مهدی امیری
۱۳۸۶-۱۲-۰۴ ۱۹:۰۴:۴۱
به این می گن اصولگرایی ...
یه عده میان مجلس که برای خودشون حقوق مادام العمر تصویب کنن
یه عده هم میان که نزارن حقوق مردم ضایع بشه حتی به قیمت بالا نرفتن حقوق خودشون (51798)
یک سوال از اقای نادران و وجدان بیدار جامعه:
وزرا و معاونانشان و مدیران کل وزارتخانه ها و مدیران و معاونان و هبئت مدیره های شرکتهای دولتی که هر کدام ماهی یکی دو سه میلیون از بیت المال حقوق و مزایا و پاداش میگیرند، برای ارتزاق از بیت المال مستحق تر هستند یا جانبازان ؟ (51813)
ناشناس
۱۳۸۶-۱۲-۰۵ ۰۸:۴۵:۴۴
براي توجيه يك كار غلط نبايد يك كار غلط ديگر را ايجاد كرد ، وضع ناجور موجود را بايد اصلاح كرد . من هم از آقاي نادران كه ميتوانست با قبول درخواست اين عزيزان پيش آنها عزيز شود وچون خودش هم جانباز است از اين مزايا برخوردار شود ولي به اصولگرايي پايبند ماند تشكر ميكنم ، انشالله در مجلس هشتم هم از وجود ايشان بهره ببريم. (51829)
دمش گرم این نادران که در مساله ای فوق العاده حساس و روزهای انتخابات، از زدن حرف های پوپولیستی خودداری کرد و حرف حق را هر چند هم که تلخ بود بر زبان آورد. قابل توجه ... (51812)
حرکت آقای نادران واقعا تحسین برانگیزه، تو ایام انتخابات که کاندیداها آب رو هم فوت میکنن، بعد میخورن، م..! (51810)
احد اسدی
۱۳۸۶-۱۲-۰۵ ۰۳:۳۲:۳۵
کشانده شدن این مطلب به رسانه ها شرم اور است.
به هر قیمتی کسانی که در دفاع هشت ساله تلاش کرده اند باید راضی شوند و جانبازان ستون فقرات ان مجلسی هستند که اقایان و یا اقای نادریان زیر ان نشسته اند.
تقصیر اقای نادریان هم نیست وقتی اندیشه جانبازی و فلسفه مقاومت زیر بنا ها ان سست شد مقاوم و ارزش جانبازان و شهدا هم در نظر بشر پایین می اید.
اقای نادریان و دیگر کسانی که بفکر اضافه بودجه بیشتر از سه برابر مخارج جانبازان هستید با کدام پشتوانه در برابر دشمن می خواهید مقاومت کنید؟
این عمل و گفته شما غیر اخلاقی ایست.
مسایل جانبازان و شهدا باید با احترام در درهای بسته حل وفصل شود.
جانبازان و شهدا و بستگان انها ناموس ملت ایران هستند از ناموس اینگونه نگهداری می کنند؟ دم از در گذشته؟ (51819)
به نظر من اتفاق عجیبی نیفتاده است.
اگر روزی شعار دوستان این بود که وضع معیشت مردم بهبود بیاید، علتش آن بود که جریان اصولگرایان رقیبی جدی روبروی خود می دید.
حالا که رقیبی در مقابل نیست چه دلیلی دارد که دوستان دل جمعی از پاکترین فرزندان این مملکت را شاد کنند؟ (51824)
برادران عزیز توجه داشته باشید که خود آقای نادران جانباز است . (51913)
سلمان
۱۳۸۶-۱۲-۰۵ ۰۸:۲۰:۴۷
سلام جناب آقاي دكترنادران خداوند متعال به حضرتعالي وجانبازان عزيزجمهوري اسلامي ايران سلامتي وتوفيق خدمتگزاري وعزت عنايت فرمايد (51827)
بنده تا حالا در اداره ای نبوده ام مگر اینکه هر بار چند عدد شاخ روی سرم سبز شده باشد. حضرات مدیران که هیچ وقت زودتر از ساعت 10 سر کار نمیان و پایه حقوق شان 300 هزار تومان است 3 میلیون می گیرن، بگذریم از وام بلاعوض اتومبیل و غیره تو ایران رسم بدی شده که تسهیلات را به کسی می دن که نباید بدن کسی که ماهی سه میلیون می گیره چه احتیاجی به 12 میلیون وام خودرو دارده. دیار با کفر می ماند ولی با ظلم نمی ماند. آقای نادران جلوی مدیران محترم را بگیرد (51828)
انصافی
۱۳۸۶-۱۲-۰۵ ۰۹:۵۲:۴۵
آقا این مدیران که شما از آنها می نالید چطوری توانسته اند چنین کاری بکنند؟ یکی از راههایش این است که مزایای فراقانونی برای زیر دستان در نظر بگیرند تا آنها هم به مدیر اعتراض نکنند.
این عین سیاست معاویه است.
جانبازانی که می گویند بدون چشمداشت جنگیدند خطبه های حضرت علی را بخوانند و اجر اخروی خود را با این استدلال ها (ما مستحق تریم به بیت المال یا مدیران زیاده خواه) کمرنگ نکنند.
البته همانطور که این نماینده گفته مشکل معیشت از سهم خواهی جداست. (51838)
یک جانباز
۱۳۸۶-۱۲-۰۵ ۱۰:۲۵:۳۹
سایت محترم الف
با تشکر از عنایت ویژه شما به ایثارگران و جانبازان که نشان می دهد که حالا که جانبازان برای دفاع از حق قانونی خود تلاش می کنند چون برای شما و جناح طرفدار شما اثرات منفی دارد و فریاد دادخواهی آنان باعث می شود شما نتوانید چون گذشته از آنان برای بالا رفتن از پله های قدرت از آنان بهره ببرید با شانتاژ خبری در این خبر اعلام می کنید جانبازان خواستار سه حقوق هستند.
کدام سه حقوق ؟
آنچه که تحت عنوان حق پرستاری می دهند و حق ایثارگری که بدلیل وارد شدن ضایعه جسمی باید بدهند که نمی دهند مانند دیه ای است که بر فرد صدمه دیده در یک تصادف از سوی صذمه زننده پرداخت می شود در جایی که صدمه زننده یک کشور خارجی دولت مکلف است دیه افراد صدمه دیده را پرداخت کنند که عنوان مستمری ایثارگری بدان تعلق می گیرد.
حال اگر جانبازی با همه نا توانی جسمی مشغول بکار شود حق ایثارگری را که دولت بدلیل صدمات وارده جسمی باید بپردازد نمی دهند حالا شما بفرمائید سه حقوق
سایت الف برای ساختن این خبر دروغ باید استغفار کند و الیاس نادران یا فهم درستی از مفاهیم حقوق و مستمری ایثار ندارد و یا بر اساس منافعی دیگر اینچنین موضع گیری می کند
خداوند به اشان فهم درست بدهد (51841)
دامرودي
۱۳۸۶-۱۲-۰۵ ۱۲:۲۱:۵۱
جناب آقاي نادران - اقتصاد ان گرامي
تنها يك سوال از شما دارم آيا شما كه نماينده مجلس هستيد و در فيش حقوقي تان يا خارج از آن از مزاياي متنوع و مختلف دريافت مي كنيد كه عمدتا نياز هم هست مانند هزينه هاي اداره دفتر يا حق مسكن بدين معناست كه شما سه يا چند حقوق دريافت مي كنيد يا صرفا رديف هايي از يك حقوق مي باشد حال شما كه دكتراي اقتصاد داريد بما بگوئيد حق پرستاري يا ايثارگري كه صرفا رديفي از يك فيش حقوقي محسوب مي شود و براي تعديل دريافتي خلق شده است معناي سه حقوق مي دهد.
حال اگر بر اساس توانايي هاي فردي و منطبق با قانون مجلس كه 12 سال پيش به تصويب رسيده و به تاييد شوراي نگهبان رسيده است در جايي شاغل شويم زياده خواهيم؟
قابل ذكر است كه قانون نه تنها استخدام جانبازان را منع نكرده است بلكه حمايت هم كرده است لطف كنيد قبل از هر مصاحبه اي در قوانين موجود غور نمائيد و سپس زحمت حرف زدن به خود بدهيد. (51861)
بهتر است آقایانی که به سفر اروپایی با هزینه دولت می روند کمی به جای تفریح، امکاناتی را که کشورهایی مثل استرالیا، آلمان، انگلیس، کره و حتی کشوری مثل مالزی که معلول جنگی هم ندارد... به جانبازان و معلولان میدهند را ببینند و بفهمند که آنها که دم از اسلام نمی زنند چگونه به این قشر خدمت رسانی میکنند! سوال من از آقای نادران این است که هزینه تبلیغاتی شما را چه کسی پرداخت میکند! (51869)
از آقاي دكتر نادران سوال كنيد شما كجا جانباز شده ايد؟ چرا لايحه جامع را به خاطر اينكه جانباز شويد به چالش كشانديد. (51885)
جانباز
۱۳۸۶-۱۲-۰۵ ۱۵:۰۰:۱۹
خبر شما بسيار مغرضانه و عليه جانبازان تنظيم شده است.به نظر مي رسد نه شما و نه اقاي نادران درك درستي از انچه در لايحه امده نداريد. زيرا بيش از بيست و پنج ماده از اين لايحه داراي اشكالات اساسي است كه برخي از انها حقوق انساني ايثارگران و جانبازان را پايمال مي كند - چه برسد به چندرغاز مستمري كه بنياد ميپردازد. البته سه تا حقوقي كه اقاي نادران مدعي است من نمي گيرم شايد خودشان دريافت مي كنند ؟ (51888)
فیلم آژانس شیشه ای حاتمی کیا را همه فکر می کنم دیده اید؟! این فیلم قصه جانبازی است که برای جانبازی دیگر تلاش می کند تا حق او را بگیرد؟ اما داستان روایت هایی را نقل میکند که جالب توجه است؟ اما به اعتقاد من این گونه مشکلات - کمک به جانبازان عزیز - را باید با مذاکره و صحبت با نماینده حل نمود. امکان دارد که نماینده محترم تصور دیگری از این حرف داشته یا مقصود سوال کننده را کامل متوجه نشده و یا اینکه سوال کننده خوب منظور خودش را بیان نکرده است؟ قطعاً این نماینده نیز که خود از جانبازان است درد قشر جانبازان را با وجود خود درک میکند و بی احترامی به آنها نمیکند؟ نکته دیگر آنکه جانبازان عزیزی هستند که هنوز از امکانات اولیه هم بهره مند نشده اند و اگر قرار باشد کمکی شود باید به این افراد کمک نمود و آنها در اولویت هستند. این کجای عدالت است که یکنفر حتی جانباز با درصد بالا حقی را طلب کند که دیگر جانبازان هنوز از حق اولیه خود بهره مند نشده و حتی از آن حق اولیه هم چشم پوشی کرده اند؟ قطعاً برخی مسائل با مذاکره و بیان درست مقصود ها حل می شود. نکته سوم نیز اینکه بسیاری از افراد هستند که در انقلاب جانباز شدند اما صدای آنها در نیامد و اجر خود را حتی با دریافت حق از بنیاد شهید و جانبازان ضایع نکردند؟ در پایان باید گفت خواهران و برادران عزیز هر یک از ما به این انقلاب مدیون هستیم و بدهکار به انقلاب هستیم و هر کدام از ما با توجه به مسوولیتمان وظیفه مان سنگین است. پس باید واقع بینانه و با چشم باز تصمیم بگیریم و در جهان دیگر باید پاسخگوی اعمال و تصمیمات مان باشیم. (51889)
nader razavy
۱۳۸۶-۱۲-۰۵ ۱۵:۴۱:۳۲
جناب دکتر نادران
من نگرانی ام این است که این برخوردی که داشتید دستمایه سو استفاده رادیوهای بیگانه و به خصوص صدای آمریکا بشود (51895)
ghasem
۱۳۸۶-۱۲-۰۵ ۱۶:۲۶:۱۰
کار آقای نادران که با توجه به نزدیک بودن انتخابات بود واقعا جای تقدیر و تشکر دارد ولی ای کاش این رویه و این اعتقاد در مورد همه مسایل وجود داشت. (51900)
هادی رجبی
۱۳۸۶-۱۲-۰۵ ۱۸:۰۳:۱۳
من با آقای نادران موافقم
ولی کاش بجای این همه غیرت وصلابت پیش از انتخابات کمی هم به فکر 20000000000دلاری(بیست میلیارد دلار) که دولت فخیمه به باد دادند میبودند تا شاید این کلمات گهر بار کمی قابل باور به نظر میرسید! (51915)
بي ادعا
۱۳۸۶-۱۲-۰۵ ۱۸:۲۷:۰۴
اين آقاي فلان كجا جانباز شده ؟
دانشگاه هاوائي؟
من تعجبم از جانبازان است كه اصلا چرا در چنين جلساتي شركت ميكنند؟
آيا طرح مشكلات جانباز در جلسات آنچناني كه براي جمع آوري راي تشكيل ميشود ، نبايد آقاي فلان را عصباني كند و درون واقعيش را نشان دهد؟البته كه ... .
اين آقا برود وهزينه هاي از كار افتادگي جانبازان ومخارج دوا و درمانشان را هم يا براي خودش بگيرد و يا قطعش كند كه عقده هايش شايد كمي فروكش كند.
طرف حساب جانبازان فقط خداست و مطمئنم و مطئن باشيد كه همو جواب جانباز و آن كسان ديگر را ميدهد . صبر و سكوت پيشۀ جانباز است. والسلام (51917)
درود بر اصولگرایی آقای نادران و دوستانشان (51925)
باسلام قیامت جای خوبی برای حساب وکتاب هست سوال ایامیدانی واعتقاد دارید درودبر حضرت ایت الله شاهرودی که یکسری مشاوررا مرخص کرد امیدواریم شامل شمانیزشود (51929)
حسن جانباز 70 درصد
۱۳۸۶-۱۲-۰۶ ۰۹:۲۵:۰۲
از مسئولین محترم سایت وزین الف تمنا میکنم به حرمت ایثار گران دفاع مقدس این بحث را خاتمه دهند. (51946)
حمید جانباز
۱۳۸۶-۱۲-۰۶ ۱۲:۴۳:۲۱
نظراتی را که اقای نادران مطرح نمودند نظراتی کاملا غیر کاشنا سی بوده وایشان یک طر فه قاضی رفته اند تنها به این موضوع اشار ه مینمایم که لیس للا نسان الا ما سعی ولازم به ذکر است که دیوان عدالت اداری بر خلاف نظر ایشان ارای بسیاری صادر نموده است (51974)
محمد رضا
۱۳۸۶-۱۲-۰۶ ۱۳:۱۶:۱۶
جناب آقای نادران کاش لحظه ای خود را یک جانباز قطع نخاع از گردن فرض میکردید و یا چشمان خود را یک هفته با دستمال می بستید ، تا جانبازی را احساس کنید .آیا شما حاضرید که هر دو پای شما از بیخ بیخ قطع باشد ، انگشتان دست راستتان هم قطع باشد ، از قفسه سینه هم دو دنده را بیرون کشیده باشند و از سن 15 سالگی به مدت 26 سال هم روی ویلچر بنشینید و خوشحال باشید که شما نشسته اید تا دیگران سر پا باشند به خدا اگر بگوئید آری من شک میکنم ، مشکل مملکت ما این نیست که یک جانباز 2 یا 3 حقوق میگیرد ، به شما توصیه میکنم به سراغ مفاسد اقتصادی و مفاسد اجتماعی که کشور را دارد تباه میکند بروید آنجا چیزهائی دستگیرتان میشود ، من از شما به عنوان یک جانباز هفتاد در صد از صدام میگذرم ولی از شما نمیگذرم ، خدا هم از شما نگذرد . (51980)
محمد رضا
۱۳۸۶-۱۲-۰۶ ۱۳:۲۰:۴۶
جناب آقای نادران کاش لحظه ای خود را یک جانباز قطع نخاع از گردن فرض میکردید و یا چشمان خود را یک هفته با دستمال می بستید ، تا جانبازی را احساس کنید .آیا شما حاضرید که هر دو پای شما از بیخ بیخ قطع باشد ، انگشتان دست راستتان هم قطع باشد ، از قفسه سینه هم دو دنده را بیرون کشیده باشند و از سن 15 سالگی به مدت 26 سال هم روی ویلچر بنشینید و خوشحال باشید که شما نشسته اید تا دیگران سر پا باشند به خدا اگر بگوئید آری من شک میکنم ، مشکل مملکت ما این نیست که یک جانباز 2 یا 3 حقوق میگیرد ، به شما توصیه میکنم به سراغ مفاسد اقتصادی و مفاسد اجتماعی که کشور را دارد تباه میکند بروید آنجا چیزهائی دستگیرتان میشود ، من به عنوان یک جانباز هفتاد در صد از صدام میگذرم ولی از شما نمیگذرم ، خدا هم از شما نگذرد . (51981)
جانبازی قطع نخاع
۱۳۸۶-۱۲-۰۶ ۱۳:۳۰:۰۲
من از بیگانکان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن اشنا کرد.
فقط می توانم بگویم متاسفم! آقای نادران که مثل جانبازان قطع نخاع ها و دیگر دوستان جانباز مشکل ندارند از همه مواهب زندگی لذت کافی را می برند و حق هم دارند اینگونه بگویند! آیا شما هیچ فکر کرده اید که جانبازان علاوه بر اینکه مشکلات آدمهای معمولی را یدک می کشند مشکلات خاص خود را هم دارند؟ باور بفر مائید اگر دنیا را هم به ما بدهند برای ما جانبازان به اندازه پشیزی ارزش ندارد. دعا کنید که ماجانبازان هم زودتربه خیل دیگر دوستان شهیدمان بپیونندیم تا شاهد این مسائل از زبان افراد به ظاهردوست نباشیو وددیگر اقایان برای دادن حقوق به این قشر اینقدر بد اخلاقی نکنند. (51982)
دو مطلب می خواستم عرض کنم
1 - مبلغ حقوق جانبازی که جناب آقای نادران می فرمایند 2500 تومان است که از یک سال پیش این مبلغ هم پرداخت نمی شود
2 - امیدوارم آقای نادران وقت داشته باشند و به کمیسیون حالت اشتغال سری بزنند و ببینند صلاحیت چه افرادی مورد تایید قرار میگیرد بنده کسانی را می شناسم که با سرمایه های میلیاردی از جانب کمیسیون حالت اشتغال تایید صلاحیت می شوند
آنچه در بنیاد جانبازان ناراحت کننده است تبعیض و بی عدالتی است (51990)
hajreza
۱۳۸۶-۱۲-۰۶ ۱۶:۳۱:۲۷
هوالمحبوب و با سلام
واقعا از جناب آقای نادران تشکر می کنم درست است که جانبازان چشم و چراغ این ملت هستند درست است که باید آنها مشکل معیشتی نداشته باشند درست است که ..... اما زیاده خواهی توسط بعضی ها می تواند بسیاری از مردم را نسبت به جانبازان بدبین کند در دوسال گذشته بنیاد شهید به اعضای خانواده یعنی همسر و فرزندان با اینحال که از بنیاد شهید خانه هم دریافت کرده اند برای خرید خانه تا 18 میلیون تومان وام با بهره کم واگذار کرده است این از عدالت بدور است این باید بصورت بلاعوض در حق خانواده هایی از شهدا باشد که از داشتن مسکن محروم هستند این می تواند جامعه را نسبت به بودجه بنیاد شهید حساس کند اما در خصوص حقوق مدیران بعضی ها نوشته اند نباید بخاطر یک عمب خلاف خلاف دیگر را توجیه کرد پس تفکر اهی دوستان به کجا رفته است عدالت و عدالتخواهی باید برای همه یکسان باشد برای من رزمنده سابق و برای ان خانواده شهید و همه مردم بصورت یکسان البته بنده مخالف امتیازات قانونی نیستم و این را حق خانواده های شهدا می دانم اما با منطق و بدون زیاده خواهی. دوستدار شهدا و خانواده های آنها حاج رضا (52001)
مایه تاسف است که ایشان عمدا یا سهوا آمار و اطلاعات غلط ارایه کرده اند و با شبهه افکنی بدبینی را در جامعه ترویج کرده اند جواب ادعاهای باطل وسخنان بی اساس ایشان که به دلیل عدم اطلاع می باشد تهیه و برای ایشان وعموم اعلام خواهد شد. و از ایشان جهت مناظره درحضور مطبوعات مردم و ایثارگران دعوت میکنم تا با ارایه قوانین و استدلالات کافی سخنان ایشان به نقد کشیده شود از خداوند متعال مسئلت دارم که این سخنان از روی حسن نیت بیان شده باشد و ایشان بازیچه عده ای نشده باشند. یوسف مجتهد رییس دفتر مطالعات راهبردی بنیاد شهید و امور ایثارگران (52035)
[جناب آقاي نادران با شناختي كه از شما وخانواده شما دارم اين مطالب بي پايه واساس بعيد بود فكر ميكنم در يك بازي سياسي كه بدنبال بدبين كردن ايثارگران از دولت ومجلس قرار گرفته ايد ردپاي اين موضوع همان به چالش كشاندن لايحه جامع خدمات رساني به ايثارگران مي باشد خط تضعيف دولت خدمت گزار مي باشد . (52041)
میم ت
۱۳۸۶-۱۲-۰۷ ۱۱:۱۷:۵۴
جناب آقای نادران طوری رفتار کنید و کنیم تا مردم حتی در بدترین شرایط اجتماعی و اقتصادی آن مقدار امنیت و آرامش خود را از بابت خون شهید و ایستادگی آزادگان و ایثار جانبازان بدانند از حضرتعالی خواهش میکنم هر چند خود نیز در کسوت جانبازی میباشید یک روز به آسایشگاه های امام خمینی و یا شهید بهشتی ویا آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان صدر بروید و یک روز نه بیشتر با آنان زندگی کنید بخداوندی خدا اگر راضی باشید یک بند از انگشتانتان را جدا کنند و به شما به جای آن دنیا را به شما بدهند به عنوان جانبازی که کمیسون پزشکی این مملکت 95 درصد جانبازی دارم خطاب به شما میگویم :
اگر دینم اسلام نبود و مرادم امام نبود و مریدم آیت الله خامنه ای نبود به 26 سال نشستن روی ویلچر خود شک میکردم آقا جان مشکل مملکت ما این نیست بروید دنبال اشتغال جوان ازدواج جوانان برخورد با مفسدان اقتصادی نه آزاد کردن قلیان سنتی در قهوه خانه ها و ممنوع کردن قلیان میوه ای و هزاران مشکل و دغدغه دیگر که شما رها کرده اید و به جانبازان که تمام هستی خود را برای این نظام و این کشور داده اند ایراد میگیرید طوری سخن نگوئید که به مردم القاء شود که تمام امکانات این مملکت مال قشر ایثارگر است اگر برای اینجانب جنگ در سال 61 تمام شد برای همسر و فرزندانم و نسل های بعد از من تمام ناشدنی است از حیث صبر و شکیبائی منظورم است . (52054)
جناب آقاي الياس نادران همان طور كه اطلاع داريد در آمريكا وكشورهاي ديگر به باز ماند گان جنگ وخانواده آنان احترام ميگذارند و كليه مشكلات معيشتي/آموزشي/تفريحي و.... را حل كرده است شما ميدانيد همين خدمت اندك از جمله حقوق را به حدود 30 درصد از جانبازان مي دهيد و70 درصد خدمات معيشتي نمي گيرند ايكاش شما و آقاي احمدي نزاد سري به بنياد اقتصادي شهيد بزنيد تا ببينيد چه خبر است چه هزينه هاي ميشود كه اين خدمات اندك را به ايثرگران بدهند. (52061)
ابتداءً از مطالعه متن خبر، همسو با آقاي نادران فكر ميكردم كه اين زيادهخواهي است و خيلي تأسف خوردم؛ اما اظهارنظرها بيانگر آنند كه ايشان خلط مبحث نموده و عناوين مندرج در يك فيش حقوقي را ـ كه چه بسا براي جبران نقيصهها و وضعيت خاص جانبازان پرداخت ميشود ـ حقوق مستقل به حساب آورده و عنوان \"سه حقوق\" را مطرح كردند. از عزيزان جانباز خصوصاً فارغالتحصيلان رشته حقوق استدعا دارم موضوع را با ديد حقوقي و كارشناسي بررسي نموده و با اطلاعرساني مناسب از عزت و شرف جانبازان عزيزمان دفاع كنند.
م. غلامي ـ رزمنده و فارغ التحصيل حقوق (52065)
سيدرضاسيدرضايي
۱۳۸۶-۱۲-۰۷ ۱۳:۰۵:۳۱
باسمه تعالي
اظهار نظر مفصل و كارشناسي پيرامون اظهارات آقاي دكتر نادران را براي خود ، كه در جلسه ي مذكور حضور نداشته ام ، قرين به صواب نمي دانم ، اما اجمالا\" چنانچه جناب ايشان با فرض طرح سوالي از ناحيه ي جانبازي ، از واژه ي زياده خواهي استفاده كرده باشند ، اين را نيز زيبنده ي ايشان كه بحمدالله از پيشكسوتان جهاد و نيل به مقام جانبازي است ، نمي دانم و شايسته است حضرت ايشان با متانت و شرح صدر بيشتر و استخدام واژگان و عباراتي شايسته تر ، در صدد توجيه و اقناع پرسشگر برآيند .
البته نحوه ي خبررساني غير حرفه اي الف نيز محل اشكال و گلايه ي فراوان است ؛ آنجا كه گفته شده \"مخالفت صريح دكتر نادران ، با درخواست عده اي از جانبازان حاضر در نشست مردمي جبهه ي متحد اصولگرايان ، براي قانوني كردن پرداخت سه حقوق مجزا به اين عده ! \"
الف در حالي از اين عبارت استفاده مي كند كه نادران از چنين عبارتي بهره نبرده است .
اما سخن كوتاهي با كاربران محترمي كه در باره ي تحصيلات ، موضوع جانبازي و محل تحصيل آقاي نادران مطالبي را نوشته اند:
دوستان عزيز !
رعايت انصاف و مراقبت در اظهارات و پرهيز از اظهار نظر در باره ي آنچه نمي دانيم ، وظيفه ي اخلاقي و شرعي ماست و رعايت انصاف عين عدالت و دوري از آن عين ستمكاري است.
علي عليه السلام مي فرمايد \" عدل ، همان انصاف است \"
خداي بزرگ نيز در مصحف شريف ، بر همين سبيل هدايت فرموده است :
\" لاتقف ما ليس لك به علم \"
آقاي نادران ، از مبارزان پيش از پيروزي انقلاب است كه در شب عاشوراي حسيني در سال 57 ، در جريان مبارزه براي براندازي رژيم منحوس پهلوي از ناحيه ي دو دست ، فك و صورت به شدت مجروح شده و به مقام جانبازي نايل آمد و همرزمش مرحوم عباس زنگانه اعلي الله مقامه الشريف به صف نوراني شهيدان پيوست.
پس از پيروزي انقلاب و اواخر دهه ي شصت ، براي ادامه ي تحصيل به فرانسه رفت و اينك در دانشكده ي اقتصاد دانشگاه تهران ، تدريس مي كند .
در پايان نيز سخن كوتاه ديگري با آقاي نادران!
جانبازان ، به زياده خواهي متصف نمي شوند ، چرا كه ايثار گري مقارن آن نيست و اساسا\" كساني كه بيش از حقوق مقرر در قانون مي خواهند ، از چارچوب ايثارگري خارجند.
نيز در مقام اعطاي تسهيلات و امكانات به طلايه داران عرصه ي جهاد و شهادت نبايد از سه برابر شدن اعتبارات گفت !
من به عنوان برادر 2 شهيد و يك جانباز كه خود نيز مفتخر به ثبت نام در جريده ي مشعشع جانبازانم عرض مي كنم كه شايد اين افزايش اعتبارات ، منجر به گسترش سازمان عريض و طويل بنياد بوده باشد ! و حقيقت آن است كه اقدامات مخلصانه ي شما در مجلس هفتم به رضايتمندي خانواده ي بزرگ ايثارگران منتج نگرديده است و تصديق مي فرماييد كه ميزان ، در ارزيابي كار هاي انجام شده ، رضايتمندي ايثارگران است و چنانچه بخش وسيعي از اين عزيزان به علت شدت مشكلات تحميلي به آنان ، خواستار قوانين ساعي ديگري باشند ، لزوما\" در ورطه ي زياده خواهي گرفتار نشده اند.
جناب نادران!
برادر شهيد من ، سيدحسن كه در شهريور عام الحزن ، 60 و آن يكي سيدحبيب كه در آذر همان سال ، به شهادت رسيدند ، را شما مي شناسيد و از قضا با شهيد سيد حسن كه توسط منافقين ترور شده و به شهادت رسيد ، از زمان مبارزه آشنايي داريد ، اين 2 بزرگوار حتي در سالگرد شهادتشان ، با يك پارچه نوشته ي 5000 توماني كه سالگشت شهادتشان را گرامي بدارند ، از سوي بنياد ،تكريم نمي شوند.
مسوولان بنياد ، در طول 22 سال كه از جانبازي من مي گذرد ، به جز يكبار در زمان جنك ، هيچگاه به سراغ من نيامده اند!
و 0 0 0
در پايان ، ضمن اعتذار از تصديع و آرزوي عافيت كامل براي بزرگ جانباز انقلاب ، حضرت آيه الله خامنه اي و نيز جناب عالي و همه ي جانبازان عزيز و آرزوي پايداري در راه ، نوشته ام را با طرح پرسشي از مسوولان محترم بنياد شهيد و امور ايثارگران ، به پايان مي برم :
چرا بنياد ، اين جمله ي حضرت امام رحمه الله عليه را كه در سالهاي اول دهه ي 60 در صدر مكاتباتش بود را حذف نموده و جمله ي ديگري را جايگزين آن نموده است !؟
\" اگر روزي معلوم شود كساني در كار خانواده هاي شهدا اشكالتراشي مي كنند ، بايد به عنوان ضد انقلاب مورد تعقيب واقع شوند . \"
تهران
7 اسفند 86 (52066)
[جناب آقاي نادران
1- حق پرستاري ويژه همسران ويا افرادي مي باشد كه 24 ساعته درخمت جانبازان ميباشند.
2-مستمري ويژه كليه جانبازان ميباشد.
3-اينكه اينجانب قطع نخاع ميباشم و با همين شرايط نيز ادامه تحصيل داده ومشغول به كارشده ام وبابت زحماتم حقوق ميگيرم زياده خواه هستم .
لطفا حقوقهاي دريافتي خودتان را بيان فرماييد.؟ (52078)
خوب بو د مسئولين بنياد شهيد لايح جامع را خوب ميديدند تا تمامي اين مشكلات وبحثهاي زائد حل مي شد زيرا لايحه بعنوان سند راهبردي مطرح بود كهاينگونه شد كه جاي تاسف دارد/ (52080)
علیرضا
۱۳۸۶-۱۲-۰۷ ۲۰:۵۴:۱۰
آقای نادران عزیز من جانباز نیستم ولی از صمیم قلب برای شما متاسف شدم بخاطر فرهنگ تاسف آوری که بکار بردی و جانبازان را زیاده خواه نامیدی (52097)
با سلام اينگونه بحثها نتيجه ندارد لطفا پايان دهيد. دولت وبنياد اگر نيت خدمت دارند مشكل ايثارگران را بررسي و آنرا قانون كنند همانند ساير كشورها واگر نمي خواهند بنياد را تعطيل كنندوكسي طلبكار نيست وظيفه اي داشتيم انجام داديم جانباز (52124)
جانباز 70 درصد
۱۳۸۶-۱۲-۰۸ ۱۰:۱۸:۰۸
در دادن امتیازات و امکانات هیچ ملاکی بالاتر از جهاد در راه خدا نیست .
نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزانه به دست فراموشی سپرده شوند . امام خمینی ره
صد رحمت به ماهر عبدالرشید و عدنان خیرالله به روحشان صلوات .
اگر چنین چیزی صحت داشته باشد که جناب آقای نادران میفرمایند مگر جمع حقوق یک جانباز چقدر میشود آیا از حقوق ماهیانه یک راننده پیک موتوری بیشتر است ؟ (52133)
MRTPM
۱۳۸۶-۱۲-۰۸ ۱۱:۵۴:۲۶
با سلام به تمامی بازدیدکنندگان الف :
نمیدانم چرا بعضی از مسئولین مملکتی به مجرد اینکه گروهی از مردم خصوصا قشر جانباز و ایثارگر که در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی بدو ن هیچ چشم داشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جز به دفع فتنه و دفاع از وجب به وجب این سرزمین به چیز دیگری فکر نمیکردنند تا صحبت از حق و حقوق نه بالاتر از مردم میکنند بلافاصله انگ : جمع شما برای نظام تهدید است و یا جانبازان زیاده خواه هستند و یا مطالبه فراقانوني جانبازان را میزنند .
جناب آقای دکتر الیاس نادران :
فراموشمان نشود که 8 سال تمام مردم ایران در جنگ تحمیلی شرکت داشتند و ایثار و فداکاری کردند ایکاش تمامی جانبازان به خیل عظیم شهدا میپوستند تا دگر زیاده خواه نباشند البته زیاده خواهی ما فقط و فقط گرفتن صبر جزیل از سوی حضرت حق به خودمان و خانواده هایم میباشد تا بتوانیم در این جامعه وا نفسا چند سالی عمر کنیم و به دیدار دوستان شهیدمان بشتابیم .
به شما توصیه می کنم که به دنبال مطالب قابل پیگیری تری مانند موضوع ذیل بروید :
چگونه سیاستهای نامناسب \'سلطان\' میسازد؛
به گزارش \"الف\"، يك مقام آگاه در صنعت قند و شكر، در گفتگو با یک منبع خبری گفته است : در سال های گذشته، \"محمدرضا ي\" سهامدار عمده شركت های مختلف قندوشکر به عنوان \"سلطان شكر\" معروف شد كه هم اکنون به اتهام زمين خواري در حال محاكمه است، اما در دو سال اخير، كاهش ناگهانی و بی سابقه تعرفه واردات شکر باعث شد، افرادي در واردات شكر \"سلطان\" شوند كه سلطان قبلي در برابر آنها نوچه هم به حساب نميآيد.
وي گفت: افرادي با سوابق قير فروشی، ساختمان سازی، چتايي فروشی و ... در دو سال اخیر اقدام به واردات گسترده شكر كردهاند.
و سخن آخر اینکه مواظب باشید :
خسرالدنیا و الاخره نشوند
با احترام جانباز 70 درصد ویلچر نشین که عشق او نشستن خویش است و ایستادگی همه مردم ایران . (52140)
جنا ب دكتر نادران در دادن خدمات به جانبازان تبعيض وجود دارد مثلا بعضي از كارمندان بنياد شهيد دو حقوق ميگيرند وجانبازاني داريم كه اصلا هيچ حقوق ودريافتي ندارند بهتر است بجاي اين حرفها به همه جانبازان حقوق ايثارگري بدهيم و زمينه اشتغال آنان را هم فراهم كنيم نه مثل تبصره 6 كه جانبازان را خانه نشين ميكند واين خود تبعات دارد در دنيا هزينه ميكنند اشتغال ايجاد ميكنند درايران هم بنياد شهيد وامورايثارگران هزينه ميكند تا جانبازان خانه نشين شوند. براي خدمت به اين عزيزان بيائيد ببينيد در دنيا بي ادعاچه ميكنند ماهم حداقل همان كارها را بكنيم اقاي نادران اگر خواستيد كارشناساني هستند كه الفباي خدمت به ايثارگران را به شما بگويند ودر آخر از شما مي خواهم به اين قشراحترام بگذاريد در آخر بنده بعنوان يك جانباز هيچ امكاناتي نميخواهم والحمدالله نياز ندارم و اينها را گفتم تا بدانيد تا بحال كاري نكرديد وازاين به بعد فكري كنيد باتوجه به اينكه جانباز قبل از انقلاب هستيد. (52228)
MRTPMTPM@GMAIL.COM
۱۳۸۶-۱۲-۰۹ ۱۱:۰۳:۱۰
با سلام :
اربعین حسینی را به تمام مسلمانان جهان خصوا مردم سرفراز ایران تسلیت عرض میکنم .
جناب آقای نادران برادر و دوست گرامی که در رزمندگی و جانبازی و اعتقادات و . . . وجوه مشترکی داریم استفاده از کلماتی مانند زیاده خواهی و فراتر از قانون ، من جلوی این زیاده خواهی را میگیرم در شان و منزلت نه شماست و نه قشر ایثار گر .
در سال 60 هنگامیکه این جانب 15 یا 16 سال بیشتر نداشتم به ندای هل من ناصرا ینصرونی حضرت امام لبیک گفتم و به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدیم و آینده که چه میشود و چه میشویم برایمان اصلا مهم نبود ولی این باور را داشتیم که بعد از اتمام جنگ با سپری شدن روز ها و سال ها که 19 سال آن را پشت سر گذاشته ایم خیلی از ارزشهای جامعه به قول اون وری ها آپ دیت و به روز میشود و شاید ارزشی ضد ارزش شود که باز هم برایمان مهم نیست .
سوالات اینجانب از حضرتعالی این است :
که چرا در 15 یا 16 سالگی زیاده خواه نبوده ام ؟
چرا بعد از 26 سال مانوس بودن با ویلچر زیاده خواه شده ام ؟
چه کسانی و چه سیستمی مرا زیاده خواه کرده است ؟
به خداوندی خدا اگر این کلمه بکار برده حضرتعالی را به رفراندوم افرادی که شاید به زعم عده ای از شماها هیچ وجوه اشتراکی بین من و شما ندارند بگذاریم قطعا و صد در صد به شما خرده خواهند گرفت .
و سوال آخر اینکه چرا در این زمان که انتخابات هشتمین دوره مجلس را داریم ما زیاده خواه شده ایم ؟
بابا توی این مملکت یک ورزشکار در مسابقه ای با رقیب خود که اسرائیلی است بازی نمیکند و مبالغ آنچنانی میگیرد و در مراسم های متعددی از او تجلیل میشود (که ما ایثارگران نیز ایشان را تحسین میکنیم ) آنوقت ما زیاده خواه میشویم .
فرازی از وصیت نامه حضرت امام خمینی را برایتان ارسال میکنم یا شاید فراموشتان شده باشد :
برترى ملت ايران در عصر حاضر
من با جراءت مدّعى هستم كه ملت ايران و توده ميليونى آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول اللّه صلى اللّه عليه و آله و كوفه و عراق در عهد اميرالمؤ منين و حسين بن على صلوات اللّه و سلامه عليهما مى باشند. آن حجاز كه در عهد رسول اللّه صلى اللّه عليه و آله مسلمانان نيز اطاعت از ايشان نمى كردند و با بهانه هايى به جبهه نمى رفتند كه خداوند تعالى در سوره توبه با آياتى آنها را توبيخ فرموده و وعده عذاب داده است . و آن قدر به ايشان دروغ بستند كه به حسب نقل در منبر به آنان نفرين فرمودند و آن اهل عراق و كوفه كه با اميرالمؤ منين آنقدر بدرفتارى كردند و از اطاعتش سرباز زدند كه شكايات آن حضرت از آنان در كتب نقل و تاريخ معروف است ، و آن مسلمانان عراق و كوفه كه با سيدالشهداء عليه السلام آن شد كه شد و آنان كه در شهادت دست آلوده نكردند يا گريختند از معركه و يا نشستند تا آن جنايت تاريخ واقع شد. امّا امروز مى بينيم كه ملت ايران از قواى مسلح نظامى و انتظامى و سپاه و بسيج تا قواى مردمى از عشاير و داوطلبان و از قواى در جبهه ها و مردم پشت جبهه ها با كمال شوق و اشتياق چه فداكاريها مى كنند و چه حماسه ها مى آفرينند. و مى بينيم كه مردم محترم سراسر كشور چه كمكهاى ارزنده مى كنند. و مى بينيم كه بازماندگان شهدا و آسيب ديدگان جنگ و متعلقان آنان با چهره هاى حماسه آفرين و گفتار و كردارى مشتاقانه و اطمينان بخش با ما و شما روبرو مى شوند و اينها همه از عشق و علاقه و ايمان سرشار آنان است به خداوند متعال و اسلام و حيات جاويدان . در صورتى كه نه در محضر مبارك رسول اكرم صلّى اللّه عليه و آله هستند و نه در محضر امام معصوم صلوات اللّه عليه . و انگيزه آنان ايمان و اطمينان به غيب است . و اين رمز موفقيت و پيروزى در ابعاد مختلف است و اسلام بايد افتخار كند كه چنين فرزندانى تربيت نموده و ما همه مفتخريم كه در چنين عصرى و در پيشگاه چنين ملتى مى باشيم .
ارادتمند شما و تمام ایرانیان : میم . ت (52231)
جانباز
۱۳۸۶-۱۲-۰۹ ۱۹:۰۴:۲۰
جناب آقاي نادران
من فكر ميكنم شما زندگي مرفهي داشته باشيد!
فرزندان شما در رفاه كامل به سر ميبرند!
شما در حالت خوش خيالي اين حرها را زديد!
شما هرگز در ميان جانبازان قرار نخوهيد گرفت!
راستي شما ماهيانه چقدر حقوق مي گيريد؟
تصور اين است كه ايشان آنقدر در رفاه بوده اند كه آگر هم جانباز
بوده اند مرجعه اي به بنياد نداشته اند!
بسياري از دانشجويان من فرزندان جانبازان ميباشند . آنها آينده سازان اين كشور خواهند بود بگذار آنها به جاباز بودن پدرانشان افتخار كنند.
آنها اين مطالب را خوشايند آينده خويش نمدانند!
سر انجام اين فرمايشات بد بيني است ! كه البته كار خود را كرده ايد
جاباز و عضو هيت علمي دانشگاه (52264)
خدا شمار ا ببخشايد اين جانبازان چه كردند به شما؟ (52265)
سلام به اقاي نادران بگوييد شما اين نام و نشان و نماينده بودنتان را به بهانه همين جانبازي بدست اورده ايد حالا كه به مقام و منصب رسيده ايد به بقيه پشت مي كنيد و اينطور جبهه گيري ميكنيد چرا اين را هم بدانيد از زماني كه شما در اين مقام منصوب شده ايد درصد جانبازان روز به روز به بهانه هاي مختلف كم مي شود خيلي از جانبازان الان بدون درصد هستند چون در زمان جنگ با صداقت بودنند و حاضر نمي شدند جبهه و جنگ را ترك كنند و حاضر به رفتن به بيمارستان نمي شدند اما امروز در اثر همان درد و رنجها و موج انفجارها مشكلات فراواني دارند و حتي اثرات شيميايي امروزه داره نمايان ميشه اما چون هيچ گونه مدرك باليني در زمان جنگ ندارند از هيچگونه مزايايي بهره مند نيستند چون شما قانون كاغذ بازي تصويب كرده ايد اينا هم ندارند چه بايد كرد حالا هم اونا كه چندر قاضي براي امرارومعاش فرزندان خود دريافت ميكنند هم شما ميگوييد زياده خواهي خيلي ممنون اين دست مريزاد به جانبازان است كه شما نثار انها ميكنيد (52266)
[جانباز 70%
۱۳۸۶-۱۲-۰۹ ۲۳:۳۲:۱۸
جناب نادران شما به چه حقي داريد اينگونه حرف مي زنيد. مگر شما وكيل جانبازان هستيد؟جانبازان زياده خواه نيستد امثال شما زياده خواه هستند كه به هيچ چيزي قانع نيستيد و براي پست و مقام حاضريد تما م ارزشها را زير سئوال ببريد.شما كه قطع نخاع نيستيد و ذره اي از مشكلات آنان را نداريد. سوال من از شما اين است كه شماچند از چند جا حقوق مي گيريد؟ حقوق مجلس، حقوق جانبازي، حقوق استادي دانشگاه، و.......... براي شما متاسفم. خواهشمندم خود را از خيل عظيم جانبازان درمند ودرد كشيده جدا نماييد و شما از ما نيستيد وكالت مجلس شما را عوض نموده است و اين مقامها ارزشي ندارد و زود گذر است و هم خودم هم خانواده براي خودمان متاسفيم كه دور قبل به شما راي داده ايم (52275)
بابا صديق جانباز 40درصد
۱۳۸۶-۱۲-۱۰ ۰۰:۲۱:۴۳
1جناب نادران :اولا اين همايش براي چه برگزار شده بود؟ ايا جزاين بود كه اين عمل شما وحزبتان (همايش مردمي اصولگرايان )يكي از اعمال غير قانوني (طبق قانون انتخابات )بود چون نه تنها شما بلكه هيچ نامزد ديگر وهيچ حزب ديگر قبل از تاريخ تعيين شده حق برگزاري جلسات انتخاباتي را ندارد.شما كه خيلي طرفدار قانون هستيد خودتان رعايت كنيد
2دعوت از جانبازان براي شركت در اين همايش نيز براي كسب وجههشما وگروهتان بوده است چون خوب ميدانيد كه حرف جانبازان در جامعه خريدار دارد.
3 فرمودهايد دربرابر زياده خواهي هر گروهي مي ايستم چرا درباره فعاليت شركتBIT كه سيگار را وارد اين مملكت ميكنند ساكتيد نكند سلامت جوانان اين مملكت در برابر سود اينچنين شركتهايي اهميت ندارد؟
4 در پاراگراف سوم خبر امده است كه به مشكلات....رسيدگي كنيد اين زياده خواهي نيست كه فرا فكني ميكنيد
5 در پاراگراف 5 با تشريح امتيازات شغلي مانند ارتقائ شغلي معافيت مالياتي و... اين امتيازات كجا هستند؟چقدر هستند؟وچرا اعمال نميشوند؟ وچرا در مقابل عمل نشدن به مصوبه مجلس كه خلاف قانون است كوتاه امده ايد؟
6 در پاراگراف 6 چنان از جانبازان حاضر در جلسه ياد ميكنيد كه گويي با يك مشت منافق طرف هستيد .
اقاي نادران اينطور نيست كه هركس با من نيست وحرف من را قبول نميكند پس عليه من است وخونش مباح.
7 در پاراگراف 7 از سه برابر شدن بودجه سخن گفته ايد اين بودجه صرف ايثارگران نميشود بلكه صرف حقوق كارمندان و... ميشود امام راحل فرمودند بنياد مستضعفان منحل /مستضعفان تحت پوشش كميته امداد/وجانبازانتحت پوشش بنياد جانبازان بروند وكليه امكانات بنياد مستضغفان به بنياد جانبازان منتقل شود يعني اينكه امكانات بنياد شهيد جوابگوي تمام ايثار گران نيست بفرماييد بنياد مستضعفان الان در خدمت چه كسي است وبه چه قشري خدمات ميدهد حالا كه جانبازان مثل بچه سر راهي دوباره به بنياد شهيد عودت داده شده اندچرا امكاناتي را كه امام براي انها در نظر گرفته بودند را از انان پس گرفتيد اگر اين قانوني است كجا وكي تصويب شده است وبر چه مبنايي ؟
8 در پاراگراف 8 با تاكيد برغير عادلانه بودن اين در خواست افزودهايد قبول اين درخواست ظلم در حق ديگر ايثارگران است كه استدلال غلطي است اگر اين عده درخواست اين حق رادادند براي تمام جانبازان است.
9 درپاراگراف 13 در رابطه باقانون جامع خدمات رساني فرموده ايد.ميخواهم سوال كنم چطور اينجا قانون خدمات رساني است در حالي كه مصوبه قانون جامع بوده است كه اتفاقا اوليين اشكال اين مصوبه همان كلمه جامع است در ثاني اگر اين قانون سي سال ديگر هم تعويق بيفتد اتفاق خاصي نمي افتد چون بود ونبود اين مثلا قانون هيچ فرقي ندارد قانوني كه حقوق قشر ايثارگر را پايمال كند همان بهتر كه نباشد.
10 در پاراگراف 14 گفته ايد خاطر جانبازان وايثار گران از اصرار اين دوستان ...
انصاف داشته باشيد اين به زعم شما (عده اي)جداي از جانبازان نيستند ما جانبازان بيست سال بعد از جنگ هيچ نگفتيم ديديم شما هم هيچ نميگوييد واصلا هم بروي مبارك نمياوريد فقط در ايام فتح خرمشهر /رحلت امام/هفته دفاع مقدس و...به جانبازان گير ميدهيد
اقاي نادران متاسفم كه نردباني شدم براي شما وامثال شما كه بالا برويد
متاسفم كه گول صورت ظاهر الصلاح شما را خوردم اما براي يك لحظه هم از رفتن به جبهه وجانبازي وسربازي وپاسداري از ولايت وانقلاب پشيمان نيستم
راستي اقاي نادران شما دكتراي خود را از كدام كشور ودر چه سالي گرفته ايد ؟
راستي اقاي نادران درصد جانبازي شما چقدر است ؟ايا شما هم احراز جانبازي شده ايد؟ كجا كميسيون شده ايد در كدام جبهه وكدام عمليات بوده ايد مسئوليت شما در جبهه چه بود؟
مطلب زياد است ولي به اطلاع ميرسانم حقوق اينجانب از بنياد توجه بفرماييد عرض كردم (حقوق ) 3600 تومان بوده كه انرا قطع كرده اند با اين تفسير كه شما از دو جا نميتوانيد حقوق بگيريد در حالي كه امروز هزينه رفت وامد فرزند من به مدرسه روزي 3000 تومان است وخودم راننده اژانس هستم اقاي نادران شما كه اينقدر طرفدار قانون هستي قانوني عمل كن راستي چرا هميشه قانون طرف شما غش ميكند
البته بعيد ميدانم سايت الف تمام اين مطلب را منعكس كند ولي اگر راست ميگوييد ومخلص مردم وايثارگران هستيد شما را براي مناظره عمومي در صدا وسيما دعوت ميكنم شما مداركت را بياور من هم مياورم شما دلايلت را بگو من هم ميگويم
اقاي نادران در زمان جنگ همه نوع سلاحي راروي ما ازمايش كرده اند از بمب وموشك و خمپاره بگير تا دوشكا وكلاش وتوپ وشيميايي
اقاي نادران شايد براي شما قطعنامه ومرگ صدام حكم پايان جنگ راداشته باشد ولي هر روز كه روزنامه را (كيهان را ميگويم) ورق ميزني ميبيني كه ما هنوز وهرروز شهيد ميدهيم با يك حساب سر انگشتي وجمع وتفريق ساده ميبيني كه ايثار گران جانباز حداكثر تا سي سال ديگر در اين زمين خاكي سكونت دارند وبه عبارتي نسل جنگ در حال منقرض شدن است پس اين سي سال راهم اگر صبر كنيد فكر نميكنم جاي دوري برود
اقاي نادران در اين سالهاي بعد از انقلاب ديواري كوتاه تر ديوار ما جانبازان وخانواده شهدا پيدا نكرده اندونكردهايد يكروز منافقين مارا چماقدار و فاشيست ميخواندند و به همين جرم ترورمان ميكردند وروز ديگر بعضي ها خشونت طلبمان ميدانستند وامروز ما زياده خواه و پررو و.... شده ايم راستي شما كه قانون دان هستي ميداني كه جرم ما چيست؟
اقاي نادران سينه پر درد است اي دريغا مرحمي .....
راستي چرا امام سفارش پيشكسوتان جهاد وشهادت را به دولتمردان ميكرد ؟
چرا پيامبر سفارش زهرا را به امت ميكرد ؟
چرا؟وچرا؟وچرا؟
شما خودت بهتر ميداني
در اخر يك خط شعر از زمان جنگ به عنوان يادگاري تقديم ميكنم
بسيجي خاطراتي ناب دارد درون سينه اش مهتاب دارد
بترسيد از ان روزي كه كه اين مهتاب افتاب شود
زد زياد (52279)
با سلام آقاي نادران چرا در بازي مديريت بنيادشهيد و ديگران افتاده ايد بيائيد خدماتي را كه بنياد به ايثارگران ميدهد برسي كن قطعا مطالب خود وخط تقابل ايثارگر در مقابل دولت را متوجه خواهيد شد .ما از آقاي رئيس جمهور مي خواهيم به وضع ايثارگران وبنياد شهيد وامور ايثارگران رسيدگي كنند. (52291)
الهیاری
۱۳۸۶-۱۲-۱۱ ۲۱:۴۰:۴۳
آقای نادران برای من مهم این نیست که چه گفته ای و چرا گفته ای برای من درد آور این است که چرا به خودت اجازه داده ای با این فرهنگ راجع به پاره های تن ما صحبت کنی . من بعنوان مادر دو شهید و یک جانباز قطع نخاعی تو را نمی بخشم (52427)
ناشناس
۱۳۸۷-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۴:۳۲
باسلام جناب اقای نادران ..بنده به عنوان یک مجروح شیمیایی مقدار ی از حرفهای شما را قبول دارم .امروزه متاسفانه همه جانبازان را به گونه ای میبینند که خیلی به انها رسیدگی می شود و این تا حدی شاید صحیح باشد اما نه برای همه ماکه ندیده ایم اما هیچ توقع هم نداریم چون ان وقت که به جبهه میرفتیم .به ما نمی گفتند که بعدها به شما حقوقی ویا حق پرستاری ویا....میدهند . ولی متاسفم اول هم برای خودم ..که در این روزها همه چیز را به خاطر مال دنیا زیر پا گذاشتیم و اگر مقداری هم برای اخرت چیزی جمع اوری کرده بودیم به خاطر همین مال دنیا حدر دادیم ورفت .(( امید وارم دوستان جانبازم که این مطالب را می خوانند از دستم دلخور نشوند. بنده حرفم به کسانی است که برای هر چیز توقع دارند .)). بنده از اقای نادران میخواهم که
پی گیری کنید کسانی که رنگ جبهه هارا ندیدند و حق تعدادی از جانبازان را میگیرند .و در حال خندیدن به ریش همسال ما هستند را بیرون بکشید و نگذارید ادامه دهند خندیدنشان را. خدا نگهدار (107455)