۶ نوع چاپ که بازار شغل شما را دگرگون می‌کند!

گزارش بازرگانی،   4010402021

با چاپ استیکر،  برچسب اموال  و لیبل ژله ای مزیت رقابتی ایجاد کن!

آیا تاکنون به برچسب هایی که بر روی اتوبوس و مترو ها توسط برچسب های تبلیغاتی چسبانده شده دقت کرده اید؟ یا برچسب هایی که روی شیشه مغازه ها چسبانده شده است توجه کرده اید؟ و یا برچسب های زیبایی که روی دیوار منازل و دفاتر اداری چسبانده اند.

چاپ استیکر برای مکان های مختلفی مانند: صنایع غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تبلیغات بر روی اتوبوس ها و ماشین ها،  شیشه ساختمان ها و مغازه ها، تبلیغات در شیشه فروشگاه ها و پاساژها، تزئین محیط های داخلی منازل و... کابرد زیادی دارند. اگر به دنبال این نوع تبلیغات و یا لیبل های چاپی هستید ما چاپ استیکر توسط مجموعه ی چاپ سروش را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

تیم کارشناسان چاپ سروش با تکیه بر تجربه و تخصص فنی در این مجموعه به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را در کمترین زمان و با به صرفه ترین هزینه به چاپ برسانید.

با چاپ استیکر ارزان، نتیجه ی بهتر برای تبلیغات خود را بالا برده و در دیدگاه مشتریان ماندگار بمانید.

 

چاپ لیبل ژله ای

چاپ لیبل ژله ای، برچسبی شفاف و زیبا می باشد که معمولا برند شرکت و یا برند محصولات در سایز های کوچکتر چاپ می شوند.چاپ لیبل ژله ای به صورت تمام رنگی و ژله ای مانند چاپ می شوند. لیبل ژله ای کریستالی پر کاربرد ترین  لیبل ژله ای می باشد.

چاپ لیبل ژله ای ویژگی های زیادی دارد. از جمله: مقاومت بالا(حداقل 5 سال)-چسبندگی قوی که هرگز قابل جدا شدن نیست-ضد آب می باشد-دوام بالایی در محیط گرم دارد.

قیمت لیبل ژله ای هم بسته به نوع جنس و سایز لیبل ژله ای متفاوت می باشد.

لیبل ژله ای بهترین گزینه تبلیغاتی، برای کسانی است که میخواهند نامی ماندگار و بادوام روی محصولاتشان داشته باشند، تا همیشه در دسترس و دید مشتری باشند.

لیبل ‌های ژله ای به لیبل ژلاتینی، لیبل‌ سه‌بعدی، لیبل رزینی و برجسته نیز معروف است.

بنابراین اگر برچسبی نیاز دارید که با شرایط جوی مختلف مانند سرما و گرما، فشار و کشش، نور مستقیم آفتاب و یا حتی در تماس با  محلول هایی مثل تینر و بنزین و … مقاوم باشد. بدون شک بهترین گزینه برای انتخاب، لیبل ژله ای می باشد.

همچنین باید بدانید که به دلیل برجستگی و خاصیت سه بعدی بودن لیبل ژله ای، نمای بسیار شکیلی به کالای شما میدهد و توجه مشتری را به مصرف کالا و یا خدمات شما جلب میکند.

رنگ زرد طلایی نماد پیروزی،قدرت،ثروت و اعتبار است بنابراین تیم طراحان ما در چاپ سروش با به کار بردن رنگ زرد طلایی در چاپ لیبل ژله ای به سفارشات شما اعتبار و پیروزی می بخشد.

چاپ برچسب اموال 

چاپ برچسب اموال یا چاپ لیبل اموال یک نوع برچسب می باشد که به لیبل امنیتی هم معروف است.  تقریبا تمام شرکت ها و سازمان ها برای حفظ اموال خود،  برچسب اموال را دارند.

چاپ استیکر برچسب اموال حاوی بارکد و شماره سریال می باشد که هدف اصلی طراحی برچسب اموال، پیگیری و حفظ اموال موجود در شرکت ها و سازمان هایی است که پرسنل آنها از تجهیزات آنها استفاده می کنند.

طراحی چاپ برچسب اموال باید به گونه ای طراحی شود که غیرقابل پاک شدن و جدا شدن باشد. به همین دلیل برای چاپ برچسب اموال باید از چسب بسیار قوی استفاده شود.

عموما صاحبان شرکت، سفارش لیبل اموال را برای لوازم ضروری و پرکاربرد شرکت خود. مانند: کامپیوتر، لپ تاپ،کیس کامپیوتر،صندلی و.... دارند.

لیبل امنیتی نیز نوعی چاپ برچسب اموال می باشدکه بیشتر شرکت ها و سازمان های مختلف برای حفظ اموالشان از چاپ برچسب اموال امنیتی نیز استفاده می کنند.

برچسب اموال امنیتی حاوی بارکد و شماره سریال بوده که در واقع ID اموال محسوب می شود. و در صورت سرقت یا مفقود شدن اموال، قابل رد یابی می باشند.

حتما قبل از سفارش و خرید برچسب اموال امنیتی به دارا بودن شماره سریال چاپ لیبل امنیتی دقت فرمائید. هر لیبل امنیتی برای یک اموال با کد های امنیتی متعلق به همان اموال چاپ می شوند و برای دیگر اموال ارزش استفاده ندارد. قیمت لیبل امنیتی هم بسته به نوع جنس لیبل امنیتی چاپ شده و سایز لیبل امنیتی متفاوت است.

 

در نتیجه چاپ لیبل اموال در برابر دارایی و اموال شما محافظت می‌کند و معمولا جنسش از نوع لیبل اموال، شبرنگ می باشد. که امنیت و درخشندگی بالایی دارد؛ و معمولا چاپ برچسب اموال به صورت تک رنگ یا چهار رنگ با دستگاه چاپ برچسب اموال چاپ می شود.

محل چسباندن برچسب اموال، باید برای هر کدام از لوازم به طور مجزا چسبانده شود. لیبل اموال را باید در قسمت هایی که به راحتی قابل رویت نیست چسباند.

چاپ برچسب(لیبل) اموال، با دستگاه چاپ برچسب اموال در اندازه های باریک و تعداد زیاد در کنار هم چاپ می شوند که قابل جدا کردن از یکدیگر می باشند.

دستگاه چاپ لیبل اموال، برچسب اموال را هم به صورت رنگی هم به صورت سیاه و سفید و با روکش سلفونی چاپ می کند. قیمت برچسب اموال بسته به نوع سایز و نوع سفارش چاپ برچسب اموال متفاوت است.

 

4  کاربرد لیبل امنیتی 

  1. جلوگیری از سرقت اموال
  2. رد یابی اموال
  3. کنترل لیست اموال
  4. اطلاعات اموال

 

حتما قبل از سفارش و خرید لیبل امنیتی به دارا بودن شماره سریال چاپ لیبل امنیتی دقت فرمائید. هر لیبل امنیتی برای یک اموال با کد های امنیتی متعلق به همان اموال چاپ می شوند و برای دیگر اموال ارزش استفاده ندارد. قیمت لیبل امنیتی هم بسته به نوع جنس لیبل امنیتی چاپ شده و سایز لیبل امنیتی متفاوت است.

 

 

چاپ استيکر مش 

چاپ استيكرمش،  نوعي متريال يا  (ماده ی اولیه) است كه جنس آن پي وي سي سفيد رنگ كه داراي قسمت هاي زيادي است مانند:  یك لايه چسب در زير، يك لايه پي وي سي سفيد رنگ در وسط، يك لايه كوتينگ جذب كننده و يك لايه كاغذ روغني براي محافظت از چسب را،  استيكرمش مي گویند.

کاربرد ها ی چاپ استيکرمش:

 

  • اصلي ترين كاربرد چاپ استيكر مش، نصب آن بر روي شيشه اتوبوس ها و مترو هاست.
  • از چاپ استيكرمش در فضاي پارتيشن بندي دفاتر اداري براي جلوگيري از عبور نور و يا ديد ديگران مي باشد.
  • رستوران ها و كافه هايي كه براي آسايش و آرامش مشتريان خود از چاپ استيكرمش استفاده مي كنند تا كسي نتواند آنها را در حال غذا خوردن ببيند.
  • مغازه ها و يا بوتيك هايي كه ميخواهند از بيرون هم نما داشته باشند و كسي از بيرون نتواند قسمت هاي خاصي از مغازه را ببيند.
  • چاپ استیکر شبرنگ (H2)
  • چاپ استیکر شبرنگ، همان برچسبی است که ماده ای مخصوص(براق و نورانی) دارد که به رنگ شب می باشد، و بازتاب نور دارد و برای کامیون ها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. کامیون هایی که هنگام شب در جاده هستند از چاپ استیکر شبرنگ استفاده می کنند تا در تاریکی جاده، دیده شوند.
  • ، متریال یا ماده ی اولیه استیکر شبرنگ است که از pvc است که طرح های متنوعی دارد. از ویژگی های بزرگترین ویژگی های برچسب شبرنگ، ضد آب بودن آن است و برخلاف جنس کاغذی کشسان بودن آن می باشد و به آسانی قابل پاره شدن نیست.
  • چاپ برچسب شبرنگ به گونه ای است که اگر ورقه ای روی سطح برچسب شبرنگ کشیده نشود، ممکن است سطوح لیبل و یا استیکر خط خطی شود. بنابراین لمینیتی که روی لیبل شبرنگ کشیده می شود، باعث ماندگاری بیشتر چاپ برچسب ژله ای شده و دیگر آسیبی به سطح لیبل وارد نمی شود.
  • چاپ لیبل شب رنگ، یک ورقه ی مات،تیره و یا براق دارد که بر روی سفارش شما قرار میگیرد.به این برچسب ها، چاپ استیکر گفته می شود.
  • رنگ زرد طلایی نماد پیروزی،قدرت،ثروت و اعتبار است بنابراین تیم طراحان ما در چاپ سروش با به کار بردن رنگ زرد طلایی در چاپ استیکر شبرنگ به سفارشات شما اعتبار و پیروزی می بخشد.

 

 

چاپ استیکر برجسته 

چاپ استیکر برجسته، برچسبی است، سه بعدی، که دارای ضخامت 2 الی 3 میلیمتری می باشد و حالت شفافیت خاصی را برای لیبل ایجاد می کند.

از چاپ استیکر برجسته بر روی دیوار منازل،شرکت، دفاتر اداری و... نیز استفاده می کنند. چاپ استیکر برجسته در واقع همان برچسب سه بعدی دیواری است. لایه ای نازک دارد و از ورقه های پی وی سی یا وینل، که در رنگ ها و طرح های متنوعی است، چاپ و استفاده می شود.

برچسب برجسته، با استفاده از دستگاه خاصی برش میخورند و یک لایه محافظ بر روی آن کشیده می شود. سپس به صورت رول شده، بسته بندی می شود.

استفاده از چاپ استیکر برجسته دیواری، یکی از روش های رایج بین مردم می باشد که بسیار مورد استقبال خیلی از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

مزایای اسفاده از استیکر های برجسته:

  • صرف هزینه و زمان کم
  • تنوع طرح برای فضا ها و مکان های مختلف
  • راحتی در هنگام کندن و یا تعویض استیکر

استیکرهای برجسته با توجه به کاربرد های گوناگون آن ها استفاده می شوند. حتما قبل از سفارش چاپ استیکر برجسته، محل موردنظر خود را در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال بهتر است برای اتاق خواب از طرح های آرامش بخش و رنگ های آرام استفاده کنید.

 

خرید و قیمت انواع چاپ استیکر تبلیغاتی

به منظور سفارش و مشاوره حرفه ای در زمینه انواع چاپ برچسب تبلیغاتی در مجموعه چاپ سروش و همچنین اطلاع از قیمت چاپ برچسب استیکر های تبلیغاتی در سایز و طرح های متنوع با کارشناسان مجموعه چاپ سروش ارتباط بگیرید.