اولیانوف خطاب به خبرنگار بی بی سی: شرم آور است داستانی دروغین درباره نقش روسیه در مذاکرات تکرار شود

گروه جهان الف،   4010514075

در پی انتشار توییتی از سوی خبرنگار بی بی سی در خصوص نقش روسیه در مذاکرات وین، میخائیل اولیانوف این صحبت‌ها را شرم آور خواند.

شرم آور است داستانی دروغین درباره نقش روسیه در مذاکرات تکرار شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران،در پی انتشار توییتی انگلیسی از سوی خبرنگار بی‌بی‌سی در خصوص نقش روسیه در مذاکرات وین، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین با انتشار توییتی، صحبت‌های وی را شرم آور خواند.

پس از آنکه میخائیل اولیانوف تصویری از دیدار خود با تیم اتحادیه اروپا در حاشیه مذاکرات وین را منتشر کرد، «کسری ناجی» خبرنگار بی‌بی‌سی با اشاره به عکس وی، در حساب توییتری خود نوشت: تصویری که ممکن است داستان قدیمی را به ما بگوید. آقای اولیانوف، آیا روسیه در شرف این است که باری دیگر چوب لای چرخ بگذارد؟

دقایقی پس از انتشار این توییت از سوی خبرنگار بی بی سی، میخائبل اولیانوف در توییتی دیگر، با اشاره به توییت خبرنگار بی بی سی، در پاسخ به وی در حساب توییتری خود نوشت: نه تنها امری پسندیده نیست؛ بلکه برای خبرنگاری آگاه شرم آور است که داستانی دروغین را در خصوص نقش روسیه در مذاکرات هسته‌ای برجام منتشر کرده و آن را تکرار کند.

اولیانوف در ادامه نوشت: حرفه ای‌ها بایستی از تفسیر‌های احمقانه‌ای که سبب گمراهی دنبال کنندگان آن‌ها (فالوئر‌های آنها) می‌شود، خودداری کنند.

توییت اولیانوف

پیشتر سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در سخنرانی خود در نشست آسه آن ضمن تاکید بر مشروعیت موضع ایران در خصوص توافق هسته‌ای اعلام کرده بود طرح آمریکا درباره برجام غیرقابل قبول است.

او گفته بود: آمریکا در تلاش است تا توافق بازنگری شده هسته‌ای با ایران را موضوع توافق جدیدی قرار دهد و این غیرقابل قبول است.