رئیسی: امیدواریم مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید بازگشایی شوند

  4000611087 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس‌جمهوری گفت: در گفت‌وگوهایی که با کشورهای مختلف صورت گرفته، روند واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت و امیدواریم با این اقدام شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاهها در سال تحصیلی جدید باشیم.

رئیسی: امیدواریم مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید بازگشایی شوند

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی طی سخنانی در هشتمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان با قدردانی از بیان دغدغه‌های اعضای خبرگان در مورد مسائل روز کشور اظهار کرد: حضور در جمع خبرگان و نخبگان و استماع مطالبات و نقطه نظرات شما عزیزان فرصت مغتنمی است که از آن استقبال می کنم و توصیه ها و پیشنهادات نمایندگان محترم خبرگان را مورد بررسی و تا حد امکان پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: نکاتی که آقایان بیان داشتند جملگی از مسائل و مشکلات کشور است که دغدغه خود ما هم هست؛ از جمله بحث مبارزه با فساد و توزیع عادلانه امکانات که از شعارهای دولت ما بوده و در دستور کار جدی کابینه است.

رئیس جمهوری با اشاره به مساله پرداخت حقوق و دستمزد نیروهای شرکتی و متناسب سازی حقوق کارکنان دولت گفت: از مسائلی که باید برای آن برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد و تعارض منافع در این بخش است که باید اصلاح گردد و این امر در دستور کار ما قرار گرفته است.

 رئیسی از برخورد با مظاهر فساد و رفع زمینه های بروز آن به عنوان اولویت دولت خود یاد کرد و گفت: دولت با زمان بندی و تدبیر جلوی ویژه خواری ها را خواهد گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با اظهار امیدواری نسبت به تسریع در واکسیناسیون تأکید کرد: در گفت‌وگوهایی که با کشورهای مختلف صورت گرفته، روند واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت و امیدواریم با این اقدام شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاهها در سال تحصیلی جدید باشیم.