وزیر کشور: از ساعت ۷ تا کنون رای گیری به هیچ وجه متوقف نشده است

انتخابات ۱۴۰۰،   4000328057 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر کشور با تاکید بر اینکه رای گیری در هیچ شعبه‌ای از ساعت ۷ صبح تا الان هیچگاه متوقف نشده و نمی‌شود گفت: در سراسر کشور ۷۰ هزار شعبه داریم و ممکن است این شعب با مشکلاتی نظیر قطع برق و ایجاد مشکل برای دستگاهها مواجه شوند اما به هیچ وجه فرآیند رای گیری متوقف نمی‌شود.

وزیر کشور: از ساعت ۷ تا کنون رای گیری به هیچ وجه متوقف نشده است

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور در پاسخ به پرسشی درباره تأخیر در آغاز فرآیند رای گیری در برخی شعب اخذ رای با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در فرآیند رای گیری وجود ندارد، اظهار کرد: در سراسر کشور ۷۰ هزار شعبه داریم و ممکن است این شعب با مشکلاتی نظیر قطع برق و ایجاد مشکل برای دستگاهها مواجه شوند اما به هیچ وجه فرآیند رای گیری متوقف نمی‌شود در صورت بروز مشکلی، بلافاصله رای گیری را بصورت آفلاین انجام و سپس وارد سیستم می‌شود. رای گیری در شعب راس ساعت ۷ آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه رای گیری در هیچ شعبه‌ای از ساعت ۷ صبح تا الان هیچگاه متوقف نشده و نمی‌شود، درباره تدابیر اتخاذ شده برای اخذ رای از بیماران کرونایی گفت: در بیمارستان‌ها که همیشه صندوق رای وجود دارد، برای بیماران کرونایی که در قرنطینه هستند نیز اگر اطلاع دهند، برایشان صندوق ارسال می‌شود.