ناتوانی پلیس رژیم صهیونیستی در دستگیری مجریان عملیات شهادت طلبانه در العاد  

گروه جهان الف،   4010216035

پلیس رژیم صهیونیستی که در تامین امنیت شهروندان خود مقابل عملیات های استشهادی جوانان فلسطینی درمانده شده است تاکنون در دستگیری مجریان عملیات شهادت طلبانه شب گذشته جوانان فلسطینی در شهر العاد ناکام مانده است.

ناتوانی پلیس رژیم صهیونیستی در دستگیری مجریان عملیات شهادت طلبانه در العاد  

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، پلیس رژیم اسرائیل امروز (جمعه) با تصویر دو جوان فلسطینی ادعا کرد که این دو جوان عملیات شهادت طلبانه شب گذشته در شهر العاد را اجرا کرده اند.  

پلیس رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این دو فلسطینی به نام‌های «اسعد یوسف اسعد الرفاعی» ۱۹ساله و «صبحی عماد صبحی ابوشقیر» ۲۰ساله و ساکن جنین هستند.  

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نیروهای امنیتی این رژیم برای دستگیری عاملان عملیات استشهادی در شهر العاد» ادامه می‌دهند و تاکنون به اطلاعاتی درباره فرار یا ماندگاری آن‌ها در شهر دست نیافته اند.  

رسانه‌های رژیم اسرائیل اضافه کردند که برای دستگیری این دو جوان فلسطینی اطراف شهر العاد و اطراف آن با میله‌های آهنی مسدود شده و پلیس اقدام به ایجاد پست‌های ایست و بازرسی در این شهر و اطراف آن کرده است.  

بر اساس این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی نگران آن هستند که عاملان این عملیات به کرانه باختری فرار کرده باشند و دستگیری آن‌ها دشوار شود.  

قابل ذکر است که شب گذشته عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها منجر به کشته شدن سه اسرائیلی و زخمی شدن چهار نفر دیگر که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است در شهر العاد در سرزمین‌های اشغالی شد.   

پس از این عملیات «اومیر پارلو» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل (شاباک) در اتاق فرماندهی پلیس در شهر العاد جلسه‌ای را برای ارزیابی وضعیت امنیتی این شهر برگزار کرد.  

«پار لو» قبل از شروع این جلسه تاکید کرد که رژیم اسرائیل برای این حمله بهای سنگینی را پرداخت کرده است.  

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی رژیم اسرائیل در حال تعقیب عاملان این حمله هستند و آن‌ها را دستگیر خواهند کرد، افزود: اگر مشخص شود که در پشت این حمله نهادی وجود دارد آن نهاد نیز پاسخگو خواهد بود.