نظر منتشر شده
۱۸۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 223549
شریعتمداری: اطلاعات ثبت شده خوشایند نبود؛
یارانه اردیبهشت ماه پرداخت می شود/ زمان اعلام قیمت جدید بنزین و گازوئیل
بخش داخلی الف، 1 اردیبهشت 93
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بخش اندکی از متقاضیان یارانه درآمدشان را بالای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان اعلام کردند.

به گزارش الف به نقل از خبرگزاری ها، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز در گردهمایی معاونین برنامه‌ریزی استانداری‌های سراسر کشور که در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه در زمینه ثبت‌نام مردم در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بخش اندکی درآمد خود را بالای ۲ میلیون و ۵۰۰ اعلام کرده‌اند، گفت: ابراز مردم حداقل دستمزدها بود و این نشان می‌دهد که مردم به حداقل دستمزدها پیش رفته‌اند. اگر این موضوع صددرصد درست باشد، نامطلوب است و اگر هم واقعیت نداشته باشد به شکل دیگری نامطلوب است.

شریعتمداری یادآور شد: پیش از ثبت نام رقم حقوق سه میلیون و دو میلیون تومان مطرح شد اما این با شرایط جغرافیایی سکونت افراد متقاضی دریافت یارانه تطبیق نداشت؛ مثلا میزان درآمد فردی که در تهران و با داشتن فرزند دانشجو یا پرداخت اقساط زندگی می کند با شخص که در محدوده جغرافیایی دیگری ساکن است، تفاوت دارد، زیرا شرایط این دو با هم یکی نیست.

وی ادامه داد: دولت فرم های خود اظهاری را بنا نهاد تا افراد ثبت نام کننده در پنج گروه درآمدی اظهارات خود را اعلام کنند. البته آمارها هنوز خام است و بانک‌های اطلاعاتی باید در این خصوص کارهای دیگری انجام دهند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه میزان شرکت مردم در امر ثبت‌نام متناسب با نظرسنجی ما بوده است، اظهار داشت: ۸۰ درصد ثبت نام‌ها از طریق آی پی شخصی و کافی‌نت و بقیه از طریق دفاتر کمیته امداد، بهزیستی و پیشخوان دولت انجام شد.

شریعتمداری اعلام کرد: تا ۲،۳ روز آینده قیمت بنزین، گازوئیل و سی ان جی اعلام خواهد شد و به طور قطع شیب قیمت کند خواهد بود. وی تاکید کرد: ما در خصوص اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت‌وگوهای خوبی با اتحادیه‌ها داشته‌ایم و در بحث کالاهای اساسی و موضوع حمل و نقل مشکلاتی ایجاد نخواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه در بحث اتوبوس و حمل و نقل عمومی در ۳ ماه نخست امسال قیمت‌ها را بر مبنای سال گذشته ببندیم، خطاب به معاونان استانداری‌ها افزود: به‌گونه‌ای اوضاع را کنترل کنید تا از بی‌نظمی و اجحاف به مردم و افزایش قیمت‌ها خودداری شود و این روزها با آرامش طی شود و منابع ایجاد شده در عرصه‌های بهداشت، درمان، بیمه و اصلاح حمل و نقل برون‌شهری مورد استفاده قرار گیرد.

شریعتمداری در ادامه با بیان اینکه از نظر ما باید دهک‌های ۹ و ۱۰ درآمدی در زمینه ثبت‌نام فاز دوم یارانه‌ها به سمت انصراف پیش می‌رفتند، گفت: ما در این زمینه نظرسنجی جالبی داشتیم و با نتایج خوبی مواجه شدیم و بر اساس این نظرسنجی به آنهایی که یارانه تعلق نمی‌گیرد، ۴۵ درصدشان گفته بودند بهتر می‌توانیم یارانه‌ها را توزیع کنیم و عده‌ای هم گفتند اگر ثبت‌نام نکنیم به عنوان ثروتمند شناخته می‌شویم و مالیات سراغ ما می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: ۹۱.۲ درصد مردم رسما اعلام کرده بودند که در مرحله دوم یارانه‌ها ثبت‌نام می‌کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین در خصوص نحوه تبلیغ صدا و سیما برای انصراف مردم در مرحله دوم یارانه‌ها اظهار داشت: تلویزیون به گونه‌ای تبلیغ می‌کرد که مردم ثبت‌نام کنند ضمن اینکه دهک نهم و دهم جامعه در تبلیغ تلویزیون گم شده بودند و تلویزیون تلاش خود را برای ثبت‌نام مردم انجام داد. من دیروز بعد از ظهر در رادیو شنیدم که امروز روز آخر ثبت‌نام است از این رو مردم جا نمانند و ثبت‌نام کنند.
 
فرگام فضایی
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۵:۰۹
بله آقا خوشایند نیست،همه که مثل شما ندارن،مردم با بدبختی دارن زندگی میکنن،شما زندگی خودتو نبین آقا. (2092906) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۲۹:۵۷
این اقا (جناب معاون ) مثل اینکه همیشه باید یه شغل مهم داشته باشد واقعا چه

تدبیری ؟!؟!؟!................ (2093388) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۹:۴۷:۲۲
یک شبه رئیس شده!!!! (2094065) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۱:۳۱:۴۴
تمام نظرات را خواندم.

متاسفانه بسیاری از نظرات تکراری بود و به نظر میرسد عده خاصی ماموریت دارند بر له یا علیه طرح نظر خاصی را منتشر کنند. بیشتر شبیه یک چتروم افراد مناظزه کرده اند.

آنچه که هست در یک کلام آنکه خرج زندگی ناچارش کرده بنالد و آنکه مرفه تر است، رضایتش را اعلام کرده.

حال وظیفه دولت است همانطور که به مردم قول داده و وظیفه اش هست، اجازه ندهد یک عده استاد دانشگاهی در وزارت اقتصاد فرضیه های درسی شان را بر روی این جامعه که بیش از 50 سال در اقتصادی بیمار و 10 سال در بحران بسر برده بیش از این رنج ببرند.

دولت وظیفه اش هست و باید رضایت مشروع افرادی را که شهروند هستند بدست آورد. این اصل 1 در حقوق شهروندی است که رئیس جمهور محترم بر آن تاکید دارند.

به ایشان سلام و احترام دارم و عرض می کنم کمی از حال و هوایی که وزرا برایشان فراهم کرده اند خارج شوند و به حرف مردم که گوشه ای از آن در الف محترم منتشر شده گوش دهند.

امید را از دل مردم نرانید که مرغی که برخاست، مشکل نشیند! (2094264) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۳:۰۲:۵۲
ایشان وزیر بازرگانی دولت خاتمی هستند باسواد هستند با تدبیر هستند امیدوار هستند !!!!! (2095406) (alef-10)
 
دایی سعید
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۹:۵۴:۰۷
این چه زندگیه که برای ما درست کرده اید همه اش اضطراب ونگرانی... (2094080) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۳:۴۳:۵۲
همش تقصیر دولت قبله و شماها هم بیسواد هستید و راه حل هم در غربگراییه . (2095519) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۳۸:۴۵
آقا یا خانم فرگام فضایی راست میگوید. به نظرم دولت اجرای مرحله دوم یارانه ها را ششماه به تعویق بیندازد. در این ششماه، در همان سایت رفاهی اعلام کند که هرکسی ملک دارد، ملک و خودرو خود را ثبت نام کند و اگر ظرف یکماه ثبت نام نکرد، اسناد مالکیت باطل شود.
سپس به راحتی از طریق این اطلاعات میتوان کشاورزان و زمین داران میلیاردر را شناسایی کرد، که با خانواده هایشان بیش از ده میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می دهند. (2093422) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۶:۳۸:۲۷
عزیزم پول یارانه همان پولی است که از گران شدن بنزین و گاز و اب و برق بدست امده . اصلا قرار شد قیمتها بره بالا و پولشو بدن مردم تا خودشون خرج کنند تا یکی مثل من که ماشین نداره حقش ضایع نشه .خوب حالا چه جوریه که قیمتها برا همه رفته بالا ولی فقط یه عده باید یارانه بگیرند؟ (2093759) (alef-10)
 
فزند یک کشاورز
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۰:۲۷:۲۸
کشاورز میلیاردر کجاست؟
بدبخت ترین قشر جامعه کشاورزان هستند
همین الان پرتقال را از کشلوزر کیلویی 400 تومن میخرن، باور کن که هزینه برداشت و رساندن آن به میدان بار کیلویی 500 تومن هست.
فرزند یک کشاورز (2094138) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۰:۳۸:۵۱
منظور از خودرو و ملک چیه ایا یه پراید که به خاطر رفت و امد پدر و مادر پیر و مریض نگهش داشتی و خونه ای 90 متری در شهرستان که 6 نفر ساکن اون هستند و یه حقوق که حتی پول دوا و درمون پدر و مادر هم نمی شه شد ملک و ماشین؟ (2094161) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۰۱:۵۴:۲۱
از نظر دولت فعلی بین یک آپارتمان پنجاه متری پایین شهر با یک ویلای ده هزار متری بالای شهر از لحاظ قیمت هیچ فرقی نمیکنه. اینه تدبیر آقایان راستگو (2097284) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۴۲:۴۳
قشر بسیار زیادی از مردم ایران هم دارند :
مثال ساده 206 الان چنده ؟ یا پارس یا ال 90 ؟ سالی چند دستگاه فروخته می شه ؟ یعنی بد بخت های ایران اینجوری زندگی می کنن با ماهی کمتر از 600 هزار تومن ؟ یا ده تا خانوار تو ایران اند که سالانه این همه ماشین می خرند ؟! ( خودرو های خارجی را هم اصلا حساب نکنیم ! )
کاش منم می فهمیدم 90% جامعه با ماهی 600 تومن چجوری ماشین های 40-50 میلیونی می خرند !
والا در امد خانواده ما خیلی بیشتر از 600 تومنه ولی تو خرید یک ماشین جدید به شدت مشکل داریم و یک جورایی نشدنی به نظر می رسه ! حالا چجوری بقیه مردم بدین شکل زندگی می کنند من نمی دونم! (2093437) (alef-13)
 
شهروند انقلابي
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۱۲:۴۸
با سلام لطفا نه گفتن مردم را تقصير سيما نگذاريد انها هم شريك با شما بودند دايم مردم را ترغيب به انصراف ميكردند و قتي مردم ديدند كسي به فكر انها نيست و تهديد چاشني در خواست شما است با حضور يك پارچه خود در ثبت يارانه پيام خود را واضع گفتند لطفا پيام انان راخصوصا كار گزاران مستقر در دولت تدبير دريافت كنند و شراكا خود كه سيما ميباشد را مقصر جلوه ندهند 70000000 ميليون به گراني ريخت و پاش با حساب مردم به جاي مردم حرف زدند و قلدري با انها صحبت كردند نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه گفتن نه (2093506) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۷:۵۰:۲۳
خدای من...................................... (2093835) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۳:۲۲:۳۹
بی سوات! (2094489) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۵۲:۴۶
واقعا درست (2093622) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۹:۴۶:۰۲
دولت بایستی میزان درآمدمشاغل را کارشناسی کند واینقدر روی یارانه متمرکزنشود واینکار خیلی از مشکلات را حل می کندبطور مثال: کاهش هزینه درمانی یعنی متناسب حق ویزیت پزشکان با درآمد عموم مردم بعنوان مثال چرا یک دندانپزشک برای عصب کشی یک دندان در حدود یک ساعت وقت لازم است سیصدوپنجاه هزار تومان بگیرد درصورتیکه یک کارگر برای یکماه کار طاقت فرسا حدود ششصدهزار تومان حقوق میگیرد (2094056) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۱:۵۲:۴۴
چون اون کارگر عزیز 18 سال عمرش رو صرف کارگری کرده و این دندانپزشک 18 تا 20 سال صرف خواندن و پول خرج کردن برای یادگیری ، آخر سر هم کلی سرمایه برای یونیت صدملیونی ، اتوکلاو بیست ملیونی و تجهیزات دیگر میلیونی و مواد اولیه کرده که اگه همه اینها رو توی بانک اسلامی !!! ایران هم قرار بده و با محاسبه یک عمر فقط هزینه تحصیل کردن و خوردن از جیب به اندازه ساعتی 350 تومن هم نمیشه (2094300) (alef-10)
 
اریا
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۳:۲۰:۲۵
با ذرود
دقیقا دوست عزیز
برای من هم همیشه جای سوال بوده وهست مثلا چرا ویزیت 5 دقیقه ای یک دکتر(دکتر بچه م) میشود 30 هزار تومان درحالیکه حقوق روزانه من درحکم کارکزینی حدود31 هزار تومان است
ویا حقوق اکثر مدیران وبقیه مدیران دولتی...
مملکت شده به دوگروه طبقه اشراف وطبقه فرودست...
جالبتر ازهمه اینه که پزشکان ومدیران هم که پای صحبتشون می نشینی از درامد گله دارند!!!؟
اقایان پول نفت در این 8سال که بالای 1000میلیارد دلار بود کجا رفت؟
اگر اندکی عدالت وجود داشت وضع مان این نبود.... (2094482) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۸:۳۳:۱۳
ثبت نام افرادی که واقعا نیازمند دریافت یارانه هستند جای تعجب نیست. حتی اگر یارانه دریافتی کمتر از 15 درصد در زندگی شان تاثیر گذار باشد.
محل نگرانی ثبت نام افرادی است که اصلا نیازمند نیستند و یارانه‌ی پرداختی دولت حتی 5 درصد و در مواقعی کمتر از آن در زندگی شان تاثیر دارد.
همین گونه رفتارهای نسنجیده و از بین بردن منافع یک ملت به خاطر منافع شخصی مخاطره آمیز است و باعث زمینه سازی برای اختلاس های چند هزار میلیاردی می شود.
مردم گاهی فکر می کنند که این یارانه حق مسلم آنهاست حتی اگر نیازمند نباشند. ولی دریافت یارانه از طرف افراد غنی ظلم به تمام افراد جامعه است.

پرداخت یکسان دولت نیز به تمام افراد ثبت نام کننده شرکت دولت مثلا تدبیر در این ظلم بزرگ اجتماعی است.
حالا که برخی از مردم چه به دلیل زیاده خواهی و چه به دلیل جهل از دریافت یارانه‌ای که حق آنها نیست انصراف نداده‌اند دولت حتما باید با مکانیسم های دقیق افراد نیازمند را شناسایی کرده و فقط به آنها یارانه پرداخت کند. (2094806) (alef-10)
 
کاظم
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۱۲:۱۵:۳۵
اگر دولت که قول داد راست ازمایی شود این کار را انجام ندهد دیگر هیچ کس بحرف دولت از این ببعد نخواهد کرد من بادرامد دو حقوق خودم و همسرم که تقریبا یک
میلیون وهفتصد تومان میشود بخاطر حرف راستازمایی دولت انصراف دادم اگر دولت
این کار را انجام ندهد دیگر هیچگاه به حرفهای دولت توجه نخواهم کرد چون اشخاصی
هستند که درامد ملیاردی دارند ویارانه خواهند گرفت ومن از انصراف خودم شدیدا
پشیمان خواهم شد ودولت از نظر خدایی بمن مدیون خواهد بود چون بقول خود وفا
نکرده است چون من حدود هفتاد سال دارم با دو بیماری محلک بخاطر کمک به بیماران انصراف دادم نه بخاطر درامدم از طرف دو کارمند بازنشسته دولت (2121185) (alef-10)
 
داود ذوالقدر
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۲۱:۰۹:۵۱
سلام لطفا منتشر کنید تا دولت تدبیر امید ببیند وبداند
15 سال سابقه دارم
با لیسانس وارد شهراری اسلامشهر شدم
الان 40ماهه دوره ازمایشی هستم
مستاجر ومتهاهل با 2بچه محصل
حقوقم زیر 1ملیون تومنه
حالا اقای معاون بگو چجوری انصراف بدم
لطفا اگه کسی میدنه بمن بگه (2096749) (alef-10)
 
بسیجی واقعی
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۷:۲۳
نه تنها یارانه اردیبهشت ماه به تمام کسانی که ثبت نام کرده اند باید پرداخت شود ؛ بلکه تا زمانی که نفت ، از زمین ِ کشورم ایران ، میجوشد باید این پول ، به دست ملت ایران برسد .
این پول ، صدقه مسئولان به مردم نیست .
این پول ، حق مسلم این ملت است . (2092912) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۳۲:۴۹
lمرد حسابی بسیجی غیر واقعی پول باید صرف ساخت کارخونه و مدرسه و زیر ساخت های کشور بشه که فرصت های کاری برای افراد محیا شه !
نقدی دادن این پول اشتباه ترین کاریه که بشریت تو عمرش تا حالا انجام داده!

به نظر من شما برو 700 میلیارد دلار و از رئیس جمهور سابق نقد کن علل حساب اگه فک می کنی خیلی حقته! (2093400) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۶:۱۸:۱۱
اين پول نفته و بايد يا داده نشه يا به همه داده بشه. سياسيش نکنيد لطفا. اگرم من انصراف بدم پولم از يه اختلاس جديد سر در مياره!!! (2093702) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۹:۰۸:۰۳
موافقم (2108979) (alef-10)
 
گنجی
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۸:۵۲:۲۹
اتفاقا پرداخت یارانه احمدی نژاد مهمترین گامی بود که در اجرای عدالت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور برداشته شد و اکنون کارگزاران از خدا بی خبر دارند آن را هم از مردم بیچاره دریغ می کنند و انگار از فروش املاک پدرانشان این پول را به عنوان صدقه به ما می دهند

در این سال ها فقط چند استان معلوم الحال آباد شد و جاهایی مثل استان من حتی یک کارخانه وجود ندارد که مردم بی کار و جوان ها بتوانند دل خوش داشته باشند

آیا کمک کردن به سرمایه داران در بهبود وضعیت بیچارگان استان من تغییر بوجود می آورد ؟ (2093968) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۱:۴۷:۰۶
دولت پول نفتو که باید به شما یارانه بده کامل ! بعد پول کارخانه ساختن و از کجا بیاره ؟! (2094294) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۱:۰۵:۰۵
از همون جایی که کشورهایی مثل المان و...که نفت ندارن اوردن (2094606) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۳:۵۹:۴۴
عزیز چرا دولت مردان ما که همشون وضع مالیشون توپه تا همین یک ماه پیش همراه من که مشکل مالی دارم داشتن یارانه میگرفتن؟؟؟جواب من وبده
چرا یه مراسم میگیرن وتوش ریخت وپاش میکنند بعد من با این اوضاع 200 تومان شرکت از حقوقم کم کرده ومیرم سر شغل سوم؟؟؟
بعد یه وزیر میره عمل میکنه تو المان کلاس هم میزاره بعد این وزیر میخواید بفکر این کشور باشه؟؟؟اینجا پول درمیارن میرم اونور خرجش میکنند
الف خواهشا چاپ کن ممنون (2094546) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۶:۱۱:۴۸
اگه نقدی دادن پول به مردم باعث نقدینگیه پس وامهای چندصد میلیاردی به بعضیها و بالا رفتن حقوق کارمندان در ابتدای هر سال باعث نقدینگی نمی شه مثلا بجای بالا رفتن حقوقشون بهشون سبدکالا یا بن کلا بدن (2094676) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۳۶:۵۲
چرا حق مسلمه
آقا دولت اختیار داره به بعضی ها کمک کنه و از خیلی ها بکنه تا تفاوت طبقاتی اینقدر زیاد نشه
برای خیلی ها متاسفم که حتی از این پول اندک گذشت نمی کنند و انوقت ادعا هم داریم
ای کاش دولت قبلی برای توجیه طرح این همه بیان نمی کرد ماله مردم و حق مردم (2093414) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۶:۱۹:۲۴
دولت اگه ميتونه بايد اين کار رو از طريق ماليات بکنه. وقتي نميتونه يا نميخواد از پولدارها ماليات بگيره حرف الکي هم در مورد يارانه ها نزنه لطفا... (2093709) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۴۰:۳۶
پس دولت حقوق پلیس، ارتش، سپاه، معلمان و کارمندان را از چه محلی پرداخت کند؟
اجرای پروژه های عمرانی را چه کند؟ مردم که این پولها را خرج روزمره میکنند، نه کارهای بزرگ. (2093425) (alef-13)
 
امین
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۵۹:۳۴
آخه این حرفه؟ شما همین الان ماشین حساب بردار، 45هزار و پونصد تومان رو ضرب کن در 77 میلیون نفر ضرب کن در 12 ماه، تقریبا میشه 50 هزار میلیارد تومن در یک سال.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920917000305
از لینک بالا ببین، کل درآمد پیش بینی شده دولت از صادرات نفت 75 هزار میلیارد تومانه. کل بودجه عمرانی 37 هزار میلیارد تومن! میدونی یعنی چی؟ پولی که باید صرف عمران و توسعه کشور بشه، و بیکاری رو از بین ببره داره به قطعات بسیار کوچک 40 هزار تومنی تقسیم و به معنای واقعی تلف میشه! و هم به دلیل توزیع پول و هم به دلیل کسری بودجه ای که برای دولت داره تورم درست میکنه!

صدها ساله که تمدن بشر به این نتیجه رسیده که به جای توزیع سرمایه های طبیعی بین مردم باید اونها رو برای توسعه و ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی بکار گرفت. اونوقت این برادرا برگشتند به همون نقطه اول! (2093469) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۴ ۱۳:۰۱:۴۰
تا حالا که نمیدادند کجاها صرف شده؟
والا منطقه ما نه جاده میزنن نه به تاسیسات زیر بنایی بها میدن،اگر پول را نقدی بمردم ندن یا در تهران یا در اصفهان و یا در مشهد خرجش میکنند بقیه استانها را بامان خدا سپرده اند بدست مسئولان نا لایق وگرنه ما هم دوست داریم واقعا" پول نقد بمردم ندن و با اون پول کشور را آباد کنند (2101363) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۱۷:۰۴
بسیجی احتمالا واقعی این احتمال رو هم بده که عده ای مانند تجار و کارخانه دراران بزرگ و واردکننده کالاو صاحبان ثروت های باد اورده و خاوری و بابک و بی بک و غیره سهمی را که بیش از صد سال است می جوشد میلیونها بار بیشتر از پیر زن روستائی و کارمند و کارگرو بسیجی حقیقتا واقعی دریافت کرده اند ان هم پیشاپیش (2093521) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۶:۱۴:۲۰
ﻳﺎﺭاﻧﻪ ﻳﺎ ﺳﻬﻢ اﻧﺪﻛﻲ اﺯ ﻧﻔﺖ ﺣﻖ ﻫﺮ اﻳﺮاﻧﻲ اﺳﺖ ﺧﻮاﻩ ﻣﻠﻴﺎﺭﺩﺭ ﺧﻮاﻩ. ﻓﻘﻴﺮ. و اﻟﺒﺘﻪ ﺑﺎﻳﺴﺖ ﺑﺎ اﺣﺘﺮاﻡ اﺯ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ اﺣﺘﻴﺎﺝ ﻧﺪاﺭﻧﺪ ﺧﻮاﻫﺶ ﻣﻴﺸﺪ ﻛﻪ دﺭ ﺻﻮﺭﺕ اﻣﻜﺎﻥ اﺯ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ اﻥ ﺻﺮﻓﻪ ﻧﻆﺮ ﻛﻨﻨﺪ و ﻧﻪ ﺑﺎ ﺳﺮﻙ ﻛﺸﻴﺪﻥ ﺩﺭ اﻣﻮاﻝ و ﺣﺴﺎﺑﻬﺎﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺩ ﻣﺸﺨﺺ ﻛﻨﻨﺪ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺣﻖ ﻫﺮ اﻳﺮاﻧﻲ ﺑﻪ ﻛﻪ ﺩاﺩﻩ و ﺩﺭ ﻛﺠﺎ ﭘﺎﻳﻤﺎﻝ ﺷﻮﺩ. ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻣﺒﻠﻎ ﻧﺎﭼﻴﺰ ﻳﺎﺭاﻧﻪ ﻫﺎ ﺩﻟﻴﻠﻲﺑﺮ ﺛﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ اﻛﺜﺮﻳﺖ ﭘﻮﻟﺪاﺭ ﻧﺒﺎﺷﺪ و ﺑﻨﻆﺮ ﻣﻴﺮﺳﺪ اﻧﻬﺎ ﻧﻴﺰ ﺑﺪﻧﺒﺎﻝ ﺣﻖ ﺧﻮﺩ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺣﻘﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻟﺤﺎﻅ ﻛﻤﻲ ﻧﺎﭼﻴﺰ ﻭﻟﻲ ﺑﻪ ﻟﺤﺎﻅ ﻛﻴﻔﻲ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺑﺰﺭﮒ و ﮔﺮﻓﺘﻨﻲ اﺳﺖ. .....ﺭاﻫﺶ اﻳﻦ ﻧﺒﻮﺩ (2093691) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۰:۲۰:۱۱
سهم اندک؟ بابا از تخیل بیاید بیرون، کل بودجه سال یک کشور حدود 150 هزار میلیارده که حداکثر 100 هزار میلیاردش نفتیه! همش رو هم بخوای بین 77 میلیون آدم تقسیم کنی به هرکسی در ماه بیشتر از 100 هزار تومن نمیرسه! (2095024) (alef-10)
 
روشنک تفوی
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۶:۵۷:۵۲
احسنت واقعا گل گفتی .مثلایک .معلم بازنشسته با25یا28یا30 سال سابقه تازه حقوقش شده 1000000تومان دامادداردعروس داردمهمان داردازهزینه های دندون بزشکی وگوشت وگردوکیلو35000تومان و ..قسط و طول کشیدن اقساط هم که ناکارش میکند..ولذایارانه جای خالی بعضی هزینه هایش راترمیم میکند..نه مسافرتی ..ازهزینه های مسافرخونه دیگه نگو... (2093796) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۱:۱۵:۵۰
روشنک خانوم
من سالهاست با گردو قهر کردم
سلام منو بهش برسونید لطفا!

بقول یکی از نظردهندگان، انگاری ما داریم برای مسئولین زندگی می کنیم

انگار نه انگار ما اونا رو انتخاب می کنیم بهشون حقوق میدیم تا برامون کار کنند

شما را بخدا خ نگاه! اینم شد زندگی؟
هر کی رئیسه اربابه
تا 7 پشتش هم نسل اندر نسل رئیس میشن (2094233) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۰:۰۳:۵۶
مرد حسابی هر صد لیتر بنزین 400 تومنی که میزنی در حقیقت از دولت 300 هزار تومن یارانه (غیر نقدی) میگیری. تازه برق و گاز ر که دیگه نمیگم. ضمنا اگر مردم از نفت حق دارند که دارند لازم نیست این پول تکه تکه بشه و مستقیم در جامعه ریخته بشه که مضرراتش از فوایدش خیلی بیشتره. این پول باید یک تکه بماند و با آن پروژه ها و خدمات بزرگ انجام شود. (2094097) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۱:۲۸:۳۶
بنزین رو شما لیتری چند حساب کردی . متاسفانه دولت هم تقریبا حرف شما رو میزند ولی اگر شما قیمت بنزین رو در کشورهای صادر کننده نفت درنظر بگیرید بین لیتری 800 تا 1300 تومان است . عربستان . قطر . کویت و.. ولی قیمت در کشورهای وارد کننده نفت مانند المان و ترکیه و.. بسیار بالا است بین 2000 تومان تا 8000 تومان حالا درکشور ما که صادرکننده نفت هستیم میتون قیمت مناسب رو با حساب مصرف زدگی و عدم صرفه جویی مردم بین 1000 تا 1200 تومان در لیتر در نظر گرفت . (2094258) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۳:۳۴:۰۴
قیمت تمام شده ی بنزین برا دولت خیلی کمتر از 400 تومان هست. مثل اینکه نفتش مال خودمونه. (2095481) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۸:۳۷:۰۹
برادر بسیجی واقعی (فقط در حرف و نه عمل)
لطفا کمی با تفکر نظر بدید
حق مسلم ملت ما صدقه گرفتن بابت پول نفت نیست
بلکه حق مسلم ما رفاه برای خودمان و نسل های آینده است و این کار با افکار خطرناک امثال شما شدن نیست مگر اینکه اول ایثار و گذاشت (فرهنگ اصیل بسیجی) را یاد بگیریم (2094815) (alef-10)
 
عليرضا
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۲۳:۳۲:۰۲
يارانه نقدي واقعي حدود 100000تومان در ماه است (2106911) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۹:۴۷
دانه درشت های دولتی باید از دریافت یارانه محروم شوند . (2092920) (alef-13)
 
م / م از م
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۴۴:۰۷
اگر دولت در هنگام تخصیص سبد کالا عدالت رو اجرا میکرد بنده از دریافت یارانه انصراف میدادم .
به دولت بی اعتمادم .
چرا من نگیرم و سهم من رو ، یک گردن کلفت مرفه بخوره ؟! (2092937) (alef-10)
 
روشنک تقوی
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۷:۲۳:۵۷
افرین ..ملت اگربداندیارانه های انصرافی مردم صرف طرحهای نیمه تمام اقای احمدی نزادوتسویه حساب بانکهای بدهکارنمیشه بله انصراف میدن...ولی کجایید صداقت واعتمادکه یادتان بخیر...جاتون واقعاخالیه... (2093824) (alef-10)
 
علی آقا
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۸:۵۷:۳۰
اگه شما نیازمند نیستی و می تونستی نگیری،
پس یکی از همین "گردن کلفت های مرفه هستی".

با احترام (2093981) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۴۵:۵۰
70 میلیون نفر ثبت نام کردند !!
ما 20 میلیون ..... داریم . اونا هم انصراف ندادند ؟!!!!!!!!!!! (2092943) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۷:۵۶:۵۲
منظورت 20 میلیون اصلاح طلبه (2093846) (alef-10)
 
من من
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۴۶:۴۲
کم مونده بود تلوزیون زیر نویس کنه هرکس یارانه نگیرد وارد بهشت می شود انصافم خوب چیزیه معاون نمک نشناس البته این یک رفراندوم هم بود که ملت به آن رای داد عزیزم غلط کردیم به شمارای دادیم بازم همون احمدی نژاد (2092945) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۳:۳۵:۲۷
وسط دعوا نرخ تعیین نکن.
بدی هیچ کس دلیل بر خوبی دیگری نیست. (2095486) (alef-10)
 
زاهد شب و شیر روز
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۴۷:۵۰
پس کجا رفتند اونایی که توی تلویزیون ضرغامی میگفتند ما انصراف میدیم ؟!
همش فیلم بود ؟!
الکی میگه ! (2092951) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۴۸:۳۲
توی این مملکت هیچ کس حاضر نیست از منافع مادی توی جیبش بگذره . (2092953) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۳:۳۸:۱۴
کدوم منافع مادی؟
مگه تو کشورای دیگه چطوریه؟
مثلا قرار بود یارانه ها هدفمند بشه و اختیار خرجش دست خود مردم باشه.
یارانه پول خود مردمه که از قبل گرونی اب و برق و گاز و بنزین بدست اومده.
پول خومونه که داریم به دولت میدیم و با منت میگیریم. (2095498) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۵۱:۳۲
امروز خواندم که همه افرادی که ثبت نام کرده اند یارانه در یافت میکنند ودولت ابزاری برای شناسایی ثروتمندها ندارد.این برخلاف صحبت های قبلی است که گفته بودن ثروتمندها را شناسایی و به انها نمیدهند. این عدالت نیست که ما که قشر متوسط هستیم برای کمک به دولت و مردم کم درامد انصراف دادیم و ثروتمنها که ثبت نام کردند یارانه بگیرند .این باعث عدم اعتماد به دولت در اقدامهای بعدی میشود (2092959) (alef-10)
 
شهروند
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۵۲:۰۳
بابا فرصت ویرایش بذارید مثلا" ممکنه یه خانواده 5 نفره 2 نفرشان بخان انصراف بدن اینم به نفع دولت میتونه باشه . (2092963) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۹:۰۱:۲۸
واقعا موافقم ممکن است یک فرد از خانواده که درامد دارد و آن را برای خود صرف می کند بخواهد انصراف بدهد. و سرپرست خانواده از بقیه حمایت می کند. بهتر است امکان ثبت فردی هم علاوه بر ثبت سرپرست در نظر گرفته شود. (2093985) (alef-10)
 
متعجب متحیر
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۵۲:۱۴
آب و برق و گاز و تلفن و موبایل و بنزین و گازوئیل و پیاز و خیار و سیب و لیمو و سیرابی و در پوش درب رادیاتور پراید و پوشک و لواشک و ... رو همه رو گرون کردند ، بعد از مردم درخواست میکنند که مردم از دریافت یارانه انصراف بدید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2092964) (alef-13)
 
مجید
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۰:۳۶:۴۵
اخه رو که نیست . سنگ پای قزوینه . اقلا احمدی نزاد اینارو گرون کرد و با شجاعت اومد پشت تلویزیون اعلام کرد . در ضمن یه بخشی از گرونی رو با گذاشتن پول توی جیب مردم جبران کرد . درسته که کم بود ولی بازم بهتر از هیچ بود.
اما اینا یواشکی همه چی رو گرون کردن . شجاعت اعلام کردنش رو هم ندارن . چیزی رو هم تو جیب مردم نذاشتن . تازه با پر رویی میگن همون پولی رو که قبلا هم می گرفتین دیگه از ما نخواین.
محمود جان کجایی که یادت بخیر (2094156) (alef-10)
 
قرتاسي
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۵۲:۵۴
آقا نكنه انتظار داشتي همه درآمد رو 3ميليون به بالا اعلام بكنن؟ واقعيت جامعه رو خوب نشناختيد انگار. آقاي برادر وضع فاجعه باره. عده اي معدود فقط دارن با اين مملكت حال مي كنن. اونا هم يارانه ننوشتن تا آماري دست شما ندهن (2092967) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۵۴:۲۲
آفرین به درایت و فهم و شعور و درک بالای 70 میلیون نفر ایرانی که برای دریافت یارانه ثبت نام کردند . (2092971) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۵۸:۰۳
بنده با فوق لیسانس سواد در قسمت فنی شرکت نفت به صورت قراردادی با سابقه 16 سال کار در پتروشیمی تبریز 900 هزار تومان سال 93 حقوق می گیرم حالا شما حساب کنید جاهای دیگر را. (2092987) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۹:۰۰:۰۵
خداییش در آمد کل خانواده شما با احتساب همه وصولی ها زیر دو میلیون تومنه؟؟؟؟ (2093984) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۹:۲۳:۳۳
این چیزی که شما می فرمایید قطعا محال و دروغ هست. 16 سال سابقه کار با فوق لیسانس، شغل دولتی، 900 هزار تومن؟

من تو بخش خصوصی تو یه شرکت فنی مهندسی خیلی کوچیک با مدرک لیسانس در زمینه نیروگاهی 2 میلیون درآمد دارم! (2094024) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۶:۰۳:۳۱
حالا خوبه شما 900هزار تومن رو می گیرید من بدبخت رو باش که با لیسانس تو یک شرکت دارم ماهی 500هزار تومن رو می گیرم (2096047) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۰۳:۰۳
بااین اوصاف به نظرمن تا50سال اینده کشورماپیشرفته نخواهد شد (2093007) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۰۵:۳۵
اتفاقاً در تلويزيون از هر 10 نفر مصاحبه ميكردند 9 نفرشان مي گفتن ما انصراف مي دهيم در صورتيكه علناً مردم مي دانستند اينها صحنه سازي و دروغ است به خاطر همين اكثر برنامه هاي صدا و سيما را دروغ مي پندارند و بيشتر شركت مي كردند حتي افرادي را مي شناسيم كه در حين مصاحبه به آنها گفتند كه بگوييد ما انصراف مي دهيم تا صحبتهاي شما پخش شود و چون معمولاً از صدا و سيما مردم بسيار بسيار دروغ مي شنوند اين حرفها را باور نكردند (2093013) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۳:۴۱:۳۱
برا اولین بار صدا و سیما بیگناهه . واقعا ربطی بهش نداره. (2095509) (alef-10)
 
خودم
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۰۶:۲۸
« تلویزیون به گونه‌ای تبلیغ می‌کرد که مردم ثبت‌نام کنند » واقعا؟!!!!!!!!!!!!!!! (2093016) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۵۶:۲۳
گفته روز آخر رادیو گفته که آخرین روز ثبت نامه! خب پس بگه اولین روزه؟! صدا و سیما تو این مدت خودشو کشت تا مردم ثبت نام نکنن، حالا اینم عوض تشکرشونه! به جای اینکه ببینن چی باعث عدم اعتماد مردم به دولت شده، تقصیر رو میندازن گردن یکی دیگه! (2093463) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۰۷:۰۵
البته چند درصد هم از قبل یارانه نمیگرفتند. (2093019) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۱۱:۲۵
آقای شریعتمداری
دروغگویی مسئولان کشور در سالهای گذشته مردم را به آنها بی اعتماد کرده
مردم مطمئن نیستند که ثروت های این کشور اولا در ایران هزینه میشود یا خیر و ثانیا در مسیر درست هزینه می شود یا خیر
هنوز پرونده های فساد زیادی باز است (2093031) (alef-13)
 
من
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۳۱:۱۲
چرا درگذشته (2093563) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۱۳:۳۱
اگر به جای جشن های شاهانه در کاخ سعد آباد به فکر مردم بودید ، مردم هم انصراف می دادند . (2093033) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۲۸:۲۴
آره مثلا با خانواده مي رفتن نيويورك!!!! (2093382) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۸:۴۰:۴۹
این تازه اولشه ، به بدتر از نیویورک هم می رسیم ! فعلا کیش و این جشن شاهانه رو داشته باش تا بعد !
خدایی اگه از جنس مردم فقیر جامعه بودید با این جشن موافقت می کردید ؟ (2093942) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۳۴:۰۳
جشن شاهانه ؟!! کجا ؟! کی ؟! (2093405) (alef-13)
 
من نبیدم
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۶:۲۳:۳۶
اینجا: http://alef.ir/vdcci1qii2bqi08.ala2.html?223422 (2093716) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۵۹:۱۰
شما خودتو نبين ماهي صد مليون در امد داري (2093643) (alef-10)
 
آزاد
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۱۶:۵۷
متاسفم برای تیم اقتصادی که همین را هم نمی توانستند پیش بینی کنند. وقتی مسئولین یارانه می گرفتند از اکثر مردم چه توقعی داشتند! وای به حال بقیه تصمیمات (2093044) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۲۰:۳۷
شریعتمداری "ما در خصوص اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت‌وگوهای خوبی با اتحادیه‌ها داشته‌ایم و در بحث کالاهای اساسی و موضوع حمل و نقل مشکلاتی ایجاد نخواهد شد.......در بحث اتوبوس و حمل و نقل عمومی در ۳ ماه نخست امسال قیمت‌ها را بر مبنای سال گذشته ببندیم"


درست همان کاری که احمدی نژاد کرد. به همه فشاور می آورند تا یک مدت قیمتها را بالا نبرند. بعد یکدفعه فنر افزایش قیمت رها می شود!!!!!!! (2093050) (alef-13)
 
شهروند
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۳۶:۲۳
جناب معاون:
من دیروز بعد از ظهر در رادیو شنیدم که امروز روز آخر ثبت‌نام است از این رو مردم جا نمانند و ثبت‌نام کنند:
این جمله خبر رسانی بوده و عین واقعیت است. اگر آقای ضرغامی در طول عمر کاریش در صدا و سیما یک کار درست انجام داده باشه همین یک اطلاع رسانی بجا بوده است.مگر شما قصد غافلگیر کردن مردم را داشتید.؟!!!!!!
جناب معاون محترم اگر یک تحقیق درست انجام بدید خواهید دید که کل ثروت، اقتصاد، سرمایه و امکانات اقتصادی ، اجتماعی و ....کشور در اختیار 3 تا حد اکثر 4هزار خانوار ایرانی و منسوبین آنهاست. بقیه یا فقیرند، یا بیکارند یا کارمند مفلسند. یا دزد و شالاتان و بادمجان دور قاب چین این چند هزار خانوار که از طریق نزدیکی به این خانوارها انگل وار ارتزاق میکنند. بله به نرخ امروز و بر اساس شاخص رفاه قطعا بالای 60درصد جامعه زیر خط فقرند و بالای 80 درصد مستحق یارانه. اما اینکه این مبلغ یارانه دردی از مردم دوا میکند یا خیر بحث دیگری است که نسبت اعتماد مردم به دولت و نظام را نشان میدهد. مردم وقتی آقای خاوری عزیز با اون جای مهر بر پیشانی را بیاد می آورند و یا بسیجی اقتصادی جناب زنجانی را می بینند و هزاران هزار مثال دیگر قطعا حق خواهند داشت به عملکرد اقتصادی نظام و نماینده اش دولت اعتماد نکرده و برای یارانه ثبت نام کنند. این موضوع هیچ ربطی به دولت احمدی نژاد یا رو حانی ، اصول گرا یا اصلاح طلب ندارد. تا زمانی که شفافیت و صداقت در این نظام حاکم نشود اعتماد مردم سخت است. راست بگویید و صداقت داشته باشید البته هزینه اش را هم بپردازید آنوقت ببینید مردم نه تنها انصراف می دهند بلکه پیرزن روستایی تخم مرغ خانگیش را هم مثل زمان جنگ در سبد دولت خواهد گذاشت. در اینکه احمدی نژاد سوء مدیریت و بی تدبیری داشت جای هیچ شک و ابهامی نیست. اما آیا واقعا در مقایسه با بقیه دولتها مستحق این همه حمله بی مهری فحاشی و امثالهم بود. به جرات می گویم هجمه های انجام شده به احمدی نژاد کمتر از هجمه به اسراییل نبوده است. پس رعایت انصاف هم در جلب اعتماد مردم قطعا اثر گذار است.و کلام آخراینکه چه تضمینی هست سر انجام روحانی هم مثل بقیه روسای دولتهای قبلی نشود میر حسین هاشمی خاتمی احمدی نژاد. بروید فقط و فقط مقالات کیهان را در مورد روسای دولتهای قبل بخوانید بعد ببینید مردم حق دارند اعتماد نکنند یا خیر.البته طبق معمول کامنت من را منتشر نخواهید کرد (2093092) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۴۶:۵۳
گل گفتی حرف دل تمام یارانه بگیرا (2093445) (alef-13)
 
شهروند2
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۲۹:۵۱
مشکل اینه که شما مقالات کیهان رو خوندی اینجوری حرف میزنی عزیزم (2093558) (alef-13)
 
عادل
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۰:۳۷:۳۴
بسيار دلسوزانه ولي كم محتوا است نشان ميدهد تمام انديشه ما سياسي شده وراه كار براي آن نداريم من پيشنهاد ميدهم بودجه يارانه را بدهيد به بنياد ١٥ خرداد يا كميته امام يا كتابخانه ها واين مبلغ در مقابل كاري اندك حتي خلاصه كردن يك كتاب ويا تميز كردن كلاس درس مدرسه فرزندشان ويا ايستادن يك ساعت در تقاطع خيابان وكمك به راهنمايي ورانندگي وبه آن مفهوم كار بدهيد كه معني پول گدايي پيدا نكند ماهي ٤٥ هزارتومان يعني ١٥ دلار ويعني مينيموم حقوق يك ساعت كارگر آمريكايي واروپايي نه پول آب ميشود ونه پول برق ونه معيشت فقط پول بي آبرو كردن ملتي است كه روي بزرگترين مخازن نفت وگاز زندگي ميكند .   (2094160) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۳۸:۳۹
از تدبیر فقط نامش مانده و امید هم که شرط حیات است، شاید این طنز تاریخ باشد که در ایران هر دولتی بر سر کار می‌آید عملکردش عکس شعاری است که در رقابت‌های انتخاباتی سرداده. به هر حال رئیس جمهور که بر مسند اجرا نشست و عنان دولت را در دست گرفت ظاهراً فراموش می‌کند که برای چه آمده و مردم برای چه به او و همفکرانش رای داده‌اند.

آخرین دست گل دولت توسط زن برادر رئیس جمهور به آب سپرده شد. هنگامی که خبر رسید در جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن که مراسمی مذهبی – سنتی است در یک اقدام ابتکاری و البته اشرافی مانکن‌ها برای زنان سران نظام و سفرای کشورهای خارجی شوی لباس گذاشته‌اند و دخترکان لزگی رقصیده‌اند!

همسر رئیس جمهور اگر می‌خواست سکه طلا هدیه بدهد می‌توانست در اقدامی نمادین به چند تن از مادران شهدا و یا زنان سرپرست خانوار هدیه بدهد که انصراف دهندگان از دریافت یارانه هم نگویند دُم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را! (2093099) (alef-13)
 
حامد
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۵۱:۵۶
حق بود که بسیاری برای کمک به دولت انصراف میدادند. در عین حال امید است دولت نیز این واکنش طبیعی مردم به کابینه میلیاردر ها را به درستی درک و خود را اصلاح کند. (2093140) (alef-13)
 
بلاتکلیف
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۲:۵۳:۲۷
ایرادهای زیادی در فرم موجود وجود داشت ودر مجموع فرم مرحله اول هدفمندی
کامل تر بود مثلا بنده خانه دارم ودر دست مستاجر است اما خودم در شهرستان دیگری مستاجر هستم تکلیف من چیست آیا کرایه خانه دریافتی را بایست جزء درآمد خود محسوب نمایم ویا اینکه حدود یک میلیون وپانصد دریافتی هایم میشود وچهارصد تو شصت تومان قسط میدهم آیا بایست مینوشتم بالای یک میلیون !
آنطور که معلوم بود فقط هدف از این نوع ثبت نام تشویق افراد متمول به انصراف از دریافت یارانه بود ودیگر هیچ (2093148) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۰۲:۲۰
آیا همه این گرفتاری یارانه و تقسیم 45000 تومان برای چیست؟
این خبر امروز برایم شوک بود

برگزاری جشن عروسی گروهی در کابل برای اهالی افغانستان توسط کمیته امداد حضرت امام (ره)

خدا رو شکر جوانان خودمان همه سر خانه و زندگی رفته اند. بله؟

حالا آقای طیب نیا علنا حتی امکان آب باریکه سود پس انداز بانکی برای جوانان خودمان را هم کاهش دادن!! (2093318) (alef-13)
 
امید
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۰۵:۳۲
سلام-متاسفانه استانداریها و اداره بازرگانی حداقل برای شهرهای دور از مرکز هیچ نظارتی نداشته مثلا من که در یه شهر مرزی دور استان گلستان مراوه تپه بصورت غیر بومی ساکنم و فرهنگی هستم از دیروز شاهد ازدحام مردم در نانوایی ها بودم چون تمامی نانوایی ها میزان پختشان رو به خاطر افزایش نرخ نان کم کرده اند و این باعث شده نانواییها فوق العاده شلوغ شود-پمپ بنزینم که دیگه بماند که همکارا هی اس میدن باکت رو پر کنین بزارین-همه اینها یه گوشه مشکلات هستش که در مورد کالاهای اساسی هم که مغازه دارها میگویند مثلا رب دلند بعد عید دیگه هیچ ربی رو پخش نکرده و اکثرا هم همینکارو میکنن و منتظر افزایش 15 درصدی نرخ کالاهاشون هستند و این نظارتی هم نمیشه (2093330) (alef-13)
 
بلا تکلیف2
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۱۲:۵۹
من هم تصمیم داشتم انصراف دهم اما چون منوط به انصراف پدر و مادر بود به ناچار ثبت نام کردیم این همه ادعا اما دریغ از یک سامانه توانمند من که تصویر خانم سخنگو رو دیدم فهمیدم چه شلم شوربائی خواهد شد (2093349) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۳:۰۰:۲۰
واقعا که حرفتون هم منصفانه نیست هم منطقی نیست.
اخه مردم از روش کار شما خوششون نیومده چرا به صدا و سیما گیر میدید.
صدا و سیما که هر کاری تونست براتون کرد.
ناشکر و ناسپاس هم هستید. (2093166) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۳:۰۸:۰۵
بجز اجاره خانه در تهران بقیه چه چیزی از جاهای دیگه ارزان تر است بعدش هم درآمد تهرانیا رو نمی بیبند در مورد کارمندها مزایای آنها دو برابر حقوق همان کارمند در شهرستان است اینقدر فقط نوک دماغتون رو نبیند بیشترن و بهترین ماشینها که در جاده ها می بیبند پلاک تهران است با همی نوک دماغ دیدن است که همه هجوم میارن به تهران آنوقت مشکلات دیگری پیش می آید (2093189) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۳۷:۵۱
باید تهرانیها را راضی نگه داشت.مگر متوجه نیستی برادر من. (2093416) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۰۱:۵۹
عزيز جان حالت خوب نيست يا فكر كن حرف بزن يا تحقيق كن دوري از مركز ،بدي اب وهوا ،حق مرزي و حق روستا، اونهم "روستايي كه فاصله آش تا شهر بدون ترافيك نهايتا ٢٠ دقيقه است "رو به كدوم تهراني ميدن حقوق من ودو ست هم دانشكاهيم در إستانبول اردبيل ٧٠٠هزارتومان بيشتر از من است (2093478) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۳:۱۲:۰۳
نتیجه همکاری با دولت
ما حرف دولتمان و مراجع تقلید را گوش کردیم و اگر چه وضع مالی خیلی خوبی هم نداشتیم ثبت نام نکردیم عده ای گوش به این حرفها ندادند و اگر چه وضع مالی خوبی هم داشتند ثبت نام کردند حال از قرار معلوم و طبق فرمایش آقای ترکان ما یارانه نمی گیریم ولی آنها می گیرند آیا این انصاف است؟ (2093198) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۵۲:۲۶
بله انصاف است خدا به همه یه جو عقل که داده باید فکر میکردی بعد تصمیم میگرفتی!!!! (2093453) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۷:۰۳:۰۴
یک جو عقل را باید مسئولین داشته باشند تا مردم را پشیمان نکنند و گرنه همکاری با دولت و اطاعت از مراجع عین عقلانیت است. (2093812) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۳۷:۳۲
واقعا در آمد سرانه ی یک ایرانی چقدر است ، چه به این ملت در مقایسه با همسایه های دیگرش داده اید که حالا می خواهید خداوند نسل هر چی دروغ گو و ریا کار است از روی زمین بردارد (2093586) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۷:۰۶:۴۷
دوست عزیز فعلا قرار است تا زمان راستی آزمایی، یارانه پرداخت شود نه این که همه دوباره برای همیشه یارانه بگیرند ... (2094689) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۳:۱۹:۴۷
بنده ثبت نام كرده ام ولي اشتباها" متوسط درآمد ماهانه كل خانوار را ثبت كرده ام .( يعني درآمد ماهانه تقسيم بر تعداد خانوار) كه اين ناشي از عدم اطلاع رساني بوده كه روز بعد نحوه محاسبه متوسط را اعلام كردند . لطفا بفرماييد چگونه اصلاح كنم ؟ (2093209) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۳۱:۱۰
شما جریمه می شی تا دیگر چنین اشتباهی نکنی (2093395) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۳:۲۵:۵۶
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ابراز مردم حداقل دستمزدها بود و این نشان می‌دهد که مردم به حداقل دستمزدها پیش رفته‌اند. اگر این موضوع صددرصد درست باشد، نامطلوب است و اگر هم واقعیت نداشته باشد به شکل دیگری نامطلوب است.
آقا یا از خواب خرگوشی بیدار شو و یا بفهم که داری چی میگی. نگاه به سطح شهر نکن که چگونه و با چه ریختی مردم می گردند بیشتر مملکت دارن با حداقلها زندگی میکنند و با سیلی صورت خودشان را سرخ می کنند .هزینه های ایاب و ذهاب-ارزاق و مواد غذایی-پوشاک-مسکن و اجاره بها . هزینه ای درمان . و ... هزینه های جاری هر زندگی هست که مردم در کنار عدم بهره مندی از شغل مناسب با مشکلات آن دست به گریبان هستند . نه مثل شماها که درآمدتان علاوه بر تامین نیازهایتان به شما امکان سفر های خارجی و تحصیلات فرزندانتان در خارج از کشور را میدهد که هیچ بلکه امکان سرمایه گذاری و سهام بازی و در نهایت سرمایه دار شدن را نیز برایتان تضمین می کند
خجالت هم خوب چیزیه
از مردمیکه درآمدشان در حداقل هست و می خواهی هزینه های زندگیشان را هم به قطع یقین افزایش دهی توقع انصراف داشتی
یک نکته دیگه اینکه کمتر از 10% انصراف داده اند آیا نشانگر این نیست 90% الباقی جامعه بقول شما در حداقل هشتند و با این کار شما به 90% جامعه ضربه می زنید . چرا که اون 10% خرج خوشان را از جیب این 90% در می آورند و این قشر عظیم طبقه کارمندان و کارگران هستند که هیچگاه به فکرشان نیستید (2093220) (alef-10)
 
كامند
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۱۵:۰۴
دمت گرم هزارتا!حرف دل ما كارمنداي بيچاره رو زدي (2093354) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۳:۲۶:۱۶
تا دیروز که همه وزیر و وزرا از صدا و سیما تعریف می کرن، حالا که گند کار در اومده می خوای بندازی گردن صدا و سیما.

نه عزیزم کسی به شما اعتماد نداره و از حقش نمی گذره. (2093223) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۳:۳۰:۴۶
انصافا من خيلي كم تلويزيون خودمان را مي بينم ولي در 10 روز گذشته مصاحبه هاي الكي صدا و سيما با همه آحاد مردم از بيكار و فقير تا پولدار ، همه مي گفتند كه انصراف داده و نياز ندارند. لذا در اين كه مردم همه ثبت نام كردند صدا و سيما نقشي نداشته و كار هميشگي خودش را انجام داده و البته مردم هم كار هميشگي خودشان را !!!!! (2093239) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۴۱:۲۸
خود من کسی را تو تلویزیون دیدم که می گفت از اول ثبت نام نکرده ام .در صورتی که فامیل ماست هم یارانه می گیرد هم سبد کالا را گرفت هم از ده خانه اجاره می گیرد.افتخارش هم اینست که تو عمرش یک ریال مالیات نداده همیشه ما کارمندها را هم مضحکه فامیل می کند.مخصوصا تحصیلاتمون را تو سرمون می زند. (2093427) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۳:۳۶:۲۹
وقتی میخواهید کار با این اهمیت را با تعارف و شک و تردید انجام دهید نتیجه می شود همین که دیدیم (2093258) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۳:۳۸:۱۳
اقای شریعتمداری بی اعتمادی مردم به خود را گردن صدا وسیما و امثلهم نندازید، صدا و سیما 500 هزار نوع تبلیغ مدنظر شما رو انجام داد و چون یک روزو خودتون تمدید کردید نباید تو اخبار میگفت؟ چقد شما دیکتاتورید بابا! (2093262) (alef-13)
 
مرسي
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۳۵:۱۹
باباگل گفتي (2093580) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۳:۴۳:۱۷
باید به مردم دقیقا قیمت نهادها وافزایش ها و هدف از خود اظهاری گفته شود با ابهام نمی توان به نتیجه رسید. وقتی مردم رسخت وپاشها ی اداری و اختلافات طبقاتی و درامد های .... را در بین مسئولین می بینند به گفته ها اطمینان نمی کنند. باید از خود شروع کنید. (2093281) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۱۰:۰۶
متاسفم برای این دولت بشکند دست صدا وسیما که نمک نداره (2093342) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۱۵:۵۰
(2093355) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۰۲:۰۰
؟؟؟؟؟؟؟ (2093479) (alef-13)
 
کارمند
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۵۹:۴۳
شهروند واقعا که حرف دل ما رو زدی ما باید حقمونو بگیریم تا جاهای دیگه نره (2093648) (alef-13)
 
یییی
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۲۶:۲۵
این یک واقعیت است که بخش عمده ای ازمردم مخصوصا تک حقوقیها ویا تک موتوره ها زیر خط فقر هستند با حقوق 300تا 2000000تومان شرایط زندگی بسیار سخت است ودولت باید فکری کند (2093378) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۳۲:۰۶
ملیات از دانه درشتها گرفته شودوخرج کشور گردد.خودتان میدانید چه کسانی ملیات نمیدهندددددددددددددددددددددددددددد (2093398) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۴۰:۰۹
lمتاسفم برای این همه تدبیر یعنی باید صدا و سیما چکار میرد که نکرد (2093423) (alef-13)
 
كيان
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۴۱:۳۶
اظهار تعجب آقاي معاون نشان مي دهد مسئولان از واقعيت هاي زندگي مردم اگر نه به طور كامل اما تا اندازه زيادي بي خبر هستند. در حال حاضر حداقل درآمد يك مدير در سطح مدير كل پنج ميليون تومان است البته به جز تسهيلاتي مانند ماشين و موارد مشابه كه در اختيار دارند. اين تفاوت باعث فاصله گيري مسئولان از مردم شده است. و اين فاصله منشاء بسياري از تصميم هاي غلط است. (2093428) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۴۴:۳۹
من انصراف دادم ولی با این حرفی که امروز زدند که هرکسی ثبت نام کرده بهش پرداخت می کنند ، من یکی دیگه راضی نیستم که یارانه نگیرم . این مصداق بارز دروغگویی به مردم و فریب اونهاست . قرار بود پالایشی رو اطلاعات انجام بگیره و من چون اعتقاد داشتم که با درآمد بالای 2/5 میلیون به ما تعلق نخواهد گرفت ، انصراف دادم . (2093441) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۷:۰۹:۲۱
دوست عزیز فعلا تا زمان بررسی اطلاعات، یارانه پرداخت می شود (2094692) (alef-10)
 
سید رضا
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۴:۵۳:۲۶
من هر چه کردم نتوانستم ثبت نام کنم و همش پیغام میداد شماره حساب صحیح نیست و اصلا وارد نمیشد از بانک هم استعلام کردم و همان حساب بانکی من که در سایت درج میکردم به من ارائه شد . اگر صحیح نبود چگونه در دولت قبل و در سال 92 این دولت یارانه به من پرداخت میشد ؟ جائی هم برای مراجعه به مردم معرفی نشده بود که درصورت بروز اشکال آنرا رفع کنند .مرا به زور حذف کرده اند در صورتیکه یارانه به امثال من تعلق میگیرد . (2093456) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۷:۰۱:۵۴
من هم داستانی شبیه به شما دارم و جزء منصرفون هستم (یعنی به زور انصراف داده شدگان)!! (2093808) (alef-10)
 
شاغلام
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۰۵:۳۵
..... من دیروز بعد از ظهر در رادیو شنیدم که امروز روز آخر ثبت‌نام است از این رو مردم جا نمانند و ثبت‌نام کنند.

يعني با اين حرفش ميگه كاشكي اصلا مردم از زمان ثبت نام خبر نداشتند

متاسفم براي خودم كه همچين مسئولي بالا سرمه و از طرفي خوشحالم كه گول تدبير و اميد رو نخوردم و به اونها راي ندادم (2093490) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۱۱:۳۴
اگر جلوی اسراف و ریخت و پاشهای کمک به سایر کشورها گرفته شود میتوان به کلیه مستمندان کمک کرد و کارخانه های عظیم ساخت و بیکاری را ریشه کن کرد. (2093505) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۲۲:۰۳
بنظر آقايون با اين تورم كمر شكن، درآمد دو ميليون و پانصد هزارتومان خيلي زياده. من مستاجر با اين حقوق هم وسط ماه هشتم گرو نهم هست تا برسه به افراد كم درآمدتر. همه اقلام زندگي چند برابر شده ولي افزايش حقوق كارمندان 20 درصد كه البته ماليات هم بهش ميخوره و كلا15-17 درصد افزايش حقوق ساليانه. حقوق رو 2-3 برابر كنيد بعد اقلام رو گران كنيد يا يارانه رو حذف كنيد. (2093535) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۲۷:۰۲
باتمام توان جلوی پیروزی چنین تفکری در انتخابات مجلس اینده خواه ایستاد
انشالله ملت اینبار از اشتباهشان درس گرفته باشند (2093548) (alef-13)
 
حنا
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۴۴:۲۷
تواهوازخیلی هامجانی توخونه های شرکتی میشینند وبول اب وبرق وبقیه جیزاشون هم مجانی تازه سالی یک بار هم بول نفت میگیرن ولی باز هم یارانه ثبت ام میکنن حقوقشون هم بالای سه جهار میلیون هستش (2093602) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۵:۵۳:۳۲
دوستان دولتی این نکات را روشن کنند؟
1.بنده یک کارمند هستم 30 میلیون پس انداز دارم که سود آن را دریافت می کنم، آیا اگر یک همکار دیگرم هم این همین میزان بلکه بیشتر را داشت، و با آن ماشین 200 میلیونی خرید و در بانک هیچ پس اندازی نداشت .در آمد من بیشتر است یا ثرورت و درآمد ایشان؟
2.اکثر تجار و کسبه، هیچ شفافیت اقتصادی ندارندو گاها املاک میلیاردی آنها با قولنامه خرید و فروش می شود،آیا ثروت آنها بیشتر است یا ک کارمند با حقوق ماهییدو میلیون و ششصد هزار تومان.
3. اگثر تجار و دلال ها ، نه تنها پس اندازی در بانک ها ندارند بلکه بدهکار بانک ها هستند و ثرورت آنها به شکل کالا دلار و سکه در انبار هاو گاو صندوق ها نگه داری و معامله می شود.آیا یک کارمند با حقوق ماهی دو میلیون و ششصد هزار تومان ثروتمند تر است یا اینها؟
4.بخش هایی از جامعه و کارمندان بخش های خصوصی علی رغم حقوق صوری بالا ، با دیرکرد پرداخت ، اخراج ، و... دست به گریبان هستند( مانند دیر کرد پرداخت حقوق اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد در شهرستان ها و ....).
آیا این نوع از کارمندان توانمند تر هستند یا صاحیان یک سوپر مارکت متوسط که دولت هیچ اطلاع مالی از وضعیت درآمد آنها ندارد؟
جدا سازی و دهک سازی کار تخیلی است.روش کارباید حذف یارانه تمامی مدیران دولت، کارمندان ارشد وزارت نفت و صاحبان خودرو های لوکس،قضات دادگستری، پزشکان متخصص،صاحبان شرکت ها و بنگاه های بزرگ و متوسط ،و کسبه و دلال های بزرگ و ..... می باشد. (2093623) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۶:۱۶:۴۵
من که جزء متاخرین بودم و از شنبه هر چی خواستم ثبت نام کنم سایت پیغام می داد "قبلا ثبت نام شده" و تعداد خانوار 1 نفر است!! در حالیکه من اصلا ثبت نام نکرده بودم و تعداد خانوار هم 3 نفر بوده است. حالا تکلیف چیست؟ اصلا شماره حساب و مابقی اطلاعات دقیقا چی در سایت ثبت شده خدا می داند! ظاهرا ما رو انصراف دادند زورکی!! (2093698) (alef-10)
 
عزیز
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۶:۱۹:۵۳
بابا به کی بگم پسرم بیکاره مسولین اینو میفهمین یا نه برای جونا کار ایجاد کنین (2093711) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۶:۴۸:۵۵
اصلا کی گفته این یارانه است ؟قیمت ها رو ثابت نگه دارید این پول رو ندید مگه کشوری که این همه نیروی انسانی جوان و نخبه این همه پول نفت داره خدا رو شکر هر یک از این قبض های اب و برق و گاز و تلفن و ............ قسمتیش عوارض و مالیاته باید اینطوری دست گدایی به سوی مردم دراز کنه . (2093778) (alef-10)
 
علي
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۶:۴۹:۲۲
ان روزي كه مردم كشور را به دارا و ندار داشتيد تقسيم ميكرديد! بايد فكر امروز را ميكرديد، دوم وقتي مردم از سيما ديدن و شنيدن اكثر به اتفاق مديران ارشد و غير ارشد تا حالا يارانه بگير بودند؟! خب خودشان را لايق دريافت دانسته و ثبت نام نموده اند،سوم مردم وقتي مشاهده مي كنند كه چطور دولت هاي منتخب شان پول بيت المال را هدر ميدهند و حيف و ميل ميكنند، مثل دادن پول به دو تيم پايتخت ، رانت هاي انجام شده و غيره، خب باز مردم خود را ذي حق تر ميدانند و يارانه نبايد بگويم بلكه سهم شان از درامد كشور ميخواهند و ثبت نام ميكنند، چهارم مردم يقين دارند كه دولت فقط شعار ميدهد و عمل ندارد و خبري از بهتر شدن و كاهش گراني نخواهد شد، پنجم مردم هر روز شاهد گران تر شدن قيمت كالا ها هستند هنوز مرحله دوم اغاز نشده وأي بحال زماني كه رسما مرحله دوم اعلام شود،و در مورد بنزين دولت چون قصد إثبات زوري كاهش تورم به ٢٥ درصد در سال٩٣ را دارد فعلا اندك مبلغي حدود٣٠ درصد افزايش ميدهد اما سال ٩٤ انوقت هست كه يك مرتبه نزديك به ٥٠ درصد افزايش خواهد داد و با إرسال قبض هاي برق اين را اعلام كرد! يعني اين قبوض براي سال اينده شماست و الباقي !!!!؟؟؟؟؟ (2093779) (alef-10)
 
میر
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۶:۵۸:۵۷
سلام یه چیز جالب من یک دبیر اموزش وپرورش هستم این ماه قرار بود حقوق ما رو 20% اضافه کنند وقتی پیام واریز حقوق امد همه ما متوجه شدیم 30000 تومان از حقوق اسفند هم کمتره وقتی از حسابداریه اداره سوال کردیم هر کدام یک حرفی زدند یکی گفت اشتباه شده ....... ما میدونستیم که معمولا مقرری ماه اول میره صندوق بازنشستگی اما اخه تمام ایتم ها حالا 20% کجاست ما نمیدونیم . (2093798) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۷:۱۲:۱۳
بايد كل يارانه ها حذف شود و دولت محترم طبق دوره قبل از آقاي احمدي نژاد خودش يارانه ها را مستقيم به صنعت بدهد .....
چه اشكالي دارد يك قدم به عقب برگرديم
بهتر از اين است كه صد قدم اشتباه برداريم.... (2093819) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۷:۲۶:۳۹
آفرين بر اين فريبكاري دولت تدبير و اميد، اگر قرار بود به همه يارانه پرداخت شود،‌ پس اين همه هياهو براي چه بود؟ آيا افرادي كه فكر مي كردند درآمدشان را بايد قبل از كسر اقساط و بدهي ها و غيره در نظر بگيرند و به اين خاطر اقدام نكردند و الان مي بينند ديگران با وجود درامدهاي بسيار بالاتر، درامدشان را جور ديگري محاسبه كرده اند و حالا قرا راست يارانه بگيرند احساس حماقت نمي كنند؟ ايا اين به اين معنا نيست كه افرادي كه مي خواهند در اين مملكت صادق باشند كلاه سرشان مي رود؟ اگر دولت بخواهد منصفانه عمل كند يا بايد تمام افراد با درامد بالا را شناسايي و حذف نمايد يا فرصت ديگري به افرادي كه گول اين حرفها را خورده اند و ثبت نام نكرده اند بدهد. (2093826) (alef-10)
 
آدم گیج!
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۷:۳۲:۲۸
دلایل ثبت نام:
1-بی اعتمادی مردم به توانایی دولت در مهار دیو هفت سر تورم خصوصا در مواقع افزایش قیمت حاملهای انرژی.
2-همزمان شدن ثبت نام یارانه با دور دوم گران شدن حاملهای انرژی.
3-کمرنگ شدن اعتماد مردم به دولت تدبیر به دلیل عدم توانایی در سرو سامان دادن به وضعیت اقتصاد(قول 100 روزه) به دلیل اشتباهات محاسباتی در رفع کردن تحریمها. (2093828) (alef-10)
 
بی نام
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۷:۴۷:۲۰
تطفا توجه کنید امروز در امد 3 ملیونی هم کفاف زندگی خوب را نمیدهد با این وصف دولت محترم در فضایی مردمرا قرار داد که نا چار به یک انتخاب بودند میتوانست امکان ویرایش را برای مردم ایجاد کند که نکرد یا اینکه بجای در امد کامل سر پرست خانواده در امد کل اعضای خانواده را مطرح کرده حال اگر به لطف دولت دهم که با ایجاد طرح همسان سازی فی المثل در سازمان تامین اجتماعی با وصف اینکه همسر من یا ما چه از نظر سواد وچه از نظر درامد قبلا از من بینوا در سطح کاملا پایین تری قرار داشت حالا 2.5برابر دریافتی من در امد دارد ووفق شرع وقانون همین مملکت من باید نفقه اورا بپردازم خوب سوال اینست که ایا طراح چنین ایده های واقعا این موضوع به عقل مبارکش نرسیده ودولت میخواهدبا چنین متفکرانی به وضعیت اقتصاد مردم سامان بدهد راهکار هایی برای دولت موجود است که بجای فشار به مردم خود برای خود وفق قانون در امد ایجاد کند 1---همانطور که اکثر مردم میدانند در امد دولتها تا بیش از 90در صدمیتواند از طریق دریافت ما لیات میتواند تا مین شود لذا دولت سعی کند با ارایه لایحه به مجلس در یافت مالیات را از مقا مات وارگانهای معاف از ما لیات را مجددا سر لوحه کار خود قرار دهد که خود عامل بزر گی در رفع تبعیض ومفاسد می باشد 2----میتواند با یک برنامه مدون قدرت اجرایی مملکت را سبک وچابک سازی نمایدوین کاملا در اختیار خودش میباشد 3---میتواند دربود جه سالیانه حداقل بودجه ای را که به عنوان خارج از شمول در اختیار مدیران میانی است حذف نماید که دو تا حسن دارد یک بیت المال بی خودی حیف ومیل نمی شود دوم اینکه یاران غا ر بعضی مقامات دیگر هوس پست ومقام بخاطر مسایل مالی بسر شان نمیزند ومتخصصان بی ادعا میتواننددولت را با شایسته سالاری کمک کنند لطفا الف این موضوعات را با افکار عمومی در میان بگذارد ونظر خواهی کند ان شا اله (2093831) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۸:۳۰:۳۰
اتفاقا همه کردند یاری تا دولت بکنه خونه داری
ولی این دولت خودش چیزی بلد نیست (2093914) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۸:۳۲:۱۴
واقعا برای همه کسانی که با این رقم کم مثلا ذلرند پشت کسی را خاک میکنند متاسفم . ببینید که در این 8 سالی که گذشت چقدر سطح شعور اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ما پایین آمده که 495000 ریال را حق میدانیم و میلیاردها دلار ما معلوم نیست کجا رفته و توقع شما فقط همیت است.
از زمانی که تحریم نفت شروع شد و ما میدانستیم که پولمان را نخواهند داد چرا فروختیم؟!
هیچ از خودتان پرسیده اید که چطور ماشینهای گران قیمت + کوکا کولا پپسی و امثالهم در زما تحریم هیچ اتفاقی برایشان نیفتاد ولی دارو که خیلی ضروری بود نیامد. مگر نمیشد از طرق مختلف آن را هم وارد کرد
حق ما داشتن فرهنگ است
حق ما با شعور بودن است
حق ما وطن ماست
حق ما زبان مادری ماست
حق ما پولهاییست که نمایندگان مجلس در انگلیس و سوییس به بانکها سپرده اند که به محض هر گونه آشوبی فرار کنند و از آن پولها گزران زندگی بکنند
حق ما عدم ورود سیاست به زندگی ماست
حق ما رفاه نسبی است
حق ما عدم دروغ گویی سران مملکت به ماست
حق ما کار کردن در محیط بدون ورود ایدئولوژیست
حق ما نفس کشیدن است که با اینهمه تهدید و ارعاب روزانه از ما صلب شده
حق ما ورود عشق و محبت به جای ایدئولوژی در زندگی ماست
و .... (2093922) (alef-10)
 
کارمند
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۸:۵۰:۱۱
قرار شد با این گرانیها وبد بختی ها دولت از ابتدای سال 20درصد به حقوق کارکنان اضافه کند ولی با واریز حقوق فروردین متوجه شدیم نه تنها حقوق اضافه نشده بلکه حدود 300هزار تومان از حقوقمان کم شده است عجب تدبیر جالبی ؛اول دوبرابرکم می کنند بعد با حکم جدی نصف مبلغی که کم کردن را در اینده اضاف می کنند یعنی حقوقمان به دو سال قبل برگشت باز انتظار دارند از یارانه انصراف دهیم (2093964) (alef-10)
 
م-ق
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۸:۵۶:۰۱
با سلام وخسته نباشید باید عرض کنم کارمند بازنشسته ای هستم با تحصیلات عالی از کارافتاده که مجموع حقوق واجاره اپارتمانی متعلق به همسرم زیر 3ملیون میشود که ریالی از ان اجاره دردرامد زندگی ام اضافه نمیشود چون دریافت اجاره به بانک پرداخت میشود واصلا من معتقد به دریافت مبلق اضافه کردن به زندگی مرد نیستم 2 دانشجوی پسر ودختر در خارج از کشور دارم یکی کارشناسی میخواند که بابت ارز دولت ریالی پرداخت نمشود دومی ارشد میخواند از روزیکه این دولت امید وتدبیر بر سرکار است دیناری دریافت نکردیم حال ما باید مبلق دریافت درامد خودرا بالای دوملیون وپانصد تومان مینوشتیم که این کاررا کردیم ولی از دهم ماه به به بعد باید به درب ودیوار نگاه کرد به قول معروف صورتمان را با سیلی سرخ نگهداریما لبته شکرانه خدای را بجا میاوریم چون صاحبخانه هستیم ودوم اینکه دارای دولت اسلامی هستیم حتما این مسعولین دقت بیشتری در شناسایی بیشتری درافرادیکه ثبت نام بالی دو ملیون پانصد کرده اند وگرنه انسانهای صادقی نخواند شد ویا کارمند زن وشوهر حقوق متوسط جامعه مجموع حقوقشان بین دونیم وسه ملیون مستاجر یا مالک بایکی دوتا دانشجو وغیر با ارزوی موفقیت وشناخت بالا ومن ال التوفیق (2093976) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۲:۰۰:۲۲
قصه نگو بابا. ما نمیتونیم بچمون رو همین مدرسه دولتی هم اسم نویسی کنیم شما دوتا فرستادی خارج غر هم میزنی؟؟؟قسطی هم که بانک میدی آخرش تموم میشه و خونه مال خودته مرد حسابی . (2094314) (alef-10)
 
سپیده
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۹:۵۳:۴۳
آقای تحصیلات عالی دار
مبلغ درسته
نه
مبلق (2094957) (alef-10)
 
سپیده
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۰:۱۵:۰۶
یه ذره بیشتر مطالعه کن برادر عزیز
حداقل جمله بندی و طرز صحیح نوشتن کلمات رو یاد بگیری بد نیست یه جاهایی بدردت میخوره (2095013) (alef-10)
 
روحی
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۹:۴۶:۵۷
اقای شریعتمداری دچار توهم شده !!
گویی مبلغ ناچیز یارانه که با این هزینه های زیاد تحمیل شده بمردم توسط آقایون از طرف استکبار جهانی ایجاد شده است . (2094063) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۰:۲۶:۲۲
دولت نمیداند که بیشترمردم ما فقیرند وبقیه متوسط وفقط بیست درصد ثروتمندند با این گرانی حقوق ماهانه سه میلیون تومان هم پولی نیست اگربچه دانشجودرخارج داشته باشید وای مصبیتا (2094136) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۰:۲۹:۲۱
دولت که گفت 46 پایگاه اطلاعاتی دارد استعلام بگیرد ثروتمندان راحذف کند انهاچ
راباید یارانه بگیرند کسی رامیشناسم که بسازبفروش است ثبت نام کرده گردش حسابش راچک کند املاکش رابنام خواهرش کرده تامالیات ندهد (2094143) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۰:۳۵:۱۱
من از دولت محترم میخوام لتدبیر کند و قیمتها را به 3سال قبل برگرداند انوقت یارانه ها را هم قطع کند.اقایان قیمتها را تصاعدی گران میکنند بعد به مردم بیچاره میگن انصراف بدید.لطفا کمی انصاف ففففففففففففففففففففففففففففففففففففف داشته باشند وفقط موقع انتخابات مردم را با القاب کذایی صدا نکنند.ما همان ولی نعمتان دیروزیم (2094153) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۰:۳۶:۴۶
به درددل این مردم رسیدگی کنید وقتی توی مملکت خودمان اینهمه بدبخت داریم چرابه کشورهای دیگه رسیدگی میکنید همین روستاییها ویا زنان سرپرست خانوار یا بیوه ومطلقه که بیکارهم هستند بایدچگونه خرجشان رادربیاورند به فحشاکشیده بشوندیا دزدی کنند وزیران و تاجران اززیرمالیات درمیروند انوقت گیرمیدهندبه حقوق کارمند بدبخت ماهیانه دومیلیون و نیم که نمیداندچگونه قسطهایش رابدهد یا ابروداری کند مسافرت هم که نمیتواند برود خدانکند مریضی سختی بگیرد ماهمه مسلمانیم بفکرمردم باشید (2094158) (alef-10)
 
amin
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۰:۵۳:۲۴
دولت سازندگی-دولت عدالت گستر-پاکترین دولت تاریخ-دولت تدبیر وامید-مدیریت جهادی-شایسته سالاری-مردم سالاری :کلا ایرانی ها در شعر وشعار بسیار خوش قریحه اند(رییس جمهور و کارمندومدیر...هم نداره)اما پای عمل که میادوسط شرایط کمی تغییر میکنه:مفسدان اقتصادی-خزانه خالی-سوءمدیریت-رانت خواری-خاوری -زنجانی-ضراب و...دولت فخیمه دکتر روحانی هم استثنا نیست 4 سال صبر کنید تا این تیترها روی روزنامه به چشمتان بخورد:بی تدبیری آسیب مدیریت در کشور
-امید به آینده در کشور بسیار کاهش یافته است و ...
تا آن روز (2094191) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۱:۳۰:۵۶
مملكت مال دلالها و حكومتيان ست ببينيد فرهاى ميليونى را جه خاله خانباجيهاىى مى رفتند اكر امار صحيح باشد يك فاجعه ملى است و بايد عزاارى اعلام كرد كه ملتى لنگ ٥٠ هزار تومان است خاك بر سر ما ملت اىا دولت بايد بسنده كند به اىن ارانه يا بايد تغييرات اساس بوجود اود باور كنيد پرداخت اىن ارانه بار ديگر ور را به ورطه ورشكستكى مى بد ارزش پول ملى را باز كردانيد (2094262) (alef-10)
 
مریم
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۱:۵۳:۰۶
وقتی دولت با مردم رو راست نیست توقع دارید مردم رو راست باشن؟ (2094301) (alef-10)
 
جلیلی
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۱:۵۸:۳۲
آقای معاون اول فرموده بودند وقتی نتایج اعلام بشه بزرگواری مردم رو خواهید دید.
دیدین حالا جناب معاون؟؟؟ (2094310) (alef-10)
 
پرتقال فروش میلیاردر
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۲:۰۲:۳۹
خوش بحال طلا فروشها (2094316) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۲:۱۸:۱۷
من خیلی بی عقلی کردم که حقیقت در آمد خودم رو اعلام کردم دوستانم با در آمدی با لاتر از 3 میلیون در ماه در آمد خود را زیر 600 هزار تومان اعلام کردند فردا که به این ها یارانه دادند و یارانه ی من رو قطع کردند آی دلم میسوزه از این که چرا راست گفتم (2094356) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۸:۱۸:۳۱
شما بهتره توی دوستیت با اون آدم ها تجدید نظر کنی اول (2094777) (alef-10)
 
rezaee
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۲:۳۷:۳۴
آقای روحانی مردم با شماصادقند ولی تعدادی ازمدیران دولت شماباریاکاری سرمایه اجتماعی و امید را نشانه گرفته اند در سایت تنظیم مقررات وزارت ارتباطات آمده بود مدیران ازد ریافت یارانه انصراف داده انداین در حالی است که دریافتی آخر سال ۹۲ این مدیران تا چند ده میلیون بوده کافی است سری به این سازمان بزنید و ویژه خواری را بوضوح مشاهده کنیداین طیف هستند که اعتماد به دولت شما راهدف قرار داده اند. (2094408) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۲۳:۲۵:۴۹
اگر بنده تصميم گير دولت بودم، و از منظر دولت بهترين اقدام براي مشكل نقدينگي يارانه پرداختي به مردم اين است كه فعلا دولت بگويد براي دو يا حداكثر سه ماه قيمت بعضي از حامل هاي انرژي را براي كمك به تمام اقشار جامعه زياد نميكند و در عوض پرونده ٤٥ هزار و پانصد تومان را براي هميشه ببندد و كلأ قطع كند، بعد با برنامه ريزي مجدد و تكميل و يكپارچه پايگاه هاي اطلاعات اقتصادي انهم با چراغ خاموش كه البته نياز به اراده و اجماع از بالا دارد اقدام نمايد، و در كوتاه مدت بصورت بخشي و ما بين گروه هاي هدف و از پايين يعني دهك هاي پايين اقدام كه ارائه خدمات مازاد و رفاهي يا نقدي و كالايي يا سوبسيد يا انواع بخشودگي ها به نسبت قيمت و سطح مناطق نمايد!  (2094492) (alef-10)
 
بنده خدا
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۰:۲۸:۳۰
یکی از خصوصیات بارز اقای روحانی این است که با مردم روراست و با صداقت است (2094573) (alef-10)
 
باران
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۰:۴۸:۵۶
دولت اگر عاقلانه عمل نکند همین ده درصد را هم از دست خواهد داد. آخه اینقدر ضعف و بیچارگی باید دولت از خود نشان دهد که نتواند افرادی را که در پرسشنامه خود را به دروغ مستحق نشان دادهاند نتواند شناسایی کند.باور کردنی نیست و عاقبت این ضعف وحشتناک (2094596) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۱:۵۵:۱۸
دوستان توجه داشته باشند این یارانه از اول هم قرار بود به همه داده شود.حالا اینکه دلیل این ثبت نام دوباره اینترنتی چه بود این بود که قرار بود با اجرای فاز دوم هدفمندی مبلغ یارانه ها هم افزایش یابد که با اجرای ثبت نام مجدد و تهدید قطع همین مبلغ فعلی 45500 مردم به همین راضی شدند .به قول معروف به مرگ مي گيره تا به تب راضي بشه. (2094643) (alef-10)
 
کارگر
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۸:۴۸:۳۴
آقای ریس جمهور وقتی قیمت بنزین رو با شیب ملایم (به گفته خودتان31/01/93)80درصدی می بری بالا مردم باهات کنار میان پس تو هم دراین مورد بامردم کناربیا چون از جیب خود مردم برداشت ودوباره واریز میشه درثانی وقتی وزیران زودتر از من کارگرسبدکالامی گیرند وچه بسا کسی هم هست که اصلاسبدکالابهش تعلق نگرفت همین میشه وچرا اقساط واجاره توی حساب خانوارمنظورنشده راستی چندنفراز دور وبری ها انصراف دادن ...! (2094837) (alef-10)
 
amir
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۹:۱۵:۳۰
من از دولت این سوال را دارم:چرا درآمد سرانه مردم ایران را با کشورهای همسایه مورد مقایسه قرار نمی دهید. درآمدها در ایران بر اساس ریال ولی هزینه ها بر اساس دلار محاسبه می گردد. آیا این بود آن تدبیر و کلیدی که آقای رئیس جمهور شعارش را داده بود. ازطلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید (2094886) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۹:۲۶:۴۴
عده ای بدلایل مختلف و عدم دسترسی به اینترنت یا حتی عدم آگاهی به موقع موفق به ثبت نام نشده اند چون فقط دو روز فرصت دادند که کافی نبوده حالا چه کار باید بکنند؟ (2094908) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۹:۵۰:۳۶
عده ای بدلایل مختلف و عدم دسترسی به اینترنت یا حتی عدم آگاهی به موقع موفق به ثبت نام نشده اند چون فقط دو روز فرصت دادند که کافی نبوده حالا چه کار باید بکنند؟ (2094952) (alef-10)
 
بچه روستایی
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۱:۰۷:۱۱
آقای معاون محترم منی که ماهی ششصدتاهفتصدهزارتومان درآمدمه خرج خودم هست پدرمم تازه فوت کرده مادروخواهروبرادرم هست حالابقیه روخوت حساب کن اگه می تونین اختلاسهاروجمع کنین نه یارانه 45هزارتومنی مردم بدبخت رواونی که توروستای دورافتاده بودچطوری ثبت نام کرداصلا می دونی اصلا رفتی مشکلات روستایی بدبخت روببینی یافقط چشت دنبال 45تومنه (2095104) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۲:۱۰:۰۰
جلوی دزدی را بگیرید

آقایان که سمتهای بالا دارند وبه اصطلاح مدیران دارند مملکت را می چاپند (2095284) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۲:۱۸:۰۱
اونوقت یارانه فروردین پیچیده شد ؟ (2095297) (alef-10)
 
تارا
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۴:۴۸:۳۴
این کجاش عدالته
که منی که مسکن مهر گرفتم و دارم برجی 250 قسطش رو میدم و ندارم تکمیلش کنم و بخاطر مسافتی که با محل کارم داره خودم رو مالک تلقی کنم در حالیکه برجی 300 تومن کرایه خونه داخل شهرو می زنم؟
کجاش انصافه که من نیروی شرکتی ام با برجی 500 تومن و شوهرم برچی 800 تومن و 900 تومن قسط ماهیانه وام هایی که برای رهن خونه و خرج عروسی و جهاز و خرید یه پراید قراضه میدیم درآمدمون بزنیم بالای یک میلیون؟ (2095755) (alef-9)
 
مصطفی دایی
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۵:۰۳:۴۲
چطور پول مهمانیها و ریخت و پاش دولتی ها به راه باشه بعد من از یارانه انصراف بدم! نمیدونم تو کدوم سایت نوشته بود که چه مهمونیه فاخری همسر رییس جمهور برای روز زن در کاخ سعد آباد گرفته بود!همین سفر اخیر رییس جمهور برای استان سیستان و بلوچستان چه دستاوردی داشت؟ من این ماه حقوق گرفتم حالا دوم برج میترسم بنزین گرون شه ! این بود تدابیر دولت تدبیر و امید ؟ خدیا کی این وضع درست میشه ! هنوز کولر روشن نشده قبض آمده 80000 تومن! اینهمه پول بلوکه شده که پس گرفتن کجاست؟ میلیاردری که هیچی به نامش نیست و منی که بیمه هستم و حسابام دست دولته چجوری درآمدمون سنجیده میشه؟ (2095812) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۵:۴۶:۱۹
حالا كه ما زحمت كشيديم و ثبت نام كرديم باز هم بايد همان 45500 تومان براي هر نفر را بگيريم و توجه نميشود كه با ترخ تورم محاسبه شود. (2095972) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۰۰:۳۴:۱۹
من انصراف دادهام وحالا با این اظهار نظرها پشیمانم و برای خود متاسف که با وجود اینکه خودم خودرو شخصی ندارم با این کارم موتور ماشین یک عده را گرم کردهام.برای حماقت خود متاسفم. این آقایان بی شهامت علی رغم اینکه گفته بودند کسانی را که دروغ بنویسن یارانه شان قطع و جریمه خواهند شد حالا انگار نه انگار. احساس میکنم که خود این آقایان هم انصراف ندادهان و فقط ادعا میکنن. (2097167) (alef-10)
 
عبادی
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۰۱:۰۳:۳۴
بنظرم دولت باید یکی از این سه کار را انجام دهد
1 - شرایطی را اعلام کند و با بررسی های کامل افراد واجد شرایط را شناسایی و یارانه پرداخت نماید و کسانی که واجد شرایط نیستند حذف کند
و یا به همه یارانه پرداخت نماید وگرنه مشکلات جدی برای مردم و نظام ایجاد خواهد شد .
یعنی چه که هرکی داوطلبانه بخواهد یا نخواهد ؛ تاکی باید افراد مسئول و با وجدان توی این مملکت پی همه چیز را به بدن بمالند و افراد غیر مسئول و دنیا طلب از چند جا حق و ناحق بخورند ؟ مگر مملکت قانون و حساب کتاب نداره ؛ اگر نمی توانید وضعیت مالی افراد را بررسی کنید یا به همه بدهی یا به هیچکس من خودم از گرفتن یارانه انصراف دادم امیدوارم دولت کاری نکند که پشیمان شوم (2097226) (alef-10)
 
مجتبی
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۱۲:۵۷:۲۳
فایده نظردادن چیه مسوولین انقدر بازندگی عامه مردم غریبه هستند که ازنتیجه ثبت نام متعجب شدند فقط خودشون وانهایی که در افق دیدشون هستند رو جامعه و سطح زندگی مردم میدونند اره واقعا زندگی سالم وپول حلال بردن سخته سخته سخته (2098067) (alef-10)
 
آرزو
۱۳۹۳-۰۲-۰۴ ۰۰:۱۱:۳۹
:اش به جای بررسی درآمدها گزینه ای برای بررسی هزینه هم میشدتابفهمیدمنی که به ظاهرملک خونم تابیست سال بدهکار بانکم ،ماهی 600000برای چن قلوهام شیرخشک می خرم ماهی یه ملیون هم قسط دارم چه جوری سرمیکنم؟ (2100480) (alef-10)
 
پریشان
۱۳۹۳-۰۲-۰۴ ۰۱:۲۶:۳۰
سایه ای بر دل ریشم فکن ای گنج روان / که من این خانه به سودای تو ویران کردم
همه ملت از پول نفت میگن همه ی دولت از پول نفت میگن خدا وکیلی چی میشد ما هم نفت نداشتیم شک نکنید از کره و ترکیه و ....خیلی جلوتر بودیم (2100562) (alef-10)
 
نام ننویسم بهتر است
۱۳۹۳-۰۲-۰۴ ۱۲:۳۴:۴۳
اگردر واقع بر رسی شود بنده شخصی هستم 63 ساله باز نشسته 10 روز در ماه با این تورم 1730000 ریال حقوق دارم که پول برق وگاز اب نمیشود وبا 5 نفر خانوار ایا در این مملکت در این شهر تهران چطور مشه زندگی کرد قریب 10 سال پشت جبه فی سبیل لله خدمت کرده ام ÷ (2101297) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۳-۰۲-۰۴ ۱۷:۰۵:۵۹
با سلام واقعا نمی دانند بعضی از ملت درامد صفر ریال دارند چرا در فرم یارانه این ردیف را درج ننموده بودند جوانان بیکار و متاهل که خانواده خود بنده دونفر داماد فوق لیسانس و پسر مهندس بیکار با ما زندگی می کنند وافعا خچالت آور است شما دنبال 40 تومان دادن به مردم هستید اون طرف هم نمایندگان مرفه دنبال جریمه مردم هستید کثیف ترین قانونی که دیدم این بود که توهین به ملت بود (2101840) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۱۳:۰۱:۰۶
با عرض سلام
بنده ميخواهم از نا مساوي حقوق و بي عدالتي كه در يك گروه مثل پزشكان بامهندسين يا هر رشته دانشگاهي كه هر دو درس خوانده اند چرا بايد اينقدرر تفاوت مالي اشكار و محسوس باشد. ايا اين اجحاف در حق كساني نيست كه درس خوانده اند ولي يكي سالي 10 تا 12 ميليون يا كمتر ميگيره ديگري سالي 400 ميليون به بالا ايا اين عدالت است. پس نتيجه ميگيرم وقتي كه بي عدالتي داد بزند پول دار هام مجبورند ثبت نام كنند. اين منشا از بي عدالتي در حقوق و مزايا است (2105328) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۱۳:۱۳:۴۲
بنظر بنده دولت بايد بيايد و شرايط براي همه تقريبا يكسان در نظر بگيرد مثلا كسي كه در حد حرفه اي هست در حد حرفه اي پول در بياورد. نه اين كه مثلا شخصي در پايين پزشكي فعاليت مي كند مثل پزشكان حرفه اي در امد كسب كند. بقيه مردم مثل هم زندگي كنند. مثل يه شخص پزشك با يه شخص درس خوانده دكتري رشته علوم انساني يا فني مهندسي ايا هر دو اينها درس خوانده اند يا نه، پس چرا يكي بايد يكي در سطوح بالا در امد كسب كند و ديگري در سطح ضعيف وحتي بعضي مواقع كمتر از ضعيف اين نشان از بي عدالتي حقوقي است كه بايد مسئو لين در اين زمينه بي عدالتي حقوقي خيلي بيشتر فكر كنن. زيرا مردم از اين موارد نا عدالتي خيلي رنج مي برن با توجه به اينكه مسئولين و مردم دراين كشور از حكومت اسلاميبرخودار هستند و بايد يك حكومت اسلامي اين موارد را بي عدالتي را رفع كند. (2105368) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۶:۰۶:۰۱
من میخوام بدونم اگه یارانه رو کامل ببخشبم اوضاع به روال عادی برمیگرده قیمت آب و گازو برق به همون میزان اولیه با تعرفه دولتی میشه از اولم یارانه به گفته ریس جمهور سابق پول برای خرید پرده واسه خونه نبود پول آب و برق و گاز بود دیگه با این درآمدها میشه این مبالغ کذایی رو پرداخت کرد/ (2108528) (alef-10)
 
سودا
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۰۲:۳۹:۳۹
خانواده همسرم ماهی بیش از6000000درامد ماهانه دارند.ولی ثبت نام کردن ودرامدشونو 600000تومن زدند.ااونوقت دولت میگه به همه یارانه میدم...این چه مسخره بازی بود .ملتو گیر آورده بودن...خوب شد به این دولت رای ندادم.وگرنه ... (2127804) (alef-10)
 
يه بيچاره
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۱۱:۴۸:۲۶
بعله .براي كسي كه ماهي 5-6 ميليون ميگيره 45000 تومان پول اب معدني روزانشه (2139563) (alef-10)
 
مهتاب و مهدی تنها
۱۳۹۳-۰۲-۲۴ ۱۹:۲۶:۵۲
بابا جان قاطی نکنید مردم اینا خودشونم نمی دونن دارن چی کاررر می کنن (2145739) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.