• چرا باید نقش پررنگ‌تری در دوران بازسازی سوریه ایفا کنیم؟

    چرا باید نقش پررنگ‌تری در دوران بازسازی سوریه ایفا کنیم؟

    امروز کشورهای مختلف برای اینکه مشارکت بیشتری در آینده اقتصادی سوریه داشته باشند با یکدیگر در حال رقابت هستند، این در حالی است که برخی از کارشناسان و نمایندگان مجلس از حضور کمرنگ ایران در این زمینه گلایه دارند.

  • ایروانی: ایران آماده کمک به بازسازی سوریه است

    ایروانی: ایران آماده کمک به بازسازی سوریه است

    سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد، در نشست روز چهارشنبه، ۱۹ جولای مجمع عمومی سازمان ملل در مورد وتوی قطعنامه سوریه توسط روسیه ذیل دستور کار توسل به وتو گفت: ایران از ارائه کمک‌های بشردوستانه بدون سیاسی کاری و هرگونه پیش شرطی و بر اساس اصول انسانی، بی‌طرفی، و عدم تبعیض حمایت می‌کند.

  • ضربه بزرگی که صهیونیست‌ها دریافت کردند

    ضربه بزرگی که صهیونیست‌ها دریافت کردند

    گروه جهان الف،

    حضور سوریه و توجه به مسئله فلسطین ۲ نکته اصلی در اجلاس سران عربی در جده بود که فضای این نشست را با دوره‌های قبل متفاوت می‌کرد.

  •  دمشق خواستار سرمایه گذاری اعراب در سوریه شد

    دمشق خواستار سرمایه گذاری اعراب در سوریه شد

    وزیر اقتصاد و تجارت سوریه در سخنانی در جریان نشست شورای اقتصادی و اجتماعی اتحادیه عرب در شهر جده خواستار استفاده اعراب از فرصت ایجاد شده برای سرمایه گذاری در کشورش شد.

  • سرلشکر باقری: تجربیات خودرا برای بازسازی سوریه به این کشور منتقل می‌کنیم

    سرلشکر باقری: تجربیات خودرا برای بازسازی سوریه به این کشور منتقل می‌کنیم

    رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به دیدار خود با رئیس ستاد ارتش سوریه گفت: در این جلسه با رئیس ستاد ارتش جمهوری سوریه درباره آموزش در سطوح مختلف، انتقال تجارب و نیز بازسازی ارتش این کشور، بعد از جنگ گفت‌وگو کردیم.