حکایت کارت‌خوان و پزشک

گروه تعاملی الف،   4010412013
حکایت کارت‌خوان و پزشک

گروه تعاملی الف - کرامت اسلامی:

پرداخت حق ویزیت و یا سایر هزینه‌های درمانی در برخی از درمانگاه‌ها بسیار شکل بدی دارد.

در حالی که که همراه مریض مضطرب و نگران حال بیمار خود است، منشی محترم آقا یا خانم دکتر که اکثرا هم متخصص یا فوق متخصص هستند با کمال خونسردی و بدون توجه به اضطراب مراجعه کنندگان شماره کارتی را جهت پرداخت هزینه درمان ارایه می‌دهند تا با مراجعه به خود پردازهای موجود در لابی ورودی ساختمان و یا ... نسبت به تودیع حق درمان اقدام شود.

معمولا درمانگاه ها هم شلوغ وآسانسور ها هم پر از جمعیت و رفت وآمد در راه پله ها هم مصایب ومشکلات خاص خود را دارد. لذا این مسئله در کنار فرار احتمالی مالیاتی یک نوع بی اعتمادی نسبت به درمانگاه و پزشک را نیز بوجود می‌آورد. لذا انتظار این است که دولت با پزشکان در خصوص نرخ مالیات توافق نماید.

در غیر اینصورت با استفاده از قوانین ومقررات موجود اقدام جدی به عمل آید.