واکنش‌ کاربران به سخنان جهانگیری در کلاب هاوس/ کاش فردی مثل جهانگیری ۸سال معاون اول بود!

سیاسی،   4000211081

سخنان شب گذشته اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در شبکه اجتماعی کلاب هاوس با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

 سخنان شب گذشته اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در شبکه اجتماعی کلاب هاوس با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. در این بین کسانی مانند محمد علی ابطحی و علی نظری به حمایت از او پرداخته‌اند.

محمد علی ابطحی در صفحه شخصی خود نوشت: 
چند ساعتی پای سخنان #جهانگیری در کلاب هاوس بودم. واقعا منصفانه،مودب،قاطع، صریح وپاسخگو ظاهر شد. جهانگیری افتخاری برای جریان اصلاح طلبی است خیلی دقت کردم گافی پیدا کنم و به خودش تذکر بدهم، نشد. خسته نباشید آقا اسحاق!

علی نظری، از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب هم مسائل مطرح شده از سوی جهانگیری را به تقابل وی با قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تقلیل داده و در صفحه شخصی خود نوشته است:
متلک جهانگیری درکلاب هاووس به قالیباف را میتوان گل طلایی این جلسه نامید. رضوی مشاورقالیباف به جهانگیری گفت،ظریف در فایل صوتی،حاج قاسم را تخریب کرد! چراشماکه رفیقش بودی سکوت کردی؟ جهانگیری گفت، من ازشهداحتی برادران شهیدم خرج نمی‌کنم. عادت ندارم مثل بعضیها از حاج قاسم سواستفاده کنم!

اما دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های جالبی به سخنان معاون اول رئیس جمهور داشتند که برخی از این واکنش‌ها در ادامه آمده است.

 

 

علی جعفری
#جهانگیری امشب در کلاب هاوس حرفهای خوبی میزد. مشکلات را دقیق شناسایی کرده، راهکار هم دارد، اما متاسفانه فرصت خدمت نداشته. اگر فردی مثل جهانگیری ۸سال معاون اول بود، الان نه بحران گوشت و مرغ داشتیم و نه دلار به مرز ۳۰ تومان می‌رسید، پراید هم زیر ۵۰ تومان بود.

 

حاج‌ فیدل
خلاصه حرفای جهانگیری در کلاب‌هاوس
مقصر کرونا مردم
مقصر فساد داداشم احمدی‌نژاد
مفصر وضع معشیت، همه غیر از دولت

 

فرید ابراهیمی
قطعاً اگر واژه وقاحت میتونست در قامت یک نفر ظاهر بشه، اون کسی نیست جز اسحاق جهانگیری. یعنی من اگه روی این بزرگوار رو داشتم با دمپایی و پیف پاف به آمریکا و اسرائیل حمله میکردم. یعنی سنگ پا پیشش ابریشم خالصه!

 

محمد پازوکی
جهانگیری در کلاب هاوس: از گرانی‌ها خبر داریم و از تمام توان برای کاهش مشکلات مردم استفاده میکنیم! وقتی ۸سال توانتون برای کاهش قیمت‌‌ نتیجه‌ نداده، جز اینه که شما هیچ توانی ندارید؟!

 

نیشگون
جهانگیری چند دقیقه بعد از اینکه گفت من مثل بقیه نیستم که خودمو به حاج قاسم بچسبونم ادامه داد:حاج قاسم وقتی کرمان بود میومد خونه ما، مادرم حاج قاسم رو بیشتر از من دوست داشت
صدای جر خوردنش از تناقض تا سه روم اونورتر میرفت

 

سید یاسر جبرائیلی
آقای جهانگیری گفته‌اند: "فکر می‌کنند اگر تحریم‌ها لغو نشود، فضا برای پیروزی آنها فراهم می‌شود". شما اگر تحریم را لغو کردید، ما تعهد می‌دهیم خودمان برایتان تبلیغ کنیم!

 

سید محمود رضوی
آقای جهانگیری حرف تازه ای در پاسخ به #ناکارآمدی دولت نداشتند، هنوز دولت۹و۱۰ و ترامپ مقصر اند، اما حملات ایشان به مجلس و @mb_ghalibaf نشان داد، اصلاحات #قالیباف را رقیب اصلی خود می‌داند وچون در #کارآمدی حرفی برای گفتن ندارد با تخریب تمام تلاش خود را برای نامزد نشدن او به کار می‌گیرد.

 

مهدخت
جهانگیری: با سرادر سلیمانی مثل دو برادر بودیم!
شماها برادریتون رو به سردار خوب ثابت کردین، نمونه ش مصاحبه ظریف بود..

 

سعید آجرلو
جهانگیری نیومد کلاب هاوس که بگه #دولت برای مردم چه کرده. اومده بود بگه؛چرا دولت برای مردم کاری نکرده.
#پوپولیسم