فرمانده حزب‌الله لبنان: اراده جنگ از ارتش اشغالگر گرفته شده است

جهان،   4000304122

فرمانده میدانی حزب‌الله لبنان امروز، سه‌شنبه تاکید کرد: مقدمات قواعد درگیری که دشمن اسرائیلی را مهار کرده از ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۶ آغاز شد در این سال معادله‌ای که سید حسن نصرالله مقابل تل‌آویو تصویب کرد، ثابت شد.

فرمانده حزب‌الله لبنان: اراده جنگ از ارتش اشغالگر گرفته شده است

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری فلسطین الیوم، این فرمانده میدانی اظهار کرد: از ایده دفاعی به فعالیت هجومی منتقل شدیم و این مساله دشمن اسرائیلی را بیشتر ترساند و ما در سوریه تمام ایده‌مان تهجامی بود و در مناطق مختلف جغرافیایی از جمله مناطق کوهستانی، صحرایی، شهرها به معنی واقعی کلمه و همچنین در شرایط آب‌وهوایی مختلف مبارزه کردیم.

این فرمانده اضافه کرد: بهترین دستاورد مقاومت تاکنون بعد از ۲۱ سال تبدیل ارتش اشغالگر به ارتشی بوده که اراده جنگ از آن گرفته شده در حالی‌که مقاومت روز به روز با تجربه‌تر و آماده‌تر می‌شود.

این فرمانده گفت: اما قواعد کنونی درگیری ممانعت دشمن اسرائیلی از دست زدن به هرگونه حماقت و فهماندن این نکته به آن است که هرگونه حماقتی در حق مبارزان، مردم یا زیرساخت‌ها و پایگاه‌های ما بدون پاسخ نخواهد ماند.

مقاومت لبنان هر سال روز ۲۵ مه را به عنوان سالروز پیروزی بر اشغالگران اسرائیلی و عقب‌نشینی آنها از جنوب لبنان را جشن می‌گیرد.