵۱
یک سوال از آقای بذر پاش : وجود عارف برای رفع مشکلاتی که بر شمردید چه وقت ودر کجا موثر تر است :
الف ) وقتی فقط صبح تا شب از طریق تریبونها ورسانه ها موارد مورد ذکر شما را ردیف کند وبشمارد وبه دولت نق بزند .

یا :

ب) خود وهمفکران و افراد کارشناس و واقع بین به مجلس راه یابند وبرای وضعیت موجود چاره اندیشی کرده قانون وضع کنند وبدون کینه ورزی وتلاش برای سرکوب دولت در رفع مشکلات با دولت همکاری کنند

کدام گزینه ؟! (2553185) (alef-13)
 
حسنی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۴:۵۹:۵۹
"""""به نظر شما گران شدن نان،‌ گاز، آب، برق و بسیاری از مایحتاج مردم و پرداخت نکردن یارانه این افزایش قیمت به مردم چه میزان اهمیت دارد؟""""""
اگر برای شما مهم بود، در دولت قبل کاری میکردید نه اینکه الآن بخواهید بهره برداری سیاسی کنید از مایحتاج مردم! (2553187) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۵:۱۶:۰۹
انشاا...این نامه از سر خیر خواهی نوشته شده باشد (2553212) (alef-13)
 
اصفهانی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۵:۳۲:۳۵
اقای بذرپاش
سلام
شما دیگر چرا؟
شما در دولت قبل یادت رفت تابوت مرگ تولید سایپارا همان پراید چقدر افزایش داده اید ان زمان چرا بفکر مردم نبوده اید؟
اقای بذرپاش
نکند یادت رفته وضعیت قیمت کالاها مخصوصا کالای اساسی مردم در زمان اقای احمدی نژاد نه روزانه بلکه ساعتی افزایش می یافت ان روزها در زیزکرسی داغ قیمت دولت اقای احمدی نژاد مشغول گرم شدن وقصه شب یلدا برای هم تعریف میکرد هاید
اقای بذرپاش
قیمتهای دلار وسکه و طلا یادت هست در زمان جمشید بسم الله؟
اقای بذرپاش سیرصعودی قیمتهای مسکن و اجاره خانه یادت هست در زمان احمدی نژاد؟
اقای بذرپاش همین مردم الان مردم همان زمان احمدی نژاد هم بوده اند چطور الان دایه مهربانتر ازمادر شد ه اید
اقای بذرپاش بخدا در دولت اقای روحانی اجناس به ثبات رسیده است هنوز گرانی پشت مردم را خم میکند ولی به تناسب زمان اقای احمدی نژاد الان خیلی بهتر هست
اقای بذرپاش گاز و برق و تلفن و نان را کی گران کرده است اقای احمدی نژاد
اقای بذرپاش الان مردم برای شما دارای اهمییت شد هاند چون به شما و حزب شما تی پا زده اند والان با حرف مردم فریب میخواهید گذشته هم حزبی و کاسه خود را ماست مالی کنید؟
اقای بذرپاش
در زمان دولت احمدی نژاد کم فروشی را به تولید کنندگان لبنیات و مواد غذایی یاد داده است در واقع دزدی را چرا ان زمان مهر سکوت برلب داشته اید؟
در زمان دولت احمدی نژاد تولبد کنندگان در طول سال 4بار افزایش قیمت داشته اند ان زمان کجا بود ه اید؟
اقای بدرپاش اگر دل شما برای مردم میسوزد که نمی سوزد و دروغ عرض میکنید چرا ان زمان که مدیرعامل سایپا بود هاید نسبت به ایربگ خودرو که برای حافط جان همین مردم که الان دم از ان میزنید کوتاهی میکرد هاید و از ایربگ خودداری و ایا جان همین مردم برای شما ارزش داشت؟
اقای بذرپاش کدام دولت شیر را ازسز سفره مردم ایران برداشت؟ ااحمدی نژاد آیا غیر ازاین هست؟
چرا اکثز تولید کنندگان مخصوصا مواد غذایی در وزن مثلا مینویسند 180گرم ولی کمتر 10165گرم هست این نوع دزدی و جفا به حقوق مردم را کی به انها یاد داده است ایا احمدی نژاد نبود
پس لطفا حضرتعالی دم از حقوق مردم نزنید که کارنامه شما در دوران دولت اصولگرا مهر مردودی خورده است نه تجدیدی یا تک ماده
لطفا سایت محترم الف تورو بجان اقا امام حسین ع نظرم را درج کنید تاکمی نسبت به افراد شعاریسم ارام بگیرم (2553233) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۲۱:۰۱:۱۹
1000 Likes (2553747) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۷ ۰۰:۰۴:۵۶
عالى بود (2553961) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۵:۳۶:۲۱
واقعاً که آدم باید خیلی وقیح و پررو باشه که این حرفو بزنه. اکثر این گرونیها از دوره مدیریت و حزب و جناح ایشان به این دوره به ارث رسیده اون وقت میگه" گرونی برای شما مهم نیست" . دست پیش میگیره که پس نیفته... وقاحت هم حدی داره جناب آقای مهرداد بذرپاش
العاقبه للمتقین
برادر بزرگتر شما (2553244) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۵:۳۷:۵۰
منظور دکتر عارف دقیقاً همین بوده بدون اصلاح مجلس نمیتوان دیگر مشکلات را حل کرد مثل اینکه فراموش کردید عامل همه این مشکلات ناکارآمدی بسیاری از نمایندگان مجلس است. (2553247) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۵:۵۱:۱۷
جناب آقای بذرپاش
این گرونی ها در دولت قبل اتفاق نمی افتاد؟
اگه می افتاد چرا از این نامه ها نمی نوشتین؟ (2553270) (alef-13)
 
reza
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۵:۵۲:۰۵
ایشان در رفاه کامل زندگی می کنند .گرانی و ارزانی جه فرقی به حالشان دارد. ایشان برنامه ریزی کنند برای بازنشسته ای که 690000 هزارتومان دریافتی دارد چگونه خرج کند تا شرمنده زن و بجه نشود. (2553273) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۵:۵۲:۵۰
به آقای بذرپاش باید گفت این چه ربطی داره . مگه گران شدن مایحتاج عمومی دست آقای عارف است که ایشان را سرزنش میکنید ؟
شما خودت که مسئولیتی داری برات مهمه که مایحتاج مردم گرانه ؟
اگه مهمه خوب بفرمایید چه اقدامی انجام دادید تا آقای عارف هم انجام بدهند .جالبه که خطا کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری .

سایت محترم الف اگه منتشر هم نکردید یه جوری به دکتر توکلی بفرمایید این مطالب را به عرض آقای بذرپاش برسونند . (2553275) (alef-13)
 
شهروند
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۵:۵۴:۰۰
برادر گرامي آقاي بذرپاش چرا در دولت قبل نگران مايحتاج مردم نبودند، بله مهم ترين مسئله انتخاب نماينده داراي صلاحيت ، دانش،تفكر، عادل بودن است اگر مجلس داراي نماينده دلسوز بود كه ما نبايد به اين وضعيت اسفبار برسيم كه غصه بخوريم در آينده جمعيت كشور ما جمعيت پير است و شما بهتر ميدانيد كشوري كه نيروي بالقوه نداشته باشد به كجا خواهد رسيد انصاف داشته باشيد و اعتراف كنيد كه مملكت مارا شما و امثال شما با سياست بازي هايتان به سوي ....... سوق داديد انشاء ا... خداوند باري تعالي همه را به راه راست هدايت نمايد. (2553280) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۵:۵۵:۱۲
از کی تا حالا آقای بذرپاش نگران مردم شد اند؟
ایشون زمانی که ماشین سه برابر شد و تحریم ها قدرت خرید مردم را پایی نآورد چیزی نگفتند (2553282) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۵:۵۹:۵۰
جالب بودن این قضیه این است که همین آقا عکس العملی به گرانی های آن چنانی دوره احمدی نژادنداشت.نامه ای ننوشت در برابرتورم 40 درصدی-رکود صنایع واکنشی نشان نداد
نه حرفی و نه حدیثی
همه وهمه تقصیر دولت روحانی است و بس
البته از احمدی نژادی ها انتظاری بیش از این نمی رود
گویی دکتر عارف مسوولیت مستقیمی در ارزان شدن بهای جهانی نفت مسوولیت مستقیمی دارد (2553296) (alef-13)
 
کاظم
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۰۱:۱۵
جناب بذرپاش , از شما که در هیئت رئیسه مجلس هستید و قانونگذار , این ادبیات بعید است ؟؟؟؟ دولتی که میراث هشت سال بی تدبیری امثال جنابعالی را بدوش می کشد چه انتظاری ازش میرود؟ قیمت نفت هم که جهانی است و اگر امثال جنابعالی در مجلس می گذاشتید روند مذاکرات با آرامش پیش برود و به نتیجه نهائی برسد عربستان آمریکائی این چنین بلائی را بر سرقیمت نفت نمی آورد ؟ از مردمی که به شما و امثال شما رای داده اند کمی خجالت بکشید و میراث بجا مانده از خودتان را چماق نکنید وبرسر دولتمردان بزنید؟ نمک به زخم ملت نپاشید ؟ (2553299) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۰۴:۴۷
وقتي دلار در دولت قبلي سه برابر شد اين اقاي نماينده دلسوز ملت كجا بودند اقاي نماينده حناي شما ديگر رنگي ندارد لطفا از ملت مايع نزاريد (2553302) (alef-13)
 
احسان دادوند
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۱۱:۵۶
با عرض سلام
جناب بذرپاش لطفا شما هم به چند سوال پاسخ دهید
۱_ به نظر شما جناب دکتر عارف مسولیتی اجرایی و قانونگذاری در نه سال گذشته داشته اند که ملذم به پاسخگویی شرایط موجود باشند
۲_ آیا مسولیت شما در جایگاهی که دارید به مراتب شما را پاسخگو تر از دکتر عارف نخواهد کرد؟
۳_ جناب بذرپاش چرا شما برای رسیدن به اهداف صنفی وگروهی این چنین خلط مبحث می نمایید،آقای دکتر عارف در زمینه مباحث انتخاباتی برنامه شون رو اعلام کردهاند،شما که اینگونه حساسیت به مسایل دارید آیا تولد گرفتن برای مقامات دیگر کشورها مهمتر بود یا نان شب مردم،پس چرا شما درسابق زمانی که اموال این ملت به تاراج میرفت هیچ دغدغه ای نداشتید وسرگرم کف زدن برای دوستانتان بودیید (2553311) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۲۰:۵۰
در دولت قبل از این نگرانی ها چرا نداشتید . (2553325) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۲۱:۴۰
آقاي بذر پاش تا وقتي كه امثال شما در مجلس هستند هرگز مسئله مايحتاج مردم حل نمي شود . ان شا الله در آينده نزديك جا خواهيد ماند .


حق كاملا با استاد بزرگوار ، جناب عارف است . (2553326) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۲۶:۴۹
اینها را که آقای بذر پاش که چند سال اخیر در مجلس بودند و قبل از آن درسایپا و حامی دولتی که لالقل بیش از نیمی از مشکلات امروزمربوط به آن دولت بوده اید جواب دهند ،عجیب است که ایشان خودشان مدعی شده اند! (2553333) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۳۵:۱۰
شما بفرمایید چطور در بیست و چندسالگی مدیر عامل سایپا شدین؟ (2553341) (alef-13)
 
سجاد
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۳۵:۵۶
به نظر من چون اشخاصی مثل جناب بذرباش و همفکری های ایشان عامل گرانی و تمام عقب ماندگی این کشور هستند انتخابات مجلس مهمترین مساله این کشور است. (2553343) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۳۶:۰۸
بنده خدا کاهش نفت چه ربطی به دولت داره اتفاقا یکی از دلایل بسته شدن دست دولت همین کاهش نفت است (2553344) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۳۸:۱۴
صبح بخیر آقای مهرداد بذرپاش (2553348) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۴۰:۱۲
ما شما را خوب میشناسیم نمیخوتد غصه ی مارا بخورید (2553352) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۴۰:۴۵
به به! چه عجب برادران اعتراف كردند كه همچين مشكلاتي وجود داره! دو سال پيش كه مملكت گل و بلبل بود الان اين همه مشكل يهو بوجود اومده؟ اصلا با كدوم تخصص شدي مدير بكي از دو قطب خودروسازي ايران؟
انشاالله كه هميشه نگران زندگي و معيشت مردم باشيد! (2553354) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۴۱:۴۱
راستی 800 میلیارد دلار چی شد (2553362) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۴۲:۳۲
جناب آقای بذرپاش
با تشکر از حساسیت شما. احتراما به استحضار می رساند ای کاش موقعی که تحت سیاستهای دولت مورد حمایت شما سرمایه های مردم در عرض یک هفته یک سوم شد نیز اعتراض و به رئیس دولت وقت نامه می نوشتید.
لطفا..... (2553364) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۴۴:۵۸
خوب جناب بذر پاش که از یاران دولت قبل بوده حالا برای مردم و کالا های اساسی مردم دلشوره دارند همانها که زندگی مردم را به تباهی و سیاهی کشاندند و لحظه ای به مردم دل نسوزاندند خدایا شاهدی که این مردم چه درد دل هایی از تورم و گرانی دو لت قبل و یاران ان بر دل دارند خودت ما را کمکی کن (2553368) (alef-13)
 
عماد
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۴۹:۱۱
تنها راه حل مشکلات بسیاز زیاد مردم که بقول الف میراث شوم احمدی نژاد و همراهانش هست ، ا نتخابی صحیح و با توجه به تجربیات گذشته است. (2553373) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۴۹:۴۳
تحیت نه تهیت (2553376) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۶:۵۳:۴۴
آقای بذرپاش می خواهند از حربه فرار رو به جلو استفاده کنند تا خودشون را از مشکلاتی که کشور با اونها درگیر هست مبری کنند چون خودشون هم می دونند که مشکلات فعلی همه ناشی از ضعف امثال ایشان در زمانی که در راس امور بودند هست. عجیب این هست که ایشان فکر میکنند مردم دوره مدیریت دوستان ایشان و گرانی و تورم سرسام آورش را به این زودی فراموش کردند زمانی که ایشان اصلا از گرانی و مشقت مردم هیچ صحبتی نمی کردند. (2553380) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۰۶:۰۹
اینا قبلا مهم بود الان دیگه دولت اینوریه و این چیزا مهم نیست. (2553393) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۰۶:۲۹
برادر بذر پاش هشت سال پیش کجا تشریف داشتن؟؟؟؟؟ (2553394) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۱۱:۵۳
آقای بذرپاش
نیمی از مشکلاتی که نام بردید از مجلس فعلی و قبلیست٬ حالا فرار رو به جلو میکنید!!

پَ نَ پَ اصلاح طلب ها میخواند بیاند مجلس تا کارت هدیه بگیرند! (2553400) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۱۴:۰۶
به نام خدا
بله من هم بااین نظرونامه جناب بذرپاش موافقم مسائل مهم واهمی را درنامه اشاره کرده اید که مهم تراز انتخابات مجلس است .. اما چندنکته که گفتنش خالی از لطف شاید نباشد قطع نظر ازاینکه باید دید آقای عارف این سخنانانرا گفته یا نگفته چگونه گفته وپس وپیش کلام ولحن آن چگونه است خوب است بدانیم که جناب آقای بذرپاش بخش اعظم گرانی محصول قانون هدفمندی یارانه هاست که خودحضرتعالی در تنظیم وتصویب آن درمجلس شرکت داشته اید وقتی نقل کلام آقایان کلمه فوب خلیج فارس درباب قیمت سوخت درمجلس بود باید به مثل امروزی می اندیشیدند که قیمت یک با ک پربنزین درخودروسمند بیشتر قیمت یک پیکان درزمانهای گذشته شود وفتی بحث قیمت تمام شده نان و آب وبرق ونیرودربحث های هدفمندی یارانه مطرح بود باید امروز را می دیدید مگرقرارنشد یارانه دهک های بالای جامعه حذف شود چرا مجلس ودولت ساکت ماندند وبه ریش آن دومیلیون که ازدریافت یارانه انصراف دادن خندیدند.. بله راست می گویید ما هم به بعنوان یک ایرانی مسلمان ازجولان خودروهای رنگارنگ کشورهای پیشتازدرتحریم دلمان خون است اما شما درباب یک خودروی با کیفیت درشان این ملت چه کردید شما مدتی درسایپابودید شما که یک وفوریت ودو فوریت دردستانتان است چرادراین وانفسای ارزی با طرحی چندفوریتی جلوی این واردات بی رویه را نمی گیرید..... (2553404) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۱۵:۲۸
عموم اصلاح طلبان فقط به فکز قدرتند وگرنه الآن که دولت را دارند چرا به فکر خدمت به مردم نیستند. (2553407) (alef-13)
 
امین
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۱۹:۴۹
آقای بذر پاش و دوستانشون مشکلات عدیده اقتصادی برای مردم ایجاد کردند و حالا در مقام طلبکار بقیه رو محاکمه میکنن
مردم چه گناهی کردند که باید ترکشهای منازعات جناحی نصیب اونها بشه (2553410) (alef-13)
 
vg
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۲۰:۲۴
معاون اول رییس‌جمهور همچنین خاطرنشان کرد: در سال ‌های گذشته در حق کشور ظلم شده است عده‌ای می‌گویند این ظلم را نگویید آن‌چه ما گفته‌ایم 5 درصد ظلمی که به کشور رفته است هم نیست. ما هنوز نگفته‌ایم چه سوءاستفاده‌هایی در گذشته انجام شده است. (2553411) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۲۱:۴۴
این رو که باید نامه بزنه از احمدی نژاد، یار شفیقش، بپرسه، چرا به عارف نامه زده؟ (2553416) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۲۳:۱۲
علی القاعده گرانی ها باید مشکل اصلی مسئولین و من جمله شما (آقای بذر پاش ) باشد. وگرنه فعلا که اقای عارف ظاهرا مسئولیتی ندارد که مشکل او گرانی باشد بعد از آنکه شورای نگهبان اجازه صادر فرمود اگر مردم رای دادند اونوقت مشکل ایشان هم خواهد شد.

ضمنا اینقدر در بوق گرانی ندمید که دولت رفیق شما در این مورد کارنامه سیاهی دارد (2553420) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۲۸:۲۹
جناب بذرپاش!
نوشتن این نامه از جانب شما هر کسی رو که اندکی با شما آشناست و از روابطتتون با احمدی نژاد اطلاع داره شگفت زده میکنه،چون مواردی که در نامه نوشته اید در دوران ریاست جمهوردی احمدی نژاد به حد اعلا و فاجعه بار خودش رسید و شما و دوستانتون دم بر نیاوردید! (2553430) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۳۷:۵۱
آن زمان که فیمتها ثانیه ای بالا می رفت و بازار مملکت را بهم ریخت بطوریکه در بازاز تهران بخاطر گرانی دلار راه پیمایی شد شما کجا بودی ؟آن زمان که دلار یک شبه سه برابر شد و مردم را به فلاکت کشاند و دارای های مردم از دست رفت شما کجا بودی؟ و هراران سوال دیگر. دولت روحانی ادعای این را ندارد که ارزانی شده است بلکه شیب گرانی کمتر شده است یعنی تورم کاهش یافته نه اینکه ارزانی شده است. جناب بذرپاش آن زمان شما دنبال معجزه هزاره سوم بودید و چیزی که برایتان اهمیت نداشت زندگی مردم بود و سیاستهایتان هروز یک قطعنامه و یک تحریم جدید را برمردم تحمیل می کرد. آن وفت شما با معجزه هزاره سوم بودیدحالا چه شده که به یاد مردم و ارزانی کالا و زندگی مردم افتادی ؟ دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ (2553445) (alef-13)
 
محمدرضا
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۴۶:۴۱
همه این ها که بر شمردند فقط با روی کار آمدن مجلسی کار آمد و متخصص قابل حل است و نه با شعارهای مردم پسند. و اتفاقا تا نمایندگانی کاردان انتخاب نشوند مشکلات همینطور باقی می ماند .

راستی حل چند تا ازاین مشکلاتی که جناب بذرپاش برشمردند در دستور کار مجلس فعلی قرار دارد ؟ (2553455) (alef-13)
 
نیما
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۴۸:۳۳
بله آقای معین به مسئله مهمتری باید اشاره می کردند. مشکل اصلی ما راه یافتن امثال شما بذرپاش ها به سمت های بالای مدیریتی بدون داشتن تخصص و تجربه کافی است. مشکل ما مدیر شدن کسانی است که مقدمات لازم برای مدیریت را ندارند و حال و روز مملکت آن می شود که شد. (2553459) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۵۰:۵۲
بذرپاش جان ریشه خیلی از مشکلات مجلس فعلی و حضور امثال شما در آنجاست. بنابراین برای حلی این مشکلات باید در مجلس جدید انسان‌های کاردان و شایسته جایگزین شما بشن.

برادر بزرگتر شما
آرمان (2553464) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۵۱:۳۷
تا حالا کجا بودی عمو جون؟ اون موقع که به واسطه شایسته سالاری مدیر عامل سایپا بودی هم قیمت ها رو رصد میکردی؟ کمر ما مدتهاست که زیر بار گرانی خم شده شما لازم نیست به بهانه حمایت از مردم تسویه حساب سیاسی با این و اون بکنید. حنای شما بی رنگتر از اونیه که فکرش رو بکنی. (2553466) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۵۵:۰۹
آقای بذرپاش لیاقت مدیرانی مثل خود شنا در دولت قبل باعث خیلی از مشکلات فعلی است در مورد افزایش یارانه هم باید گفت اصل یارانه نقدی اشتباه بود و افزایش آن اشتباه بزرگ ترـ لطفا جناب عالی یک مورد مثبت از کارنامه خود در زمان مدیرعاملی شما بر سایپا را ذکر بفرمایید ممنون می شویم (2553472) (alef-13)
 
شهروند درجه 2
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۷:۵۶:۰۴
اقاي بذر پاش عزيز . باز هم كه داري سفسطه ميكني. عزيز من يعني اگر كسي بگويد انتخابات مهم است يعني چيز هاي ديگر مهم نيست ؟تازه اگر هم به عنوان مثال گراني مهم باشد كه البته هست . اين اهميت بيشتر بر دوش شما و كساني كه در حاكميت هستيد و قدرت تصميم سازي و تصميم گيري را داريد سنگيني ميكند و علي القاعده بر دوش كسي مثل عارف كه فعلا چندان در حاكميت نيست نميباشد .
دوم اينكه با رصد نظرات شما در چند ساله ي اخير ميتوان حدس زد كه شما خودتان لا اقل در دوره ي احمدي نژاد نگران گراني نبوده ايد بنا بر اين ميشود نتيجه گرفت كه شما نگران نتيجه ي انتخابات هستيد .
راستي اقاي بذر پاش به نظر شما پايين امدن قيمت نفت چه مقدار به اقاي عارف ربط دارد و چقدر به تندروي هاي هم خطي هاي شما ؟ (2553473) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۰۳:۰۷
باسلام ضمن تشکر از اقای بذر پاش . این اقا به فکر کرسیه خود در مجلس مباشد نه به فکر ملت (2553483) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۰۵:۰۶
رو که رو نیست سنگ پای قزوینه (2553487) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۰۸:۰۷
ایشون زمان احمدی نژاد زبان نداشتن ؟ (2553490) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۱۲:۲۶
(مجلس در راس امور است)جناب آقای بذر پاش قطعا میدانید در هشت سال گذشته مجلس ودولت همفکر بوده و اختلاف چندانی نداشتند واین را هم میدانید که دولتها میتوانند طرحهایی را اجرا کنند که مجلسها آن را تصویب کنند، حال با توجه به این مطلب آیا سبب اصلی این مشکلات مجلس نیست؟ و نباید از همین الان به فکر مجلس بود؟ البته این را هم فراموش نمی کنیم که جناب عالی چه در دولت گذشته و چه در این دولت دارای مناسبی هستید و قطعا مسئو لیت کمبودهایی که بیان داشتید متوجه خودتان می شود نه آن کسی که مسئولیتی ندارد . (2553495) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۱۴:۲۰
مثلا حالا عارف کی هست که این امده بهش نامه نوشته (2553499) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۲۵:۲۰
جناب دكتر بذرپاش!!! ميشه ميزان گراني مايحتاج مودم در دولت مهرورزي!!! با دولت عتدال را مقايسه فرمائيد؟ (2553507) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۲۷:۳۹
آقای بذر پاش زمان خیز قیمت ها در دولتهای نهم و دهم در ایران حضور داشته اند؟ (2553512) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۳۸:۲۷
اقای بذر پاش ما با شما موافقیم ولی چرا هر گز در دولت نهم و دهم که به نحوی
عجیب معیشت مردم دچار مشکلات جدی شد حرفی نزدید ؟ (2553535) (alef-13)
 
مهندس رزمگیر
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۳۹:۰۳
جناب بذر پاش افزایش 10 برابری قیمت مسکن در دولت گذشته اهمیت نداشت یا ندارد. (2553536) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۴۳:۴۹
زمان احمدی نژاد چرا به فکر مردم نبودید؟
مگه اون موقع تورم 45 درصد نبود؟ (2553546) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۴۶:۵۶
شکر خدا شما رو داریم که هم در دولت کریمه ی قبلی و هم در حال حاضر نگران گران شدن اجناس هستید. (2553550) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۴۹:۳۱
روزی دانش آموزی از معلم ادبیات خود پرسیدشما به چه مجوزی(بافتح میم)به من صفردادید؟معلم گفت به همین مجوز.آقای بذرپاش اتفاقا به همین دلایلی که گفتید وبیشتر آنها میراث دولت متبوع شما بوده ومجلس فعلی هم درآن دوران هیچ اراده جدی برای پیگیری خواسته های مردم از خود نشان نداده بود انتخابات جدی ترین مسئله پیش روی مردم است تابا انتخاب نمایندگانی کارشناس ودلسوز وغیر باندی (ان شاالله)مسایل مبتلابه جامعه را از پیش روی بردارند. (2553551) (alef-13)
 
ولی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۵۱:۴۰
اقای بذر پاش وقتی اقای عارف جای شما نشست به این مشکلات هم رسیدگی می کند.! فعلا شما موج سواری کنید در زمان احمدی نژاد چرا به گرانی نمی پرداختی !؟ (2553555) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۵۹:۰۹
نیست تو دولت محمودتون همه چی گل و بلبل بود
الان چرا نطقتون باز شده ما که نمی دونیم! (2553562) (alef-13)
 
بنده خدا
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۸:۵۹:۳۳
آقای بذر پاش یادتان رفته در دولت محبوب شما ارزش پول ملی به کمتر از یک سوم رسید و شما به به و چه چه میکردید، چه شده که حالا به یاد نگاه واقع بینانه افتاده اید؟!!! (2553564) (alef-13)
 
بهروز
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۹:۰۳:۵۹
آقای بذرپاش فراموش کرده که حامیان احمدی نژاد مسئول این گرانی وحشتناک هستند و باعث شدند که این گرانی شدید کل اقتصاد در بر بگیرد. (2553573) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۹:۰۵:۵۲
بابا آقای بذرپاش نماینده واقعی دلسوز مردم!!!
چقدر خوب شد که فهمیدیم شما هم از درد مردم اطلاع دارین!!
راستی مهرداد. خان میدونی منشا این دردها از کجاست؟؟
ما 8 سال حاکمیت شما و دوستانتون رو فراموش نکرده ایم!!
یه کوچولو برگردی عقب می‌فهمیم چرا آقای عارف دلواپسسسسسسسسه!!!6 (2553575) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۹:۰۹:۲۲
آقاي بذرپاش آيا گران شدن مايحتاج مردم مسئله مهمي نبود؟! (2553581) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۹:۰۹:۵۲
آقای بذرپاش مگر میشود برای افردی مثل عاف گرانی مشکل ایجاد کند؟اگر آقای عارف هم مثل من 4 فرزند لیسانسیه بیکار و مجرد داشت حتی فکر اتخابات هم به سرش خطور نمیکرد یا شاید حتی پای صندوق رای رفتن را هم فراموش کند.این افراد چه نیازی به یارانه و وام ازدواج دارند که نگرانش باشند.تا حال دو بار دیدیم که قیمت نفت به مرز 3600 تومان رسید .یکی در زمان احمدی نژاد و یکبار هم الان.دفعه قبل اینقدر این آقایان وا ایرانا و وااسلاما سردادند که رییس جمهور وقت مجبور شدند همانروز از طریق صدا و سیم از مردم عذر خواهی کرده و دستور مقابله با افزایش قیمت دلار را دادند.ولی الان چه مگهر نمیدانند قیمت دلار چند شده اصلا عارف یا روحانی خبر دارند به مردم چه میگذرد؟ آن افرادی که به خیابان آمده واعتراض میکردند الان کجا هستند که یکبار به این دولت به اصطلاح تدبیر و امید بگوینو چه تدبیری وچه امیدی این همه قیمت بنزین و آب وبرق گاز را افزایش دادید ولی هنوز هم یکریال به میزان یارانه اضافه نشد.آقای بذر پاش بجای اینکه به عارف نامه بنویسید دولت را مکلف بهکنترل قیمت ها کنید. (2553582) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۹:۱۲:۱۶
به جناب بذرپاش بفرمایید که ان مرد که موجب همه این مشکلات هست رفته ولی اثار ایشون همچنان باقیست، انشالله با رفتن شما مملکت میتونه در مسیر اصلاح قرار بگیره !!! (2553585) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۹:۱۴:۵۵
خیلی جالب بود طرح این موضوع برای کسی که 8 سال یک کلمه حرف نزد و همه معظلات بی سابقه کشور در ان شریک بود .. (2553588) (alef-13)
 
بابلی
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۹:۱۵:۲۲
مدیر عامل تحمیلی و سفارشی سابق سایپا اون موقع که عزیز دلتون یعنی اوس محمود متوهم کشور را در 8 سال به اندازه 8000 سال به قهقرا رهنمون کرد کجا بودید و چرا جیکتون در نمیومد ؟!!! یک شبه دلار از 1000 تومن به 4000 تومن رسید .پراید تحت نظارت شما و جانشینانتان از 8 میلیون به 20 میلیون رسید و ...
آفرین دلواپس؛ الان که به انتخابات نزدیک میشیم همه شما که باعث بوجود آمدن وضعیت اسفناک و بحرانی امروز مردم شده اید، صبحبت های خط قرمزی می کنید و دم از مردم مردم میزنید!!!
لطفن الان فقط سکوت کنید تا ماهیتان بیشتر از این برای همه رو نشه.
........................................
سایت وزین الف
هر چند مطلب فوق حذف میشه ولی شما هم باید نظر مردم را بدونید. (2553589) (alef-13)
 
مجید
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۹:۱۹:۱۰
شما چرا دوره رییس جمهور محبوبتون دلواپس مایحتاج مردم نبودید؟ وقتی تورم هر سال بیشتر میشد، وقتی تحریم ها ورق پاره بودن، وقتی فساد اقتصادی هر روز بیشتر میشد، وقتی نماینده های مجلس بدون بررسی به حذف یارانه ها رای دادن، وقتی دلار از 1000 تومان شد 3000 تومان، اون موقع شما دلواپس کی بودید؟ اصلا دلواپس بودین؟ یا الان که یه سری از منافع خودتون به خطر افتاده یه دفعه مایحتاج مردم واستون مهم شده!!! (2553596) (alef-13)
 
نوقابي
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۱۹:۵۶:۳۷
آقاي بذر پاش سلام . مشكلات را همه شهروندان با دل و جان لمس كرده اند مگر عده اي مرفه ، آقازاده و سرمايه دار . آقاي بذر پاش ، مشكلات را همه مي شناسند . شما كه در مسند قدرت هستيد با ديگر مستأجران خانه ملت . مشكلات را حل كنيد . مشكلات را رفع كنيد . وقتي تورم 40% است از افزايش حقوق كارمندان دفاع نمائيد . اگر نان را گران كردن . يارانه نان را هم افزايش دهيم . نهايتا اينك عمل كنيد و شعار ندهيد (2553659) (alef-13)
 
ناصر
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۲۰:۰۰:۱۲
دردولت قبل برای همیشه به اندازه کافی گران شد-دیگه دولت قبل هم اخراخرا گران نمی کرد که ارزان می کرد-بالاخره همانطوریکه دولت قبل یه دفه برد بالا یه دفه هم می تونست بیاره پایین ولی این نقطه به نقطه اعتدال کشت مارو-ایناکه دارن بدتر از قبل به اقشارکم درامد فشارمیارن-بیچاره ها نمی دونن مردم تصمیمشونو گرفتن -نباید دیگه به خودشون فشاربیارن-این انتخابات سال دیگه ، صندلی های سبز بهارستون ،خوابهای خوش اصلاح طلبا برای مردم ببخشید برا صندلی های سبز خودش تاریخی میشه (2553660) (alef-13)
 
ب.ش
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۲۱:۰۴:۳۱
بسمه تعالی من واقعا متاسفم از این افرادی که با تعصب به آقای بذر پاش می تازند در صحبتهای خود دقت کنید که در قیامت باید جوابگو باشید (2553753) (alef-3)
 
اهد
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۲۲:۱۲:۲۸
جناب اقای بذرپاش عزیز فکر میکنم که شما در دولت قبل که قیمت ها لجظه ای افزایش پیدا میکرد در مجلس جضور داشتید نمی دانم ان موقع چرا جرفی نمیزدید (2553844) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۹-۲۶ ۲۳:۰۳:۱۳
درود بر بذرپاش (2553884) (alef-3)