سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام‌کرد: ابطال تمام پروازهای استانبول از مبدا فرودگاه امام برای دومین روز/ مسافران به فرودگاه نیایند  

گروه اقتصادی الف،   4001105028

بر اساس اعلام فرودگاه امام‌خمینی به مسافران مسیر استانبول، امروز نیز تمام پروازهای ترکیه از مبدا فرودگاه امام خمینی به دلیل بدی آب و هوای مقصد(فرودگاه استانبول) هم چنان باطل است.

ابطال تمام پروازهای استانبول از مبدا فرودگاه امام برای دومین روز/ مسافران به فرودگاه نیایند  

«جواد صالحی» ظهر سه شنبه در گفت‌و گو با ایرنا درباره آخرین وضعیت پروازهای ترکیه افزود: هم چنان هیچ پرواز خروجی و ورودی در مسیر پروازی ایران- ترکیه انجام نمی‌شود که دلیل اصلی آن غیر عملیاتی بودن فرودگاه استانبول به دلیل بارش سنگین برف در ترکیه است.

وی ادامه داد: پروازهای شرکت‌های ایرانی و خارجی امروز- سه شنبه- ۵ بهمن ماه لغو است و در صورتی که فرودگاه استانبول عملیاتی باشد، برنامه شرکت‌های هواپیمایی برای از سرگیری پروازها در این مسیر از طریق فرودگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با وجود فعالیت ماشین‌های برف روب در فرودگاه استانبول هم چنان برنامه پذیرش پروازها در این فرودگاه اعلام نشده است.

صالحی توضیح داد: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی آمادگی کامل دارد به محض درخواست شرکت‌ها برای مسافرگیری، برنامه پروازهای جایگزین را اعلام کند. فعلا از مسافران تقاضا داریم به فرودگاه نیاند و پیش از عزیمت  به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) با شمار۰۲۱۵۱۰۰۱۸ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا برنامه هواپیمایی ترکیش برای لغو همه پروازهای خود در مسیر ترکیه به ایران و بالعکس تا ساعت ۱۲امشب قطعی است.