نظر منتشر شده
۳۶۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 214169
درباره حذف ناگهانی 13میلیون کارگر از دریافت سبد کالا؛
سبد کالا و چند پرسش
بخش داخلی الف، 13 بهمن 92
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰
با توجه به تغییر مصوبه دولت برای کارگران مشمول دریافت سبد کالا توسط وزارت صنعت، ابهامات این طرح بیشتر شد ولی هیچ یک از مسئولان وزارت صنعت به عنوان متولی انجام این کار پاسخگوی دلیل تغییر مصوبه دولت نیستند.

نکته جالب توجهی که در روزهای مانده به توزیع و در روز گذشته مطرح شد، این بود که فقط به کارگران و آن گروه از بازنشستگان تامین اجتماعی که حقوق ماهانه آنها کمتر از ۵۰۰ تومان است سبد کالا تعلق می‌گیرد. به گزارش تسنیم،این در حالی است که کارگران نسب به کارمندان از حقوق و مزایای کمتری برخوردارند و چنین شرطی برای کارکنان دولت در نظر گرفته نشده است.

البته شاید توجیه دولت این باشد که این سبد خارج از برنامه و به صورت رایگان توزیع می شود و قرار نیست به همه مردم اختصاص پیدا کند، ولی قطعا هدف دولت از این اقدام کمک به اقشار کم درآمد بوده، زیرا شرایط تورمی کشور به نحوی است که دولت با این اقدام قصد کمک به این قشر از مردم را داشت و آن هم در آستانه نزدیک شدن به ایام عید، این کمک را انجام داد، ولی ناگهان مصوبه دولت که توسط معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری ابلاغ شد و بر اساس ان کلیه کارگران مشمول قانون کار و قانون تامین اجتماعی نیز مشمول دریافت سبد کالا می‌شدند، دو روز مانده به زمان توزیع با اطلاعیه وزارت صنعت تغییر کرد و تنها به کارگرانی که حقوق دریافتی ماهانه آنها کمتر از ۵۰۰ تومان است، امکان دریافت این سبد اختصاص یافت.

پس از اینکه وزارت صنعت این اطلاعیه را منتشر کرد، این سوال در بین مردم ایجاد شد که چرا یکباره این تغییر در جامعه هدف رخ داد، زیرا قرار بود این سبد در بین جامعه هدف ۱۴.۵ میلیون نفری توزیع شود ولی در حال حاضر به نظر می رسد این رقم به زیر ۱۰ میلیون نفر رسیده است.در عین حال اکنون که این سوالات و ابهامات مطرح است، هیچ مسئولی در وزارت صنعت که متولی انجام کار‌های مربوط به این سبد است، نسبت به تغییر مصوبه دولت پاسخگو نیست. البته این به معنی اشتباه بودن اطلاعیه وزارت صنعت نیست بلکه همه به دنبال دلیل این تغییر و تبعیض بین کارمندان و کارگران هستند. زمانی که دولت مصوبه ابتدایی سبد کالا را ابلاغ کرد، ابهاماتی زیادی در مورد تعداد کارگران مشمول مطرح و چرایی‌های زیادی در مورد جامعه هدف کارگری اعلام شد که به نتیجه‌ای نرسید اما، حال که این مصوبه تغییر کرده، تا جایی که امکان داشت سعی شده تعداد کارگران را به هر دلیلی کاهش دهند.

نکته‌ای که در این بین مطرح است، به گفته رئیس کارگروه مزد مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور، پایه حقوق قانون کار ۴۸۷ هزار و ۱۲۵ تومان است که با اضافه شدن هزینه ۵۰ هزار تومانی بن کارگری مصوب وزارت کار و حق اولاد، حق مسکن، بن خواروبار وسایر موارد، حقوق کارگران بالای ۵۴۰ هزار تومان خواهد بود در نهایت هیچ کارگری مشمول دریافت سبد کالا نمی شود.

سوال دیگر اینکه دولت چرا این پیش شرط را برای کارمندان خود در نظر نگرفت زیرا همه کارمندان دولت بالای یک میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و دلیل این تبعیض مشخص نیست و وقتی از مسئولان مربوطه از جمله مجتبی خسروتاج معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت و بهمن حاج‌علی مدیر اجرایی توزیع سبد کالا در تماس‌های متعدد تلفنی از روز گذشته پیگیر این تغییرات شدیم پاسخگو نبوده اند و همچنان ابهامات موجود در این زمینه بی پاسخ مانده است.

نکته مهم این است که، اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی که دولت برای این دو سبد کالایی در نظر گرفته بود،‌ برای یک جامعه حدود ۱۵ میلیون نفری است و در حال حاضر که تعداد کارگران را کاهش داده و جامعه هدف به زیر ۱۰ میلیون نفر رسیده، تکلیف این اعتبار مازاد چه خواهد شد؟ آیا از ابتدا نیز این رقم برای حدود ۱۰ میلیون نفر در نظر گرفته شده بوده یا حال که جامعه هدف کاهش پیدا کرده مبلغی از این اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی باقی می‌ماند؟
 
حسین
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۴۷:۴۹
نکته مهم این است که، اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی که دولت برای این دو سبد کالایی در نظر گرفته بود،‌ برای یک جامعه حدود ۱۵ میلیون نفری است و در حال حاضر که تعداد کارگران را کاهش داده و جامعه هدف به زیر ۱۰ میلیون نفر رسیده، تکلیف این اعتبار مازاد چه خواهد شد؟ آیا از ابتدا نیز این رقم برای حدود ۱۰ میلیون نفر در نظر گرفته شده بوده یا حال که جامعه هدف کاهش پیدا کرده مبلغی از این اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی باقی می‌ماند؟

تولیدددددددددددددد رانننننننننننننننننتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت (1945874) (alef-13)
 
فر
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۲۷:۲۶
من کارمندم و با سایر همکاران یک درآمد مشخص داریم به من و دوستم سبد داده شده و به بقیه داده نشده و همه ما تعجب کردیم که ملاک چه بوده ؟ قرعه کشی ؟ شانسی ؟ فامیلی ؟ راستی چی بوده ؟ (1946070) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۵:۵۲
جالبه . من سرباز وظیفه متاهلی هستم با 33 سال سن که مشمول دریافت سبد نیستم. (1947014) (alef-10)
 
سرباز
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۲:۲۹:۳۰
آره واقعا منم سرباز متآهلم با ماهی 150 هزار تومان حقوق با مدرک فوق لیسانس و 400 هزار تومان اجاره خونه. خدایی نمی دونم اگه همسرم شاغل نبود باید چه گلی به سر می گرفتم.
البته شاید بگید اون موقعه که سربازی نرفته رفتی ازدواج کردی باید این فکرارو میکردی. (1948049) (alef-10)
 
یه نفر
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۰۴:۰۶
دقیقا تایید می کنم چون در سازمان ما هم یکی از همکاران که خانمش هم کارمند است مشمول شده و بقیه مون نه جالبه نه این هم از نشانه های بی تدبیری دولت تدبیر . (1947114) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۵۰:۳۴
به این میگن دولت تدبیر و امید

- شماره گیری 799

جواب: سامانه سبد کالای حمایتی
لطفا کد ملی خود را وارد نمایید

- وارد کردن کد ملی

جواب: شما مشمول دریافت سبد کالا نمیشوید
0) ادامه

- وارد کردن 0

جواب: آیا تمایل به ثبت درخواست پیگیری عدم تخصیص کالا دارید؟
1) بله
2) خیر

- وارد کردن 1

جواب: سیستم پاسخگو نیست
.
.
.
روحانی مچکریم (1947374) (alef-10)
 
ولائی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۴۴:۳۴
چقدر باحاله که الف اینقدر ملایم انتقاد می‌کنه... هشت سال بود چنین ملایمتی رو ندیده بودیم! (1947809) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۵:۰۶:۱۰
احسنت.باهات هم عقیده هستم (1949485) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۲:۰۳:۰۴
جالب این است که نیروهای مسلح جزو اولویت های اول دریافت چند کیلو چای و چند کیلو برنج بودن!!!! (1948001) (alef-10)
 
سغرق
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۴۲:۰۲
خدایا روزی را برایمان رقم زن که در ان روزشاهد باشیم تصمیمی که گرفته میشه کارشناسیه وشفافه وپاسخ هر سئوال احتمالی راهم ازقبل داریم ونیاز ی هم قابل احساس نیست که کسی سئوالی داشته باشه. (1947649) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۸:۴۸:۵۸
شتر درخواب بیند پنبه دانه (1948583) (alef-15)
 
فریبرز
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۵۱:۲۱
من کارمند دولت هستم به همه همکاران هم ردیفم سبد کالا تعلق گرفته الا به من ! واقعا با چه حساب و کتابی این سبد به مردم تعلق گرفته؟ و نگرفته؟ ما جوابمون از کجا باید بگیریم؟ (1947828) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۲:۰۵:۲۵
من هم کارمند دولتم حقوق مکفی دارم(البته با سابقه و مدرک تخصصی ارشد)انصافا نباید این سبد کالایی به من و همکارانم با شرایط من تعلق میگرفت.این یعنی بی برنامگی..... من البته این سبد را به خانواده ی نیازمند تقدیم خواهم کرد. (1948009) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۳:۲۱:۵۲
من خودم و خانومم کارمندیم و مجموعاً 3 میلیون در ماه حقوق میگیریم یک بچه هم بیشتر هم نداریم. یکی دو روز پیش از سر کنجکاوی شماره ملی خودم رو وارد کردم تو سایت سبد کالا. در کمال تعجب دیدم نوشته: «به شما تعلق می گیرد!» در صورتی که به همکارم که فقط خودش شاغله و خانومش خونه دار تعلق نمیگیره! (1948168) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۰:۱۷:۵۰
لطفا زین پس بفرمایید روحانی منتظریم (1948734) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۰۲:۰۴
من نه مدافع اون بودم نه مدافع تدبیر، ولی آدم باید حق بگه : اوشون یارانه ها رو می خواست بده ،سر وقت ، و به همه تعلق می گرفت .نه اینکه تدبیر و امید سه ماهه می خاد سبد کالایی بده، که توش 800 گرم پنیره ،و تو روزنامه و تلویزیون جار وجنجال که ما چه کردیم ،هنوز هیچی نشده خبر کلاهبرداری از سبد کالایی اعلام شد و از اون طرف هم گفتند سیزده میلیون حذف شدند (1946429) (alef-13)
 
سید
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۵:۱۴
ماهی پنجاه هزار تومان آقایان کارگران ویا بهتر بگوییم صندوق تامین اجتماعیها می گیرند ؟ کارمندان می گیرند؟ که مبلغش بیش از یارانه است . کارگران عزیز که هر ماه کمکهای غیر نقدی می گیرند که بازهم مبلغش بیش از یارانه است آیا کارمندان می گیرند؟ بیشتر کارگران عزیزی که کارانه می گیرند وپاداش می گیرند آیا کارمندان می گیرند ؟ عیدی برادران کارگر حداقل دوبرابر عیدی کارمندان است آیا کارمندی اعتراض کرده است ؟همه این موارد و موارد دیگر را لطفآ پاسخ دهید. (1947011) (alef-10)
 
سیاوش
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۴۲:۳۷
lمن حاضرم جامون رو با هم عوض کنیم. امنیت شغلی که جنابعالی دارید و مثل کوه سر شغلتون ایستادید به همه اینا که شمردی میارزه. وام مسکن و خودرو و بن و حق ناهار و اضافه کاریهای بی حد و کلی چیزای دیگه بماند. ضمنا درسته کارگرا الان وضعیت مالی خوبی ندارن ولی این اعتراض بخاطر تبعیض هستش و الا نوش جان شما هموطن و خانوادتون. آنچه بیشتر قشر کارگر رو آزرده خاطر کرده وجود تبعیض و نبودن حساب و کتاب در امر توزیع این سبده. موفق باشید. الف لطفا چاپ کن که علاوه بر این دوستمون دولت مردان! نیز ببینن (1947358) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۲۸:۳۸
شما درست میگی من کارگر ماهی ۵۰ هزارتومان بن میگیرم اما شما نمیگیری . من کارگر ماهی ۵۷۰تومان حقوق میگیرم اما شما حداقل ماهی یه میلیون پایه حقوقت هستش . (1947444) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۴:۰۶:۴۵
برادر خوبم ازکجا میدونید من پایه حقوقم یک میلیون تومانه پایه حقوق لیسانس در مشاغل دولتی یک میلیون تومان نیست چه رسد به دیپلم البته کارگران عزیز خسته نباشند خداوند به ایشان سلامتی عطا کند باور کنید وضع مالی کارگران بهتر از کارمندان است البته هیچ کدام در رفاه نیستند همه شان زیر خط فقرند حرف من اینه که چرا زود از کوره در میرویم وچرا برای هرچیزی ناسزا می گوییم با منطق وبرهان وآرامش میتوانیم هرکاری رو نقد کنیم بدون اینکه خود ودیگران را ناراحت کنیم موفق باشید (1949337) (alef-10)
 
بهروز
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۲۰:۴۴:۲۸
سید عزیز اگه خودت به این حرفی که میزنی اعتقاد داری و وضع کارگرا بهتره پس خودت چرا استعفا نمیدی و زندگی بهتر و مرفه کارگری رو انتخاب نمیکنی؟باور کن اگه راست میگی به نفعته استعفا بدی و کارگری کنی (1950102) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۲۰:۴۷:۰۳
میشه برای روشن شدن قضیه یه مثال بزننین که ما هم بفهمیم کجا وضع کارگران خوبه شاید ما کارگران هم به اتفاق شما همونجا درخواست استخدام بدیم شاید وضع ما هم خوب بشه؟ (1950107) (alef-1)
 
سیامک
۱۳۹۲-۱۱-۱۷ ۰۲:۱۶:۲۵
ماکه نمیتونیم کارمند بشیم...اما امیدوارم شما کارگر بشی تا به چیزایی که فکر میکنی ما داریم و از شما کارمندها دریغ شده برسی. (1956573) (alef-1)
 
س
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۳۱:۳۷
دوست گرامي صحبت اينه كه همه بايد اين سبد كالا رو دريافت كنند بجز دهك هاي مرفه در مورد صحبت هاي شما بايد بگم بيشتر اين ارقامي كه شما فرموديد روي كاغذ چنين است ولي درواقع بيشتر كارگران فقط حداقل حقوق رو دريافت ميكنند وهرماه به اجبار براي اينكه بيكار نشوند فيش حقوقي رو امضا ميكنند عيدي اخر سال هم كمتر شركتي است كه دوبرابر حقوق برداخت نمايد والا يك برابر حقوق بيشتر برداخت مينمايند . در مورد كاري هم كه مشخصه اغلب كارمندان پشت ميز نشين اما كارگر ها مشغول كار يدي اما مقايسه اين دو قشر جامعه كاري بسيار اشتباه است زيرا هريك به نوعي خدمت گزار و تلاش گر هستند وحقشان بسيار بيشتر از اين است . (1947616) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۵۱:۴۱
خوب استعفا بده برو کارگر قراردادی شو اگر کسی اونجور که گفتی همه حق و حقوقت رو داد اونوقت بیا اینجا یقه تو اره کن (1947679) (alef-10)
 
نادر
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۰۷:۴۳
اگر کار کارگری انجام می دادی این موضوع را بهتر می فهمیدی (1947722) (alef-10)
 
امیر-کارگر
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۹:۰۲:۱۴
دوست عزیز. من یک کارگرم با لیسانس و دوسال سابقه کار تو این شرکت ،اولا تو اکثر قریب به اتفاق شرکتهای خصوصی حداقل قانون کار حقوق میدن که اگر وتنها اگر حق اولاد دو فرزند رو پرداخت کنند که اونم نمیدن سر جمع حقوق و دو ماه عیدی میشه حدود 650 تومن.من با دو فرزند و سابقه بیمه ده ساله 500 خالص دریافتی دارم .به علاوه 1میلیون پاداش.(کلا 583 تومن)اگر مرخصی چه ساعتی و چه روزانه برم از حقوقم کم میشه.اضافه کار ندارم.شیفت در گردش ندارم.کارانه ندارم بن کارگری ندارم.باور کن هیچ چیز غیر از حداقل دستمزد قانون کار نمیگیرم.تازه سبد کالا هم بهم تعلق نگرفته انصاف خوب چیزیه دو ماه عیدی و پاداش ما کارگرا جلو چشتون رو گرفته .بخدا از این خبرا نیست.ما که 70 نفریم تو این کارخونه حداکثر دستمزدمون 570 تومنه.
جسارت نشه شما یه وقت فرهنگی نیستین.چون فعلا این دوستان از همه طلبکارند.بیمه طلایی (1948600) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۵ ۱۴:۰۶:۱۹
سلام
من کارمند ایران خودرو هستمکه جزو کارگران محسوب میشیم
من حاضرم تمام دریافتیم رو با کارانه و غیر نقدی با شما عوض کنم
تمام حقوق و مزایای من 700 هزار تومن بیشتر نمیشه اون وقت از ساعت 5 میرم سر کار
من مدرک کارشناسی ارشد دارم و رسمی شرکت هم هستم
تازه این سبد به من و بیشتر همکارام تعلق نمیگیره (1951843) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۳۰:۴۹
1- دادن پول نقد به مردم باعث افزایش نقدینگی و در نتیجه تورم می شود و کار صحیحی نبوده و نیست.
2- دادن سبد کالا به همه کار کاملا اشتباهی است. جامعه هدف باید شناسایی شود و به بخش نیازمند جامعه داده شود.در ابتدا ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد باید سعی شود در مراحل مختلف این مشکلات کم شود.
3- اگر در این سبد کالایی از کالای تولید داخل استفاده شود به بخش تولید هم کمک خواهد شد.به نظر من برنج هندی باید حذف شود.می توانند بسته های کوچکتر از برنج ایرانی توزیع کنند که طبقات ضعیف بتوانند برنج خوب بخورند. (1947186) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۲:۱۵:۳۴
یه مشکل اساسی اینه که مفهوم کارگر خیلی روشن نیست. همه قوانینی که شما می‌گید شامل کارگران ساده تا حرفه‌ای هم میشه شامل کارشناسان و مدیران بخش خصوصی هم میشه. یعنی مفهوم کارگر تو قانون کار این طوره که هر کس که در بخش خصوصی مشغول باشه و تحت پوشش قوانین کار دولت نباشه، کارگره. حتی اساتید دانشگاه های خصوصی هم همین طور محسوب می شن و مثلا عیدی اونها دو برابر پایه حقوق تا سقف مشخص هست. به نظرم دسته بندی شغلی باید اصلاح بشه. (1948028) (alef-10)
 
مهرداد
۱۳۹۲-۱۱-۱۷ ۰۱:۴۵:۰۳
برادر من ما ها باید یاد بگیریم که مسائل را دزست درک کنیم کی گفته که کمک نقدی باعث تورم میشود. اینطور باشد با هر پرداخت حقوقی در هر اجتماعی بایستی تورم بوجود آید عالی الخصوص در کشورهایی که حقوق افراد بیش از بیست برابر ایران است. مسئله تورم مسئله دیگری است. بابت تخم مرغ هم پول پرداخت شده است حتی بابت توزیع آن هم پول اضافی پرداخت شده است. یک کم دقت مان را بالا ببریم. اصلا بهتر است مسائل را زیر بنانیی حل کنیم مشکلات و ضررهای کمک های نقدی خیلی بیشتراز فواید آن است تا زمانی که نرخ بهره های بانکی بالاست تورم هم در صد بالایی خواهد داشت و در کشور ما تورم یک نیاز است بهتر است آنرا بپذیریم و حقوق کارگران با حداقل دستمزد را به صورت موثر افزایش دهیم. از رکود صد در صد جلوگیری خواهد شد. (1956523) (alef-1)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۸:۰۴:۱۳
مرحبا بر شرف شما و هر انسان حق گو و واقع بين (1948512) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۳۸:۴۷
سلام واقعا متاسفم از اين توزيع سبد كالا چرابايد به استاندار وشهردار وكارمندان كه كمتر از يك ميليون تومان حقوق نمي گريند سبد كالا داده شود ولي به جوانان بيكار كه ازدواج كردند وهمچنين كارگران ساختماني ومردم فقير روستايي بخصوص بيوه زنان بدون شوهر امثال مادر من ومادر بزر گ هاي دوستانم ايم سبد كاللا تعلق نگيرد --- بنارم به اين مجريان دولت تدبير (1946829) (alef-10)
 
یه نفر
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۰۷:۰۸
خیلی از کارمندان نیز شاملشان نشده ولی به خیلی ها مثل همان مادر بزرگ هایی که تنها زندگی می کنند و بدون هیچ مستمری و درامدی و صرفا با کمک بچه ها و همان یارانه و ارثیه باقی مانده امرا معاش می کنند هم تعلق نگرفته . اینهم از تدبیر در پی عدالت (1947123) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۴۲:۲۵
ماشالله چقدر کارگر کامپیوتر دار و اینترنت دار کامنت گذار داریم !!!! (1946841) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۲۶:۱۴
پ ن پ فقط توی دکتر ؛ کامپیوتر داری و میدونی کامنت یعنی چی ؟؟؟؟؟؟!!! (1946983) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۲۴:۱۱
شما و کسی که جوابشو دادین به خدا پدیده این. کلی خندیدم از خوندن کامنتاتون. دستون درد نکنه واقعا لازم، داشتم دق می کردم. (1947432) (alef-10)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۲:۳۲
تو معني كارگر را نمي داني چيه ظاهرا !كارگر اون نيست كه بيل و كلنگ بگيره دستش. تمام بيمه شدگان تامين اجتماعي كارگر محسوب مي شوند به عنوان مثال طرف مهندس برقه در يك كارخانه كار مي كند بيمه تامين اجتماعي است كارگر محسوب مي شود و....و يا خيلي از كارمنئان دانشگاه و سازمانهاي غير دولتي و...خوبه كه يكم اطلاعاتت را ببر بالا و بعد بيا نظر بده.... (1947002) (alef-10)
 
سیاوش
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۴۵:۵۵
برا این که بدونی مهندسین این مملکت که از باهوش ترین اقشار جامعه هستند بیشترشون از نظر تامین اجتماعی کارگر محسوب میشن. کامپیوتر هم که وسیلی لاینفک یه مهندسه. (1947364) (alef-10)
 
س
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۳۶:۱۱
كامنت شما بيشتر به متلك گويي شبيح است وبيشتر توهين به شعور قشر كارگر فكر نكنم چيز عجيبي باشد كه يك كارگر كامنت بگزارد و كامپيوتر داشته باشد . شما اين راهم در نظر بگيريد كه شايد فرزند يك كاگر كامنت ها را گذاشته باشد و از جانب پدر ويا مادرش بنويسد (1947629) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۳:۲۹:۰۸
با سلام سال 2000هرکس کامپیوتر بلد نبود بیسواد بود
سال2014 بجه های کارگر هم کامپیوتر بلند
عقب افتاده ها تفکر (1948189) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۳:۳۰:۵۶
با سلام و ادب
کارگران وبازنشستگان تامین اجتماعی سبدهایتان را به پستو ی خانه باز گردانید!!!!!
همچون
خواسته هاتان
قلم هاتان
قدم هاتان
افکارهاتان
رای روحانیتان (1948195) (alef-10)
 
دوست
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۰:۲۳:۵۹
ماشالله به خودت دکتر که فقط میدونی کامنت چیه آخه آدم مثلا عاقل کامپیوتر و اینترنت رو سبزی فروش محل هم داره مثلا نظر دادی بی سواد (1948745) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۶ ۲۱:۵۹:۰۴
شما اول شعور اجتماعی خودت رو بالا ببر بعد بیا کامنت بذار. (1995371) (alef-13)
 
قربون
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۰۳:۱۵
الهی کلیدت بشکنه روحانی که امیدم نا امید کردی چرا به من سبد نمیدی؟؟؟
من برا یک سال خورد و خوراک خانوادم رو این سبد حساب کرده بودم. (1946923) (alef-1)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۱۲:۳۷
واقعا حیثیت بین المللی ایران رو مخدوش کردین برای این سبد کالا.بابا تو خیلی از کشورا هر روز دارن سبد حمایتی بین اقشار ضعیف از نظر مالی توزیع میکنن یکی از این بحثا وجود نداره.حالا اینجا چند ماهه هر روز دارن برا یه سبد حمایتی 80هزار تومنی بحث و تبادل نظر می کنن!!! (1946944) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۰۷:۱۳
حیثیت بین المللی! ایران!
شوخیشم زشته (1947264) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۸:۵۵:۲۵
یادمه می گفت این آقای تدبیروامید که احترام را به پاسپرت های همه ایرانی ها باز می گردانم اما الان احترام را از شناسنامه های ما هم گرفته .روز سینمای رایگان و صف تشکیل شده برای سبد کالا و.... (1948587) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۰:۴۷:۵۹
حیثیت بین المللی ما چند ماه پیش رفت توافق ژنو یادته اون وقتو میگم (1948342) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۴۱:۳۸
مردم باید همه با هم سبد و پس بدن چیه این مسخره بازیا....حداقل محصول ایرانی میزاشتین یه چی گیره اون کشاورز بدبخت بیاد البته اینم بگم چیزی گیرش نمیاد و میره تو شکم دلال (1947043) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۵۴:۲۴
من ازاقای روحانی گله دارم ، این چندماه که مشاهده کردم انگارایشون رییس جمهور نیست وفقط وفقط چندتا حرکت نمایشی داشتن
مثلا هرهفته خونه شهدا وجانبازان ویا مراکز بهزیستی و .....میرن به جزاین کارمثبت من کار مثبت دیگه ای ازایشون ندیدم
بیشترکارهاوتصمیم گیری های دولتو مشاوران ایشون ووزرای ایشون انجام میدن مشاورانی که جزقشرمرفه بیدرد محسوب میشن وتصمیم گیری هاشونم فقط درجهت برطرف کردن مشکلاته مرفهین بی درده نه مردم متوسط وعادی جامعه ،دیگه چه برسه قشرمستضعفه جامعه .
نه اقای روحانی یه تذکری به وزاراشون میدن نه جلوشونو میگیرن وزرا هم هرکاری دلشون میخواد میکنن .یکیش همین اقای نعمت زاده
ماکه جزقشرمتوسطیم داریم له میشیم .
مجلسم که خوابه ! (1947081) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۳۳:۳۲
اصلا من یه سوال دیگه دارم، اگه قرار بود کمتر از یک ششم ملت این سبدو بگیرن، حالا تازه اگه بگیرن، چرا اقای روحانی در مصاحبه مشمئز کننده گزارش صد روزه گفت با خزانه خالی میخاد دو سری سبد کالا به مردم بده؟؟ دقیقا اینجا مردم کین؟ (1947623) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۸:۵۷:۳۰
مردم = صاحبان تریبون و قدرت = خبرنگاران ، طلاب ، نیروهای مسلح ، تاکسی رانان و به ویژه دولتی ها (1948590) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۹:۰۶:۰۷
مردم صبر کنید هنوز حدود دوسال تا انتخابات مجلس مونده .دم انتخابات به همه اقشار سبد کالا تعلق می گیرد .البته به این شرط که حافظه شما مردم مثل همیشه کوتاه مدت باشد و امروز رو از یاد برده باشید (1948605) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۴۹:۴۷
قابل توجه افرادی که یارانه نقدی را صدقه می دانستند. یعنی لیاقت مردم این است؟؟؟؟؟؟ (1945887) (alef-13)
 
عزیزی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۳۸:۳۰
متاسفانه مناعت طبع رو از ما گرفتن! باید به نحوی برای خودمون شخصیت قایل بودیم که اگر هم می دادند نمی گرفتیم تا فقط برسد به افراد واقعا نیازمند و دولت ها هم یاد نگیرند مانند ارباب ها بر رعیت حکمرانی کنند.

مناعت طبع نداریم و نفس هایمان افسار گسیخته شده اند. روز سلام سینما که دیگه فقرا نبودند که هجوم برده بودند!؟! (1946340) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۴۹:۵۶
طرح بدرد خودشان می خورد منی که کارمندم شاملم نمی شود ولی مدیرم که 10 سروگردن حقوقش بیشتر است تعلق میگیرد جمعش کنید (1945888) (alef-13)
 
majid r
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۳۱:۱۰
استفاده از اطلاعات اقتصادی غلط زمان احمدی نژاد
یاد اس ام اس های خوشه بندی احمدی نژاد افتادم (1946316) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۳۸:۵۶
به خاطر ابتکارتان برای ایجاد ترفندی برای وصل کردن موضوع به دولت قبل متشکرم. :-)
فقط ضرب العجلی برای این ابتکارهایتان بفرمائید تا اقلاً دلمان خوش باشد این نوع ترفندها الی الابد برای توجیه بی‌تدبیری‌ها و سوء استفاده‌ها ادامه ندارد! (1946831) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۲۵:۳۸
لایک هزارتا. (1947436) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۸:۵۸:۴۱
احمدی نژاد وقتی دید نمیشه به این آمار تکیه کرد گفت باید به همه داد .نه اینکه مثل اینا (1948593) (alef-10)
 
زی زی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۲:۱۸
این هم از دولت تدبیییییییییییییییییر و امیییییییییییییییییییییید!!!!!!!!!! (1946584) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۵:۴۹
کاملا حق با شماست؛ به کارگران و کارمندان دون پایه نیازی ندارن که، اونا دارن به جیره خورهای خودشون خوش خدمتی میکنن...
مطمئنا در حذف یارانه ها هم کارگران و کارمندان، جزء مرفهان محسوب میشوند و مدیران ارشد و بقول معروف یقه سفیدها، جزء مستضعفان!!!!!!!!! (1946601) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۳۹:۰۵
راستی چرا مشاغل آزاد نیست تو این طرح ؟!
من خودم شغلم آزاده ولی هم مغازه و هم خونه اجاره ای دارم و خداییش درآمدم کفاف زن و بچمو نمیده و خانومم برای رسیدن زندگیمون داره کارهای خورده ریز انجام میده از قبیل ملیله کاری و غیره
البته اینم بگم که اگر هم تعلق میگرفت بنده این خفت رو قبول نمیکردم و تو این صفها شرکت نمیکردم (1947352) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۱:۴۲
پس زنان سرپرست بیکار چی انها از کارگران هم بدترند (1945898) (alef-13)
 
فاطمه
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۵۰:۴۹
من کارگری هستم که حقوقمم زیر 500 هزار تومنه ولی چون بیمه نیستم جزو کارگران محسوب نمیشم ، الان تکلیف من چیه ؟ من از کجا باید درخواست سبد کالا رو بدم ؟؟ (1946152) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۹:۰۰:۵۱
متاسفانه شما هم باید سماق بمکی .اینها همه نشان دهند ه تدبیر دولت است (1948595) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۵۲:۵۵
از حسن کلید ساز بپرس (1946631) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۵۶:۵۸
بهتره بگی از حسن درد سر ساز بپرس . (1946900) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۸:۲۰
اونایی که سبد کالا رو گرفتند ، تخم مرغ هاشو استفاده نکنند ، بذارند بگَنده ، باهاش کار داریم ما (1947026) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۹:۰۱:۲۷
آره منم باهات موافقم . (1948598) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۱۹:۱۹
تازه دولت تدبیر وامید اول شم مدیریتی اش را روکرده است.وای به پایان این سه سال واندی (1947160) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۲۴:۳۱
روحانی مچکریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!آخه (1947178) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۲:۰۶
در اطلاعيه آمده كليه شاغلان دولت وقيد حقوق هم نگذاشته ولي شاهديم به برخي كاركنان دولت سبد تعلق گرفته به برخي نگرفته (1945901) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۰۹:۳۹
کسانی که کارمند دولت هستند و لی صندوق بازنشستگی انان تامین اجتماعی است سبد کالا تعلق نمی گیرد ولی در همان اداره کسانی که صندوق بازنشستگی کشوری هستند سبد تعلق می گیرد.این عین بی عدالتی است آقای روحانی (1946703) (alef-13)
 
bab
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۴:۰۰
به نظر من چرته همه حقوق بگیرها مسلح وغیره بالای 500میگیرن (1945908) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۴۰:۲۲
نه نيروهاي مسلح بازنشسته نگرفتن.
نه ما كه بابا بازنشسته نيروي انتظامي هستن نه خاله اينا كه بازنشسته نيروي هوايي هستن.
هيچكدوم نگرفتن. (1947643) (alef-10)
 
سلامي
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۴:۰۵
وقتي دولت مي خواست به كارمندان خود سبد كالا بده ديگر چرا اينقدر شلوغش كرد؟ چرا پاي كارگران بيچاره را به بازي خودش باز كرد؟ مي برد تو ادارات دولتي خود مثل بچه آدم كالا مي داد.اعصاب بقيه رو هم خورد نمي كرد. (1945909) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۰۹:۳۷
ای بابا باور بفرمایید خیلی از کارمندان هم مشمول نشده اند ولی اقای احمدی نژاد شده است و سبد را دریافت خواهد کرد (1947127) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۴:۱۷
بجای یارانه به مردم ماهانه ده قرص نان و یک تکه پنیر بدهید البته اگر کسی گوشت خورد باید 3 برابر جریمه شود. به نمایندگان مجلس هم که خیلی هول میزنند دوبرابر همین مقدار را بدهند. (1945912) (alef-13)
 
مرادخاني
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۵:۲۶
با اين حركت نمايشي ،‌ دولت خودش را به چالش انداخت.بعيد بود دولت اينقدر خام بازي در بياره و محبوبيت خودش را پايين بياره. (1945921) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۵۵:۵۷
دولت خام ! (1946645) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۰۰:۲۹
نه بابااينا تدبير و مدير و مدبر دابر و دبار و ادبار و اينا بودن كه (1947706) (alef-10)
 
مریم
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۸:۳۷:۳۵
من فکر نمی کردم دولت روحانی این تفکر رو نسبت به مردم داشته باشه. زن های بیکار که سهله به جوان های بیکار که ازدواج کرده اند هم ندادند. این چه وضعیه لااقل دولت قبل پول رو به حساب مردم می ریخت که خیلی بهتر بود. آیا این پائین اوردن سطح فرهنگ جامعه نیست که اونها رو بکشونیم توی صف های طولانی برای یه دونه مرغ و برنج. البته خیلی ها به همون هم نیاز دارند ولی تورو خدا یکم فکر کنید چرا با مردم خودتون اینکارو می کنید. (1948565) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۸:۳۷
کارگران یادشان باشد وقتی انتخابات باشد جامعه کارگری را میفرستند جلو گلوله وقتی سبد کالا باشد جامعه کارگری را پشیزی نمیشمارند یک عده انسان ناچیزو بی ارزش و بیسواد نامیده میشوند این است حکومت تدبیروعدالت آقای روحانی ! اگرقبول ندارید منتظرباشید ببینید وقت انتخابات مجلس و ریاست جمهوری چجوری به قشر کارگر اهمیت میدهند البته در حرف ولی کلا حق این مردم همین است خود کرده را تدبیر نیست (1945937) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۹:۰۴:۳۵
دم انتخابات به همه سبد کالا تعلق می گیره مردم صبر کنید (1948602) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۸:۵۷
دانشجويان متاهل گويا رفتن تو باقالي ها
چون هر چي اس مي زنم ميگه ثبت نشدم
روحاني مچكريم!!! (1945938) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۳۳:۴۵
خب از کجا بفمند جنابعالی دانشجوی متأهل هستی؟؟؟ باید تشریف می بردی دانشگاهتون و مدارک تأهل هم می بردی و ثبت نام می کردی. بعضی ها واقعا یه توقعاتی دارند (1946325) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۳۹:۵۹
باید تو سرمای -10 درجه صف می‌ایستادی تا بفهمی که یک من ماست چقدر کره دارد... (1946834) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۲۶:۴۵
داداش هرکه هندوانه میخوره پای لرزش هم وامیسه! (1947439) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۴۲:۱۳
بنده تشریف بردم وانشگاهمون و مدارک تاهل هم بردم و ثبت نام کردم ف ولی الان به من تعلق نگرفته این سبد کالای جنجالی (1946839) (alef-10)
 
مصطفی
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۰:۴۱:۳۳
من دانشجوی متاهل به دانشگاه رفتم وثبت نام کردم ولی به ما هم تعلق نگرفت.حالا 20:30 که اطلاع رسانی کرده بیاد کرایه ماشین و پول کپی های من را بدهد. (1948332) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۳۵:۴۴
من هم دانشجوی متاهل هستم،
به من تعلق نگرفته!! (1946333) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۴۲:۲۹
ولی من که دانشجوی متاهلم تعلق گرفته (1947487) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۴۷:۴۹
سرپرست خانوار هم بودی ؟؟؟

محاله. تمام دانشجویانی که من میشناسم که سرپرست خانوار بودن دریافت کردن سبد رو

بعضی ها که نون خور باباشون اند هم توقع سبد دارند ... دانشجوی متاهل به اونی میگن که داره به زن و بچه اش نون میده برادر من (1947820) (alef-10)
 
مسعود
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۹:۵۴:۱۹
داداش من هم دانشجوی متاهل هستم ولی به من تعلق نگرفت این یعنی بی عدالتی محض (1948681) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۹:۲۹
با اين برنامه روحاني الان محمود چقدر خوشحاله و جشن گرفته! (1945942) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۳۴:۴۹
محمود اعلام كرده كه بهش سبد تعلق گرفته تا حرص بقيه رو در بياره :) (1946330) (alef-13)
 
یه نفر
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۱۲:۴۸
نه عزیزم شماره ملی اقا محمود در برخی سایتها موجوده می تونی در گوگل جستجو کنی بعد اس ام اس بدی من خودم این کار را انجام دادم پاسخ مثبت بود آقا محمود می تواند سبد را دریافت کند (1947138) (alef-1)
 
amir reza
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۷:۴۹:۱۶
محمود نه یگانه ابر مرد تاریخ ایران در ضمن یادتونه همین الف چقدر برای رحیم مشایی پاپوش ساخت تا رییس جمهور نشه حالا نتیجه رو تحویل بگیرید ،روحانی مچکریم !!!!!!!!!!!!! (1948494) (alef-15)
 
كارگر
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۹:۵۴
مرز بندي كه دولت بين كارمندان خود و كارگران ايجاد كرد جالب نبود. كارگران كم به دولتيها رسيدند؟ صندوق تامين اجتماعي كه مال كارگران است محل كسب در آمد دولت و مديران دولت است كه ميليونها توماني از اين صندوق حقوق و پاداش مي گيرند در حاليكه 100 درصد سهام آن مال تامين اجتماعي و كارگران است و دولت صفر در صد تملك دارد.
چنين اجحافي خوب نبود.به طبع كارگران مي توانند با تمسك به قانون ( كه دستشون هم به جايي بند نيست) اين تملك را از دولت پس بگيرند تا دولت بداند در صندوقي كه سهم ندارد حق و حقوقي هم ندارد. (1945944) (alef-13)
 
نیکخواه
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۱:۲۵:۵۳
اگر کارگران اتحادیه های کارگری مستقل داشتند باور کنید نه فقط مشکلات جامعه کارگری بلکه مشکلات کشور به راحتی حل و فصل میشد . در انصورت کارفرمایان مجبور میشدندارزش واقعی دستمزد کارگران را پرداخت کنند و دولت هم برای حمایت از تولید مجبور میشد از کارفرمایان محترم حمایت کند و بودجه کشور به سمت تولید میرفت و بازار کسب و کار در مسیر منطقی قرار میگرفت و ... البته اگر داشتیم و کارگران حمایت میکردند ./؟ (1947911) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۱:۲۲
مرگ بر بی عدالتی . (1945953) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۰۱:۴۱
دولت روحانی ؛ حقوق ما را نقض کرده .
بنده به عملکرد این دولت اعتراض شدید دارم . (1946679) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۰۱:۴۳
مردم گرسنه ایران را نباید تا این حد تحقیر نمود . (1946916) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۹:۲۸
از ماست که بر ماست . (1947033) (alef-1)
 
ميرزا
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۲:۵۲
ضربه اي كه ديروز دولت به كارگران زد ،‌ ضربه سنگيني بود. (1945959) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۲۹:۰۷
واقعا با اين برانامه اي كه قراره براي سوخت و يارانه هاي جديد از سال آينده پياده كنند ... بدون ترديد به آقاي روحاني و دولت ايشون اعلام خطر ميكنم .... همين الآن هم مردم خيلي خشمگينند از واكنش تندشون در آينده بترسيد !!!! (1946801) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۸:۵۰
عزیز ما همون اول انتخبات هم داد زدیم گفتیم این اقایون فقط برا پس گرفتن قدرت میان و هیچ برنامه ای ندارن...زمان هاشمی تورم بدتر بود خود اقای هاشمی تو سخرانی به مردم گفت که خوردن مرغ که مهم نیست....مگه قیمت گوجه فرنگی رو زمان احمدی نژاد مسخره نمیکردن؟؟؟؟الان خوب شده؟؟
جوانان بیکار بعد اینا میخوان ماشین وارد کنن، فولاد وارد کنن خوب الان کیا میرن سر کار؟؟؟؟؟؟ (1947031) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۳:۲۱
به کارمندانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و حقوق آنها بالای 500 هزار تومان می باشد سبد کالا تعلق نگرفته است. این در حالیست که این بر خلاف مصوبه دولت می باشد. در موصبه دولت تاکید شده باید سبد کالا به کلیه کارکنان دولت داده شود. کارمندان دولت مختارند تحت پوشش بیمه خدمات درمانی باشند یا بیمه تامین اجتماعی. مصوبه دولت اجرا نشده است. البته مصوبه دولت هم ایراد داشت و روستائیان را در نظر نگرفته است (1945962) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۱۵:۱۷
البته بعضی از کارکنان مشمول قانون تامین اجتماعیمن هم بر خوردار شده اند من فکر می کنم بدون برنامه و شانسی بوده چون با توجه به بخشنامه مربوطه خطا ی زیادی در انتخاب افراد مشاهده می شود (1947149) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۲۰:۳۰
جهت اطلاع دوست عزیز :
من و همکارانم بیمه تامین اجتماعی هستیم به برخی تعلق گرفت و به گروه تعلق نگرفت من هم معلومه که تعلق نگرفت (1947166) (alef-10)
 
مظلوم
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۳:۲۷
سلام-از اول هم معلوم بود اینها فرمالیته کار میکنند و ضد ستضعفان هستند وداد اسلام میزنند تازه دستشان علنی رو میشود (1945964) (alef-13)
 
ح / ا
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۴:۵۶
رئیس جمهور قبلی فک و فامیلاشو می ریخت توی هواپیما و می برد نیویورک برای تفریح ؛ این بابا هم سبد کالا رو داره بین فک و فامیلا و دوستا و آشناهاش پخش میکنه !
دل ما هم خوشه که داریم در کشور اسلامی زندگی میکنیم . (1945972) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۱۴:۰۴
کلا بی ادبی تو خونته (1946725) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۵:۳۷
دولت تحقیر و یاءس (1945978) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۰۲:۱۱
دولت پارتی بازی (1946680) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۶:۰۴
معنی تدبیر هم فهمیدیم . (1945979) (alef-13)
 
رجبی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۶:۳۳
از واژه تدبیر و امید متنفر شدم ! (1945981) (alef-13)
 
ح
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۴۱:۳۶
کلمات بد نیست اینکه در عمل نه تدبیر داشته باشی و نه امیدی ایجاد بکنی بد هستش. وقتی قیمت دلار خواست بیاد پایین سریع جلوش رییس بانک مرکزی گرفت از همون وقت معلوم شد اینها به فکر مردم نیستند به فکر سرمایه دارها هستند که خدا نکرده اموالشون ارزشش کم نشه و قدرت خرید مردم با این حقوقهای کم خدا نکرده زیاد نشه. (1947484) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۷:۱۹
رای ما را پس دهید . کلاه گشاد سر ما گذاشتند (1945992) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۲۱:۰۶
تو که رای ندادی خودتو قاطی مردم نکن ! (1947585) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۷:۲۰
با عرض سلام

من لیسانسم و بیکار و با همسرم از یارانه امرار معاش میکنم.آیا این انصاف است که سبد کالایی به ما تعلق نگیرد؟فکر میکنم دولت باید برای متآهل های بیکار که تحصیل کرده هم هستند سبد کالایی قرار میداد.با تشکر (1945993) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۳۴:۵۶
برو سر کار خب، می خوای خونه استراحت کنی، حقوق هم بهت بدن؟ (1946331) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۲۹:۳۸
بله اگر ایشان بره سر کار از خوابگاه دانشحویی و خورد وخوراک دانشگاه مجروم میشه ! (1947447) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۷:۳۶
دولت مرفهین بیدرد . (1945997) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۵۸:۰۵
روحانی باید در صفحه تلویزیون ظاهر شود و به خاطر این کار نسنجیده اش از ملت عذر خواهی کند . (1946658) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۴۳:۴۴
روحانی + معاوناش + مشاوراش + دستیاراش + وزراش (1946844) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۳۰:۳۶
شما که دست به قلمت خوبست بجای ایشان اینکارو انجام بده ! (1947453) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۰۹:۰۸
واقعان ناراحت كننده است چون با انجام اين كار مردم از عملكرد آينده دولت هم نا اميد شدند (1946002) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۰۳:۳۱
من از اول امید وار نبودم بقول پرویز پرستویی
ما همین که احمدی نژاد نیست الکی خوشحالیم (1946924) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۱۵:۵۶
با سلام. من خودم کارمند دولت و معلم هستم. در سامانه دریافت سبد کالا وقتی کد ملی را وارد می کنم می نویسد به شما تعلق نمی گیرد. مگه قرار نیست به کارمندان دولت تعلق گیرد؟ چرا این بازی ها را دولت دارد مثل دولت قبل بر سر مردم درمی آورد؟ اگر وعده ای به مردم می دهید لااقل بر سر عهد خود بمانید. نگذارید این اعتماد و رایی که ملت به دولت داده است به بی اعتمادی تبدیل شود. (1946027) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۰۰:۴۶
اتفاقا دولت قبلی 100تومان عیدی داد به همه داد (1947252) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۱۹:۳۰
حالا فرض كنيم مردم بي اعتماد شدند , دستشون به كجا بنده‌؟ چكار ميخوان بكنن ؟ (1947580) (alef-10)
 
هم وطن
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۱۸:۰۲
جالبه من از هر کی پرسیدم گفت این سبد مسخره شامل ما نشده.حالا باید دید شامل کیا شده. (1946039) (alef-13)
 
جلال
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۲۸:۳۸
اتفاقا شامل حال خیلی ها شده ساده نباش (1946301) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۷:۴۸
شامل بابک زنجانی ها شده . (1946607) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۹:۳۱
شامل گردن کلفت ها . (1946614) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۰:۲۶:۵۶
شما هم از همان قماشی ! (1948753) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۵۹:۲۷
جمشید بسم الله دولت روحانی . (1946666) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۰۴:۴۳
شامل حال مل شده نه که ما خیلی پولداریم اگزر شما نیاز مندید شماره بدین سبد با پیک بفرستم دم خونتون (1946927) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۱۸:۳۴
كارگران قراردادي زير يك ميليون حقوق وضعشان آنقدر خوب است كه در دولت تدبير و اميد سبد كالاي حمايتي برايشان تعلق نميگيره اما كارمندان رسمي بالاي دو چند ميليون سبد كالا ميگيرند به اين ميگويند دولت تدبير (1946040) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۲:۳۹
در وزارت نيرو به تعداي روسا تعلق گرفته اما به كارمند عادي نگرفته (1946587) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۰:۲۶:۰۷
از محالات است .کارت یارانه بانکی خود شخص را می شناسد نه دوست و آشنا و نه وزارتخانه رو..... (1948752) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۱۹:۵۸
من هيئت علمي هستم
بيش از چهار ميليون حقوق دارم
سبد کالا به ما تعلق مي گيره
ديروز يکي از همکاران مي گفت درسته که ما به اين سبد نيازي نداريم و لي دولت که به ما نياز داره!
منظورش اين بود که دولت براي ملاحظات سياسي به کارمندان ارشد هم کمک مي کنه
به هر حال اين اصلا عادلانه نيست که قضات و مديران ارشد کالا را دريافت کنند اما کارگران روزمزد دريافت نکنند (1946044) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۳۹:۵۲
خوب برو از يارانه انصراف بده تا وجدان دردت خوب بشه (1946117) (alef-10)
 
كيان
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۴۷:۵۳
شما هيات علمي هستي؟ مطمئني؟! (1946142) (alef-10)
 
چدرام
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۰۸:۳۷
تو با مردم چه کار داری ؟ (1947559) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۹:۴۴:۲۴
اگه سايت الف موافق باشه من نام و نام خانوادگي فيش حقوقي را لاک مي گيرم که بيش از چهار ميليون است و با شماره ملي در اختيارش مي گذارم تا در معرض ديد قرار دهد و همه دريافت سبد کالا با چنين حقوقي را از طريق پيامک چک کنند (1948660) (alef-10)
 
جلال
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۲۹:۲۵
گلی به جمالت نمیگم انصراف بده ولی نیاز نداری بده به مستمند (1946306) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۸:۲۱
ننگ بر بی عدالتی مسئولین . (1946611) (alef-13)
 
knh
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۵۲:۵۱
اقای روحانی باید نفوذیهای که هم چیین طرحهای می دهند تا محبوبیت دولت راکاهش دهند و به جالش کشند را باید شناسایی کند (1946629) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۲۱:۱۲
شما چقدر خوش خيالي (1946759) (alef-1)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۳۸:۱۸
نفوذی؟؟؟!!!!! خیلی طرفداری باحالی بودددد!!!!!!!!! (1947634) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۰۳:۵۲
يعني خودشرا نمي شناسدكه بايدخودشًرا شناسايي كند؟
شما هم توي تئوري توطئه گير كردي ها؟ (1947713) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۰۵:۲۶
حالا اين تدبيرش بود اميدش عجب معركه اي ميشه بايد تماشا كرد (1947717) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۱۰:۱۴
به حمد الله بنده یک ملک مسکونی ویلایی در منطقه ولنجک دارم .
شغل اینجانب صرافی است در میدان فردوسی و ضمنا" یک ملک تجاری نیز در خیابان امیر کبیر دارم .
اتومبیل بنده بی ام و X6 است .
دیروز پسرم کد ملی اینجانب را وارد سامانه سبد کالا نمود و مشاهده کرد که سبد کالا به اینجانب تعلق میگیرد ولی در کمال تاسف به شاگرد مغازه اینجانب که با 3 فرزند ، حقوق ماهیانه اش 1 میلیون تومان است این سبد تعلق نگرفته است . (1946706) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۴۱:۲۲
حسن کلید ساز تحویل بگیر . (1947042) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۰:۲۴:۱۵
اگر تو راست میگی یکبار دیگر شماره ملی را وارد کن وبه جمله ای که میاد توجه کن بشما تعلق نمیییییییییییگیرد. (1948748) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۱۳:۲۷
من هم همکار شما هستم با نصف حقوق شما ولی سبد کالا به من تعلق نمی گیرد! (1947140) (alef-10)
 
مسلمان ایرانی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۱:۱۵:۱۲
سلام،برای یک سبد کالای - اهدایی _ از بـــودجه کــل کـشـــور ، انگار مسؤلین محترم به روال معمول به زیرمجموعه خود پاداش می دهند و یا می خواهند زکات اموال وجیب مبارکشان رابپردازند؛ تا به حال هزاران مصاحبه وگزارش مختلف و متناقض انجام شده وبه بقین چندین برابرِ ارزش هرسبد،هزینه دستگاه های اجرایی واضافه کاری مسؤلین می شود !
آقای روحانی که قدرت های مافوق و نیروهای زیردست خود رابه خوبی می شناسد؛برای جلب اعتمادمردمی که سال ها دروغ شنیده وفریب خورده اند،باید فقط وعده و قول کاری رابدهد که توان انجامش را دارد، تا درآینده واژه «د و لــــت فــــــریــــــب و ریــــا» در اذهان مردم شکل نگیرد. (1947889) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۲:۴۸:۰۹
دمت گرم یه ادم با انصافم دیدیم (1948089) (alef-10)
 
آیدا
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۲۸:۵۶
من یه خانم سرپرست خانوار بدون املاک و مستقلاتم حقوقم قانون کار هست اما به من و 50 نفر از همکارام تعلق نگرفته انوقت مدیر عامل و سهامداران تیلیارد شرکت بهمشون تعلق گرفته
بنازم عدالت دولت اعتدال رو (1946075) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۱۹:۵۲
اونوقت خود مدير عامل بهتون گفت
منم از اين كار دولت خوشم نيومده ولي برا خراب كردن اين دولت حداقل كمي بيشتر از قوه تخيل استفاده كنين
در ضمن ساعت كار كارخونه شما دقيقا كي هستش كه ساعت 11 كامنت ميزارين البته مي دونم مرخصي هستين!! (1947303) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۳۰:۳۰
من خودم بیکارم به من نمیدن من جزو مردم ایران نیستم ؟ (1946079) (alef-10)
 
مح
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۳۲:۵۷
من وهمسرم هر دو دانشجو هستیم ولی به قول دوستمون رفتیم تو باقالیا
اگر دولت تمام برنامه 4 ساله ی خودش رو این جوری چیده دیگه وای به حال ما (1946092) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۳۷:۲۹
به من بیکار هم تعلق نگرفته است فکری به حال بیکاران بدبخت بکنید (1946113) (alef-10)
 
سارا
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۴۲:۴۳
همسر من کارمند معمولی نیروهای مسلح هست خودمم دانشجوی متاهل به ما هم تعلق نگرفته ... (1946120) (alef-10)
 
امیر
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۵۴:۰۵
من یک مدیر میانی هستم به بنده تعلق نگرفت و درست هم بود چون نیاز هم نداشتم اما به آبدارچی واحد ما که کم درامد هست هم تعلق نگرفت آقای روحانی ای کاش میفرمودید فقط به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تعلق میگیرد تا موج نامیدی ایجاد نمیکردید (1946164) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۵۴:۰۹
رایی که به خاطر یارانه توصندق انداخته بشه به هیج دردی نمیخوره... (1946165) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۰:۵۲
پَ ن َ پَ ما رای میدیم به خاطر چشم و ابروی طرف !!!! (1946994) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۵۷:۴۶
در محل كار ما افراد داراي حقوق 2 تا 3 ميليون و داراي ماشين هاي گران قيمت و منزل شخصي سبد كالا بهشون تعلق گرفته ولي افراد بسياري با حقوق كمتر حدود 1 ميليون و منزل اجاره اي بهشون سبد كالا تعلق نگرفته . لا اقل دولت معيار اين كار را اعلام كند . بر چه اساس اين تفكيك صورت گرفته؟ اين كار نشان داد دولت توانايي تفكيك افراد ثروتمند از نيازمند را ندارد. (1946176) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۵۹:۰۶
خیلی ناراحت کننده است آقای روحانی اگر یکم فکر کنی متوجه میشی دولت تدبیر و امید این نیست! کلا نا امید شدیم از شما! تدبیر و امید و عدالت را هم کنار بگذاریم وجدانتون چه جوری قبول میکنه اینکارو بکنین!واقعاً تاسف آور است کارمند با دو میلیون تومن حقوق سبد کالا بهش میدین کارگر با هفتصد هزار تومن حقوق بهش تعلق نمیگیره (1946178) (alef-10)
 
بی نشان
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۱:۵۹:۲۷
لطف معیار سبد کالا را عنوان کنند چه کسانی از این بهره مند هستند هیات علمی های اداره ما و کارمندان رسمی اداره ما همه این سبد کالا بهره مند شدند اما ما کارگران و شرکتی های اداره هیچ کدام دسترسی به این کالا نداریم عدالت کجاستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
عدالت کجاستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
لطفا پاسخ دهید (1946179) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۰۰:۳۴
سانسور توی صدا و سیما تا این حد رسیده که حق میلیونها کارگر را به راحتی نادیده می گیرند. (1946183) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۳۳:۰۹
چیکار کنن؟ اگه اعتراضات مردم به دولت رو نشون بدن طرفداراش نمیریزن تو خیابون؟ (1947457) (alef-1)
 
مینو
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۰۴:۲۱
چرا سبد کالا؟
چرا به صورت نقدی پرداخت نمیشه؟
واقعاً چه دلیلی میتونه داشته باشه ؟مگه مردم خودشون بلد نیستن خرید کنن
توزیع اجناس بی کیفیت چه دردی از مردم دوا میکنه به جز القاء حس تحقیر؟ (1946195) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۱:۵۸
بنده خدا اگه پول بدهند تو نمیری برنج سرطانزای هندی بخری (1947000) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۰:۴۹:۵۰
بگردید ببینید وارد کننده برنج بی کیفیت هندی خویشاوند کدوم مسئوله که این برنجها رو دستش باد کرده دارن اینجوری با خفت به مردم میدن و پول همین برنج رو ده برابرشو از مردم میگیرن و میدن به اون وارد کننده (1948784) (alef-10)
 
کارگر بدبخت
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۰۵:۳۶
اقای محجوب نماینده کارگر بدبخت خرت از پل گذشت دیگه با کارگر چکار داری که اینقدر مورد تحقیر قرار می گیرد و صدای شما در نمی اید به فکر کارگر باش که با نردبان کارگر بالا رفتی کجایی که به دولت تدبیر امید بگویی واقعا تدبیری اندیشیدید خسته نباشید پهلوان درود به احمدی قهرمان (1946198) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۰۵:۳۷
حداقل پایه حقوق اداره کار الان نزدیک 500 هزار تومان است که با آیتمهای دیگر بالای این مبلغ می شود، چطور می گویند کسانی که زیر 500 هزار تومان حقوق می گیرند؟ باز هم فریبکاری و دروغگویی دولت به مردم و تحقیر میلیونها نفر ایرانی بدست دولت تدبیر و امید!! (1946199) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۱۰:۴۲
من یک زن تنها هستم ولی شامل این طرح نشدم . این سرح فقط برای مردان است مگر یک زن نمی تواند سرپست خودش باشد؟ چرا مردان مجرد سبدکالا می گیرندولی من با حقوق زیر پانصد هزارتومان بدلیل زن بودن و تنها بودن محروم شده ام؟ (1946219) (alef-10)
 
رسول
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۱۰:۵۴
امیدوارم که حق به حق داربرسه.من یه کارگرم.اماازاینکه به عده ای تعلق بگیره وبه عده ای تعلق نگیره.ناراحتم.این نشون دهنده بی عدالتیه دولت تدبیروعدالته.تمام مردم باهرنوع درآمدی. جزواین کشورهستن.منبع این سبدمتعلق به همه مردمه. (1946220) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۱۱:۲۶
در اطلاعیه آمده این سبد شامل تمامی کارکنان دولت میشود ولی اینجانب کارمند دانشگاه میباشم ولی این سبد به من تعلق نگرفته (1946222) (alef-10)
 
محمدعلي پناهي
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۱۱:۲۷
من خيلي به كفايت اين دولت و انجام كار با تحقيق و مشاوره كافي اعتقاد داشتم ولي اين سبد كالا را از اول هم اشتباه مي دونستم. مردم را مانند جيره خواران حساب نكنيد آنه ولي نعمتند و محتاج احترام و حمايت واقعي نه يارانه و سبد كالا.
به نظر من اگر دولت با تدبير عمل مي كرد بايستي
1- از سال آينده تمام اين يارانه ها و سبد هايي كه بجز توهين به ملت چيزي نيست را جمع مي كرد
2- بجاي آن از سيستم حمايت اجتماعي براي همه مردم استفاده مي كرد كه يك نمونه آن مي توانست بصورت زير باشد:
الف : دفترچه بيمه براي همه كساني كه دفترچه ندارند.
ب: كساني كه دفترچه بيمه دارند، بيمه تكميلي تعلق پذيرد.
ج: براي خانمهاي خانه داري كه همسرشان شاغل است و دفترچه بيمه دارند مي توان بجاي بيمه تكميلي، هزينه بازنشستگي واريز گردد كه پس از سي سال از مزاياي آن استفاده كنند.

البته حمايت هاي اجتماعي خيلي گسترده است ولي اين نمونه اي از كاري است كه دولت تدبير و اميد مي توانست انجام دهد و رضايت عمومي را بهمراه داشته باشد. (1946223) (alef-10)
 
گارگر
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۱۵:۳۰
جناب آقای روحانی ما کارگرها چه گناهی کرده ایم که اینقدرموردبی مهری قرارگرفته ایم ازیک طرف کارفرمایان قدرت پرداخت همان حقوق ناچیزندارند 3ماه است که حقوق نگرفته ایم وازطرفی دیگرموردلطف بی عدالتی شماه قرارگرفته ایم کارکنان دولت چه گلی کاشته اندکه مانکاشته ایم (1946239) (alef-10)
 
کارمند
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۱۸:۰۲
با سلام احترام
توی اداره ما هم به اعضائ هیئت علمی سبد کالا تعلق گرفته ولی برای کارگران خدماتی که حقوق دریافتی آنها پایین تر از هشت صد هزار تومان است سبد کالا تعلق نگرفته .باید دوباره بررسی بشه. (1946246) (alef-10)
 
MohamadReza
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۲۱:۵۹
چرا سبد کالا به ما تعلق نگرفته؟
شغل پدرم آزاده............
ممنون میشم راهنماییم کنید............ (1946272) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۳:۵۸
راهنمایی اینکه در انتخابات بعد هم ساعت 5 صبح برو توی صف وایستا تا به دولت کلید رای بدی . (1947008) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۲۳:۱۷
ندادن سبد کالایی به بازنشستگان تامین اجتماعی و برعکس این دادن سبد کالایی به تمام بازنشستگان کشوری و لشکری تبعیض بسیار بزرگی است و بی عدالتی می باشد مسئولین اجرایی هیچ شناختی به اقشار آسیب پذیر ندارند
این نشان دهنده بی تدبیری گروه اقتصادی دولت است که نارضایتی های بسیاری نسبت به دولت آقای روحانی به وجود آورده است (1946277) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۲۴:۰۰
با سلام چرا به خانواري كه نه پول داره نه خونه داره سبد كالا تعلق نگرفته محاسبه به چه صورت بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1946280) (alef-10)
 
majid r
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۲۵:۵۹
آقای روحانی از شما بعید بود که برای توزیع سبد کالا از اطلاعات اقتصادی که زمان دولت احمدی نژاد بدست آمده اقدام کنید (1946286) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۵:۳۰
چرا الکی دروغ میگین آقا........
شما از کجا میدونین؟؟؟؟
شیش ماه وقت داشتن اطلاعات جمع کنن.........
اصلا اگه استفاده هم کردن، نشون دهنده اشتباه خودشون است که از اطلاعات 4 سال پیش استفاده کردن.........
یکم مرد باشین و مسئولیت کارتون رو بپذیرید.......
الف جان خواهشا منتشر کن (1947012) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۲۶:۴۲
من خودم و خانمم حقوق بگيريم و سبد كالا دريافت مي كنيم همسايه اي داريم كه از هيچ جا حقوق نمي گيرد ولي دو ميليون كرايه مغازه دريافت مي كند و بيمه هيچ جا هم نيست كشت و كار دارد و ..... درآمد آنچناني سبد كالا دريافت كرده ولي بچه خودم كارگر مردم است با درآمد زير 400000 تومان بخدا بيمه هم هست ولي سبد كالا دريافت نكرده چرا اسم اين را عدالت گذاشته ايد؟ (1946292) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۲۷:۴۸
خیلی جالبه
در اداره ای که من شاغلم ، به رئیس اداره با حقوق حداقل 3000.000 تومانی سبد کالا تعلق گرفته اما به ابدارچی اداره تعلق نگرفته .
از دیروز قلبم داره از جا کنده می شه .
راستی به من هم تعلق نگرفته .
خیلی جالبه.
جالب. (1946299) (alef-13)
 
هاتف
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۲۹:۴۳
سایت محترم و دوست داشتنی الف که از طرفداران درجه یک آقای روحانی بودی-دریاب کع چه خبره---به محمود میگفتی گدا پرور؟ (1946307) (alef-13)
 
ali
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۳۴:۵۹
تا زماني که هر کار رفاهي را به فراخور يک قشر ميخواهند انحام دهندو به هدفمندي دوم و سوم گره ميزنند همين آش است و همين کاسه.

ميخواهند قيمت آب و برق و گاز و تلفن و خاصه بنزين و گازوئيل را افزايش دهند که حق است و قانون است هي ميگويند هدف مندي با اينکار دو باره در مردم ايجاد توقع ميکنند که بابت اين افزايش ها تحت عنوان هدفمندي پس سهمشان در اين مرحله چه ميشود .

من قبلا هم پيشنهاد داده ام حال که همه معترفند که کارمندان و باز نشستگان محق دريافت يارانه اند خب اين يارانه را و به تعداد همسر و فرزندان تحت تکفلش ببريد در شکم حقوق او يا همه اش يا 50% آن و اعلام کنيد اين قشر ديگر يارانه داده نميشود . چون حقوقشان ارتقاء داده شده و با يک تير دو نشانه را بزنيد .

به افراد تحت سرپرستي کميته و بهزيستي هم به همين طريق .

ميماند دهک هاي بالا :
1- کليه پزشکان که داراي کارت نظام پشکي هستند حذف شوند.
2- کليه کساني که کارت بازرگاني دارند و فعالانه از آن استفاده ميکنند حذف شوند.
3- کليه کساني که داراي پروانه معتر توليدي و خدماتي معتبرند حذف شوند

4- کليه کساني که داراي املاک و مسغلات عمده اند حذف شوند .

همه اينها که ازدور خارج شوند ارقام چشمگيري خواهد بودو مابقي با اندک تفاوتي دهک پائين و مستحق يارانه

نهايت اسم هدفمندي را روي هر چيزي نگذارند و از صفحه روزگار محو نمايند

و در مناظرات انتخاباتي هم هيچکس وعده آن به هر شيوه اي را ندهد (1946332) (alef-13)
 
rznj365
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۳۷:۲۴
کسانی که یارانه را با دفترچه میگیرند وکارت عابر بانک به دفترچه آنها تعلق نمیگیرد تکلیفشان چیست؟ (1946335) (alef-13)
 
مسعود
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۴۱:۰۸
به مدیر عاملمان با بیش از سه میلیون تومان حقوق بیمه ای تعلق گرفته ولی به آبدارچیمان با حداقل حقوق تعلق نگرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1946349) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۴۸:۱۷
سیاه نمایی نکن ! همچین چیزی امکان نداره ! (1946865) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۸:۲۸
شما خودتو به خواب بزن..........
اصلا سرتو بکن زیر برف..........
آبدارچی ها کارگر قراردادی محسوب شده و رئیس کارمند دولت..........
کارگرا رو حذف کردن و کارمندا رو دادن...........
حالا کجاش سیاه نمایی است؟؟؟ (1947027) (alef-10)
 
محمد ع
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۴۱:۲۵
از آشنايان كسي رو ميشناسم كه چند ساليه با حكم مديركلي بازنشست شده و در ماه حدود دو ميليون تومان حقوق بازنشستگي ميگيره در حال حاضر هم باتوجه به ارتباطات حوزه ي كاري قبليش با چند برج ساز شريكه و در آمد به مراتب بيشتري هم در اين حوزه داره و در يك كلام وضعش توپه! ، حالا به اون اين سبد كالا تعلق گرفته كه خودش هم مسخرش ميآد و لي به من و امثال من كه كارمند قراردادي يك اداره دولتي هستيم و كل دريافتي مون در ماه به 800تومن هم نمي رسه تعلق نگرفته !!
اگرچه اين سبد اگر هم تعلق مي گرفت دردي از ما دوا نمي كرد ولي دغدغه و سوال اصلي من اينجاست كه در تصميم گيري هاي اين دولت و اين دولتمردان من و امثال من كجا قرار داريم؟ ، آيا به اقشاري همچون ما فكر هم مي كنند؟ و مصائب و مشكلات ما براي اونها مهم هست؟ ، اصلاً ما رو مي بينند؟ ، ما كجاي اين معادلات قرار داريم؟ ، تكليفمون توي اين اوضاع و احوال خراب و بهم ريخته ي اقتصادي چيه و چه كساني و كي قراره به داد ما برسند ؟
راستي نكنه توي مرحله بعدي اين ما هستيم كه قراره از گرفتن يارانه هم محروم بشيم؟ !!! (1946350) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۴۲:۰۸
قابل توجه سایت الف من کارمند دولت هستم با ماهی 600000 تومان حقوق ولی شامل من هم نشده در اداره ما 100 نفر پرسنل کار می کنند ولی فقط به 10نفر تعلق گرفته پس چی شد مگه به کارمندان دولت نمی خواستن بدن پس چرا به ما ندادن قابل توجه شما تمام کارمندان دولتی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودن بهشون تعلق نگرفته ولی کارمندان دولتی که تحت پوشش صندوق بازنشستگی بودن با هر میزان حقوق بهشون تعلق گرفته عجب عدالت وعجب تدبیری چقدر کارشون درست وبا حساب وکتاب بوده خدا پدرتو بیامرزه احمدی نژاد که پارسال عیدی دادی اصلا"نفهمیدیم چجوری اومد توحسابمون وهمینطور به مناسبت ماه رمضون سبد کالادادی خیلی راحت رفتیم وگرفتیم ولی حالا برای یه سبد 80000 تومانی شش ماهه که پدرمونو در اووردن آبرومونو بردن آخرشم هیچی! (1946353) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۴۳:۴۸
بله خدا پدر احمدی نژاد رو بیامرزه ، واقعا لیاقت شماها همون احمی نژاد ، شمایی که نمی فهمی همه این مشکلات بخاطر قدرت طلبی احمدی نژاد (1947207) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۴۴:۱۶
بابا با اين چى تا تخم مرغ و روغن دولت خودت رو خراب نكن حسن جان.اصلا معلوم نيست چيكار ميكنيااا (1946358) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۴۵:۲۳
من بيمه شده تامين اجتماعي هستم با ماهي حدود 540000 هزار تومان كه با احتساب حق اولاد ومسكن وبن كارگري ميشود اين مبلغ . اما حالا به خاطر 40000 تومان از بن كالا محروم شديم اخه با اين پولها مگه ميشه زندگي كرد كه بن هم تعلق نمي گيره ؟ بخدا ما فقط در تلاشيم از گرسنگي وسوء تغذيه نميريم . چه كنيم دولت هر چي بخواد برسر ما كارگگگگگگگگگگگگگگگرانش مياره جونم و (1946364) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۳۰:۳۴
سوء تغذيه داري بعد مياي پاي اينترنت و كامپيوتر ؟ بابا ايولله (1947613) (alef-10)
 
ولی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۵۰:۱۱
روحانی مچکریم!!!!!!!!! باعث شدی قدر احمدی نژاد تازه بفهمیم (1946381) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۴۹:۲۷
قدرشو با دلار 4000 تومنی خوب فهمیدیم ! (1946870) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۳۵:۴۸
شما برو سبد رو بگیر تموم نشه. (1947468) (alef-10)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۵۰:۲۷
من گرفتم. خیلی هم از روحانی متشکرم (1946383) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۴۶:۵۷
مدیر گردن کلفت (1946857) (alef-10)
 
مجید
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۵۱:۲۷
تو اداره ما به خیلی از کارمندهایی که حقوقشون بالای 2ملیون است سبد تعلق گرفته ولی به 4 تا ابدارچی و کارمندای با حقوق پایین تعلق نگرفته معلوم نیست معیار چیه و مصیبت زمانی بدتر میشه که اینا ملاک یارانه برای سال بعد بشه (1946388) (alef-13)
 
هادي
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۵۲:۲۸
خانه از پاي بست ويران است!!!!! (1946394) (alef-13)
 
گربه سگ
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۵۳:۴۰
ما نفرات قرارداد مدت موقتیم در زمان دادن پاداش عیدی کارمندیم در زمان همچین چیزایی کار گریم از اون گذشته من خودم هم بالا 700000تومان قسط دارم هم دانشجویی دانشگاه ازاد و متاهلم نمی دونم منو با چه چرتکه ای جمع بستن که تعلق نگرفته (1946400) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۳۱:۳۰
با چرتكه‌اي كه روش ويندوز 8 نصب كردن (1947615) (alef-10)
 
بدبخت ایرانی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۵۴:۴۴
من دانشجوی متاهل بیکار هستم دو سال است که دانشجوی ارشد هستم هر اداره و هر مرکزی برای کار میرم کار نیست.الان هم که سبد کالایی به من تعلق نگرفته و فردا هم افزایش 33 درصد قبوض و بخصوص حمایت نکردن دانشجویان حال به نظر شما مسئولین محترم من با چه انگیزه در این کشور زندگی کنم ایا اینجا کشور اسلامی است؟؟؟؟ (1946404) (alef-13)
 
غلامپور
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۵۵:۳۹
میخوام بدونم سبد کالا به این شکل در کشورهای دیگه هم رایجه ؟ (1946409) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۴۹:۰۲
در کشورهای آفریقایی همطراز ما ( از لحاظ گرسنگی و فقر غذایی ) ؛ سبد کالا رو با هلیکوپتر از هوا روی سرشون میریزن (1946868) (alef-10)
 
عای
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۵۶:۲۶
دولت کار خوبی کرد همان سرمایه داران وکارکنان لشکری راداشته باشد کافی است اخه ما کارگران ومردم عادی فقیر که زر وزوری نداریم از نظر سیاسی جایگاهی نداریم وکاری نمیتوانیم انجام دهیم جز اینکه به این عدالت دولت بی تدبیر وناامید پوز خندی بزنیم. (1946411) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۲:۵۶:۵۱
من وضعم خدا رو شکر بد نیست اصلا فکرشو نمیکردم به من هم سبد کالا تعلق گرفته اما به پدرم که شهرستانه و حقوق ناچیز بازنشستگی داره بهش تعلق نگرفته اگه وقت داشتم و حوصله داشتم و شلوغ نبود و تونستم بگیرم میدمش به اونها

تازگی نداره ولی بازم میشه فهمید این دولتهای ما هر کاری میکنن هردمبیلی و آزمون و خطاست شاید هم گفتن این قشر ضعیف که صداشون به جایی نمیرسه دم قشر سیرتر رو ببینیم کافیه (1946412) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۰۰:۴۱
آة مظلوم (1946420) (alef-13)
 
آرمان
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۰۰:۵۷
حسن راه رو گم کردی و نشون دادی که توی مچ گیری و ایراد گرفتن از این و اون بهتری و به قول خودت حقوقدانی! اگه بقیه کارهات هم مثل این سبد کالا باشه که همون محمود بهتر بود حداقل دیگه مردم به جون هم نیانداخت. محمود دولتش مهرورز بود که نه مهری دیدیم نه روز خوش و تو که دولتت "دولت تدبیر و امید" هستش نه تدبیری می بینیم نه امیدی.
کاری نکن که یه سال نگذشته بگیم " یاد دوران احمدی نژاد به خیر" (1946425) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۰۲:۰۶
اگر مدیریت دلسوز و حساس به مشکلات مردم وجود داشته باشد باید این اشخاصی که در تعیین اینکه چه کسانی مشمول دریافت سبد کالا گردند را به حضور طلبیده و در باره مبنا و ملاک تعیین افرادمسحق دریافت سبد استنطاق و تنبیه نماید تا عبرتی باشد که تسویه حسابهای شخصی بین خود را به مسائل معیشتی و رفاهی مردم گره نزنند (1946430) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۰۴:۰۶
آیا ملاک اختصاص سبد کالا به افراد تدبیر و امی بوده و یااز روی بی تدبیری و نامید کردن مردم؟! (1946435) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۱۰:۵۸
نه برادر ملاک حقوق دریافتی تا 500هزار تومان بوده و نه امید میخواد نه تدبیر آ بلکه فیش دریافتی حقوق بگیر . (1947569) (alef-10)
 
پوریان
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۰۵:۱۹
این سیاست دولت کارگزاران در قبل هم بود. مردم هنگام رای باید تصمیمشان را با توجه به سابقه عملکرد میگرفتند.
مگر از کسانی که سیاستشان گردش چرخهای اقتصادی با بها دادن به سرمایه داران و له شدن جامعه آسیب پذیر بوده جز این انتظار میرفت؟
در مناظره رییس جمهور مسکن مهر را تشبیه به خوابگاه کرد و مردم را شایسته زندگی بهتر دانست حالا کارگران و قشر آسیب پذیر منتظر واگذاری ویلا ی مجهز از ایشان باشند. (1946440) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۱۱:۲۰
سلام آقاي روحاني منکه هيچ کدام از کساني نيستم که سبد کالا دريافت کنم تکليف من چيه منکه از گلوي زن و بچه هام ميبرم پول کرايه خونه و چندين قسط عقب افتاده با جرينه اي 25 درصدي ميدم مگه من جزو اين مملکت نيستم. اين بود دولت تدبير و اميد شما که از وقتي اومدين تمتم اميد ها رو نا اميد کردين. منکه پول خريد پنير براي سه وعده غذا رو ندارم بايد برم دست گدائي باز کنم. (1946462) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۱۷:۰۵
الان که این رو می نویسم در بین مردم این سوال پیش اومده که چطور آقایان و خانواده های طلاب که بعضا میلیون ها تومان د رآمد دارند سبد کالایی دریافت کردند و خیلی از مردم نه ؟!!!!! یا سوالات دیگر که نمیتوان اینجا عنوان کرد
در کل مردم این نظر رو دارند که این پول که از منافع و سرمایه همه مردم بوده به نور چشمان آقایان تعلق گرفته والا می شد تعداد سبد را کم و بین همه تقسیم کرد !!!
حال اگر می خواهید این مسله ثابت گردد یک نظر سنجنجی بگذارید ببینید !!! (1946483) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۲۳:۳۳
جناب دكتر منصف اقاي روحاني واقعا متاسفم براي قدمهاي خسته و بيمار پدر و مادرم كه به زور بردمشان تا به شما راي بدهند و امروز هيچ پاسخي ندارم كه به پدر بازنشسته خود كه حقوق دريافتيش 540هزار تومان است و سبد كالا بهش تعلق نگرفته بدهم جز اينكه متاسفم از انتخابم كه دوباره گروهي بي عدالت و غير منصف را انتخاب كرديم. واقعا متاسفم به خاطر مشاورين و افرادي كه به شما مشاوره ميدهن. كارمندي كه ماهي دو ميليون و نيم ميگيره سبد دريافت ميكنه و افراد پير بازنشسته نه (1946517) (alef-13)
 
سید
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۷:۳۱
واقعا برای خودم متاسفم که هموطنی مثل تو دارم که برای هشتاد هزارتومان حال حق یا ناحق اینگونه اعتراض می کند (1947022) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۳۷:۳۳
شما مایه داری اینا واست چیزی نیست. اصولا همین شماهایین طرفداران روحانی. (1947474) (alef-10)
 
امیر
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۴۰:۱۶
من هم برای تو متاسفم که حق اعتراض برای هموطنت قائل نیستی حتی اگر 80000تومن باشه 80 هزار تومن شاید برای تو و من پولی نباشه برای خیلی ها همین اندک مهمه (1947481) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۰۷:۲۷
من هم با شما موافق هستم و سکت نم کنم و جواب خیلی هارو با کامنت مناسب میدهم . (1947554) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۷:۳۹:۰۵
عزیز برادر اعتراض حق شماست نه بی احترامی وفحش وبد وبیراه بیاییم یاد بگیریم با رعایت ادب انتقاد کنیم برای هرچیز کوچکی همه چیز را زیر سئوال نبریم حال دیدید که به بقیه هم تعلق می گیره صبر هم چیز خوبیه و ادب
ازخدا جوییم توفیق ادب بی ادب محروم ماند ازلطف رب (1948479) (alef-15)
 
امیر
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۷:۳۱:۰۶
آیا در کامنت دوستی که اعتراض داشت توهینی کرد ؟انتقاد کرد .اما شما در جوابش چی
سید





۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۷:۳۱

واقعا برای خودم متاسفم که هموطنی مثل تو دارم که برای هشتاد هزارتومان حال حق یا ناحق اینگونه اعتراض می کند (1949737) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۰۸:۴۲
عزیزجان قانون باید رعایت شود حتی اگر یک ریال بالای 500هزار تومان دریافت کنند. (1947560) (alef-10)
 
مسلمان ایرانی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۱:۰۱:۲۸
سلام ،اگر سازمان تأمین اجتماعی ،گروه بزرگ شاغل وبازنشسته ی حداقل بگیرِ خودرا ازصافی میزان ِ دارایی واملاک می گذراند؛ به یقین درصدکمی از آن ها ازگرفتن یارانهِ کالا،حذف می شدند،درصورتی که همین ملاک برای گروه هدفِ کارکنان دولت،نیروهای مسلح،خبرنگاران وحتی افرادتحت پوشش کمیته وبهزیستی؛ درصدبالایی از آنان رااز لیست سبدکالا،خارج خواهدکرد !
چنان چه مبنای بودجه وبرنامه سال آینده واجرای مرحله دوم هدفمندی هم همین باشد؛دیگربه سیاست های کلان وتدبیراین دولت هم ، امید نیســـت. (1947855) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۲۳:۴۱
دولت بین کارمندان خودش هم تبعیض گذاشته و کارمندانی که بیمه صندوق تامین اجتماعی هستند همردیف کارگران و فقط در صورتی که زیر 500 حقوق بگیرن شامل این طرح می شوند . (1946518) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۲۶:۵۱
به معلمين بيمه شده تامين اجتماعي برخلاف نظر وزير محترم آموزش وپرورش سبدكالا تعلق نگرفته است لطفا وزير محترم رسيدگي كنند (1946534) (alef-13)
 
کارمند
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۳۱:۱۲
به خبرنگارها هم دادن تا گندش زیاد در نیاد (1946545) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۳۲:۵۷
من كارمند دولتم با بيمه تامين اجتماعي برام تعلق نگرفته اما همكارم همين جا بيمه خدمات درماني با حقوق يك ميليون بيشتر براش تعلق گرفته. جناب ريس جمهور تدبير شود مثل احمدي نژاد زير سوال نروي. همه كارمند هاي با بيمه تامين اجتماعي كه اينقدر ازشون بيمه كم ميشه ميره تو جيب مديران مثل مرتضوي تا بذل و ببخشش كنه از دست شما ناراحتيم. لطفا اين مشكل سريع حل شود و به همه مردم كه از ما هم بيچاره ترند برسد. جالبه اين كه تمام هيت علمي با بيمه خدمات درمان ميگيرند ولي مردم روستايي با هيچ حقوقي نميگيرند. اقاي ريس جمهور از شما بعيده سريعتر تدبير كنيد (1946549) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۳۶:۴۲
یک نظرسنجی بذارین تو الف که هر کس چی کاره اس، چقدر حقوق داره و آیا سبد بهش تعلق گرفته یا نه.. (1946560) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۰۵:۴۱
همانطوریکه الان خیلی از کامنت ها بی پایه و اساس است آنهم میتونه نظر سنجی خوبی نباشه ! (1947550) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۱:۵۰
من كارمند يك شركت دولتي هستم به من تعلق نگرفته اما به رييس يك ي از گرو ها تعلق گرفته
ملاك اين تعلق چه ببوده؟ (1946580) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۲:۳۴
جناب روحانی ریاست محترم جمهوری ؟
فقط متاسفیم و بس؟ (1946585) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۳:۳۱
آقای توکلی شما اگه نماینده این ملتید بداد مردم برسید یکاری بکنید ساکت نمونید با دیگر نمایندگان رایزنی کنید این نظراتی که میبنید صدای مردم هست
البته مشتی ازخروار (1946589) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۰۳:۳۶
آقای توکلی بعنوان یک نمایند ه تنها کاری که میتوانسته انجام بده این سایت را راه اندازی کرده تا من وتو حرف دلمون را بزنیم .ممنون (1947543) (alef-1)
 
عليرضا
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۵:۲۱
بنده كارمندي با 600 تومن حقوق بهم سبد كالا تعلق نمي گيره ولي يه همكار ديگه با يك ميليون و دويست تومن حقوق مشمول دريافت سبد كالا شدن
واقعا اين همه فحش و بدو بيراه به دولت نهم و دهم در راستاي بحث گداپروري و بي عدالتي در آن دوره ها بنده شخصا و عيناً اين بي عدالتي و عدم انسجام تصميم گيري و بي تدبيري رو در دولت نوپاي آقاي روحاني شاهدم
اگر اين امر اصلاح نگردد قطعا جز بد و بيراه نثارشان نخواهم كرد (1946597) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۲۶:۰۶
دقیقا تو شرکت ما هم همین اتفاق افتاده! به آبدارچی ها و خدمه نظافت چی تعلق نگرفته اما به بعضی از کارمندها که بعضا از بقیه هم حقوق بیشتری میگیرن تعلق گرفته.
پیدا کنید پرتقال فروش را! (1946787) (alef-10)
 
سام
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۲۹:۰۰
از دولتی آقای نعمت زاده وزیرش باشه نباید بیشتر از اینها هم انتظار داشت! (1946800) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۰۱:۳۷
آقای نعمت زاده بسیار انسان شریفی است ودر دولت های قبلی سه دوره وزیر بوده وخانوادگی ثروتمند است! (1947530) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۷:۰۷
مایه خونواده مستمری بگیریم که سبد به ماتعلق نگرفته ،
فقط به خاطر چندهزارتومنی که بالاتراز 500 تومنه .خدارو شکرکه سبد به ماتعلق نگرفته !
فشارزندگی کم بود وحالا باید شاهده بی عدالتی هم باشیم .پارسال احمدی نراد به همه هشتادتومن تو حساباشون داد .امسال باید مردم برای یه سبدی که خوراک یه هفتشونم نیست چندساعت وایستادن تو صف !
به ماکه تعلق نگرفتم مثل اینکه جزاقشار مرفه بودیم به اونایی که تعلق گرفت واقعا این سبد کالا تو شان وشخصیته اوناییه که بهشون تعلق گرفته هست ؟!
حالا سبدکالا به کنار ، این تبعیضو کجای دلمون بذاریم.
بنزینم که قراره گرون بشه .رسما دولت به ما بگه بریم بمیریم دیگه !
امیدوارم چهارسال دیگه این دولتو نبینم !
به خدا یه کاری میکنین که ادم به خودش بگه صدرحمت به احمدی نراد.
عمرا چهارسال دیگه به این دولت رای بدم . (1946605) (alef-13)
 
بهاره خزان زده
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۷:۵۱
حتی به قفل بسته خود هم نمی خوری
کاش ای کلید گمشده پیدا نمی شدی ! (1946608) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۵۴:۲۰
موقعی که بستر اجرای طرح فراهم نیست وآمار و ارقام تان کارشناسی نیست چرا ناعدالتی و بدبینی ایجاد می کنید. من یه کارمند جزء هستم ولی این سبد به من تعلق نمی گیرد ولی رئیس بنده مشمول این طرح می باشد من شکایت این بی عدالتی را کجا ببرم!؟ (1946636) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۳:۵۷:۳۲
آقا الان ما یک عضو هیئت مدیره داریم با چند ده میلیارد ثروت بهش سبد کالا تعلق گرفته اون وقت به آبدارچی بیچاره ما تعلق نگرفته اگر تدبیر اینه وای بحال بقیه مسائل که دولت می خواد تدبیرش رو بکار ببره اگه خواستید آدرس می دم برید ببینید تدبیر آقای روحانی رو. (1946655) (alef-13)
 
کارگر
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۰۱:۳۶
به رییس بانک ها ,مدیران وزارتخاهها وغیره باحقوق میلیونی سبد کالا تعلق مگیره ولی به کارگر با سرپرستی 4نفرومستاجرتعلق نمگیره (1946678) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۰۴:۱۳
بي عدالتي بين كاگر و مارمند سابقه طولاني دارد
جدول مالياتي كارگران و كارمكندان را مقايسه كنيد (1946685) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۳۶:۰۰
بابا عینک بزن تا حروف نوشتنی را درست ببینی ! (1947469) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۰۷:۰۹
حسن! حسن ! چيكار مي كني؟؟؟؟؟؟
محمود باز كارش يه حساب و كتابي داشت!!!!! (1946696) (alef-13)
 
سید
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۸:۴۶
خیلی بی ادبی و از تربیت بویی نبرده ای (1947029) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۱۲:۰۴
یکی از مستحقان اصلی سبد کالا قشر زحمت کش روستائیان بود که معلوم نیست به چه دلیلی آنها نادیده گرفته شده اند. (1946716) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۰۸:۳۳
دريافتي ماهانه من 536 هزار تومان است پيامك زدم جواب آمد يارانه به شما تعلق نمي گيرد / حالم داره از اين همه بي مديريتي به هم مي خوره (1946937) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۵۹:۱۱
قطعا به اقشار بدون درامد تعلق میگیره . (1947524) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۱۵:۵۹
به نظر من روحانی و احمدی نژاد هیچ فرقی با هم ندارن. چون با این شروع آینده معلوم شد. (1946735) (alef-1)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۲۲:۵۲
اصلا این طرح بی سرو ته رو معلوم نیست از کجاشون در آوردن؟!!
من کارمند یک شرکت دولتی هستم که قراره امسال واگذار بشه به بخش خصوصی. اکثر پرسنل شرکت ما قراردادی هستن اما هیئت مدیره همگی کارمندهای رسمی دولت هستن و حقوقی که برای خود درنظر میگیرن چندین و چند برابر بقیه پرسنله! به اونها سبد کالا تعلق میگیره که حقوق مزایای حداقل 7 ، 8 میلیونی میگیرن اما به ماها که قراردادی هستیم و یک دهم اونها هم حقوق نمیگیریم ، تعلق نمیگیره .
واقعا این دولت آخر عدالته!!!
اینجاست که باید گفت روحانی این دفعه دیگه واقعا مچکریم! (1946768) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۵۲:۲۰
واقعا باید به این برادرمون حقوق مدیریتی بدهند خدا به آقای روحانی صبر بده واقعا ما ایرانی هستیم؟ (1947074) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۳۵:۱۵
شنيدم هركه به روحاني راي داده سبد كالا گرفته.درسته؟ (1946821) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۵۴:۵۴
به جان تو من به آقای روحانی رای ندادم ولی سبد کالا گرفتم (1947082) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۵۶:۵۱
آقای توکلی واقعا داری کولاک می کنی . ما دلمون را به کی خوش کرده بودی واقعا آتش بیار معرکه شدی. (1947088) (alef-1)
 
چ
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۵۸:۱۲
خیر غلط است . (1947521) (alef-10)
 
000
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۳۵:۵۵
اون از دولت آقای احمدی نژاد که توی بوق و کرنا کرد که سهام عدالت می ده و ما هیچی ازش ندیدیم و اینهم از دولت تدبیر برای یه کیسه برنج هندی که حتما رو دست عزیزان وارد کننده مونده و قراره اینطوری آبش کنند ببین چه بلوایی راه انداخته . (1946822) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۳۶:۴۲
به 99 درصد كاركنان دولت تعلق نگرفته يه عده گرفتند
ما با ماهي يك مليون شاملمون نشده اما مدير رييس يك واحدمود با بيش از 2 مليون شامل شده (1946826) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۵۷:۲۹
شما منظورت ریس یک مجتمع ساختمانی است .بله او همه چیز را ازاد میخره حتی دارو ودرمان را ولی شما بیمه برا یت پرداخت میکنه !! (1947518) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۴۳:۳۲
اسم سبد کلا میاد احساس مسکنم تو سومالی زندگی میکنم و خیلی فقیرم.... (1946843) (alef-10)
 
حسام
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۴۴:۱۵
کاش حداقل نمایندگان ملت یک تذکری به جناب روحانی و تیمشون بدن .
مثل اینکه در باد به اصطلاح موفقیت! هسته ای شون بدجور خوابشون برده! (1946846) (alef-10)
 
فاروق
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۵۱:۲۶
اقای الف سلام من 5ساله بعد از 17 سال سابقه کار در یکی از ادارات در پست کارگری برابربند 2 ماده گزینش (راهپیمایی ،نماز ،روزه اخراج شدم حال به خاطر 1000تومان کرایه ماشین فرزندم مانده ام منظورم از نوشتن اینکه مگه سبد کالا برای اقشار کم درامد نیست ؟ پس چرا در مرحله کارکنان دولت به علت داشتن ارتباط با مجریان همه مشمول شده اند ول من و میلیونها امثال من نمیتونیم از منابع کشورمون بهره ببریم واقعا به این مسولین بی تدبیر متاسفم مونده ام چی بگم َ (1946879) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۴۶:۵۹
برادر محترم کسی را به خاطر نماز وروزه اخراج نمی کنند جنابعالی حتما مشکل دیگری داشتی بی شک (1947054) (alef-10)
 
فاروق
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۲۰:۲۵:۵۲
دوست عزیز سلام کتبا به بنده ابلاغ نموده اند برابر بند 2 ماده 2 گزینش اخراجید ودر توضیح آن احکام اسلامی و نماز و روزه و راهپیمایی اعلام کرده اند حال اینکه یکی از مدیران کل که بدجوری دستش در خوردن اموال دولتی و مردم که توسط دولت قبلی کنار گذاشتند با زرنگی رنگ عوض کزده الان از دولت تدبیر و امید حکم دوباره گرفته به خاطر اجرا و ابلاغ این بند بد جوری به خود میبالید (1950077) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۵۶:۱۲
کمترین تحریری از یک زندگی - آب و نان (1946894) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۵۶:۵۳
زندباد دکتر احمدی نژاد (1946898) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۶:۳۴
نه احمدی نژاد و نه روحانی .
هیچکدام (1947016) (alef-10)
 
هادی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۴:۵۸:۴۱
با وجود اینکه دانشجوی مناهلم و هم کارمند ولی قراردادی با ماهیانه 590 تومن
این کالاها به من تعلق نگرفته در حالیکه همکار بنده با خانمش ماهی 3.5 میلیون م یگرن بهش تعلق گرفته متاسفم به رایی که دادم (1946907) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۱۷:۱۰
باید بگویند دور بعد هرکی حقوق بالای 1میلیون داره،تعلق نگیره.دل همه یکی بشه!!!! (1946954) (alef-10)
 
اشکان
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۱۸:۳۱
معاون اجرایی داره ما حقوقش 3 میلیون تومان هست مشمول دریافت سبد کالا شده ولیکی آبدرچی اداره با حقوق 550هزارتومان مشمول سبدکالا نیست
عدالت دولت روحانی رو هم دیدیم!!!!!!!!!!!!!!! (1946957) (alef-10)
 
abbas
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۲۰:۴۲
نمی فهمم چرا باید دولت سبد کالا تحویل بدهد؟.
مگر کمک به کم درآمدها بعهده کمیته امداد و بهزیستی نیست؟
مگر یارانه تعلق نمیگیرد؟
مگر درمان فقرا رایگان نیست؟
انتظار نداشتم این دولت از این کارها کند (1946963) (alef-10)
 
کمک
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۵۴:۲۷
این سبد کالا یک کمک خرجی است .شما که شب عید پاداش میگیری انها هم سبد کالا دریافت میکنند. (1947515) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۳:۴۸
کارشناسان بیسواد به نظر من به کسانی که در مرحله اول سبد دریافت نکردند در مرحله دوم بدهید تا عدالت برقرار شود. (1947006) (alef-1)
 
غلام
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۷:۱۱
پیمانکار اداره ما از اداره دولتی ما 4000000000 (4 میلیارد تومان) طلبکار است جزء گیرندگان سبد کالاست یاللعجب . اگه دروغ میگم آقای ... نصیری را سرچ کنن اأرس بدید مشخصات کامل میدم. (1947021) (alef-10)
 
محروم
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۸:۵۸
دانشجوی آزاد-متاهل-کارمند-جانبازشیمیایی تعلق نگرفته ولی..........احسنت به برنامه ریزان دکترروحانی احسنت (1947032) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۴۰:۴۷
برادر شما از چند جای دیگر هزینه دریافت میکنی برای همین است که به شما تعلق نگرفته است . (1947483) (alef-10)
 
کارمند
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۴۴:۳۴
من کارمند قراردادی یکی از دانشگاه ها هستم
طی بررسی که از دیروز داشتم به نظر میرسه که سبد کالای حمایتی! دولت به اکثر پرسنل رسمی دانشگاه و همچنی حتی به رییس و معاون دانشگاه که حقوق ماهیانه شون بالای 10 میلیون هستش تعلق گرفته ولی به اکثر کارمندهای قراردادی و حتی پیمانی و نیز بندگان خدا این نیروهای خدماتی دانشگاه نیز مشمول دریافت سبد کالای حمایتی! (مرفهین) نشدند .
لذا به نظر میرسه به گفته یکی از هموطنان در همین اظهار نظرها هدف دولت فقط این بوده که در دهن مردم رو ببنده اونم به شکل بسیار زننده و فریبکارانه .
به طوری که مثلا در ادارجات کلیه روسا و معاونین و مدیران و مسئولین و طلاب و اساتید و خبرنگاران و افراد رده بالا و نمایندگان و هیأت علمی ها ؛ که در حقیقت بایستی اینها حذف هم میشدند مشمول این سبد شدند. و دلیلش هم کاملا بر ملت فهیم واضحه چون اگر قرار باشه صدای از کسی در بیاد بیشتر از جانب همین افراد فراگیرتر میشه یا اینکه زیرمجموعه های این قشر بالا از جامعه نیز توسط همین افراد حرف هایشان همان در نطفه خفه خواهد شد.
لذا عزیز دلم دکتر روحانی که بنده از طرفدارشون بودم توی صدا و سیما عربده می کشید و ضمن تمسخر رییس جمهور قبلی وعده و وعید می داد که من به هیچ وقت دروغ نمی گم و وعده های عدالت و تدبیر و ... می داد که با همین وعده ها ملت نیز کمی امیدوار شده بودند باید بدانند که خیلی زود ترفندها و دروغ ها و روی واقعی دولتشان به ملت رو شد . لذا بدینوسیله حضورشان عرض میکنم که
روحانی مچکریم که دارید با تدابیر بکرتون کورسوی امید ملت رو یأس و نامیدی تبدیل می کنید .
روحانی مچکریم که تمام تلاشتون رو برای چاق کردن مرفهین به کار می گیرید
روحانی مچکریم که تمامی سعی خودتون رو می کنید که بلکه بتونید قشر متوسط رو به سمت ضعیف ببرید و از این طریق سه قشر ضعیف و متوسط و مرفه جامعه رو با تدابیرتون به دو قشر مرفهین و اقشار ضعیف جامعه تبدیل کنید
روحانی مچکریم که در جهت عادی سازی عدم صداقت دولت با ملت یا همان دروغ گویی عمل می کنید تا ملت به این نتیجه برسد که نه تنها دولت اصول گرای سابق بلکه دولت نیمچه اصلاح طلاب و به اصطلاح اعتدال گرای امروز هر دو در این زمینه اتفاق نظر دارند و داشته اند و شاید دولت بعدم هم داشته باشد. الحمد الله
روحانی مچکریم که یه کاری کردی که ملت روزانه چند بار با کلمات زیر جملات متناسب بسازند : احمدی نژاد - سرمه - چشم - ملت- روحانی
الف جان ضمن تقدیر از اطلاع رسانی تان پیشنهاد می کنم با کملات بالا یه جمله خوب بساز که با وضع ایجاد شده نهایتا در 6 مال اول سال آینده ؛تیتر خبرگزاری ها خواهد شد. (1947050) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۴۲:۵۸
تو هم طرفدار احمدی نزاد هستی و حتما در دانشگاه او کار میکنی ! (1947488) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۱:۴۹:۲۵
شمام طرفدار روحانی و سری در برف دارید. (1948391) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۵۲:۳۸
برادر 2 صفحه دیگر هم مقاله بنویسی .تو شرایط دریافت سبد کالا را نداری ! (1947511) (alef-10)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۴۶:۳۵
واقعا جای تاسف داره که آقای دکتر روحانی به عنوان مسئول دولت تدبیر و امید حاضر شدند با امضاء اجرای طرح سبد کالا به عنوان معنای واقعی بی عدالتی رو نشان بدهند و خودشون و دولتشون رو زیر سوال ببرند!!!! طرحی که هیچ منطقی در انتخاب افراد برای بهرهمندی از سبد کالا وجود نداشته، کسانی که در یک رده از درآمد هستند برخی ون شامل سبد کالا و برخی دیگر بهره مند نشده اند. در بین افراد که سبد کالا بهشون تعلق گرفته مشاهده شده افراد بازاری که چندین خانه و مغازه دارند. این معنای دقیق بی عدالتی است.
خدا احمدی نژاد رو حفظ کنه که بی عدالتیش مثل اینا مشهود نبود (1947053) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۴۸:۲۵
وقتی سبد کالا به اعضای هیأت علمی با بیش از 6 میلیون تومان حقوق تعلق می گیره ولی به کارگر و دانشجوی متأهل بیکار تعلق نمی گیره این عدالت باید بمیره. (1947058) (alef-10)
 
ح
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۵۱:۰۳
دروغگویی هم حد وحسابی دارد .ما که بین اعضای دانشگاه هستیم چنین چیزی اصلا نیست .شما هم برای دیگران هزینه نکن . (1947507) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۵۱:۲۴
پس دانشجوهای مجردی که پدر و مادرشان فوت شده چی ؟ (1947067) (alef-10)
 
هادی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۵:۵۳:۰۷
من کارمندپیمانی هستم وبیمه تامین اجتماعی دارم به من تعلق نگرفته ولی به همکارم که کارمندرسمیه وبیمه خدمات درمانی داره باوضعیت شغلی مشابه من تعلق گرفته (1947077) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۴۴:۲۴
برادر اینها ملاک نیست .ملاک اینه که تو چقدر درامد داری . (1947491) (alef-10)
 
احسان
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۰۳:۱۴
من تو يك شركت خصوصي هستم .كه همه پرسنل هم بيمه تامين اجتماعي هستند. به افراد با حقوق 2.5 ميليون و وضع مالي مرفه تعلق گرفته ولي به كارگر خدماتي با حقوق 600 هزار تومان تعلق نگرفته . خيلي جالبه اصلا معيار و مبناي خاصي نداره .به نظر من هيچ ربطي هم به كارمند بودن يا كارگر بودن نداشته . مثل اين ميمونه كه قرعه كشي كردن .با توجه به نظرات بالا تناقض هاي بسيار زيادي مشاهده ميشه .واقعا از آقاي روحاني انتظار نداشتم .!!!!!!! (1947539) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۳۹:۳۴
با اين طرح هاي غلط اين دفعه بايد به دولت روحاني و تيم محترمشان تسليت گفت واقعا متاسفم / روحاني تسليت تسليت (1947801) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۴۰:۳۹
خوشا به حال ان تاجری که با توهین به ملت انبارش خالی شد. (1947203) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۴۰:۴۷
از قدیم و ندیم گفتن آدم ندار صورت خودش را با سیلی قرمز نگه میداره ولی آبروداری مینکه. من البته با این طرح مخالفم ولی همه همکارام که الحمدالله وضعشون هم بد نیست با پیامک وضیعت خودشون رو در مورد این طرح چک کردن و شاکی هم شدن چرا به ما تعلق نگرفت.
اینه وضع مملکت ما که مردم به خاطر 80 هزار تومان حاظرند چشم بر گذشته ببندند و دلار 3700 تومنی را فراموش کنندو بگن دولت سیب زمینی بهتر بود . ما که به هم رحم نمیکنیم ، به حق خودمون قانع نیستیم ، هی بیشتر و بیشتر میخوام ، به حقوق همدیگه احترام نمیگذارم معلومه که وضعمون هر روز بدتر میشه.آیا بهتر نیست اعتدال رو از خودمون شروع کنیم ؟ (1947204) (alef-10)
 
کارمند
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۶:۵۳:۰۱
اگه هر ایرانی یک اس ام اس بزنه پولش چند برابر این سبد کلایی که می خواهند بدهند بدست میاد من به این شگرد دولت تحسین می کنم (1947234) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۰۷:۱۸
کاکنان تامین اجتماعی که حدودا ماهی ده میلیون تومان میگیرندیارانه تعلق میگیرد اما به بازنشستگان ان خیر (1947265) (alef-10)
 
بدبخت
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۱۶:۲۹
بنده کارگر هستم یعنی کارم همیشه با اما و اگر همراه میباشد و این سبد کالا به بنده نیز تعلق نگرفته حتما ادمهای مستحقتری بودند که به ما صلاح دونستند که ندن واقعا دل ادم از این بی عدالتی به درد میاید افرین به این دولت تدبیر و امید (1947289) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۲۲:۰۱
عکساشو دیدم واقعا متأسف شدم
نمی دونید چقدر مردم تحقیر می شدن!!!!!!!!!!!!!
خدا می دونه اگه این اتفاق زمان احمدی نژاد می افتاد بعضی ها چه می کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1947309) (alef-10)
 
حامد
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۳۱:۳۹
پدر ما یک کارگر ساده است که 18 ساعت توی کارخونه است !! و البته روزهای تعطیل مثل جمعه ها و روزهای عید نوروز! با حقوق 550 هزار تومان. نه ماشین داره نه لباس شویی ! ماه تموم نشده پولش تموم میشه. بالاخره یک خانواده 6 نفره رو تأمین می کنه دیگه !

حالا سبد کالا به پدر من تعلق نگرفته ! اگه پدر من کارمند دولت بود، مثلا استاد دانشگاه یا وزیر و معاون وزیر بود و حقوق اش 5 میلیون تومن بود سبد کالا بهش تعلق می گرفت.

دمت گرم روحانی حقوق دان. شما عدالت رو با اعتدال پیاده کردید. گاز انبری ثروتمندانی مثل پدر من رو از گرفتن سبد کالا محروم کردید. به خبرنگارها دادید که صداشون در نیاد! اما به لبوفروش روزهای سرد ندادید. به بیکار ندادید. به قالیبافان عینکی و به کارگران ساختمانی سبد ندادید. دمتان گرم. تخم مرغ هایتان دوزرده. جیب وارد کننده های برنج هندی تان پر. شانه هایتان پر از تخم مرغ.

آن مرد که رفت شاید بد بود. اما وقتی پولی می داد به همه می داد. لازم هم نبود مردم زنبیل و قابلمه به دست در صف ها بأیستند ! عزتمندانه یارانه می داد. (1947337) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۷:۳۸:۴۹
من دانشجوي متاهل هستم ولي در پاسخ استعلام اعلامميشود كه سبد كالا به من تعلق نميگيرد ؛ حداقل جايي را براي اعتراض مشخص فرمايند؛ بعيد بود اين نحوه عمل از دولت مدعي تدبير واعتدال ؛ چرا كه نه اعتدالي انجام شده و نه تدبيري براي معترضين. (1947351) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۱۳:۰۱
شوهر من مدیر کارخانه است و خودم هم کارمند. .،سبد کالا به او تعلق گرفته ولی به کارگرهایش نه! ...کلی خندیدیم.... (1947412) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۹:۵۵:۰۵
خانم محترم به جاي خنده بايد گريه كني .در اداره ما به مدير كل هاي محترم سبد كالا داده اند ولي به كارگران خدماتي نه اين گريه دارد نه خنده (1948683) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۰:۱۴:۳۳
ایمان خودت را به خاطر یک سبد کالا نفروش ! (1948725) (alef-10)
 
مسلمان ایرانی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۳۳:۲۰
سلام، پس از دوران «د ولـــت د ر و غ »، د و لـــــت تدبیروامید؛ با این تدابیر یارانه ای ، امید ِ اجرای اعتدال و احقاق حقوق اقشارآسیب پذیر (لااقل جمعیت زیرخط فقر ) رابرای کسانی که چشم امیدبه دولت جدید داشتند تا اشتباهات گذشته را اصلاح کند،تبدیل به یأس کرد. اگرهمین سیاست وبرنامه درسال آینده ومرحله دوم هدفمندی هم دنبال شود،دیگرراه نجاتی برای جمعیت آسیب دیده وتحت فشارمشکلات اقتصادی روزافزون وچاره ای برای حل مسایل بنیادی میلیون ها خانوار، باقی نمی ماند. مردم دیگر ازحرف و وعده و وعید خسته شده اند؛برای یک سبد کالای - اهدایی _ که انگار مسؤلین محترم می خواهند زکات اموال وجیب مبارکشان رابدهند، تا به حال هزاران مصاحبه وگزارش مختلف و متناقض انجام شده وبه بقین چندین برابرِ ارزش هرسبد،هزینه دستگاه های اجرایی واضافه کاری مسؤلین شده است !
آقای روحانی که قدرت های مافوق و نیروهای زیردست خود رابه خوبی می شناسد؛برای جلب اعتمادمردمی که سال ها دروغ شنیده وفریب خورده اند،باید فقط قولی و وعده کاری رابدهد که توان انجامش را دارد، تا واژه «د و لــــت فــــــریــــــب» شکل نگیرد. (1947458) (alef-1)
 
جلیل
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۴۳:۰۴
امروز که از خونه بیرون اومدم با وجود سرمای بسیار شدید تبریز جلوی مغازه هایی که سبد کالا می دادند مملو از جمعیت بود پیاده هاو خیابونها بسته شده بود وضعیت بسیار اسفباری بود واقعا متاسف شدم فکر کنید اگر غربیها این صحنه ها رو ببینند و فیلم تهیه کنند آیا فرهنگ ایران زیر سوال نمیره؟ مردمی که با داشتن اونهمه تمدن به خاطر چند کیلو برنج هندی سذو کله همو میکشنند؟ آیا این تدبیر هست؟ احمدی نژاد حالا هر چه کی که بوده باز بدون منت 70 هزار تومان به حساب همه ریخت همین رو حانی و دوستش هاشمی رفسنجانی چه قدر ایراد گرفتند که صدقه می دند کمیته امدادی شده (1947489) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۸:۴۸:۱۵
بهتراین بود که هر هفته مربوط بیک صنف را میدادند تا حرمت مردم و انباشتگی در صف حفظ میشد.متشکرم (1947497) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۰۲:۵۸
کجاس زمان آقامحمود که سرپرست خانوار بعد از هر چند ماه که دلش می خواست اونم شبانه خیلی شیک و با کلاس میرفت پول میگرفت. (1947537) (alef-10)
 
مير علي موسوي
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۱۴:۲۳
به يه كارمند كه ماهي 1500000 حقوق ميگيره دادن به كارگر نه بابا جمع كنيد اي كارارو خدا وكيلي كار رو به كاردان بسپارين جلوي فقط 1 ميلياد دلار اختلاس رو بگيرين به همه سبد كالا ميرسه خدا رحمت كنه امام رو سهميه سيگار هم ميگرفتيم (1947574) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۷:۲۶:۰۳
به همه كارمندان ندادن عزيز
من كارمند زير مجموعه وزارت نيرو با حقوق يك مليون شامل نشده اما مدير يكي از واحدها با بيش از 3 مليون شامل شده (1948471) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۰:۱۳:۲۹
یا تو دروغ میگویی یا کسی که به حرف او اعتماد کردی! (1948722) (alef-10)
 
حمید
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۲۵:۳۷
متاسفم که دولت تدبیر و امید با بی تدبیری محض ، امید اقشار کم درآمد رو از بین برد و کارگران زحمتکش جامعه که اکثرا" درآمد ی بین 500 تا 800 هزار تومان در ماه دارند رو ندید گرفت ، اما به کارمندان دولت با حقوق بالای یک میلیون سبد رو ارائه کرد. باید از این بی عدالتی در برابر حدود 5 میلیون نفر ی که بهشون اجحاف شده عذر خواهی بشه . (1947603) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۹:۵۶:۱۴
من کارمندم وضعیت متوسطی دارم برادرم کارگر ساختمانی روز مزد زمستان بی کا کرایه نشین دارای 3نفر عائله زیر خط فقر بعضی اوقات مجبورم کمکش کنم اما در این دولت اعتدال کالا به او تعلق نمی گیرد چرا چون اورا نمی شناسد وآمار او مثل آمار کارمندان زیر دستش نیست وشاید بدون هیچ دلیلی ) مجبورم این سبد کالا را به او بدهم (1947692) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۰۲:۴۷
ما که نفهمیدیم، وظیفه ی دوستانی که در مجلس به عنوان وکیل مردم نشستن چیه؟ در همه جای دنیا وقتی عملی از سوی دولت این چنین پژواکی از سطح جامع می گیرد نمایندگان پارلمان خون دولت رو بابت اشتباه در تصمیماتشون تو شیشه می کنند. اونوقت تو ایران با این همه مخالفت با نحوه ی اجرای این طرح دریغ از یک نطق در صحن علنی مجلس. ان شان الله که نمایندگان خودشون الان تو صف دریافت سبد کالا نباشند! (1947710) (alef-10)
 
ahmad
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۱۵:۵۰
جالب هست به من که شغل دارم لااقل کارمندم تعلق گرفته بابام بی کار هست به خاطر کرامت خودش نخواسته جزء ساز مان های حمایتی مثل کمیته باشه سبد کالا تعلق نگرفته (1947743) (alef-10)
 
م ق
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۱۸:۵۴
دولت تخریب امید (1947750) (alef-10)
 
محمد حسين
۱۳۹۲-۱۱-۱۵ ۰۸:۲۷:۰۶
دولت تزوير نااميد (1950673) (alef-1)
 
عابدی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۳۵:۰۵
من کارمندم و ماهی تقریبا یک میلیون حقوق می گیرم باتفاق 6 نفر از همکاران که همگی تقریبا همپایه و همحقوق من هستند هیچکدام شامل طرح نشده ایم و جالب اینجاست که رئیس واحدمان با ماهی حداقل 4 میلیون شامل طرح شده است (1947788) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۴۵:۴۲
برچه اساس ومنطقی افراد مشخص شدن؟یکی از همکارهای من ماهیانه یک میلیون و خورده ای مبلغ بیمه اش رد میشه سبد بهش تعلق گرفته.ولی به یکی دیگه که زیر500 هست نه.چه منطقی پشتشه؟کجاباید رفت برای اعتراض!!!! (1947814) (alef-10)
 
ز.م
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۰:۵۸:۰۷
به رييس اداره همسرم سبد تعلق گرفته به ماي بدبخت ب هزار تاقرض و قوله نگرفته آدم نمي دونه بخنده يا گريه كنه (1947843) (alef-10)
 
j
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۱:۱۰:۰۱
ای کاش اصلا این سبد کالا را نمی دادند دل بسیاری را شکستند. بسیاری از روستائیانی که درامد کمتر از ۴۰۰ هزار تومان دارند و بنا به عزت نفسی که دارند تحت پوشش کمیته امداد نیز قرار ندارند وبیمه بازنشستگی نیز ندارند این سبد تعلق نگرفته است و به افرادی که خیلی از این افراد وضعشان بهتر است تعلق گرفته است. متاسفانه دولت در این مسئله بسیار ناپخته عمل کرده است و موجب بدبینی شدید در مردم شده است و متاسفانه با چنین عملکرد ضعیفی مردم آرزوی فرد ی مانند احمد نژاد را می کنند. این مسئله سبب خواهد شد که این دولت نتواند در دوره بعدی رای بیاورد
یک هیات علمی دانشگاه (1947877) (alef-10)
 
گنجی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۱:۲۶:۴۰
بنده به روحانی عزیز رای دادم و تا آخر ایستاده ایم ولی این سبد کالا باعث تحقیر ما شد خدا شاهد ما راضی هستیم سبد کالا به ما ندن ولی اینطور عمل نکنن که دولت روحانی زیر سوال بره وجدانا طرح مسخره و نسنجیده ای بود اقای روحانی فکری بکن از شما بعید عزیز دل . تازه روستایی ها و شهر های کوچک باید بربر مبلغ سبد کالا هزینه رفت و آمد بکنن تا به شهرستانها برن و سبد کالاشون بگیرن چون در روستاها و شهرهای کوچک عرضه نمیشه !!!! ما که خجالت می کشیم مخالفان دولت روحانی چاقوشون دسته پیدا کرد و البته حق دارن با این اقدامات نسنجیده دولت و دوربری های روحانی عزیز !!!! (1947913) (alef-10)
 
مهدی حامدی
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۲:۱۴:۴۲
اصلا ارزش مادی این سبد کالا مدنظر نیست. روش اشتباه تخصیص به گروه های هدف، تبعیض در جامعه، طبقاتی نمودن جامعه از جمله جامعه کارمندی به اقسام مختلف است که ناراحت کننده است. قابل توجه آن حضرت کارمندی که هنوز نمی داند کارگر کیست؟ بنده کارشناس یکی از سازمان های دولتی زیرمجموعه وزارت صنعت معدن و تجارت هستم، اما با مدرک کارشناسی ارشد و چندین سال سابقه کار قراردادی هستم و تحت پوشش تامین اجتماعی. همکارانم با سابقه های بسیار بیشتر از من نیز همین وضعیت را دارند. از بن کارگری و کمک هزینه و عیدی دو برابری و سایر مواردی که این کارمند محترم فرموده اند به هیچ وجه خبری نیست. در سازمان دولتی ما حداقل 70 درصد کارکنان وضعیت من را دارند. هر وقت به نفع سازمان محترم باشد با ما معامله کارمند و کارشناس را می کنند و هر وقت به نفعشان باشد با ما معامله کارگر را می کنند. وسط زمین و آسمان معلقیم (راهنمایی: همان سازمانی که در جلسه رای اعتماد به آقای نعمت زاده به آن اشاره شد که رئیس آن 17 سال، در زمان 4 رئیس جمهور به غیر از آقای روحانی، رئیس بوده است و ظاهرا حداقل 4 سال دیگر ابقا خواهند شد. ظاهرا فقط خداوند به سبک آقای نوربخش خدابیامرز می تواند ایشان را از ریاست برکنار کند). حالا هم از دید دولت محترم کارگر شده ایم و مشمول سبد کالا نشده ایم. بنابر اطلاعاتی که بدست آورده ام فقط رسمی ها و پیمانی ها که وضعشان از ما قراردادی ها خیلی بهتر است مشمول سبد کالا شده اند. به هیچ وجه هم از حقوق بالای یک میلیون تومان خبری نیست. حقوق نیروهای کارشناسی بدترین وضعیت را دارد. حقوق بنده ماه پیش با حق غذا و سرویس و 40 ساعت اضافه کار 915 تومان شده. این سازمان با خیل نیروهای تحصیل کرده از دکتر و فوق لیسانس و لیسانس به بدترین وجه اداره می شود و ظاهرا 4 سال دیگر باید این وضعیت ادامه پیدا کند زیرا با وجود آقای جهانگیری و نعمت زاده پای آقای رئیس محکمتر نیز شده است. درد دل، خار در چشم و استخوان در گلو بسیار است که مجال گفتنش نیست. آیا در این مملکت قحط الرجال است؟؟؟ (1948027) (alef-10)
 
اعظم
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۲:۲۴:۵۱
پدرم راننده تاکسیه . دلم برای پدرم سوخت . کاش توزیع سبد کالا دست من بود به همه راننده های تاکسی می دادم و اونها رو می گذاشتم توی الویت ............................................
روحانی شنیدییییییییییییییییییییییییییی
آهای روحانی کجایی.........................؟؟؟ (1948040) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۳:۴۸:۴۵
پدر من هم ): (1948244) (alef-10)
 
رضا ماشاالله
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۲:۳۲:۰۸
کارگر های ساختمانی سبد کالا نگرفتن ولی پشت میز نشینها گرفتن یعنی چی فرق نزارین یا به همه بدین یا به همه ندین (1948055) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۳:۰۳:۳۹
يارانه به شماره حساب پس انداز كه دفترچه دارد واريز ميشود و بدون كارت بانكي، بانك ميگويد اين حسابها شامل كارت عابر نميشود !!! و دستورالعمل يا بخشنامه اي هم به بانك نشده، تكليف چيست؟؟؟؟؟ (1948118) (alef-10)
 
javad
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۳:۱۰:۴۸
لعنت به من اگه بخوام از محمود حمایت کنم، ولی حداقل انصاف و رعایت کرد،به همه یارانه داد،سر وقت و محترمانه پرداخت میشد تو کارتشون
کرامت انسانها رو امروز توی صف مشاهیده کردیک اقای روحانی! (1948135) (alef-10)
 
م م
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۲۳:۵۵:۰۶
این دولت با این کار فقط خودشو خراب کرد حالا اگه نمیگفت سبد کالا میدیم کسی چیزی میگفت ؟؟؟؟؟؟تنها کار مثلا مفیدی (البته برای بعضی ها)که انجام داد پایین اومدن دلار و طلا بود که البته بالا بودن قیمت ها هم مشکوک بود.معلوم نشد دلیل اینکه چرا یه سال مونده به انتخابات یهو طلا ودلار رفت بالا و توهین وتهمت ها به احمدی نژادشروع شدچی بود ؟؟؟؟؟؟؟که دقیقا هم پس از انتخابات باز هم بصورت کاملا یهویی دلار و طلا اومد پایین (1948261) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۰:۰۵:۰۱
متأسفانه ما ایرانی ها همینطوری هستیم. همه چیز رو فراموش می کنیم. کاری به سبد کالا ندارم ولی تا یه چیزی مفت می شه ولی اینکه بی ارزش باشه همه ما، پولدار و بی پول می خواهیم بگیریم و خودمون رو مستحق ترین می دونیم. طرف یه طوری اسم رئیس جمهورش رو می بره که ما خدماتی اداره رو اینطوری صدا نمی زنیم.
خود ما چقدر در دادن اطلاعات اقتصادیمون صادقیم؟ واقعا چند درصد ما درست اطلاعات می دیم؟ خب نتیجه اش می شه فرار مالیاتی و تخصیص همچین سبد کالایی به کسی که درآمد خیلی زیادی داره و از اون طرف به خاطر محدودیت اون بنده خدایی که محتاجه گیرش نیاد. طرف میکه من دانشجوی متأهلم به من ندادن. بهش می گم حساب یارانه ات جداست؟ می گه نه، خودم زیر نظر پدرم هستم و خانوم هم زیر نظر پدرش. می گم دانشگاه می دونه شما ازدواج کردی؟ می گه نه، می گم پس روی چه حسابی باید به شما سبد کالا داده شه؟؟؟ مشت نمونه خرواره. البته این به این معنی نیست که توزیع این سبد کالا خالی از مشکله، اما باید بدونیم خود ما هم خیلی در علت این مشکلات دخیلیم (1948275) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۰:۳۴:۱۴
این ژنرالهای اقتصادی شما سه ماهه که با سبد کالایشان این همه نارضایتی و مشکل آفریدند؛ دولت قبلی به راحتی پول این سبد شما را که این همه سر وصدا و آبروریزی می کنید تو حساب سرپرست خانواده قرار داد وتمام شد! (1948322) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۰:۴۱:۰۸
توقعی نیست وزرای میلیاردر درد مردم رو بفهمند (1948331) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۶:۳۹:۲۹
تدبیر فوران کرده (1948453) (alef-15)
 
ا.ص
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۷:۴۱:۵۰
بنده از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک تهران هستم سبد کالا به من تعلق نگرفته و به خیلی از همکاران دیگر در صورتیکه به یکی از همکاران که همسرش نیز شاغل و حقوق بگیر دولتی است و دارای دو باب منزل در منطقه شمال شهر تهران و حساب بانکی سپرده چند ده میلیونی است تعلق گرفته لطفا ملاک انتخاب تعلق سبد کالا را برای همگان مشخص نمایید (1948485) (alef-15)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۸:۱۶:۵۴
بنام خدا- ظاهرا قرار نیست اول فکر کنند وبعد تصمیم بگیرند...این تصمیم در دولت قبل هم گرفته شد و انتقادهای بجای زیادی از آن شد... دوباره ....فایده این کار چه بود... اگر قرار به پرداخت کمک بود اگر نقدی می دادند چه می شد....؟ فکر می کنید ارزش وقت و سلامت مردم و هزینه ایاب و ذهاب، از آن مثلا سود ناشی از عرضه مستقیم کمتر است... (1948530) (alef-15)
 
تنها
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۸:۱۷:۲۵
شوهر من یه کارگر ازسالی که 12ماه "شاید به زور 5 ماهش ببرنش برا کارگری "از عیدی و پاداش و... خبری نیست یعنی اگه بخواهد طلب کنه همون 5 ماهم نمیبرنش سرکار "صاحبخونه هم جوابمون کرده وفعلا من خونه پدرم زندگی میکنم شوهرم هم آواره خونه این و اون" خوب با این تفاسیر سبد کالایی به ما نباید تعلق میگرفت ونگرفت"بدین وسیله از مسیولین محترم دلسوز عادل وبا تدبیرمون نهایت تشکر وسپاسگذاری خود و امثال خود را اعلام میدارم!!!خوشتون باشه شما چی میفهمید از درد قشر ضعیف جامعه (1948534) (alef-15)
 
قباد
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۸:۲۳:۱۵
اولا هر جه به کارگر داده شود خوبه اما مگر بن کالا ندارند کسی به آ اعتراض کرده پاداش عیدی بیشتر از کارکنان دولت نمیگیرند علت اینه (1948542) (alef-15)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۸:۵۹:۴۶
با سلام
به این میگن عین عدالت ، به این میگن عین تدبیر ،دمتون گرم خیلی واقعا" بخشنده هستین فکر کنم حاتم طایی جلوی شما کم آورده .....
واقعا" با ارائه این سبد کالا خفت رابه مردم ایران هدیه دادید دستتون درد نکنه که سیستم گدا پروری را ترویج میدهید شما با شکیب سریال آوای باران چه فرقی دارید بعد اونموقع رئیس جمهور برزیل در نطق عمومی به مردم خود و جهان اعلام مینماید که مردم من بعداز جام جهانی طلا مابین داندان هایشان میگذارند و نوش جان میکنند
بعد شما برنج هندی میدهید همان برنجهای سرطانزا دسستان درد نکنه در ضمن جالبه آبدارچی شرکت ما با 3 سر عائله سبد کالا بهش تعلق نگرفت ولی یکی ازمشاوران بازنشسته شرکت با 3 میلیون تومان حقوق بازنشستگی سبد کالا میگیره این همه عدالت شما مارو کشته .....آقای رئیس جمهور بهتر نبود عوض این همه دست و دلبازی اوضاع اقتصادی را درست میکردید که همه بدون نیاز حاتم طایی شما با حقوقشان این اقلام را با برنج ایرانی تهیه میکردند و مرغ یخ زده برزیلی نمی خریدند و مرغ ایرانی میگرفتند این فکر کنم همان حمایت از تولید داخل است در پایان فقط میتوانم بگویم کلمات عاجز از این همه لطف و عنایت شمابوده ....خداوند انشاا... به راه راست هدایتتان نماید .......... (1948594) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۰۹:۲۴:۴۳
میترسم اینطوری پیش بره، مردم از امید تدبیر برگردنو دوباره احمدی نژاد هوس رئیس جمهوری برش داره (1948630) (alef-10)
 
ahmad
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۰:۲۴:۱۴
به خدا مدير كل اداره ما سبد كلا به او تعلق گرفته اما بسياري از كارمندان از جمله نيروهاي خدمات تعلق نگرفته اين است تدبير دولت اميد!!!!!! (1948747) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۲:۱۹:۵۹
من توي يه دفتر مخابرات روستايي كار ميكنم حقوقم به زور ماهي 300 ميشه تازه اگه بدن-بيمه هم نيستم بعد چرا مشمول سبد كالا نيستم؟ اقوام كه همه وضعشون خوبه و ملك و املاك دارن مشمول شدن- چه تدبيري داره اين دولت تدبير واقعا كه (1948999) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۵:۳۴:۱۱
درست است پس ما چیکارکنیم (1954793) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۱-۱۵ ۰۸:۰۵:۴۴
یعنی واقعاپرسش های الف از این طرح اینا بود؟!!!!!!!!
پس حیثیت مردم کجارفت که تئ این صفها له می شه؟
واقعامتاسفم برا همی سیاست زده ها!!!! (1950645) (alef-1)
 
هادی
۱۳۹۲-۱۱-۱۵ ۲۲:۵۶:۵۱
معاون وزیر خارجه آمریکا به بحث توزیع سبد کالایی در ایران نیز پرداخت و گفت: «شما در اخبار دیدید که ایران اخیرا به طور قابل مشاهده‌ای غذا به مردم فقیر در جامعه داد که به نوعی نشان‌دهنده این است که کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها تاثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است، همانطور که روحانی قول داده بود که این پول صرف اهداف دیگر نشود.» (1953121) (alef-1)
 
pshl
۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۰۹:۴۴:۲۰
سلام
من كارت بانكم مفقود شده بود و دوباره صادر كردم و توي بانك فعالش كردم و حتي رمز دوم هم بهش تخصيص دادم ولي در موقع تحويل سبد كالا دستگاه كارت خوان فروشگاه قبول نكرد
دوباره مسيج دادم 5000499 و باز هم شماره كارت قبلي برام فرستاد به بانك هم دوباره مراجعه كردم و گفتند كه ما فعالش كرديم
چكار كنم (1953526) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۷ ۰۰:۴۵:۲۱
معني تدبير واميد را هم فهميديم ! بندگان خدا وقتي بصيرت وكارشناسي نداريد مجبوريد براي خودتان نفرين بخريد وبين آحاد ملت بااين بي تدبيري تفرقه ايجاد كنيد؟چون بااين نحوه توزيع سبد كالا ذهن انسا به جاهاي بد ميرود وآنچه كاملا" مشخص است اينكه تعلق اين سبد كالا به اقشار كم درآمد يك دروغ محض بوده است واين را با تمام وجود حس كرديم ....... (1956430) (alef-1)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۴:۴۹:۱۸
پس کو عدالته برابری برادری (1954612) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۱-۱۷ ۰۹:۳۳:۰۲
تو ادرره ما به كارمناي قديمي كه به خاطر گرفتن زمين و ... در سال هاي گذشته وضعشون توپه كالا تعلق گرفته و به ما كارمنداي با 10 سال سابقه كه اكثرا نداريم همراه آبدارچي ها و ... كالا تعلق نگرفته (1956904) (alef-1)
 
ن
۱۳۹۲-۱۱-۱۷ ۱۳:۵۰:۳۸
مگه نمیگن دانشجوی متاهل اخر نفهمیدیم دانشجو نیستیم یا متاهل (1957972) (alef-1)
 
پگاه
۱۳۹۲-۱۱-۱۸ ۲۳:۱۹:۳۸
چرا ننوشتید که باید چه مدارکی رو برای دریافت سبد کالا همراه خودمون ببریم؟ (1961602) (alef-10)
 
mina
۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۶:۱۳:۲۰
با سلام
عابر بانک عوض بشه چطوری میشه سبد کالا بگیریم در صورتی که شماره کارت ثبت شده شماره عابر بانک قدیمیه (1965306) (alef-13)
 
ح
۱۳۹۲-۱۱-۲۹ ۱۴:۱۸:۵۰
پدرم مستمری بگیر تامین اجتماعی هست با حقوق زیر500 تومان اما سبد کالا تعلق نگرفت (1981583) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۳۰ ۲۱:۳۷:۳۴
مادرم مستمری بگیر تامین اجتماعی وزیر 500000 توان دریافتی ولی سبد کالا به تعلق نگرفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1984155) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۳۰ ۲۲:۰۶:۰۹
سلام من مادر 2 فرزند هستم و 2ساله از همسرم جدا شدم و خودم کار میکنم و سرپرست خانواده هستم چطور ممکن است سبد کالا به من تعلق پیدا نکنه من که خونه مردن وار میکنم؟ (1984208) (alef-13)
 
حسین_پ_م
۱۳۹۲-۱۱-۳۰ ۲۲:۳۳:۴۲
من یارانه بگیر هستم اما بدلیل شکسته شدن کارت عابر بانک من به جهت دریافت سبد کالا مجبور بع تعویض کارت عابر بانک خود شده ام از انجا که شماره این دو کارت با هم فرق میکند قادر به دریافت سبد کالا نشده ام این در حالیست که سبد کالا به من تعلق گرفته است لطفا مرا راهنمایی کنید با تشکر (1984260) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۲-۱۲-۰۱ ۱۴:۴۹:۰۶
با سلام ایا به نظرتون به منی که دانشجو هستم.کارگر هستم.بیمه تامین اجتماعی هستم.حقوق و در امدم زیر 500 تومان است چرا سبد کالایی تعلق نگرفته؟ (1984904) (alef-6)
 
فرزانه
۱۳۹۲-۱۲-۰۴ ۲۰:۲۳:۳۰
سلام دوستان
حالا خوبه شما یا کارگرید یا کارمند که این سوال براتون پیش بیاد که چرا به شما سبد کالا تعلق نگرفته یا گرفته!!!
بنده دختر سوم یک خانواده هفت نفری هستم که پدرم با یک وانت باری کار میکنه. از بچگی به این فکر بودم که پدرم رو از این وضعیت در بیارم و کمک حالش باشم. پس تا تونستم درس خوندم که کاره ای بشم. اما...
الان دانشجوی دکتری فیزیک یکی از بهترین دانشگاههای کشورم و هنوز پول تو جیبی از پدرم میگیرم. پدری که جز من باید خرج دو تا دختر دیگرو هم بده و به هر حال الان پدربزرگم شده و هر هفته نوه هاش میان دیدنش. فکرشو بکنید باری از دوش پدر برنداشته ام که هیچ، تو این وضع بد اقتصادیش باری شده ام روی دوشش و حالا علاوه بر همه مشکلاتش باید غصه بیکاری منو هم بخوره. به این پدر سبد کالا که تعلق نگرفته!!!!! (1991249) (alef-13)
 
م
۱۳۹۲-۱۲-۰۷ ۱۱:۱۵:۳۴
راستي سبده كالا به اونايي كه گرفتن تو مرحله دوم ميدن (1996132) (alef-13)
 
حیدری
۱۳۹۳-۰۱-۰۲ ۲۳:۲۵:۴۰
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما
زنی هستم 65 ساله و بیماری قلبی دارم و بی سرپرست و تحت پوشش کمیته امداد . هم به صورت اینترنتی و پیامکی اعتراض نوشتم و کد رهگیری برایم ارسال شد . اما به اعتراضات رسیدگی نمیشود . با تشکر (2035611) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.