بازدید رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس از غرفه‌های «یونالینک» و «هوش‌سامان»

گزارش بازرگانی،   4010414039

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه شهر هوشمند، ضمن بازدید از غرفه‌های «یونالینک» و «هوش‌سامان» و آشنایی با خدمت آن‌ها، از سطح محصولات ارائه‌‌شده توسط این دو شرکت در این رویداد، ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ ارنیکا، مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید خود از سومین دوره نمایشگاه شهر هوشمند که از روز گذشته آغاز شده، ضمن بازدید از غرفه‌های «یونالینک» و «هوش‌سامان» که به نمایندگی از هلدینگ ارنیکا در این رویداد حضور دارند، با محصولات ارائه‌‌شده توسط این دو شرکت آشنا شد.

توانگر در گفت‌وگو با مسئولان هر دو شرکت، علاوه بر ابراز رضایت از سطح محصولات معرفی‌شده توسط این برندها، به تمجید از غرفه‌سازی و استفاده از المان‌های تعاملی توسط این دو شرکت پرداخت.

نماینده مردم تهران حضور نمایندگان هلدینگ ارنیکا در این نمایشگاه را یکی از نقاط قوت این رویداد توصیف کرد.

گفتنی‌است، نمایشگاه شهر هوشمند با محورهای ساختمان‌های هوشمند، دولت هوشمند، انرژی، حمل‌ونقل هوشمند، محیط‌زیست هوشمند، تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، سلامت، آموزش‌وپرورش، اقتصاد هوشمند و امنیت در شهرهای هوشمند بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های برتر هوشمندسازی کشور است که نقش مهمی در توانمندسازی شهرهای نوآور و تصمیم‌گیری بهتر مدیران شهری به‌منظور ارائه‌ مطلوب خدمات نوین شهری دارد.

سومین دوره این رویداد با هدف طراحی رویکردی نوین در ایجاد تعاملی سازنده و ایجاد همبستگی و هم‌افزایی ملی، با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها تا ۱۴ تیرماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شده و میزبان علاقه‌مندان به تکنولوژی و فناوری روز است.

یونالینک و هوش‌سامان در غرفه ۱۴۵.۱ این نمایشگاه پاسخگوی سوالات شما همراهان و علاقه‌مندان گرامی خواهند بود.