برند های پرطرفدار سمعک در جهان کدامند؟

گزارش بازرگانی،   4010302018

در این مقاله قصد داریم تا با برندهای تولیدکننده بهترین سمعک در جهان آشنا شویم. سالانه تعداد زیادی از افراد در جهان به علت مشکلات در شنوایی، نیاز به استفاده از سمعک پیدا می‌کنند. سمعک می‌تواند کیفیت زندگی افراد کم شنوا را تا حد زیادی بهبود بخشد.

امروزه در بازار فروش لوازم پزشکی مدل‌ها و برندهای متنوعی از سمعک برای انتخاب وجود دارد. در این مقاله همچنین به بررسی مزایا و معایب بهترین سمعک‌ها می‌پردازیم.



در هنگام انتخاب برند بهترین سمعک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

شرکت‌ها و برندهای تولیدکننده سمعک، این وسیله را به طور معمول به صورت یک بسته و یا پک به فروش می‌رسانند. این پک‌ها اغلب شامل مواردی مانند سمعک، تست شنوایی، نصب سمعک، تنظیمات بیشتر سمعک

وسایلی برای تمیز کردن و یا سرویس دوره‌ای و ضمانتنامه می‌شوند.

هنگام انتخاب برند سازنده سمعک، بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • محدوده قیمت سمعک

  • کیفیت محصولات

  • ویژگی‌های فن‌آوری سازگار با سمعک، مانند اتصال به برنامه‌های تلفن هوشمند یا کنترل‌ از راه دور

  • سهولت بازگرداندن در صورت ایراد

  • آیا شرکت تست شنوایی ارائه می‌دهد یا خیر

  • خدمات اضافی مانند نصب سمعک یا تنظیمات و تعمیرات

  • کارایی و دوام

  • ویژگی‌های اضافی

برندهای تولیدکننده بهترین سمعک کدام‌اند؟

تولیدکنندگان سمعک در سطح جهان بسیار زیادهستند. این برندها از لحاظ کیفیت، قیمت و نیز خدماتی که به مشتریان ارائه می‌کنند متفاوت و متنوع هستند. در ادامه به برخی از این برندهای برتر تولیدکننده سمعک اشاره می‌کنیم.

  1. اتیکن Oticon

Oticon دومین تولید کننده بزرگ سمعک در جهان است. دفتر مرکزی این شرکت در اسموروم دانمارک واقع شده و تاکنون یکی از برندهای مطرح در زمینه لوازم پزشکی از جمله سمعک بوده است. Oticon که در سال 1904 توسط Hans Demant که همسرش دچار نقص شنوایی بود تأسیس شد، سابقه طولانی در تولید فناوری نوآورانه سمعک دارد. هدف اتیکن، استفاده از قدرت فناوری برای بهبود نه تنها کیفیت شنوایی، بلکه کیفیت کلی زندگی افراد کم شنوا است.

در سال 2016، با معرفی اولین سمعک ساخته شده برای آیفون یعنی Oticon Opn این شرکت اولین سمعک متصل به اینترنت بی‌سیم را همراه با پیشرفت‌هایی در پردازش صدا برای شنوایی بهتر ارائه داد. Oticon تحقیقات گسترده‌ای در مرکز تحقیقات شنوایی شناسی در دانمارک در مورد چگونگی پردازش صدا توسط مغز انجام داده است.

  1. Phonak

فوناک بزرگترین برند سمعک در جهان است . فوناک که در سال 1947 در زوریخ تأسیس شد و به سرعت به عنوان یک تولیدکننده پیشرو در سمعک‌های الکترونیکی اولیه ظاهر شد. در سال 1985، پس از خرید چندین برند سمعک، نام Phonak Holding AG را به خود گرفت و دفتر مرکزی خود را به Stäfa، سوئیس منتقل کرد. در سال 2007، این هلدینگ نام خود را Sonova Holding AG یا گروه Sonova تغییر داد .

امروزه فوناک برند شاخص گروه سونووا است که نه تنها به عنوان یک رهبر بازار، بلکه به عنوان یک مبتکر در محصولات و فناوری‌های مربوط به سمعک دیجیتال شناخته می‌شود. در سال 2017، فوناک اولین سمعک خود که دارای باتری قابل شارژ لیتیوم یون داخلی است را معرفی کرد که انرژی مورد نیاز برای کار سمعک در تمام روز را تامین می‌کند. در سال 2018 نیز فوناک اولین سمعک بلوتوث با امکانات کامل را با نام Audéo Marvel معرفی کرد. آخرین محصول این شرکت نیز، Paradise نام دارد که با افزودن یک شتاب ‌سنج برای سنجش حرکت و کنترل ضربه، ساخته شده است.

  1. Widex

برند Widex نیز یکی تولیدکنندگان بهترین سمعک در جهان است که دفتر مرکزی آن در شهر Lyng دانمارک واقع شده است. بازیابی شنوایی طبیعی برای متخصصان برند Widex بسیار مهم است. برای این منظور، این تولیدکننده سمعک دانمارکی، سمعک‌های نوآورانه و باکیفیت تولید می‌کند که روح و شادی تازه‌ای را در زندگی افراد کم‌شنوایی به ارمغان می‌آورد. ساخت اولین سمعک کاملا دیجیتالی جهان در این شرکتگواهی بر روحیه نوآوری Widex است.

  1. استارکی

Starkey یکی از برترین تولیدکنندگان سمعک در جهان است و در سال 1967 توسط ویلیام اف آستین تاسیس شد. Starkey متخصص در مراقبت‌های بهداشتی شنوایی و دستگاه های تقویت شنوایی است و سرمایه گذاری هنگفتی روی تحقیق و توسعه برای تولید بهترین سمعک با پردازنده‌های قوی‌تر و جدیدترین نرم افزار انجام داده است. Starkey بیش از 5000 کارمند در سراسر جهان دارد بهترین سمعک‌های تولید شده توسط این شرکت، Starkey Labs Livio AI، Audibel و Nuear هستند.

سخن آخر

استفاده از سمعک می‌تواند زندگی افراد کم شنوا را تا حد زیادی دگرگون کند. ما در شرکت سمعک اشراق انواع سمعک‌ها در برندهای گوناگون و مدل‌های مختلف متناسب با نیاز مشتریان عزیز را گرد هم آورده‌ایم تا شما برای انتخاب بهترین سمعک دغدغه نداشته باشید. شرکت ما ارائه دهنده خدمات سمعک، خدمات تعمیر، باطری رایگان، تست رایگان هفت روزه همراه با بیمه است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت ما به آدرس Samakeshragh.com مراجعه نمایید.