حاجی بابایی: گمانه‌زنی در مورد کابینه دولت آینده سبب اختلاف در جامعه می‌شود

سیاسی،   4000403095

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه گمانه زنی در مورد دولت آینده سبب اختلاف در جامعه می‌شود گفت: نباید به چنین مسائلی در جامعه دامن زد چرا که این مسئله برای کشور یک آسیب است.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در شورای اداری استان همدان درباره انتخابات 28 خرداد اظهار داشت: پیروزی بزرگ ملت ایران در حالی شکل گرفت که صدها رسانه فارسی زبان مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق می‌کردند.

 وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات سبب شد دشمن به جایی نرسد افزود: مردم در این دوره و عرصه حساس نیز با حضور خود حماسه آفریدند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت کنونی کشور مشلات و ظرفیت های موجود بیان کرد: مشکلات زیادی در جامعه داریم که با وحدت و همدلی قابل حل است بنابراین همه باید به دولت آینده کمک کنیم.

وی عنوان کرد: دولت آینده باید به دنبال خدمت به مردم، پرهیز از حاشیه و بعضی مسائل سیاسی باشد  تا اینگونه اعتماد عمومی را در جامعه تقویت کند، موارد و مسائلی که خوشبختانه در برنامه‌های دولت منتخب دیده شده است.

 نماینده مردم همدان در مجلس شوای اسلامی ادامه داد:  اگرچه از امروز تا تشکیل دولت جدید چند ماه باقی مانده است اما همه باید کار و تلاش را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه گمانه زنی در مورد دولت آینده سبب اختلاف در جامعه می شود گفت: نباید به چنین مسائلی در جامعه دامن زد چرا که این مسئله برای کشور یک آسیب است.

حاجی بابایی با این توضیح که در استان همدان نیز صدها پروژه و کار بزرگ در حال اجرا بوده که بیانگر پویایی استان و تلاش مدیران استان است، اظهار داشت: در استان همدان کارهای بزرگی در دست اجراست.