حمایت وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

  4000606087 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر بهداشت با نوشتن نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از وی در برابر اقدام غیراخلاقی فردی خاطی نسبت به او، حمایت کرد.

حمایت وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

به گزارش فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نوشت: اولین سفر استانی در معیت رئیس جمهور محترم به اهواز همزمان با روز داروساز فرصت مغتنمی بود تا از نزدیک در جریان تلاش ارزشمند مدافعان سلامت قرار گیرم.

در این نامه آمده است که: اقدامات و خدمات موثر و ارزشمند کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز علیرغم محدودیت‌های موجود، ستودنی و در خور احسان و تکریم است. 

در ادامه آمده است که: رفتار بی ادبانه و دور از اخلاق فردی خاطی نسبت به رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان فرمانده مدافعان سلامت که موجب تاسف فراوان گردید نمی‌بایست خدشه‌ای در صفوف آهنین و نیز تلاش‌های همکاران عزیزم در استان خوزستان ایجاد نماید.

در پایان افزوده شده: انتظار می‌رود دستگاه‌های مسوول در استان با فوریت اقدامات قانونی بایسته را به انجام رسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ظهر روز گذشته همزمان با حضور رییس جمهور در استان و بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان‌های استان به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات به بیماران، فردی که دارای مدرک دامپزشکی و با مسوولیت مراقبت و نگهداری از حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه است با حرکاتی عجیب ضمن نزدیک شدن به وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز که در حال ویزیت و عیادت از بیماران مبتلا به کرونا بودند، با ایجاد بی نظمی در روند ارائه خدمات به بیماران، به سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز رفته و وی را مضروب نمود. این اقدام غیراخلاقی با واکنش وزیر بهداشت و مقامات انتظامی همراه مواجه شد و فرد متخلف به سرعت بازداشت شد.