در شیراز کجا اقامت کنیم؟

گزارش بازرگانی، 270309،   4021219017

اگر قصد سفر به شهر شیراز را داشته باشید، برای اقامت، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارند. به واقع برای رزرو هتل های شیراز ، از هتل‌های پنج ستاره گرفته تا دو ستاره، همگی برای اقامت، مناسب به نظر می‌رسند. شما نیز می‌توانید به راحتی بسته به بودجه خود، بهترین هتل را برای اقامت در شیراز، انتخاب کنید. در این مطلب، قصد داریم به چند مورد از بهترین هتل‌های شیراز، به لحاظ امکانات و از نظر مسافران، نگاهی بیندازیم. به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین هتل‌های شیراز

از جمله بهترین هتل‌های شیراز برای اقامت، این موارد را در خاطر داشته باشید:

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، از هتل‌های پنج ستاره این شهر است که 158 اتاق و سوئیت مجهز را در 13 طبقه جای داده است. این هتل فاصله کمی تا مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری مشهور شیراز دارد و قرار گرفتن آن در مجاورت دروازه قرآن، یک امتیاز منحصر به فرد، به حساب می‌آید.

در اتاق‌های هتل بزرگ شیراز، یخچال، دراور، بالکن، مبلمان، چای ساز، رخت آویز، تلفن، سیستم اعلام حریق، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و ... وجود دارد. همین طور از امکانات اصلی هتل، می‌توان به صرافی، دستگاه خودپرداز، بازی ویدیویی، سالن ورزشی، خدمات پزشکی، خدمات باربری، سالن بیلیارد، خدمات ویژه معلولین، ترانسفر فرودگاهی، سونا، پارکینگ، جکوزی، استخر، فروشگاه، نمازخانه، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، فضای سبز، کافی شاپ، رستوران و ... اشاره کرد.

آدرس: شیراز، دروازه قرآن

هتل چمران شیراز

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره شهر شیراز، هتل چمران است. این هتل 250 اتاق و سوئیت دارد و به لحاظ امکانات و موقعیت جغرافیایی، یک هتل ممتاز در شیراز، محسوب می‎شود. اگر قصد رزرو هتل در شهر شیراز را دارید، حتما هتل چمران را در شمار گزینه‌های خود، به حساب بیاورید. این هتل در سال 1389 افتتاح شده و از آن زمان، توانسته همیشه رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

این هتل پنج ستاره تا ایستگاه مترو نمازی، فاصله کمی دارد و با 4 دقیقه سواری با خودرو نیز به باغ ارم شیراز می‌رسید. همین طور باغ عفیف آباد در فاصله 4 کیلومتری محل هتل قرار گرفته است.

در اتاق‌های این هتل خدمات مختلفی چون یخچال، مبلمان، چای ساز، میز تحریر، کمد لباس، روم سرویس، مینی بار، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و ... تعبیه شده است. به علاوه از امکانات کلی هتل هم مواردی چون اتاق چمدان، لابی، فکس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، آسانسور، پله اضطراری، استخر، گیم نت، جکوزی، سونا، کافی نت، پارکینگ، آرایشگاه، خودپرداز، خدمات باربری، خدمات تور، تلفن، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم اعلام حریق، لاندری، سیستم تهویه مطبوع و ... را داریم.

آدرس: شیراز، بلوار چمران

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس، از گروه هتل‌های پنج ستاره شیراز است که نزدیک به چهارراه حافظ قرار دارد. این هتل در 7 طبقه ساخته شده و در کل 104 اتاق و سوئیت جذاب و با امکانات دارد. هتل پرسپولیس شیراز در سال 1385 افتتاح شده و تا به حال یک بار، مورد بازسازی کامل قرار گرفته است.

از جمله امکانات این هتل، می‌توان به سونا، صرافی، جکوزی، استخر، پارکینگ، آرایشگاه، مرکز خرید، خدمات تور، سالن ورزشی، خدمات پزشکی، خدمات باربری، تلفن در لابی، وسایل بدنسازی، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، اینترنت، سیستم اعلام حریق، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، خدمات ویژه افراد معلول، ترانسفر رفت و برگشت با پرداخت هزینه توسط مسافر و ... اشاره داشت.

آدرس: شیراز، حد فاصل چهار راه حافظ به میدان قائم (اطلسی)

هتل پارک شیراز

هتل پارک شیراز، یکی از هتل‌های سه ستاره این شهر است که توانسته رضایت مشتریان خود را در حد عالی به دست آورد. امکانات مناسب هتل پارک شیراز، در کنار قیمت مقرون به صرفه، باعث شده تا این هتل همیشه متقاضیان زیادی داشته باشد.

این هتل در 8 طبقه و 126 اتاق ساخته شده است. شما می‌توانید هر یک از اتاق‌های دو تخته دابل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و ... را به انتخاب خود، رزرو کنید. از این هتل تا ارگ کریمخانی، به اندازه 3 دقیقه سواری با خودرو فاصله است. همین طور موزه پارس شیراز، در فاصله 1 کیلومتری محل هتل، واقع شده است.

از امکانات هتل پارک شیراز، می‌توان به سونا، پارکینگ، سالن بیلیارد، خدمات باربری، خدمات خانه داری، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، سرویس خدمات برای معلولین، جکوزی، آسانسور، روزنامه، کافی نت، نمازخانه، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، چایخانه سنتی، پذیرش شبانه روزی، دستگاه واکس کفش و ... اشاره داشت.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، خیابان سعدی

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز، از هتل‌های پنج ستاره این شهر است که 232 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. این هتل 8 طبقه، ساختمانی شیک و مدرن دارد و با داشتن مناظر چشم نوازی از باغات سرسبز، توانسته فرصتی برای اقامتی رویایی به وجود بیاورد.

در این هتل انواع امکانات هتل‌های پنج ستاره از جمله استخر، سونا، صرافی، ماساژ، روزنامه، فضای سبز، پارکینگ، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، زمین تنیس، فروشگاه، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات باربری، پارک کودک، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، خدمات ویژه معلولین، پذیرش شبانه روزی و ... تعبیه شده‌اند.

از این هتل تا پارک آزادی، به اندازه 4 دقیقه پیاده روی فاصله داریم و تا میدان گاز نیز تنها 3 دقیقه با خودرو، مسافت است. همین طور ارگ کریمخانی، در فاصله حدود 1 کیلومتری از محل هتل، واقع شده است.

آدرس: شیراز، میدان گاز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

رزرو بهترین هتل شیراز از اسنپ تریپ

به جز هتل های شیراز که در بالا معرفی کردیم، در این شهر، هتل‌های متعدد دیگری نیز وجود دارند که هر یک، امکانات عالی و خدمات درجه یکی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اگر شما نیز تصمیم سفر به شیراز و رزرو هتل در سایت اسنپ تریپ این شهر داشته باشید، می‌توانید به راحتی از طریق اسنپ تریپ، اقدام کرده و هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت، رزرو کنید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین