واکنشهای تند به توئیت جهانپور

اجتماعی،   4000403131 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

به گزارش الف سخنگوی سازمان غذا و داروی کشور در متنی، منتقدان اوضاع واکسیناسیون و توزیع واکسن و گرانی واکسن کوو برکت نسبت‌به واکسن‌ آسترازنکا را با عبارت عجیبی توصیف کرد. این متن که با عبارتی توهین آمیز همراه شده است واکنش بسیاری از فعالان رسانه‌ای و سیاسی را برانگیخته تا جایی که افرادی خواستار برکناری جهانپور از سمت خود در وزارت بهداشت شده‌اند . آنان معتقدند جهانپور به منتقدان اهانت کرده است .

واکنشهای تند به توئیت جهانپور


عباس عبدی فعال سیاسی نیز نوشت :

 
حتی اگر بتوان فرض کرد که تصادفات و نبودن واکسن و... ناشی از قصور و‌کوتاهی یا موانعی خارج از اراده باشد، ولی زشتی کلام مسئولین، آگاهانه و مصداقی از تقصیر آنان است. اگر آقای روحانی دستور اخراج این مقام وزارت بهداشت و درمان را ندهد، رفتارش متوجه کلیت دولت او ست.

عطاءالله مهاجرانى نیز اینچنین واکنش نشان داد:
  
دولت در بركنارى سخنگوى بى صلاحيت ناخوش آواز، نبايست يك دقيقه هم تأخير كند. اگر در اداره امور ناتوانيد، درست سخن گفتن كه هزينه اى و توانايى ويژه اى نياز ندارد.

و دیگری نوشت :

گران‌جانی بی‌ادبی می‌کرد. عزیزی او را ملامت نمود. او گفت: چه کنم؟ آب و گل مرا چنین سرشته‌اند. گفت: آب و گل را نیکو سرشته‌اند امّا لگد کم خورده است! (لطایف الطوایف)


و یکی دیگر از فعالان:

درفشانيهای جناب دکتر کيانوش_جهانپور در پاسخ به منتقدين موضوع #واکسن، کلام شيوای مولانا را به يادمان می آورد که ؛ آدمی مخفی است درزير زبان.. تبريک به جناب روحاني و دکتر نمکی بواسطه چنين حسن انتخابی!!!!!!

اسحاق جهانگیری نیز به این توئیت واکنش نشان داد.

متن کامل پی نوشت جهانگیری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نمکی، واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.

نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام‌ها و یا حتی انتقادها در رسانه‌ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم در این خصوص اقدام مناسب انجام شود. 
 
محمد علی کریمی پیشنهاد داد:
 
کاش همکارمون آقای جهانپور با عذرخواهی از مردم شریف ایران، گود #روابط‌عمومی رو ببوسن و عرصه رو به اهلش واگذار کنن

متن توئیت جهانپور