از کجا وام با سفته و بدون چک و ضامن بگیریم؟

گزارش بازرگانی،   4001026078

دریافت وام با سفته از لندو 

وقتی بودجه شما محدود باشد و تصمیم به خرید کالا بگیرید، برنامه‌ریزی برای خرج بودجه کمی سخت خواهد شد. در این مواقع دریافت وام یک راهکار عالی برای تقویت بودجه است. البته دردسرهایی که برای وام‌های بانکی وجود دارد، احتمالاً شما را از اقدام به این کار منصرف خواهد کرد. اما پیشنهاد ما به شما دریافت یک وام راحت است. یک وام که چک و ضامن نخواهد و در فرآیند آن خبری از پیش پرداخت نباشد. به همین منظور در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که چطور و از کجا وام با سفته و بدون چک و ضامن بگیرید.

چرا خرید اقساطی بهتر از خرید نقدی است؟

در زمان خرید کالا برنامه‌ریزی برای تقسیم بودجه محدود می‌تواند سخت باشد و در این مواقع دریافت وام و خرید اقساطی کمک کننده خواهد بود. یکی از مزیت‌های خرید اقساطی این است که می‌توانید با کمک وام خرید کنید و هزینه کالاهای مورد نظرتان را در ماه‌های آینده پرداخت کنید. در واقع با این روش دیگر مجبور نخواهید بود که برای خرید یک کالا منتظر جمع شدن پس اندازتان باشید یا در آینده با افزایش قیمت آن کالا روبه‌رو شوید. 

اگر بعد از بررسی روش‌های مختلف، روش خرید اقساطی را انتخاب کرده‌اید، باید به سراغ وامی بروید که شرایط راحتی داشته باشد و در مدت زمان تقریباً کوتاهی، اعتبار لازم را برای خرید کالای مورد نظرتان در اختیار شما قرار دهد. یک وام راحت چک و ضامن نمی‌خواهد، سود کمی در بازپرداخت دارد و برای خرید هر کالایی به شما اعتبار می‌دهد. به نظرتان چگونه و از کجا می‌توان وام با سفته، بدون چک و ضامن دریافت کرد؟ اگر وارد صفحه خرید قسطی در سایت لندو شوید، اطلاعات خوبی برای پاسخ به این سوال پیدا خواهید کرد.

چطور خرید اقساطی داشته باشیم؟

خرید اقساطی با کمک دریافت وام از لندو

برای خرید اقساطی می‌توانید به سراغ دریافت وام‌های بانکی بروید و بعد از دریافت مبلغی مشخص، برای خرید کالا اقدام کنید. البته فراموش نکنید که در صورت انتخاب چنین روشی، باید خودتان را برای پشت سر گذاشتن فرآیندی زمان‌بر آماده کنید و علاوه بر این، به فکر پیدا کردن ضامنی معتبر و همچنین ارائه چک هم باشید! 

روش دیگر هم خرید از فروشگاه‌هایی است که خودشان بدون واسطه، کالا را به صورت اقساطی در اختیار مشتری قرار می‌دهند. اما خوب است بدانید که یکی از معایب این روش، ارائه چک و ضامن است و معمولاً در این فروشگاه‌ها نمی‌توان به جای چک، از سفته برای ضمانت استفاده کرد. همچنین در بیشتر مواقع، اختلاف قیمت کالای قسطی نسبت به خرید نقدی آن، بسیار قابل توجه است. در ضمن شما باید کالای مورد نظرتان را تنها در بین فهرست کالاهای موجود در آن فروشگاه انتخاب کنید و نمی‌توانید در فروشگاه دیگری خریدتان را ثبت کنید. در حالی که ممکن است بهترین مدل کالای مورد نظرتان در فروشگاه دیگری موجود باشد.

صرف نظر از این دو روش، یکی از بهترین روش‌های دریافت وام و خرید اقساطی، ثبت‌نام در سامانه‌هایی است که به شما برای خرید کالا از فروشگاه، اعتبار می‌دهند. بنابراین با کمک این سامانه‌ها بدون آنکه درگیر فرآیند طاقت‌فرسای دریافت وام از بانک شوید، می‌توانید به صورت قسطی خرید کنید. فرآیند دریافت وام از این سامانه‌ها نسبت به روش‌های دیگر راحت‌تر است. البته در بیشتر این سامانه‌ها، ارائه چک برای ضمانت الزامی است و معمولاً مبلغی را هم به‌عنوان پیش پرداخت از مشتری دریافت می‌کنند.

در این مواقع پیشنهاد ما به شما دریافت وام با سفته از طریق سامانه‌هایی است که چک ضمانت را از پیش‌نیازهای خود حذف کرده‌اند؛ این سامانه‌ها بدون ضامن، جریمه دیرکرد، پیش پرداخت و... امکان خرید اعتباری کالا را برای شما فراهم می‌کنند. به نظرتان چگونه می‌توان چک را در فرآیند دریافت وام حذف کرد؟ آیا فکر می‌کنید سامانه‌ای وجود دارد که بدون ضامن و چک، خرید اقساطی کالا را برای شما فراهم کند؟ اگر قصد دارید چنین سامانه‌ای را پیدا کنید، وارد صفحه خرید اقساطی با سفته شوید تا درباره شرایط ویژه لندو برای دریافت وام بدون چک بیشتر بدانید.

روش ثبت درخواست برای دریافت وام با سفته از لندو

لندو سامانه‌ پرداخت وام با سفته برای خرید اقساطی است و شما تا سقف 20 میلیون تومان می‌توانید از این مجموعه اعتبار دریافت کنید. با کمک این سامانه خرید شما محدود به یک فروشگاه نخواهد بود و می‌توانید یکی از فروشگاه‌های متنوعی که طرف قرارداد لندو هستند را انتخاب کنید و سپس سفارشتان را ثبت کنید. 

برای ثبت درخواست وام با سفته باید وارد سایت سامانه لندو شوید و میزان وام درخواستی خودتان را از 4 تا 20 میلیون تومان مشخص کنید. سپس مدارک خواسته شده را در سایت آپلود کنید. در مرحله بعدی، اعتبارسنجی به صورت آنلاین توسط لندو و حامی مالی آن (بانک آینده) انجام می‌شود و بعد از تأیید، از طرف سامانه یک کد اعتبار در اختیار شما قرار می‌گیرد. بعد از دریافت کد، باید وارد یکی از فروشگاه‎‌های طرف قرارداد با مجموعه شوید و کالای مورد نظر را با ثبت کد اعتبارتان سفارش دهید. اگر فروشگاه تیمچه را برای خرید قسطی انتخاب کنید، به جای کد اعتباری، کیف پول شما در حسابی که در تیمچه دارید، به اندازه وام درخواستی‌تان شارژ خواهد شد. بازپرداخت مبلغ این وام به صورت اقساط ماهیانه خواهد بود. یکی از جذابیت‌های خرید از طریق دریافت وام با سفته این است که شما اول کالا را دریافت می‌کنید و بعد هزینه آن را پرداخت می‌کنید.

در سامانه لندو هر فرد می‌تواند چندین بار وام دریافت کند. در واقع برعکس قوانین دیگر سامانه‌ها، در این مجموعه فرصت دریافت وام بیش از یک‌بار نصیب هر فرد با یک کد ملی خواهد شد. حذف چک و ضامن، سود پایین، عدم نیاز به پیش پرداخت و حذف جریمه دیرکرد، از مزایای لندو است. شما می‌توانید هزینه خرید انواع پوشاک، کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، تجهیزات اداری و همچنین خدماتی مثل رزرو هتل، دریافت بلیت هواپیما، بیمه و... را با کمک لندو به صورت اقساطی پرداخت کنید.

تجربه دریافت وام با سفته به اعتبار بانک آینده

دریافت وام با سفته از لندو با همکاری بانک آینده

مزیت وام با سفته نسبت به وام‌های مرسوم بانکی، حذف مراحل پیچیده ارائه چک، معرفی ضامن و... است. هرچه دردسرهایی مثل دریافت سود بالا، جریمه دیرکرد، پیش پرداخت و... از قوانین حذف شود، فرآیند دریافت وام راحت‌تر خواهد شد. بنابراین برای خرید قسطی انواع کالا باید به دنبال چنین وامی باشید تا خرید لذت‌بخشی را تجربه کنید. 

معتبر بودن سامانه‌ای که از آن وام دریافت می‌کنید هم موضوع بسیار مهمی است. به‌نظر شما سامانه‌ای وجود دارد که فرآیند درخواست وام از آن، دردسرهای وام‌های بانکی را نداشته باشد، اما امنیت و اعتبار آن کمتر از بانک‌های رسمی نباشد؟ برای آنکه پاسخ این سوال را بررسی کنید، پیشنهاد می‌کنیم که وارد صفحه وام 20 میلیونی بانک آینده شوید تا از همکاری این بانک با سامانه لندو اطلاعات خوبی کسب کنید. 

لندو سامانه خرید اقساطی از فروشگاه‌های آنلاین است که با همکاری بانک آینده، از  مبلغ 4 میلیون تومان تا سقف 20 میلیون تومان وام خرید کالا در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. دریافت این وام، به چک و ضامن نیازی ندارد و تنها به کمک سفته می‌توانید درخواست خود را ثبت کند. بنابراین دیگر با خیال راحت می‌توانید یک وام معتبر دریافت کنید و تا سقف 20 میلیون تومان هر آنچه نیاز دارید را بخرید. اگر قصد دارید که به سراغ خرید اقساطی بروید، برای ثبت‌نام وام لندو زودتر اقدام کنید و نگاهی به فروشگاه‌های طرف قرارداد این سامانه بیندازید. بدون شک کالای مورد نظرتان را در یکی از این فروشگاه‌ها پیدا خواهید کرد.