• مراجعه روزانه بیش از ۲۴ میلیون نفر به پیام رسان‌های داخلی

    مراجعه روزانه بیش از ۲۴ میلیون نفر به پیام رسان‌های داخلی

    دبیر شورای عالی فضای مجازی در دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روزانه بیش از ۲۴ میلیون نفر به نرم افزار‌ها و پیام رسان‌های بومی مراجعه می‌کنند و از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

  • شوخی ضرغامی با رونالدو و پیام‌رسان‌های داخلی

    شوخی ضرغامی با رونالدو و پیام‌رسان‌های داخلی

    وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: رونالدو اینجا اگر خواست با زن‌و‌بچه‌اش تماس بگیرد می‌تواند بله و ایتا نصب کند. عده‌ای فکر می‌کنند ما سیم‌کارت بدون فیلتر در جیبمان داریم و به همهٔ دوست و رفقایمان یکی می‌دهیم.

  • پیام‌رسان‌های داخلی، بر پیام‌های شخصی کاربران نظارت می‌کنند؟

    پیام‌رسان‌های داخلی، بر پیام‌های شخصی کاربران نظارت می‌کنند؟

    گروه فناوری الف،

    با اعلام رسمی رصد پیام‌ها در گروه‌ها و کانال‌های عمومی در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی، این سوال ایجاد می‌شود که آیا پیام‌های شخصی افراد هم در تمامی نرم‌افزارها رصد و نظارت می‌شوند؟

  • توضیح وزارت ارتباطات درباره علت اختلال پیام‌رسان‌های داخلی

    توضیح وزارت ارتباطات درباره علت اختلال پیام‌رسان‌های داخلی

    مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات درباره اختلال پیش آمده در عملکرد پیام رسان‌های داخلی گفت: از نظر ما برخی مشکل‌ها حل شده اما اتصال پیام رسان‌ها ممکن است تا یک ساعت دیگر به زمان نیاز داشته باشد که بلافاصله بعد از حل مشکل، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

  • زارع پور: پیام رسان‌های داخلی ادغام نمی شوند

    زارع پور: پیام رسان‌های داخلی ادغام نمی شوند

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید به اتصال متقابل پلتفرم‌های داخلی، گفت: طرحی با عنوان ادغام پیام رسان‌های داخلی نداریم؛ قرار بر این است که تمام پلتفرم‌های داخلی به صورت متقابل به یکدیگر متصل شوند.