در جمع خبرنگاران مطرح شد؛ ممنوعیت تصویربرداری از برگه آرا / تاکنون هیچ گزارش منفی درباره انتخابات نداشته‌ایم

سیاسی،   4000328083

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تهران گفت: تا به این لحظه هیچ گزارش منفی از سراسر استان تهران درباره تخلفات انتخاباتی اعلام نشده است.

ممنوعیت تصویربرداری از برگه آرا / تاکنون هیچ گزارش منفی درباره انتخابات نداشته‌ایم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا چراغعلی رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تهران با حضور در ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از ماه‌های گذشته برای ۶ هزار و ۸۴۶ شعبه، ۷ هزار و ۵۰۰ بازرس، سربازرس و بازرس ویژه انتخاب شده است.

وی افزود: کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری از هفته‌های گذشته برای هیئت بازرسی انتخابات استان تهران برگزار و سناریو‌های مختلف در این زمینه مطرح شد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تهران ادامه داد: خوشبختانه با وجود استقبال پرشور مردم پای صندوق‌های رأی از دقایق اولیه آغاز انتخابات تا به این لحظه هیچ گزارش منفی از سراسر استان اعلام نشده است و آمادگی داریم در صورت وجود هرگونه مشکلی موضوع را برطرف کنیم.

چراغعلی گفت: مهم‌ترین بحث در سطح شهرستان‌ها عدم رعایت تبلیغات کاندیدا‌ها به ویژه مجلس شورای اسلامی و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در اماکن ویژه بود که توسط فرمانداران اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تهران درباره احتمال خرید و فروش آرا در برخی شعب اخذ رأی در سطح استان تهران گفت: اقدامات لازم به فرمانداری‌ها ابلاغ شده و مطابق قوانین مورد بررسی قرار گرفته است و مطابق اعلام رئیس ستاد انتخابات کشور هرگونه تصویربرداری از برگه آرا به دلیل مشکلات دوره‌های پیشین منع شده است.