وعده بلیت رایگان سینما برای بانوان لغو شد

گروه فرهنگی الف،   4001102076

سخنگوی انجمن سینماداران که ساعتی قبل خبر از اکران رایگان سینماها برای بانوان همزمان با روز مادر داده بود،‌ از لغو این طرح خبر داد.

وعده بلیت رایگان سینما برای بانوان لغو شد

به گزارش ایرنا، درحالی که محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفت و گو با ایرنا عنوان کرده بود که با توافق شورای صنفی و سازمان سینمایی بنا بود فردا یکشنبه سوم بهمن ماه سینماهای سراسر کشور به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای بانوان رایگان باشد اما این طرح از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مخالفت مواجه شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی انجمن سینماداران فردا یکشنبه سوم بهمن ماه سینماها به روال عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

به گزارش ایرنا، مرد نقره‌ای به کارگردانی محمدحسین لطیفی، ازدواج جنجالی ساخته اصغر نصیری، عطر شیرین، عطر تلخ به کارگردانی ناصر محمدی، صحنه زنی ساخته علیرضا صمدی، گشت ارشاد ۳ به کارگردانی سعید سهیلی، بی همه چیز ساخته محسن قرایی، دینامیت به کارگردانی سید مسعود اطیابی، قهرمان ساخته اصغر فرهادی، آتابای به کارگردانی نیکی کریمی، گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

همچنین در گروه سینمایی هنر و تجربه نیز فیلم‌هایی چون من یوسفم مادر به کارگردانی محمدرضا فرطوسی، سرانگشتان فرشته ساخته محسن آقالر به سینه‌ما رکس کارگردانی صادق دهقان، کاغذ پاره‌ها ساخته بهزاد نعلبندی، دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی در حال اکران است.