پزشک ایرانی «ارولوژیست» برتر دنیا شد

گروه سلامت الف،   4010411133 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

ناصر سیم فروش، استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، جایزه ارولوژیست برتر انجمن جهانی اورولوژی را کسب کرد.

پزشک ایرانی «ارولوژیست» برتر دنیا شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، ناصر سیم فروش، استاد و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جایزه ارولوژیست برتر انجمن جهانی SIU Distinguished Career Award  را دریافت کرد.

بر اساس این گزارش دکتر ناصر سیم فروش، استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی این جایزه را با حضور بیش از پنج هزار نفر از برترین اورولوژیست‌های دنیا، در کنگره جهانی ارولوژی و در منترال کانادا دریافت خواهد کرد.

جایزه Distinguished Career Award، یکی از مهمترین جوایز SIU است که دارای اعتبار بسیار بالای علمی و بین المللی است.

این جایزه به افرادی  تعلق می‌گیرد که در "دوران شغلی خود " اثرات مهم و قابل توجهی در رشته اورولوژی داشته‌اند، دریافت این جایزه یک موفقیت و دستاورد مقطعی نیست بلکه مربوط به دستاورد طول عمر حرفه ای یک اورولوژیست است.

 انتخاب استاد گرانقدر، دکتر سیم فروش به عنوان برنده جایزه Distinguished Career Award در انجمن جهانی اورولوژی، یک افتخار بزرگ ملی و جهانی برای جامعه علمی و ارولوژی است.

 این دستاورد ارزنده نقطه عطفی در اورولوژی و پزشکی  ایران محسوب می‌شود؛ ضمن اینکه این جایزه برای اولین بار به کشوری غیر غربی اعطا شده است.

این جایزه نشان از اثرگذاری مهم  رشته اورولوژی، در ابعاد جهانی است و نه صرفا یک تاثیر ملی یا منطقه ای، با نیم نگاهی به اسامی بزرگانی که سالهای قبل این جوایز را کسب کرده‌اند اهمیت آن بیش از پیش مشخص می‌شود.