توضیح شهردار مشهد درباره حقوق ۵۰ میلیونی

گروه اجتماعی الف،   4001022116 ۸۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهردار مشهد در خصوص انتشار فیش حقوقی ۵۱ میلیونی خود در فضای مجازی گفت: دوستان در انتشار حقوقم عجله‌ کرده‌اند.

توضیح شهردار مشهد درباره حقوق ۵۰ میلیونی

 سید عبدالله ارجائی  در واکنش به انتشار فیش حقوقی ۵۱ میلیونی خود در فضای مجازی اظهار کرد: مگر امکان دارد بیش از حقوق مشخص شده در قانون دریافتی داشت؟

در گفت‌وگو با ایسنا وی ادامه داد: دوستان عجله کرده‌اند. امروز برای نخستین بار درباره حقوقم توضیح خواستم که گفتند حکم کارگزینی تازه امضا شده و در ماه‌های اول علی‌الحساب پرداخت شده است و حقوق آذر ماه به همراه معوقات پرداخت شده است.

نائب‌رئیس شورای شهر مشهد: حقوق ماهانه شهردار کمتر از مبلغ منتشر شده است

بر اساس گزارش روابط عمومی شورای شهر مشهد، همچنین مهدی ناصحی، نائب‌رئیس شورای شهر مشهد نیز در این خصوص بیان کرد: حکم کارگزینی شهردار در ماه قبل صادر شده و این پرداختی، شامل معوقات ۳ ماهه بوده ولی متاسفانه به دستاویز عده‌ای برای فضاسازی علیه مدیریت شهری تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه برخی افراد در اقداماتی به دور از انصاف و اخلاق، پیوسته از هر بهانه‌ای برای جوسازی علیه شورای شهر و شهرداری سوء استفاده می‌کنند، گفت: یکی از رسالت‌های شورای شهر، نظارت بر عملکرد شهرداری است و در این امر از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

نائب‌رئیس شورای شهر مشهد عنوان کرد: پرداختی‌های شهرداری مطابق قانون بوده و پیوسته توسط دستگاه‌های نظارتی مربوطه مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرد؛ پرداختی که سقف آن در قانون مشخص شده و طبیعتا اجازه پرداخت چنین مبالغی را نمی‌دهد.

گفتنی است؛ انتشار فیش حقوقی شهردار مشهد که بر اساس آن سید عبدالله ارجائی در آذر ماه حدود ۵۱ میلیون تومان حقوق دریافت کرده با واکنش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.