فرد مسلح در تورنتو کانادا به ضرب گلوله پلیس کشته شد

گروه جهان الف،   4010306025

پلیس کانادا که پیشتر از زخمی شدن فرد مسلح به سلاح اتوماتیک در نزدیکی چند مدرسه در تورنتو خبر داده بود ، در خبر جدیدی اعلام کرد که او به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

به گزارش ایرنا، شبکه سی بی سی کانادا گزارش داد که کشته شدن این فرد مسلح توسط پلیس باعث شد تا کار چندین مدرسه در منطقه اسکاربرو پس از تعطیلی چند ساعته، بار دیگر از سر گرفته شود. 

پلیس کانادا از ارائه جزئیات دقیق در مورد این حادثه خودداری کرده است. جیمز رامر رییس پلیس تورنتو گفت از آنجاییکه واحد ویژه تحقیقات در حال بررسی این پرونده است، قادر به ارائه جزئیات در مورد حادثه نیست.

به گفته پلیس، گزارش های اولیه حاکی از آن است که این مرد با تفنگ در حال قدم زدن در منطقه بوده است. رامر تاکید کرد که نگرانی ها به علت اتفاقات دو روز گذشته در تگزاس آمریکا که منجر به کشته شدن ۱۹ کودک و ۲ معلم شد، بالا بود.

سخنگوی واحد ویژه تحقیقات پلیس کانادا گفت که جزئیات اولیه تا اینجا نشان می دهد که دو افسر پلیس با سلاحشان به سمت فرد مظنون شلیک کردند.

به گفته وی، یک سلاح اتوماتیک در صحنه حادثه کشف شد اما هنوز تایید این مساله زود است که آیا وی در زمان شلیک گلوله توسط پلیس ها سلاح در دست داشته است یا خیر.