مطهری: من با این آقا برای تمدید قرارداد سر یک میز نمی‌نشینم

ورزشی،   4000427118

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید از طرف باشگاه هیچ پولی دریافت نکرده‌اند و به عشق هوادارن بازی می‌کنند.

مطهری: من با این آقا برای تمدید قرارداد سر یک میز نمی‌نشینم

به گزارش ایسنا، ارسلان مطهری، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این قدر فشار روی ما هست که برخلاف میل باطنی‌مان می‌خواهیم تمرین نکنیم. برای ما احترام قائل نیستند. بیایند و بگویند پول ندارند، به خدا ما تا آخر فصل پول نمی‌خواهیم؛ بحث ما احترام است. من نمی‌دانم مشکل چیست و چه می‌خواهند. الان چند بازی است که تیم نتیجه می‌گیرد و تیم به شرایط ایده‌آل رسیده است و هوادار هم همین را از ما می‌خواهد. ما تلاش می کنیم تا هوادران را خوشحال کنیم اما فقط کارشکنی می‌بینیم. الان قرارداد بازیکنان دارد تمام می‌شود و با این شرایط خود هوادار هم همین نظر را دارد که بازیکن تمدید نکند. من خودم هوادار بوده‌ام، وقتی با بازیکن بی‌احترامی می‌شود یعنی به هوادار بی‌احترامی شده است. من خودم با این آقا سر یک میز نمی‌نشینم برای تمدید قرارداد. قطعا بقیه بازیکنان هم همین‌طور هستند. ما اگر هم بخواهیم بازی کنیم فقط به عشق هوادار است.

او ادامه داد: من با شخص کاری ندارم هر کس که می‌خواهد مدیر باشد ما از شما احترام می‌خواهیم. پول که حق‌مان است و وظیفه دارید پرداخت کنید اما ما قبل از پول از شما احترام می‌خواهیم. حق بازیکنان و هواداران را بدهید. یکی از دلخوشی‌های مردم فوتبال است. ما یک برد کسب می‌کنیم و با برد ما خوشحال می‌شوند و با باخت ما ناراحت می‌شوند. ما می خواهیم که مشکلات حل شود و چیزی فراتر از حق‌مان را نمی‌خواهیم. وقتی مدیران می‌آیند باید تغییری ایجاد کنند اما ما تغییری ندیده‌ایم.

مطهری درباره اظهارات ملکیان، عضو جدید هیات مدیره استقلال اظهار کرد: ایشان صحبت کردند و گفتند می‌خواهیم مبلغی برای شما واریز کنیم اما ما هنوز چیزی ندیده‌ایم. هیچ چیزی تغییر نکرده است.