صعود مس و ملوان تقریبا قطعی است/ امیدوارم شرایط تیم‌های پایه پرسپولیس بهتر شود

گروه ورزشی الف،   4010306056

مربی سابق پایه‌های پرسپولیس گفت: امیدوارم شرایط خوبی برای تیم‌های پایه فراهم شود.

منصور هاشمی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به شرایط بازی تیم‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال اظهار داشت: بازی در دسته های پایین به خصوص دسته سوم خیلی سخت است. تیم ها با هزینه های زیادی روبرو هستند و از نظر فنی و فوتبالی نیز شرایط خوبی دارند اما متاسفانه در بخش سخت افزاری و همین طور بحث داوری و قضاوت ها شرایط و نظارت مطلوبی را شاهد نیستیم و این مسئله باعث ایجاد شرایط سختی برای اکثر تیم ها شده است.

سرمربی تیم مقاومت تهران در خصوص وضعیت حال حاضر لیگ یک گفت: در صدر جدول صعود تیم های مس و ملوان به لیگ برتر تقریبا مسجل است اما در پایین جدول رقابت تنگاتنگی بین تیم ها وجود دارد و فاصله امتیازی کم رقابت را برای با بقا در دسته اول سخت کرده و در سه هفته پایانی پیش بینی ها سخت تر از قبل شده است.

سرمربی سابق تیم امید پرسپولیس در مورد وضعیت پایه‌های پرسپولیس در سال‌های گذشته تاکید کرد: در سال های قبل با حضور و مدیریت محمد پنجعلی در تیم های پایه شرایط و نیروهای خوبی از تیم ها معرفی شدند. امیدوارم در فصل جدید شرایط خوبی برای تیم های پایه پرسپولیس ایجاد شده و تمام رده های سنی پرسپولیس بتوانند بازیکنان خوب و مستعدی را به فوتبال ایران معرفی کنند.