دولت روحانی نشان داد که دست کمی از دولت احمدی نژاد ندارد. احمدی نژاد علی دایی را بعد از باخت به عربستان در آزادی از مربی گرب تین ملی اخراج کرد.
وزیر دولت روحانی هم های دایی و مدیر عامل پرسیپولیس را بعد از باخت به تراکتورسازی در آزادی اخراج کرد.
هر دو دولت در امور فوتبال دخالت مستقیم کردند. هر دو روی یک سکه هستند. (2368528) (alef-13)
نتیجه کار این وزیر ورزش و دولت روحانی را در پایان بازیهای آسیایی کره خواهیم دید.
مطمئن باشید که اگر در زمان احمدی نژاد چهارم شدیم این بار دهم هم نخواهیم شد. (2368584) (alef-13)
بنظر من باید در فوتبال فساد انگیز را گل گرفت (2368884) (alef-14)
ابوالفضل جسور
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۱۷:۴۷:۱۵
اگر نمایندگان مجلس واقعاً نماینده مردم هستند باید گودرزی رو استیضاح کنند که پای هر کس و ناکسی رو به ورزش باز کرده و ورزش رو نابود کرده، توی هر رشته ای (2369829) (alef-13)
نتیجه کارشون رفتن تیم ملی به جام جهانی و قهرمانی رشته های مختلف در سطح جهانی است . (2370361) (alef-13)
آقای گودرزی وزیر ورزش چرا دست از سر پرسپولیس بر نمی داری؟ (2368585) (alef-13)
اولا هر بازیکنی که خوب فوتبال بازی میکنه دلیل نمیشه که مربی خوبی باشه .دایی نتیجه سر مربی گری خودش رو تو چند بازی نشان داد پس بهتره کسی که توان هدایت تیم رو نداره دست از سر پرسپولیس برداره !!! ثانیا هر کسی که بدلیل بی لیاقتی برکنار میشه کم کاری و عدم توانایی رو گردن بقیه میندازه و میگه : نذاشتن کار کنیم !!!!!! دوره این حرف ها تموم شده . اگر توان داشتید انجام می دادید . شاید میخواستید تیم پرسپولیس بره دسته یک بعد تصمیم به کناره گیری بگیرید. تا همین جا هم خسته نباشید !!!!!!!!1 (2373908) (alef-10)
معلومه تا حالا کجا بودی چرا پارسال تیم را با وجود همه نامردی هایی که دست نشانده های بعضی ها در نیم فصل دوم در حق دایی کردن دوم کرد چیزی نگفتی دایی تا حالا طی چهارسال مربی گری یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی داشته بخدا اگه عوامل استیلی تو کار تیم نمیگذاشتن و مهره های مد نظر دایی را جذب کرده بودن و به بازیکنانی نظیر نوری پولادی حقیقی خط نمیدادن و میذاشتن تیم راحت باشه الان پرسپولیس بالای جدول بود خدا جای حق نشسته و ماه پشت ابر نمیمونه حالا صبر کن میفهمی (2377191) (alef-10)
دمت گرم رحیمی 40 میلیون پرپسولیس حامی رحیمی هستن
هرچقد وزیر و رفقاش با همدستی امثال سیاسی دنبال از پشت خنجر زدن به پرسپولیس باشن ما پشت رحیمی و دایی هستیم (2368586) (alef-13)
لطفا از طرف خودت حرف بزن
من به عنوان یک پرسپولیسی از رفتن رحیمی و دایی خوشحالم چون این دو نفر پرسپولیس رو به یک تیم محلی تبدیل کردن (2368820) (alef-13)
با سلام واقعا از این تصمیم خوشحال شدیم دایی تیم پرسپولیس را ذلیل کرد باخت ومساوی دفاعی بازی کردن درخشان مردی است که سالها منتظرش بودیم (2368960) (alef-14)
این همه جنجال به خاطر درخشان یا هر مربی ایرانی دیگه؟ همچین جنجال راه انداختند آدم فکر میکنه جانشین دایی گواردیلو است. اینا که با هم هیج فرقی ندارند حداقل اون یکی علی دایی بود (2369257) (alef-10)
امیر حسین سلطان/تهران
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۱۲:۵۷:۰۰
همین آقای علی دایی تیم پرسپولیس را در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران نایب قهرمان کرد. چگونه است که حالا این تیم را ذلیل کرده است؟؟؟!!! متاسفم که در حق یکی از بزرگان و نامداران ایرانی و جهانی ورزش فوتبال این چنین حق ناشناسی و جفا می گردد. و من الله التوفیق. / هوادار پروپاقرص تیم فوتبال استقلال تهران (2369543) (alef-13)
مبارکتون باشه ان شاالله (2369825) (alef-13)
پس همچنان منتظرش باش (2371333) (alef-13)
سلام قرارداد چند میلیاردی وباخت ومساوی دفاعی بازی کردن در شان پرسپولیس نیست دایی را خود احمدی نژاد سرمربی کرد اگه بد بود چرا قبول کرد اگر اخراج نمی شد تا ده سال دیگه می موند مربیان تیم محمد دایی برادر علی دایی وبهزاد غلامپور استطوره استقلال دوستان کمی فکر کنیی....... اخراج تصمیم درستی بود.....دایی باتیمهای دیگر وقتی به پرسپولیس گل می زد چقدر بالا وپایین می پرید خوشحالب می کرد......حالا هم می گوید حکم اخراج می خوام چون می خواد همه قرارداد را بگیرد (2368967) (alef-14)
من به روش کار نقد دارم ولی به اینکه علی دایی بره اعتقاد دارم.
تنها مشکل برای رفتن رقم قرار داد بود. همین.
این تیم بدون دایی بهتره (2369177) (alef-14)
جز تاسف چیزی برات ندارم.آقای خوش خیال فراموشکار بشین و درخشانو تماشا کن فقط قول بده دیگه خرت نکنن! بار آخر باشه لطفا (2369822) (alef-13)
تیم محلی چطور پارسال راه یافت به بازیهای آسیایی
بنازم به این طرز فکر (2370011) (alef-13)
مطمینی پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار داره؟ (2369068) (alef-14)
دوستدار ورزش پاک
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۰۹:۲۴:۴۶
40 میلیون پرسپولیسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه همش چند نفر موندن که هنوز واقعیت رو درک نکردن و پرسپولیسی هستن؟ (2369319) (alef-13)
از جانب خودتان صحبت کنید (2369361) (alef-13)
ئشئشف
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۱۸:۴۱:۵۵
چهل میلیون پرسپولیسی؟؟؟
این رویانیان اگر هیچ کاری براتون نکرد عوضش خوب این آمارو کرد تو مختون. (2369863) (alef-13)
چه شیر تو شیری بشه...
واقعاً متاسفم که کسانی مانند سیاسی و خواجه وند که فهم فوتبالی ندارند میخواهند فوتبال رو اداره کنند (2368588) (alef-13)
ahmad
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۲۰:۵۶:۱۷
ایشان مدیر هستند و مدیر مدیریت می داند نه فوتبالیستی که جز فحاشی در طول عمرش چیزی یاد نگرفته (2368941) (alef-14)
مگه نمی بینی برلوسکنی چه فورواردیه. آنچنان گل می زنه که نگو حتی به دختر مراکشی هم گل می زنه پس مدیر حتما باید فوروارد باشه گل بزنه حالا تو زمین نبود به مردم و هوادار و ... هی گل بزنه درست مثل برلوسکنی. اونا که می گن مدیر باید فوتبالیست باشه برا همین می گن می خوان هی گل بخورند. دایی خوش فوتبالیسته اما حالا که نیست دوست داره توسط یک فوتبالیست گل بخوره. (2369644) (alef-13)
آیا هر کس که در هیات مدیره هست بایستی فوتبالیست باشد. مسائل مالی عدیده ای به همراه نتایج ضعیف بر دوش هیات مدیره بوده است. به عنوان یک طرفدار پرسپولیس بایستی صبور باشیم و نتایج عملی این تغییرات را واقع بینانه رصد کنیم. تیم سرمربی فوتبایست دارد و حتی مدیر عامل هم تا همین اندازه که فرق بازی خوب و بد را بفهمد کافیست. پرسپولیس نتوانسته است در سالهای اخیر یک تمام کننده خوب پرورش دهد.
باشگاه داری فقط خرید بازیکن نیست. (2369112) (alef-14)
تا وقتی سایه دولت بالاسر این تیم باشه همین اش و همین کاسه هست مشکل مربی یا بازیکن یا مدیریت نیست جای دیگه تصمیم گیری میشه چیزی که مهم نیست هوادارا هستن واقعا متاسفم (2368590) (alef-13)
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخارم این است که روزی احمدینژاد مرا برکنار کرد و امروز وزیر ورزش چنین کاری با من کرد. (2368727) (alef-13)
کسی که جز خرابکاری چیزی ازش بر نیاد حتی امام زمان هم کنارش میذاره (2369069) (alef-14)
دایی دچار خود بزرگ بینی شده...امیدوارم مسئولین جلوی قلدری های این فرد بایستند. (2369365) (alef-13)
نمردیم و معنای مدیریت هم فهمیدیم وقتی مسوولیت ها رو به هرکس فقط بخاطره مسائل سیاسی می دهیم اخرش میشه این........متاسفانه تنها چیزی که وجود نداره صلاحیت بر اساس تخصص است (2368776) (alef-13)
هموطن عزیز
ما همان قدر که نیازمند فوتبالیست خوب هستیم صدها با بیشتردر امر باشگاه داری نیازمند مدیران شجاع و مسئولیت پذیریم و همچنین نیازمند آدمهای سیاسی سالم. من به دولت روحانی اعتقاد دارم فوتبال که برای مردم آب و نان نمیشود کمی به خودمان بیاییم. به دنبال نتایج ضعیف تیم هیات مدیره مجبور به تعویض کادر فنی تیم بود و وقتی مدیذر عامل به تصمیم هیات مدیره وقعی نمی نهد زبیعی است که بایستی عزل شود.. فهم باشگاه داری یک چیز است و تجربه پا به توپ بودن یک چیز مگر همه هواداران پرسپولیس که به حق در مورد بازی تیم قضاوت میکنند فوتبالیست بوده اند. شما پطور فکر میکنید که انگیزه های سیاسی و مسائل سیاسی در بین است مسئله حق حاکمیت مدیریتی است تا زمانیکه دولت صاحب باشگاه هست لازم است که در امور تیم دخالت کند و الا فساد بیشتری شکل میگیرد چون عملا بی صاحب خواهد بود یا انتظار دارید هزینه ها از جیب دولت باشد و عده ای که تا به حال از پا به توپ بودن میلیاردر شندبا هوچی گری باشگاه های دولتی زا نان دانی دائمی خود کنند.
علی دایی را اگر ملت دوست دارند برای عملکرد گذشته اوست نه عملکرد فعلی اش. همه توضیح هواداران علی دایی را بخوانید اگر زمانی آقای گل آسیا شد به انداره کافی از آن مستفیض شد. ملت تا کی بایستی خود را مدیون او بداند تا ابد؟ ستاره های فوتبال می آیند و میروند ولی خوب است که اخلاق حرفه ای را رعایت کنند. اگر طرفدار پرسولیس باشید بایستی دنبال نتایج بهتر از تیم پرسپولیس باشید اینکه اعضای هیات مدیره فوتبالی نیستند در همه جای دنیا همه اعضا مطمئنا فوتبالیست نبوده اند (2370150) (alef-13)
دقیقا همینطوره...بطورمثال تیمهای:بایرن مونیخ و منچستریونایتد&هیچکدام از اعضای هیات رئیسه فوتبالی نیستند...مثل رومینیگه و بکن باوئر و بابی چارلتون و...مشخصاهیچکدام از این آقایان فوتبالی نبوده و نیستند... (2370392) (alef-13)
چطور شده شما شدی فهمیده ما نفهم اگه دایی رشد کرده و صاحب همه چیز شده از پشت کارش بوده از تعصبش بوده از غیرتش بوده چرا بازیکنانی که الان یک فصل به اندازه پنج سال دایی پول میگیرن نمیتونن گل بزن در ثانی کجای دنیا مدیر یک باشگاه بخاطر انمام وظیفه اش اخراج میشه چون جزو لابی هیات مدیره نیست همون روزی که ای اقایون اومدن پرسپولیس دایی می بایست بره چون مث روز روشن بود که اینها عوامل و باندی هستند که نمیزارن کسی غیر از خودشون زنده باشن اینهاعوامل کسی هستند که قطبی دنیزلی کرانچار و خیلی از مربی های دیگه رو فراری دادن یادت که نرفته و بازیکنان بی غیرتی که بایک مشت پولکثیف مربی اشون را میفروشن و در اخر اینکه من خودمم به روحانی رای دادم و باعث شدم حداقل صدنفر دیگه هم به ایشون رای بدن ولی الان توبه میکنم که چون مدیرانی در این دولت سرکار اومدن که بکلی تیشه به ریشه خیلی از چیزها میزنن مث مردانگی صداقت وفاداری و غیره فقط و فقط سیاسی بازی رفیق بازی سیاه بازی و کینه توزی شده مرام خیلی از مدیران (2377202) (alef-10)
خوبه اقای وزیر مالک باشگاه منچستر یونایتد نیست (2368778) (alef-13)
مثلا غلط املایی مرتکب شدی بگیم: بعله! این هم یک کا ربر عادیه؟ نه بابا از همون موج درست کن های خود سایتی!!! (2368800) (alef-13)
ما هوادار هاي واقعي پرسپوليس از آقاي گودرزي كمال تشكر را داريم. دايي كه مربيگيري بلد نيست و فقط بلده به همه بي احترامي كنه، داشت تيم رو ميبرد دسته دو، از الانم معلوم ميره شكايت ميكنه ميگه تا ريال آخر پولمو از حولقوم پرسپوليس ميكشم بيرون. (2368803) (alef-13)
یعنی گرفتن حق و حقوق طبق قرار داد عیب داره؟؟. (2368856) (alef-14)
قرارداد یک طرفه ای که باهاش بسته شده عیب داره (2369372) (alef-13)
سلام
واقعا از دولت آقای روحانی بعید بود (2368855) (alef-13)
شهروند درجه ي 2
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۹:۴۸:۳۴
اگر بدون غرض به موضوع نگاه كنيم بايد قبول كنيم كه وقتي دولت خرج تيم هايي مثل استقلال و پرسپوليس را ميدهد حق چنين دخالت هايي را دارد . وقتي دولت ميلياردها تومن به اين و ان ميدهد خوب است؟ وقتي چنين كاري ميكند بد است ؟. خود اقاي دايي طرفدار هزينه كردن دولت در فوتبال است پس بايد به عواقب اينچنيني تن دهد . خصوصي سازي تنها راه حل است هم جلوي ريخت و پاشهاي ميلياردي گرفته ميشود هم جلوي اين اتفاقات غير حرفه اي .
الف جان اين دفعه را سانسور نكن چون بحث سياسي نيست (2368862) (alef-14)
نه خیر قیاس دودولت قیاسی است مع الفارق !
هر تیمی نتیجه نمی گیره علت یابی و تصمیم گیری را بدنبال دارد
بارسلون و رفتن فرانک رایکارد و رونالدینیو وصد تا مثال دیگه
صابری (2368974) (alef-14)
فرهاد
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۲۱:۳۷:۲۵
دایی قطعا در پرسپولیس نتیجه نمیگرفت چراکه آه حسرت چند میلیون کارگر و بی بضاعت پشت 2 میلیارد و صد میلیونیه که از سهم همین آدما به دایی پرداخت شده،با این پول میشه صد تا از نوجوونای با استعداد رو تبدیل به بهترین های آینده ورزش این مملکت کرد.هرچند با برکناری این شکلی دایی هم مخالفم... (2368992) (alef-14)
آه چندمیلیون کارگر و بی بضاعت پشت میلیاردها تومنی که مربیان تیمهایی مثل:تراکتورسازی تبریز&فولادخوزستان&سیمان سپاهان&استقلال تهران&ذوب آهن اصفهان&صبای قم&راه آهن&پیکان&سایپا و....میگیرند&نیست؟؟؟ (2370401) (alef-13)
دوست عزیز! حتی اگر این صحبت هم درست باشد و قبول کنیم که دولت ها دخالت می کنند باید پرسید که چرا فقط در مورد علی دایی این اتفاق می افتد؟ مسلما ایراد از خود ایشان است. (2369254) (alef-10)
به نظر من قرارداد اولیه ای که با آقای دایی بسته شده این همه گرفتاری رو برای پرسپولیس بوجود آورده چون این قرارداد کاملاً یکطرفه بسته شده و الان علی دایی حق داره که مبلغ بسیار زیادی رو بابت فسخ قراردادش مطالبه کنه. به هر حال این پول از جیب بیت المال پرداخت میشه و اون هم در شرایط فعلی جامعه ما که خیلی از خانواده ها حتی در تامین نیازهای اولیه زندگیشون مشکل دارن. شاید بد نباشه سردار رویانیان چند دقیقه راجع به این قرارداد فکر کنه (2369258) (alef-10)
اصلا هم ربطی به دولت ندارد....کارش ضعیف بوده باید میرفت...آقای دایی به دلیل نگذشتن از پول نتوانست با غرور استعفاء بدهد.... (2369360) (alef-13)
mohammad
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۱۱:۲۵:۰۸
دولت تدبیر و امید:
1- گند وزیر ورزش در اردوی تیم ملی کشتی: کسی حق نداره به من بگه بالای چشمت ابروست. فهمیدین؟؟؟؟؟
2- گند وزیر ورزش در فوتبال: آقای وزیر فرمودن ما مربیان خیلی بهتری از کی روش میتونیم بیاریم و حالا اگه همه دنیا دارن بازی های دوستانه انجام میدن و سه ماه دیگه قهرمانی آسیا است به جهنم سفلی. مهم اینه که من با کی روش لجم و حرف من حرفه و کی روش نباید باشه. من وزیر ورزشم و تو جابجایی خدمه فدراسیون ها هم دخالت میکنم تا همگان بدونن من وزیر ورزشم و چقدر کار بلدم تا به من احترام بذارن.
3- گند وزیر ورزش در تیم پیروزی: من علی دایی رو برکنا ر میکنم تا یه پولدار بیاد پیروزی رو سر و سامان بده و هم پیروزی موفق باشه و هم این که همگان بدونن من خیلی قویم و علی دایی رو هم ناک اوت کردم.
4- گند وزیر ورزش در هندبال: تیم ملی هندبال در آستانه مسابقات جهانی در وضعیت بود و نبوده تا همگان بدونن وزیر ورزش خیلی با تدبیر تا همگان امیدوار باشن.
5- گند وزیر ورزش در وزنه برداری: آقا این وزنه بردارا همش دوپینگ میکنن و همدیگه رو میکشن چه ربطی به وزیر داره؟
5- گند وزیر صنعت در خودروسازی: آقا ما به عنوان یکی از ذینفعان خودرو سازی و شریک دوستانمون در این صنعت و پیر صنعت کشور میگیم که پراید 21 میلیونی ارزونه و مردم مجبورن پراید بخرن. آقای رییس جمهور هم قبلا مکدر بودن و الان نیستن. اینه دولت تدبیر و امید.
6- گند دولت در صنعت مسکن و وام هشتاد میلیونی: آقا دوستان بساز بفروشمون ساختن و مردم دیگه نا ندارن بخرن برای همین بانک مرکزی دولت تدبیر باید وام 80 میلیونی بدن مردم تا هم دوستانمون چهار دیواریاشون رو بفروشن و پرسپولیس رو اداره کنن و هم این که دوستان بانکیمون هم 170 میلیون پس میگیرن تا مردم برای پس دادن وام هاشون سخت کار کنن و امیدوار باشن.
7- گند دولت در پرداخت بدهی ها از محل تسعیر ارز: آقا مگه بده ؟ ارز رو گرون میفروشیم به مردم تا هم نقدینگی رو جمع کنیم و جیب مردم رو خالی و هم بدهی دولت رو بدیم حالا اگه یه عده چشم ندارن و به ما میگن احمدی نزادی خب بذار بگن.
و .... (2369425) (alef-17)
من یک کارگر ساده هستم که توی خونمون یک کیلو گوشت توی یخچال نداریم ولی عاشق فوتبال و عاشق تیم ملی و پرسپولیس هستم
من عاشق بازیکنان و مربیان ساده و بی ادعا هستم
من عاشق کسانی هستم که برای یکسال 200 میلیون تومان یا دو میلیارد تومان از بیت المال نمی خواهند
من عاشق کسانی هستم مثل علی کریمی
وقتی تیمش پول ندارد نمی گوید بازی نمی کنم و او هم به عشق ما هواداران از مبلغ قراردادش میگذرد
عاشق مهدی هاشمی نسب و علی انصاریانی هستم که اگه توپ رد میشد خودشان رو دار میزدند
درود بر با غیرتان و با عزتان که پول از عمل خود میخورند
نه از رانت بازی و نه از لابی گری و نه از مافیایی گریشون ...
پول من کارگر و امسال من که امانت در دست دولتمردان است بالاخره یقه میگیرد و آبرو میبرد (2369444) (alef-13)
تفاوتی وجود دارد و آن اینستکه دولتها حق دخالت در امور فدراسیون و تیم ملی را ندارند ولی در خصوص باشگاه و اینکه باشگاه هنوز متعلق به وزارت ورزش است و حق دارد در امور آن دخالت کند متفاوت میشود هر چند که وزارت ورزش دخالت مستقیم خود را رد کرده ولی هیات مدیره منصوب وزارت که مالک باشگاه است تصمیم گیری کرده و قانونی است . (2369507) (alef-13)
بابا انگار علي دايي رو در اوج موفقيت اخراج كردند
ايشان در مربيگري ضعيفند ضعيف. (2369893) (alef-13)
سیامک
۱۳۹۳-۰۶-۲۱ ۱۶:۲۳:۲۶
علی دایی محبوب ملت ایران خصوصا ملت ادربایجان بوده و هست و قهرمان نامی کشوری وجهانی است نه احمدی نزاد نه وزریر ورزش دولت نمیتوانند از مدیریت کارامدی و شایستگی و محبوبیت ایشان ذره ای بکاهند ایشان افتخار ایران ایرانیان است و تیم ما پرسپولیس در شان درخشان امثالهم نیستند هییت مدیره چقدر کوته فکری میکنند مربی دوسال بیکار را برداشتند مربی تیم سی میلیون هوادار گذاشتند (2370839) (alef-13)
توحید
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۶:۲۴:۲۶
دل ملت برای مقام چهارمی بازی های آسیایی و هفدهم المپیک تنگ خواهد شد.
سونامی ویرانی به زودی تک تک رشته ها رو فرا میگیره، فوتبال و قرار داد کیروش علامت شروع بود ، به زودی کشتی و ... نیز می پیوندن به اینا (2368530) (alef-13)
ولی من فکر می کنم مانند بسیاری از دستگاههای اقتصادی، وقتی پای پول به میان میاید، همه ساختارها و اترزشها به هم میریزد.
پولی که در باشگاههای معروف رد و بدل می شود آنقدر است که می تواند میلیاردی دستمزد پرداخت کند.
بنظرم مردم خود را وارد این بازی مشکوک نکنند. زیرا منافع اینکه چه کسی مدیرعامل باشد، فقط به جیب همان دلالها و بساز و بفروشها میرود و مربیانی که تنها ماشینشان به اندازه تمام زندگی دهها کارمند ارزش مالی دارد. (2368637) (alef-13)
اقایون کی قراره دست از سر فوتبال این مملکت بردارن خدا میدونه!!! (2368546) (alef-13)
پرسپولیسی های عزیز را به چالش آب یخ دعوت میکنیم شاید خنک شوند (2368587) (alef-13)
اس اسي طرفدار دايي
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۹:۵۴:۲۴
به عنوان يك استقلالي خيلي از بركناري دايي ناراحت شدم چون اگه ادامه ميداد توي بازي شهراورد خيال همه ي استقلاليها راحت بود . ولي اگه درخشان مربي پرسپوليس بشه استقلاليها بايد خيلي هواسشون رو جمع كنند . (2368867) (alef-14)
"هواس شون"رو جمع کنند یا "زمین شون"رو؟؟؟ (2370408) (alef-13)
مجيد جان ، دلبندم! " حواس " نه " هواس"
آخه اين استقلالي ها سوادشون هم مثل خاطره گفتن شون و آرزوهاشونه.
ضمنا شهرآورد كفايت مي كنه و نياز نيست حتما بازي هم جلوش قيد بشه. (2372406) (alef-14)
تا وقتی پول بی حساب و کتاب توی این ورزش باشه،این ها هم همینجا هستند.خوبیش اینه که با بقیه ورزشا کار ندارن! وگرنه جای سالم واسه ورزش کشور باقی نمیذاشتن! (2368756) (alef-13)
ظاهرا" گودرزی جای علی آبادی را بخوبی پر کرده است. در تجدید قرار داد کی روش دخالت مستقیم می کند. به ورزشکاران ملی (کشتی گیران) توهین می کند. حالا هم علی دایی را اخراج می کند. اینجور آدمها فقط دنبال مقام هستند.
از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخصوص نمایندگان اردبیل درخواست می شود که از وزیر ورزش طرح سوال کنند. (2368548) (alef-13)
آقای رحیمی فقط تو موندی. نذار تیم بیفته دست سیاسی و خادم و آدمهایی اینا. رفته خودش سر خود با درخشان! قرارداد بسته رهبری فر رو هم دستیار انتخاب کرده!!! (2368589) (alef-13)
ياشاسين علي دايي. زنده باد رحيمي. (2368715) (alef-13)
اینا که گفتی یعنی چه؟ ظاهرا عده ای فقط می فهمند. یک جوری بگئ که ما هم بفهمیم. وو بو شی خوان نی شو شما. (2369648) (alef-13)
کاش به جای اختصاص سرمایه عمومی به دو تیم مطرح کشور و همچنین سایر تیم های فوتبال ، بطور واقعی دولت اجازه واگذاری این تیم ها را به بخش خصوصی صادر کند در این صورت دیگر با برکناری یا آمدن یک مربی جدید از محل سرمایه عمومی مبلغی خارج نخواهد شد . واقعیت این است که با اختصاص مبالغ میلیاردی به این افراد آن هم از جیب مردم هم چهره فوتبالیست ها مشوه می شود و هم مردم عادی با شنیدن این ارقام و ارتباط آن با بودجه عمومی احساس غبن و اجحاف فراوان می کنند . (2368553) (alef-13)
گل گفتی (2369107) (alef-14)
واقعا ادم با ديدن مديريت گودرزي و تيمش هزاران بار خدا بيامرزي براي علي ابادي و سعيد لو ميفرستع با اينكه انها فوق العاده ضعيف بودند اما هزاران بار از گودرزي بهتر هستند اين اقا يك ماموريت دارد اون هم نابود كردن ورزش قهرماني است (2368557) (alef-13)
والله فعلا که هر چی افتخار ورزشی در مدیریت ایشون بوده . (2370359) (alef-13)
برای علی دایی که دنیا فوتبال ایران را به نام او می شناسد، متاسفم. چطور یک وزیر ی شأن خود را تا آن حد پایین می آورد که توسط عوامل خود در هیئت مدیره پرسپولیس علی دایی را برکنار می کند.
علی دایی باید از همین فردا دنبال گرفتن غرامت 6 میلیارد تومانی خودش برود که از شیر مادر حلال تر است. (2368561) (alef-13)
خیلی رو دارید والله! از شیر مادر حلال تر؟! عزیزم این پول من و تو که داره میره تو جیب امثال علی دایی (2368626) (alef-13)
مطمئنی این پول مال من و تو است؟ (2368782) (alef-13)
اره مطمئنم (2368958) (alef-14)
کریم همکار
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۲۱:۱۸:۰۸
واقعا هم پول مفت این ملت بدبخت ،از شیر مادر هم حلال تراست .اگر من وزیر باشم همه این پول ها را خرج ورزش کودکان ایران در شهر وروستا می کردم .خرج زمین چمن ، لباس شیک ، توپ استاندارد وتغذیه خوب .وکاری می کردم که به جای صد تا فوتبالیست حرفه ای ، هزاران کودک شاداب ، ورزشکار وبا فهم وکمال جامعه آینده را با وجود رعنایشان خرم کنند. (2368963) (alef-14)
سایت وزین الف قضیه خیلی ساده است رحیمی را کسی نمیشناخت مگر در قضیه اینکه بنا به دلایلی که خودش بهتر میداند . با حکم این هیت مدیره مدیر عامل پرسپولیس شد ومعروف . ایشان طبق قانون باید مجری مصوبات هیت مدیره باشد ولی عملا اقای مدیر عامل الت دست سر مربی شد نتیجه اینکه هیت مدیره مدیر عامل و سرمربی را که تیم را تا مرز نابودی پیش بردند ( تا از قیمت بیفتد ودر واگذاری برخی انرا بخرند) برکنار کردند به همین سادگی . کجای این موضوع سیاسی است ؟چرا که روز قبل مربی سپاهان هم عوض شد ولی مدیر عامل سپاهان الت دست کرانچار نبود در نتیجه بی سرو صدا فرکی جانشین او شد. (2368566) (alef-13)
اینجا ایران است و مدیران همیشه طلب کار و هوچی. (2368687) (alef-13)
حرف شما کاملا درست من هم از دایی و کادر فنی اصلا دل خوشی ندارم. ولی این کمال نامردی که یک مدیر و یا مربی را به این شکل لجن مال کنی. هر کاری روشی داره. (2368868) (alef-14)
پرسیدید کجای این موضوع "سیاسی" است؟واقعا خبر نداری یا خودتون رو به خواب خرگوشی زدین&حالا دیگه همه عالم و آدم میدونن که همه اینکارا زیر سر "سیاسی" هستش... (2370415) (alef-13)
پرهام
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۶:۳۷:۳۱
چرا افراد غیر فوتبالی مثل اقای سیاسی باید برای تیمی مثل پرسپولیس که چهل ملیون طرفدار داره تصمیم میگیره وزیر باید افراد غیر فوتبالی را عزل کند و مدیریت را به امثال هدایتی و دادکان و .... که سالها در پرسپولیس یا فوتبال بازی کردن یا مدیر بودن بدهد (2368568) (alef-13)
چون متاسفانه مملکت ما دیگه مملکت مستضعفین و پا برهنه ها نیست بلکه مملکت ما میلیاردها و تلیاردها است. (2368624) (alef-13)
صمصام
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۷:۱۷:۰۷
اولين نفر بايد خود وزير رو از اين ورزش بيرون كرد (2368648) (alef-13)
باران
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۷:۱۸:۰۰
40 میلیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2368652) (alef-13)
دیگه داستان رو تخیلی نکن، 40 میلیون طرفدار !!!!!!!!!!!!!!!!!! (2368671) (alef-13)
سلام، باور نداری؟ ۹۰ رو نیگاه میکردی، یاد میگرفتی. (2369007) (alef-14)
چون پول داره پوووووووووول. میفهمی چی میگم؟ چون پول داره. بنشین و تماشا کن چطور دولت تدبیر و امید؛ عزت این ملت رو به پول خواهد فروخت . اون هم به همین زودی ها... (2368763) (alef-13)
گودرزی حیا کن ....
وزارت رو رها کن .... (2368765) (alef-13)
اگر دادکان هم بود دایی رو برکنار می کرد و اصلا قرارداد ترکمنچایی با اون نمی بست (2368779) (alef-13)
اگر خوب کار کرده بود الان صداش بلند بود ولی این پرسپولیس ابروی فوتبال ایران در اسیارا می برد (2368570) (alef-13)
پرهام
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۶:۴۰:۰۰
من هم از نتایج پرسپولیس ناراحتم و منتقد دایی و رحیمی هستم ولی اینکه اقایی غیر فوتبالی به یکباره این دو عزیز که در این مدت برای تیم زحمت کشیدن را عزل کند جای تاسف دارد و در هیچ کجای دنیا اینطور نیست (2368573) (alef-13)
چرا اتفاقا زیاد هم هست.
مدیرعامل اگر تصمیمات هییت مدیره را اجرا نکنه ایکی ثانیه برکنار میشه. مربی هم که معلومه بستگی به نتیجه داره.
منتهی اینجا ایران است و مدیران همیشه طلب کار و هوچی. (2368683) (alef-13)
ایکی ثانیه خیلی کمه.ایکی دقیقه خوبه. (2368861) (alef-14)
خوشم میاد لم دادید تو خونه بعد بدون اطلاع همینجوری کامنت از خودشون در میکنن!
میخوره همتون 15- 16 ساله باشید! (2368583) (alef-13)
من ٤٠ سالمه و از نسل فوتباليست هايي نظير باتيستوتا و فان باستن
١٦ سالم نيست. واسه همينه كه ارزش دايي رو ميفهمم.
توي همين فوتبال پيش كسوت زياد ديدم كه دو كلمه حرف بلد نيستن بزن. درك مي خواد فهميدن ارزش دايي و دايي ها (2369042) (alef-14)
به تو هم میحوره 11 الی 12 بیشتر نداشته باشی! (2369075) (alef-14)
اخبار از فوتبالی که تنوری برای مردم تنگدست گرم نمی کند وافتخار آنچنانی که بشود به ان بالید بدست نمی آورد ویا حداقل چرخ کوچکی از اقتصاد را باآن نمی توان چرخاند(فوتبال اسپانیا و...در دوران ضعف اقتصادشان درآمد ملی دارد) توجه به آن خنده آور است (2368593) (alef-13)
فرهاد
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۶:۴۹:۱۷
اقای گودرزی ضعیف ترین فرد در کابینه آقای روحانی است که البته مجلس پاسخگو باید باشه بعد از چند چهره عالی ایشون رای اورد . اقای خادم باید پاسخ گو باشد اقای سیاسی رو اورده، حرف آقای روحانی باید اجرا بشه ورزش رو به ورزشی بسپارد. (2368595) (alef-13)
تدبیر دولت تدبیر برای فوتبال در قالب تدبیر کشتی گیران برای فوتبال!!! جالبه این فوتبالیستها مبتلا به عجب قحط الرجالی شدن! که یکی نیس نماینده یه کشتی گیر(وزیر) بشه در امور فوتبال و باید یک کشتی گیر(خادم) نماینده یک کشتی گیر (وزیر)باشه!!! عجب بیاناتی کردم!! (2368973) (alef-14)
اکثر کابینه ایشان ضعیف هستند (2369131) (alef-14)
یادش به خیر
همین علی دایی که در زمان احمدی نژاد مربی تیم ملی شد.به دولت او حمله میکرد
حالا خدا جای حق نشسته و انتقام دشمنان احمدی نژاد را از دیگر دشمنانش میگیرد
ضمنا الان اگه توی دولت احمدی نژاد این اتفاقها میفتاد. الان کل روزنامه های زنجیره ای دایی رو سمبل ورزش کرده بودند
خداروشکر که با اومدن این دولت معلوم میشه کی راست میگفت وکی دروغ؟ (2369133) (alef-14)
ایران آزاد
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۷:۰۶:۱۴
مقصر اصلی فوتبالی ها خودشون هستن که حاضرن تن به کار کردن با مدیران غیر فوتبالی رو بدن!
وقتی ی مدیر عامل میگه بساز بفروش تو ترکیب مدیران باشگاست دیگه نباید توقع داشت همه چی رو اصول باشه!
از ماست که برماست
مقصر ما مردمیم که نمایندگانی رو انتخاب میکنیم تا اونا به یه همچنین وزیری رای بدن
همه چی به خودمون برمیگرده همه چی! (2368631) (alef-13)
اگر با این رفتارتان باعث تعلیق فوتبال ایران شوید باید شما را از سقف آویزان کرد. (2368646) (alef-13)
علیرضا
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۷:۲۶:۱۵
تا خصوصی سازیه واقعی صورت نگیره و پول دولت به این باشگاهها تزریق میشه در رو همین پاشنه میچرخه . اگر پرسپولیس به معنای واقعی خصوصی بشه اونوقت هیات مدیره و ارکان تیم ریال به ریال پول رو با حساب و کتاب خرج میکنند و فعالیتهای مالی شفاف میشه . چون میدونن اگه تخلفی بکنن دیگه دولتی نیست که بخواد پول بهشون بده . به طبع تیمهای پایه هم رشد میکنند و باشگاهداری به معنای واقعی صورت میگیره.ولی با این شرایطی که الان هست امیدی به درست شدن اوضاع نیست . در ضمن فوتبال رو باید فوتبالیها مدیریت کنند نه کسانیکه حتی یکبار پاشون به توپ نخورده . در کشورهای پیشرفته از نظر فوتبال تمام کارها دست افراد از جنس فوتباله .لیگ المان و تیم ملی فوتبال المان رو میشه مثال زد . همه ستاره هاشون بعد از بازنشستگی سریع جذب کادر فنی یا هیات مدیره تیمها میشن یا در تیم ملی به خدمت گرفته میشن و اینجوری تجربیات رو به نسل بعدشون انتقال میدن . کاش مدیریتی که در فدراسیون پرافتخار والیبال ما شکل گرفت و ماحصل اون نتایج درخشان تیم ملی در دنیاست در فدراسیون فوتبال هم انجام میشد . البته فکر میکنم اگر پولهای بادآورده در فدراسیون والیبال هم وجود داشت وضعش به مراتب بد تر از فوتبال بود ولی چون فوتبال در پشت پرده رقمهای نجومی رو جابجا میکنه محل بروز فساد ومشکلات اینچنینی میشه . بیشتر مشکلات فوتبال نشات گرفته از شرایط مالی و پوله . (2368665) (alef-13)
من از نمایندگان محترم خانه ملت خواهش میکنم ازوزیرورزش وجوانان بپرسید که چرا با باشگاهی که 40میلیون هوادار داره اینجور دخالت های میکنی و افرادی که هیچ سابقه ورزشی ندارند در راس باشگاه به این بزرگی گذاشتید....... (2368684) (alef-13)
باشگاه هاي دولتي سالهاست شده نونداني عده اي فرصت طلب ،اقاي رييس جمهور اين نونداني را به طريق صحيح وقانوني واگذار فرماييد كه هم دولت واسطه وباني دلالي ورانتخواري نشود وبه طرز صحيحي واگذاري به بخش خصوصي صورت گيرد كل قهرمانان صاحب مدال را در شرايط مساوي باديگران در اولويت قرار دهيد مطمئن هستم كسي شركت نميكند ولي واگذاري لازم است (2368695) (alef-13)
رحیمی عزیز چرا همون اول نمی گفتی سیاسی حتی یه بار پاش به توپ نخورده چون باهات موافق بود؟؟؟ (2368697) (alef-13)
باشگاه پرسپولیس یک بنگاه اقتصادی است و الزام ندارد که کسی که در هیات مدیره باشگاه است حتما باید ورزشی باشد . ضمنا علی دایی برود کمی استراحت کند تا حاشیه های فوتبال نیز از بین برود . پرهام عزیز لطفا تعداد دوستان علی دایی در فوتبال را بشمارید . باور کنید دایی دارد پدر فوتبال ایران را در می آورد . حتما رفتارش با دادکان را که چندین سال است از ایشان حمایت میکند را یادتان هست که . (2368705) (alef-13)
مثبت دادم ولی
این کمال نامردی که یک مدیر و یا مربی را به این شکل برکنار کنی. هر کاری روشی داره. (2368872) (alef-14)
آقای گودرزی فردی علمی هستش که به دور از سیاست زدگی دنبال کار کردن هستش خداییش کیه که علی دایی رو نشناسه هممون میدونیم که پرسپولیس چند وقتی به یمن حضور ایشون یک بازی تماشاگر پسند نداشته (2368719) (alef-13)
کی این علی دایی کرده مربی (2368722) (alef-13)
دایی باید اخراج بشه . (2368752) (alef-13)
ولی نه اینجوری (2368873) (alef-14)
علی حق شناس
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۸:۱۳:۰۵
به خدا قسم این رسم برخورد با اسطوره ای مثل علی دایی نیست،این طرز برکناری از دولت دکتر روحانی بعید بود (2368755) (alef-13)
اسطوره تعریف داره .اقای دایی در قد وقواره اسطوره نبوده و نیست و نخواهد بود. (2368806) (alef-13)
همین پریروز داشت هوار میزد کدوم اسطوره؟ اخلاق نداره. (2368810) (alef-13)
saeed
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۰۰:۱۵:۱۷
دایی خودش اول حرمت خودشو نگه داره.
با این همه باخت بخاطر پول استعفا نمیده (2369136) (alef-14)
گرچه از عملکرد دایی و بازیکنان راضی نیستیم ولی تا مادامی که سیاست در ورزش دخالت کند به براهه خواهیم رفت. فکر می کنید برای چی فوتبالمان همیشه به قهقرا رفته است؟ (2368761) (alef-13)
فرهاد
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۸:۲۹:۵۵
جایی که پای پول بی حساب کتاب وسط باشه فساد و جنگ قدرت هم میاد توش.
مگه علی دایی اعلام نکرد حالا که وزارت نمیخواد پشتیبان باشه باشگاه رو بفروشه من و دوستانم باشگاه رو میخریم.
استقلال و پرسپولیس روی هم بیش از 100میلیارد بدهی دارند.خب بفروشید مثل سپاهان و فولاد و نفت تهران و... بزارید متولی داشته باشند ثبات مدیریت داشته باشن آدم بدونه باید موقع بحران یقیه کی رو بگیره.
الان شما بگید دایی مقصره یا مدیر عامل یا هییت مدیره یا وزارت یا دستهای نامرئی. (2368777) (alef-13)
جمشید
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۸:۴۱:۰۶
دایی خیلی بزرگترازاین حرفاست متاسفانه این مدیرا یادشون رفته که دایی باسر هفت تابخیه خورده آقای گل مسابقات آسیایی شد وچه افتخارات بزرگی که نصیب این ملت وکشورمون کرده .اگه کشورهایی آسیایی یاهمین عربهاچنین کسی داشتن الان رییس فیفابود ...وای برفوتبال وقهرمانان ملی بااین تصمیمات مغرضانه. دایی همیشه بعنوانویک اسطوره درقلب ایرانوایرانی خواهدماند. همیشه (2368790) (alef-13)
چه کسی این قرار داد ننگین را با دایی امضا کرد؟کجای دنیا اینطوری قرار داد میبندند؟حتما نفع زیادی برای امضا کننده داشته که اینطوری و یک طرفه قرار داد بسته.خوب معلومه دیگه با یک همچین قراردادی و با هر نتیجه افتضاحی علی دایی استعفا نمیده و از خداشه که اخراجش کنن.چه بخور بخوری!!!!! (2368796) (alef-13)
بخدا ازاین نحو برخورد چارواداری شوکه شدم نه اینکه بخواهم ازمربی معزول ظرفداری کنم ما ادعا میکنیم مسلمانیم ولی رفتارمان خارج ازدین است مگر مربی گری کارسادهای است لطفا به هجمه ها توجه شود بنظر من وجود سیاسی ها درفوتبال باشگاهی وخط بازی استیلی ومایلی کهن این وضعیت را رقم زده است اینجا باید گفت خدا رحمتت کند علی عبده (2368797) (alef-13)
چرا فکر میکنید هیئت مدیره باید فوتبالی باشند؟ چند نفر هیئت مدیره منچستر،بارسا یا رئال و .... میشناسند؟میدونید رئیس باشگاه رئال یکی از بزرگترین سرمایه گذاران خصوصی در پروزه های عمرانی بخصوص راه سازی در اروپاست؟ چرا تا کسی با سوز حرف میزنه سریع باهاش همزادپنداری میکنید و 100%بهش حق میدید!!!!!علی دایی بعنوان قهرمان ملی احترامش واجبه ولی تو کشورای پیشرفته قهرمان ملی اینجوری باد نمیکنن که پشتش قایم بشنو از اونور اون بنده خداهم از باد زیاد مثل حباب بترکه...بازیکنای بزرگی بودن که هیچ وقت مربی نشدن ولی اینجا اگه مربی نشن یا باید برن شورا یا خلاصه باید یه چیزی بشن (2368798) (alef-13)
حمیدرضا
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۹:۰۰:۳۵
یعنی چی چون قهرمان ملی هست باید پشتش به ایستم . به پشتوانه اینکه کسی پشتکارش خوب بوده و تو عرصه ملی افتخار آفرینی کرده نباید تا ابد مربی یک تیم بماند و گند بزند به تیم . من یک استقلای هستم ولی دلم برای این پرسپولیس با این مربی و بازیکنانش سوخت این چه نوع بازی کردنه دلیل عمده اون هم ضعف مربی گری و نداشتن بازیکن به خاطر طرز فکر غلط مربی بوده است . (2368807) (alef-13)
الف جان چندتا سوال داشتم
١. چرا دولت اجازه استقلال و مردمی شدن فوتبال را نمیدهد؟ هراس از چیست؟
٢. چرا سیستم طوری عمل میکند که همیشه دست فوتبال پیش دولت و نهادهای حکومتی دراز باشد؟ از ندادن حق پخش تلوزیونی بگیر تا خصوصی نکردن باشگاه ها
٣. چرا هیچ عزم جدی برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود ندارد و فساد در فوتبال ماستمالی میشود؟
٤. چرا فقط بخش خصوصی خاصی مثل بابک زنجانی, هدایتی, امیر خسروی ... که مورد وثوق دولتهای وقت هستند میتوانند وارد عرصه فوتبال شوند.
٥ . دلیل وجود این همه آدم های نظامی و سیاسی در فوتبال مملکت چیست؟ (2368828) (alef-13)
فوتبال ایران با علی دایی در همه جای دنیا شناخته شده است. علی دایی بزرگتر از این حرفاست. سلطان علی دایی دوستت داریم. (2368866) (alef-14)
اقاي توكلي از شما به عنوان يك انقلابي عادل تمنا ميكنيم وزير را به مجلس بياريد اين تيم عشق جوانهاي اين مملكته (2368899) (alef-14)
تیم پرسپولیس از بازیکنان جوانی تشکیل شده و تا حدودی نیز بد شانسی آورده ولی اینکه یک شخص بی نام نشان( آقای سیاسی ) در کار ورزشیها دخالت کند و شناسنامه فوتبال ایران( دائی هرچند نتیجه نیز نگرفته باشد ) ) را با بی حرمتی بیرون کند جای تعجب است (2368923) (alef-14)
رحیمی با سابقه ورزشی خوب در خصوص اصرار بر ادامه کار دایی گرفتار اشتباهی بزرگ شده چون دایی پرسپولیس را با نتایج ضعیفش به گروگان گرفته بود وازانجا که ادم مغرور و بی ادبی بود اینده روشنی در انتظار پرسپولیس نبوده (2368943) (alef-14)
علی عارفی
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۲۱:۰۷:۰۶
ببینید چه کسانی مدیریت باشگاههای ورزشی را بدست گرفته اند . آقای رحیمی تصور میکند رئیس جمهور هیچ کار دیگری ندارد جز اینکه مشکل مدیر نبودن رحیمی و امثالهم را حل کند . آقای رحیمی خدا پدرت را بیامرزد مملکت ما هزار و یک گرفتاری دارد . اطراف کشور ما در تمام کشورها جنگ و نا امنی است و خدا را شکر اینجا آرامش حاکم است ظاهرا خوشی زیر دلتان زده است . آقای رئیس جمهور باید تحریم را بردارد اقتصاد را رونق دهد و ایجاد اشتغال نماید . شما و امثالهم چه پایتان به توپ فوتبال خورده باشد و چه نخورده باشد مدیر نیستید که انتظار دارید آقای رئیس جمهور تمام کارهای کشور را رها کند و وظایف جنابعالی و امثالهم را انجام دهد . شما که اصفهانی هستید حتما این مثل معروف را در اصفهان فراوان شنیده اید که عروسی که تازه به خانه بخت رفته بود و همسر داری و خانه داری نمیدانست تقاضا داشت " همسایه ها یاری کنید تا من شوهر داری کنم " (2368951) (alef-14)
بله دایی اسطوره قبول,با سر شکسته بازی کرد قبول,با شکم پاره بازی کرد قبول,افتخارات زیاد کسب کرد هم قبول,اما در عوض از کنار همین فوتبال به مراتب بالای مالی و اجتماعی هم رسید و چنین فردی خودش باید مراقب رفتارهای اجتماعی خودش باشد.علی دایی باید مثل بکن باور و پلاتینی به مقامات عالی در فوتبال دنیا و فیفا میرسید و از افراد تاثیر گدار میشد ولی خودش را به این فوتبال داخلی گره زد و از همه هم طلبکار شد.خوب اینهم نتیجه.با این دهن به دهن,با اون یکی دعوا,با دیگری گردن کلفتی.اسطوره بودن و پهلوان بودن ضرافتهایی دارد که هرکسی نمیتواند از عهده اش براید.اقای دایی قدر خودت را بدان و با طناب پوسیده گرگها توی چاه نرو. (2368966) (alef-14)
طرفداران دولت تدبیر وتامید فقط بی تدبیریها روببینن.البته از ادمی که برای مسبب به خاکم سیاه نشستن فوتبال مملکت ظرف 8 سال اخیر و عامل طرد مدیران خدوم ودلسوزی نظیر دکتر دادکان حمایت میکنه تا طرف بشه دبیرکل کمیته ملی المپیک(کیومرث هاشمی)،انتظاری بش از این هم نمیره.امیدوارم از جانب بنفش ها مثل خیلی های دیگه انگ دلواپس بودن نخورم (2368969) (alef-14)
باسلام؛ سایت الف ازهمه موضوعات مطلب نوشت ولی ازعملکرد بدآقای دائی سخنی به رشته تحریر نیاورد.ازبعدورزشی به خبرنگاه کنید.نتایج تیم به سرمربی دائی فوق ضعیف بود .آیا دیگران ودیگرتیم ها باشند چنین تصمیمی نمی گیرند؟ (2368988) (alef-14)
واقعا از دولت انتظار است نگذارند اینگوته با عواطف مردم بازی شود. (2369004) (alef-14)
اگه این فوتبال حساب و کتاب داشت که مدیرعامل تیم رقیب(سپاهان) که انواع و اقسام مشکلات را از جمله خبر آب معدنی های مشکل دار را برای پرسپولیس بوجود آورد که نباید بیاد مدیر عمل این تیم بشه.
آقای دایی اگه واقعا پرسپولیسه متن قرارداد رو منتشر کنه بدون مبالغ نوش جونش.
قفط بندهای قرارداد را بیاره تا دوستان بدونن که ایشون از حضور آدمای غیر فوتبالی چه منفعتی برده.
بنابراین طرفدارا حوگیر نشن و بدونن که پرسپولیس حالا حالا درگیره چه با وزیر چه با وکیل.
این فوتبال دولتی آخر و عاقبت ندارد (2369030) (alef-14)
آقاي رحيمي انگار از ارث پدري صحبت ميكند كه تا من هستم چه و..چه . آقاجان همين وزارت ورزش فعلي شما را به اين سمت منصوب كرده بود شما نتوانستيد از موقعيتتان براي ارتقاي پرسپوليس استفاده بكنيد وبايد بر كنار ميشديد .علي دايي هم نتوانست كار مثبتي انجام دهد او بازيكن خوب وبزرگي بوده ولي مربي خوبي نبود ونيست واگر حلال وحرام سرش ميشود نبايد ادعاي پولي را بكند كه حقش نيست .رويانيان نا بلد كار براي مطرح كردن خودش يك قرار داد تركمن چاي با علي دايي بست كه خسارتش را بايد مردم گرفتار معضلات اقتصادي ايران پرداخت كنند .رحيمي در سپاهان هم براي خودش باند سازي كرده بود كه اخراج شد .والبته ريشه همه اين گرفتاري ها در اينست كه هيچ چيز در اين كشور سر جاي خودش قرار ندارد وهر كس براحتي ميتواند از موقعيت ها سوئ استفاده كند ودر نهايت هم هيچ مشكلي حل نشود . واقعا علي دايي چرا بايد دچار اين چنين تكبر وتفرعني بشود كه بخودش اجازه دهد همه را تهديد كند اگر ايشان قابليت مربيگري دارد مدتي دريك تيم اروپايي نه يك تيم عربي مربيگري بكند تا عيارش معلوم گردد.در هر حال من از بركناري علي دايي خرسند هستم زيرا رفتار متفرعنانه ايشان بشدت اعصاب من را خراب ميكرد وباز تكرار ميكنم اگر ايشان به حلال وحرام معتقد است بداند كه اين سالي دو مليارد تومان از بيت المال گرفتن حرام است انهم بدون پرداخت ماليات ؟ كه اينهم صيغه جديدي است هر كس در امد دارد بايد ماليات پرداخت كند تصريح قانون هم همين است ديگري ماليات اورا پرداخت كند يعني چه ؟؟ (2369035) (alef-14)
هدایت
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۲۲:۲۲:۳۳
lبنده به عنوان یه پرسپولیسی از نتایج تیم ناراضی بودم ولی اینا دلیل نمیشه که
1- از هفته دوم علیه سرمربی مشاحبه های شدید و برنامه ریزی شده بشه
2- بعد از فقط هفت هفته سرمربی رو برکنار کنند
3- یه مربی با کارنامه صفر بیاد
4- از همه مهمتر اینکه این جوری برکنار کنند سرمربی رو
دوستانی که مخالف علی دایی هستند باید به این نکته دقت کنند که هدف وسیله رو توجیه نمیکنه و این شیوه برکناری بدعت بد و بی اخلاقیه محضه. با این روش ها پرسپولیس به هیج جا نمیرسه و دل هوادارا هم با تیم نیست چون دیگه تو این دوره زمونه همه مسائل رو میفهمن. همونجور که شیوه مربی شدن استیلی رو فهمیدن و اونجور پسش زدن. عاقبت درخشان هم همونه.
و تو این وسط فقط پرسپولیسه که ضرر میکنه (2369036) (alef-14)
ما چندتا علی دایی داریم که باهاش اینطوری برخورد کنیم چندتا؟؟؟؟؟ (2369055) (alef-14)
واقعا یک علی دایی بیشتر نداریم .اونم کسی که تا حالا هر طور تونسته پرسپولیس را له و لورده کرده و هربار هم دو سه ملیاردتومن به جیب زده و رفته. فقط یک علی دایی داریم که تونسته پرسپولیس را مثل یک میوه رسده تحویل بگیره و آبش رو تا قطره آخربگیره. ای بابا من و تو سرپیازیم ته پیازیم که اینقدر سنگ دایی رو به سینه بزنیم. یارو (منظوردایی هست) برای 6 هفته دو و نیم میلیارد تومن به جیب زده! اونوقت من و تو تو این مدت 1 میلیون تومن هم کاسب نشدیم. افتاد!!!! (2369350) (alef-13)
یکی باید برود یقه مدیرعامل سابق را بگیرد که با یک مربی ناموفق قرارداد سه ساله بالای 2 میلیارد تومانی می بندد و بندهای حقوقی لازم برای برکناری او را پیش بینی نمی کند. این طور می شود که دایی فاجعه بارترین نتایج را برای یکی از پر طرفدارترین تیم های ایران به بار می آورد بعد طلبکارانه می خواهد همه حقوق خود را بگیرد. به نظرم پرسپولیس دایی را نباید اخراج کند، او را بفرستند مربی تیم های پایه کنند یا کار خواهد کرد یا استعفا خواهد داد. (2369059) (alef-14)
جو گير نشو عمو. اين تيمي كه داره ميره آسيا رو كي قهرمان حذفي كرده ٢ سال ؟ حتما دايي نبوده !!!! سال قبل اين تيم نايب قهرمان شد. با كي؟ شهريار علي دايي
پس جوگير نشو لطفا (2369768) (alef-13)
برود تیم های پایه مربیگری یاد بگیرد، آسیا پیشکش (2371680) (alef-14)
امیر رضا خادم اگر نفوذی داره
بگذاره واسه انتخابات فدراسیون بین المللی کشتی! (2369065) (alef-14)
با فساد در فوتبال مخالفم اما چرا وقتی دایی میبازد مدارک را رو میکند او بجای بازی و برد به فکر مدرک جمع کردن هست او باید به بازی فکر کند و در ضمن اگر مدرک دارد در صورت برد هم بدهد برای ملت قلدری نکند به بازی او در تیم ملی احترام میگذارم اما مربی خوبی نیست از همه طلبکار است تازه پای ده میلیون تومان هم بیاید به فیفا هم شکایت میکند کاری به عواقبش ندارد منفعتش از منافع ملی و ابروی کشور مهمتر است برایش دایی شخصیت مثبتی ندارد متاسفانه قلدر پرخاشگر و مدرک جمع کن است شان و شخصیت ندارد (2369138) (alef-14)
به گوش مسولین برسد
منتظر شکایت دایی در صورت پرداخت نشدن حق فخس قراردادش از پرسپولیس باشید
در صورت شکایت دایی منتظر ورود فیفا به این پرونده و تعلیق فدارسیون هم باشید اقای گودرزی (2369218) (alef-14)
با توجه به تصمیم هیات مدیره باشگاه فیفا نمی تونه در زمینه داخلی یه باشگاه ایرانی دخالت کنه حتی اگه علی دایی به فیفا هم شکایت کنه کار به جایی نمی رسه (2369295) (alef-13)
پرسپولیس غده سرطانی فوتبال ایران هستش هر چی باند بازی ، کارت به کارت ، مافیایی بازی ، لابی گری ، دوپینگ ، تبانی هستش از سر این باشگاه بیرون اومده منحلش کنید بره پی کارش (2369297) (alef-13)
این مسائل از زمان ورود اقای خادم کشتی گیر !!!به فوتبال قابل پیش بینی بود (2369268) (alef-13)
به نظر شما این پولی که دایی گرفته و خواهد گرفت حقش، با نتیجه درخشانی که کسب کرده ؟ (2369284) (alef-13)
این سیاسی پرسپولیس رو به روز سیاه مینشونه. از ما گفتن! (2369288) (alef-13)
جمع کنید این بساط را مگه علی دایی کیه که به خاطرش کشور را به هم می ریزید (2369290) (alef-13)
حالا که قحط الرجال شده و بساز و بفروش ها همکاره ( البته ییخشید مدیر ان ورزشی ) شده اند پیشنهاد می کنم
بجای سرپرست - اوستا معمار
بجای دروازه بان - آجر پرت کن
بجای آنالیزور - ماله کش و گچ کار
بجای دفاع - دیوار چین
بجای هافبک - نقاش
بجای فوروارد - یکی از فروشند ه گان بنگاههای مسکن
سخنگوی باشگاه - نگهبان افغانی
و سرمربی - با حفظ سمت خود بساز بفروش (2369306) (alef-13)
طرفدار چهل ساله پرسپولیس
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۰۹:۳۸:۴۱
سلام ، پیشنهاد می کنم طرفداران دایی یک تیم درست کنند اسمش بگذارند تراختور دو در تهران سالیانه ده میلیارد به ایشان بدهند برد وباخت برای خودشان ، اما نه بغ پول این مملکت ومردم گرفتار ، معلمان با تحصیلات دکترا ماهی یک میلیون حقوق می گیرند ، این اقا می اید سر تمرین رزنامه می خواند میلیارد میلیارد می گیرد و ادعای قهرمان ملی را دارد ، به قول حاجی مایلی کهن ، دایی قهرمان مالی است قهرمان پول است مردم برای ۴۵هزار تومان التماس می کنند اما این اقا میلیارد ملیارد پول بیت المال را به جیب می زند و برای مردم فخر می فروشد . قهرمان ملی شهید فهمیده است قهرمان ملی شهدای ما هستند که دنبال ریالی نبودند ، نه این اقای پولکی ، که از زمین و زمان طلبکار است وهیج بنی بشری را جز خودش قبول ندارد (2369328) (alef-13)
وزير ورزش كه دخالت مستقيم ميكنه تو كار باشگاه و بدون حضور مدير عامل جلسه هيئت مديره تشكيل ميشه و بدون اينكه به دايي بگن خودشون ورش ميدارن و خودشون مربي جايگزين ميكنن ،ميتونه تضمين بده كه درخشان تيم رو موفق ميكنه؟
لطفا آقاي وزير جوابگو باش به هوادارا. (2369384) (alef-13)
میگم چند نفر میدوند دنبال توپ بقیه هم عین مونگلا نگاه میکنن یاد یه ضرب المثل افتادم که میگه خودم به جا خرم به جا میخوای بزا میخوای نزا
پول و همه چی رو اونا میخورن شما جوش میارید واقعا براتون متاسفم (2369387) (alef-13)
مستر گودرزی برو به صندلی خودت بچسب تورو چه به فوتبال بذار دایی کار خدشو بکنه مستتتتر سیاسی شماهم همین برو خونه شهردار خونه شو بذار پرسپولیس سروسامان بگیره دیگه مارا دق آوردین والا آه ه ه ه ه ه...................................................................... (2369394) (alef-13)
سلام من یک پرسپولیسی هستم ولی از دیروز برای این همه سالهایی که طرفدار پسپولیس بودم افسوس می خورم دلم خوش بود که اکثر پیشکسوتان پرسپولیس افراد باسواد بامدارک عالی هستن ولی اتفاقات دیروز حتی در تیم های محلی هم انجام نمی شه ....وای به حال این فوتبال ... ازشما طرفداران هم گله دارم حالا انها نفهمیدن شما که درکتان وشعورتان خیلی بیشتر از اونهاست لطفا بافهم ودرایت مطلب بنویسید ..........ودر اخر اقای سیاسی تورا به خدا وگذار می کنم وسلام (2369396) (alef-13)
فقط استقلال ...تاج آسیا....پر افتخارترین تیم آسیا....محبوب ترین تیم...... (2369433) (alef-13)
اين دايي كي هست مگر؟ دهها بازيكن و مربي باشگاهي و ملي دارد، كه تبديل شده به يك شبه كارتل با ثروت بالا و مغازه و فروشگاهها و سوار خودروهاي مازاراتي و پورشه و...... و باندهاي ثروت و دلالي و پول شويي و بعضأ وابسته به جريانات سياسي سالهاست با بهره برداري از احساسات جوانان و فوتبال دوستان هر چند وقت يك بار در مورد وي هياهو و هوچي گري راه مي اندازند،متأسفانه اينگونه پيش برود بعيد نيست در اين بازار اشفته و هوچي گري وزير ورزش هم بشود! (2369505) (alef-13)
من به عنوان یک طرفدار فوتبال به علی دایی افتخار میکنم علی دایی یک اسطوره است برکنار کردن به این طریق اهانت به دوستاران فوتبال است
وزیر ورزش 4 سال مهمان است ولی دایی ...
شک ندارم وزارت نقش داشته چون سیاسی عددی نیست که بخواد با 40 میلیون هوادار لجبازی کنه اکثر دوستان طرفدار سرخ علی الرغم نتایج ضعیف به دایی اعتماد داشتن (2369516) (alef-13)
مدتهاست فوتبال ما حسینقلی خانی شده چراکه هیچ چیزسرجاش نیست .اون ازفوتبال ملی که هنوزمربیش معلوم نیست.اون ازرییس فدراسیونش که ول کن معامله نیست.اون از لیگش که فقط اسم حرفه ای رو یدک میکشه.اون ازبازیکنان میلیاردی که خیلی بیارزند پنجاه میلیونه.اون از اکثر مربیاش که چیزی برای گفتن ندارند فقط حرف وادعا.باشگاههای دنیا خصوصی اداره میشند.پول بیت المال رو که نباید خرج مربی و بازیکن چند میلیاردی کرد وبعدش بنشینیم وحرص بخوریم.هوادار چه گناهی کرده؟آقای دایی خودت کلاهتو قاضی کن .چند فصله پرسپولیس نه خوب بازی میکنه ونه نتیجه میگیره.من بشخصه نه اعضای هیات مدیره رو میشناسم ونه اصلا میدونیم اسپانسر کیه وچکار میکنه.آقای درخشان سرجای خود محترم ولی آقایان این تیم مربی بزرگ میخاد.نتیجه تمام این بی مبالاتی ها رو تو بازیهای آسیایی خواهید دید ولی مطمئنم آب ازآب تکون نمیخوره.چون فوتبال ما ازاساس مشکل داره. (2369536) (alef-13)
فهمانی
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۱۲:۵۷:۵۱
سلام به هوادارهای پرسپولیس . در بهترین باشگاههای دنیا وقتی یک مربی نتونه نتیجه خوبی از بازی ها بگیره ، مرد و مردونه میاد از طرفدارهای تیم عذر خواهی میکنه و میره و آب هم از آسیاب تکون نمیخوره . مربی های بزرگی هم در جام های جهانی بدلیل باخت تیمها میان استعفا میدن . اینکه آقای دایی داره ضعف های عملکردی خودش را با اعلام این موضوع که یه زمانی دکتر احمدی نژاد منو برکنار کرد و امروز هم وزیر وزرش دکتر روحانی ، اینها همش سفته بازیه . یه نفر نیست بپرسه اونوقت شما چکار کردی و الان چه کار ؟ اگه راست میگی بیا به هوادارها اعلام کن حالا که نتونستم نتیجه خوبی بگیرم از پولی که قراره بابت قراردادم بگیرم صرف نظر میکنم . همه میدونن این همه بالا و پائین پریدنها ایشون فقط و فقط برای پوله . بنابر این به حاشیه نرو و راست و حسینی بیا جلو . اگر هم دم از فساد در فوتبال میزنی یکی از فسادها دریافت پول برای کار نکرده است . پس اگر قبول دارذی نتیجه خوبی در هدایت تیم نداشتی برای جلوگیری از فساد در فئتبال پیش قدم شو و اعلام کن پولی بابت کار نکرده از باشگاه نمیخواهی . (2369545) (alef-13)
محمدرضا
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۱۳:۴۷:۴۷
علی دائی بازیکن بزرگی بوده و این باعث افتخار ایرانیان است.ولی دلیل نمیشه مربی بزرگی باشه. (2369613) (alef-13)
سلام تاحمدلله دایی میلیاردی و دفاعی اخراج شد خدا را شکر ابروی پرسپولیس رفته بود درخشان هجومی امد (2369639) (alef-13)
سلام چندروزه پسرم ازمن میخادبراش دفتربازرگانی بخرم پول ندارم منتظریارانه ام اینهمه پول چرا به دایی وامثالهم می دهند مگه چیکارمی کنند اصلا توتهران چه خبره؟ماداریم از فقر می میریم (2369734) (alef-13)
نمیشه که بخش خصوصی وارد فوتبال بشه ولی در هیچکدام از تصمیم گیرهای باشگاه دخالت نکنه گفته شده آقای سیاسی و دوستانشان حاضرند 35 میلیارد تومان در باشگاه پرسپولیس خرج کنند ولی آیا درست هست آنها پول بدهند و هیچ نتیجه ای را مشاهده نکنند؟ (2369739) (alef-13)
اقایون دوستان من یک پرسپولیسی هستم که بالای سه دهه عاشق این تیم هستم ... اقایون پرسپولیس استقلالی مشکل تیمهای ما نه مدیر و سرمربی یا نداشتن پول نیست مشکل ما اینه که بخاطر نفوذ عمیق این تیمها در لایه های اجتماعی دولت دست از سر این تیمها برنمیداره و هروز بیشتر از ادیروز این دو تیم رو به ورطه نابودی میکشن مخصوصا پرسپولیس. خیلی راحت میشه ایم موضوع رو اثبات کرد : الان دولت کم کم سالی 70 میلیارد تومان خرج این دو باشگاه میکنه از کجا از بودجه عمومی در حالیکه اگر خصوصی کنه 2 برابر این میتونه دولت از مالیات گرفتن از این دو باشگاه درامد داشته باشه یعنی سالی 140 میلیارد درامد دولت فقط از استقلال و پرسپولیس به جای هزینه.
حالا خود خوان این حدیث ..... (2369773) (alef-13)
ایyahoo.comمان
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۱۶:۳۹:۰۳
من واقعاً برای این شرایط باشگاه و خودم به عنوان یک هودار پرسپولیسی متاسفم. این آقای سیاسی یه بساز بفروشه، یعنی دلال!!!!! ایشون چه ربطی به فوتبال داره، در این فوتبال چه خبره آخه! این افراد کی هستند و از کجا و توسط چه افرادی به فوتبال این مملکت وارد می شن، دنبال چی هستن، میخوان پولهای مفتشون رو خرج کنن واسه فوتبال، یا فوتبال رو خرج کنن واسه پولشون و شهرتشون. به داد این فوتبال که هر روز یه فسادی ازش بیرون میزنه و به نظر میرسه اشباء شده از فساد، برسید. قابل توجه دستگاههای نظارتی!!!!!!!!!!! (2369780) (alef-13)
درخشان
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۱۷:۲۷:۲۵
این پولی که بعض ازدوستان میگن دایی میگیره ازجیب بیت الحال نیست بلکه ازاسپانسر تیم پرداخت میشود. (2369813) (alef-13)
هرج و مرج در کل سیستم کشور را عشق است. من که خوشحال شدم. انشاالله کار بجایی برسه که نام اسقلال و پرسپولیس بتاریخ بپیونده و من بتونم از ورزش سالم لذت ببرم.
میکرب ورزش کشور این دو باشگاه جعلی هستند. (2369947) (alef-13)
کاملا باهات موافقم (2373276) (alef-3)
اقای روحانی شما ادعای مردم سالاری دارید آیا چهل میلیون هوادار پرسپولیس مردم نیستند که این همه به این مردم بد بخت زجر می دهید منافقین هم نظر شما را دارند هر وقت نیاز به آنها داشتند خلق قهرمان بودند هروقت نیاز نداشتند اکثر مردم نادان هستند شما هم همین روش را پیشه کردید برای رای گیری مردم سالار هستید آدم های سر کار آوردید که به اندازه گاف هم فهم و شعور برای این ملت قایل نیستند اگر ایجوری فکر کنند لایق خودشان هست (2370094) (alef-13)
اصلا پرسپولیس 40 میلیون هوادار داشته باشه.کی گفته همه این طرفدارا با سیستم کاری علی دایی موافقن؟پرسپولیس مهمه و45 ساله که چه خوب و چه بد,زنده است .افراد میایند و میروند.اگر کسی در حد یک تیم بزرگ باشد و نتیجه های خوبی بگیرد و ناگهانی اخراج شود حرف شما درست است اما در اینجا این پرسپولیس در حد تیم های درجه 2 و 3 نزول کرده (2370329) (alef-13)
تعویض مدیر جزئ اختیارات هیئت مدیره است اینکه اقای رحیمی در مقابل درخواست هیئت مدیره مقاومت نموده نتیجه اش برکناری است ودایی هم گرچه مربی کار بلدی است واز اسطوره های فوتبال ایران است ولی دلیلی نداردوقتی باتیم بزرگی مانند پرسپولیس نمی تواند نتیجه بگیرد همچنان اسرار برماندن داشته باشدباید خودش پیشقدم میشد واستعفا میداد انهم به خاطر پرسپولیس مطمئنا تیم باارامش بیشتر با مربی جدید موفق میشد. (2370135) (alef-13)
به نظر من آقای سیاسی کار غیر قانونی انجام نداده است چون دارای اختیارات است وتیمی که نتیجه نمیگیرد باید متحول شود.آقای سیاسی ما ازشما متشکریم .چون باحضور امثال دایی وغروری که دارند این تیم به جایی نمیرسید.آفرینننننننننن بر هیات رییسههههههههه مقتدر (2370469) (alef-3)
سلام. شاید کار غیرقانونی نکردند، ولی نحوه ی برکناری یک اسطوره ی ملی اینچنین نیست! اگر نمی داند چون بطور واضح اینکاره نیست!!
و الا یک تماشاچی این فوتبال هم می داند که باید با همسان جناب دایی با نهایت احترام رفتار کرد، حتی اگر برای شما در مربیگری نتیجه ی خوبی نگرفته باشد! (2371935) (alef-10)
کجای این کار اقتدار داشت! آبروی پرسپولیس بردن...
دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه! وقتب آبروریزی می کننین!
حضرات آلفبای اولیه مدیریت نمی دوننند.... می خواند پرسپولیس مدیریت کنند (2372923) (alef-14)
سامان
۱۳۹۳-۰۶-۲۱ ۲۲:۴۶:۳۲
فوتبال حرفه اي را سرمايه داران اداره مي كنند واين عرف پذيرفته در تمام كشورهاي داراي فوتبال حرفه اي است . منظور از بساز وبفروش حتما كسي كه يك زمين ميخرد ودر ان شش تا آپارتمان ميسازد نيست چون اين بساز بفروشي انقدر عوايد ندارد كه بشود با ان يك تيم فوتبال اداره كرد پس منظور از بساز وبفروش برج سازان ميباشد كه دوستان بايد توجه كنند اين كار يك صنعت است وصنعت ساختمان از صنايعي است كه بيشترين امكان اشتغالزايي را بوجود مياورد وبايد به كار افرينان اين صنعت احترام گذاشت .بنابراين آقاي رحيمي كه از وازه بساز بفروش براي تحقير وتخفيف شخصيت آقاي سياسي ويا هر كس ديگر استفاده كرده راه را به بيراهه رفته است .در باره علي دايي هم بايد توجه داشت كه هر كس بازيكن خوبي باشد لزوما مربي خوبي نخواهد بود ضمن اينكه ايشان بايد در محضر مردم اعتراف كند كه با كلاه گذاشتن سر رويانيان واغوا كردن او موفق شده يك قرار داد عجيب وغريب ببندد و مليارد ها تومان پول مردم بد بخت را بجيب بزند .كه بايد بداند اين پول حرام است وشرعا چون معامله متضمن غبن يكطرف (مردم) است كه رويانيان بناحق در اينجا از طرف مردم (پرسپوليس دولتي است وهزينه هاي ان توسط مردم پرداخت ميشود )قرار داد بسته معامله باطل است واگر پرونده به قوه قضاييه برود حتما معامله باطل اعلام خواهد شد . متاسفانه در فوتبال براي خوردن وبردن ها وسر پوش گذاشتن روي ان گفته اند كه موضوعات فوتبالي بايد در خود سازمان فوتبال بر رسي شود كه جفاي آشكار است .مثل اينكه بگويند اگر پزشكي يا مهندسي به بيمار ويا كسي ظلم وستم كرد بايد موضوع در نظام پزشكي ويا نظام مهندسي بر رسي شود كه البته چنين نيست ودر اينجور مواقع بايد دادستان به موضوع ورود كندواز حق مردم دفاع نمايد ..به هر حال هم دايي وهم رحيمي بايد بدانند كه پرسپوليس ملك شخصي انها نيست وتوسط همين وزارت ورزش منصوب وتوسط هم او عزل شده اند وبيخود غوغا وشلوغ كاري نكنند .مردم همه چيز را ميدانند اگر دايي خيلي ادعاي كار خير ومسلماني دارد ادعاي خسارت نا حق نكند كه مردم راضي نيستند وحلالش نميدانند (2371396) (alef-10)
واي به حال درخشان اگه دوتا بازي ديگه ببازه يا مساوي كنه.
ديگه هوادارا خدمتش تو استاديوم آزادي خواهند رسيد. (2371910) (alef-10)
چه تعصبی علی دایی به پرسپولیس دارد!!!!!!!
6/5 میلیارد تومان پول ناقابل آن هم نه از کیسه درآمدهای باشگاه از کیسه مردم محرومی که عشق فوتبالی هستند.!!!!!!
مبارکتان باشد علی دایی!!!!!!
آقا نتیجه نگرفتی باید بروی !!!!!!
این بازی ها چیه!!!!!!!!
بالاخره باید در ازاء پولی که میگیری جوابگو باشی
نمی توانی باید بروی!!!!! (2372057) (alef-14)
قود قودو
۱۳۹۳-۰۶-۲۲ ۱۳:۲۴:۲۴
قود قود قدا (2372203) (alef-14)
این آقای سپاسی قبل از پرسپولیس امدن کجا ها بوده ، اصلا چه کارست ، تحصیلاتش چیه؟
کجای این آقا شبیه ورزشکار یا مربی و اهل ورزش می خوره؟؟؟ (2372920) (alef-14)
به نظرمن آقای گودرزی هم بایدتوسط مجلس استیضاح بشه .چون دولت اجازه دخالت در فوتبال رونداره.اینوقانون می گه.مگرفدراسیون فوتبال نیجریه بادخالت دولت تعلیق نشد.اینهاهم می خوان فوتبال ایران رو تعطیل کنن تایه مدال افتخار بگیرند بگن دیگه توفوتبال پول میلیاردی خرج نمی شه.برای مثال گذاشتن خادم که یک کشتی گیربرای حل مشکلات دوباشگاه استقلال وپرسپولیس.ایاکشتی گیرقبول می کنه که یک مربی فوتبال بره بگه تمریناتت روزیرنظرمن انجام بده ؟دخالت درانتخاب سرمربی تیم ملی دیگه آخردخالت وزیر که ممکن مشکلاتی برای فوتبال ایران بوجودبیاد.با این کار وزیر نه تنهاچیزی درست نمی شه بلکه باعث خدشه دار کردن ورزش کشور می شه.این خوب نیست که یک عده ادم به خاطر ضدفوتبال بودن به فوتبال کشور صدمه بزنند. (2377760) (alef-10)
علی دایی بازیکن بزرگی بوده اما مربی بزرگی نمیشه مثل مارادونا.اگر 10سال در پرسپولیس میماندباز هم پرسپولیس قهرمان اسیا وحتی لیگ نمی کردامانه اینکه درخشان خیلی بهترمسولان بایدفکر مربی بزرگ حدواندازه تیم باشند (2378556) (alef-10)