۹۱
توصيه به ديگران
۲۶
 
کد مطلب: 74489
تصميم سپاه اعلان جنگ به اسرائيل است
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۰
رسانه‌هاي خارجي تلاش كردند بدون درنظرگيري حمله ارتش رژيم صهيونيستي به ناوگان آزادي، اين اعزام نيرو براي حفاظت از نيروهاي كمك رسان به غزه توسط سپاه پاسداران را نوعي اعلان جنگ از جانب ايران به اسرائيل قلمداد كنند.

به گزارش الف، نماينده ولي فقيه در نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از آمادگي اين نيرو براي اسكورت نظامي كاروانهاي كمك رسان به غزه خبر داده است.

حجت‌الاسلام علی شیرازی با اعلام اين خبر عنوان كرده است كه باید دشمنان را در برابر یک حرکت خودجوش جهانی قرار دهیم و آنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذاریم.

اين مقام بلندپايه در نيروي دريايي سپاه، برقراري اسكورت نظامي براي كاروانهاي كمك رسان به غزه را منوط به دريافت دستور از مقام معظم رهبري عنوان كرده و مي افزايد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان وامکانات خود برای برقراری امنیت کاروانهای اعزامی به غزه اقدام عملی خواهد کرد.

اين خبر در حالي منتشر مي‌شود كه پيش از اين نيز نيروي دريايي ارتش با اوج گيري راهزني‌هاي دريايي در خليج عدن، اقدام به اعزام ناوچه‌هاي جنگي براي محافظت از كشتي‌هاي عبوري تجاري و نفتكش در اين خليج كرده و توانسته بود تجربه‌اي موفق در زمينه حضور در آبهاي بين المللي براي نيروهاي نظامي كشورمان به دست بياورد اما با توجه به مناقشات ايران و رژيم صهيونيستي انتشار اخبار اعزام نيروهاي سپاه پاسدارن به نزديكي سواحل سرزمين‌هاي اشغالي در رسانه‌ها، رنگي ديگر به خود گرفته است.

رسانه‌هاي خارجي تلاش كردند بدون درنظرگيري حمله ارتش رژيم صهيونيستي به ناوگان آزادي، اين اعزام نيرو براي حفاظت از نيروهاي كمك رسان به غزه توسط سپاه پاسداران را نوعي اعلان جنگ از جانب ايران به اسرائيل قلمداد كنند.

در همين زمينه بي بي سي با انتشار اين خبر به حمايت ايران از گروه حماس اشاره كرده و مي نويسد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز پنجشنبه از حمله کماندوهای اسرائیلی دفاع کرد و گفت تل آویو اجازه نمی دهد غزه "بندر ایران در مدیترانه" شود.

اين جنگ رسانه‌اي بر عليه سپاه در حالي شدت گرفته است كه عبدالرئوف اديب زاده مدير امور بين الملل جمعيت هلال احمر كشورمان از اعزام يك كشتي بيمارستاني شامل تمامي امکانات و تجهيزات پزشكي تا پايان هفته جاري به سواحل غزه خبر داد كه احتمال اسكورت اين كشتي توسط نيروي دريايي سپاه براي دفع تجاوزات احتمالي بعيد به نظر نمي رسد.
Share/Save/Bookmark
 
يخي
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۲:۲۱:۴۵
تنها راهش همينه
مطمئن باشين جرات تعرض نخواهند داشت چون يهوديها ذاتا ترسو هستن.
انشالله ايران غزه رو آزاد ميكنه.
نگذاريم درختي كه ما كاشتيم ميوه اش رو ديگران بچينن (321838)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۵:۵۳:۱۱
این رو پایه هستم فتیر (322035)
 
Hasan
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۵۷:۱۲
هنوز هیچی مشخص نیست . این آقای شیرازی هم فقط یک حمله ی رسانه ای رو شروع کرده (که امیدوارم اجازه ی این کار رو داشته باشه) . تا رهبری دستور ندهند اتفاقی نمی افته ، تا اون موقع نباید الکی شلوغش کرد و نباید حرف و حدیث و شایعه پراکنی رو تقویت کرد . (322094)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۹ ۰۱:۲۱:۴۷
اشتباه محض است و کمک و امداد غیبی برای اسرائیل مطمئن باشید فقط شعار است (323063)
 
ناصر
۱۳۸۹-۰۳-۲۰ ۱۲:۱۵:۴۵
آقای احمدی نژاد.به خاطر فشار فراوانی که به مردم وارد می شود که ناشی از مشی غلط شما در سیاست خارجی ماجراجویانه و بی تدبیرانه و احساسی پیش گرفته اید می توانید اکنون کلاه خود را بالاتر بگذارید! و برای فرافکنی باز هم بگویید این قطعنامه ها پشیزی برای مردم ارزش ندارد! در حالیکه به خوبی خود و کابینه تان و خیلی های دیگر از اثرات مخرب و ضربه های سنگین این قطعنامه ها به اقتصاد و تجارت کشور مطلعید! (323669)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۲:۲۳:۵۶
فقط تو اين گير و دار سياسي و احتمال بالاي صدور قطعنامه، جنگ با اسرائيل رو كم داشتيم...
اميدوارم خبر واقعيت نداشته باشه (321841)
 
moji1000
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۲:۵۶:۳۳
من به شما قول میدهم در صورت اعزام اسکورت با کشتی ها ارتش اسرائیل از درگیری احتراز خواهد کرد...مطمئنا آنها از درگیر شدن با ایران اجتناب خواهند کرد چون ظرفیت نظامی درگیری در این شرایط را ندارند از همینجا دست سپاهیان غیرتمند جمهوری اسلامی را میبوسم و برایشان آرزوی بهروزی و پیروزی را از خداوند متعال خواستارم (321864)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۳:۰۵:۰۷
اگه بشه که چی میشه ما همه حمایت میکنیم (321869)
 
سایه
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۳:۵۸:۴۳
حمایت کافی نیست. اگر جنگ بشه باید تشریف ببرید غزه بجنگید (321913)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۷:۳۷:۱۴
\"ما مرد جنگیم\" امام خمینی(ره) (322105)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۷:۵۴:۵۲
قابل توجه دوستان
تا این لحظه 17 نفر ترسو این مقاله روخوندن که امام رو هم قبول ندارن. (322908)
 
جواد
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۹:۰۸:۱۴
باكي نيست. ميريم و مي جنگيم (322181)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۳:۵۷:۳۰
این کشتی ها به بهانه صلح جو بودن به طرف غزه میروند و حتی یک اسلحه سبک در کشتی ها پیدا نمی شود اگر بنا به اسکورت نظامی بود ترکیه و دیگر کشورها مگه ارتش ندارند

در نتیجه هیچ کشتی ای از این پیشنهاد استقبال نمی کنه و در حد حرف باقی می ماند (321911)
 
يخي
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۲۰:۲۹
دوست عزيز اسكورت نكردن چون انتظار توحش نداشتن
الان اسكورت ميكنن چون تو آبهاي بين المللي دزد پيدا شده (322064)
 
توكلي
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۴:۱۴:۵۶
الان بهترين زمان براي مانور مشترك دريايي ايران سوريه و تركيه در درياي مديترانه است بياد حضور ناوگان دريايي هخامنشيان در سواحل امپراطوري يونان
وليكن يك سؤال با هزينه ارسال اين ناوگان به همراه كشتي هاي آزادي غزه، مي توان حق بيمه تامين اجتماعي چند سرپرست خانوار را پرداخت نمود؟
بايد مواظب باشيم در گير مسابقات مانورات نظامي با دنياي غرب نشويمwww.dolarak.blogfa.com (321931)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۲۳:۵۵:۵۷
بگذار مسلمانان غزه بمیرند. بعضی‌ها وقتی از حساب بانکی انگلیس و کانادایشان می‌ترسند، دم از «تأمین اجتماعی» اقشار ضعیف می‌زنند!
صدای کمک خواستن مسلمانان را می‌شنویم؛ غیرمسلمانان به کمکشان می‌شتابند و ما به خود مشغولیم. شاید بهتر است صبر کنیم تحریم بعدی تصویب شود و آمریکا و اسرائیل به سراغمان بیایند و کشتی‌هایمان را در خلیج فارس، به زور بازرسی کنند... (322333)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۴:۳۰:۲۹
با سلام
ارتش اسرائیل در جنگ منظم با توجه به امکانات و توانمندی هایی که دارد متاسفانه به راحتی میتواند کشورهایی همچون ایران و یا ترکیه را بطور همزمان شکست بده. اما قطعاً در جنگ نامنظم بخاطر تحمیل کشته به نیروهای اسرائیلی و نیز شهادت تعداد زیادی از نیروهای مقابل(مقاومت) و فشار افکار عمومی نسبت به این دو، مدت زیادی نمیتواند ادامه دهد.
بنابراین ارسال ناوهای ایرانی به صلاح نمیباشد زیرا به فرض محال در صورتی که این ناوها از دست امثال زیر دریایی های دلفین و یا جنگده ای F16 سالم در بیایند و بتوانند آنها را نابود کنند، شروع درگیری باعث به عرصه آمدن نیروهای غربی میشود و با توجه به قدرت رسانه آنها به مصلحت نخواهد بود. (321947)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۴:۳۲:۴۸
حضور ما در آبهای بین المللی باعث افزایش فدرت نظامی و سیاسی و همچنین بالا رفتن توان چانه زنی ما در معادلات جهانی میشه واثبات هر چه بیشتر جمهوری اسلامی .اما نباید فراموش کنیم این حضور باید هوشیارانه ، عقلانی و با خط گرفتن از دستور مستقیم\" آقا \" باشد. (321951)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۴:۳۵:۵۶
وباز هم دروغگویی نظام سلطه ......
به نظر من این یه حرکت حساب شده است ( به شرط اینکه آقا موافق باشند ) چون اسراییلی ها ترسوتر از این حرفا هستن که بخوان غلطی بکنن . (321953)
 
حسين
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۴:۵۶:۲۹
بابا اگه اين اعلام جنگ نيست پس چيست؟ جنگ با رژيم صهيونيستي نه تها به نفع ايران در شرايط کنوني نيست بلکه خواست دشمناني است که فکر مي کنند جنگ تنها راه حل سقوط حکومت ايران است . (321980)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۲۳:۵۸:۵۴
پیش از این مسئله نیز آمریکا و اسرائیل به دنبال فشار آوردن بر ایران و بازرسی کشتی‌های ایرانی با اعمال زور بوده‌اند. در پیش‌نویس تحریم جدید، این مورد به صراحت گنجانده شده است.
بنابراین، این ایران نیست که به استقبال درگیری می‌رود.
قدرت‌مند بودن تنها راهی است که ایران را از درگیری نجات می‌دهد. (322336)
 
محمد حامد
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۴:۵۸:۳۸
با سلام
با نزديک شدن 22خرداد وتلاش وبراي ايجاد نا امني در داخل طرح اين موضوع از سوي سپاه آشوب رودر بيرون مرزها نگه ميداره وبه شرط مانور خبري در سايه، اين اقدام براي امنيت ملي منفعت داره.
در مورد قطع نامه سازمان ملل اين عمل بي تاثيره.چون هوچي گري اسراديلي ها رو در باره محموله اسلحه سپاه در کشتي آلماني ديديم وبازتابهاي خبري اون رو هم گذرانديم.اينخبر بازم ميگم اگه خوب روش کار بشه براي امنيت داخلي خيلي خوبه
از لحاظ بين الملي وزن ايران رو در برار ترکيه در اين رقابت مقدس بالا ميبره وباعث دلگرمي نيروهاي مقاومت ميشه.
ولي افسوس که امکانات رسانه اي ما و هم سو با ضعيفند
ما پيروزيم چون لشکر امام منصور از اهل بيتيم
ياعلي (321983)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۵:۰۲:۴۳
حمله اسرائل و متحدانش به ايران اجتناب ناپذير است قطعنامه پشت سر قطعنامه قطع وابستگي شركتا خودشون به ايران كم كردن وابستگي نفت چين و هند به ايران تحريم هاي تسليحاتي و ....خدا كنه نشه اما اگرشد من كه حاضرم بجنگم و اعتقاد شخصي خودم اينه كه يهودي از عرب وهابي بهتره كاش ميشود بريم اون كشور هارو بزنيم (321985)
 
سعید
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۵:۱۰:۱۸
آفرین، حالا اگر جرات دارن تکون بخورن تا تکونشون بدیم. (321988)
 
كاوه
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۵:۲۲:۲۵
مطمئن باشيد اگر كشتي هاي جنگي سپاه به آبهاي آنجا بروند به نوعي دست اسرائيل در برخورد نظامي با ايران باز خواهد شد و اين مسئله با اعزام كشتيهاي ارتش براي مقابله با دزدان دريايي فرق ميكند.بايد بدانيم كه جنگ با اسرائيل جنگ با امريكا و همپيمانانش است فكر ميكنم براي حمايت از فلسطين و لبنان اين هزينه بس گزافي است كه در نهايت بر دوش مردم ايران است و در اين چند سال ديديم كه در شرائط حساس هميشه گشورهاي به ظاهر دوست ما پشت مان را خالي كردند پس بايد كمي بيشتر درايت كرد و در اين مقطع فقط به حمايت سياسي و بشردوستانه كفايت كنيم.با كدام منطق بايد با كشوري كه نه پايبند به قوانين بين المللي است نه پايبند به انسانيت و اخلاق است و كشورهاي مهم دنيا حمايتش ميكنند و نكته خيلي مهم اينكه نه ما هم مرز است نه رابطه ايي با هم داريم پس چرا بايد در قبال اسرائيل اينقدر بايد هزينه بكنيم؟ (321999)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۵:۳۴:۵۲
اونا جرات حمله به سپاه ايران رو ندارند چون تجربه شاگردان اين سپاه رو در جنگ 33 روزه با حزب الله پيروز تجربه كرده اند. حتي اين خبر برايشان دلهره آور و پريشان كننده است. (322015)
 
محبان الزهرا-اصفهان
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۵:۵۳:۰۳
اگه ميشه يه ثبت نام مجازي براي مشتاقان گمگ به غزه و جنگ رو در رو با اسرائيل در فضاي اينترنت بگذارين (322034)
 
فرزاد
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۰۴:۲۸
آقای یخی وقتی زدن می خوای چی کار کنی؟
اون موقع دیگه قطعنامه ای به نفع ما صادر نمی شه... چون ما متجاوز شناخته می شیم... درسته که اسرائیل لکه ننگ جهان هست اما ما هم باید هوشیار باشیم (322050)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۸:۱۵:۱۱
ما متجاوز شناخته نمی‌شیم چون غزه حتی طبق قوانین بین‌المللی هم متعلق به اسرائیل نیست و مستقل محسوب می‌شه. (322138)
 
oneplus
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۸:۵۷:۵۰
دوست عزی . محافظت از کشتی های امدادی در آبهای آزاد با تجاوز فرق میکنه. لطفا همه چیز را قاطی نکنید (322176)
 
آزادی خواه
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۴:۰۰:۵۵
اگه زدن ما هم میزنیم ولی ما خدا رو داریم. (322700)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۹ ۰۹:۵۶:۰۶
دیگه چه کار مونده که نکنن
دیگه چه تحریمی مونده که نشیم
ما راهی غیر از رودروریی با اسرائیل و نابود کردنش نداریم
اگر این کار رو نکنیم پس کی نابودش کنه چون نمیشه منتظر اعراب و غرب موند
ما ایرانیها تمدن داریم اسلام داریم و مردم مهر ورز و شجاعی داریم و هیچ کدوم این صفات با کار اسرائیل و آمریکا قابل جمع نیست پس فقط کار خود ماست مسئولیتش رو بپذیریم و کم کم آماده نابود کردن این غده سرطانی بشریت بشیم (323129)
 
صالح
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۰۵:۲۱
واعدوا لهم مااستطعتم من قوه
این یعنی اقتدار.رمز موفقیت این است که در برابر دشمن نمی بایست ترسید وخود را زبون وکوچک نشان داد.درغیراین صورت دشمن به ما امان نخواهد دادوآن روز،روزمرگ وزبونی ما خواهد بود.
این یک واقعیت است و در این صورت دشمن بدون شک امان نخواهد داد (322053)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۱۶:۵۸
اگر واقعا اعزام بشه و اسرائیل حمله کنه چی ؟ و این سوژه میشه برای اینکه ایران رو به ورود به آبهای کشوری دیگر (به مشروع بودن ویا نبودن کاری نداریم )متهم بکنند . فراموش نکنیم هر نوع جنگی هزینه ای داره و برای مردمی که هنوز اثرات جنگ اول رو دارند تحمل میکنند شروع جنگ دوم معنایی نداره و نکته بعدی شما نیروهای انسانی اون جنگ رو با نیروهای انسانی امروز نمیتونی مقایسه کنی . (322060)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۰۰:۰۰:۲۱
اسرائیل در آب‌های آزاد به کشتی‌های آزادی غزه حمله کرده و 20 نفر را کشته است. برای حضور در آب‌های آزاد و نزدیک غزه، لازم نیست از کسی اجازه بگیریم. (322337)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۱۹:۳۰
باسلام اميدوارم مقام معظم رهبري با اعزام واسكورت كشتي ايراني به غزوه موافقت كند تا اين بت گچي (اسرائيل) توسط نيروهاي غيور سپاه خرد شده و براي هميشه در خاورميانه به زباله دان تاريخ بپيونند. (322061)
 
سماواتی
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۲۴:۰۹
ولی به نظر من حضور نیروی نظامی باعث می شه که از قبح اعمال اسرائیل کاسته بشه . دلیل این موج جهانی که ایجاد شد این بود که کاروان آزادی کاملاً بدون سلاح بودند . باید مثل دفعات قبل بدون سلاح اعزام بشن ولو کشته و شهید هم بدهند در رسوایی این رژیم سفاک تاثیر خیلی بیشتری داره (322066)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۸:۱۶:۵۴
کاملاً موافقم این جنگ جنگ نظامی نیست جنگ رسانه‌ای است. شهادت‌طلبان بدون سلاح در این جنگ می‌توانند خیلی مؤثر باشند. وارد کردن سلاح به قضیه کار را خراب می‌کند. (322140)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۲۴:۱۶
اصلا تا به حال به این مسئله فکر کردید که چرا هیچ ایرانی در کاروان صلح حضور نداشت؟چون که حتی اگر 1 ایرانی در آن کشتی ها حضور داشت چه بهانه ای که دست اسرائیلی ها نمی افتاد.حالا ما سپاه رو که 1-نیرویی نظامی است2-مخالف صد در صد و قسم خورده اسرائیل است3-مشوعیت جهانی ندارد4-وظیفه خویش را اول از همه حفاظت و صیانت از جمهوری اسلامس ایران میداند.ضمنا مگر کشورهای ارسال کننده این کشتی ها خودشون نیروی نظامی ندارند که بخواد سپاه اونا رو محافظت کنه؟من فکر میکنم این تصمیم سپاه 1 تصمیم عجولانه بوده است و سبب میشود که تبلیغات که الان سمت اسرائیل است به سوی ایران برگرده و این فرصت طلایی بدست اومده از این حرکت اشتباه اسرلئیل را به واسطه 1 تصمیم عجولانه و احساسی از دست بدیم. (322067)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۴۲:۳۳
321864 یک جاهل صهیونیست است.

احمق خودتی . شمارش رای های مثبت به این نظر جاهلانه را ببینید و خودتان حدس بزنید که چه کسانی این نظر را مثبت ارزیابی کرده اند و به چه هدف.

اسراییل دلقکان وجاسوسان اینترنتی خود را به سایت های مختلف می فرستد تا اذهان عمومی را شکل دهد.
دوستان می دانند که اغلب نظرات با فکر رای منفی می گیرد و نظرات احمقانه و مغرضانه رای مثبت. علتش رای همین جاسوسان و مزدوران موساد است.

این سایت باید این نوع نظرات مغرضانه را سانسور کند نه نظرات دلسوزانه دیگران وقتی که بنفع منافع این سایت الف نیست. (322081)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۴۲:۵۸
اگه راست میگید یکبار برای همیشه ناو جنگی بفرستید (322082)
 
حمید
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۷:۳۸:۱۳
واقعأ تصمیم خوبی است . وقتی این خبر را شنیدم اشک شادی بر چشمانم حلقه زد یا علی گویم و راه قدس را آزاد کنیم یعنی میشود که قدس آزاد گردد (322108)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۰۰:۰۴:۱۰
راه قدس از کربلا می‌گذرد یعنی ابتدا کربلا را آزاد کنیم.
لطفاً ماجرای فریب‌کاری صدام و منحرف کردن تمرکز رزمندگان اسلام از عراق به لبنان و درگیری با اسرائیل را مطالعه بفرمائید.
امام به نیروهای ایرانی فرمودند که به ایران بازگردند و در جبهه‌های جنگ ایران با صدامیان بجنگند؛ راه قدس از کربلا می‌گذرد. (322339)
 
آزادی خواه
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۳:۵۷:۳۱
درود بر اشکان پاک شما . (322698)
 
refahi
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۸:۴۸:۰۴
با سلام . اینکه اسرائیل یک وصله ناجور برای خاورمیانه است بحثی نیست و در داخل کشور نیز همه گروهها و جریانها و طرفداران آنها به این امر واقف هستند , اما به نظر من بهتر است که هر کسی در جایگاه خود سخنی که می گوید را کاملا حلاجی کند ، مسایلی که مربوط به امور نظامی هست را باید نظامیان کارکشته بگویند و خدای نکرده سخنی نگوییم که غول رسانه های وابسته به اسرائیل دستاویز مظلوم نمایی خود قرار دهند و ما را در عمل انجام شده قرار بدهند. (322169)
 
كاردو
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۹:۱۸:۳۱
درود بر شرف سپاهيان قهرمان كه مايه فخر و مباهات ايران و ايراني هستند،اسرائيل زبون تر و جبون تر از آن است كه بتواند در مقابل هيمنه دلاورمردان سپاه قد علم كند،ان الباطل كان ذهوقا؛اين منطق قرآن است؛پس دل قوي داريد و همت بلند،چرا كه باطل را ياراي ايستادگي در برابر حق نيست. (322194)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۹:۲۵:۰۳
1- یک ماه پیش و در جریان مانور سپاه یکی از فرمانده های بلندپایه این نیرو اعلام کرد که استراتژی دفاعی جمهوری ایلامی ایران بر پایه نیروی انسانی است.

2- حدود بک هفته بعد آقای رییس جمهور طرح افزایش جمعیت خود را اعلام کردند.

3- این طرح بیشتر بگونه ای است که مطلوب افراد مستضعف جامعه قرار میگیرد. افرادی که پایندی بیشتری به نظام داشته باشند و حاضرند خالصانه جان خود را برای آن فدا کنند.

اگر این اطلاعات را کنار هم بگذاریم این معنی را میدهد که جمهوری اسلامی ایران در یک افق بلندمدت پیش بینی یک جنگ را میدهند؟ (322198)
 
moji1000
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۹:۵۱:۱۷
قبل از هر چیز از مودریتور چهار که اظهار نظر بی ادبانه این کاربر را آپلود کرده و در سایت نمایش داده اند چند سئوال دارم
1) با چه توجیهی این اظهار نظر در سایت وزینی چون الف آپلود شده است؟
2) اگر بنده مامور موساد یا سمپات یا مثل اینها هستم سایت شما اول شریک جرم بنده است چرا که از من ثبت نام کرده و در وهله های مختلف نظرات من را را برای دیگران به نمایش گذاشته؟
3) اگر قرار است با این الفاظ بی ادبانه کسی را خطاب کنند بهتر نیست این اجازه بصورت پای یا پای داده شود
بخش دوم عرایضم در رابطه با این کاربر بی ادب است امثال شما که در ایالات متحده روزگار میگذرانید بهتر است در مسائل داخلی کشور عزیزم ایران دخالت نکرده و در همان آشیانه دور دستتان منتظر بایستید ببنید که چه کس یا کسانی از این مملکت دفاع کرده یا میکنند
البته جای شکی برای من باقی مانده است و آن هم این است که سرکار چرا بی اندازه از تهدید شدن اسرائیل ناراحت شده اید و این خودش سئوالی ایجاد میکند که آیا منافع شما و رژیم اشغالگر قدس آیا با هم دارای اشتراک هستند یا نه؟ و این خود سئوالی است که سرکار باید جوابگو باشید (322215)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۹:۵۷:۳۷
ایده خوبی است تا قیمت نفت بالا رود و آمریکا تحت فشار قرار گیرد حتی اگر فقط دوکشتی ایران آنها را اسکورت کنند (322218)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۲۰:۰۲:۲۵
ایران این حق را دارد طبق قوانین بین الملی همان گونه که بار ها آمریکا این کار را کرده این قانون شرعی مسلمانان است وقتی چند مرجع تقلید رای بدهند و قانون جهانی است تا با پرچم صلح به نیازمندان کمک شود .
اما اگر اسرائیل حمله کرد آن وقت ایران این حق را دارد تا دفاع کند
روی مطلب من فکر کنید (322219)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۲۰:۳۰:۲۱
مطمئنم جنين كاري محقق نخواهد شد (322235)
 
سعید خلیلی
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۲۰:۳۱:۵۶
دولت حقیر صهیونیستی به پایان راه رسیده تنها به یک تلنگر نیاز دارد تا از هم بپاشد انشا الله تعالی (322237)
 
یونس
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۲۰:۵۳:۱۹
سلام دوست عزیز.نظر آقا و دستور ایشون راه درسته!اگر نظر منو بپرسی بر طبق روایات مومن زیرک است!هم اکنون جو سنگینی بر علیه اونا به راه افتاده و حتی کشورهای یونان و ترکیه (هم پیمانان سابقشون) با تمام اختلافی که سر قبرس با هم دارند تو پیدا کردن یه فرصت برای پاسخ به جنایتشون با هم توافق نظر دارند!فکرشو بکنید با چند سفر دیپلوماتیک به این کشورها می شود ترتیب یه مانور مشترک تو آبهای مدیترانه را داد البته با لبنان زخم خورده و هم پیمان همیشگی سوریه !این کار چند حسن داره حتی مطرح کردنش تو بین الملل هم حسن داره!پای ما به مدیترانه باز می شه و گسترش عمق استراتژیک و نفوذ ایران در منطقه و تحت فشار قرار دادن اونا و متحدهاشون!یک اقدام کاملا قانونیه و اونا نمی تونن مظلوم نمایی کنن!با توجه به این که پای 5 کشور در میان هست مجبورن احتیاط بیشتری کنن!می شه از اونجا حمایت بیشتری از هم پیمان هایمان انجام بدیم!غرور نظامی ارتش مثلا چهارم دنیا لکه دار می شه!برای اولین بار اتحاد غیر مستقیم نظامی علیه خودشون می بینن و شاید مردمشون احساس خطر بیشتر بکنن(=مهاجرت معکوس به اروپا)!و..........
دولت وقت ترکیه که با غرب مشکل داره و یونان که غرب در بحران اقتصادی تنهاش گذاشت از طرفی شهروندان هر دو کشور آسیب دیده اند و هر دو کشور شدیدا عصبانی هستند.میشه در این شرایط با برگهای برنده یه بازی ماجراجویانه و با ریسک کم را شروع کرد!
میگن تو جنگ یه بچه بسیجی یه طرح ساده داد و نفت کش های زیادی رو از بمباران نجات داد!طرحی که خیلی از نظریه پرداز ها رو به حیرت وا داشت!




امیدوارم یک نفر بلند پایه نظام این نظر بچه گانه را بخونه! (322246)
 
بهرام
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۲۱:۲۱:۱۸
من به توان بالای نظامی کشورم افتخار میکنم که این چنین قدرتی را در خود میبیند و برای اسکورت اعلام امادگی کرده است.
اصلا مگه رژیم صهیونیستی چه حقی داره که ملت فلسطین در غزه رو محاصره کنه؟
خوشحاله از اینکه مردم بی دفاع رو میکشه؟
یا اینکه به روی کودکی که فقط با سنگ از خودش دفاع میکنه تیر اندازی میکنه؟

مرگ بر رژِیم صهیونیستی. (322257)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۲۲:۱۸:۵۷
عزیزانی که ادعا می کنن مگه کشورهای دیگه ارتش ندارن ... باید بگم کشورهای دیگه جرات ندارن ارتش دارن!

اما فقط ایران هست توی کل دنیا که جراتش و داره و گفته اسکورت می کنیم .... و این باعث افتخار هست ... حالا چه این کار و بکنه چه نکنه... (322285)
 
آقاي ايكس
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۲۲:۲۷:۱۵
اكثر نظرات رو خوندم. واقعاً براي من جاي تاسفه كه اكثر كاربران تحت تاثير جو فعلي قرار گرفتند و بدون در نظر گرفتن منطق اين مسئله را تائيد مي‌كنند. (322294)
 
قاسم
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۰۰:۲۳:۲۸
خیلی خوبه منم چندروزی به همین مسئله فکر میکردم
ما که بالا خره یک روزی وارد جنگ میشیم چه بهتر الان که اسرائیل ضعیفه این اتفاق بیفته
بعدشم اونا جرات حمله رو ندارن چون میدونن که ضعیفن و این حملشون بی پاسخ نمی مونه
همین الان خیلی از مردم دنیا از دست صهیونیستها عصبانین و و جهه اسرائیل خیلی توی این چند وقته خراب شده واگه حمله ای هم به ناو ایرانی بشه خیلی از مردم مسلمان دیگر کشوارها هم صداشون در میاد وحتی حاظرن در این جنگ شرکت کنن وشاید جنگی که همیشه خبرشو داده بودن شروع بشه که من حاظرم توی این جنگ شرکت بکنم

به امید نابودی اسرائیل
خدا با ماست (322353)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۰:۵۷
ادعای اسکورت کشتی های امداد رسان در داخل کشور هم جدی گرفته نمی شود و صرفا جنبه ی تبلیغاتی دارد.
اگر یادتان باشد در زمانی که اسراییل به صورت همه جانبه به غزه حمله می کرد یک کشتی ایرانی حامل کمک های امدادی به غزه به خاطر مما نعت اسراییلی ها مجبور شد محموله ی خودرا در لبنان تخلیه کند . پس چرا آن موقع اسکورتی انجام نشد ؟
باید سعی کنیم ادعاهایمان معقول و منطقی باشد و شعار ندهیم . (322362)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۰۹:۲۴:۲۹
این گوی و این میدان، دیگر دنبال چه بهانه ای میگردید، بهانه ای از این بهتر ، هرچه زودتر قدس شریف را از چنگال غاصبان در آورید. (322466)
 
م .ر. عمادی
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۰:۱۵:۳۶
دوستان :
اولا اصلا نباید از تجهیزات و ادوات نظامی و حمایت غربی ها از اسرائیل ترسید چرا ؟ چون موجودیت این رزیم با هوچی گری و حمایت امریکا و انگلیس بوده است . اگر راست میگن چرا تا حالا بعد از سی سال از پیروزی انقلاب به ایران حمله نکرده اند . ثانیا . قدرت سپاه در تجهیزات نظامی و ادوات انچنانی نیست در قدرت ایمان به شکست نیروهای دشمن است و اگر به فرض محال نائهای سپاه به عزم حمایت کشتی های کمک رسان عزیمت نمایند پدرحامیان اسرائیل هم جرات مقابله با انها را نخواهد داشت چه برسد به اسرائیل . وثالثا هر تصمیم اعزام ناو های سپاه منوط به اجازه رهبری است و اگر ایشان این اجازه را بدهند به هرقیمتی هم که شده باید حمایت کنیم و حتی خودمان هم اغعزام شویم . جنگ با کفر و الحاد و مظلوم کشان افتخاری است که بعضی ها در همان زمان جنگ ایران و عراق هم قادر به درک ان نبودند ولی امروز حاضرند شهادت بدهند که . . . در هر حال برای ازادی همنوعان مظلوم فلسطین ما نیز اماده ایم و گوش به فرمان رهبر . (322491)
 
حيدري
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۰:۲۱:۴۶
يك كشتي از كمك هاي دارويي را هم به شهر كاكي استان بوشهر بفرستيد كه با كمبود دارو مواجه مي باشد!
حيدري (322495)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۰:۳۶:۴۱
به نظر اون هایی که مخالف اسکورت نظامی هستن(حالا هرکشوری این کار رو بکنه) یعنی کاروان های صلح یکی یکی باید قتل عام بشن؟ چقدر مردم ظاهر بین هستند. مطمئن باشید اگر این کار بدون اسکورت ادامه پیدا کند و تعداد کشته های کاروان ها افزایش پیدا کنه اکثر مردم اروپا و آمریکا که الان تظاهرات می کنن ترجیح می دن برگردن سر کار های روزمره خودشون. به قول چرچیل و قتی یک یا ده نفر کشته می شه انسان ها وجدان درد می گیرند ولی وقتی 10000 نفر کشته می شه انسان ها درکی از این عدد ندارن و بیخیال می شن. چرچیل مردم کشور های اروپایی رو بهتر از من و شما میشناسه. فکر می کنید چند نفرشون حاضرن کار کاروان های صلح رو ادامه بدن؟ من که هیچ امیدی به این جماعت ندارم.
تو این کشتی هم چون چندتا اروپایی بوده به اصطلاح خونشون به جوش اومده و گرنه اسرائیل 60 ساله بدتر از این ها می کنه.
به هر حال هرچی رهبر صلاح بدونن. ما مدت هاست آماده ایم. (322506)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۱:۱۴:۰۲
جالبه که رسانه های خارجی صحبت از این میکنند که اسرائیل ایران را چگونه و چه موقع هدف بمب قرار دهد و آن را تحلیل میکنند ولی در مقابل این کار سپاه مظلوم نمایی میکنند
ایران باید شلیک به هدف های نظامی اسرائیل را حق محفوظ و قانونی خود بداند و دنیا باید این را قبول کند و باید فرهنگ سازی کرد (322530)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۱:۱۵:۳۴
چرا ایران در مدیترانه چند پایگاه نظامی ندارد (322532)
 
ساقی
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۱:۲۱:۵۷
به نظرمن اول یه کاروان متشکل از تعداد زیادی کشتی برن سمت غزه بعد ببینیم اسرائیل چه عکس العملی نشون میده اگه گذاشتن کاروان برسه خوب مشکل حله ولی اگه حمله کرد و کشتار راه انداخت دیگه افکار عمومی دنیا با اسکورت کاروان مشکلی نخواهد داشت و نتیجه هر چی که باشه ما تابع وظیفه ایم بیایید روراست باشیم اگه ما اسکورت نکنیم کدوم کشور می تونه و ایمانشو داره و یا امکاناتشو داره ؟ (322538)
 
ساقی
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۱:۲۷:۴۴
خیلی به این تعداد مخالفین و موافقین دل نبندین هر کی توی ایران زندگی کنه میدونه که اکثریت با اعزام اسکورت موافقن این تعداد زیاد مخالفین نتیجه بمباران سایبری دشمنه (322540)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۲:۱۶:۱۳
تمامی مردمآزاد اندیش ایران از اسرایئل نفرت دارند اما این دلیل نمی شود که دشمن را دست کم گرفت باید در همه جا سنجیده عمل کرد (322600)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۳:۴۴:۴۳
راه قدس از کربلا می گذرد (322684)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۹ ۱۰:۰۶:۱۱
کربلا که باز شده حالا نوبت قدس است
بالاخره ما شعار دادیم که راه قدس از کربلا میگذرد
شاید منظور این بوده که قدس را با شهادت و مدل کربلایی و به هر قیمتی آزاد میکنیم
آزادی قدس یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است و ناگزیر به جنگ با اسرائیل هستیم چرا این کار را الان نکنیم (323137)
 
مصطفی
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۳:۵۲:۲۳
دوستان عزیز
همینکه کشتی های آزادی مختلف برن به سمت غزه و دستگیر بشن، خوبه!
چون داره روز به روز ماهیت وحشی صهیونیست هارو به دنیا نشون میده، و نفرت جهانی از صهیونیست هارو بیشتر می کنه!و به زودی به نتیجه میرسه!
هرچه از درگیری نظامی اجتناب بشه بهتره تا بهانه ای دست غربی ها داده نشه!!! (322691)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۵:۱۹:۱۱
ما شیعه‌ایم پشتوانه‌ای الهی داریم که صهیونیست‌ها که سهل است کل دنیا هم دربرابرش غلطی نمی‌توانند بکنند. ما مسلمانیم و از هیچ چیز نمی‌ترسیم. اگر به‌حقیقت، صلاح امر، جنگ است، همین کار را خواهیم کرد.
چه‌طور می‌توانیم دم از پیرو امام زمان (عج) بودن بزنیم، و در عین حال جرأت مقابله با یک مشت صهیونیست هم نداشته باشیم؟ (322760)
 
رهبر فقط سید علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۶:۱۳:۲۱
سلام خدمت همه و مخصوصا مقام معظم رهبری
به نظر بنده ما باید یه سری از این بسیجی ها ی مخلصمون رو با این کشتی بفرستیم که اگه رژیم صهیونیستی جنایتکار حمله کرد،بسیجی های ما با یک حرکت شهادت طلبانه اونها رو به درک واصل کنند بعد هم ما جنگ تبلیغاتی راه میندازیم که رژیم غاصب به ما حمله کرد و خدا اونها رو به سزای عملشون رسوند.
خواهشا دوستان نظر بدن (322813)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۶:۲۸:۰۵
سپاه با این کار، شجاعت خودش رو نشون داد. ( البته اگر آقا صلاح بدونند) بااینکار می تونیم معادله های دنیارو برهم بزنیم و برای همیشه دهان قولدوری اسرائیل رو ببندیم، تا در عمل هم نشون بدیم که اسرائیل واقعت هیچ غلطی نمی تونه بکنه و طبل تو خالیی. البته بد نیست ترکیه هم که اینهمه دم از اسرائیل ستیزی میزنه یه محکی بخوره، یا اینا همش بازی جدید دنیای غربه که بخوان ترکیه رو جایگزین ایران کنن، بعد راحتتر می تونن اترکیه رو سرجاش بنشونند! (باید حواسمون به این قضیه هم باشه) اینا می خوان پله پله پروژه رو به ثمر برسونن! (322824)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۷:۱۸:۲۵
اسرائيل در برنامه دارد كه به ايران حمله كند و قسمتي از سرزمين ما را اشغال كند و خارج نشود. (322873)
 
یک مهـندس
۱۳۸۹-۰۳-۱۹ ۰۵:۴۴:۵۱
اسرائیل در این اندازه نیست... (323087)
 
كامنچس
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۷:۴۱:۱۲
دمش گرم راه شهادت باز باز است (322901)
 
عابر
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۸:۱۰:۲۱
به نظر من اگر سپاه برای اسکورت کشتی های کمک رسانی وارد عمل بشه قطعا تا احتمال 50 درصد نیروهای اسرائیل به نیروهای سپاه حمله خواهند کرد موجبات جنگی تازه فراهم خواهد شد.خدا بخیر کند... (322920)
 
یزدانی
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۸:۲۴:۱۱
ما بزرگترین قدرت جهانی هستیم این جمله خیلی از دهان رییس جمهور محترم شنیده شده باید ازاین حرف عقب نشینی نکنیم باید رییس جمهور محترم تمامی امکانات را بکار گیرند تا اسراییل را از صحنه روزگار حذف نماییم حزب الله را در کنار خود دارید عقب نشینی خیانت به روح شهدای کاروان ازادی وروح همه شهدای این مرزوبوم وفلستینیان دربند میباشد با تمامی قوا وباتمامی امکانات به جلو مرگ بر صهیونیست جنایتگار مرگ بر امریکا ومرگ بر روسیه که همیشه از بشت خنجر زده حزب الله بیداراست ازمنافق بیزار است مرگ بر منافق کوردل مرگ بر وهابیون مزدور امریکا مرگ بر اصلاح طلب منافق مرگ بر ضدولایت فقیه (322925)
 
قلندر
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۱۹:۴۱:۱۸
بالاخره ما كه يك روز بايد خواهر و مادر اسرائيلي ها رو يكي كنيم چه بهتر كه بچه هاي دلير و رشيد و اين فرزندان واقعي حضرت روح الله كارشونو يكسره كنند. چاكر همه بچه هاي سپاه (322952)
 
حمیدین
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۲۰:۵۱:۲۱
قبلا بودیم حالا هم هستیم می جنگیم تا شهادت جانباز (322975)
 
عاشق سپاه
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۲۲:۱۳:۲۱
ایول به دلاورمردایه سپاه مقدس ما،اگه لازم باشه ماها که برا رفتن به غزه اسم نوشتیم همراه سپاه هستیم_فقط به فرمان رهبری (323004)
 
kkkk
۱۳۸۹-۰۳-۱۸ ۲۳:۰۳:۰۰
خیلی از کسایی که ما رو تحریک به این کار می کنند و دم از قدرت و شهادت میزنند ممکنه عامل اونطرفی باشن و بخان تصمیم سازی کنند اگه نیروی دریایی ارتش بره بهتره چون حساسیت رو سپاه زیاده (323017)
 
تکدهقان
۱۳۸۹-۰۳-۱۹ ۱۱:۱۰:۵۴
به وجودسپاه واقعا افتخارمیکنیم ایران اسلامی شکست ناپذیرهست زندگی باذلت ریالی ارزش نداره (323177)
 
تیمور
۱۳۸۹-۰۳-۲۰ ۱۰:۴۰:۴۶
سلام
به نظر من وقتی که اونا به خودشون اجازه میدن در دریاهای آزادبین المللی عملیاتهای راهزنی ومزاحمت برای دیگران انجام دهند چرا ما اینکار را نکنیم؟ اگه دست من بود دستور می دادم به طریق مقتضی در همان آبهای آزاد بین المللی , صهیونیستها را سرجایش بنشانند.
ما به این حرف اعتقاد وایمان داریم که بنیاد صهیونیستها از تار عنکبوت سست تر است.
ح ا ش (323615)
 
شعیب
۱۳۸۹-۰۳-۲۰ ۱۹:۳۲:۱۵
سلام بر خوانندگان و نظر دهندگان
نخست تقاضایم از خوانندگان و نظر دهندگان رعایت ادب اسلامی است که سفارش رسول اعظم و ائمه اطهار است.
دوم تقاضای اعلام نظر مبتنی بر آگاهی و دانش است.
شناخت مقاومت فلسطین با همه روابط و ساز و کارهایش. نمی دانم دوستان اطلاع دارند که در تظاهرات ضد اسرائیلی فلسطینیها عکس بزرگ صدام روی تریلی حمل می شود به عنوان قهرمان مبارزه با اسرائیل. آیا خبر دارند که بخشی از بودجه حماس را عربستان سعودی می پردازد؟
با این حال حمایت از فلسطین و ساکنان آن وظیفه هر مسلمانی است و باید با جدیت پییگیری شود.
برخورد نظامی بین ایران اسلامی به نمایندگی جهان اسلام& و اسرائیل به نمایندگی غرب قطعی است ولی زمان آن باید وقتی باشد که به سود ما باشد. به نظر می رسد اگر زمان برخورد دیرتر باشد بهتر است و ما می توانیم آمادگی بیشتری پیدا کنیم و دست کم شماری از کشورها و ملت های مسلمان را با خود همراه کنیم.
ضمن این که جریان مقاومت در لبنان و فلسطین می تواند آمادگی بیشتری پیدا کند و مکان برخورد را به درون اراضی اشغالی منتقل کند.
چه بسا که اگر ترکیه در این مساله پیشقدم شود و ضربه اول را بزند و ضربه اول را بخورد و ما بعد وارد درگیری شویم به لحاظ کاهش فشار بر ایران و همگرایی اسلامی بهتر باشد.
به هر حال تامل بیشتری باید کرد و خردمندانه و با تدبیر تصمیم گرفت که چنین کاری تنها از عهده رهبر خردمند و حکیم ما بر می آید. (323901)
 
افشین
۱۳۸۹-۰۳-۲۰ ۲۲:۵۳:۵۷
باسلام به همه ومخصوصابه مقام معظم رهبری
نظرات بقیه رو مشاهده کردم

مادر جنگ اول که بارژیم بعثی داشتیم باید ببینیم که اون موقع هیچ چیزی نداشتیم وفقط باکلاش می جنگیدیم ولی الان به لطف خدا همه چیزی الان ما داریم ومی توانیم این قده سرطانی ازبین ببریم اگر هم جنگ بشه من خودم داوطلب میشم الان که ما همه چیز داریم ورژیم صهیونیستی
تضعیف شده می توانیم این قده سرطانی از روی زمین محو کنیم وباید به خاطر داشته باشیم که رژیم جعلی صهیونیستی اندازهاستان همدان نیست ووسعتی هم ندارد


باتشکر (323941)
 
شعیب
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۰۰:۵۵:۱۲
من شعیب نظر افشین عاشق ایران را خواندم با تشکر وافر از ایشان.
به نظرم افشین خان بسیجی آماده اعزام به جنگ با اسرائیل باید دقت بیشتری در اظهار نظرش هایش بکند. درست است که اسرائیل وسعت کمی دارد و ما هم نسبت به اول انقلاب بسیار قوی تر شده ایم. اما باید دانست که اسرائیل در جنگ و صلح با ایران تنها نیست. تمام جهان غرب -اروپا و امریکا و حتی جهان عرب پشت سر اوست. آیا شما گمان می کنید که اگر بین ایران و اسرائیل جنگ شود& کشورهای عربی از چه کسی حمایت خواهند کرد؟ ممکن است مردمشان حامی ما باشند ولی اکثر دولتهای عربی حامی اسرائیل خواهند بود! هم چنین است وضعیت اکثر کشورهای غربی! آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه و ایتالیا و تمام دنیای غرب با تمام قدرت نظامی و اقتصادی و سیاسی شان پشت سر اسرائیل صف خواهند کشید و با تمام قدرت به جنگ ایران خواهند آمد. در این صورت به صرف دور کردن ایران از اسرائیل اکتفا نخواهند کرد و به داخل ایران نیز حمله خواهند کرد. بهانه حمله را به دست خواهند آورد. بنا بر این ما باید به فکر مقابله با تمام دنیای غرب باشیم نه فقط مقابله با اسرائیل. وضعیت اقتصادی و نظامی و سیاسی خود را در یک کفه ترازو و اقتصاد و سیاست و قدرت نظامی تمام دنیای غرب را در یک کفه ترازو بگذاریم و بسنجیم و بعد تصمیم بگیریم.
معنای این سخن این نیست که ما در مقابل غرب تسلیم شویم که تسلیم در اخلاق و دیانت و فرهنگ ما جایی ندارد. بلکه معنایش این است که باید با تدبیر و سنجیده عمل کنیم که خدای نکرده اقدام ما به ضرر خودمان تمام نشود.
با تشکر فراوان از افشین خان (324206)
 
عبدالرئوف محمد بن جاسم
۱۳۸۹-۰۳-۲۱ ۱۰:۱۶:۱۴
زندگي مثل بازي شطرنج ميمونه، اگه بازي نكني ميگن بلد نيست اگه بد بازي كني شكست ميخوري و اگه خوب بازي كني همه سعي ميكنن كه شكستت بدن
خوشحالم كه كشورم داره خوب بازي ميكنه و همه ابرقدرتها دوست دارن شكستش بدن
زنده باد ايرااااااااااااان (324049)
 
جنگ
۱۳۸۹-۰۴-۱۳ ۱۶:۲۷:۴۷
باور کن منم با شما موافقم! من تشنه جنگ با اسرائیل هستم! جنگه خونم بشدت افت کرده! استخونام درد میکنه! اخه نا مسلمونا چرا نمی زارید بریم بجنگیم! حالم خیلی خرابه! (333214)
 
ایران
۱۳۸۹-۰۴-۱۳ ۱۶:۳۷:۰۴
زنده باد ایرانی که تن دنیای ظالمان رو می لرزونه، اما دم نمیزنه! صفاتو! (333217)
 
حسن
۱۳۸۹-۰۶-۰۵ ۱۷:۰۷:۳۵
سلام بر تمام دوستان. اول از همه این رو بگم که خودتون رو و قدرت نظامی کشورتون رو دست کم نگیرید هرگز... دوم اینکه ایران من یک سپاه نداره پس ارتش و نیروی بسیج و شاخه های نظامی قدس رو و دلیرمردان عشار و مرزنشین رو فراموش نکنید هیچ کشوری به مانند ایران اینهمه دفاع و مهاجم یکجا نداشته. فکر و با دقت به هشت سال جنگ تحمیلی با عراق فکر کنید بعد بگید\"اگه جنگی بشه چون رژیم اسرائیل حامی داره شکست می خوریم!!!\" چطور به خودتون این جرات رو می دید که بگید سپاه ایران در جنگ با اسرائیل نجس شکست خواهد خورد به این دلیل؟! مگه صدام رو کل جهان-حتی همین کشورهای عربی خائن دور و برمون- کمکش نمی کردند؟! مگه آلمان برای صدام انواع بمبهای شیمیایی و میکروبی نفرستاد؟! مگه فرانسه بای صدام بهترین جنگنده ها و تسلیحات جنگی مدرن نفرستاد؟! مگه آمریکا گاه گاهی به سکوهای نفتی در جنوب حمله موشکی نکرد؟! مگه ما در همون زمان به ناو جنگی روسیه و آمریکا با قایقهای تندور و موشک انداز حمله نکردیم و نابودش نکردیم؟! مگه... باز هم بگم از دوران جنگ؟ اون شرایط بحرانی و بسیار در انزوار کشورتون رو ندیدید؟ هر بشکه نفت رو به دلال های نفتی به بهای ناچیز می دادید تا اسلحه بگیریم. با هیچی جنگ رو پیروز شدید و تا چند کیلومتر هم به داخل خاک کشور متجاوز نیز پیشرفتیم. حالا که این همه پیشرفتهای سپاه کشورمتن رو می بینیم باز ترس در دلتون راه می دیدن!!!! اینها خطاب به ترسوها و شاید مزدورهای وطن فروش بود که بخود خودشون رو خسته نکنن. ایرانیان رو هم دست کم نگیرن که براشون گران تموم می شه در صورت حمله به ایران.... در پایان وزیر دفاع شجاعمون سردار وحیدی گفتند:\" در صورت حمله اسرائیل به ایران، ما فقط یک نیروگاه رو از دست خواهیم داد اما اسرائیل حیاتش رو از دست خواهم داد\" (350593)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.