شمسایی: مگر می شود با سرمربی تیم ملی کشوری برای دستیاری صحبت کرد؟

گروه ورزشی الف،   4001101113

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بعضی از دوستان خودشان به دنبال مربی برای تیم ملی فوتسال بودند، مگر می شود با سرمربی تیم ملی کشوری برای دستیاری صحبت کرد.

 وحید شمسایی در گفت و گو با فارس در مورد نحوه انتخاب مربی خارجی تمرین دهنده تیم ملی فوتسال اظهار داشت: از ابتدای قبول مسئولیت و شروع کار خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام کردم که پاسخگویی و شفاف‌سازی در این باره بعنوان یک اصول کاری در دستور کادر فنی جدید است.

 وی گفت: همانطور که قبلا اعلام کردم من و سفال منش مربی تیم ملی در مورد گزینه‌‌های انتخابی تمرین دهنده تیم ملی مستقیم و بدون واسطه صحبت کردیم و هر گزینه‌ای هم که به فدراسیون پیشنهاد دادیم خودمان مستقیم با آنها وارد مذاکره شدیم. در نهایت با دو مربی اسپانیایی به توافق رسیدیم و آنها را به فدراسیون اعلام کردیم تا اینجای کار بر عهده ما بوده است. حال باید کمیته فوتسال، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و شخص عزیزی خادم ریاست فدراسیون تصمیم گیرنده نهایی را بگیرند.

 وی در پاسخ به سوالی که آیا شما با میگوئل رودریگو سرمربی 51 ساله  اسپانیایی و مربی حال حاضر تیم ملی فوتسال ژاپن برای کمک به تیم ملی صحبتی داشتید؛ گفت: خیر مگر می‌‌‌‌شود با سرمربی تیم ملی کشوری برای دستیاری صحبت کرد. واقعا این چه صحبت‌‌هایی است که بعضی از دوستان مطرح می‌کنند. همانطور که گفتم من و سفال منش با چند گزینه مستقیم صحبت کردیم و هیچ وقت برای انتخاب دستیار و مربی تمرین دهنده با واسطه با کسی صحبت نکردیم البته دوستان خیلی به فوتسال و تیم ملی محبت دارند و خود به دنبال مربی برای این تیم هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: البته افراد زیادی برای ما پیغام فرستادند که ما هم گزینه‌‌های خارجی  برای کمک به تیم ملی داریم. حتی شخصی به نام غفاری که از دوستان قدیمی است و اهل دانمارک، خودش رفته با گزینه‌‌‌‌هایی که در نظر داشته و یا یکی دیگر از دوستان که مسئولیتی دارند و به عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال هم نزدیک هستند اعلام کرده من هم چند گزینه  خارجی در نظر دارم البته این لطف همه دوستان به فوتسال است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سوالی که مطرح است، آیا وقتی که دوستانی که محبت به فوتسال دارند خود به دنبال دستیار مربی خارجی هستند آیا این موضوع به شمسایی و کادر فنی ارتباط دارد؟ من از روز اول اعلام کردم به دنبال مربیانی هستیم که تفکر نزدیکی به فوتسال ایران دارند و در نهایت 2 گزینه نهایی خود را هم به فدراسیون اعلام کردیم و منتظر تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال هستیم.