پیام‌ شدید اللحن جنبش حماس به رژیم صهیوینستی: نبرد آتی، به غزه و کرانه باختری محدود نمی‌شود

گروه جهان الف،   4010128019 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیام‌های شدیداللحنی را به رژیم اشغالگر در خصوص تجاوزاتش به مسجد الاقصی و شهر قدس اشغالی ارسال کرد.

پیام‌ شدید اللحن جنبش حماس به رژیم صهیوینستی: نبرد آتی، به غزه و کرانه باختری محدود نمی‌شود

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی "سما"، زاهر جبارین، معاون رئیس جنبش حماس تاکید کرد، در صورتی که اشغالگران از خط قرمزها عبور کند، محور مقاومت انتقام مسجد الاقصی را خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود، تجاوزات اشغالگران در اراضی اشغالی فلسطین از جمله تخریب منازل، بازداشت‌ها و یورش به مسجد الاقصی افزایش یافته است و ملت فلسطین حق مقاومت در برابر اشغالگران را در هرجایی دارد.

زاهر جبارین همچنین تصریح کرد، کرانه باختری مخزن راهبردی مقاومت است و پیشرفتی در روند آن وجود دارد. زمان تجاوز اشغالگران علیه ملت فلسطین در شهرهای کرانه باختری، غزه، مناطق خارج از اراضی اشغالی و داخل مسجد الاقصی پایان یافته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وحدت و یکپارچگی میان گروه‌های مقاومت سلاح راهبردی است.

جبارین همچنین اظهار کرد، بسیاری از اعضای جنبش فتح مخالفت خود را با هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند و آن را خیانتی تلقی می‌کنند که با میراث جنبش فتح هیچ ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد، در صورتی که رژیم صهیونیستی از خط قرمزها عبور کند، محور مقاومت انتقام مسجد الاقصی را خواهد گرفت و نبرد، تنها به جبهه غزه و کرانه باختری محدود نخواهد شد.

در همین راستا، مشیر المصری، یکی از رهبران جنبش حماس عنوان داشت، سیاست اشغالگران در شهر قدس اشغالی به مثابه ریختن بنزین بر روی آتش است.

وی در پیامی خطاب به اشغالگران گفت: مقاومت در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و رژیم صهیونیستی باید بداند هر گونه رویارویی در غزه برای این رژیم خسارت‌های زیادی به دنبال خواهد داشت و هر عملی با عکس العملی مواجه خواهد شد. ما هرگز اجازه قربانی کردن در مسجد الاقصی را به اسرائیلی‌ها نخواهیم داد و تمام گزینه‌ها جهت ممانعت از این اقدام تحریک آمیز مطرح است.

المصری ادامه داد: مسئولیت کامل هر گونه یورش به مسجد الاقصی توسط شهرک نشینان اسرائیلی بر عهده سران رژیم اشغالگر خواهد بود.

این مسئول جنبش حماس خواستار جانبداری تشکیلات خودگردان فلسطین از ملت و مقاومت فلسطین و توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی شد و گفت، جنایت‌های رژیم اشغالگر از ضعف مواضع کشورهای عربی و تمایل برخی از این کشورها به عادی سازی روابط با این رژیم نشأت می‌گیرد.