کلینیک حقوقی در ایران افتتاح شد

گزارش بازرگانی، 270360،   4021214021 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

اولین کلینیک حقوقی ایران به نام موسسه حقوقی وکیل تلفنی با ارائه انواع خدمات حقوقی از جمله مشاوره، وکالت، تنظیم قرارداد، تنظیم اوراق قضایی و ... افتتاح شد.

با افزایش روابط در جامعه، نیاز به کلینیک حقوقی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شد. در این کلینیک طیف گسترده‌ای از خدمات حقوقی توسط برترین وکلای پایه یک دادگستری به افراد ارائه خواهد شد. به این ترتیب مسائل و مشکلات حقوقی افراد به صورت کاملا حرفه‌ای، زیر نظر متخصصین برتر هر حوزه، حل‌و‌فصل می‌گردد. خوشبختانه اولین کلینیک حقوقی ایران توسط موسسه حقوقی وکیل تلفنی افتتاح شده است. با توجه به گسترش تکنولوژی، وکیل تلفنی تلاش کرده خدمات حقوقی خود را به چندین دسته تقسیم کند: خدماتی که در کلینیک حضوری ارائه می‌شود. خدماتی که در کلینیک تلفنی انجام می‌شود و البته خدماتی که در کلینیک آنلاین عرضه می‌گردد؛ این فرم از ارائه خدمات آن هم برای اولین بار در کشور در نوع خود بی نظیر است.

باتوجه به پیچیدگی زندگی امروزی و تغییرات قوانین و مقررات، بر آن شدیم تا با معرفی این کلینیک گام بلندی در راستای دسترسی افراد به خدمات حقوقی برداشته باشیم، چرا که وکیل تلفنی در ارائه خدمات حقوقی ارزان و حرفه‌ای تلاش زیادی کرده است.

کلینیک حقوقی در ایران افتتاح شد

کلینیک حقوقی چیست؟

کلینیک حقوقی به معنای فضایی است که در آن برترین وکلای هر دعوی اعم از دعاوی مالی، دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی حقوقی و ... دور یکدیگر جمع شده‌اند و اقدام به خدمت رسانی به افراد می‌نمایند. به این ترتیب مشکلات حقوقی افراد اعم از تنظیم قرارداد، نگارش اوراق قضایی، تنظیم اظهارنامه، خسارت بیمه، محاسبه مهریه، برآورد دیه و غیره، همگی به بهترین نحو ممکن برطرف خواهد شد. در واقع در این کلینیک برای هر دعوای حقوقی یک یا چند وکیل خبره در نظر گرفته شده است. بنابراین با درخواست خدمات حقوقی، تنها وکیل حوزه مربوطه به کاربر خدمت رسانی می‌کند.

اگرچه وکلای پایه یک دادگستری به تمام قوانین و مقررات تسلط کافی دارند، اما هر یک از آنها تنها در یک حوزه خاص از تخصص و تبحر لازم برخوردارند. دلیل نیاز جامعه به چنین کلینیکی دقیقا همین موضوع است. برای مثال زمانی که شما سوالی در رابطه با محاسبه مهریه و نفقه دارید، تنها یک وکیل خانواده یا وکیل طلاق می‌تواند مشکل شما را به طور تمام و کمال برطرف نماید. به عبارتی ساده‌تر، با توجه به اینکه در کلینیک حقوقی وکلای هر حوزه فعالیت می‌کنند، حل مشکل شما به وکیل اختصاصی سپرده خواهد شد. در واقع سوالات، مشکلات حقوقی و خواسته‌های افراد به دست برترین وکیل همان حوزه مربوطه پاسخ داده می‌شود.



در کلینیک حقوقی چه خدماتی ارائه می شود؟

خدمات کلینیک حقوقی می‌تواند بسیار گسترده باشد؛ اما طبیعتاً خدمات هر کلینیک با کلینیک دیگر متفاوت است. وکیل تلفنی به عنوان بهترین کلینیک حقوقی در سراسر ایران، توانسته تمام خدمات حقوقی را پوشش دهد. خدمات کلینیک وکیل تلفنی شامل مشاوره حقوقی، تنظیم اوراق قضایی، تنظیم قرارداد، انعقاد قرارداد وکالت و ... می‌شود. در ادامه مهمترین خدمات وکیل تلفنی را مرور خواهیم کرد:

  • مشاوره حقوقی در کلینیک حقوقی: مشاوره حقوقی در سایت وکیل تلفنی توسط سه کلینیک مشاوره حقوقی مجزا یعنی کلینیک حضوری، کلینیک تلفنی و کلینیک آنلاین ارائه می‌شود. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و محدودیت‌های زمانی و مکانی از انواع مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری بهره مند شوید.

  • نگارش اوراق قضایی در کلینیک: جهت نگارش اوراق قضایی اعم از دادخواست، شکواییه، اظهارنامه، لایحه و ... نیاز به مراجعه حضوری نزد وکیل نیست. وکلای وکیل تلفنی به صورت آنلاین فرم مربوطه را تنظیم و به شما ارسال می‌کنند. البته امکان تنظیم اوراق قضایی به صورت حضوری وجود دارد، اما لزومی ندارد.

  • تنظیم انواع قرارداد در کلینیک حقوقی: یکی دیگر از خدمات کلینیک وکیل تلفنی تنظیم انواع قرارداد کاری، پیمانکاری، جعاله، بیع، وکالت و ... است. شما می‌توانید تنظیم قرارداد خود را با خیالی راحت به وکلای خبره‌ی این موسسه حقوقی بسپارید.

کلینیک حقوقی چیست؟

  • انعقاد قرار وکالت در کلینیک: اگر پرونده مطروحی در دادگاه داشته باشید، می‌توانید با انعقاد قرارداد با وکلای وکیل تلفنی شانس خود را جهت برد در دادگاه افزایش دهید.

  • مطالعه پرونده در کلینیک حقوقی: یکی دیگر از خدمات ارزنده وکیل تلفنی مطالعه پرونده توسط وکیل مجرب و ارزشیابی طرح دعوا نسبت به شرایط موجود است.

شایان ذکر است وکیل تلفنی در تمام خدمات حقوقی با توجه به نوع مشکل یک وکیل اختصاصی برای افراد در نظر می‌گیرد.



مزایای استفاده از خدمات کلینیک حقوقی

استفاده از خدمات متنوع وکیل تلفنی، به عنوان اولین کلینیک حقوقی ایران، از مزایای بی شماری برخوردار است. با صرف نظر از مزایای کوچک، در این بخش به معرفی مهمترین امتیازات استفاده از خدمات کلینیک وکیل تلفنی خواهیم پرداخت:

  • تخصیص وکیل با توجه به نوع دعوا: به جرات می‌توان گفت مهمترین مزیت استفاده از خدمات وکیل تلفنی، اختصاص دادن یک وکیل مرتبط با حوزه مشکل کاربر (طلاق، دیه، تصادف، مالیات، بیمه ...) است.

  • قیمت مناسب: تعرفه خدمات حقوقی، به خصوص خدمات از راه دور، در وکیل تلفنی بسیار مقرون به صرفه است.

  • خدمات شبانه روزی: خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

  • اعتبار بالا: وکیل تلفنی یک سایت معتبر، شناخته شده و دارای نماد اعتماد الکترونیک است. بنابراین در استفاده از خدمات آن اطمینان خاطر خواهید داشت.

  • انتخاب جنسیت وکیل: امکان انتخاب جنسیت وکیل، آقا یا خانم، در زمان دریافت خدمات حقوقی وجود دارد.

  • خدمات در ایام تعطیل: از دیگر مزایای خدمات وکیل تلفنی ارائه این خدمات حتی در دوره تعطیلات رسمی است.

یکی از محبوب‌ترین خدمات وکیل تلفنی مشاوره حقوقی 24 ساعته با وکلای خبره دادگستری است. این خدمات در قالب اورژانس وکالت 24 ساعته ارائه می‌گردد. زمانی که با یک مشکل حقوقی مواجه شوید که نیاز به حل و فصل آن با قید فوریت باشد، اهمیت اورژانس وکالت پی خواهید برد. چند دقیقه قبل از حضور در دادگاه، تصادفات جاده‌ای، لحظاتی قبل از امضای قرارداد و بسیاری از مواقع دیگر ممکن است سوالی برایتان ایجاد شود. در این مواقع اورژانس وکالت در قالب مشاوره تلفنی به دادتان خواهد رسید.



روش دریافت خدمات از کلینیک حقوقی

تا به اینجا با خدمات کلینیک وکیل تلفنی آشنا شدیم، اما سوالی که شاید هم اکنون در ذهن بسیاری از افراد شکل گرفته باشد، نحوه دریافت خدمات از بهترین کلینیک حقوقی ایران است. استفاده از خدمات حقوقی وکیل تلفنی بسیار ساده و آسان می‌باشد، چرا که به نظر می‌رسد مدیران وکیل تلفنی تلاش کرده‌اند تمام افراد با کمترین سواد بتوانند از این خدمات بهره مند شوند. در ادامه به نحوه دریافت خدمات حقوقی مختلف از کلینیک وکیل تلفنی می‌پردازیم:

  • نحوه دریافت مشاوره حقوقی حضوری: جهت دریافت مشاوره حضوری از بهترین وکلای کشور کافی است با شماره تلفن ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ تماس بگیرید.

  • نحوه دریافت مشاوره حقوقی تلفنی: جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

  • نحوه دریافت مشاوره حقوقی آنلاین: برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین از برترین وکلای ایران می‌بایست به صفحه vakiltel.org/forum مراجعه بنمایید.

  • نحوه تنظیم انواع قرارداد و اوراق قضایی: برای تنظیم قرارداد و انواع اوراق قضایی می‌توانید با شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

  • نحوه انعقاد قرارداد وکالت: جهت سپردن وکالت پرونده به وکیل پایه یک دادگستری می‌توانید با کارشناسان وکیل تلفنی در تماس باشید.



این فرصت برای شما وجود دارد تا از طریق روش‌های مختلف حضوری، انلاین و تلفنی نیازها و خواسته‌های حقوقی خود را برطرف نمایید. این اتفاق در ایران بی سابقه و فوق العاده است.



هزینه استفاده از خدمات کلینیک حقوقی

همانطور که پیشتر ادعا کردیم، هزینه خدمات کلینیک حقوقی وکیل تلفنی بسیار مقرون به صرفه است. بسیاری از افراد با دیدن چارت قیمت خدمات حقوقی وکیل تلفنی شگفت زده می‌شوند. حتی بسیاری از افراد در نظر گرفتن چنین هزینه‌هایی برای ارائه خدمات حقوقی را باورنکردنی می‌پندارند! این در حالی است که خدمات حقوقی وکیل تلفنی زیر نظر برترین وکلای پایه یک دادگستری ارائه می‌شود. چارت هزینه استفاده از خدمات کلینیک وکیل تلفنی را در زیر مشاهده می‌فرمایید:

چارت هزینه کلینیک حقوقی وکیل تلفنی

5 دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی

50.000

10 دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی

100.000

15 دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی

120.000

20 دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی

200.000

30 دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی

250.000

60 دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی

350.000

مشاوره حقوقی حضوری

500.000

مطالعه پرونده (+ 5 دقیقه مشاوره با وکیل)

150.000

تنظیم اوراق قضایی

300.000

محاسبه مهریه

50.000

محاسبه دیه

100.000



نحوه دریافت هر یک از این خدمات از اولین و بهترین کلینیک حقوقی ایران توضیح داده شد. شما می‌توانید با توجه به بودجه مدنظر و نیاز خود از کلینیک وکیل تلفنی برای حل و فصل مشکلات حقوقی خود استفاده کنید.



بهترین کلینیک حقوقی در ایران

در فضایی که مشکلات حقوقی زندگی شخصی، خانوادگی، کاری و اجتماعی ما را تحت تاثیر قرار داده است، وجود یک کلینیک حقوقی برای حل و فصل مشکلات حقوقی بسیار ارزشمند به نظر می‌رسد. در همین راستا موسسات متعددی اقدام به راه اندازی کلینیک خود کرده‌اند، اما نباید موسسه حقوقی وکیل تلفنی را به عنوان اولین کلینیک حقوقی ایران فراموش کنیم. وکیل تلفنی ضمن ارائه کلیه خدمات حقوقی مورد نیاز که افراد را از مراجعه به یک کلینیک دیگر بی نیاز می‌کند، توانسته با کاهش تعرفه و افزایش کیفیت هرچه بیشتر خدمات حقوقی، نظر کاربران را به خود جلب نماید. از طرف دیگر این سایت حقوقی با ارائه خدمات به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین، به شیوه 24 ساعته، تمام محدودیت‌های زمانی و مکانی را حذف کرده است. از همین بابت با وجود تعدد موسسات حقوقی لقب بهترین کلینیک حقوقی شایسته وکیل تلفنی خواهد بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  2. مأمور خاطی بازداشت شد

  3. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  4. اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد

  5. تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران

  6. مرده متحرک !

  7. شباهت های عجیبِ قیمت و قدرت!

  8. صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی

  9. جزئیات دستگیری صادق زیباکلام

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. واکنش الناز شاکردوست به جنایات اسرائیل

  12. خاندوزی: نرخ رشد نقدینگی به ۲۴ درصد رسیده است

  13. آبروریزی اپوزیسیون در شبکه‌های فارسی زبان؛ این‌بار آنتن زنده اینترنشنال!

  14. واکنش آمریکا به توافق ایران و هند در چابهار

  15. واکنش فدراسیون فوتبال به پرونده رشوه و تبانی؛ اجازه مطرح کردن اسامی را نداریم

  16. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  17. رئیسی: افزایش کیفیت اینترنت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دستور کار قرار گیرد

  18. ارجاع پرونده تخلفات چهار دستگاه به قوه قضائیه 

  19. تحقیق و تفحص از بانک مرکزی باید انجام شود

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  8. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  9. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  10. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  12. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  13. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  14. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  15. مأمور خاطی بازداشت شد

  16. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  17. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  18. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  19. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  20. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  21. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  22. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  23. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  24. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  25. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

آخرین عناوین