دوره های باگتو زندگی شما را تغییر می‌دهند

گزارش بازرگانی،   4001027023

همه شما به خوبی از اهمیت تکنولوژی و فناوری ارتباطات در عصر حاضر و حضور پررنگ اینترنت در زندگی بشر آگاه هستید و حتما به خوبی می‌دانید که برای هر نوع فعالیت در اینترنت به برنامه نویسی احتیاج دارید. این روزها افراد در تمام بخش‌های زندگی خود از برنامه‌های کامپیوتری استفاده می‌کنند. در دنیایی که همه چیز به تکنولوژی و کامپیوتر وابسته است، برنامه نویسی اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. امروزه برنامه نویسی وب به یک دانش مهم و کاربردی در بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده است. برنامه نویسی وب در سال‌های اخیر به دنبال اهمیت و نقش وب به عنوان بخشی از اینترنت بر زندگی و کسب و کار افراد، به شدت مورد توجه  قرار گرفته و کاربران بسیاری به دنبال آموزش برنامه نویسی برای کسب درآمد هستند.

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که نقش و اهمیت برنامه نویسی وب را ثابت می‌کند. برنامه نویسی زبان مشترک دنیای اینترنت است و بخش‌های مختلف این جهان مجازی را با هم مرتبط می‌سازد. در دنیایی که اینترنت اشیا معنای خود را پیدا کرده است، برنامه نویسان تلاش می‌کنند که با استفاده از کدها و الگوریتم‌ها بین زبان انسان و کامپیوتر ارتباط برقرار کنند. بنابراین توسعه شبکه‌های تحت وب و لزوم استفاده از آن‌ها در زندگی، سبب شده برنامه نویسی به بازار داغ این روزها تبدیل شود و افراد زیادی سعی می‌کنند از این طریق به درآمدزایی دلاری برسند‌. درآمد دلاری از طریق برنامه نویسی یک رویا نیست بلکه حقیقی است که تنها تلاش، پشتکار و آموزش اصولی می‌طلبد‌. برای این که به یک برنامه نویس حرفه‌ای تبدیل شوید باید اصول کار را بیاموزید و با انجام پروژه‌های کوچک و بزرگ مهارت پایه و تجربه لازم را کسب کنید.

در مورد درآمد برنامه نویسی وب نیز باید بدانید که سطح درآمد آن در ایران و خارج از ایران متفاوت بوده و با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. در کل اگر برنامه نویسی را به عنوان یک شغل در نظر بگیرید، باید آموزش‌ آن را به صورت تخصصی و اصولی دریافت کنید.‌ برنامه نویسی علاوه بر یک شغل پر درآمد با بازار کار عالی، فعالیت‌های بسیار وسیعی از طراحی یک صفحه وب ساده تا ساخت اپلیکیشن‌های پیچیده را شامل می‌شود.‌  شما به عنوان کسی که قصد یادگیری برنامه نویسی را دارید، باید با زبان‌ها و تکنولوژی‌های بسیاری در این حوزه آشنا شده و با شرکت در دوره‌های آموزشی بر این زبان‌ها تسلط کافی بیابید.‌ برنامه نویسی با وجود تمام مزایایی که دارد، چندان ساده نیست و باید در این راه پشتکار و تلاش داشته باشید.

برنامه نویسی با asp

 Asp یک تکنولوژی تحت وب و زبان اسکریپت نویسی است که از تکنولوژی مایکروسافت استفاده می‌کند. در واقع این زبان برنامه نویسی بر پایه یکی از زبان‌های اسکریپتی مانند جاوا اسکریپت و یا VB اسکریپت بنا نهاده شده است. این برنامه با مدیریت lls اجرا می‌شود. این زبان برنامه نویسی وب برای تولید محتوای دینامیک کاربرد دارد. به این صورت که برنامه نویس می‌تواند هر نوع محتوای وب را اضافه کرده، تغییر داده و ویرایش کند. این برنامه قابلیت‌های بسیاری دارد. به عنوان مثال ترافیک شبکه را کاهش داده و امنیت و سرعت شبکه را افزایش می‌دهد. Asp.net نسل جدید این برنامه است و برای افرادی که می‌خواهند به صورت حرفه‌ای برنامه نویسی را دنبال کرده و به جایگاه شغلی مناسبی در کشور یا خارج از کشور برسند، یک تکنولوژی فوق‌العاده به شمار می‌رود.

برای آموزش طراحی سایت با asp باید پیش نیازهای آن مانند الگوریتم‌ها و فلوچارت‌ها، html برای طراحی ساختار و محتوای صفحات، css برای طراحی گرافیک سایت، برنامه‌های اسکریپت و سی شارپ را بیاموزید.  زبان برنامه نویسی asp سی شارپ است و آشنایی و تسلط بر دستورات این زبان بسیار مهم است. در ادامه این زبان را معرفی می‌کنیم.

برنامه نویسی c#

این زبان برنامه نویسی وب توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۰ توسعه یافته است. سی شارپ کاربری ساده و بسیار قدرتمندی دارد و جزو ده زبان برنامه نویسی برتر در دنیا است. جذابیت این زبان در این است که با وجود این که زبان سطح بالا و قدرتمندی است، دستورات آن به زبان انسان نزدیک بوده و کار با آن راحت است. این زبان ابزارهای بسیار قدرتمندی را در اختیار کاربر گذاشته و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که برای پلتفرم‌های مختلف برنامه نویسی کنند. با توجه به اهمیت و محبوبیت سی شارپ، فرصت‌های شغلی بسیار زیادی در انتظار برنامه نویسان آن است. می‌توان گفت سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چند منظوره است و برنامه نویسان با استفاده از آن می‌توانند انواع بازی‌ها و برنامه‌های تحت ویندوز، پلتفرم‌های متنوع از موبایل تا سرور را برنامه نویسی کنند.

معماری میکروسرویس

امروزه در تمام پروژه‌های نرم افزاری از معماری میکرو سرویس استفاده می‌شود. معماری میکرو سرویس در ‌واقع به سرویس‌های نرم افزاری مستقلی گفته می‌شود که در یک اپلیکیشن نرم افزاری عملکرد خاصی را ارائه می‌دهند. در این سرویس، نرم افزارها به بخش‌های کوچک و مستقل تقسیم شده و نگهداری می‌شوند. هر کدام از این سرویس‌های مستقل دیتابیس اختصاصی دارند و به صورت مجزا نظارت و توزیع می‌شوند. ارتباط آن‌ها نیز از طریق آی پی امکان پذیر است. این معماری سبب می‌شود که اپلیکیشن‌ها هنگام توزیع روی چند رایانه در یک شبکه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این سرویس در برنامه نویسی وب کاربردهای بسیاری دارد و در شبکه‌های بزرگ و پیچیده استفاده می‌شود.‌ در دوره آموزش معماری میکروسرویس با کلیات این برنامه و چالش‌های آن آشنا می‌شوید.

بهترین سایت آموزش برنامه نویسی وب

سایت باگتو به عنوان برترین مرجع آموزش برنامه نویسی وب در دوره‌های مختلف به صورت محتوای متنی و ویدئویی زبان‌های برنامه نویسی را به شما آموزش می‌دهد.  آموزش در این سایت در سه دوره خلاصه می‌شود. دوره اول به صورت رایگان است و شما با کلیات زبان‌ها و تکنولوژی‌های برنامه نویسی که پیش‌تر معرفی کردیم آشنا خواهید شد. مرحله بعد دوره متوسط آموزش است که برخی مباحث اولیه به شما آموزش داده می‌شود و شما می‌توانید به کمک آن‌ها پروژه‌های کوچک را انجام دهید. در دوره آخر که به دوره ستارگان معروف است، تمام آموزش‌های تخصصی ارائه شده و شما در زبانی که آموزش دیده‌اید، به یک متخصص تبدیل می‌شوید.

سایت باگتو با سال‌ها  تجربه در تلاش است که با ارائه آموزش‌های  تصویری حرفه‌ای و مفید، ضمن تربیت برنامه نویسان متخصص، سطح فنی نرم افزارهای ایرانی را افزایش دهد. شما می‌توانید وارد سایت باگتو شده و با آموزش برنامه نویسی وب آینده خود را بسازید.