• افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی در پرداختی اردیبهشت اعمال خواهد شد

    افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی در پرداختی اردیبهشت اعمال خواهد شد

    مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به این‌که پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان از ۲۰ فروردین آغاز شده است، اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

  • عیدی بازنشستگان، نهم اسفند پرداخت می‌شود

    خبر خوب مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان؛عیدی بازنشستگان، نهم اسفند پرداخت می‌شود

    میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه جشن نیمه شعبان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات که تحت‌عنوان همایش "عیدانه حضور" و با محوریت انتخابات و مهدویت برگزار شد؛ از پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در روز نهم اسفند ماه خبر داد.

  • «برکناری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی» تکذیب شد

    «برکناری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی» تکذیب شد

    بر اساس پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برکناری میرهاشم موسوی؛ مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تکذیب شد

  • زوج‌های نابارور چه خدماتی از تأمین اجتماعی دریافت می‌کنند؟

    در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛زوج‌های نابارور چه خدماتی از تأمین اجتماعی دریافت می‌کنند؟

    قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از آبان ۱۴۰۰ از سوی رییس جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و در راستای اجرای این قانون، ‌ سازمان تأمین اجتماعی با جامعه آماری بیش از ۴۶ میلیون نفری به این حوزه ورود کرده است و اکنون سه هزار زوج نابارور از خدمات این نهاد بیمه‌ای بهره‌مند هستند.

  • ارسال پیامک‌های جعلی به بیمه‌شدگان و درخواست اطلاعات شخصی

    تامنی‌اجتماعی هشدار دادارسال پیامک‌های جعلی به بیمه‌شدگان و درخواست اطلاعات شخصی

    سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون تلاش افراد سودجو و متخلف برای سوءاستفاده از نام، عنوان یا لوگوی این سازمان اعلام کرد؛ هرگونه تماس یا پیامکی مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست. شایان ذکر است اطلاعیه‌های رسمی سازمان علاوه بر شعبه‌های بیمه‌ای، صرفاً از طریق درگاه‌های ارتباطی رسمی این سازمان منتشر می‌شود.

  • ثبت‌نام مرحله اول وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی شروع شد

    ثبت‌نام مرحله اول وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی شروع شد

    مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان از شنبه ۲۷ خرداد آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد. این تسهیلات در این مرحله، به ۴۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌ اجتماعی پرداخت می‌شود.

  • اظهارات موسوی درباره شرایط سازمان تامین اجتماعی

    اظهارات موسوی درباره شرایط سازمان تامین اجتماعی

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تاکید اینکه برخی اخبار درباره شرایط این سازمان غیرواقعی است، گفت: هرچند مشکلاتی در زمینه تأمین نقدینگی و نابرابری منابع و مصارف وجود دارد، اما این بحران‌ها قابل کنترل است و در بلند مدت در صورت برنامه‌ریزی درست و با رویکرد تحولی، می‌توان آینده سازمان تأمین‌اجتماعی را با قاطعیت تضمین کرد.

  • حذف محدودیت پرداخت کمک هزینه اولاد برای مستمری‌بگیران تأمین‌ اجتماعی

    حذف محدودیت پرداخت کمک هزینه اولاد برای مستمری‌بگیران تأمین‌ اجتماعی

    مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از حذف محدودیت پرداخت کمک هزینه اولاد به مستمری‌بگیران تحت پوشش خدمات این سازمان خبر داد و گفت: حذف این محدودیت، از اقدامات سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

  • ارجاع دهندگان بیماران بیمه‌شده از مراکز ملکی تامین‌اجتماعی به بخش خصوصی اخراج می‌شوند

    ارجاع دهندگان بیماران بیمه‌شده از مراکز ملکی تامین‌اجتماعی به بخش خصوصی اخراج می‌شوند

    مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به برخی گلایه‌‍‌ها در مورد افزایش هزینه‌های دارو و درمان گفت: پدیده‌های ناصواب در هیچ بخشی از درمان به‌خصوص در درمان مستقیم قابل پذیرش نیست. خدمات درمانی و دارویی سازمان در مراکز ملکی کاملا رایگان است و پدیده ناصواب اخذ وجه در این بخش یا ارجاع بیماران به بخش خصوصی، خط قرمز ماست و اگر چنین اقداماتی در بخش درمان ما اتفاق افتد، باید تا اخراج افراد متخلف پیش برود.