فراکسیون زنان مجلس: حضور زنان ورزشکارمان با حجاب اسلامی در مراسم اختتامیه پاراالمپیک، پیام نقش‌آفرینی اجتماعی زن مسلمان است

  4000615035

فراکسیون زنان مجلس در پیامی تاکید کرد که حضور زنان ورزشکارمان با حجاب اسلامی و به ویژه پرچمداری ساره جوانمردی با پوشش چادر در مراسم اختتامیه، پیام نقش‌آفرینی اجتماعی زن مسلمان و به تعبیر رهبر عزیزمان تبلیغ جهانی ارزش‌ها و صفات برجسته یک ملت است.

فراکسیون زنان مجلس:  حضور زنان ورزشکارمان با حجاب اسلامی در مراسم اختتامیه پاراالمپیک، پیام نقش‌آفرینی اجتماعی زن مسلمان است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در پی افتخارآفرینی ورزشکارانمان در مسابقات جهانی پاراامپیک پیامی صادر کرد. 

متن پیام به شرح زیر است:

این روزها شاهد افتخارآفرینی‌های ورزشکارانمان در مسابقات جهانی پارالمپیک بودیم و شما زنان و مردان دلاور  که مایه مباهات سرزمین مان هستید شادی و افتخار را برای کشورمان به ارمغان آوردید. در این میان و به شکل ویژه قدردان زحمات، تلاش‌ها و افتخارآفرینی های ساره جوانمردی، زهرا نعمتی و هاشمیه متقیان هستیم.

اما در کنار این افتخارآفرینی‌ها، حضور زنان ورزشکارمان با حجاب اسلامی و به ویژه پرچمداری ساره جوانمردی با پوشش چادر در مراسم اختتامیه، پیام نقش‌آفرینی اجتماعی زن مسلمان و به تعبیر رهبر عزیزمان تبلیغ جهانی ارزش‌ها و صفات برجسته یک ملت است. شما افتخار ایران و سربازان بی ادعای ولایت و مردم هستید.