اطمینان‌خاطر تیک‌تاک به مقامات آمریکایی

گروه جهان الف،   4010412004

تیک‌تاک در نامه‌ای به سناتورهای آمریکایی گفت که در حال کار روی یک توافق نهایی با دولت این کشور بر سر مسائل داده‌های کاربران آمریکایی این پلتفرم است.

اطمینان‌خاطر تیک‌تاک به مقامات آمریکایی

به گزارش فارس به نقل از رویترز، تیک تاک در نامه ای به سناتورهای آمریکایی گفت که در حال کار روی یک توافق نهایی با دولت این کشور است. این شبکه اجتماعی گفته که به طور کامل از داده های کاربران و منافع امنیت ملی ایالات متحده محافظت می‌کند.

شو زی چو، مدیر اجرایی تیک تاک در این نامه گفت که این شبکه اجتماعی با اوراکل در حال کار روی کنترل‌های پیشرفته امنیتی داده‌های جدید است و امیدوارند این کار در آینده نزدیک نهایی شود.

ماه گذشته، تیک تاک گفت که انتقال اطلاعات کاربران آمریکایی خود به سرورهای اوراکل را تکمیل کرده، اما همچنان از مراکز داده ایالات متحده و سنگاپور برای پشتیبان‌گیری استفاده می‌کند.

این نامه اذعان می‌کند که کارمندان مستقر در چین می‌توانند به داده‌های کاربران آمریکایی دسترسی داشته باشند که این دسترسی مشروط به یک سری از کنترل‌های امنیتی سایبری قوی و پروتکل‌های تأیید مجوز تحت نظارت تیم امنیتی مستقر در ایالات متحده است. تیک تاک گفت همانطور که به کار روی مشکلات داده ادامه می دهد،‌ می خواهد داده های محافظت شده کاربران آمریکایی را از سیستم های خودش حذف و آنها را به طور کامل به سرورهای ابری اوراکل واقع در ایالات متحده منتقل کند.