واکنش بازار دلار به مذاکرات وین

گروه اقتصادی الف،   4000908116

 نرخ هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز (دوشنبه، هشتم آذرماه) با ۱۵۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۶ هزار و ۶۱۴ تومان رسید.  

واکنش بازار دلار به مذاکرات وین

قیمت فروش یورو در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در مقایسه با روز گذشته با ۱۰۱ تومان افزایش، برابر با ۳۰ هزار و ۸۰۴ تومان بود. امروز همچنین قیمت خرید هر دلار ۲۶ هزار و ۸۷ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۳۰ هزار و ۱۹۴ تومان اعلام شد.

به گزارش ایرنا، علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۵ هزار و ۹۸۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۶ هزار و ۲۲۵ تومان بود. این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۴۱۴ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۹ هزار و ۶۸۱ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه نیما در معاملات روز دوشنبه، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۶۱۶ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۳ هزار و ۵۱۷ تومان معامله شد. 

به گزارش ایرنا، قیمت دلار از خردادماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و در این محدوده نوسان داشت و در مقطعی به سمت رقم ۲۷ هزار تومان نیز حرکت کرد. در شهریورماه نرخ دلار نزولی یا ثابت بود، البته برای چند روزی نیز در محدوده قیمتی ۲۸ هزار تومان معامله می‌شد اما این شرایط دوامی نداشت.

قیمت دلار در هفته‌های گذشته در کانال ۲۷ هزار تومان نوسان داشته است، اما از روز گذشته قیمت‌ها نزولی بود و از روز گذشته به کانال ۲۶ هزار تومان عقبگرد داشت.