آسمان، ریسمان بافتن صهیونیست ها درباره پیروز انتخابات ایران

جهان،   4000330079 ۴۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

پایگاه خبری عربی ۲۱ با اشاره به ادعاهای بی پایه مقام های مختلف رژیم صهیونیستی درباره انتخابات ایران نوشت در واکنش مسئولان و کارشناسان صهیونیستی به پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران ترس کاملا مشهود است.

آسمان، ریسمان بافتن صهیونیست ها درباره پیروز انتخابات ایران

به گزارش الف به نقل از پایگاه خبری عربی 21 ، بسیاری از مقامات صهیونیستی در خصوص  نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران اظهار نظر کرده و از  « سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری ایران ابراز نرس و نگرانی کردند. کارشناسان صهیونیستی نیز اعلام کردند که انتخاب سید ابراهیم رئیسی نشان دهنده تقویت سیاست مقاومت در منطقه است.

پایگاه خبری عربی 21 نوشت: «نیر دوواری» در گزارشی در شبکه 12 اسرائیل  اعلام کرد که وزارت جنگ اسرائیل پیش بینی می‌کند ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران ممکن است حضور ایران را در مرزهای سوریه و لبنان تشدید کند. وی از ادامه مذاکرات هسته‌ای حمایت می‌کند  و خواستار لغو تحریم‌های ایران می‌شود.

پایگاه مذکور در ادامه تاکید کرد: «سیما شاین» نویسنده صهیونیستی نیز در واکنش به پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری مدعی شده که سیاست ایران برای حفظ منافع خود در خاورمیانه تغییر نخواهد کرد.

پایگاه خبری عربی 21 تاکید کرد شاین محقق اسرائیلی در امور ایران و رئیس برنامه ایران در انستیتوی مطالعات امنیت ملی در دانشگاه تل آویو ، در گزارش خود در کانال 12  مدعی شد که انتخاب رئیسی باعث می‌شود که نفوذ سپاه پاسداران در ایران بیشتر از گذشته شود.

همچنین عربی 21 نوشت: «لیور حیات» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز در حساب کاربری توییتر به انتخاب سید ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد و مدعی شد وی شخصی متعهد و پای‌بند به دستیابی سریع ایران به توانایی هسته‌ای نظامی است!.

در ادامه این گزارش آمده است: لیور حیات در ادامه ادعاهای واهی خود افزوده است بدین ترتیب برنامه هسته‌ای ایران باید فورا متوقف شود و به طور کامل به عقب رانده شده و به صورت نامحدود متوقف شود.همچنین برنامه موشک‌های بالستیک ایران باید برچیده شود!

پایگاه خبری عربی 21 در ادامه  نوشت، «ام بن باراک» رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی در واکنش به پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری ایران، در حساب کاربری توییتر خود (با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران) گفت: انتخاب شدن رئیسی به عنوان رئیس جمهور بعدی ایران  نشان‌دهنده تصمیم ایران برای تند روی در رفتار این کشور در زمینه سیاست خارجی، هسته‌ای و تروریسم است!