•  آینده بازار سکه و طلا چگونه خواهد بود؟

    آینده بازار سکه و طلا چگونه خواهد بود؟

    تغییرات در بازار سکه و طلای کشور از ابتدای سال جدید، با توجه به تعطیلی بازارهای رسمی معاملات در کشور، صرفاً تحت تاثیر تغییرات در بازارهای جهانی و معاملات در بازارهای غیررسمی رقم خورده است؛ هرچند که معامله‌ی رسمی در بازار داخل صورت نگرفته اما بازارهای غیرسمی داخلی و البته بازارهای جهانی به کار خود ادامه داده‌ و جلو آمده‌اند؛

  • سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حباب دارد

    سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حباب دارد

    کارشناس بازار طلا از افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حباب قیمتی سکه در هفته اخیر خبر داد و گفت: حباب قیمتی هر قطعه سکه طرح جدید به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

  • حباب سکه باز هم بالا رفت/این سکه ۵.۷ میلیون تومان گران‌تر از ارزش واقعی است  

    حباب سکه باز هم بالا رفت/این سکه ۵.۷ میلیون تومان گران‌تر از ارزش واقعی است  

    کارشناس بازار طلا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین اعیاد شعبانیه، تقاضا برای خرید انواع سکه ایجاد شده که همین تقاضا منجر به افزایش حباب شده است.

  • سکه از مرز ۳۲ میلیون تومان عبور کرد

    سکه از مرز ۳۲ میلیون تومان عبور کرد

    هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی امروز (دوشنبه، دوم بهمن ماه) با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۳۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۱ دی‌ماه / دلار وارد کانال جدید شد

    قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۱ دی‌ماه / دلار وارد کانال جدید شد

    قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار اعلام شد   

    آخرین قیمت سکه و طلا در بازار اعلام شد  

    هر قطعه سکه تمام بهار آزادی، تا پایان زمان کاری امروز پنجشنبه در بازار تهران ۳۰ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان داد و ستد شد

  • حباب ۵ میلیونی سکه با وجود رکود در بازار!  

    حباب ۵ میلیونی سکه با وجود رکود در بازار!  

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی طی دو روز پایانی هفته، گفت: نبود تقاضا و رکود در بازار سکه و طلای داخلی و همچنین نوسانات جزئی نرخ ارز سبب شد که افزایش اونس طلای جهانی تاثیر متناسب با این افزایش را نداشته باشد؛ اما به هر روی، این هفته بازار سکه و طلا افزایشی به پایان رسید.

  • سکه و طلا باز هم ارزان شد/حباب سکه در حال کوچک‌تر شدن

    سکه و طلا باز هم ارزان شد/حباب سکه در حال کوچک‌تر شدن

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی، از ادامه روند کاهش قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی در پی نوسانات کاهشی نرخ ارز در بازار داخل خبر داد و تاکید کرد که بازار در حال حاضر به ثبات نسبی خوبی رسیده اما رکود شدید تقاضا و کاهش شدید معاملات در بازار، صنعت طلای کشور را دچار بحران کرده است.

  • یک پیش‌بینی مهم از قیمت سکه در بازار/ قیمت سکه تا این عدد پایین می‌آید؟  

    یک پیش‌بینی مهم از قیمت سکه در بازار/ قیمت سکه تا این عدد پایین می‌آید؟  

    اقتصادنیوز نوشت: قیمت سکه امامی در روزهای اخیر نزدیک مرز ۲۹ میلیون تومان معامله شد. فعالان بازار دلایل مختلفی را برای این آرامش نسبی مطرح می کنند.

  • از بازار سکه و طلا چه خبر؟  

    از بازار سکه و طلا چه خبر؟  

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با اشاره به افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی تحت تاثیر مسائل خاورمیانه و نوسان نرخ ارز در داخل گفت که سکه و طلا در بازاری‌های داخلی تا اواسط هفته، سیر صعودی داشت و از روز سه‌شنبه بعد از ظهر روند افزایشی متوقف و در مسیر کاهش قرار گرفت؛ البته روند کلی بازار (آخرین معاملات هفته نسبت به ابتدای هفته) افزایشی رقم خورده است.

  • پیش‌بینی بازار سکه و طلا در روزهای آینده

    پیش‌بینی بازار سکه و طلا در روزهای آینده

    نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در تحلیل وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، ضمن اشاره به آرامش در بازار و تداوم کاهش قیمت‌ها تا آخرین معاملات روز چهارشنبه، برای هفته‌های آینده پیش‌بینی کرد که با توجه به اتمام تعطیلات پی‌درپی که سطح تقاضاها را کاهش داده بود، مجدد رونق به بازار سکه و طلا باز خواهد گشت اما قیمت‌ها همین سطح ثبات خود را حفظ می کند.

  • سکه، طلا و ارز در پایین‌ترین رقم خود در ٢ ماه اخیر/ سوداگران از بازار خارج شده‌اند  

    سکه، طلا و ارز در پایین‌ترین رقم خود در ٢ ماه اخیر/ سوداگران از بازار خارج شده‌اند  

    طبق تحلیل نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی یک هفته اخیر باوجود افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی، همچنان قیمت‌ها در بازار سکه و طلای داخلی سیری نزولی داشته و قیمت انواع قطعات سکه و حباب آن‌ها، مصنوعات طلا و البته ارز به پایین‌ترین حد خود ظرف دو ماه اخیر رسیده است.

  • اُفت قیمت انواع سکه در بازار/ سکه تمام به ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کاهش یافت

    اُفت قیمت انواع سکه در بازار/ سکه تمام به ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کاهش یافت

    هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

  • قیمت سکه کاهش یافت

    قیمت سکه کاهش یافت

    قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) در بازار تهران ۳۳ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۴۶۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

  • بازگشت سکه به کانال ۳۳ میلیون تومان/ کاهش قیمت انواع سکه و طلا

    بازگشت سکه به کانال ۳۳ میلیون تومان/ کاهش قیمت انواع سکه و طلا

    قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) در بازار تهران ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۹۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.