• دولت بایدن باز هم کنگره را برای فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی دور زد

    دولت بایدن باز هم کنگره را برای فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی دور زد

    برای دومین بار در ماه جاری، دولت بایدن کنگره آمریکا را دور زد تا فروش اضطراری تسلیحات به رژیم صهیونیستی را تایید کند؛ آن هم در شرایطی که تل‌آویو با وجود انتقاد فزاینده بین‌المللی به حملاتش علیه حماس در غزه ادامه می‌دهد.

  • افشاگری از دروغ بزرگِ دولت بایدن

    افشاگری از دروغ بزرگِ دولت بایدن

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری مدرن دیپلماسی در گزارشی می نویسد: «جالب است که بدانیم در نخستین سال مالیِ حضور بایدن در کاخ سفید، میزان فروش سلاح از جانب آمریکا به دیگر کشورها به رقم ۲۰۶ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که اوج فروش تسلیحات از سوی دولت آمریکا به دیگر کشورهای جهان در دوره حضور ترامپ در قدرت، ۱۹۲ میلیارد دلار بوده است».

  • کمک‌های نظامی دولت آمریکا به جنایتکاران جنگی از کنترل خارج شده است!

    اندیشکده کوئینسی گزارش می دهد: کمک‌های نظامی دولت آمریکا به جنایتکاران جنگی از کنترل خارج شده است!

    اندیشکده کوئینسی درگزارشی می نویسد: «ترویج حقوق بشر صرفا یک الزام اخلاقی نیست. این مساله همچنین یک الزام امنیتی نیز است. کنشگرانی که از تسلیحات آمریکایی استفاده می کنند تا افراد غیرنظامی را بکشند یا سرکوب کنند و یا موجب ایجاد بی ثباتی، منازعات فرسایشی، و فضایی مساعد برای رشد و نمو گروه های افرط‌گرا شوند، نباید از سوی دولت آمریکا تامین تسلیحاتی و مالی شوند.»

  • امیر آشتیانی: آماده تجهیز ارتش سوریه به تسلیحات پیشرفته ایرانی هستیم

    امیر آشتیانی: آماده تجهیز ارتش سوریه به تسلیحات پیشرفته ایرانی هستیم

    وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر بخش‌های اقتصادی و عمرانی از آمادگی لازم در راه‌اندازی، ساخت و تجهیز نیروهای مسلح سوریه به پیشرفته‌ترین تسلیحات دفاعی برخوردار است.