انتشار تصویر یک سارق طلا در پوشش نیکوکاری

گروه حوادث الف،   4000912033

پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر سارقی که در پوشش اقدامات نیکوکاری با جلب اعتماد بانوان مسن طلاهای آنان را به سرقت می برد، از مردم خواست چنانچه با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند، به پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند. 

انتشار تصویر یک سارق طلا در پوشش نیکوکاری

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی البرز اظهار داشت که در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت طلاهای تعدادی بانوی سالمند توسط یک فرد شیاد، بررسی موضوع در دست اقدام قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده موفق به شناسایی این سارق شدند و با تحت نظر قرار دادن اقدامات نامبرده، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

نادربیگی گفت : متهم تاکنون به ۴۰ فقره سرقت به این شیوه در استان های البرز، تهران، مازندران، اصفهان، هرمزگان و خراسان رضوی اعتراف کرده و تمام این مالباختگان شناسایی و تلاش برای کشف سرقت های احتمالی دیگر و شناسایی مالخراموال مسروقه نیز ادامه دارد .

وی یادآور شد: با دستور دادیار شعبه ۲۶ دادیاری دادسرای ناحیه ۴ کرج، تصویر بدون پوشش این متهم حرفه ای در رسانه ها منتشر می شود تا چنانچه شهروندان با این شیوه و یا توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.