المیادین: مردم ایران پاسخ قاطعی به تبلیغات منفی رسانه های غربی- عربی در انتخابات دادند

گروه جهان الف،   4000330037

مشارکت مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان خط بطلانی بر تلاش‌های غرب و متحدان آن برای فریب افکار عمومی و تحریف مسیر انتخابات بود.

المیادین: مردم ایران پاسخ قاطعی به تبلیغات منفی رسانه های غربی- عربی در انتخابات دادند

به گزارش الف، پایگاه خبری شبکه المیادین بعد از پایان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پیروزی سید «ابراهیم رئیسی» در این انتخابات با انتشار مقاله‌ای به تلاش غربی‌ها برای به چالش کشیدن انتخابات ایران پرداخته و نوشت، با بسته شدن مراکز اخذ رای و آغاز شمارش آرا مخالفان و دشمنان ایران از هیچ تلاشی برای کم اهمیت جلوه دادن آنچه که در صحنه انتخابات این کشور رخ داد فروگذار نکردند.

المیادین افزود، با وجود اینکه چندین رسانه‌ بین المللی حتی رسانه‌های کشورهای عربی که اصلا معنای دموکراسی را نمی دانند در تلاش برای تحریف انتخابات ایران بودند  اما انتخابات جمهوری اسلامی ایران به شکل مسالمت آمیز و با موفقیت برگزار شد.

به گزارش المیادین، همچنین حمله وحشیانه به رای‌دهندگان ایرانی در انگلیس توسط گروهک منافقین با هدف ترساندن آنها تا نتیجه این انتخابات را  به چالش بکشند. 

 این پایگاه خبری در ادامه تصریح کرد، علاوه بر آن آمریکا نیز به نوبه خود با وجود پیشرفت‌های مثبت در مذاکرات هسته‌ای در وین طی ماه های اخیر همزمان با آغاز کارزارهای مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در ایران وارد روند این انتخابات شد و تبلیغات آمریکایی‌ها متمرکز بر این بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کنترل کامل موسسات حاکم بر این کشور را به دست گرفته است؛ در حالی که  ایران  این ادعاها را رد کرد.

المیادین گزارش داد، در واقع مشارکت مردمی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران با توجه به تشدید فضای منطقه‌ای و بین المللی برای جلوگیری از رفتن مردم به پای صندوق های رای و تلاش برای گسترش ناامیدی میان آنها، یک دستاورد بزرگ برای نظام و ملت ایران محسوب می‌شود و شعار اصلی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران مقابله با فساد و بهبود اوضاع اقتصادی است.

 بر اساس این گزارش، هر چند بخش عمده ای از تبلیغات گمراه کننده غربی و عربی درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران ممکن است برخی را که به قدرت نظام ایران و فرهنگ این کشور آشنایی ندارند تحت تاثیر قرار دهد؛ اما همه می‌دانند که تهدیدها و تحریم های مداوم ایالات‌متحده ضد ایران با هدف محاصره ملت این کشور آن هم در سایه شیوع اپیدمی کرونا میزان بالای دشمنی دولت آمریکا با ملت ایران را نشان می دهد و ثابت می‌کند که ایرانی ها در برابر این سیاست های ایالات متحده تسلیم نشدند.

پایگاه المیادین در ادامه اعلام کرد، آمریکایی‌ها و متحدانش تلاش می‌کنند تا بحران اقتصادی ایران را به کلی متوجه نظام این کشور کنند؛ اما سیاست‌های خصمانه و تحریم ها و تهدیدهای مداوم واشنگتن ضد ایران هرگز از ذهن و حافظه ایرانیان پاک نمی شود که این روزها شاهد پیروزی مقاومت و استواری خود در وین و همچنین صحنه های منطقه ای و بین المللی هستند.

 این رسانه در پایان نوشت، یکی از عوامل مهمی که دشمنی ایالات متحده با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تشدید می کند توانایی سپاه پاسداران در جلوگیری از تهدیدات خارجی و حمایت از نیروهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی در منطقه است. بنابراین اقدامات تحریک آمیز ایالات متحده علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران متوقف نخواهد شد و این دشمنی تا زمانی که ایران به سیاست عمومی مقاومت و قدرت ملی خود پایبند باشد ادامه خواهد داشت.