• استفاده از کارت سوخت شخصی الزام قانونی بودجه است

    مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: استفاده از کارت سوخت شخصی الزام قانونی بودجه است

    مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر الزام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کشور مبنی بر استفاده ۹۵ درصدی از کارت سوخت شخصی، گفت: این تعداد تا پایان بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ به ۶۷ درصد رسیده است.

  • مصدومان چهارشنبه سوری - استان ها

    مصدومان چهارشنبه سوری - استان ها

    در آخرین چهارشنبه سال حوادث و اتفاقات ناگواری به بهانه جشن چهارشنبه سوری در کشور اتفاق می افتد، که آسیب های جسمی و روحی آن گریبان گیر این کودکان و نوجوانان می شود . رفتارهای پرخطر و استفاده از موادهای منفجره یکی از علل اصلی این نوع حوادث در شب چهارشنبه سوری است .

  • چهارشنبه‌سوری نیامده قربانی گرفت

    چهارشنبه‌سوری نیامده قربانی گرفت

    سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: ۲ نوجوان و جوان ۱۵ و ۲۶ ساله بر اثر انفجار مواد محترقه در بناب دچار سوختگی شدید شدند.

  • کمبود بیش از ۱۰۰۰ تخت سوختگی در کشور

    کمبود بیش از ۱۰۰۰ تخت سوختگی در کشور

    رئیس انجمن حمایت از بیماران سوختگی با اشاره به اینکه وضعیت پیشگیری و درمان سوختگی در کشور نامناسب است در عین حال نسبت به پوشش بیمه‌ای ضعیف درمان‌های سوختگی انتقاد کرد.

  • سوختگی ۶ کودک با بادکنک هلیومی

    سوختگی ۶ کودک با بادکنک هلیومی

    رئیس اورژانس استان تهران از سوختگی شش کودک با بادکنک هلیومی خبر داد.

  • روال سوختگیری در سراسر ایران عادی شد

    روال سوختگیری در سراسر ایران عادی شد

    وزیر نفت از آماده‌باش ۱۰۰ درصدی برای تأمین و توزیع پایدار سوخت خبر داد و گفت: کل چهار هزار و ۴۰۰ جایگاه عرضه بنزین کشور فعال است و روال سوختگیری در سراسر ایران عادی است.

  • جزئیات سقف سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌ها اعلام شد

    جزئیات سقف سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌ها اعلام شد

    سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت گفت: از ۱۲ روز پیش با هدف مدیریت بهتر توزیع سوخت و عمل به مصوبه قانونی مجلس، سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی و کارت اضطراری جایگاه تغییر کرد.

  • جزئیات سقف سوختگیری بنزین در کشور اعلام شد

    جزئیات سقف سوختگیری بنزین در کشور اعلام شد

    سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت: با کارت آزاد جایگاه، در سطح کشور با ۴ مدل روبرو هستیم: ۱۵ لیتری ۲۰ لیتری ۳۰ لیتری و ۴۰ لیتری. نسبت به شهرها متفاوت است. سوختگیری با کارت سوخت شخصی با ۳ مدل ۳۰و ۴۰ و ۶۰ لیتر است. در تهران ۲ روز است که محدودیت سوختگیری با کارت آزاد جایگاه ۴۰ لیتر شده است.